APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: jimator στις Μάρτιος 16, 2008, 10:14:37 μμ

Τίτλος: Μπουζι RS 125 και χασιμο απο την εξατμιση?
Αποστολή από: jimator στις Μάρτιος 16, 2008, 10:14:37 μμ
Παιδια επειδη αλλαξα τα δισκακια τα οποια ειχαν τελικα φαγωθει εντελως εβαλα τα Barnett.
Τουα αφισα το μηυχανακι να το κοιταξει και μου αλλαξε και μπουζι γιατι το αλλο ειχε λιωσει..Αλλα μου εβαλε το BR 8ES το οπιο στο manual αναφερεται στο απλο στο full power αναφερεται το BR10 ES(τι διαφορα εχει με το EG?)
Λετε να φταει αυτο που το μηχανακι μου φενεται καπω ψοφιο στα ψηλα?

Επισης ειδα κατι σαν λαδια στην εξατμιση..Λετε να χανει?
Τίτλος: Απ: Μπουζι RS 125 και χασιμο απο την εξατμιση?
Αποστολή από: Dief8armenoS στις Μάρτιος 21, 2008, 11:15:52 πμ
Τώρα το είδα το post αυτό!

...μπουζί όποιος το έβαλε είναι @#^&(^$...  :cry:
Το μπουζί αυτό για τη συμπίεση και τις στροφές του μοτέρ σου είναι πολύ θερμό και θα σου τριπίσει πιστόνι! ...όσο μικρότερο το νούμερο στο μπουζί τόσο ποιό θερμό είναι.

...Για την πτώση απόδςσης στα ψιλά μάλλον αυτό ειναι που φταίει αλλα δέν πέρνω και όρκο, άλλαξε με ενα "10αρι" και θα δείς.  :ohyes:

...Τα "σαν-λάδια" μπορεί να είναι οτιδίποτε. μπορέι να είναι μία φλάτζα εξάτμισης ή του RAVE valve σου, μπορεί να μήν είναι και τίποτα.

 :bye:
Τίτλος: Απ: Μπουζι RS 125 και χασιμο απο την εξατμιση?
Αποστολή από: Mordeth στις Απρίλιος 13, 2008, 07:37:07 μμ
...όσο μικρότερο το νούμερο στο μπουζί τόσο ποιό θερμό είναι.


Eεεεεεεεεεεεεεεε; Εισαι σιγουρος γι'αυτο;;;; Εμενα μου ειπε μηχανικος στις σερρες οτι απλα η διαφορα του 9 απο του 10 ειναι οτι το 9! ειναι πιο ψυχρο αρα δεν θα λαδωνει τοσο ευκολα...


Μηπως μπερδευτικες και ισχυει το αντιθετο;;

10 ειναι το κανονικο του, αλλα το 8 ειναι ψυχροτερο, οπως κ το 9 ειναι κατα λιγο ψυχροτερο απο το 10... Μπορει καποιος να μας πει το ισχυει οντως;; Εχω που εχω προβληματα μην τρεχω και για τρυπες :Ρ
Τίτλος: Απ: Μπουζι RS 125 και χασιμο απο την εξατμιση?
Αποστολή από: Baggos στις Απρίλιος 13, 2008, 08:18:51 μμ
Παιδια επειδη αλλαξα τα δισκακια τα οποια ειχαν τελικα φαγωθει εντελως εβαλα τα Barnett.
Τουα αφισα το μηυχανακι να το κοιταξει και μου αλλαξε και μπουζι γιατι το αλλο ειχε λιωσει..Αλλα μου εβαλε το BR 8ES το οπιο στο manual αναφερεται στο απλο στο full power αναφερεται το BR10 ES(τι διαφορα εχει με το EG?)
Λετε να φταει αυτο που το μηχανακι μου φενεται καπω ψοφιο στα ψηλα?

Επισης ειδα κατι σαν λαδια στην εξατμιση..Λετε να χανει?

Αμάν ρε jimator πια.....Ότι post σου και να διαβάσω σε βλάβες του RS σου αναφέρονται......Μήπως αυτό που χρειάζεται είναι ένα καλό ευχέλαιο.....? :oo! :oo! :oo!

Ψάξ'το λίγο....... :P :P :P

 :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Μπουζι RS 125 και χασιμο απο την εξατμιση?
Αποστολή από: Dief8armenoS στις Απρίλιος 15, 2008, 09:53:19 μμ
Eεεεεεεεεεεεεεεε; Εισαι σιγουρος γι'αυτο;;;; Εμενα μου ειπε μηχανικος στις σερρες οτι απλα η διαφορα του 9 απο του 10 ειναι οτι το 9! ειναι πιο ψυχρο αρα δεν θα λαδωνει τοσο ευκολα...

Μηπως μπερδευτικες και ισχυει το αντιθετο;;

10 ειναι το κανονικο του, αλλα το 8 ειναι ψυχροτερο, οπως κ το 9 ειναι κατα λιγο ψυχροτερο απο το 10... Μπορει καποιος να μας πει το ισχυει οντως;; Εχω που εχω προβληματα μην τρεχω και για τρυπες :Ρ

Φίλε, όσο ποιό μεγάλο το νούμερο του μπουζί τόσο ποιό ψυχρό! ...το σωστό που σου είπε ο μηχανικός είναι οτι όσο ποιό μικρό το νούμερο (άρα ποιό θερμό βέβαια) τόσο ποιό δίσκολα καίγεται (λαδώνει). Όταν γίνεται αυτό ουσιαστικά κάθετε λάδι πάνω στο μπουζί και δέν το αφηνει να δουλέψει σωστά και βραχηκυκλώνει.
Η λογική είναι οτι το ποιό θερμό μπουζί καίει καλλήτερα τα όσα λάδια πάνε να "κάτσουν" πάνω του.

Σκέψου οτι το RS που βγαίνει φυμωμένο με 15-16 άλογα (για τους 17χρονους σε κάποιες χώρες) έρχεται με 8άρι μπουζί απο τη μάνα του (μιάς και δέν δουλείει στους ίδιους ρυθμούς στις ψιλές). Το full power απο την άλλη έρχεται με 10αρι.

Ελπίζω να βοήθησα. :)


 :bye: :bye: :bye: