APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: billman12 στις Ιούλιος 26, 2010, 11:07:19 πμ
-
Καλημερα ειμαι κατοχος ενος rs125 2005 το πηρα μεταχειρησμενο με 8000 χιλ τουλαχιστον ετσι εγραφε σε αριστη κατασταση τα service που ειχε κανει ηταν στα 1000 και στα 5000, εχθες καθως πηγαινα μια βολτα παρατηρησα οτι το μηχανακι δεν ανοιγε πανω απο τις 8000 στροφες σαν να ηταν μπουκομενο προσπαθησα να το ξεμπουκωσω αλλα τιποτα ωσπου τελικα φτανω στο προορισμο μου ημοθν με δευτερα 9000 στροφες και εκλεισα το γκαζι αποτομα για να σταματησω, εκεινη τη στιγμη ακουστηκε ενας θορυβος σαν να γυριζει και ενα γραναζακι μαζι με τη μηχανη μεχρι που εσβησε και δεν ξαναπηρε μπροστα απο οτι καταλαβα το μηχανακι δεν εχει συμπιεση γιατι η μιζα γυρισει χωρισ ζορι, και σβηστο με ταχυτητα προχοραει χωρις αντισταση,επισης δοκιμασα σπινθηρα εχει πολυ καλο, μπουζι αλλαξα τιποτα ,το μηχανακι απο οταν το πηρα του βαζω τα castrol racing,βενζινη 95 οκτανιων, επισης να τονισω πως ειναι τελειως απειραχτο. Παιδια θα ηθελα τη πολυτιμη βοηθεια σας για το τι μπορει να συμβαινει με το μηχανακι . Σας ευχαριστω εκ τον προτερον .
-
..αν δεν εχεις συμπίεση δεν μπορεί να συμβαίνουν και πολλά πραγματα...απλά από εδώ και πέρα σε ενδιαφέρει το μέγεθος της ζημιας....
..πάντως εφόσον λες οτι το πήρες μεταχειρισμένο...αν θυμάμαι καλά...χωρίς να έχω το manual μπροστά μου αυτη την στιγμή....κάπου εκεί στις 8.000km πρεπει να γίνει προληπτικός έλεγχος του εμβόλου....γνωρίζεις αν έγινε κάτι τέτοιο...?
-
Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να εχουμε και προβλημα με στροφαλομπυελα ??? περαν εμβολου ελατηριων ??
-
εμ :thnk:μπορει....οταν επαθε αυτο που ειπες η πισω ροδα σταματισε οταν ησουν σε κινηση?
-
οχι δε σταματησε καθολου αλλα εκανε ενα θορυβο σαν να γυριζε ενα γραναζακι συν το θορυβο της μηχανης.
-
μηπως επειδη δεν εχει συμπιεση θελεις πιστονι η ελατηρια?μηπως σου σπασε καμια φλατζα? :tez: :tez: :tez:
:bye: :bye:
-
Καλησπέρα σε όλους,χωρις να δείς "ανοίξεις" δεν μπορείς να ξέρεις,μαλλον έσπασε ελατήριο το οποίο μάσησε κιόλας και σου έσπασε και ενα κομματάκι απο το πιστόνι για αυτό και μηδέν συμπίεση........,μου μυρίζει λαθός μείγμα.......πείραξες βελόνα , ζιγκλέρ?αν ναι μολις το φτιάξεις με το καλό θυμίσου να τα γυρίσεις στην μαμα κατάσταση μην έχεις και άλλα....,μαντεύω έτσι ,πρέπει να ανοιχτεί. :cry: :cry: :cry:
-
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια ηδη εχω ξεκινησει και λυνω το μηχανακι για να κατεβασω μοτερ και να το ανοιξω... μειγμα δεν ειχα πειραξει ποτε ουτε κατι αλλο οπως το πηρα απο το προηγουμενο ετσι το χρησιμοποιησα , τα μνα που αλλαξα, λαστιχα βαλβολινες λαδι μιξης,φλας, :P
-
Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να εχουμε και προβλημα με στροφαλομπυελα ??? περαν εμβολου ελατηριων ??
Φιλε μου που λες επαθα σχεδον το ιδιο και αντικρισα 4 ρουλεμαν(2 στροφαλου 2 Αντκραδασμικου) για πεταμα και μια μπιελα για πεταμα....
Περαστικα!!!
:pray: :pray: :pray: :pray:
-
Και τα 4 ρουλεμαν :ohmy: κριμα μεγαλη ζημια, τουλαχιστον το εχεις φτιαξει τωρα ??? Εγω αφου το λυνω που το λυνω λεω να αλλαξω τα παντα μεσα ενα rebuild βεβαια δεν ξερω περαν κυλινδρου πιστονιου ελατηριων και ρουλεμαν στροφαλοφορου, τι αλλο χρειαζεται ??? :thnk:
-
αλλαξε σχεδον ολα του ρουλεμαν,τσιμουχες και φλατζες.επισης κοιτα τις ανοχες τις μπιελας μηπως θελει αλλαγμα
:bye: :bye: :bye:
-
τις ανοχες της μπιελας πως θα τις τσεκαρω ??? Επισης εβγαλα το κλουβι με τα ρεεδ και η φλαντζα ειχε ενα ειδος κολλας επανω μετα πως θα την ξαναβαλω ??εβγαλα και το rave και παρατηρησα μια στρωση καρβουνιλας 2-2,5 χιλιοστα στην ακρη της λεπιδας και απο πανω :ohmy: !!! Απο οτι μπορεσα και κοιταξα στην εισαγωγη το πιστονι ανεβοκατεβαινει κανονικα ....επισης δεν ξερω πως να βγαλω την εξατμιση δηλαδη με τι να τραβηξω τα ελατηρια της, και ενα προβλημα το πως θα λυσω την βαση του μοτερ που πιανει και το ψαλιδι θελει καποιο ειδικο εργαλειο ??? :thnk:
-
Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να εχουμε και προβλημα με στροφαλομπυελα ??? περαν εμβολου ελατηριων ??
Φιλε μου που λες επαθα σχεδον το ιδιο και αντικρισα 4 ρουλεμαν(2 στροφαλου 2 Αντκραδασμικου) για πεταμα και μια μπιελα για πεταμα....
Περαστικα!!!
:pray: :pray: :pray: :pray:
Επεισης μην το ξεχασω ειδα και ενα κυλινδρο και ενα πιστονακι καταχρεουργημενα,,,,
-
οτι εχει καρβουνο(ειναι μαυρο)θα το καθαρισεις(οχι με νερο και αβα αλλα με βενζινη)τον στροφαλο αμα δεν εχεις εκεινο το εργαλειο(δν θυμαμαι πως το λενε)θα τον πας σε καποιον(μηχανικο)να στον ελεγξει.θα κοιταξεις επισης την φθορα του κυλινδρου και εαν ειναι μεσα στις ανοχες που λει το μανουαλ θα βαλεις το καταλληλο πιστονι(α β γ)
:bye:
-
παιδια τελικα πρεπει να εχει γινει αυτο που λεγαμε ... παραθετω και μια φωτο απο την μερια της εξαγωγης της εξατμησης http://rapidshare.com/files/409445162/27072010399.jpg
-
επισης το πιστονι πανω γραφει 53,99 αυτο ειναι το γνησιο μεγεθος ???? συγνωμη για το διπλο ποστ.
-
τα ελατηρια μου φαινονται καπως.... :thnk: :thnk: :thnk:
το ελυσες τελικα ?
-
θελω να βγαλω την βαση που πιανει το ψαλιδι αλλα δεν ξερω πως ??? ελυσα κεφαλη και παραθετω και αλλη μια εικονα απο την ζημια http://rapidshare.com/files/409574854/28072010405.jpg :cry:
ακουω τις γνωμες σας για το τι μπορω να κανω ???
-
Καλησπέρα σε όλους....τελικά δυστηχως είχα δίκιο,λαθος μείγμα μου φένεται!!τσεκαρε και πολυ πιθανό θα βρεις 10 νούμερα μεγαλύτερο ζιγκλέρ και κλεισμένη την βενζίνα απο την βελόνα.Το μηχανακι πρέπει να στέγνωνε ψηλά για αυτό κόλλησε....κοιτα και το χρώμα απο το μπουζί,την ακίδα,αντε και με το καλο παλι στους δρόμους :bye: :bye:
-
τωρα αυτο μπορω να του κανω ρεκτιφιε και να βαλω ενα μεγαλυτερο πιστονι η δεν γινεται ??
-
αμα θες βαζεις κιτ μεγαλυτερου κυβισμου .οταν βγαλεις το καρμπιρατερ λυσε το ποτηρακι και βγαλε το ζινγκλερ και δες τι νουμερο ειναι γιατι μου φαινεται λιγο "στεγνο"
οπως ειπαν πανω οι παιδες
-
δηλαδη ο υπαρχον κυλινδρος ειναι αχρηστος ???
-
..να μεγαλώσεις τον κολλημένο κύλινδρο δεν.....
..οι κατασκευαστές aftermarket φαντάζομαι ότι λόγω του ότι τα rs πέρνουν μέρος σε διάφορα πρωταθλήματα όπου ο κυβισμός είναι αυστηρά καθορισμένος κάτω των 125cc,δεν έχουν ασχοληθεί με μεγαλύτερα έμβολα για το συγκεκριμένο μοντέλο...και αν μπορέσεις ίσως να βρεις κάποιο μεγαλύτερο πιστόνι από κάποιο δίχρονο ιαπωνέζικο θα διαπιστώσεις ότι δεν ταιριάζει...επίσης αν υπερκυβίσεις τον μαμά κύλινδρο μειώνεις και τον όγκο των θυρίδων,γεγονός που σε περίπτωση που μεγαλώσει πολύ ο κυβισμός θα σου δημιουργήσει πρόβλημα....
..τώρα αν δες ντε και καλά να ανεβεις σε κυβικά...πάνε σε πολίνι...που αν και δεν έχει και την καλύτερη φήμη περί αξιοπιστίας,το φοράνε αρκετοί και θα μπορείς να έχεις μια κάποια βοήθεια αν χρειαστεί....αν σεταριστεί σωστά και γίνει σωστή δουλειά στο μοτέρ σου φαντάζομαι ότι δεν θα έχεις προβλημα...
..εγώ θα πρότεινα μαμά διαστάσεις...και μαμά κατάσταση....και προπάντων σωστό μείγμα....για να μην έχεις έγνοιες στο κεφάλι σου...
-
τωρα αυτο μπορω να του κανω ρεκτιφιε και να βαλω ενα μεγαλυτερο πιστονι η δεν γινεται ??
σιγουρα θα μπορεις να βαλεις το επομενο απο αυτο το αμα το δικο σου ειναι το πρωτο(α) θα βαλεις το (β)
αλλα θες γυαλισμα κυλινδρο π ειναι καλα λεφτα...
Μετα αμα θες μπορεις να το κανεις Polini 155cc 60 χιλ. πιστονι αλλα θα χρειαστεις και περιφεριακα(carb. οπως και διποτε εισαγωγη κ.τ.λ)
Μετα παλι οπως ειναι ο παλιος μου ο μαμα ο κυλινδρος μπορεις να το κανεις χυτωνειο και οχι νικασιλ και να βαλεις ενα καλο πιστονακι εμποριου..
Οι Λυσεις οι οποιες σου προτινω εχουν τις εξης τιμες πανω κατω
1) πιστονι aprilia(Β) με περασμα νικασιο καπου στα 300e
2) Kit Polini 450-500e μονο το kit θες αλλα 40e εισαγωγη και μετα το carb ειναι της επιλογης σου
3)100-120 φτιαξιμο κυλινδρου κεφαλης περασμα χυτωνειου και ενα καλο πιστονακι ανερχεται καπου στα 150 εγω πληρωσα wisseco 180 αλλα τα αξιζει...
Τωρα οι τιμες ειναι πολυ χυμα ψαξου και δες παντος εγω π τα εχω κανει ΟΛΑ προτεινω το polini με το carb της dell'orto το οποιο συνισταται και απο την polini ξεφευγουμε λιγο αλλα αξιζει!!!!
Εκτος και αν δες θες να υπερκυβισεις τη διχρονη κροτηδα σου!Τοτε παμε σε μαμα πιστονι Β
:bye: :bye: :bye:
-
Καλημερα και σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας :bye: , οταν εννοεις να περασω σε πιστονι β τι εννοεις δηλαδη τωρα εχω το α ??? Οπως εγραψα και πιο πανω το πιστονι που εχει αναγραφει 53,99 ειναι το μαμα αυτο η το εχει ξανααλλαξει ο τυπος που το ειχε :psdof: ??? Επισης ο κυλινδρος πανω γραφει (rev A) παιζει καποιο ρολο ?? Βρηκα και ενα κιτακι για δειτε το αν ειναι καλο ?? http://cgi.ebay.de/Aprilia-rs-125-Zylinder-Kit-Rotax-122-NEU-MX-Tuono_W0QQitemZ350118719686QQcategoryZ88506QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BIEW%252BFICS%252BUFI%26otn%3D4%26pmod%3D350163575116%26ps%3D63%26clkid%3D6795900075740323160
Και στη περιπτωση που παω σε πολινι λετε να εχουμε κανενα θεμα με στροφαλομπυελες μετα η αντεχει και η μαμα ???
Αλλη μια απορια το μοτερ που εχω ειναι το 122 η το 123 ???
Σας ευχαριστω ολους που εχετε το κουραγιο να με ξεστραβωσετε να στε καλα !!! :D