APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: naz στις Σεπτέμβριος 25, 2007, 02:12:08 μμ
-
μόλις έκανα μετατροπή στο rsακη μου από 125 σε 160 polini με εξατμινση gianeli και delordo 38 σαββατο το πήρα από το μάστορα κιριακη πρωί έμεινα ταχύτητα το πολύ 90 χαω στις 6 rpm και αποτι μου λέει έσπασαν τα ελατήρια πιστονιού. Mε το μηχανάκι εγώ σαν μαμά πηγενα οπού ήθελα χωρίς να φοβαμε μια πιθανή βλάβη είχα γυρίσει όλη την αττική, ευβοια, πελοποννισο
και πιστά στα μέγαρα. Τώρα θέλω να μάθω ποσό αξιόπιστο ειναι αλλιώς να το πουλήσω γιατί πλέων έχασα την εμπιστοσύνη μου.με την απάντηση σας θα με βοηθήσετε :cry: :cry: :cry: :D
-
Γενικά όλα τα βελτιωτκά Kit και ειδικά το Kit της Polini δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους.
-
naz για περισσοτερες πληροφοριες στο κιτ 160 της polini μπορεις να ρωτησεις τον γιαννη ο οποιος το εχει 160 polini εδω και πολυ καιρο :ohyes:
-
το ιδιο κιτ το εχω και στο παλιο rs του 98 αλλα δεν το χρισιμοπιουσα και πολυ το ειχα παρει το χειμονα και του ειχα κανει 1100 χμ με πολυ καλο στροσιμο γιατι κανει και 600 ευροπολα. πιγα λυπον το μηχανακη στο μαστορα το 07 για αλαγη πλαστικων κλιπ ονς μανετων ψυγιου εξατμινσης και κατι αλλα και επι της ευκαιριας λεω να λαξω και τον κυλινδρο. πιγα λυπον και το παλιο του 98 τα αφισα και τα δυο καπου στον εναμιση μηνα και κατι για την ανταλαγη κυλυνδρον και τα υπολιπα τελοσπα παω και τα παιρνο το σαββατο δυνο 2000 ευρο τοσα μου πειρε ροταω τι να προσεξω μου λεει τα λαδια να το ζεστενω και τα κλασικα τα περνω λυπον και φευγω την επομενη μερα ειχα κανονισει για αγιο βορια ευβοια καπου λυπον πριν το γαλαξια στην εθνικη μενω το μηχανακη
εκανε λες και εσβισα το διακοπτι. αμεσος παταω συμπλεκτι κανω δεξια και σταματαω βαζω νεκρα και προσαθω νατο ξανα βαλω μπρως ο ηχως που εκανε ηταν λες και γυρναγε η μηζα στον αερα. τρελανομαι και ανιγω το ντεποζιτο λυνο μπουζι να δω αν εχει κολισει και αν ειναι βραχηκυκλομενο τα παπαντα ηταν μια χαρα και τι να δω
ο τυπος ειχει βαλει καπακια φλαντζες, βαλβιδες rid ντιζες θερμοστατι τα παντα απο το παλιο στο καινουριο φρικαρα το πιγα κατευτιαν πισω
και σημερα μου ειπε αυτο για τα ελατιρια τη να πω :scrd: :bigun: :bigun: :mlk :mlk :mlk
-
το ιδιο κιτ το εχω και στο παλιο rs του 98 αλλα δεν το χρισιμοπιουσα και πολυ το ειχα παρει το χειμονα και του ειχα κανει 1100 χμ με πολυ καλο στροσιμο γιατι κανει και 600 ευροπολα. πιγα λυπον το μηχανακη στο μαστορα το 07 για αλαγη πλαστικων κλιπ ονς μανετων ψυγιου εξατμινσης και κατι αλλα και επι της ευκαιριας λεω να λαξω και τον κυλινδρο. πιγα λυπον και το παλιο του 98 τα αφισα και τα δυο καπου στον εναμιση μηνα και κατι για την ανταλαγη κυλυνδρον και τα υπολιπα τελοσπα παω και τα παιρνο το σαββατο δυνο 2000 ευρο τοσα μου πειρε ροταω τι να προσεξω μου λεει τα λαδια να το ζεστενω και τα κλασικα τα περνω λυπον και φευγω την επομενη μερα ειχα κανονισει για αγιο βορια ευβοια καπου λυπον πριν το γαλαξια στην εθνικη μενω το μηχανακη
εκανε λες και εσβισα το διακοπτι. αμεσος παταω συμπλεκτι κανω δεξια και σταματαω βαζω νεκρα και προσαθω νατο ξανα βαλω μπρως ο ηχως που εκανε ηταν λες και γυρναγε η μηζα στον αερα. τρελανομαι και ανιγω το ντεποζιτο λυνο μπουζι να δω αν εχει κολισει και αν ειναι βραχηκυκλομενο τα παπαντα ηταν μια χαρα και τι να δω
ο τυπος ειχει βαλει καπακια φλαντζες, βαλβιδες rid ντιζες θερμοστατι τα παντα απο το παλιο στο καινουριο φρικαρα το πιγα κατευτιαν πισω
και σημερα μου ειπε αυτο για τα ελατιρια τη να πω :scrd: :bigun: :bigun: :mlk :mlk :mlk
ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑΣΕΣ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ?????? :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Του έδωσες και 2000 ευρώ!!!!!! :psdof: :psdof: :psdof:
Κατι τετοιοι λαλακες υπάρχουν και μετα βγαινουν και λενε τα ιταλικα προβληματικα!!!!!!
-
το θεμα ποιο ειναι οτι τωρα παλει περιμενω ανταλακτικα και θα τα πληρωσω απο πανω :psdof: :psdof: :psdof:
-
σημερα θα παει κανενας στη συναντιση..............
:ohyes:
-
πριν το γαλαξια στην εθνικη μενω το μηχανακη
Το ότι έμεινε στον Γαλαξία ήταν καρά-σημαδιακό αλλά δεν του έδωσες την πρέπουσα σημασία.
Δίπλα στον Γαλαξία είναι ο Βill.... :h22: :h22:
Για την περιπέτεια σου δεν προσθέτω τπτ, γιατί τα είπα στην EVI .
:bye:
-
δεν ξερω τη να πω εντομεταξη με αυτο το μηχανακη εγω πρεπει να πηγενω πρεβεζα θα με βγαλει αραγε σαν μαμα θα με εβγαζε τωρα μα αν ειναι τα πραματα τωσο χαλια για την polini γιατι δεν με αποτρεψε ο μαστορας αλλα μου ειπες τα καλιτερα :w3% :w3%
-
δεν ξερω τη να πω εντομεταξη με αυτο το μηχανακη εγω πρεπει να πηγενω πρεβεζα θα με βγαλει αραγε σαν μαμα θα με εβγαζε τωρα μα αν ειναι τα πραματα τωσο χαλια για την polini γιατι δεν με αποτρεψε ο μαστορας αλλα μου ειπες τα καλιτερα :w3% :w3%
Για τα υπερ-κυβισμένα δίχρονα δεν ξέρω να πω τπτ. Αν πάς το βράδυ στη συνάντηση, μαλλον θα λύσεις τις απορίες σου.... ο οποίος μας παρακολουθεί απ΄ότι βλέπω :cry:
-
κοιτά και εδώ...όχι τίποτα άλλο, αλλά πολλές φορές η ''λεπτομέρεια'' και η λάθος τοποθέτηση οδηγούν σε μεγάλα προβλήματα..... :bye:
http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=2618.0
-
Ο ΜΑΓΟΣ Βιll. Eσυ θα πας?
-
αν εχουν σπασει τα ελατιρια δεν θα εχει γδαρθει και ο κυλινδος?
-
κανεις δυχρονακιας :cry: :cry: :cry: :cry:
-
Εγω αλλα δεν ξερω και πολλα απο pollini man!!
-
γεια σας παιδια.δεν γνωριζω και πολλα πανω σε τεχνικα θεματα αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι τα πειραζετε?αφου οσοι το εχουν πειραξει ολοι ειχαν εστω και καποιο μικρο προβλημα.τι σας χαλαει μανισιό?αφου ετσι κι αλλιως ειναι το καλυτερο της κατηγοριας.
-
Οταν ρωτας το μαστορα αν γινετε και σου λεει ναι σε ενα καινουριο μηχανακη και θες κατι παραπανο τοτε το κανεις και δεν πρεπει να χαλασει την επομενη μερα.
-
αυριο θα ξερω θα παω απο εκει απο οτι μου ειπε θα ειναι ετιμο. αληθια πηστευετε οτι ειναι ελατιρια ή μηπως reed.
-
Για μενα αφου εκανες αυτην την τραμπα.. στη θεση σου τηα αλλαζα και φλατζα και ελατηρια απλα για ανανεωση.. τωρα.. καποιος πιο εμπειρος θα ξερει καλυτερα!
:bye: :bye:
-
μα αν διαβασεις ποιο πανω τι λεω θα δεις οτι εγω αυτο του ειπα να κανει .
-
Περιμενουμε νεα σου επλιζω ολα να πανε καλα.
Αλλα αν δεν ανοιχτει το μηχανακι ικασιες δεν μπορουμε να κανουμε.
2000 ευρω σου πηρε για ολα δηλ εξατμιση καρπυλατερ και εργατικα?
Αμα θελεις πες μας λιγο ποσο στα χρεωσε αυτα.
-
naz εγω λεω να πας εκει να τον κραξης λιγο και να του πεις οτι θα πληρωσης μονο τα υλικα η τα περαστικα οτι σε συμφερη :kalo: δεν εδωσες τσαμπα 2000Ε. και μετα απο μια μερα να χαλαση
-
τεληκα το πειρα με new πυστονι και απο οτι μου ειπε ηταν λαθος το μηχμα παρολα αυτα το πυστονη θα το πληροσω για δικο του λαθος μαλ/κια δεν ειναι αυτο? τεληκα θελω καρμπιλατερ τωρα εχω ενα 38αρη και θελω 36αρη κανενα μεταχειρησμενο παιζει απο κανεναν ή που θα βρω new ποσο κανει καμια ιδεα???? :thnk: :thnk: :thnk:
-
Απο ανθρακονιματα τι παιζουν ??? :dvl! :dvl! μανιταρια ? μανετες ? μασπιεδες? και αλλες πολες μαλακιτσες? :D :D
-
Φιλε naz ευχομαι να ειναι το τελευταίο.
Γιατι να βαλεις 36 πανω το 38 του πεφτει μεγαλο?
Αμα θελεις πες μου τιμες για εξατμιση και καρπυλατερ..
-
για καρμπιλατερ δεν ξερω η gianelli παντος κανει 350 το κιτ 600 reed καπου στα 150 φηλτρο 50 αλησ/γραναζα καπου στα 130 και παει λεγοντας
-
απο οτι μου ειπε ο μαστρας ειναι μεγαλο και στα ψηλα δεν εχει πλουσιο μηχμα και ειναι αφορμη για bamm :hlp: :bigun: :dvl!
-
καλητερα 34αρι
-
γιατι το λες αυτο???
-
naz εγω ειχα 34αρι και παλι μπερδεβε λιγο σκεψου με το 36αρι?????? μην κοιτας το δικο σου που ειναι polini160cc μπορει και να το αντεξη αλλα.......... στα ψηλα :thnk:
-
για καρμπιλατερ δεν ξερω η gianelli παντος κανει 350 το κιτ 600 reed καπου στα 150 φηλτρο 50 αλησ/γραναζα καπου στα 130 και παει λεγοντας
Σε ευχαριστω για την ενημερωση που μου εδωσες.
Το delorto το 36 κοντα στα 200 ευρω εχει.
Η gianelli ειναι η carbon?
Τι reed εβαλες? χωρις συζητηση η καλυτερες ριντιερες ειναι η v force 3..
Aπλα ρωταω για να ξερω ποσα λεφτα θα χαλασω οταν το παρω.
Για αρχη λεω να βαλω μονο εξατμιση και καρπυλατερ.
-
ακουστε τη επαθα περνω το μηχανακη παω στο μαγαζη μου και το χαζεβα και τη ειδα τη πανω βαση του μοτερ ξεβιδοτη μονο ο πιρος και ο αγογος της νεκρας ετημος να κοπει :tez: :tez: :tez:
-
Η gianelli ειναι η carbon?
ναι
Τι reed εβαλες? χωρις συζητηση η καλυτερες ριντιερες ειναι η v force 3..
τα v force 3
-
Καλα το μηχανακι σου με το καλο να το στρωσεις θα σπερνει στο δρομο..
Αλλα μια δυναμομετρηση θα ητανε καλη μετα το στρωσιμο για να δεις τι αλογα εβγαλε.
-
γεια σου φιλε naz...
εχω το pollini kit 154cc,gianelli ολοσωμη,reed v-force3,pipercross φιτροχοανη,ngk10eix,dellorto34mm,εξω κοφτες,λαδια torco gp7,bp ultimate 100 και εχω 4500km με το kit και δεν εχω καποιο προβλημα αν και δεν το χω ρυθμισει ακομα λογω δουλειας :ohyes:
κατι δεν πηγε καλα κατα την τοποθετηση σιγουρα!!!
-
κλασηκα σκτα δουλια εγηνε τωρα μαλω φτεει το καρμπιλατερ μου ειναι ενα 38 delordo και θελει 36
-
το εχεις βγαλει καθολου εξω εθνηκη ας πουμε να το πατησεις για ωρα???
-
το εχεις βγαλει καθολου εξω εθνηκη ας πουμε να το πατησεις για ωρα???
στην αττικη οδο τελικιαζω και το αφηνω 190km/h :P
-
δηλαδη δεν ειναι το τρεχω μια φορα και τελος μετα επησκευη.Να σου πω εμπιστοσηνη για κανα ταξηδακη με μεση ταχητητα 120 χαω θα το πηγενες??? ας πουμε καμια επιδευρο ή βορια ευβοια στον αγιανη τον ροσο.
-
Aυτο με το 38 δεν το καταλαβαινω αμα κανεις σωστη ρυθιμση στο καρπυλατερ και φτιαξεις και το αναλογο μειγμα θα δουλεψει μια χαρα.
Μιλησα και με το φιλαρακι μου τον μηχανανικο και μου ειπε το ιδιο..
-
αντωνη οσο καλη ρυθμηση και να γινει δεν νομιζω να αντεξη το rs 38αρι και να δουλευει σωστα με αυτο...
οσο να πεις στα ψηλα λιγο θα μπερδεβη δεν γινεται
-
Το εχω ξαναπει εαν δεν το δω απο κοντα να το δοκιμασω δεν μπορω να εχω αποψη.
Απλα κουβεντα κανουμε.
Αλλα εδω δουλευε αψογα στο παπι δεν θα δουλεψει στο rs μου ακουγετε καπως. :thnk:
-
μην το λες γιατι για καπια μηχανακια βγενουν και συγκεκριμενα πραγματα :ohyes:
-
Σωστος!
Απλα ο μηχανικος μου που ειναι και φιλαρακι (και εχει φτιαξει rs τελικα εγω ειχα την εντυπωση οτι δεν ειχε φτιαξει) μου ειπε οτι δεν εχει κανενα προβλημα.
Τι να πω ίδωμεν.
Ο bill σίγουρα θα μας ελυνε τις αποριες!
-
ναι αλλα αν ειναι να βαλεις 38αρι και να το κανεις μετατροπες για να το αντεξη αστο....................
και γιατι δεν βαζεις 34αρι :thnk: νομιζεις οτι εχουν μεγαλη διαφορα??????
και θα εχεις και υσυχο το κεφαλι σου :D
-
και στην τεληκη τεληκη θα πηγενει και καλητερα δεν παει να πει οτι οσο ποιο μεγαλο ειναι το καρμπιλατερ τοσο καλητερα παει γιατι αν ειναι ετσι να βαλοω απο κανα αμαξη κανα τερας :a20
-
ρε παιδια το καρμπυρατερ στα δυχρονα μονο ροπη δινει οχι τελικη :bye:
βαζεις ενα φιλτρο για περισσοτερο αερα ενα κρμπυρατερ οσο αντεχη το μηχανακη χωρις περιτες ρυθμησης και μια εξατμηση για να ειναι πιο ελευθερο ;)
-
Δεν ειπα οτι θα πηγαινει καλυτερα αλλα πιστευω οτι θα δουλεψει μια χαρα.
Αλλα το τι πιστευω μεχρι το τι ισχυει εχει διαφορα.
Δεν με χαλαει το 34! :kalo:
-
εγω πιστευω οτι με το 34αρι θα δουλευει καλητερα παντου :P
-
δηλαδη δεν ειναι το τρεχω μια φορα και τελος μετα επησκευη.Να σου πω εμπιστοσηνη για κανα ταξηδακη με μεση ταχητητα 120 χαω θα το πηγενες??? ας πουμε καμια επιδευρο ή βορια ευβοια στον αγιανη τον ροσο.
ανετα :ohyes:
-
Καταλαβα μολις το παρω θα εχουμε πολλα εξοδα.. :kalo:
-
απο εξωδα αλλο τιποτα :D
ακομη πριν το βγαλης απο το μαγαζι θα αρχησεις :ohyes:
-
Εδω 5500 πηγε το παπι μαζι με την αγορα 2300 ευρω τι να λεμε τωρα..
-
αλλο το παπι αλλο το s.s στο παπι νομιζω οτι ρειχνης περισσοτερα λ7 χωρις να το θελεις και χωρις να ξερεις για πιο λογο τα βαζεις :P
-
μου εχουν πεσει τα μαλλια με αυτα που διαβαζω
φιλαρακο,ο μαστορας σου σε κλεβει κι εσυ καθεσαι σα χανος και στα φορουμ
ξυπνα λιγο φιλε!!!
-
δεν τον κλευει απλα λεει ποσα λ7 εδωσε για να το κανει οπως του αρεσει :P
-
μου εχουν πεσει τα μαλλια με αυτα που διαβαζω
φιλαρακο,ο μαστορας σου σε κλεβει κι εσυ καθεσαι σα χανος και στα φορουμ
ξυπνα λιγο φιλε!!!
Σε μενα αναφερεσε φιλε μου?
Τα λεφτά αυτα δεν τα έδωσα σε μοτέρ το μοτερ πηγε 800 ευρω, μαθε να μιλάς καλύτερα!
Το αν κοιμαμαι η οχι το ξερω εγω και μονο.
Keihin pwk 38 200 ευρω v force 3 200 ευρω πιστονι wiseco 120 ευρω ρεκτιφιε 40 ευρω 60 ευρω δυναμομετρηση.
+ Φλατζες λαδια κτλ 30 ευρω
Με έκλεψε 130 ευρω ο μηχανικός που είναι φιλαράκι έχεις δίκιο.
Αυτο το μηχανακι δηλ ποσό το κοστολογείς?
(http://img530.imageshack.us/img530/1972/dsc00152yd6.jpg)
-
ουτε καν που ασχοληθηκα μαζι σου,η παρατηρηση μου πηγαινε στον naz
το τι εκανες εσυ ειναι δικο σου θεμα,μην παραζοριζεσαι κ καψεις καμμια λαμπα :D
-
Εσυ μαλλον ζοριζεσε και μας τι λες και δεν καταλαβαίνω τον λογο.
Αν δεν πηγαινε για μενα τοτε γραψε λαθος!
-
Εσυ μαλλον ζοριζεσε και μας τι λες και δεν καταλαβαίνω τον λογο.
Αν δεν πηγαινε για μενα τοτε γραψε λαθος!
:tez: :tez:
-
μην τρελενεστε παιδια...
που μπορω να βοηθησω???
πειτε μου να πω την γνωμη μου
-
Αρχισε απ΄τα θεωρητικά περί εξαεριωτήρων (σ.σ καλπυρατέρια δλδ) και προχώρα.....
ΥΓ : Παλληκάρια cool down a little.
-
Εχετε ξεφύγει!!!!!!!
Το καλύτερο φτιάξιμο ξερετε ποιό είναι,τι πρέπει να βάλετε στα RS???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.............ενα ΠΩΛΕΙΤΑΙ :P :P και να πάρετε κανά tuono-mille μόνο αυτό θα σας σώσει!!!! :tez: :tez:
-
Εχετε ξεφύγει!!!!!!!
Το καλύτερο φτιάξιμο ξερετε ποιό είναι,τι πρέπει να βάλετε στα RS???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.............ενα ΠΩΛΕΙΤΑΙ :P :P και να πάρετε κανά tuono-mille μόνο αυτό θα σας σώσει!!!! :tez: :tez:
:ohyes: :kalo: :pray:
-
αγοραζω το tuono σου και βαζω το μοτερ του στο rs μου :P :P :P :P
-
τι να το κανεις το tuono??? παρτε suzuki gsx-r k8 να σωθητε :tez:
το ξερω οτι ειναι εντελος διαφορετικα αυτα τα 2 μηχανακια (gsx-r - tuono) αλλα αυτη ειναι η αληθεια :D
ΦΙΛΙΚΑ!!!
-
Aν ειχαμε τα λεφτα θα το περναμε..
Αλλα τωρα Rs.
Βillare το Rs με 38 καρπυλατερ θα δουλευει καλα?
-
τι να το κανεις το tuono??? παρτε suzuki gsx-r k8 να σωθητε :tez:
το ξερω οτι ειναι εντελος διαφορετικα αυτα τα 2 μηχανακια (gsx-r - tuono) αλλα αυτη ειναι η αληθεια :D
ΦΙΛΙΚΑ!!!
Δεν σε "πιανω" :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
Aν ειχαμε τα λεφτα θα το περναμε..
Αλλα τωρα Rs.
Βillare το Rs με 38 καρπυλατερ θα δουλευει καλα?
μα κ βεβαια θα δουλεψει εαν ρυθμιστει σωστα.
απλα ενα 125 διχρονο μπορει να εκμεταλευτει τις δυνατοτητες ενος 36αριου καρπυρατερ ,το 38 απλα θα ειναι υπερβολη οχι ομως οτι δεν θα δουλεψει ουτος η αλλως εχει πολυ μικρη διαφορα σαν σχεδιασμος.
38 αρια καρπυρατερ εχουν τα 250αρια διχρονα αγωνιστικα που στην ουσια εχουν 2 κυλινδρους των 125 κυβικων, απλα εκεινα τα μοτερ ειναι τοσο πουσαρισμενα που ισως κ να εκμεταλευονται ολο το 38αρι κ αυτο θα γινετε στα ανοιχτα κοματια της πιστας.στα κλειστα κοματια ομως θελει καλο ελεγχο στο δεξι γκριπ γιατι ενα γρηγορο ανοιγμα γκαζιου σε μεγαλο καρπυρατερ πεφτει η ταχυτητα αναρωφησης της εισαγωγης,μειωνετε η υποπιεση στο ακροφυσιο της βελονας του σλαιντ ,γινετε φτωχο το μιγμα και η αποδοση πεφτει κατακορυφα
στο rs θα παρει αυτα που πρεπει απο ενα 38αρι και το περισιο γκαζι που θα εχεις απλα θα ανεβαζεις την καταναλωση
ειναι αυτο που λεμε εχω κ αλλο γκαζι στην τελικη αλλα κ να το ανοιξεις δεν κανει καμια διαφορα....θα χεις ακουσει να λενε πηγα 180 με μισο γκαζι...δεν σημαινει οτι εαν το ανοιξει ολο θα παει τα 2πλασια
-
Δεν σε "πιανω" :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Τι δεν πιάνεις δλδ;
Ο φίλος προτιμά το γρηγορότερο. Ότι και αν είναι αυτό. Αν το RS το έβγαζε η Hyosung, στο hyosungbikers.gr θα έγραφε. Που είναι το περίεργο; :thnk:
-
τι να το κανεις το tuono??? παρτε suzuki gsx-r k8 να σωθητε :tez:
το ξερω οτι ειναι εντελος διαφορετικα αυτα τα 2 μηχανακια (gsx-r - tuono) αλλα αυτη ειναι η αληθεια :D
ΦΙΛΙΚΑ!!!
Να σωθουμε απο τι;Αυτό δεν κατάλαβα.....
Δεν μιλάω γιατί θα με πείτε κολλημένο πάλι....... :(
-
το να σωθητε το ειπα ετσι......
οσο για το αν προτημω τα πιο γρηγορα ειναι αληθεια αλλα πρωτα κοιταω την ομορφια και μετα τα γκαζια :D
το να παρεις ενα μηχανακι που εχει γκαζι αλλα υστερη σε ομορφια τι να το κανεις :thnk: :tez:
-
Aν ειχαμε τα λεφτα θα το περναμε..
Αλλα τωρα Rs.
Βillare το Rs με 38 καρπυλατερ θα δουλευει καλα?
μα κ βεβαια θα δουλεψει εαν ρυθμιστει σωστα.
απλα ενα 125 διχρονο μπορει να εκμεταλευτει τις δυνατοτητες ενος 36αριου καρπυρατερ ,το 38 απλα θα ειναι υπερβολη οχι ομως οτι δεν θα δουλεψει ουτος η αλλως εχει πολυ μικρη διαφορα σαν σχεδιασμος.
38 αρια καρπυρατερ εχουν τα 250αρια διχρονα αγωνιστικα που στην ουσια εχουν 2 κυλινδρους των 125 κυβικων, απλα εκεινα τα μοτερ ειναι τοσο πουσαρισμενα που ισως κ να εκμεταλευονται ολο το 38αρι κ αυτο θα γινετε στα ανοιχτα κοματια της πιστας.στα κλειστα κοματια ομως θελει καλο ελεγχο στο δεξι γκριπ γιατι ενα γρηγορο ανοιγμα γκαζιου σε μεγαλο καρπυρατερ πεφτει η ταχυτητα αναρωφησης της εισαγωγης,μειωνετε η υποπιεση στο ακροφυσιο της βελονας του σλαιντ ,γινετε φτωχο το μιγμα και η αποδοση πεφτει κατακορυφα
στο rs θα παρει αυτα που πρεπει απο ενα 38αρι και το περισιο γκαζι που θα εχεις απλα θα ανεβαζεις την καταναλωση
ειναι αυτο που λεμε εχω κ αλλο γκαζι στην τελικη αλλα κ να το ανοιξεις δεν κανει καμια διαφορα....θα χεις ακουσει να λενε πηγα 180 με μισο γκαζι...δεν σημαινει οτι εαν το ανοιξει ολο θα παει τα 2πλασια
Παλι έγραψες αυτό έχω να πω.. :kalo:
-
φιλε μου bill σε ευχαριστω οταν γιρισω απο πρεβεζα θα σου ερθω τωρα που ανιξες και το μαγαζη απο την αρχη σε εσενα θα ερχομουνα αλλα οταν το πιγα στον μαστορα εσυ ετρεχες για το μαγαζι ασχετα οτι το πηρα τωρα στ χερια μου ο Νασος ειμαι σου εχω ξανα ερθει :D
-
Γιάννη το Kit πόσο σου είχε πάει? Γιατί το βρήκα με 400e!
http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/APRILIA-RS-125cc-POLINI-154cc--1122.aspx
-
καπου εκει 400-450 :ohyes:
-
πρωτα κοιταω την ομορφια και μετα τα γκαζια :D
το να παρεις ενα μηχανακι που εχει γκαζι αλλα υστερη σε ομορφια τι να το κανεις :thnk: :tez:
Το να παρεις μηχανακι εχει γκαζι αλλα κοβει πλαισια πες μου τι θα το κανεις...?Βεβαια τωρα που εγινε νομιμη η αλλαγη πλαισιου στις μοτο,λεφτα να χεις,πλαισια να αγοραζεις...
Κανονικα θα πρεπε η Σουτζουκι αντι για Yoshimura να σου δινει 2 πλαισια να χεις να αλλαζεις... :P :P :P
φιλικα
-
Γιάννη ώρα για αναβάθμιση!
Εάν μπαίνει σε Aprilia RS (που δεν το γράφει δυστυχώς!)
http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/NewsEngineer.asp?UID=9532&page=8015 :P
-
δεν νομιζω πως κανει για εμας :ohyes:
-
πρωτα κοιταω την ομορφια και μετα τα γκαζια :D
το να παρεις ενα μηχανακι που εχει γκαζι αλλα υστερη σε ομορφια τι να το κανεις :thnk: :tez:
Το να παρεις μηχανακι εχει γκαζι αλλα κοβει πλαισια πες μου τι θα το κανεις...?Βεβαια τωρα που εγινε νομιμη η αλλαγη πλαισιου στις μοτο,λεφτα να χεις,πλαισια να αγοραζεις...
Κανονικα θα πρεπε η Σουτζουκι αντι για Yoshimura να σου δινει 2 πλαισια να χεις να αλλαζεις... :P :P :P
φιλικα
στρατο μονο τα κ5-κ6 εκοβαν πλαισιο και εκεινο 5 κοματια ηταν μονο τωρα δεν πιστευω να ειπαρχει μηχανακη που να μπορει να συναγωνιστη το κ7 :tez: :tez: :bye:
-
στρατο μονο τα κ5-κ6 εκοβαν πλαισιο και εκεινο 5 κοματια ηταν μονο τωρα δεν πιστευω να ειπαρχει μηχανακη που να μπορει να συναγωνιστη το κ7 :tez: :tez: :bye:
[/quote]
έκοβαν λαιμό τα εισαγωγής κ5-κ6
μην βιάζεσαι να μιλήσεις, έχω δώσει ένα συγκριτικό στον Powerphot από philip island με την πρώτη ευκαιρία θα το "ανεβάσει"
:bye:
-
οκ γιοργω θα περιμενω :bye: :bye: και εγω ειχα aprilia
αλλα οταν βλεπω ενα καλητερο μηχανακη το παραδεχομαι :tez:
για το R6 2008 τι εχεις να πεις :thnk: :thnk: :thnk:
-
δεν θα διαφωνίσω μαζί σου φιλε μου
υπάρχουν πολλά αξιόλογα και αξιόπιστα μηχανάκια
και ξέρω να αναγνωρίζω τις πραγματικά καλές μηχανές
το συγκριτικό που έχει ο Νίκος "powephot" είναι δυναμομετρήσεις και μετά πίστα
και εξήγησε μου γιατί πάσχουν τόσο πολύ οι JAP μηχανές που όταν στο δυναμόμετρο δείχνουν
εξωπραγματικά άλογα τα οποία δεν συγκρίνονται με τίποτα πως σε δοκιμή πίστας έχουν μεγαλύτερο γυρολόγιο από μηχανές
με 20-40 άλογα λιγότερο?
εδώ οι JAP κατασκευαστηκές "τσιγγουνεύονται" τα σωληνάκια υψηλής.
πάσχουν πολύ απο περιφερειακά
Φιλικά
:bye:
-
λαθος κανεις.......... αν βαλεις στην πιστα ενα 600αρι με ενα 1000αρι ας εχει και 40 αλογα λιγοτερα το 600 πιο γρηγορο γυρο θα κανει ;)
δεν πεζει ρολο το japan η το italia :bye: :bye:
και οσο για τα σωλινακια υψηλης που λες οτι τα τσιγγουνευονται οι japan σε σχεση με τους ιταλους η και αλλους πες μου πιο μηχανακη εκτος απο το R1 2007 που να εχει 6πιστονες δαγκανες :tez: :tez: με αυτα τα φρενα τι να τα κανεις τα υψηλης :thnk: :thnk: :P
-
λαθος κανεις.......... αν βαλεις στην πιστα ενα 600αρι με ενα 1000αρι ας εχει και 40 αλογα λιγοτερα το 600 πιο γρηγορο γυρο θα κανει ;)
δεν πεζει ρολο το japan η το italia :bye: :bye:
και οσο για τα σωλινακια υψηλης που λες οτι τα τσιγγουνευονται οι japan σε σχεση με τους ιταλους η και αλλους πες μου πιο μηχανακη εκτος απο το R1 2007 που να εχει 6πιστονες δαγκανες :tez: :tez: με αυτα τα φρενα τι να τα κανεις τα υψηλης :thnk: :thnk: :P
μην με παίρνεις για κολλημένο Ιταλό, δεν ξύπνησα μια μέρα πάνω στο Aprilia και είπα ειναι the best
μιλάς για συγκεκριμένη πίστα (Μέγαρα) και για οδηγούς σαν εμάς, όπου από ένα
1000 δεν μπορείς να αξιοποιήσεις το γκάζι του.
δυστυχώς δεν κάνουμε εμείς τα συγκριτικά και οι οδηγοι που τα κάνουν
τα πηγαίνουν στα όρια τους και μιλάω για Philip Island (πίστα GP).
και έπρεπε να έρθει το 2007 για να βάλουν δαγκάνες 6πίστονες και αυτό μόνο σε ένα μηχανάκι παραγωγής?
όσο για τα υψηλής (μιας και καταλαβαίνω ότι είσαι γνώστης) μέσα στην πίστα όσο και καλές δαγκάνες
να έχεις αν δεν σε βοηθάει το "πακέτο φρένων" δεν κάνεις τίποτα.
σωληνάκια, τρόμπα, monoblock κ.α. που ίσως τα γνωρίζεις καλύτερα.
Νίκο τι έγινε με το βίντεο να μας λυθούν οι απορίες?
-
δλδ εσυ περνης ενα μηχανακη για να μπενης μονο στην πιστα :thnk: :thnk:
και οσο για τις 6πιστονες που λες οτι στην πιστα δεν κανουν και πολλασε πληροφορο οτι κανουν μεγαλη δουλεια γιατι το R1 το εχει ο ξαδερφος μου και ειχα την τιμη να το οδηγησω :kalo: :kalo: