APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: fanikos στις Οκτώβριος 08, 2009, 12:53:21 μμ
-
Γειά σας παιδια. Σκέφτομαι να πάρω την εν λόγω μηχανή ετσι ώστε να μπορω να μετακινούμαι μέσα στην πόλη αλλα και να πηγαίνω σε μαθήματα σε πίστα για να βελτιώσω τις οδηγικές μου ικανότητες. Για να προλάβω ορισμένα σχόλια μένω στην λάρισα οπότε δεν μπλέκω πολύ συχνα σε κίνηση ή μποτιλιάρισμα. Τώρα έχω ενα Honda cbf 125, το οποίο παρόλο που είναι πολύ αξιόπιστο και οικονομικό μηχανάκι, θα έλεγα ιδανικό για μέσα στην πόλη, υστερεί σε δύναμη, ευκηνισία και φέρινγκ :blus:. Με λίγα λόγια δεν είναι κατάλληλο για πίστα. Θα ήθελα λοιπον να μου πείτε αμα η συγκεκριμένη μηχανή μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μου, δηλαδή την αστική μου μεταφορά (σπίτι-σχολείο-φροντιστήριο-σπίτι), την όρεξή μου για βόλτες ( Διαδρομές μικρότερες/ίσες των 100Km), καθώς και την δίψα μου για μάθηση στην πίστα. Επίσης θα ήθελα να μου αναφέρεται τι προβλήματα βγάζει συνήθως, εαν η συντηρησή του και η κατανάλωσή του τρυπάνε τσέπες και αν οι τιμές των ανταλλακτικών του κυμαίνονται σε λογικά πλαίσια.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Μια χαρα θα σε βολεψει :ohyes: :ohyes:
Για τις υπολοιπες αποριες σου τσεκαρε τις συζητησεις εδω (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=66.0) και θα σου λυθουν ολες οι αποριες! ;)
:bye:
-
Το έψαξα αλλα επειδή τα θέματα γεμίζουν γύρω στα 20 παράθυρα μπορείς να μου πείς εσύ περίπου πόσσα χιλιόμετρα σου κανει? Επίσηςμακούω πως τα 2006 και after rs δεν έχουν τις ίδιες επιδόσεις με τα πιό παλιά. Αν μου ελεγες αυτα τα δύο και τι τρόποι υπάρχουν για να "ρυθμιστει" (καθώς ακούω πολλα περι "ρυθμίσεων") θα σου ήμουν ευγνώμων
-
Τι εννοεις ποσα km μου κανει?
Απο το τελος 07,08 και μετα ειναι φυμομενα. Απο τα μοντελα 08 και μετα ειναι λιγο πιο περιεργο το ξεφυμομα μιας και εχουν ηλεκτρονικη της piaggio και οχι της denso οπως τα προηγουμενα μοντελα και δεν μπορεις να τα 3εφυμοσεις τελειως.
Τωρα περι ρυθμισης αρκει να βρεις εναν καλο μαστορα να σου φτιαξει σωστα το μειγμα απο το καρμπυρατερ. Δεν ειναι τπτ το τρομερο! :ohyes:
-
Eννοώ πόσσα χιλιόμετρα κάνεις με ένα γεμάτο ντεπόζιτο. Οταν λες φυμωμένα?? :)
-
Τωρα με ολα αυτα που φοραω πολυ λιγα! :blus: Δεν ειμαι εγω ο ανθρωπος που πρεπει να ρωτησεις για αυτονομια :P
Οταν λεω φυμωμενα εννοω οτι λογο ευρωπα'ι'κων προδιαγραφων euro2-euro3 ερχονται με καποιους "κοφτες". Αυτοι στα μοντελα μεχρι το 07 αφαιρουνται ευκολα ενω στα μοντελα απο 08 και μετα ειναι πιο δυσκολα τα πραγματα. ;)
-
"κόφτες" εννοείς έξτρα κόφτες πέρα απο αυτούς που σε γλιτώνουν απο υπερστροφισμο?
-
Ναι. π.χ. Κοφτης στην ηλεκτρονικη που το ζοριζει στις 5000 με 5500rpm, κοφτης στην εξατμιση, μερικα μοντελα εχοθν κ κοφτη στο φιλτροκουτι...
-
Α μάλιστα. Οπότε κατα την γνώμη σου αξίζει το ρίσκο του να πάρω ένα μεταχειρισμένο? Υπάρχει σημαντική διαφορα?
-
Aναλογα την χρηση, το ποσο θα το κρατισεις κ το ποσα σκοπευεις να του βαλεις extra...
-
Την χρήση την ανέφερα. Θα το κρατήσω μέχρι τα 21. Απο έξτρα εξάτμιση σταντέ. Έπειτα δεν ξέρω θα πάρω συμβουλές από εδώ.
-
Παρεπιπτόντως είμαι 16. Μη ρωτάς για δίπλωμα είναι μεγάαααααλη ιστορία. :Ρ
-
Φίλε faniko...Καλώς ήρθες αρχικά... :bonjour:
..τώρα...για τα θέματα που σε απασχολούν...μην τεμπελιάζεις βρε και κάτσε ξεσκόνισε όλο το section για τα rs... :P :P
..και στο λέω αυτό γιατί υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που θα έπρεπε να μάθεις σχετικά με το rs που αν κάτσεις και ασχοληθείς λίγο θα τα βρεις στα ήδη έτοιμα θέματα...υπάρχει πολύ υλικό οπότε κάτσε και ασχολήσου...τόσα ενδιαφέροντα θέματα για αυτόν τον λόγο υπάρχουν...κοίτα να εκμεταλλευτείς όλο αυτό το έτοιμο υλικό...για κάτι τέτοιες περιπτώσεις είναι...κάτσε δες τα...και μετά ότι απορία έχεις που δεν απαντήθηκε την ρωτάς και την συζητάμε... :bye:
-
Το δουλεύω ακόμα. Εσυ φίλε μου που έχεις και στο μηχανάκι σου τους κόφτες που προανεφερε ο Akhenadon , τους έχεις βγάλει?
-
Το δουλεύω ακόμα. Εσυ φίλε μου που έχεις και στο μηχανάκι σου τους κόφτες που προανεφερε ο Akhenadon , τους έχεις βγάλει?
..η διαδικασία που ακολουθείται με τα νέα μοντέλα 06'- είναι στο πρώτο service των 1.000km να βγαίνουν οι κόφτες από την ηλεκτρονική και την εξάτμιση...τώρα όσον αφορά τα τελευταία μοντέλα με την ηλεκτρονική της piaggio έχω την εντύπωση ότι δεν ξεφυμώνονται...
..και στο δικό μου στο πρώτο service βγήκαν οι κόφτες και έγινε "Full Power"... :bye:
-
Και αυτό συμβαίνει στα μοντέλα 2006 και κατω μόνο?
-
Γιατί έχω ακούσει κάτι ιστορίες και για τελικές της τάξης του 170-180 από RS 125,και ανατρίχιασα,γιατί κανείς δεν σκέφτηκε πώς θα σταματήσει αυτό το μηχανάκι με τόσα χιλιόμετρα (ΑΝ είναι αλήθεια και όχι στη σφαίρα της φαντασίας).
Οι τελική του RS είναι εκεί γύρω, στα 170.
Και σκέφτηκαν πολύ καλά πως θα σταματήσει αυτό το μηχανάκι, γι αυτό έχει 4πίστονη ακτινική δαγκάνα και 320mm δίσκο ;)
-
Γιατί έχω ακούσει κάτι ιστορίες και για τελικές της τάξης του 170-180 από RS 125,και ανατρίχιασα,γιατί κανείς δεν σκέφτηκε πώς θα σταματήσει αυτό το μηχανάκι με τόσα χιλιόμετρα (ΑΝ είναι αλήθεια και όχι στη σφαίρα της φαντασίας).
Οι τελική του RS είναι εκεί γύρω, στα 170.
Και σκέφτηκαν πολύ καλά πως θα σταματήσει αυτό το μηχανάκι, γι αυτό έχει 4πίστονη ακτινική δαγκάνα και 320mm δίσκο ;)
Mε ελαχιστο "τσιγκλισμα" τα πιανει και παραπανω.. ;) Και μια χαρα σταματαει! :ohyes:
Μπηκα στο topic αυτο να διαβασω αν "Αξιζει να παρω RS 125" και μετα τα πρωτα 2-3 posts μου γεννηθηκε η απορια ποιο RS ειναι καλυτερο και πιο :bigun:.....
Με περισσοτερο ενδιαφερον λοιπον συνεχισα να διαβαζω ωστε να διαμορφωσω μια γνωμη απο την εμπειρια αυτων που εχουν ηδη RS....
Τελικα ενημερωθηκα για το πως βγαζει κανεις διπλωμα για 125cc στα 16 του, εμαθα οτι το να εχει παπακι (κατι με το οποιο οι περισσοτεροι εδω μεσα μεγαλωσαμε) κανεις ειναι υποτιμητικό , και επληξα αφανταστα μεχρι να τελειωσω και τις 6 σελιδες.Η δε αρχικη μου απορια, την οποια με "καλει" ο τιτλος του topic να λυσω, εμεινε ξεκρεμαστη και περισσοτερο "απορια" απ'οτι ηταν πριν αρχισω το διαβασμα.
Για να σου λυσουμε και την απορια φαντασου πως απο το 07 και κατω μηχανολογικα ειναι τα ιδια (Εκτως απο το SP που διαφερει σε μερικα πραγματακια π.χ. καρμπ...) και απο το 08 και μετα αλλαξαν την ηλεκτρονικη της denso με αυτην της piaggio και μπηκαν καποιοι αισθητηρες σε καρμπυρατερ, εισαγωγη... με αποτελεσμα μειωμενη αποδοση και λιγοτερες επιλογες για βελτιωση.
Με λιγα λογια απο 07 και κατω καλυτερα! :P
:bye:
-
το ποστ διαχωρίστηκε απο τα υπόλοιπα άσχετα περι διπλώματος.. και βρισκεται εδω..
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9952
ας συνεχισουν τα ποστ :a014 :bye: