APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Shephiroth στις Ιούλιος 31, 2008, 05:18:02 μμ
-
Έχω έναν κινητήρα από NSR 250 και έναν απο RS250 και έχω την εξής αποροία θα αντέχει το RS μου κάποιον από αυτούς τους 2 κινητήρες?Ο μηχανικός μου λέει πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα μόνο που θα χρειαστώ καλύτερα φρένα ίσως και αναρτήσεις.Ποια είναι η άποψη σας?Bill αν μπορείς απάντησε μου και εσύ.
-
γνωμη μου ειναι αν δεν εχει προβλημα το μηχανακι με εναν απο τους δυο κινητηρες να βαλεις αυτον του nsr....πολυ δυνατος ειναι :ohyes: :ohyes: για τον κινητηρα της aprilia δεν ξερω ας μιληση καποιος που ξερει καλητερα ;) ;)
-
Για τον κινητιρα απο το rs250 εκτως απο φρενα θα χρειαστεις και ψαλιδι γιατι την μεταδωση την εχει αναποδα..
κ εχω την εντυπωση πως εχει διαφορετικες βασεις αλλα δεν ειμαι και σιγουρος.. :thnk:
:bye: :bye:
-
Έχω έναν κινητήρα από NSR 250 και έναν απο RS250 και έχω την εξής αποροία θα αντέχει το RS μου κάποιον από αυτούς τους 2 κινητήρες?Ο μηχανικός μου λέει πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα μόνο που θα χρειαστώ καλύτερα φρένα ίσως και αναρτήσεις.Ποια είναι η άποψη σας?Bill αν μπορείς απάντησε μου και εσύ.
Πες μου το ξυπνοπουλι που στο ειπε, να του πω μπραβο....................................................
-
Αυτο για τον κινητήρα του Rs250 μου το είπε οτι θα χρειαστεί αλλα΄δεν είναι μεγάλο πρόβλημα .Η αποροία μου είναι αν θα αντέξει ο σκελετός της μηχανής ή αν θα μου μείνει στα χέρια.
-
Αυτο για τον κινητήρα του Rs250 μου το είπε οτι θα χρειαστεί αλλα΄δεν είναι μεγάλο πρόβλημα .Η αποροία μου είναι αν θα αντέξει ο σκελετός της μηχανής ή αν θα μου μείνει στα χέρια.
ενώ το πώς θα φρενάρει δε σε απασχολεί...
-
Αυτο για τον κινητήρα του Rs250 μου το είπε οτι θα χρειαστεί αλλα΄δεν είναι μεγάλο πρόβλημα .Η αποροία μου είναι αν θα αντέξει ο σκελετός της μηχανής ή αν θα μου μείνει στα χέρια.
ενώ το πώς θα φρενάρει δε σε απασχολεί...
χα..!! πες το ψέμματα... :bye: :thnk:
-
έχω σύστημα αναρτήσεων-φρένων της Ohlins έτοιμο για να του βάλω πάνω με διπλό δισκόφρενο οπότε καταλαβαίνετε γιατί δεν με απασχολεί ιδιαιτερα..........
-
Το πλαισιο του 125 εμφανισιακα μοιαζει με μεγαλης μηχανης αλλα απο μεσα ειναι κουφιο. :ohmy:
Θα 'λεγα οχι....
Εκτος αν αρχισεις να κολλας τιποτα σιδερο-γωνιες για ενισχυσεις αλλιως το βλεπω να γινεται κομπος.
:bye:
-
Αυτό φοβάμαι και εγώ.Αν και ο σκελετός γράφει οτί ειναι από τιτάνιο.
-
πως πως πως?
-
θα ελεγα με πολι μερακι μπαινουν και οι 2 κινιτιρες το θεμα ειναινα μπι ομορφα οστε να κουμποσουν τα πλαστικα και το ψιγειο εκτος αυτο πρεπη να εχει πλεξουδες ηλετκρονικη για δουλεψουν ολα καλα
ο ανθρωπος οι περιεργο ζωο και απο περιεργια εμαθε πολα
-
φιλε μου αν δεν σου φτανει το γκαζι που εχει το rs καλητερα να παρεις ενα μεγαλιτερο μηχανακι παρα να κανεις μετατροπες ;) ;)
-
Αυτό φοβάμαι και εγώ.Αν και ο σκελετός γράφει οτί ειναι από τιτάνιο.
:shahea: :shahea: :shahea:
Ο σκελετός του RS125 είναι από χυτό αλουμίνιο. :ohyes:
-
Ρε φιλε δεν κοιτας να μπεις καμια πιστα να ξεκαυλωσεις?
-
Να ρωτησω κατι αλλο..?
Αφου θες να βαλεις ενα απο τα 2 moter επανω γιατι εχεις παραγγειλει carb και εξατμιση?
-
Αν είχε καμιά πίστα εδώ πάτρα θα πήγαινα.Εκτός και αν έχει και δεν την ξέρω.Μόνο στα βραχναιικα εχει μια πίστα καρτ αλλα δεν ξέρω αν με αφήνουν.Γιαυτό πηγαίνω και κάνω κόντρες συνέχεια μπας και ξεκ@υλωσω αλλα χειροτερα είναι .έχει φίλος μου και σκεφτόμαστε να τον βάλουμε σε αυτόν τον κινητήρα.