Κατα την γνωμη μου, αν σεβεσαι αυτο που πληρωσες και καβαλας θα πρεπει
1) Να δειξεις υποδειγματικη υπομονη και να κανεις σωστα το στρωσιμο για 1600km
minimum (το λιγοτερο)2) Να του κανεις ενα καλο σερβις (πιπα σιλικονης και μπουζι ιριδιου) μετα το στρωσιμο και καλο ρυθμισμα στο καρμπυρατερ και στην τρομπα λαδιου αν θελει
3) Να του γραψεις 2000km ακομα με τα μαμα πραγματα ωστε να ανοιξει το μηχανακι λιγο
4) στο τελος του βαζεις και το 34αρι και την εξατμιση.
Γνωμη μου ειναι να μην του βαλεις xenon.Αντικατεστησε τις λαμπες σου απλα με OSRAM Coolblue.
Το μοτερακι την ακουει αρκετα οταν τα πηνια του ζητανε ρευμα κι αυτο ειναι εις βαρος της αποδοσης.
Βαλε κι εναν διακοπτη να σβηνει το φως ωστε οταν μιζαρεις κρυο να μην ειναι αναμμενο.Μεχρι τοτε καλο θα ηταν να βγαζεις την φισα.
Πολυ πιθανον να σε βολεψει κι ενα μπροστινο γραναζι κινησης με 1 δοντι λιγοτερο (16Τ).Κοβει βεβαια απο τελικη αλλα το μηχανακι εχει ωραια μπαμ και δεν μασαει σε ανηφορες (αφου θα το εχεις για γενικη χρηση)
Ολα τα παραπανω δεν κανουν για χρηση πιστας.
Θα πρεπει να διαλεξεις για το που θα προοριζεται το μηχανακι.
Και τα αλλα παιδια, το μονο που θελουμε ειναι να σου πουμε κατι, που εμεις καποια στιγμη ειπαμε "γιατι να μην υπηρχε τοτε καποιος να μου τα ελεγε" και να μην εχεις περιπετειες.
Δεν σε υποχρεωνει κανεις να τα κανεις.....
