APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: ChrisMelas0 στις Ιούνιος 18, 2008, 11:22:25 μμ
-
Γεια σας. Είμαι καινούργιος στα δίτροχα, και θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας.
Εδώ και μία εβδομάδα έχω ένα RS 50 Race Replica 2008. Δεν θέλω να το πολυζορίζω γιατί το στρώνο και έτσι δεν περνάω τις 6.000 στοφές.
Το θέμα μου είναι οτι με 6η στις 6.000 στροφές, το πολύ άντε να βγάλει και 67 -70 χλμ. :cry: :cry: :cry:
Εγώ ξέρω οτι η μηχανή normal μπορεί να βγάλει 100 - 110 χλμ. Γιατί δεν τα βγάζει ??? :thnk: :thnk: :thnk:
Μήπως έχει κανέναν κόφτη (Παναγία μου μακρυά από μας... :pray: :pray: :pray:) ???
Α, και κάτι αλλο, μπορώ να το "φτιάξω" ??? Και αν μπορώ πόσο πολύ μπορώ να το φτιάξω ???
Ευχαριστώ, εκ τω πρωτέρων... :)
(Στέλνω και μια φωτογραφία του)
-
για αρχη :a018
Μην ανησυχεις!ειναι πολυ νωρις ακομα φιλε μου!Εσυ κοιτα να το οδηγας ηρεμα,μεχρι τις 6000 στροφες και σιγα σιγα,αναλογα με τα χιλιομετρα να το ανεβαζεις σταδιακα στις αλλαγες!μετα τα 1500 θα δεις διαφορα...Εδω εγω στο στρωσιμο με το 125 επιανα τελικη μεχρι 80-90 και ειχα ξενερωσει τη ζωη μου,μετα ομως οπου με βλεπαν λεγανε "α!το χαζοχαρουμενο!"
Αποψη μου ειναι να μην το πειραξεις γτ δν νομιζω να θελεις να μεινεις στα 18 με το 50αρακι(το γκαζι ειναι γλυκο... :ohyes:)
οποτε και δν θα συμφερει αυτη η σπαταλη για 2 χρονακια μονο...
Απο κει και περα ειναι δικια σου αποφαση!Καλοριζικο,αγρατζουνιστο και προσοχη,κρανακι κλπ κλπ και το μυαλο στο κεφαλι...
Μολις απεκτησες aprilia ss,πανε οι καγκουριες ;)
-
Γεία σου ChrisMelas0! (Και εγώ νέος είμαι στο φορουμ..)
Στο στρώσιμο πρόσεχε εκτός από τα υπόλοιπα να μην ζορίζεις το μηχανάκι με πχ όχι 6η με 5000στρ σε ανηφόρα... και να μην το αφήνεις στεγνό από καύσιμο-λάδι δηλ να το οδηγάς με φυσιολογικούς ρυθμούς. Τα 100-110 θα τα βγάζει με 6 στις 10000στρ όταν θα έχει ανοίξει το μηχανάκι μετα από 1500+ κμ. Α και να το στρώσεις σύμφωνα με το manual μην ακούς ότι σου λένε! Το στρώσιμο διαφοροποιεί την απόδοση ως 3/100 αλλά αυξάνεται η αξιοπιστία κατά πολυ! Και εγώ για φτιάξιμο το ίδιο πιστεύω με τον Katestra αλλά άμα θέλεις κοίτα από metrakit!
-
Καλώς ήρθες...
όπως θα καταλαβες για 50αρακι δε θα βρεις αλλο να μοιαζει με 1000αρι και να ειναι φυσικά πανέμορφο...
Χαλαρά και...κατ` εμέ αυτό που σου ειπαν να μην το πειράξεις εχει βάση.... It` s up to you... ;) :bye:
-
:a018 εις τούτον τον "ιερό" χώρο των :abh:........!!! :tez: :tez: :tez:
Πολύ καλή αρχή έκανες με το RS50.....Την καλήτερη δυνατή βασικά.......Κάνε ευλαβικό στρώσιμο.....!!!Δεν θέλεις να έχεις προβλήματα που οφείλονται σε δικά σου λάθη κατά το στρώσιμο.......
Όσο για το θέμα της βελτίωσης ....δεν νομίζω ότι αξίζει....Μάθε αυτό όσο καλήτερα μπορείς ....και μετά χτυπάς το RS125....... :ohyes:
:bye: :bye: :bye:
-
Το θέμα μου είναι οτι με 6η στις 6.000 στροφές, το πολύ άντε να βγάλει και 67 -70 χλμ. :cry: :cry: :cry:
Εγώ ξέρω οτι η μηχανή normal μπορεί να βγάλει 100 - 110 χλμ. Γιατί δεν τα βγάζει ??? :thnk: :thnk: :thnk:
ειλικρινα ποσο περιμενες να βγαζει στις 6.000σαλ?? :blus:
Μεγειες το μηχανακι τα μυαλα στο κεφαλι και το κεφαλι μεσα στο κρανος :D και παντα ορθιος.
-
Καλορίζικος κι εσύ και το μηχανάκι σου!
Για τα υπόλοιπα, ότι είπαν τα παιδιά αρκεί! ;)
-
Γεια σας. Είμαι καινούργιος στα δίτροχα, και θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας.
Εδώ και μία εβδομάδα έχω ένα RS 50 Race Replica 2008. Δεν θέλω να το πολυζορίζω γιατί το στρώνο και έτσι δεν περνάω τις 6.000 στοφές.
Το θέμα μου είναι οτι με 6η στις 6.000 στροφές, το πολύ άντε να βγάλει και 67 -70 χλμ. cry cry cry
Εγώ ξέρω οτι η μηχανή normal μπορεί να βγάλει 100 - 110 χλμ. Γιατί δεν τα βγάζει ??? think think think
Μήπως έχει κανέναν κόφτη (Παναγία μου μακρυά από μας... pray pray pray) ???
Α, και κάτι αλλο, μπορώ να το "φτιάξω" ??? Και αν μπορώ πόσο πολύ μπορώ να το φτιάξω ???
Ευχαριστώ, εκ τω πρωτέρων... smile
(Στέλνω και μια φωτογραφία του)
Καλα 50αρι και στις 6.000 στροφες χτυπαει 70 km/h ?
Πλακα με κανεις?:P
Εχω ακριβως το ιδιο μηχανακι και στις 6.000 στροφες μου βγαζε με το ζορι 51 km/h..
Επισης εχει 3 κοφτες..πανω απο 7.000-8.000 στροφες δε θα μπορεις να ανεβαζεις..
-
Καλα 50αρι και στις 6.000 στροφες χτυπαει 70 km/h ?
Πλακα με κανεις?:P
Εχω ακριβως το ιδιο μηχανακι και στις 6.000 στροφες μου βγαζε με το ζορι 51 km/h..
Επισης εχει 3 κοφτες..πανω απο 7.000-8.000 στροφες δε θα μπορεις να ανεβαζεις..
Για την ακρίβεια 7.000 στροφές 70 χλμ. (δοκιμασμένο σε προσπέραση λεοφορείου... :D :D :D
Κάτι άλλο. Όταν λες "3 κόφτες" τι εννοείς ???
Γιατί έχει 3 κόφτες ??? Πρέπει οποσδήποτε να βγούν με κάθε τρόπο.... :thnk: :thnk: :thnk:
-
Καλα 50αρι και στις 6.000 στροφες χτυπαει 70 km/h ?
Πλακα με κανεις?:P
Εχω ακριβως το ιδιο μηχανακι και στις 6.000 στροφες μου βγαζε με το ζορι 51 km/h..
Επισης εχει 3 κοφτες..πανω απο 7.000-8.000 στροφες δε θα μπορεις να ανεβαζεις..
Για την ακρίβεια 7.000 στροφές 70 χλμ. (δοκιμασμένο σε προσπέραση λεοφορείου... :D :D :D
Κάτι άλλο. Όταν λες "3 κόφτες" τι εννοείς ???
Γιατί έχει 3 κόφτες ??? Πρέπει οποσδήποτε να βγούν με κάθε τρόπο.... :thnk: :thnk: :thnk:
συνήθως οι κόφτες βγαίνουν στο πρώτο σέρβις στα rs...τουλάχιστον αυτο συμβαίνει με τα 125.... ;)
-
συνήθως οι κόφτες βγαίνουν στο πρώτο σέρβις στα rs...τουλάχιστον αυτο συμβαίνει με τα 125.... ;)
...και στο 50 το ίδιο είναι, τουλάχιστον στο RS50 (μόντ. 2004) που είχα εγώ έτσι ήταν. :)
:bye:
-
Για την ακρίβεια 7.000 στροφές 70 χλμ. (δοκιμασμένο σε προσπέραση λεοφορείου... very happy very happy very happy
Κάτι άλλο. Όταν λες "3 κόφτες" τι εννοείς ???
Γιατί έχει 3 κόφτες ??? Πρέπει οποσδήποτε να βγούν με κάθε τρόπο.... think think think
:O...Εμενα γτ 70 βγαζει στις 9.500 στροφες?:( μπουχου μπουχου
RS 50 Race Replica 2008
Με τον ορο race τι ακριβως εννοεις?Και εγω εχω το 2007 μοντελο νομιζω( το πηρα Αρχες Μαιου..δε ξερω αν ειναι 2007 η 2008 ..παντως ειναι ιδιο με αυτο που εχεις στο αβαταρ σου)
-
:O...Εμενα γτ 70 βγαζει στις 9.500 στροφες?
Σοβαρά ??? 70 Στις 9.500 στροφές ???
Μήπως δεν του έκανες καλό στρώσιμο ?
Καλά παίζει όμως και να μην σου έχει βγάλει όλους τους κόφτες...
Εμένα είναι μοντέλο 06/2008 αλλά λίγο απίθανο να έχουν αλλάξει κινητήρα μέσα σε 1 χρόνο.
Πιστέυω, το δικό σου βγάζει την εξάτμιση κάτω απο την σέλα ε?
Αν είναι έτσι τα ίδια πράγματα έχουμε.
Στο Race Replica τα αυτοκόλλητα αλλάζουν.
-
ακριβως το ιδιο με το δικο σου π εχεις στην φοτο..τελικες εχω 78 χιλιομετρα με το ζορι στις 11.000 στροφες:(
λες να μην μου βγαλαν ολους τους κοφτες?:( Σνιφφ :cry:
Το 1ο σερβις το κανα στα 850 χιλιομετρα :/ αλλα το εκανα σε συνεργειο (οχι στο official της απριλια) γτ δεν εχουμε στην κατερινη:(
λετε να ξεχασαν κανα κοφτη μεσα?
-
Το 1ο σερβις το κανα στα 850 χιλιομετρα :/ αλλα το εκανα σε συνεργειο (οχι στο official της απριλια) γτ δεν εχουμε στην κατερινη:(
λετε να ξεχασαν κανα κοφτη μεσα?
ΑΑΑααααα.....
Μπορεί φίλε μου να έχεις κάποιον ενοχλητικό κόφτη !!!
Μην Στεναχωριέσαι για το εργαλείο. Πες τους να κοιτάξουν μήπως έχει και κανέναν άλλο κόφτη το μηχάνημα.
Και αν στον βγάλουν??? Θα Πετάς !!!
-
Καλα τοσο Μαλ@κες μπορει να ειναι?
ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3..
τεσπα αυριο φευγω διακοπες οποτε δε ξερω ποτε θα το ξανακατεβασω σε σινεργιο..Να σου πω ..τους κοφτες που ακριβως τους εχει?
-
Κοίτα, έχει έναν στην εξάτμιση,
πρέπει να έχει κόφτη βενζίνας στο μοτέρ
και μάλλον μπορεί να έχει και κόφτη στο γκάζι...
δεν είμαι απολύτος σίγουρος.
Σήμερα το ξεμπούκωσα στα 300χλμ. με 77χλμ στις 9.000 στροφές.
Μετά τις 8.000 Είναι όντος αίσχος. Αν έχει έστω και έναν κόφτη ίσως το γλιτώσει το πούλημα...
Έχω στο μυαλό έναν καβάσακα 250 ninja....
πολύ specialllll......
-
εχω την εντιπωση πως εχει εναν εξατμιση(100% γτ αυτον τον εβγαλαν) εναν στο γραναζι(οθτε ξερω τι παιζει εκι) και εναν Ηλεκτρονικη(επισης δε ξερω ουτε εκει τι παιζει κι αν τρωει ταχυτητα)
ας μιλησουν και οι μεγαλυτεροι εδω μηπως ξερουν ρεε:D
Αντε γτ με το ζορι χτυπαω 80 χλμ/ωρα ...
αντε :D
edit:Επισης φιλε ποσα χιλιομετρα το εχεις κανει το rsακι?
(παει απο βδομαδα θα το γυρισω στο μαστορα να του πω να ξαναψαξει για κανα κοφτη..αμαν ΠΙΑ)
Δεν εχουμε και κανεναν που να ξερει απο rs σε αυτην την κολοπολη..αντε να κυκλοφωρουν 2-3 125 και 1-2 50..Οποτε ο θεος βοηθος..
-
Αυτή την στιγμή έχω 306 χλμ. και έχω βαρέσει το περισσότερο 77χλμ με 6η και 9.000 στροφές.
Άντε να βγάλω καναν κόφτη να ανασάνει η μηχανή... :) :) :)
-
Καλησπέρα και καλώς ήρθες στο ΑΒ φίλε και κοντοσυγχωριανέ από το Λυγουριό. Φίλε με συγχωρείς που στο λέω αλλά μη περιμένεις να σου δώσει την τελική που δίνει με καλό στρώσιμο ... το πολύ πολύ μόλις βγάλεις τους κόφτες να πιάσεις καμιά 85αρα χλμ . Το έχεις λιώσει το μηχανάκι από πολύ νωρίς ... είναι λίγα τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει και το ανοίγεις (ζορίζεις) πολύ. Φιλικά ApriliaRS .
-
Καλησπέρα και καλώς ήρθες στο ΑΒ φίλε και κοντοσυγχωριανέ από το Λυγουριό. Φίλε με συγχωρείς που στο λέω αλλά μη περιμένεις να σου δώσει την τελική που δίνει με καλό στρώσιμο ... το πολύ πολύ μόλις βγάλεις τους κόφτες να πιάσεις καμιά 85αρα χλμ . Το έχεις λιώσει το μηχανάκι από πολύ νωρίς ... είναι λίγα τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει και το ανοίγεις (ζορίζεις) πολύ. Φιλικά ApriliaRS .
Δεν το έχω ζορίσει καθόλου!!!
Μόνο ΕΝΑ, μόνο ένα άνοιγμα του έκανα και αυτό στα 300χλμ. για να το ξεμπουκώσω!!!
Αν αυτό χαλάει το στρώσιμο, τότε τι να πώ, η μηχανή θα πρέπει να είναι απο ζάχαρη...
-
Εντάξει φίλε , είναι καλό να μη το ανοίγεις τόσο από τώρα, 50cc είναι , κάνε υπομονή άλλα 700 χλμ και μετά λιώστο δεν καταλαβαίνει τίποτα!
-
Εντάξει φίλε , είναι καλό να μη το ανοίγεις τόσο από τώρα, 50cc είναι , κάνε υπομονή άλλα 700 χλμ και μετά λιώστο δεν καταλαβαίνει τίποτα!
OK !!!
Αυτο θα κάνω !!!
Μόλις Το Στρόσω........ ΘΑ ΤΟ ΛΙΩΣΩ, ΘΑ ΤΟΥ ΠΙΩ ΤΟ ΑΙΜΑ !!!! :souza: :souza: :souza:
κατάλαβες οτι δεν κρατιέμαι ε........ :D :D :D
πάντως σε ευχαριστώ και για τις συμβουλές σου ρε φιλαράκι !!!
-
Εντάξει φίλε , είναι καλό να μη το ανοίγεις τόσο από τώρα, 50cc είναι , κάνε υπομονή άλλα 700 χλμ και μετά λιώστο δεν καταλαβαίνει τίποτα!
OK !!!
Αυτο θα κάνω !!!
Μόλις Το Στρόσω........ ΘΑ ΤΟ ΛΙΩΣΩ, ΘΑ ΤΟΥ ΠΙΩ ΤΟ ΑΙΜΑ !!!! :souza: :souza: :souza:
κατάλαβες οτι δεν κρατιέμαι ε........ :D :D :D
πάντως σε ευχαριστώ και για τις συμβουλές σου ρε φιλαράκι !!!
Σε καταλαβαίνω 1 χρόνο διαφορά έχουμε στην ηλικία σκεφτόμαστε με την λογική ... κάτι άσχετο ... έξω από το λυγουριό έχεις πάει ποτέ ? πχ. Έχεις πάει ποτέ Γαλατά? Πόρο? Μέθανα?
-
Σε καταλαβαίνω 1 χρόνο διαφορά έχουμε στην ηλικία σκεφτόμαστε με την λογική ... κάτι άσχετο ... έξω από το λυγουριό έχεις πάει ποτέ ? πχ. Έχεις πάει ποτέ Γαλατά? Πόρο? Μέθανα?
Έχω πάει ως την Νέα Επίδαυρο, και πάω συχνά στην Παλιά Επίδαυρο.
-
Γιατί δεν έρχεσαι Γαλατά καμιά μέρα ? Είναι κοντά από το Λυγουριό , αν έρθεις Γαλατά , θα έρθω κι εγώ να πάμε καμιά βόλτα και με τα 2 εργαλεία!
-
Γιατί δεν έρχεσαι Γαλατά καμιά μέρα ? Είναι κοντά από το Λυγουριό , αν έρθεις Γαλατά , θα έρθω κι εγώ να πάμε καμιά βόλτα και με τα 2 εργαλεία!
Ναι αμέ γιατί όχι.
Μόλις το στρώσο θα έρθω !!! :s11: :s11: :s11: :s11:
-
πρέπει να έχει κόφτη βενζίνας στο μοτέρ
και μάλλον μπορεί να έχει και κόφτη στο γκάζι...
Δηλαδη? να πεταει λιγοτερο καυσιμο απο οτι θα επρεπε..?
Χλωμο.. τοτε θα κολαγε απο φτωχο μιγμα..
εναν στο γραναζι(οθτε ξερω τι παιζει εκι)
Δεν υπαρχει κοφτης σε γραναζι.. το μονο που μπορεις να του κανεις ειναι να το αλλαξεις και να βαλεις ενα πιο μακρι.. αποτελεσμα θα παρεις λιγα παραπανω km τελικη αλλα θα χασεις ροπη χαμηλα..
Αυτή την στιγμή έχω 306 χλμ. και έχω βαρέσει το περισσότερο 77χλμ με 6η και 9.000 στροφές.
το μηχανακι θα αρχισει να δουλευει σωστα και να βγαζει κανονικα τα χιλιομετρα που μπορει μετα τα 1200km. (εφοσων εχει προηγηθει ενα καλο στρωσιμο.)
Τωρα για τους κοφτες δεν ειμαι σιγουρος.. αλλα υποψιαζομαι οτι θα εχει κ κανεναν στην ηλεκτρονικη σαν το 125.
:bye: :bye:
-
Γιατί δεν έρχεσαι Γαλατά καμιά μέρα ? Είναι κοντά από το Λυγουριό , αν έρθεις Γαλατά , θα έρθω κι εγώ να πάμε καμιά βόλτα και με τα 2 εργαλεία!
Ναι αμέ γιατί όχι.
Μόλις το στρώσο θα έρθω !!! :s11: :s11: :s11: :s11:
ΟΚ φιλαράκι , όποτε γουστάρεις πάμε βολτούλα με τα rsακια μας... έχεις msn?
-
Οκ σε έκανα add αν είναι να τα λέμε πού και πού για τα μοτόρια μας!
-
Όπως είπε κ ο AkHeNaDoN, κόφτη στην βενζίνη δεν έχει.
Για το θέμα γρανάζι επίσης δεν παίζει κόφτης, απλά το μηχανάκι από την aprilia έρχεται με γρανάζι που να μπορεί να κινήσει το μηχανάκι σχετικά ανθρώπινα όταν έχει πάνω τους κόφτες (άρα να είναι νόμιμη 50άρι).
Από το λίγο που το έψαξα, μιας και το RS50 που είχα ήταν μοντέλο '04 και όλο και κάποια αλλαγή θα υπάρχει από τότε, ο μόνος κόφτης που έχει το μηχανάκι είναι στην εξάτμιση. Στην αρχή της εξάτμισης (από την πλευρά του μοτέρ) έχει μία ένωση μετά τα πρώτα 20 περίπου εκατοστά που χωρίζει τον θάλαμο διαστολής (κούρμπα) σε δύο κομμάτια. Αν ανοιχθεί εκεί υπάρχει ανάμεσα μία ροδέλα που έχει μία τρύπα να περνάνε τα καυσαέρια αλλά είναι πολύ μικρότερη από την εσωτερική διάμετρο της εξάτμισης. Για να "φύγει ο κόφτης" πρέπει να φύγει αυτή η ροδέλα (νομίζω θέλει τρόχισμα). Από εκεί και πέρα, το μηχανάκι θέλει ποιο ψυχρό μπουζί (μεγαλύτερο νούμερο, η aprilia συνιστά 9άρι αν θυμάμαι καλα) και άλλαγμα ζιγκλέρ με μεγαλύτερα. Αν δεν γίνουν αυτές οι ρυθμίσεις αφού αφαιρεθεί η ροδέλα αυτή από την εξάτμιση το μηχανάκι πιθανότατα θα κολλήσει.
Have fun και πάντα με προσοχή! :D
:bye:
Υ.γ.1: Η ταχύτητα της μηχανής σε συγκεκριμένες στροφές εξαρτάτε από τα γρανάζια που φοράει, αν ένα μηχανάκι έχει 60km/h στις 10,000 rpm και ένα άλλο 65 σημαίνει ότι έχουν άλλα γρανάζια αν μιλάμε για το ίδιο μηχανάκι με ίδια λάστιχα (διάμετρος) κλπ.
Υ.γ.2: Γιατί έχω δει να λέτε για τους "κόφτες" του RS50 σε 2 διαφορετικά ποστ; ...ένα δεν φτάνει; :P
Υ.γ.3: Το μηχανάκι καλό θα είναι να μένει με τους "κόφτες" για τα πρώτα 1000 km και να το πάτε ανθρώπινα προκειμένου να αντέξει το μοτέρ αρκετά και να αποδώσει τα μέγιστα. Την μέγιστη απόδοση πάντως θα την δείτε μετά τα πρώτα 1400km
Υ.γ.4: Έχω πολλά υστερόγραφα, το ξέρω :P :P :P :P :P :P :P :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Όπως είπε κ ο AkHeNaDoN, κόφτη στην βενζίνη δεν έχει.
Για το θέμα γρανάζι επίσης δεν παίζει κόφτης, απλά το μηχανάκι από την aprilia έρχεται με γρανάζι που να μπορεί να κινήσει το μηχανάκι σχετικά ανθρώπινα όταν έχει πάνω τους κόφτες (άρα να είναι νόμιμη 50άρι).
Από το λίγο που το έψαξα, μιας και το RS50 που είχα ήταν μοντέλο '04 και όλο και κάποια αλλαγή θα υπάρχει από τότε, ο μόνος κόφτης που έχει το μηχανάκι είναι στην εξάτμιση. Στην αρχή της εξάτμισης (από την πλευρά του μοτέρ) έχει μία ένωση μετά τα πρώτα 20 περίπου εκατοστά που χωρίζει τον θάλαμο διαστολής (κούρμπα) σε δύο κομμάτια. Αν ανοιχθεί εκεί υπάρχει ανάμεσα μία ροδέλα που έχει μία τρύπα να περνάνε τα καυσαέρια αλλά είναι πολύ μικρότερη από την εσωτερική διάμετρο της εξάτμισης. Για να "φύγει ο κόφτης" πρέπει να φύγει αυτή η ροδέλα (νομίζω θέλει τρόχισμα). Από εκεί και πέρα, το μηχανάκι θέλει ποιο ψυχρό μπουζί (μεγαλύτερο νούμερο, η aprilia συνιστά 9άρι αν θυμάμαι καλα) και άλλαγμα ζιγκλέρ με μεγαλύτερα. Αν δεν γίνουν αυτές οι ρυθμίσεις αφού αφαιρεθεί η ροδέλα αυτή από την εξάτμιση το μηχανάκι πιθανότατα θα κολλήσει.
Have fun και πάντα με προσοχή! very happy
bye
Υ.γ.1: Η ταχύτητα της μηχανής σε συγκεκριμένες στροφές εξαρτάτε από τα γρανάζια που φοράει, αν ένα μηχανάκι έχει 60km/h στις 10,000 rpm και ένα άλλο 65 σημαίνει ότι έχουν άλλα γρανάζια αν μιλάμε για το ίδιο μηχανάκι με ίδια λάστιχα (διάμετρος) κλπ.
Υ.γ.2: Γιατί έχω δει να λέτε για τους "κόφτες" του RS50 σε 2 διαφορετικά ποστ; ...ένα δεν φτάνει; tang
Υ.γ.3: Το μηχανάκι καλό θα είναι να μένει με τους "κόφτες" για τα πρώτα 1000 km και να το πάτε ανθρώπινα προκειμένου να αντέξει το μοτέρ αρκετά και να αποδώσει τα μέγιστα. Την μέγιστη απόδοση πάντως θα την δείτε μετά τα πρώτα 1400km
Υ.γ.4: Έχω πολλά υστερόγραφα, το ξέρω tang tang tang tang tang tang tang tease tease tease tease tease tease tease
στην εξατμιση μου τον βγαλανε τον κοφτη σιγουρα..φενεται κομμενο και ξανακολλημενο σε ενα σημειο..
Στο μηχανακι εχω 1200 χιλιομετρα( κοντα 1300 τωρα) και χτυπαω τελικες 76-80 με το ΖΟΡΙ..
Τι αλλο πρεπει να κανω?;/
(το 1ο σερβις το κανα στα 900 χιλιομετρα σχεδον..)
-
ρε παιδια τι ζιγλκερ να βαλω στο ρσ50 μου? και τι ακριβως θα ζητησω απο τον μαστορα?(γ@μω την κολοπολη μου..δεν εχει αντιπροσοπια απριλια..ΓΚΡΡΡΡΡΡΡ)
επισης οταν αλαζω απο 2α σε 1η ακουγεται ενας θορυβος απο το σασμαν..ενας θορυβος σα να εσπασε κατι? η κατι τετοιο..ετσι κανουν ολα?
-
στην εξατμιση μου τον βγαλανε τον κοφτη σιγουρα..φενεται κομμενο και ξανακολλημενο σε ενα σημειο..
Στο μηχανακι εχω 1200 χιλιομετρα( κοντα 1300 τωρα) και χτυπαω τελικες 76-80 με το ΖΟΡΙ..
Τι αλλο πρεπει να κανω?;/
(το 1ο σερβις το κανα στα 900 χιλιομετρα σχεδον..)
Στις πόσες στροφές βλέπεις 80km/h;
Λογικά θα πρέπει να είναι γύρο στις 9,500rpm με 6η. Αν είναι εκεί λογικά θα έχει κάτι ακόμα που περιορίζει την απόδοση του μοτέρ.
Αν είναι στις 11,000rpm τότε θέλεις ποιο μακρύ γρανάζωμα επειδή το μοτέρ σε "μαμά" μορφή δεν έχει και τρελά αποθέματα δύναμης μετά τις 11.000rpm.
ρε παιδια τι ζιγλκερ να βαλω στο ρσ50 μου? και τι ακριβως θα ζητησω απο τον μαστορα?(γ@μω την κολοπολη μου..δεν εχει αντιπροσοπια απριλια..ΓΚΡΡΡΡΡΡΡ)
επισης οταν αλαζω απο 2α σε 1η ακουγεται ενας θορυβος απο το σασμαν..ενας θορυβος σα να εσπασε κατι? η κατι τετοιο..ετσι κανουν ολα?
Ζιγκλέρ δεν αλλάζεις με το μάτι, πρέπει να το κάνει κάποιος που ξέρει επειδή δεν είναι η αλλαγή το δύσκολο αλλά το να ξέρεις τι νούμερο ζιγκλέρ να βάλεις. Αν το μηχανάκι δουλεύει καλά και δεν σου κάνει μπουκώματα ή στεγνώματα το αφήνεις ως έχει. Τα ζηγκλέρ δεν είναι βελτίωση του μοτέρ αλλα ρύθμιση. :ohyes:
Αν το μηχανάκι πιστεύεις ότι είναι αρρύθμιστο πήγαινέ το σε έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι και ξέρεις ότι ξέρει για να σου το ρυθμίσει και αν χρειάζεται ζικγλέρ θα τα αλλάξει αυτός.
Σχετικά με τον θόρυβο του σασμάν απο 2α σε 1η είναι πιθανότατα οι βαλβολίνες που έχει το σασμάν σου. Αλλάζοντάς με κάτι όπως το silkolene pro SRG75 ή αντίστοιχο πιστεύω ότι θα σταματήσει αυτός ο θόρυβος που κάνει.
:bye:
-
Στις πόσες στροφές βλέπεις 80km/h;
Λογικά θα πρέπει να είναι γύρο στις 9,500rpm με 6η. Αν είναι εκεί λογικά θα έχει κάτι ακόμα που περιορίζει την απόδοση του μοτέρ.
Αν είναι στις 11,000rpm τότε θέλεις ποιο μακρύ γρανάζωμα επειδή το μοτέρ σε "μαμά" μορφή δεν έχει και τρελά αποθέματα δύναμης μετά τις 11.000rpm.
80 ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙΙΙ βλεπω στις 11.000 στροφες..( με 6η παντα)
Οταν εννοεις πιο μακρυ γραναζομα?μου φενεται πως εχει 14/53 το ρσ..
(Επισης να πω οτι το ρσ μου εχει 1300 χιλιομετρα)
Επισης αν αλαξω γραναζι δεν θα χασω επιταχυνση?:/
Ζιγκλέρ δεν αλλάζεις με το μάτι, πρέπει να το κάνει κάποιος που ξέρει επειδή δεν είναι η αλλαγή το δύσκολο αλλά το να ξέρεις τι νούμερο ζιγκλέρ να βάλεις. Αν το μηχανάκι δουλεύει καλά και δεν σου κάνει μπουκώματα ή στεγνώματα το αφήνεις ως έχει. Τα ζηγκλέρ δεν είναι βελτίωση του μοτέρ αλλα ρύθμιση. ohyes
Αν το μηχανάκι πιστεύεις ότι είναι αρρύθμιστο πήγαινέ το σε έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι και ξέρεις ότι ξέρει για να σου το ρυθμίσει και αν χρειάζεται ζικγλέρ θα τα αλλάξει αυτός.
Οχι ενταξει μου φενεται..ουτε μπουκωματα παρατηρησα ουτε τπτ..απλα οταν ειναι κρυο ζοριζεται λιγο στις 9.000 στροφες και μετα..αλλα μολις ζεσταθει λιγο παει μια χαρα ..
-
80 ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙΙΙ βλεπω στις 11.000 στροφες..( με 6η παντα)
Οταν εννοεις πιο μακρυ γραναζομα?μου φενεται πως εχει 14/53 το ρσ..
(Επισης να πω οτι το ρσ μου εχει 1300 χιλιομετρα)
Επισης αν αλαξω γραναζι δεν θα χασω επιταχυνση?:/
Και βέβαια θα χάσεις σε επιτάχυνση αλλά για να αυξήσεις την τελική σου πρέπει ή να κάνεις το μοτέρ σου να στροφάρει παραπάνω (μεγάλο κόστος αφού θα πρέπει να βάλεις χέρι στο μοτέρ) ή να αλλάξεις γρανάζια. το μοτέρ πρέπει να μπορεί να "τραβήξει" το γρανάζομα που έχεις βέβαια, αν το μηχανάκι στην 6η του είναι ψόφιο από την αρχή και δεν ψοφάει από τις 10,000κάτι τότε άσ'το όπως είναι, αλλοιώς θα είναι ακόμα ποιο αργό με το ποιο μακρύ γρανάζωμα μιας και δεν θα μπορεί να ανεβάσει στροφές για να μαζέψει χιλιόμετρα. Μέχρι 2006 αν δεν κάνω λάθος τα RS50 είχαν 12-47 γρανάζια πάντως.
Οχι ενταξει μου φενεται..ουτε μπουκωματα παρατηρησα ουτε τπτ..απλα οταν ειναι κρυο ζοριζεται λιγο στις 9.000 στροφες και μετα..αλλα μολις ζεσταθει λιγο παει μια χαρα ..
:psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Όταν είναι κρύο ΔΕΝ πρέπει να ανεβάζει τέτοιες στροφές, το καταστρέφεις το μοτέρ μιας και δεν έχουν φτάσει τα μέταλλα σε θερμοκρασία λειτουργίας! το μηχανάκι πρέπει πρώτα να ζεσταθεί και μετά να ανεβάζεις στροφές εκεί που είναι οι ροπές του μοτέρ.
Αν συνεχίσεις να το πλακώνεις από κρύο (και με το "πλακώνεις εννοώ πάνω από τις 6,000rpm μέχρι να φτάσει τους 60 βαθμούς) το μόνο που θα καταφέρεις είναι να το κολλήσεις. :ohyes:
:bye:
-
Όταν είναι κρύο ΔΕΝ πρέπει να ανεβάζει τέτοιες στροφές, το καταστρέφεις το μοτέρ μιας και δεν έχουν φτάσει τα μέταλλα σε θερμοκρασία λειτουργίας! το μηχανάκι πρέπει πρώτα να ζεσταθεί και μετά να ανεβάζεις στροφές εκεί που είναι οι ροπές του μοτέρ.
Αν συνεχίσεις να το πλακώνεις από κρύο (και με το "πλακώνεις εννοώ πάνω από τις 6,000rpm μέχρι να φτάσει τους 60 βαθμούς) το μόνο που θα καταφέρεις είναι να το κολλήσεις. ohyes
:O Ευχαριστω για την συμβουλη..δε το ηξερα αυτο..
Μέχρι 2006 αν δεν κάνω λάθος τα RS50 είχαν 12-47 γρανάζια πάντως.
Trasmissione Finale
Catena, 14/53
Αυτο συμφονα με το Ιταλικο site..
Worldlingo translation:
Τελική αλυσίδα
μετάδοσης, 14/53
Αυτο δεν ειναι?
-
μηπως μπορει καποιος να βγαλει μια φωτο απο το σημειο που εχει το κοφτη η εξατμιση ( παιζει να ειναι ακομα φορεμενος σε μενα οποτε πρεπει να τον βγαλω, μετα απο 23000 χλμ)
-
Θα βγαλω εγω το απογευματακι γτ τωρα το χω μεσα στο γκαραζ και βαριεμαι να το βγαλω:P
-
πωπω φιλε συγνωμη ξεχασα τελειως να βγαλω φοτο..θα βγαλω αυριο..
Τελικα ρε παιδια το ρσ50 2007 εχει 14/53? η τπτ αλλο?
Επισης ειδα ενα βιντεακι στο youtube με 14αρι μπορστα και μαι gianelli εξατμιση και χτιπουσε 105 km/h :O :O :O
Το δικο μ το καταραμενο γτ με το ζορι βγαζει 75?:( να περιμενω να χτυπησει 1500 χιλιομετρα ( π καπου διαβασα οτι τοτε πετυχενεις την πληρες αποδοση η κατι τετοιο)η να παω να χτυπησω μια gianeli μηπως και γινει τπτ?
Επισης ποσο κοστιζει μια εξατμιση?
Θα παρω κανα χιλιομετρα παραπανω..η μονο ο θορυβος θα αλαξει?