APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: DjJim στις Ιούλιος 23, 2010, 02:39:57 μμ
-
Είμαι καινούριος σε αυτο το forum , και θα ήθελα να χαιρετήσω το community του site.
Είμαι κάτοχος ενός Aprilia sx 50 εδώ και 1 χρόνο. Στρωμένο φυσικά αλλά αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα.
Το μηχανάκι πιάνει τελική μόνο 52, και όταν πάω να το ανοίξω περισσότερο δεν πάει με την καμία, και επιπλέον πετάει τηγανόλαδα από πίσω :(
Αν μπορείτε να μου πείτε τι συμβαίνει , θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα. Ευχαριστώ.
-
Tι μου θυμίζεις φίλε μου :pray:... Λοιπόν θα πάω αναγκαστικά πολύ πίσω και θα σου μιλήσω για ένα DT 80cc !!!! Αυτό βέβαια τα είχε τα χρονάκια του, αλλά νομίζω πως κάποια πράγματα στα 2χρονα δεν αλλάζουν ποτέ.... :D!!
1)Λοιπόν η χειρότερη που μπορεί να σου έχει κάτσει είναι να βούλωσε η κούρμπα... Αυτό βέβαια με δεδομένο ότι το μικρό σου είναι ενός έτους είναι εντελώς παράλογο... Αυτό είναι στανταράκι στα μικρά 2χρονα αλλά μετά από 6-7 χρόνια ζωής και μάλιστα κακής ... Εκεί δεν μπορείς να κάνεις κάτι.. Πας ή για κόψιμο καθάρισμα, ράψιμο ή new... :(. Οπότε περνάμε στο πιθανότερο που είναι ένα βουλωμένο τελικό που στάζει λάδι... Αν ανοίξεις το τελικό σου (εύχομαι να ανοίγει από το πίσω καπάκι και να μην είναι πριτσινοτό ...) θα δεις ότι μέσα έχει ένα ποτισμένο πράγμα (υαλοβάμβακας), που είναι τυλιγμένος γύρο από μία κεντραρισμένη διάτρητη σωλήνα = φλογέρα, (λογικά ακόμα αυτά τα τελικά έχουν υαλοβάμβακα ... :thnk:). Το ανοίγεις λοιπόν τα παίρνεις στα χέρια αυτά, πλένεις με πετρελαιάκι το όλον, πετάς τον λαδωμένο υαλοβάμβακα και τον αντικαθιστάς με καινούριο (σχεδόν σε όλα τα μαγαζιά με ανταλλακτικά μοτό θα βρεις σε πακέτα...). Είναι γενικά κάτι φθηνό οπότε αν βρεις καλύτερη ποιότητα πάρε (πχ αντί για 4-5 ευρώ θα κάνει 8-10..) και δεν σε νοιάζει το πόσο μεγάλο είναι γιατί το κόβεις και το προσαρμόζεις στα μέτρα σου... Βάζεις τόσο όστε ούτε να το μπουκώσεις ούτε να αφήσεις καινό μέσα ... Αλλάζεις οπωσδήποτε και ένα μπουζάκι γιατί το δικό σου από το λάδι απορώ και που παίρνει στην (ρίξε και ένα πλήσιμο και στην πίπα) και λογικά είσαι οκ...
2) Λιγότερο πιθανό από την περιγραφή σου αλλά .... Ζιγκλέρ γ@μ.... και σκουπίδια στο καρμπιλατεράκι... Εκεί αν το χεις μπορείς και μόνος σου (και ένα νούμερο μεγαλύτερο ζιγκλερ δεν θα ήταν κακό...). Αλλά αν δεν το χεις μην το επιχειρήσεις γιατί δεν θα μπορέσεις να το ξανά ρυθμίσεις ποτέ μετά το λύσιμο - πλύσιμο και πιθανή αλλαγή ζιγκλέρ....
Το Νο1 πάντως που είναι και εύκολο και ανέξοδο μόνο καλό θα κάνει ακόμα και αν δεν ισιώσει εντελώς το εργαλείο μετά από αυτό και είναι τελικά το 2ο.... ;)
Αν επιχειρήσεις κάτι από αυτά ρίξε μια ενημέρωση να γουστάρουμε :ohyes: :D
:bye: :bye: :bye:
-
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε, πάω τώρα κιόλας να του ρίξω μία ματιά και θα σας πώ σε λίγο.
-
εχω και εγω το ιδιο μηχανακι και εχω κανει 26000χμ.αμα 8ελεις να ποιανεις περισσοτερα χμ βαλε μια εξατμιση gianelli.220 euro κανει και ενα μπροστινο.γραναζι νουμερο 13 και μπορει να ποιανεις και 90χμ σε ευθεια...οταν εκανες το 1 servise σου εβγαλαν τους κοφτες???
-
26000 χιλιομετρα?εχεις αλλαξει κυλινδρο πιστονι ρουλεμαν στροφαλου?
-
Δεν χρειαζετε να αλλαξει κυλινδρο..
:bye: :bye:
-
δεν εχω αλλαξει κατι απο αυτα :ohyes:.μονο εξατμιση και γραναζι.το παω ταπα καθε μερα ομως δεν εχει χαλασει.καθε μερα χτυπαει κοφτες και για πολυ ωρα και το τελικιαζω.βασικα κανονικα θα επρεπε να ειχε κολισει ομως δεν παθαινει τιποτα.... :kalo:
-
ωραιος....εχει αντεξει τοσο πολυ ε?εχεις πολυ καλο μηχανημα... :kalo: :kalo: :kalo:
τι λαδι βαζεις?βενζινη 100ασταρα?
-
akhenadon ολα χρειαζονται μια αλλαγη καπου καπου και ας μην το λεει το μανουαλ γιατι τα χιλιομετρα ειναι πολλα για διχρονο.
παντως αυτο το μηχανακι ειναι αθανατο
-
Αλλαγη οχι. Καινουργια επιστρωση ισως κ αυτο σε περιπτωση που εχεις εξαντλησει τα ορια του κ εχει ανοιξει τοσο πολυ που δεν βρισκεις πιστονι σε αυτην την διασταση.
Συν οτι τα 26000km ειναι λιγα για να εχει ανοιξει τοσο πολυ ο κυλινδρος.
-
για τετραχρονο ειναι λιγα.για διχρονο ειναι πολλα.ναι συμφωνο μπορεις και με επιστρωση να τον επαναφερεις στις παλιες του προδιαγραφες ενα δεν θελεις να τον αλλαξεις
-
αυτο που βαζω τωρα λεει castrol 2t και το μπουκαλι ειναι κοκκινο.
-
Δεν ειναι πολλα για τον κυλινδρο. Στα 26000km να χεις κανει 2-3 αλλαγες πιστονιου max που αυτο σημαινει οτι δεν εχεις ανεβει η να χεις ανεβει μονο ενα νουμερο πιστονιου.
Δλδ. απο Α να πηγε σε Β σκεψου ακομα ποσες αλλαγες εχει για να φτασει σε C πιστονι κ να το εξαντλησει κ επισης σκεψου οτι πολλα εχουν και D πιστονια.
Με λιγα λογια ο κυλινδρος εχει ποολλυυυυυυ ψωμι ακομα μεχρι να εξαντληθει! και ξαναλεω οτι κ σε αυτο το σημειο να φτασεις δεν τον αλλαζεις, τον επισκευαζεις!
-
εγω δεν εχω αλλαξει ποτε πιστονι :pray:.ακομα το μαμα εχει :ohyes:
-
kοστα οταν αλλαξεις μοτο βαλτο σε γυαλα και φυλα το :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
ναι τον επισκευαζεις..ποτε δν τον αφηνεις ομως οπως ηταν αρχικα...εκτος απο το sx του κωστα
-
χαχαχα :)και γενικα το δικο μου δεν ειχε καμια σοβαρη ζημια :ohyes:....ομως αλλα sx των φιλων μου ειχαν.ενα κολισε στα 12000χμ.και μετα ξαναχαλασε.τι να πω???ισως φταιει η συντηριση η' ο τροπως οδηγησης. :thnk: