APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: petros_RS125 στις Μάιος 15, 2009, 12:23:42 πμ

Τίτλος: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: petros_RS125 στις Μάιος 15, 2009, 12:23:42 πμ
Καλησπέρα σας έχω το RS 125 2006 με 15.800 χλμ. Όλα δούλευαν ρολόι όσπου προχτές παρατήρησα οτι όποτε γυρνάω το διακόπτη αναβοσβύνει για μερικά δευτερόλεπτα το κλειδί του service πάνω και μετά φευγει τελείως. Δν αντιμετοπίζω κάποιο αλο πρόβλημα. Ξέρει κανείς περι τίνος πρόκειται?
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: Θανάσης στις Μάιος 15, 2009, 01:22:57 πμ
Αυτό δεν είναι προβλημα απλα ήρθε η ωρα για service  ;)
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: petros_RS125 στις Μάιος 15, 2009, 01:28:47 πμ
Και τι κάνω ακριβώς τώρα? Το έχω πάρει μεταχείρ και δεν έχω ξαναπάει για service
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: Θανάσης στις Μάιος 15, 2009, 04:11:11 πμ
Το πας για service ( αν θες βέβαια, εγώ πάντως το πηγαίνω ) και αν πάθεις ότι έπαθα και γω εδώ είναι η λύση Σβήσιμο ένδειξης service  σε rs 125  (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6967.0)
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: Holyman στις Μάιος 17, 2009, 05:53:22 μμ
Πρεπει να κανεις την πρωτη αλλαγη πιστονιου..
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: petros_RS125 στις Μάιος 19, 2009, 03:48:59 πμ
Twra sovara milas prepei na alaksw pistoni?
Kai poso tha mou kostisei panw katw?
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 19, 2009, 04:23:12 πμ
Πρεπει να κανεις την πρωτη αλλαγη πιστονιου..

Μπορει να κανω και λαθος αλλα δεν πιστευω οτι αλλαζει κανεις πιστονι σαν διαδικασια ενος σερβις.
Το πιστονι αλλαζεται οταν εχει προβλημα.Η ενδειξη σερβις που αναβει μετραει χιλιομετρα που εχει κανει η μηχανη και αναβει σε συγκεκριμενο αριθμο χιλιομετρων για να σου υπενθυμισει να πας για σερβις.
Σε εναν διχρονο κινητηρα το σερβις περιλαμβανει αλλαγη μπουζι, εναν γενικο ελεγχο της μοτοσυκλετας για τυχον φθορες σε τακακια, συμπληρωμα παραφλου αν χρειαζεται και βαλβολινες στο σαζμαν (επισης ΑΝ κριθει απαραιτητο).
Σε ακραιες περιπτωσεις πιθανον να βγει η εξατμιση να γινει ελεγχος στην θυριδα εξαγωγης αν εχει καρβουνιλες και θελει καθαρισμα (εκει ριχνουμε και μια ματια στο εμβολο κουνωντας το πανω-κατω) και ελεγχο (ισως και σφιξιμο) στις βιδες της κεφαλης και του κυλινδρου.
Σε γενικες γραμμες αφτο ειναι ενα τυπικο σερβις διχρονης μοτοσυκλετας.
Ισως να ξεχναω κατι αλλα δεν πιστευω οτι καποιο συνεργειο θεωρει ως παγια διαδικασια σερβις την αντικατασταση εμβολου.
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: ZografoC στις Μάιος 19, 2009, 08:44:50 πμ
Φανταζομαι πως ο Βασιλης το λεει επειδη καθε 8.000km θελει check πιστονι και στα 16.000 η απριλια προτεινει αλλαγη...
Εξαρταται ομως και η χρηση που το εχει κανει ο καθενας,μπορει να θελει μονο ελατηρια,μπορει να χρειαζεται και αλλαγη το πιστονι.
Με το καιρο χανει συμπιεση και ο αναβατης δν το καταλαβαινει μεχρι το σημειο που θα κολλησει...
Εγω παντως ανεκαθεν ειχα μια απορια,γτ πρεπει να σου παρουν 150+ ευρω για να ανοιξουν ενα μοτερ για απλο ελεγχο?Περα απο τη διαδικασια,η απορια μου ειναι πως και δν εχουνε φτιαξει τπτ που να μετρα τη συμπιεση που κανει το εμβολο? :thnk:
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 19, 2009, 09:05:10 πμ
Φανταζομαι πως ο Βασιλης το λεει επειδη καθε 8.000km θελει check πιστονι και στα 16.000 η απριλια προτεινει αλλαγη...
Εξαρταται ομως και η χρηση που το εχει κανει ο καθενας,μπορει να θελει μονο ελατηρια,μπορει να χρειαζεται και αλλαγη το πιστονι.
Με το καιρο χανει συμπιεση και ο αναβατης δν το καταλαβαινει μεχρι το σημειο που θα κολλησει...
Εγω παντως ανεκαθεν ειχα μια απορια,γτ πρεπει να σου παρουν 150+ ευρω για να ανοιξουν ενα μοτερ για απλο ελεγχο?Περα απο τη διαδικασια,η απορια μου ειναι πως και δν εχουνε φτιαξει τπτ που να μετρα τη συμπιεση που κανει το εμβολο? :thnk:

Φυσικα και υπαρχει οργανο μετρησης.Λεγεται συμπιεσομετρο.Ζεσταινεις καλα το μοτερ και σβηνεις.Βγαζεις μπουζι, βιδωνεις την ακρη του οργανου εκει, ανοιγεις τερμα το γκαζι (να σηκωθει ολο το slight του καρμπυρατερ) και βαρας 5-6 μανιβελιες καλες μεχρι να σταματησει να ανεβαινει η βελονα στο μανομετρο.Εκει ειναι και η ανωτερη συμπιεση.Ελεγχεις την ενδειξη με αυτο που σου λεει το manual και ξερεις.
Το γιατι δεν το κανουν δεν το ξερω..........το υποψιαζομαι δηλαδη αλλα τελοσπαντων.
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: Baggos στις Μάιος 19, 2009, 10:02:27 πμ
Το γιατι δεν το κανουν δεν το ξερω..........το υποψιαζομαι δηλαδη αλλα τελοσπαντων.

Έχω και εγώ μια υποψία... :-D :h22:
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: ZografoC στις Μάιος 19, 2009, 11:25:27 πμ
Το γιατι δεν το κανουν δεν το ξερω..........το υποψιαζομαι δηλαδη αλλα τελοσπαντων.

Έχω και εγώ μια υποψία... :-D :h22:

 :dry:
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάιος 19, 2009, 01:33:59 μμ
...βιδωνεις την ακρη του οργανου εκει, ανοιγεις τερμα το γκαζι (να σηκωθει ολο το slight του καρμπυρατερ) και βαρας 5-6 μανιβελιες (ή μιζιές) καλες μεχρι να σταματησει να ανεβαινει η βελονα στο μανομετρο.Εκει ειναι και η ανωτερη συμπιεση.



Να συμπληρώσω πως η αλλαγή πιστονιού γίνεται μέσα στα πλαίσια της συντήρησης...
Αν δε θέλετε να βάλετε πιο φθηνό πιστόνι απο αυτό που δίνει η Aprilia μπορείτε να αγοράσετε απο e-bay άλλο...

Δημήτρη τα 150 που λες πιστεύω πως είναι υπερβολικά...
Εμένα όταν κόλλησε ο μηχανικός μου πήρε 150Ε για αλλαγή κυλινδροπίστονου (και όλα τα ανταλλακτικά του τα πήγα εγώ,
δηλαδή δεν έβγαλε και ένα κέρδος απο πώληση ανταλλακτικών)!
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 19, 2009, 02:37:29 μμ

.......(και όλα τα ανταλλακτικά του τα πήγα εγώ,
δηλαδή δεν έβγαλε και ένα κέρδος απο πώληση ανταλλακτικών)!

Απορια: Αφου ολα τα ανταλλακτικα τα πηρες εσυ και του τα πηγες, πως εβγαλε κερδος απο αυτα?
Σιγουρα παντως 150 ευρω ειναι πολλα για αλλαγη ΜΟΝΟ εμβολου.
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: Θανάσης στις Μάιος 19, 2009, 03:13:45 μμ
Γενικά τα λεφτά που ζητάν για το service είναι πολλά, στο τελευταίο service μου άλλαξε βαλβολίνες, λάδωσε την αλυσίδα, άλλαξε και το μπουζί και πάτησε τις αναρτήσεις( έλεγχος  :dry:) για να μου πει 45ε φίλε, του λέω μα το manual λέει πως πρέπει να γίνουν κι άλλα και απαντάει εγώ τα κάνω εσύ θα μου δώσεις 200ε που κοστίζουν  :psdof: :psdof: :psdof:
Καλα για 1 ώρα δουλειάς θέλουν 45ε;;;;
Μετα κάθομαι σπίτι και κάνω εγω τα υπόλοιπα... Όσο για το πιστόνι τα 150 είναι κλέψιμο, έχω αλλάξει μαζί με φίλους πιστόνια από δίχρονα σιγά την δουλειά ρε θέλετε και 150ε..
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: ZografoC στις Μάιος 19, 2009, 03:14:57 μμ
Δημήτρη τα 150 που λες πιστεύω πως είναι υπερβολικά...
Εμένα όταν κόλλησε ο μηχανικός μου πήρε 150Ε για αλλαγή κυλινδροπίστονου (και όλα τα ανταλλακτικά του τα πήγα εγώ,
δηλαδή δεν έβγαλε και ένα κέρδος απο πώληση ανταλλακτικών)!

Σε εξουσιοδοτημενο που πηγα και ρωτησα(απο τα καλα κιολας που πανε πολλοι απο εδω) μου ζητησαν 150 για να το ανοιξουνε + οτι χρειαστει...Φανταζομαι στην αλλαγη πιστονιου θα παει ποσο?200+ standar...Που μου φαινεται γελοιο να τα πληρωνεις καθε 12.000 Km...+ service  κλπ..Θα μου πεις,δημητρακη διχρονο ηθελες και επρεπε να ηξερες πως θα τα λουστεις αλλα ημουν καβλωμενος αρκετα και δν το σκεφτηκα τοτε  :P
Εγω παντως δν τα χαριζω ετσι,σε ενα μηνα ανεβαινω Γιαννενα μονιμα και εκει θα κανω την πρωτη αποπειρα με τον πατερα μου...
Στο κατω κατω,δν πρεπει να ναι και τπτ σοβαρο...Διχρονο ειναι WTF δλδ
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: Θανάσης στις Μάιος 19, 2009, 03:17:05 μμ
off topic: πως και γιάννενα, για σπουδές?
Τίτλος: Απ: Προβλημα RS 125
Αποστολή από: ZografoC στις Μάιος 19, 2009, 03:20:40 μμ
Πρεπει να αρχισουμε να κανουμε κατι,δεν γινεται να τους χαριζουμε ετσι λεφτα,με την πρωτη ευκαιρια που θα εχω γκαραζ για εργασια και χρονο παντως θα θελα να κανω καποια posts(+φωτο) με τη διαδικασια καποιων εργασιων που πρεπει να γινοντε και δν ειναι τπτ σημαντικο,Αλλαγη εμβολου,καθαρισμα reed κλπ.Εξυπνα παιδια ειμαστε και δοξα το θεο μερικων τα χερια πιανουν...
Αρκετους κωλους πιασανε!  :tez:

 :bye:


(μενω 1.5 χρονο αθηνα μονος γτ οι δικοι μ μετακομισαν εκει,σειρα μου τωρα  :blus:
Καλυτερη ζωη και καλυτεροι δρομοι  :kalo: )