0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

s_gogos

Διαδικασία αλλαγής υγρού ψύξης?
« - : Ιούνιος 05, 2010, 06:39:56 πμ »
Γνωρίζει κάποιος την διαδικασία αλλαγής υγρού ψύξης σε RS 250 (μοντέλο 2001)?
Το manual σε παραπέμπει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο :pray:! ! !
Απ'ότι είδα δεν υπάρχει κάτι στο φόρουμ για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Αν γνωρίζει κάποιος παρακαλώ ας δώσει τα φώτα του! :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Διαδικασία αλλαγής υγρού ψύξης?
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 05, 2010, 12:59:19 μμ »
Λυνεις τους κολιεδες και τραβας
α. Το κατω κολλαρο του ψυγειου
β. Το κατω κολλαρο του κατω κυλινδρου

Αφου στραγγιξει το συστημα τα ξαναβαζεις, σφιγγεις καλα τα κολλαρα και βαζεις παραφλου απο την ταπα επανω.

Το συστημα ψυξης γεμιζει με 1,9 λιτρα.
Μολις βαλεις το 1,5lt λογικα θα σου γεμισει μεχρι την ταπα.
Εκει την κλεινεις και βαζεις μπροστα ωστε να γυρισει τα νερα και να ανοιξει ο θερμοστατης. Αυτο θα το καταλαβεις πιανοντας τις σωληνες που πανε στο ψυγειο και θα εχουν αρχισει να ζεσταινονται.

Σβηνεις και ανοιγεις προσεχτικα την ταπα και συμπληρωνεις παραφλου ωστε στο συνολο να εχεις βαλει μεσα 1.9lt


*

s_gogos

Απ: Διαδικασία αλλαγής υγρού ψύξης?
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 05, 2010, 06:10:33 μμ »
Φοβερός ! ! ! :a016
Σήμερα κιόλας θα δοκιμάσω...

*

s_gogos

Απ: Διαδικασία αλλαγής υγρού ψύξης?
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 08, 2010, 07:40:38 πμ »
Τελικά έκανα την αλλαγή ψυκτικού υγρού στο RS250
αλλά με παίδεψε λιγάκι και επίσης δεν ξέρω αν το αποτέλεσμα
είναι σωστό ! ! !  :cry:
Στο τέλος πήρε περίπου 1.9L αλλά για να τα πάρει είδα κι
έπαθα!Το γέμιζα σιγά σιγά για να μην μένει αέρας,αλλά
το υγρό ξεχείλιζε πολύ γρήγορα απ΄την τάπα κάτω απ'το
ρεζερβουάρ, με αποτέλεσμα να βάζω το μοτέρ να δουλέψει
(συνολικά τρείς - τέσσερις φορές!!!) για κανα λεπτό μέχρι
να κυκλοφορήσει το υγρό στο κύκλωμα και να πέσει η στάθμη!
Και ακόμα μια ερώτηση...
Απο τη δεξιά τάπα πότε βάζουμε υγρό?
Δοκίμασα να βάλω και γέμισε σχετικά γρήγορα και επίσης
στο σωληνάκι με τις ενδείξεις MIN - MAX το υγρό έχει
ξεπεράσει κατα πολύ το MAX!!!Τί κάνω σε αυτή την περίπτωση?


*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Διαδικασία αλλαγής υγρού ψύξης?
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 08, 2010, 09:54:24 πμ »
Αυτο ειναι το δοχειο διαστολης του κυκλωματος.
Το παραφλου κρυο πρεπει να ειναι λιγο παρακατω απο το max (με την μοτο σε ορθια θεση.Οχι στο σταντ)

Αν σου επεσε παραπανω παιρνεις μια μεγαλη σύριγγα και βγαζεις.Ουτως ή αλλιως οταν ζεσταθουν αρκετα τα υγρα και θα χρειαστει να διασταλουν στο δοχειο, αν αυτο ειναι γεματο, θα κανει υπερχειλιση και θα στα βγαλει στην ασφαλτο.

Οσο για το οτι το εβαλες 3-4 φορες μπροστα, δεν χρειαζοταν.Μετα την πρωτη φορα, αρκουσε να πρεσαρεις με το χερι σου το κατω κολλαρο του ψυγειου σαν τρομπα.Αμεσως θα εβλεπες οτι θα εβγαζε καποιες φυσαλιδες αερα απο την ταπα.

Δεν πειραζει ομως.Ολα μια χαρα τελικα  :brv:

*

s_gogos

Απ: Διαδικασία αλλαγής υγρού ψύξης?
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 08, 2010, 06:47:55 μμ »
Οπως ειπα παραπανω πηρε ακριβως 1.9L!
Επομενως δεν πρεπει να βγαλω ψυκτικο!
Ελα ομως που εβαλα 1.9L συμπεριλαμβανομενου
του ψυκτικου στο δοχειο διαστολης...
Οποτε ειτε βγαλω υγρο με συριγγα ειτε
οχι εχω προβλημα γιατι στο κυκλωμα
κυκλοφορει ηδη μειωμενο υγρο ! ! ! :cry: 
Μηπως η διαδικασια γινεται κάπως αλλιως?
Μηπως πρεπει να το κανω με τροπο τετοιο
ωστε να μην υπαρχει αερας στο κυκλωμα?
Γνωστος μου ειπε οτι θελει εξαερωση  :ohmy:
Στο apriliaforum.com βρηκα αυτο:
Quote:
Originally Posted by Mr. Wu
Hey Guys,

I just wanted ask what is the best way to drain all of the water out of a 2000 RS Race Bike? I'll be heading to Talladega this weekend and just wanted to make sure that I got all of the water out of the motor. Looks like the temps will get down in the 20's at night. I can drain the radiator and pull the respective drains, but I wanted to see if I should worry about any residual water in the motor.

Also, what is the proper procedure for filling the bike back up with water. I've heard that there is a lot of tipping the bike involved. If anyone has any info to do this properly I'd appreciate it as well.

Sorry if this is a stupid question, I haven't had to prep the bike for these types of temperatures before.

Any information would be greatly appreciated.

Thanks Again.

Wu
No tipping of the bike is involved, but it does take a little while to fill the coolant completely. Once your water is completely drained from the system, this is how you refill to prevent overheating:

1. Take off gas tank, and upper fairing
2. There is a 4" hose leading from the top rear of the upper cylinder to the thermostat housing (thermostat housing is right behind where you take off the radiator cap.) Unscrew the hose clamp that holds the hose to the thermostat housing. Be ready with a small towel cause you may still have some water in the housing that will come pouring out once you pull the hose off. Now using a paper towel or cork or anything to plug up the opening to the housing, plug it up so no water or very little can come out once you start adding water to the radiator.
3. Make sure the hose coming out of the top of the cylinder head is sticking up in the air.
4. Unscrew the bolt that is on the top of the right side of the radiator (right side when you are sitting on the bike) and set the bolt aside.
5. Unscrew top of radiator and start filling. You should fill it til you start seeing water come out of the top of the bolt housing on the right side of the radiator that you just unscrewed. Stop filling and "burp" the radiator house that comes out the bottom of the radiator. Burp it by squeezing it a few time. Keep doing this until water stays at the top of the bolt housing on the top right side of the radiator. Screw that small bolt back in.
6. Now, that hose that is sticking up from the cylinder head needs to be held staright up. Fill the radiator with more water until you see water about to come out the top of the hose. Burp the hose at the bottom of the radiator some more and see if water decreases in the hose you are holding. If not, then plug that hose back into the radiator housing. Screw the hose clamp back on, put radiator cap back on, but gas tank back on and reconnect fuel fitting.
6. Start bike and let run for 1 minute.
7. Pull tank back off and unscrew radiator cap to see if water is still near the top. If not, fill via radiator cap.

If you do not fill the radiator completely, you'll be looking at 110+ C on the temp gauge!

Obviously, this takes longer than other bikes, but once you do it, it's a piece of cake.

Υπαρχει περιπτωση να καταλαβες τι ακριβως λεει
γιατι εχω χασει λιγο τη μπαλα :thnk:

Υ.Γ. Το πρωι το εβαλα μπρος και οσο περιμενα να δουλεψει
      λιγο πριν το καβαλισω για μια δοκιμαστικη βολτα ανεβα-
      σε σχεδον 100 βαθμους!!!Πρωτη φορα ειδα τετοια θερ-
      μοκρασια.Δεν νομιζω να ειναι τυχαιο...Τι κανω??? :pray:

*

s_gogos

Απ: Διαδικασία αλλαγής υγρού ψύξης?
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 08, 2010, 07:00:20 μμ »
 :bye:Λοιπον με λιγη παραπανω μελετη και με
             ακομα εντονοτερο πονοκεφαλο βρηκα
             κατι στον ιστοτοπο!Ολη τη διαδικασια
             την εκανα σωστα απλα πρεπει να ανοιξω
             δυο βαλβιδες μια στην πανω δεξια πλευρα
             του ψυγειου και μια καπου επανω απο το
             καπακι της αντλιας νερου(στα δεξια διπλα
             απ'τον ρυθμιστη του συμπλεκτη/που ειναι
             αυτο ΟΕΟ???)
             
Ευχαριστω για την ανταποκριση ! ! ! :bye:
             

*

s_gogos

Απ: Διαδικασία αλλαγής υγρού ψύξης?
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 08, 2010, 07:02:18 μμ »
Οριστε και η πηγη.Παντα απ'το apriliaforum.com:

According to the manual and this post below by Ted meyer there is an order in which you rid the system of air when you re-fill the coolant.

the first bleeder screw is at the top of the water pump.

Quote:
Bleeding your system

Refer to the shop manual for bleeding instructions if you've got it. If not, here's the basic routine (which I did about 20 times this weekend).

Open the radiator cap. Remove the loosen the clamp and hose from the outlet on the bottom right corner of the radiator and let the fluid drain into a catch-pan. Now find the hose T-junction and remove the hose that attaches to the water pump, letting the fluid drain.

If you are being thorough -- such as when you need to remove all of your coolant for racing -- you should remove the cylinder drain plugs (a small black allen bolt found on each cyl on the left side of the bike).

To fill up, reattach everything you just removed. Then slowly pour in the desired coolant (the manual specs 50/50 mix, which is always the most efficient mix for coolant). You can squeeze the hoses or lean the bike to move the air bubbles around.

Then you absolutely need to bleed the air bubbles out, or you WILL run hot. First remove the bleeder bolt on top of the water pump cover (it's on the right side, next to the cable-adjuster for the clutch). When the bolt is loosened, the water will come rushing out, forcing out the air. Next loosen the nut at the top-right of the radiator until the water surges out, forcing out the air. You may need to add more coolant at this point. Top off the radiator (total capacity is something like 1.7-1..9L), check your overflow bottle, and you're done.

Ted
CCS#242

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης