APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: BUSA MAKIS στις Ιούνιος 04, 2008, 03:40:25 μμ
-
Από την μάνα του πέρνει λάστιχο 110/70ZR-17.
Θέλω όμως να βάλω 120αρι λάστιχο.
Η ζάντα είναι 3αρα και μάλλον θέλω 3,5.
Ξέρει κανείς από ποιό μηχανάκι μπορεί να ταιριάζει
η ζάντα;;;;
-
Απο το Aprilia RS 250 του '98 και μετά που φοράει 3,5άρα. Άν δέν κάνω λάθος τεριάζει απόλοιτα. :kalo:
:bye:
-
Apo to Aprilia RS 250 tou '98 kai meta poy foraei 3,5ara. An den kanw la8os teriazei apolita. :kalo:
Έχω πολλές αμφιβολίες.... :dry:
Μπορείς να βάλεις 120άρι ελαστικό στην 3άρα ζάντα. Εγώ δεν είχα κανένα πρόβλημα... Το πρόβλημα το έχει μόνο ο λαστιχάς που ταλαιπωρείται λίγο παραπάνω!!!
;)
Εμένα μου είχαν πει ότι ταιριάζει από mille παλιό... ...καμία σχέση!
:bye:
-
Apo to Aprilia RS 250 tou '98 kai meta poy foraei 3,5ara. An den kanw la8os teriazei apolita. :kalo:
Έχω πολλές αμφιβολίες.... :dry:
Μπορείς να βάλεις 120άρι ελαστικό στην 3άρα ζάντα. Εγώ δεν είχα κανένα πρόβλημα... Το πρόβλημα το έχει μόνο ο λαστιχάς που ταλαιπωρείται λίγο παραπάνω!!!
;)
Εμένα μου είχαν πει ότι ταιριάζει από mille παλιό... ...καμία σχέση!
:bye:
Στην 3αρα ζάντα με 120αρι η τούμπα είναι σίγουρη γιατί παραμορφώνεται ο σκελετός
και γίνεται μπαλόνι.
-
Στην 3αρα ζάντα με 120αρι η τούμπα είναι σίγουρη γιατί παραμορφώνεται ο σκελετός
και γίνεται μπαλόνι.
Δεν είχα κανένα πρόβλημα με το 120άρι πάνω στην 3άρα ζάντα...
...το μηχανάκι στρίβει τέλεια!
:bye:
-
Δες και μερικές φωτό (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=4735.msg280600#msg280600) :bye:
-
Δεν είχα κανένα πρόβλημα με το 120άρι πάνω στην 3άρα ζάντα...
Να φανταστείτε ότι ο Πήγασος έχει 3άρα πίσω και έχει 130 λάστιχο, με προαιρετικό 140άρι!
Βέβαια έχει 80άρι προφιλ και παίρνει αλλου τύπου λάστιχο - ωστόσο το 120άρι στην 3άρα πρέπει να μπαίνει άνετα. Το θέμα είναι αν θα κερδίσει κάτι από το 120άρι. Δεν ξέρω τι παίζει σ' αυτή την κατηγορία μηχανακίων, αλλά όσοι ξέρω που αυξήσαν το πλάτος των ελαστικών, το μετάνιωσαν!
-
Το θέμα είναι αν θα κερδίσει κάτι από το 120άρι.
Το σημαντικότερο κέρδος είναι ότι σε διαστάσεις 120/70 - 120/60 βρίσκεις ελαστικά απ'όλες τις εταιρίες και με το τσουβάλι (και τουλάχστον εδώ στην Ιταλία, επειδή είναι πολύ διαδεδομένη διάσταση, τα βρίσκεις και σε καλύτερες τιμές).
:bye:
-
Το θέμα είναι αν θα κερδίσει κάτι από το 120άρι.
Το σημαντικότερο κέρδος είναι ότι σε διαστάσεις 120/70 - 120/60 βρίσκεις ελαστικά απ'όλες τις εταιρίες και με το τσουβάλι (και τουλάχστον εδώ στην Ιταλία, επειδή είναι πολύ διαδεδομένη διάσταση, τα βρίσκεις και σε καλύτερες τιμές).
:bye:
Ετσι, έτσι.
Πες μου εντυπώσεις στην πίστα με το 110 και με το 120.
-
Ετσι, έτσι.
Πες μου εντυπώσεις στην πίστα με το 110 και με το 120.
Δεν πρόλαβα να βάλω το μηχανάκι στην πίστα με 110. Έκανα όμως 2-3 καλές βόλτες με το μηχανάκι στο βουνό.
Για να είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στα 2. Πίστευα ότι με το 120/70 θα έχανα σε ευελιξία, αλλά η πράξη έδειξε πως δεν έχανα τίποτα ουσιαστικό. Το 120/70 μου έδινε περισσότερη σιγουριά μέσα στην στροφή και στα φρένα. Βέβαια το 120/70 ήταν και Supercorsa, ενώ το 110 ήταν Dunlop δρομίσιο και αρκετά ξερό...
Βάλε ένα 120/70 ή 120/60 (δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά πιστεύω ότι θα είναι εξίσου καλό) και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Υπόψιν ότι πίσω αντί για 150/60 που φορούσε, του έχω 160/60.
:bye:
-
Ετσι, έτσι.
Πες μου εντυπώσεις στην πίστα με το 110 και με το 120.
Δεν πρόλαβα να βάλω το μηχανάκι στην πίστα με 110. Έκανα όμως 2-3 καλές βόλτες με το μηχανάκι στο βουνό.
Για να είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στα 2. Πίστευα ότι με το 120/70 θα έχανα σε ευελιξία, αλλά η πράξη έδειξε πως δεν έχανα τίποτα ουσιαστικό. Το 120/70 μου έδινε περισσότερη σιγουριά μέσα στην στροφή και στα φρένα. Βέβαια το 120/70 ήταν και Supercorsa, ενώ το 110 ήταν Dunlop δρομίσιο και αρκετά ξερό...
Βάλε ένα 120/70 ή 120/60 (δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά πιστεύω ότι θα είναι εξίσου καλό) και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Υπόψιν ότι πίσω αντί για 150/60 που φορούσε, του έχω 160/60.
:bye:
Ευχαριστώ.
-
Ευχαριστώ.
Πρέπει να αλληλοβοηθηθούμαι, έχουμε μείνει λίγοι!!! ;)
Εσύ τώρα φοράς 110/70 και 150/60?
Πώς σου φαίνεται?
:thnk:
-
Ευχαριστώ.
Πρέπει να αλληλοβοηθηθούμαι, έχουμε μείνει λίγοι!!! ;)
Εσύ τώρα φοράς 110/70 και 150/60?
Πώς σου φαίνεται?
:thnk:
Ναι, αυτά έχει επάνω.
Το μπροστινό είναι τελείως για πέταμα.
Το μηχανάκι δεν κυκλοφορεί τώρα, βρήσκετε στο στάδιο" το διαλάω και το βλέπω τι θέλει".
Είναι στο συνεργείο του φίλου που το πήραμε μαζί, έχουμε το competition manual για το μοτέρ, έχω παραγγείλει σωληνάκια υψηλής και θέλουμε κι ένα μπροστινό σλίκ μιας για πίσω έχουμε ήδη.
-
Το μπροστινό είναι τελείως για πέταμα.
Το μηχανάκι δεν κυκλοφορεί τώρα, βρήσκετε στο στάδιο" το διαλάω και το βλέπω τι θέλει".
Το μπροστινό συμμαζεύεται, αλλά κατά την γνώμη μου δεν αξίζει να το επιχειρήσεις... ...θα σου πρότεινα να ψάξεις να βρεις, ένα κομπλέ (με τιμονόπλακες, δαγκάνες, ζάντα) μπροστινό σύστημα από rs250 98-και ύστερα. Είναι πάρα πολύ καλύτερο από αυτό που έχεις τώρα*
Εγώ στο δικό μου έβαλα ένα μπροστινό σύστημα από mille '02 (του έκανα revalving για τα μέτρα του rs) και χρειάστηκαν του κόσμου οι πατέντες... ...άστο καλύτερα!!!
:bye:
*αυτό που έχεις τώρα στο ένα καλάμι έχει το λάδι και στο άλλο το ελατήριο.
-
Η μοντίφα έγινε και βάλαμε ζάντα 3,5άρα μπροστά με λάστιχο 120/70-17 Bridgestone BT-090
H μηχανή πέφτει στη στροφή με τη σκέψη μόνο και η κλίσεις που πέρνει είναι απίστευτες.
-
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: