0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

WOLFgr

παιδια γεια σας.....! ανιπομονώ την στηγμή που σε 20 μερες ακριβώς θα πάρω ένα rs 125 μοντέλο 2007 και έμαθα οτι η μηχανή έχει 3 κόφτες ...! ένα στιν εξάτμιση, ένα στο καρμπιλατέρ και ένα στην ηλεκτρονική...!!! πότε πρέπει να βγούν οι κόφτες , ή μάλλον πειράζει αν τους βγάλω πριν το στρόσιμο????



*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
παιδια γεια σας.....! ανιπομονώ την στηγμή που σε 20 μερες ακριβώς θα πάρω ένα rs 125 μοντέλο 2007 και έμαθα οτι η μηχανή έχει 3 κόφτες ...! ένα στιν εξάτμιση, ένα στο καρμπιλατέρ και ένα στην ηλεκτρονική...!!! πότε πρέπει να βγούν οι κόφτες , ή μάλλον πειράζει αν τους βγάλω πριν το στρόσιμο????

Μα ειναι δυνατον, κατα την διαρκεια του στρωσιματος, να παει η βελονα του στροφομετρου κοντα στους κοφτες?  :ohmy:

Αφου το στρωσεις μπορεις να βαλεις μια ολοσωμη εξατμιση και να σεταρεις το καρμπυρατερ απο την αρχη.Για τον ηλεκτρονικο κοφτη γνωμη μου ειναι να μην τον πειραξεις

*

WOLFgr

ευχαριστω φίλε μου...... αλλα τι εννωείς να πάει ο δίχτης του στροφομέτρου κοντα στους κόφτες??? δηλαδη θα υπάρξει προβλημα αμα τους βγάλω και τιρώ πιστά τους κανόνες του στροσίματος??? (δηλαδή να μην περνάω της 6.500 στροφές για παράδιγμα..... ) και μια δέυτερη ερώτιση..... εκτός απο τον κόφτη της ηλεκτρονικής τους άλλους δύο ?? μπορώ να τους βγάλω??

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
τι εννωείς να πάει ο δίχτης του στροφομέτρου κοντα στους κόφτες??? δηλαδη θα υπάρξει προβλημα αμα τους βγάλω και τιρώ πιστά τους κανόνες του στροσίματος??? (δηλαδή να μην περνάω της 6.500 στροφές για παράδιγμα..... )

Ποιος λοιπον ο λογος να βγαλεις τον κοφτη αφου δεν θα το πηγαινεις κοφτες  :thnk:

[Κατα την γνωμη μου το στρωσιμο (ξερω τι λεει το manual) πρεπει να ειναι:
απο 0 έως 800km δεν ξεπερνας τις 5500rpm
απο 800 έως 1600km δεν ξεπερνας τις 8500rpm
απο 1600 έως 2000km δεν ξεπερνας τις 10500rpm

ειναι βαρετο το στρωσιμο, το ξερω, αλλα με αυτον τον τροπο θα το σκιζεις αφοβα αργοτερα]

και μια δέυτερη ερώτιση..... εκτός απο τον κόφτη της ηλεκτρονικής τους άλλους δύο ?? μπορώ να τους βγάλω??

Νομιζω σου απαντησα σε αυτην την ερωτηση:


..........να βαλεις μια ολοσωμη εξατμιση και να σεταρεις το καρμπυρατερ απο την αρχη.......
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2010, 12:09:53 μμ από MakisRC51 »

*

WOLFgr

οκ αλλα το μιχανάκι δεν πρέπει μέσα στο στρόσιμο γύρο στα 600κμ ας πούμε πχ δεν πρέπει να ανοιχτεί μια φορά να κσεμπουκώσει λίγο???  αν έχει τον κόφτη του καρμπιλατερ και ειδικά της εξάτμησης δεν γίνετε να ανοιχτει....!

*

AkHeNaDoN

Στρωστο πρωτα με το καλο και μετα ασχολησου με κοφτες.
κατα τ'αλλα κ καλυτερα αφου στρωθει..

..........να βαλεις μια ολοσωμη εξατμιση και να σεταρεις το καρμπυρατερ απο την αρχη.......

+100000000 :kalo:

οκ αλλα το μιχανάκι δεν πρέπει μέσα στο στρόσιμο γύρο στα 600κμ ας πούμε πχ δεν πρέπει να ανοιχτεί μια φορά να κσεμπουκώσει λίγο???  αν έχει τον κόφτη του καρμπιλατερ και ειδικά της εξάτμησης δεν γίνετε να ανοιχτει....!

Κανονικα οχι δεν πρεπει να ανοιχτει! Λες η μαμα aprilia μην το προβλεψε αυτο? Ειπε κανενας οτι το μηχανακι δεν θα βαραει 10αρες με τους κοφτες? Μια χαρα θα ανεβαζει απλα θα σου κανει ενα βυθισμα στις 5 - 5500 rpm.
Γνωμη μου στρωστο κ στο πρωτο service βγαινουν οι κοφτες.

*

WOLFgr

φίλε AkHeNaDoN  έχω δεί μέσα στο φόρουμ τις απαντήσεις σου και σε εμπιστέβομαι πολύ ...! οκ για τους κόφτες της εξάτμισης και του καρμπιλατέρ ...... για τον κόφτη της ηλεκτρονικής?? ποιά η γνώμη σου???

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
οκ αλλα το μιχανάκι δεν πρέπει μέσα στο στρόσιμο γύρο στα 600κμ ας πούμε πχ δεν πρέπει να ανοιχτεί μια φορά να κσεμπουκώσει λίγο???  αν έχει τον κόφτη του καρμπιλατερ και ειδικά της εξάτμησης δεν γίνετε να ανοιχτει....!

ΟΧΙ,ΟΧΙ,ΟΧΙ  :shahea: :thdn:

Γι'αυτο το λενε στρωσιμο........

Αλλιως θα το ελεγαν ξεμπουκωμα

Οταν τελειωσει το στρωσιμο, βαζεις καινουργιο μπουζακι σε VX (ιριδιου), ρυθμιζεις την τρομπα του λαδιου, ρυθμιζεις ζιγκλερ και ξεμπουκωσε το αφοβα. Αλλα ΜΟΝΟ τοτε.
Οχι νωριτερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2010, 12:25:36 μμ από MakisRC51 »

*

WOLFgr

0χα0χα0χα0χα0χα0 σωστός!!!    :ohyes:  :P  :P

*

AkHeNaDoN

Ο κοφτης στην ηλεκτρονικη (αν εχεις την Denso) για μενα ειναι ο μονος που δεν πρεπει να βγει κατα την διαρκεια του στρωσιματος ειναι εκει ακριβως γι αυτον τον λογο για να κραταει ενα οριο στο στρωσιμο. Αυτος ο κοφτης βγαινει στο πρωτο service των 1000km.
Τωρα για κοφτες σε εξατμηση... Εμενα κ του Daemon δεν ειχε καμια ροδελα (κοφτη) στην εξατμιση οπως εχουν γραψει καποια παιδια εδω μεσα. Σιγουρα η μαμα κουρμπα δεν ειναι οτι καλυτερο μιας κ ειναι φτιαγμενη για να περναει καποιες euro προδιαγραφες το μηχανακι.
Στρωσιμο σωστο με τον κοφτη στην ηλεκτρονικη και μολις με το καλο φτασεις τα 1000km βγαινει ο κοφτης βαλε μια aftermarket εξατμισουλα κ σωστο σεταρισμα στο carbirateur και θα ειναι πενα το μηχανακι!!

*

WOLFgr

σκέφτομαι μώλις το στρώσω να βάλω το racing καρμπιλατερ της ντελόρτο 34 , μια εξατμισούλα  jolly moto sp 0111, και ένα φιλτράκι της πίπερκρος....! τι λές εσυ????

*

AkHeNaDoN

Με το "racing" carb μην περιμενεις να δεις διαφορα σε συγκριση με το απλο 34αρι.. Προσωπικα δεν θα το περνα. Jolly sp κ το φιλτρακι να τα βαλεις με 1000!

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Με το "racing" carb μην περιμενεις να δεις διαφορα σε συγκριση με το απλο 34αρι..

+10000000 την διαφορα θα την δεις στην τσεπη σου και στην πιστα μετα τις 10000rpm μονο

Αν το μηχανακι το προοριζεις για καθημερινη χρηση καλο θα ηταν να το σεταρεις και αναλογα.

Δεν χρειαζεται να ριχνεις λ7 σε πραγματα που τα οφελη τους θα τα δεις 1-2 φορες το χρονο

*

WOLFgr

δηλαδή για να σε πιάσω εσύ εννωείς πως αν δεν το προωρίζω για την πίστα να μην δώσω τζάμπα λ7 για το racing αφού μπορώ να πάρω πιο φτηνά το απλό 34......  ετσι??

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
δηλαδή για να σε πιάσω εσύ εννωείς πως αν δεν το προωρίζω για την πίστα να μην δώσω τζάμπα λ7 για το racing αφού μπορώ να πάρω πιο φτηνά το απλό 34......  ετσι??

Dude......You are a mind reader  :kalo:  :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης