0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
παιδια γεια σας.....! ανιπομονώ την στηγμή που σε 20 μερες ακριβώς θα πάρω ένα rs 125 μοντέλο 2007 και έμαθα οτι η μηχανή έχει 3 κόφτες ...! ένα στιν εξάτμιση, ένα στο καρμπιλατέρ και ένα στην ηλεκτρονική...!!! πότε πρέπει να βγούν οι κόφτες , ή μάλλον πειράζει αν τους βγάλω πριν το στρόσιμο????
τι εννωείς να πάει ο δίχτης του στροφομέτρου κοντα στους κόφτες??? δηλαδη θα υπάρξει προβλημα αμα τους βγάλω και τιρώ πιστά τους κανόνες του στροσίματος??? (δηλαδή να μην περνάω της 6.500 στροφές για παράδιγμα..... )
και μια δέυτερη ερώτιση..... εκτός απο τον κόφτη της ηλεκτρονικής τους άλλους δύο ?? μπορώ να τους βγάλω??
..........να βαλεις μια ολοσωμη εξατμιση και να σεταρεις το καρμπυρατερ απο την αρχη.......
οκ αλλα το μιχανάκι δεν πρέπει μέσα στο στρόσιμο γύρο στα 600κμ ας πούμε πχ δεν πρέπει να ανοιχτεί μια φορά να κσεμπουκώσει λίγο??? αν έχει τον κόφτη του καρμπιλατερ και ειδικά της εξάτμησης δεν γίνετε να ανοιχτει....!
Με το "racing" carb μην περιμενεις να δεις διαφορα σε συγκριση με το απλο 34αρι..
δηλαδή για να σε πιάσω εσύ εννωείς πως αν δεν το προωρίζω για την πίστα να μην δώσω τζάμπα λ7 για το racing αφού μπορώ να πάρω πιο φτηνά το απλό 34...... ετσι??
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι