Όπως είπανε και τα παιδιά παραπάνω το μηχανάκι λογικά "κόλλισε". Βέβαια άν δέν ανοίξεις το μοτέρ για να δείς, ...δέν ξέρεις. Όλα αυτά είναι διαδικτιακές υποθέσης που κάνουμε εδω πέρα.

Το να τσεκάρεις άν είναι κάποιο ηλεκτρονικό πρόβλημα είναι πάντως εύκολο, με το μπουζί πάνω στην μπουζόπιπα και να ακουμπάει πάνω στο μοτέρ για να κάνει κύκλωμα, δές όταν δίνεις μίζα άν βγάζει σπινθήρα

.
Κατά τα άλλα απο θέμα ηλεκτρονικών το RS δέν έχει ούτε ψεκασμούς ούτε τίποτα τέτοιο. Επίσης, το RAVE δέν υπάρχει περίπτοση να σου κάνει πρόβλημα που να μήν αφίνει το μοτέρ να ανάψει.
Αυτό που είναι ποιό συμαντικό πάντως στα μηχανάκια μας είναι η σωστή χρήση! Αν το μοτέρ το δουλεύεις και το συντηρείς
ΣΩΣΤΑ δέν πρόκειτε να σου πάθει τίποτα (σε λογικά πλαίσια μιλάμε πάντα). Το μόνο που θα συμβεί είναι να πέσει η απόδοση του σταδιακά λόγο της φυσιολογικής φθοράς, την οποία, και πάλι, με την σωστή χρήση και συντήριση την περιορίζουμε συμαντικά!

Να έχουμε βέβαια υπ'όψην μας ότι ένα μοτέρ (ότι μοτέρ και άν είναι αυτό) όσο ποιό "πουσαρισμένο-φτιαγμένο" είναι, τόσο μικρότερο προσδόκιμο ζωής θα έχει.
Κάτι ακόμα που θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι η κατάργηση του φίλτρου είναι απο τα ποιό μεγάλα λάθοι που μπορείς να κάνεις όσον αφορά την "ζωή" του κινητήρα σου!

Τα όφέλοι σε απόδοση είναι σχεδόν ανύπαρκτα (άν και στις περισσώτερες περιπτόσης μάλλον θα έλεγα ότι επιρεάζει και αρνητικά την απόδοση του μότέρ η κατάργηση του).
Περαστικά για το μηχανάκι και ελπίζω η ζημιά να είναι η μικρότερη δυνατή!
Φιλικά,
Βασίλης.