Γιατί έχω ακούσει κάτι ιστορίες και για τελικές της τάξης του 170-180 από RS 125,και ανατρίχιασα,γιατί κανείς δεν σκέφτηκε πώς θα σταματήσει αυτό το μηχανάκι με τόσα χιλιόμετρα (ΑΝ είναι αλήθεια και όχι στη σφαίρα της φαντασίας).
Οι τελική του RS είναι εκεί γύρω, στα 170.
Και σκέφτηκαν πολύ καλά πως θα σταματήσει αυτό το μηχανάκι, γι αυτό έχει 4πίστονη ακτινική δαγκάνα και 320mm δίσκο 
Mε ελαχιστο "τσιγκλισμα" τα πιανει και παραπανω..

Και μια χαρα σταματαει!

Μπηκα στο topic αυτο να διαβασω αν "Αξιζει να παρω RS 125" και μετα τα πρωτα 2-3 posts μου γεννηθηκε η απορια ποιο RS ειναι καλυτερο και πιο
.....
Με περισσοτερο ενδιαφερον λοιπον συνεχισα να διαβαζω ωστε να διαμορφωσω μια γνωμη απο την εμπειρια αυτων που εχουν ηδη RS....
Τελικα ενημερωθηκα για το πως βγαζει κανεις διπλωμα για 125cc στα 16 του, εμαθα οτι το να εχει παπακι (κατι με το οποιο οι περισσοτεροι εδω μεσα μεγαλωσαμε) κανεις ειναι υποτιμητικό , και επληξα αφανταστα μεχρι να τελειωσω και τις 6 σελιδες.Η δε αρχικη μου απορια, την οποια με "καλει" ο τιτλος του topic να λυσω, εμεινε ξεκρεμαστη και περισσοτερο "απορια" απ'οτι ηταν πριν αρχισω το διαβασμα.
Για να σου λυσουμε και την απορια φαντασου πως απο το 07 και κατω μηχανολογικα ειναι τα ιδια (Εκτως απο το SP που διαφερει σε μερικα πραγματακια π.χ. καρμπ...) και απο το 08 και μετα αλλαξαν την ηλεκτρονικη της denso με αυτην της piaggio και μπηκαν καποιοι αισθητηρες σε καρμπυρατερ, εισαγωγη... με αποτελεσμα μειωμενη αποδοση και λιγοτερες επιλογες για βελτιωση.
Με λιγα λογια απο 07 και κατω καλυτερα!
