APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: cyber_python στις Νοέμβριος 12, 2007, 11:08:11 μμ
-
Πρώτον : Να δηλώσω ότι είμαι καινούργιος στο χώρο της μοτοσυκλέτας (κοινώς στραβάδι, άσχετος, κλπ....)
Το πρόβλημα : Μόλις πατήσω τη μίζα, το RS παίρνει μπροστά κανονικά και δουλεύει στο ρελαντί. Όταν όμως πάω να ανοιξω το γκάζι, ανεβάζει στροφές και μόλις το ξανακλείσω σβήνει. Αν πάλι ανοίξω πολύ το γκάζι τότε πάλι σβήνει (σα να μπουκώνει). Το ακόμη πιο περίεργο - μετά δεν ξαναπαίρνει για κανα 20-λεπτο (ακόμη κι αν ακολουθήσω τη διαδικασία που λέει το εγχερίδιο - ανοιχτό τσοκ, τέρμα γκάζι).
Τι να κάνω;;;;;;; Πραγματικά, έχω αρχίσει να απορώ, μήπως το μηχανάκι δε γουστάρει τη φάτσα μου και γι αυτό τα κάνει αυτα.....
-
Πρώτον : Να δηλώσω ότι είμαι καινούργιος στο χώρο της μοτοσυκλέτας (κοινώς στραβάδι, άσχετος, κλπ....)
Το πρόβλημα : Μόλις πατήσω τη μίζα, το RS παίρνει μπροστά κανονικά και δουλεύει στο ρελαντί. Όταν όμως πάω να ανοιξω το γκάζι, ανεβάζει στροφές και μόλις το ξανακλείσω σβήνει. Αν πάλι ανοίξω πολύ το γκάζι τότε πάλι σβήνει (σα να μπουκώνει). Το ακόμη πιο περίεργο - μετά δεν ξαναπαίρνει για κανα 20-λεπτο (ακόμη κι αν ακολουθήσω τη διαδικασία που λέει το εγχερίδιο - ανοιχτό τσοκ, τέρμα γκάζι).
Τι να κάνω;;;;;;; Πραγματικά, έχω αρχίσει να απορώ, μήπως το μηχανάκι δε γουστάρει τη φάτσα μου και γι αυτό τα κάνει αυτα.....
Μάλλον για κακή ρύθμιση τροφοδοσίας μοιάζει, αλλά αν έχεις υπομονή θα σου πουν όσοι το κατέχουν το άθλημα με τα RS. ;)
Καλώς ήρθες! :bye:
-
Kατ'αρχήν καλώς ήρθες στην παρέα μας!
:bye:
Τι να κάνω;;;;;;;
Πιθανότατα το πρόβλημά σου είναι στην κακή ρύθμιση του μείγματος. Στο μεταξύ προσπάθησε να αλλάξεις ένα μπουζί. Αν θυμάμαι καλά βάζεις το NGK BR10EG
:bye:
-
καλως ηρθες :bye:
και εγω θα συμφωνησω με τον powerphot και τον davide δεν θα εχει γινει σωστη ρυθμηση στο καρμπυρατερ και θα στελνη περισσοτερο καυσιμο(το πιο πιθανο) αλλα...........δες και κανα μπουζι :bye: :bye:
-
Σαν μπουκομα μου ακουγετε. αλλαξε ενα μπουζακι.. :thnk:
Αν θυμάμαι καλά βάζεις το NGK BR10EG
οντως αυτο φοραει..
Δουλευε το ψιλα και αστο να λειτουργει λιγο πριν το ξεκινησεις..
-
Κατ' αρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις άμεσες απαντήσεις.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να ρυθμίσω την ποσότητα του καυσίμου; Βασικά από σήμερα, όταν ανοίξω το γκάζι στις 4000 στροφές σβήνει (γύρισα λίγο το ζιγκλερ πειράζοντας το ρελαντί - δε σβήνει όταν λείνω το γκάζι, αλλά όταν ανεβάσει στροφές - σα να μην περνάει καύσιμο).
Μπουζί δε νομίζω να είναι γιατί σπινθήρας για να ξεκινήσει γίνεται και στο ρελαντί μένει αναμένο.
Και πάλι σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας.
-
Κατ' αρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις άμεσες απαντήσεις.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να ρυθμίσω την ποσότητα του καυσίμου; Βασικά από σήμερα, όταν ανοίξω το γκάζι στις 4000 στροφές σβήνει (γύρισα λίγο το ζιγκλερ πειράζοντας το ρελαντί - δε σβήνει όταν λείνω το γκάζι, αλλά όταν ανεβάσει στροφές - σα να μην περνάει καύσιμο).
Μπουζί δε νομίζω να είναι γιατί σπινθήρας για να ξεκινήσει γίνεται και στο ρελαντί μένει αναμένο.
Και πάλι σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας.
Αν μένεις στην Αθήνα πήγαινε μία βόλτα από τον Βill.
:kalo:
-
Κατ' αρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις άμεσες απαντήσεις.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να ρυθμίσω την ποσότητα του καυσίμου; Βασικά από σήμερα, όταν ανοίξω το γκάζι στις 4000 στροφές σβήνει (γύρισα λίγο το ζιγκλερ πειράζοντας το ρελαντί - δε σβήνει όταν λείνω το γκάζι, αλλά όταν ανεβάσει στροφές - σα να μην περνάει καύσιμο).
Μπουζί δε νομίζω να είναι γιατί σπινθήρας για να ξεκινήσει γίνεται και στο ρελαντί μένει αναμένο.
Και πάλι σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας.
Αν μένεις στην Αθήνα πήγαινε μία βόλτα από τον Βill.
:kalo:
Σωστός ο DAVIDE!!!
Οτι και να σου λέμε εμείς μονο ο Bill θα βρει την λύση!!!!! :bye: