APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Tomahawk στις Ιανουάριος 07, 2009, 07:39:19 μμ

Τίτλος: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Tomahawk στις Ιανουάριος 07, 2009, 07:39:19 μμ
Καλησπέρα παίδες!
Σήμερα άλλαξα μπαταρία και είδα πως έχει βγει η ντίζα του τσοκ!
Θα μπορούσε κάποιο καλό παιδί σε ποιο σημείο πάει στο καρμπυρατέρ?

Thanks!
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Dief8armenoS στις Ιανουάριος 07, 2009, 08:56:05 μμ
Στο κυκλωμένο "κομμάτι" που πατάει εκεί που δείχνει το βελάκι πάνω στο καρμπιρατέρ.

 :bye:
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Tomahawk στις Ιανουάριος 07, 2009, 09:28:27 μμ
Ευχαριστώ πολύ αλλα υπάρχει ένα προβληματάκι!

Στο σημείο που δείχνει η εικόνα έχει κάτι σαν κουμπί που πάει πάνω-κάτω (ρυθμίζεις εσύ που θες να είναι, είτε πάνω είτε κάτω)!
Πως θα μπει η ντίζα εκεί?
(Μιλάμε πάντα για μοντέλο 06, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με το παλιό!)

Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Dief8armenoS στις Ιανουάριος 08, 2009, 01:48:03 πμ
Μπορείς μήπως να βάλεις μία φωτογραφία από αυτό που λες μπας και μπορούμε να βοηθήσουμε;

Κανονικά (αν έχεις το "μαμά" καρμπιρατέρ Dellorto PHBH-28mm) εκεί που έδειξα στην εικόνα βιδώνει η βάση του τσόκ και στο κυλινδρικό κομμάτι (νούμερο 29 στο σχέδιο) θηλυκώνει η ντίζα που στην άκρη έχει ένα άλλο "βαρελάκι".

Αν έχεις μόνο ένα κουμπί που μπορείς να κουνήσεις πάνω-κάτω με το χέρι και να μένει στην θέση που το αφήνεις τότε έχεις άλλο καρμπιρατέρ που έχει τσόκ μεν, αλλά δεν πάει με ντίζα στο τιμόνι και το ανοιγοκλείνεις πάνω στο καρμπιρατέρ. Εμένα το δικό μου (aftermarket) έτσι είναι.

 :bye:
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Tomahawk στις Ιανουάριος 08, 2009, 11:48:19 πμ
Έβγαλα photos...
Έχω ένα θεματάκι... Κοίταξα απο πλάγια (δεξιά) και στο καρμπ πάνω γράφει Keihin... Είναι normal αυτό?!

Εδώ θα παρατηρήσεις το κουμπί που σου λέω, είναι το μαύρο δεξιά απο τα σωληνάκια!
(http://www.imageshack.gr/files/1jielw3iixxn3lybfbjw_thumb.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=1jielw3iixxn3lybfbjw.jpg)



(http://www.imageshack.gr/files/1ekxr0dfz17aixosxw6u_thumb.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=1ekxr0dfz17aixosxw6u.jpg)
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Dief8armenoS στις Ιανουάριος 08, 2009, 01:18:12 μμ
Φίλε μου, είναι αυτό που σου είπα και ποιο πάνω, δεν έχεις το "μαμά" καρμπιρατέρ τις Dellorto και το καρμπιρατέρ σου δεν παίρνει ντίζα για το τσόκ, έχει αυτό το κουμπάκι που ανεβάζεις ή κατεβάζεις για να ανοίξεις το τσόκ.

...πάντως έχεις γαμώ τα καρμπιρατέρ, κλάσεις ανώτερο από το dellorto που φοράει το μηχανάκι από την μαμά aprilia  :kalo:

 :bye:
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Baggos στις Ιανουάριος 08, 2009, 01:48:20 μμ
Φίλε μου, είναι αυτό που σου είπα και ποιο πάνω, δεν έχεις το "μαμά" καρμπιρατέρ τις Dellorto και το καρμπιρατέρ σου δεν παίρνει ντίζα για το τσόκ, έχει αυτό το κουμπάκι που ανεβάζεις ή κατεβάζεις για να ανοίξεις το τσόκ.

...πάντως έχεις γαμώ τα καρμπιρατέρ, κλάσεις ανώτερο από το dellorto που φοράει το μηχανάκι από την μαμά aprilia  :kalo:

 :bye:

Ωχχ...Έμπλεξες και εσύ...Καλό είναι μωρέ... :a22 :a22 :a22...Αλλά για να ανοιγοκλείσεις το τσοκ σπας τα δάχτυλά σου,μέχρι να μάθεις να κάνεις την λεπτή αυτή κίνηση μέσα από εκείνη την τρυπίτσα στα ματ πλαστικά...!! :a22 :a22 :a22 :h22: :h22: :h22:
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Tomahawk στις Ιανουάριος 08, 2009, 02:06:23 μμ
Ξέρουμε τίποτα για το καρμπυρατέρ που φοράω?
Το πήρα απο ένα παλικάρι και αυτός μου είχε πει πως είχε βάλει μόνο εξάτμιση και δεν το είχε ζιγκλερώσει
και αυτές τις μέρες έλεγα να το πάω για ζιγκλέρωμα μη τρυπήσει το πιστόνι!

Για πες διεφθαρμένε, να ξέρω!

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Baggos στις Ιανουάριος 08, 2009, 02:28:02 μμ
Ξέρουμε τίποτα για το καρμπυρατέρ που φοράω?
Το πήρα απο ένα παλικάρι και αυτός μου είχε πει πως είχε βάλει μόνο εξάτμιση και δεν το είχε ζιγκλερώσει
και αυτές τις μέρες έλεγα να το πάω για ζιγκλέρωμα μη τρυπήσει το πιστόνι!

Για πες διεφθαρμένε, να ξέρω!

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

Τι να ξέρουμε ακριβώς δηλαδή....? :dry:...Έχω την εντύπωση ότι είναι το ίδιο με αυτό που φοραώ και εγώ...Είναι 34άρι της dellorto ενώ το εργοστασιακό είναι 28άρι...

Πέραν του carb έχεις και άλλα aftermarket τοποθετημένα....?Μια εξάτμιση ίσως...?Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι εφόσον άλλαξες carb και μάλιστα έβαλες το συγκεκριμένο που είναι αρκετά μεγάλο,το μείγμα σου πάει περίπατο...Οπότε πρέπει να πας για ρύθμιση...Αυτό βέβαια πρέπει να γίνεται σχεδόν με ότι aftermarket και αν τοποθετήσεις,ώστε να έχεις σωστή απόδοση και να έχεις πράγματι βελτίωση... :ohyes:

Πάντως αν φοβάσαι πιθανό κόλλημα ή φθορά-τρύπημα του πιστονιού κάνε μια τυπική πρόμιξη να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο,μέχρι να κάνεις την ρύθμιση που χρειάζεται...Για να πάρεις μια ιδέα προσωπικά εγώ κάνω 1% πρόμιξη συνεχώς εχοντας το εν λόγω carb και εξάτμιση τοποθετημένα... :bye:
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: kostas aprilias στις Ιανουάριος 08, 2009, 02:47:53 μμ
ναμε κι εγω να πω κατι ασχετο αλλα σχετικο με τσοκ  :D
ξερετε αν ισχιει οτι στα διχρονα  50αρια αν ανειξεις το τσοκ τιν ωρα που που εχεις τελικιασει μπορεις να παρεις 3-4 km/h παραπανω τελικη . αυτο μαλλον σιμβαινει γιατι μπενει πλουσιοτερο μιγμα στον κιλινδρο οταν ανειγεις το τσοκ. μηπος αυτο μπορει να προξενισει βλαβη στον κινιτιρα. :thnk:
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Dief8armenoS στις Ιανουάριος 08, 2009, 03:01:08 μμ
Ξέρουμε τίποτα για το καρμπυρατέρ που φοράω?
Το πήρα απο ένα παλικάρι και αυτός μου είχε πει πως είχε βάλει μόνο εξάτμιση και δεν το είχε ζιγκλερώσει
και αυτές τις μέρες έλεγα να το πάω για ζιγκλέρωμα μη τρυπήσει το πιστόνι!

Για πες διεφθαρμένε, να ξέρω!

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!


Το καρμπιρατέρ σου δεν είναι σαν του συνφορουμίτη Baggos, είναι της Keihin (του Βαγγέλη είναι Dellorto). Από τις φωτός εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πόσο μεγάλο είναι αλλά φαντάζομαι ότι θα είναι κάπου μεταξύ 30-34mm. Δέν φαντάζομαι ο προηγούμενος να άλλαξε καρμπιρατέρ σε κάτι καλλίτερο αλλά να πήρε ίδιο μέγεθος.
 :thnk:

Από την στιγμή που έχει αλλαχθεί πάντως καρμπιρατέρ και εξάτμιση δεν μπορείς να ξέρεις κατά πόσο είναι λάθος οι ρυθμίσεις σου (μιας και λογικά δεν έχει ρυθμίσεις "μαμά" καρμπιρατέρ για "μαμά" εξάτμιση). Όπως και να έχει πάντως πήγαινέ το σε έναν μάστορα που να ΞΕΡΕΙ και να εμπιστεύεσαι για να το τσεκάρει και αν χρειάζεται να το ρυθμίσει/ζιγκλερώσει  :ohyes:

Αυτό που είπε ο Baggos πάντως σχετικά με το έξτρα λαδάκι στο ντεπόζιτο είναι πολύ χρήσιμο για την "καλή ζωή" του κινητήρα σου όπως και άν είναι ρυθμισμένος αλλά ιδικά αν είναι λάθος ρυθμισμένος!  :bonjour:

 :bye:
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: jimator στις Ιανουάριος 08, 2009, 05:47:47 μμ
Φιλε το καρμπυρατερ σου πρεπει να ειναι μουφα Keihin(aka OKO)και πρεπει να ειναι 28 αν κρινω σωστα.Το λεω αυτο γιατι αυτα καρπιρατερ εχουν μεγαλη εισαγωγη αλλα πισω που μετρας εχουν κανονικο μεγεθος.Θα συνουστουσα την αλλαγη του με το μαμα για να μην εχεις προβληματα.
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Tomahawk στις Ιανουάριος 08, 2009, 06:39:51 μμ
OMG...

Πήρα τηλέφωνο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη...
Του λέω "ρε μεγάλε είδα πως έχεις αλλάξει καρμπυρατέρ"
"Ναι" μου κάνει έβαλα ένα Keihin...
"Ναι το είδα" του λέω "πόσα χιλιοστά είναι?"
χαλαρός και ατάραχος μου λέει... 36!  :zl% :sml1

-Έχεις αλλάξει ζιγκλερ?
-Καρμπυρατέρ και εξάτμιση άλλαξα...
-Ναι το έχω δει αλλα ζιγκλέρ άλλαξες μόλις το έβαλες στο μηχανάκι? Γιατί πρέπει να ρυθμιστεί το μίγμα, τώρα το μηχανάκι πρέπει να πνίγεται!
-Τι είναι αυτό? Δεν ξέρω!  :a22
-Αρα όπως το πηρες έτσι το έβαλες?
-Ναι

Άντε βρες άκρη!

Τώρα για ρύθμισμα που το πάω? Απο μηχανικούς δεν ξέρω τπτ!
Έλεγα να το πάω στο Διπλα στο Περιστέρι που μου το πρότειναν απο το forum αλλα θα ξέρει να το ρυθμίσει?

Ω Χριστέ μου, το είδαμε κι αυτό σήμερα!
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Baggos στις Ιανουάριος 08, 2009, 06:59:07 μμ
OMG...

Πήρα τηλέφωνο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη...
Του λέω "ρε μεγάλε είδα πως έχεις αλλάξει καρμπυρατέρ"
"Ναι" μου κάνει έβαλα ένα Keihin...
"Ναι το είδα" του λέω "πόσα χιλιοστά είναι?"
χαλαρός και ατάραχος μου λέει... 36!  :zl% :sml1

-Έχεις αλλάξει ζιγκλερ?
-Καρμπυρατέρ και εξάτμιση άλλαξα...
-Ναι το έχω δει αλλα ζιγκλέρ άλλαξες μόλις το έβαλες στο μηχανάκι? Γιατί πρέπει να ρυθμιστεί το μίγμα, τώρα το μηχανάκι πρέπει να πνίγεται!
-Τι είναι αυτό? Δεν ξέρω!  :a22
-Αρα όπως το πηρες έτσι το έβαλες?
-Ναι

Άντε βρες άκρη!

Τώρα για ρύθμισμα που το πάω? Απο μηχανικούς δεν ξέρω τπτ!
Έλεγα να το πάω στο Διπλα στο Περιστέρι που μου το πρότειναν απο το forum αλλα θα ξέρει να το ρυθμίσει?

Ω Χριστέ μου, το είδαμε κι αυτό σήμερα!

Βρε,βρε....Σαν να βλέπω τον εαυτό μου πριν καμιά 10ριά μήνες.... :lol%

Πω,πω ρε φίλε...36άρι carb χωρίς ρύθμιση...?Δεν θέλω να φανταστώ πως θα δουλεύει... :(...Υπερβολή το θεωρώ τόσο μεγάλο πάντως...Ακόμα και το 34άρι είναι μεγάλο...Πόσο μάλλον το 36άρι...Τεσπά...Με καλό μ****α έμπλεξες και εσύ σαν και εμένα πάντως... :psdof:

Αθήνα είσαι...θα βγάλεις άκρη...Μην αγχώνεσαι...Εγώ τι να πω που για να μου ρυθμίσουν το δικό μου πρέπει να κάνω ταξιδάκι στην "μαμά " Θεσσαλονίκη... :pray:

Τεσπά...Καλά ξεμπερδέματα... :bye:
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Thanasis20 στις Ιανουάριος 08, 2009, 07:06:21 μμ
OMG...

Πήρα τηλέφωνο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη...
Του λέω "ρε μεγάλε είδα πως έχεις αλλάξει καρμπυρατέρ"
"Ναι" μου κάνει έβαλα ένα Keihin...
"Ναι το είδα" του λέω "πόσα χιλιοστά είναι?"
χαλαρός και ατάραχος μου λέει... 36!  :zl% :sml1

-Έχεις αλλάξει ζιγκλερ?
-Καρμπυρατέρ και εξάτμιση άλλαξα...
-Ναι το έχω δει αλλα ζιγκλέρ άλλαξες μόλις το έβαλες στο μηχανάκι? Γιατί πρέπει να ρυθμιστεί το μίγμα, τώρα το μηχανάκι πρέπει να πνίγεται!
-Τι είναι αυτό? Δεν ξέρω!  :a22
-Αρα όπως το πηρες έτσι το έβαλες?
-Ναι

Άντε βρες άκρη!

Τώρα για ρύθμισμα που το πάω? Απο μηχανικούς δεν ξέρω τπτ!
Έλεγα να το πάω στο Διπλα στο Περιστέρι που μου το πρότειναν απο το forum αλλα θα ξέρει να το ρυθμίσει?

Ω Χριστέ μου, το είδαμε κι αυτό σήμερα!

Καλα ρε όταν το πηρες το μηχανακι τι σκ@τ@ πρόσεξες?
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Tomahawk στις Ιανουάριος 08, 2009, 07:34:27 μμ
Θανάση όταν το πήρα πρόσεξα μήπως έχει καμία πτώση και ο πατέρας μου το πήρε μια βόλτα για να δει
αν παει καλά! Δεν μπόρεσε να ανοίξει πολύ για να δει πως κρεμάει μετά απο κάποιο σημείο!
Και που να φανταστούμε οτι αυτός είχε αλλάξει και καρμπυρατέρ εκτός απο εξάτμιση?
Και του λέω στα ΚΕΠ, ζιγκλερ άλλαξες μαζί με την εξάτμιση?
Απάντηση του αδελφού του "όχι αλλα το μίγμα έχει ανοίξει"...
Ότι να 'ναι!

Τώρα αυτό το καρμπυρατέρ ρυθμίζεται ή ότι και να κάνω θα κρεμάει?
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Dief8armenoS στις Ιανουάριος 08, 2009, 07:48:56 μμ
OMG...

Πήρα τηλέφωνο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη...
Του λέω "ρε μεγάλε είδα πως έχεις αλλάξει καρμπυρατέρ"
"Ναι" μου κάνει έβαλα ένα Keihin...
"Ναι το είδα" του λέω "πόσα χιλιοστά είναι?"
χαλαρός και ατάραχος μου λέει... 36!  :zl% :sml1

-Έχεις αλλάξει ζιγκλερ?
-Καρμπυρατέρ και εξάτμιση άλλαξα...
-Ναι το έχω δει αλλα ζιγκλέρ άλλαξες μόλις το έβαλες στο μηχανάκι? Γιατί πρέπει να ρυθμιστεί το μίγμα, τώρα το μηχανάκι πρέπει να πνίγεται!
-Τι είναι αυτό? Δεν ξέρω!  :a22
-Αρα όπως το πηρες έτσι το έβαλες?
-Ναι

Άντε βρες άκρη!

Τώρα για ρύθμισμα που το πάω? Απο μηχανικούς δεν ξέρω τπτ!
Έλεγα να το πάω στο Διπλα στο Περιστέρι που μου το πρότειναν απο το forum αλλα θα ξέρει να το ρυθμίσει?

Ω Χριστέ μου, το είδαμε κι αυτό σήμερα!


36άρι Keihin, ε? χμμμμμμ  :thnk:
Καλό μου ακούγετε αν και κομματάκι υπερβολή.  :ohyes:
Για να καταλάβεις σε αυτό το μέγεθος καρμπιρατέρ έχουν τα Racing 125άρια (Honda RS125, Yamaha TZ125, κλπ.).
Αν το μηχανάκι σου έχει μόνο το καρμπιρατέρ και μία εξάτμιση τότε καλύτερα να το αλλάξεις με ένα 34άρι επειδή με το 36άρι χάνεις υπερβολικά πολύ στις χαμηλές rpm και σε "μαμά" μοτέρ τα οφέλη του καρμπιρατέρ σου στα ψηλά είναι ελάχιστα.
Πάντως για το θέμα ρύθμιση ψάξε για κάποιον καλό μηχανικό (μην σε νοιάζει αν είναι εξουσιοδοτημένος ή όχι).

Τώρα αυτό το καρμπυρατέρ ρυθμίζεται ή ότι και να κάνω θα κρεμάει?

Ρυθμίζετε (από κάποιον που ΞΕΡΕΙ) αλλά και πάλι θα έχεις ελάχιστα καλλίτερα ψηλά και τραγικά χειρότερα χαμηλά-μεσαία από ότι θα είχες με ένα μικρότερο καρμπιρατέρ.


 :bye:
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Tomahawk στις Ιανουάριος 08, 2009, 07:58:45 μμ
Πάντως για το θέμα ρύθμιση ψάξε για κάποιον καλό μηχανικό (μην σε νοιάζει αν είναι εξουσιοδοτημένος ή όχι).
Ρυθμίζετε (από κάποιον που ΞΕΡΕΙ) αλλά και πάλι θα έχεις ελάχιστα καλλίτερα ψηλά και τραγικά χειρότερα χαμηλά-μεσαία από ότι θα είχες με ένα μικρότερο καρμπιρατέρ.

Δεν ξέρω κάποιον που να ξέρει όμως, εκεί είναι το πρόβλημα!
Όποιος ξέρει ας μου στείλει ένα πμ!

Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Dief8armenoS στις Ιανουάριος 08, 2009, 08:52:53 μμ
Όποιος ξέρει ας μου στείλει ένα πμ!

 ;)
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: jimator στις Ιανουάριος 08, 2009, 10:49:34 μμ
Δεν εχει τοση σημασια ρε φιλε που ειναι 36.Αν πνιγεται το μχηανακι το καταλαβαινεις εσυ μονος σου.Αν εχει το καταληλο ζιγλερ γιατι να πνιγει?Απλα θα χασεις λιγο χαμηλα λογω του πολυ αερα.Εγω που πηρα τηλ στον αντιπροσωπο της dellorto για να ζητησω 34 μου ειπε οτι προτεινεται 37αρι για τα μηχανακια μας.
Παντως εγω θα σου ελεγα να βαλεις ενα εξατμισονη να γουσταρεις κιολας και το ρυθμιζεις μετα.
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Thanasis20 στις Ιανουάριος 08, 2009, 11:11:49 μμ
Θανάση όταν το πήρα πρόσεξα μήπως έχει καμία πτώση και ο πατέρας μου το πήρε μια βόλτα για να δει
αν παει καλά! Δεν μπόρεσε να ανοίξει πολύ για να δει πως κρεμάει μετά απο κάποιο σημείο!
Και που να φανταστούμε οτι αυτός είχε αλλάξει και καρμπυρατέρ εκτός απο εξάτμιση?
Και του λέω στα ΚΕΠ, ζιγκλερ άλλαξες μαζί με την εξάτμιση?
Απάντηση του αδελφού του "όχι αλλα το μίγμα έχει ανοίξει"...
Ότι να 'ναι!

Τώρα αυτό το καρμπυρατέρ ρυθμίζεται ή ότι και να κάνω θα κρεμάει?

Απλά στο είπα γιατί όταν αγοράζουμε μηχανακια πρέπει προσέχουμε τι έχουν πάνω ελεγχοντας και σε έναν μηχανικό ;) όχι με μια βόλτα

Όσο για την ρύθμηση πιστεύω πως από για εναν καλό μηχανικό θα είναι 1ώρα δουλειά... μια χαρά θα το σηκώσει... 
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Ιανουάριος 08, 2009, 11:24:07 μμ
Δεν εχει τοση σημασια ρε φιλε που ειναι 36.Αν πνιγεται το μχηανακι το καταλαβαινεις εσυ μονος σου.Αν εχει το καταληλο ζιγλερ γιατι να πνιγει?Απλα θα χασεις λιγο χαμηλα λογω του πολυ αερα.Εγω που πηρα τηλ στον αντιπροσωπο της dellorto για να ζητησω 34 μου ειπε οτι προτεινεται 37αρι για τα μηχανακια μας.
Παντως εγω θα σου ελεγα να βαλεις ενα εξατμισονη να γουσταρεις κιολας και το ρυθμιζεις μετα.

Επειδη τους ξερω.. 37 αρι σου ειπε απλα επειδη εχει stock και δεν φευγει με τπτ! :P
Αν βαλει πολυ μικρο ζιγκλερ σε συγκριση με τον αερα που παρεχει το 36αρι τοτε θα στεγνωνει. και τοτε θα υπαρχει πραγματικα προβλημα! :ohyes:
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Tomahawk στις Ιανουάριος 08, 2009, 11:38:51 μμ
Παντως εγω θα σου ελεγα να βαλεις ενα εξατμισονη να γουσταρεις κιολας και το ρυθμιζεις μετα.

Το μηχανάκι φοράει εξάτμιση Giannelli...

Εγώ αυτό που θέλω είναι το μηχανάκι να πηγαίνει καλά!
Και όταν λέω καλά, εννοώ με την εξάτμιση και το καρμπυρατέρ που έχει να βγάζει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!

Αύριο θα πάρω τηλέφωνο 2-3 μηχανικούς να ρωτήσω τη γνώμη τους και το απόγευμα θα το πάω!
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Tomahawk στις Ιανουάριος 09, 2009, 06:29:27 μμ
Ο Διπλας μου είπε πως θα του πάρει 2 μέρες το ρύθμισμα γιατί πρέπει να αλλάξει βελόνα και ζιγκλέρ επίσης πρέπει
να δει εαν λειτουργεί χωρίς φίλτρο μπλα μπλα μπλα!

Όμως το έψαξα λίγο με το καρμπυρατέρ και είδα κάτι εξωφρενικό!
Είδα το carb και έγραφε πάνω τους ακόλουθους κωδικούς
S66A2 SCH
Ψάχτηκα στο site της Keihin και δεν πολυβρήκα άκρη.
Λέω "δε μπαίνω στο billsrebuilts μπας και..."
Ε βρήκα αυτή τη σελίδα
http://www.keihin.gr/PWK.htm

Και ιδού το πρόβλημα... PWK38 A/S S66"
Άρα μάλλον 38αρι έχω...
Γαμώτο ο προηγούμενος δεν ξέρει τι του είχε βάλει πάνω?
Θα τον πάρω σε καμιά ώρα τηλ να βρεθούμε γιατί δε βρίσκω άκρη!
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Dief8armenoS στις Ιανουάριος 09, 2009, 06:54:48 μμ
Ο Διπλας μου είπε πως θα του πάρει 2 μέρες το ρύθμισμα γιατί πρέπει να αλλάξει βελόνα και ζιγκλέρ επίσης πρέπει
να δει εαν λειτουργεί χωρίς φίλτρο μπλα μπλα μπλα!

Όμως το έψαξα λίγο με το καρμπυρατέρ και είδα κάτι εξωφρενικό!
Είδα το carb και έγραφε πάνω τους ακόλουθους κωδικούς
S66A2 SCH
Ψάχτηκα στο site της Keihin και δεν πολυβρήκα άκρη.
Λέω "δε μπαίνω στο billsrebuilts μπας και..."
Ε βρήκα αυτή τη σελίδα
http://www.keihin.gr/PWK.htm

Και ιδού το πρόβλημα... PWK38 A/S S66"
Άρα μάλλον 38αρι έχω...
Γαμώτο ο προηγούμενος δεν ξέρει τι του είχε βάλει πάνω?
Θα τον πάρω σε καμιά ώρα τηλ να βρεθούμε γιατί δε βρίσκω άκρη!

Σε όποιον και να το πας, αν δεν θέλει να σε κοροϊδέψει, θα του πάρει τουλάχιστον τόσο χρόνο. Σκέψου ότι το να το ρυθμίσει θέλει τουλάχιστον μισή μέρα full για να γίνει το μηχανάκι "τζιτζί" (ειδικά στο δικό σου πού το καρμπιρατέρ δεν κάνει για το μοτέρ σου) δεδομένου ότι ξέρει τι κάνει.
Αν σκεφτείς ότι δεν θα κλείσει το μαγαζί του ο άλλος για μισή μέρα συνεχόμενα μόνο και μόνο για ένα άτομο... μια χαρά σου είπε.  :ohyes:

Good luck, have fun  :D


 :bye:
Τίτλος: Απ: Ντίζα τσόκ
Αποστολή από: Tomahawk στις Ιανουάριος 09, 2009, 10:53:26 μμ
Η λύση βρέθηκε, ανταλλαγή με ζιγκλερωμένο 28αρι και τέλειωσε το θέμα!