APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Antonis21 στις Αύγουστος 24, 2007, 11:13:18 μμ

Τίτλος: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: Antonis21 στις Αύγουστος 24, 2007, 11:13:18 μμ
Φιλοι μου θα ηθελα να ρωτησω εαν κανεις απο εσας εχει βαλει λαμπες xenon στο rs του.
Λογικα το rs θα φοραει λαμπα τυπου Η7 μικρη και μεγαλη σκαλα.
Απλα ηθελα να ρωτησω εαν εχει βαλει κανεις που εβαλε τα ballast.
Oι τιμες παιζουνε αναλογα την προελευση της λαμπας.

(http://img250.imageshack.us/img250/4035/20070615bikepics932298fyn9.jpg)

Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Αύγουστος 27, 2007, 04:08:47 μμ
Εχω την εντυπωση οτι το rs φοραει H11 λαμπα και οχι H7....  :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: Antonis21 στις Αύγουστος 27, 2007, 08:43:05 μμ
Μπορει να μας απαντησει καποιος με σιγουρια για τον τυπο λαμπας του Rs.
Eυχαριστω
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Αύγουστος 27, 2007, 10:46:16 μμ
H11  :bye:
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: Antonis21 στις Αύγουστος 28, 2007, 12:56:32 πμ
Aρχηγε εισαι σιγουρος?
Σε ευχαριστω που μου απαντησες!
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Αύγουστος 28, 2007, 03:36:12 μμ
Ναι φιλε μου. ετσι γραφει!  :kalo:  :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: eRaSer στις Αύγουστος 28, 2007, 04:38:53 μμ
Φίλε Η11 φοράει
και άντε να βρείς!!!!
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Αύγουστος 28, 2007, 04:41:00 μμ
Οχι xenon! ουτε philips blue vision δεν βρισκεις!!!  :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: eRaSer στις Αύγουστος 28, 2007, 04:46:09 μμ
Οχι xenon! ουτε philips blue vision δεν βρισκεις!!!  :tez: :tez:
Έτσι έτσι!!!!!
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: mariosvass στις Αύγουστος 28, 2007, 06:32:45 μμ
Ξεκολληστε επιτελους με τα xenon.Μια λαμπα xenon για να αποδωσει σωστα χρειαζεται συγκεντρωτικους φακους στα φαναρια,τους οποιους ουτε το RS ουτε τα αλλα μηχανακια εχουν εκτως αν προκειτε για εργοστασιακη τοποθετηση.Στην περιπτωση ομως αυτη αλλαζει και το φαναρι με ειδικο,οποτε το κοστος ανερχεται σε τουλαχιστον 600 ευρω,και οχι 100-150.Ειναι χαζοι αυτοι της BMW που τοποθετουν πολυπλοκα συστηματα με εξωφρενικο κοστος και δε βαζουν ενα τετοιο κιτακι να τελειωνει η υποθεση.Τα κιτ αυτα φωτιζουν πραγματι ικανοποιητικα για τα πρωτα 10 μετρα.Μετα ομως η διαθλαση ειναι τετοια που το φως χανεται στην κυριολεξια.Ασε που οι απεναντι χανουν τη μπαλα απο το στραβωμα.Αλλωστε κανενα συστημα απο αυτα δεν υποστηριζει μεγαλη σκαλα.Γιατι αραγε;Μην πετατε τα λεφτα σας χωρις λογο.Αν θελετε καλυτερα φωτα βαλτε λαμπες υψηλης φωτεινοτητας.Ειναι πιο συμφερουσα και πιο αποδοτικη λυση
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: silvestercat στις Αύγουστος 28, 2007, 08:41:41 μμ
Ξεκολληστε επιτελους με τα xenon.Μια λαμπα xenon για να αποδωσει σωστα χρειαζεται συγκεντρωτικους φακους στα φαναρια,τους οποιους ουτε το RS ουτε τα αλλα μηχανακια εχουν εκτως αν προκειτε για εργοστασιακη τοποθετηση.Στην περιπτωση ομως αυτη αλλαζει και το φαναρι με ειδικο,οποτε το κοστος ανερχεται σε τουλαχιστον 600 ευρω,και οχι 100-150.Ειναι χαζοι αυτοι της BMW που τοποθετουν πολυπλοκα συστηματα με εξωφρενικο κοστος και δε βαζουν ενα τετοιο κιτακι να τελειωνει η υποθεση.Τα κιτ αυτα φωτιζουν πραγματι ικανοποιητικα για τα πρωτα 10 μετρα.Μετα ομως η διαθλαση ειναι τετοια που το φως χανεται στην κυριολεξια.Ασε που οι απεναντι χανουν τη μπαλα απο το στραβωμα.Αλλωστε κανενα συστημα απο αυτα δεν υποστηριζει μεγαλη σκαλα.Γιατι αραγε;Μην πετατε τα λεφτα σας χωρις λογο.Αν θελετε καλυτερα φωτα βαλτε λαμπες υψηλης φωτεινοτητας.Ειναι πιο συμφερουσα και πιο αποδοτικη λυση


ίντρεστυ όλα αυτά που λες, αλλά εγώ που έβαλα στον κάπο καμμία σχέση μα καμμία σχέση δεν έχουν με τα μαμίσια. Άσε που με βλέπουν καλύτερα και τα κουτιά. Γνώμη μου πάντα και φιλικά  :blus:  :ohyes: :bye:
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: anatil στις Αύγουστος 28, 2007, 10:42:08 μμ
   Η ποιότητα της δέσμης εξαρτάται απόλυτα από την καλή κατασκευή της λάμπας..! Η παντελής απουσία ανεπυθήμητων ανακλάσεων και ο απόλυτος διαχωρισμός της δέσμης είναι χαρακτηριστικά μιας ποιοτικής λάμπας..!

   Η σωστή τροφοδοσία της λάμπας από εναν καλής κατασκευής μηχανισμό, διασφαλίζει ότι η φωτεινότητα θα παραμείνει ψηλά μετα από πολλές ώρες λειτουργείας..! Χαρακτηριστικό πολλών κιτ χαμηλού κόστους είναι ότι αμέσως μετά την τοποθέτηση το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, και πολλα επώνυμα συστήματα δείχνουν σαφώς υποδεέστερα.! Μόνο που μετά απο 500-600 ωρες λειτουργείας πέφτει δραματικά η αποδοσή τους..!

   Η σωστή επιλογή του βαθμού θερμοκρασίας λειτουργειας της λάμπας (Kelvin) είναι καθορισττική στην απόδοση υψηλής φωτεινότητας..! Βασική αρχή των H.I.D είναι ότι.. Οσο ανεβαίνουν οι βαθμοί Κelvin τόσο χανουμε σε φωτεινότητα και κερδίζουμε μονο σε απόχρωση..!

Στήν παγκοσμια αγορά υπάρχουν 4 τεχνικές προσεγγίσεις στο πως κάθε κατασκευαστής καλύπτει τήν μεσαία/μεγάλη με xenon:

1η με σύστημα μετακίνησης της φωτεινής πηγής ηλεκτρομαγνητικά
2η με μετακινούμενα κάτοπτρα στήν λάμπα
3η με διπλή λάμπα xenon (1 λάμπα με 2 φωτεινές πηγές)
4η με μεσαία xenon & μεγάλη αλογόνου

Στήν 1η προσέγγιση η φωτεινή πηγή μετακινήτε ηλεκτρομαγνητικά ώστε να βρίσκεται πάντα στη σωστή θέση γεωμετρικά μεσα στον καθρέπτη στήν μικρη &μεγάλη σκάλα αντίστοιχα.. Αυτός ο τρόπος είναι καί ο δημοφιλέστερος αυτή τη στιγμή ανά τον κόσμο.. μειονεκτεί όμως στο ότι το κιτ υποστηρίζετε από πολυπλοκη εξτρα καλωδίωση με κάποια ειδικά ρελέ..που είναι σχετικά ογκώδη για χρήση Μοτοσυκλέτας..! Καθώς καί ότι παρουσιάζεται κάποιο μικρό τρέμουλο στό φώς οταν περνα η ΜΟΤΟ απο ράγες η σαμαράκια..! Υπάρχουν όμως και συστήματα πού ΔΕΝ έχουν αυτό το μειονέκτημα καθώς είναι κατασκευασμένα για χρήση σε Μοτοσυκλέτα..! (Δείτε παρακάτω..)

Στήν 2η προσέγγιση.. στή λάμπα υπάρχουν ειδικοί ανακλαστήρες, όπου καί ενεργοποιούνται με την επιλογή τής μεγάλης σκάλας ηλεκτρομαγνητικά..το φώς πλέον διαχέεται σε μικρή καί μεγάλη ταυτόχρονα.. εχοντας σάν μειονέκτημα , ότι η μεγάλη πλέον ΔΕΝ είναι καρφί !! Αλλά και το πλεονέκτημα ότι το φώς είναι περισσότερο στη μικρή σκάλα..

Στήν 3η προσέγγιση η λάμπα διαθέτει 2 αμπούλες xenon.. οπότε και πρέπει να υποστηρηχθεί από 2πλό μηχανισμό με κάποια μειονεκτήματα στό ότι το κιτ να είναι σχετικά ογκώδες καθώς και ότι η μεγάλη σκάλα είναι πολύ ψηλά σε σχέση με τήν κανονική της θέση με αποτέλεσμα να χάνεται..!

Στήν 4η προσέγγιση υπάρχει xenon μόνο στη μεσαία και μια αμπούλα αλογόνου γιά τη μεγάλη.. στο κιτ αυτό η μεγάλη σκάλα πιά ειναι σάν να μήν υπάρχει! Καθώς η αλογόνου ειναι τοποθετημένη πολυ μακριά από την θέση που πρέπει να έχει γεωμετρικά στόν καθρέφτη..!

Αν θέλετε κιτ που να είναι να ξεχωρίζει για
Το μικρό του μέγεθος
Την μικρή καλώδιώση
Την ακαριαία αποκρισή του στό σινιάλο
Την απουσία κραδασμών
Την απόλυτη ακρίβεια του μηχανισμού κίνησης
Τήν ευκολη τοποθέτηση του
Τήν εξαιρετική αξιοπιστία του..!!

ετοιμαστείτε να αποχωριστείτε 450Ε ,δηλαδή το 1/6 της αξίας του RS !!!!!

Συμπέρασμα : συμφωνώ με το Μάριο, με απλή αντικατάσταση των λαμπτήρων και με κόστος από 12Ε-26Ε ΓΙΑ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ Η7 είναι η καλύτερη value to money λύση  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)


Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: anatil στις Αύγουστος 28, 2007, 10:46:45 μμ
 :thnk:...value FOR money...

Silvercat ,ποιά από τις παραπάνω λύσεις έβαλες τελικά και με τί κόστος?
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Αύγουστος 28, 2007, 10:47:25 μμ
με κόστος από 12Ε-26Ε ΓΙΑ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ Η7


Υπολογιζε στα 30Ε με 35Ε γιατι ειναι Η11  :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: kostuono στις Αύγουστος 29, 2007, 12:16:05 πμ
Ξεκολληστε επιτελους με τα xenon.Μια λαμπα xenon για να αποδωσει σωστα χρειαζεται συγκεντρωτικους φακους στα φαναρια,τους οποιους ουτε το RS ουτε τα αλλα μηχανακια εχουν εκτως αν προκειτε για εργοστασιακη τοποθετηση.Στην περιπτωση ομως αυτη αλλαζει και το φαναρι με ειδικο,οποτε το κοστος ανερχεται σε τουλαχιστον 600 ευρω,και οχι 100-150.Ειναι χαζοι αυτοι της BMW που τοποθετουν πολυπλοκα συστηματα με εξωφρενικο κοστος και δε βαζουν ενα τετοιο κιτακι να τελειωνει η υποθεση.Τα κιτ αυτα φωτιζουν πραγματι ικανοποιητικα για τα πρωτα 10 μετρα.Μετα ομως η διαθλαση ειναι τετοια που το φως χανεται στην κυριολεξια.Ασε που οι απεναντι χανουν τη μπαλα απο το στραβωμα.Αλλωστε κανενα συστημα απο αυτα δεν υποστηριζει μεγαλη σκαλα.Γιατι αραγε;Μην πετατε τα λεφτα σας χωρις λογο.Αν θελετε καλυτερα φωτα βαλτε λαμπες υψηλης φωτεινοτητας.Ειναι πιο συμφερουσα και πιο αποδοτικη λυση


ίντρεστυ όλα αυτά που λες, αλλά εγώ που έβαλα στον κάπο καμμία σχέση μα καμμία σχέση δεν έχουν με τα μαμίσια. Άσε που με βλέπουν καλύτερα και τα κουτιά. Γνώμη μου πάντα και φιλικά  :blus:  :ohyes: :bye:


+1 και εγώ το ίδιο πιστευω,καμια σχέση με λάμπες.Τα xenon ειναι απιστευτα!!!
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: Antonis21 στις Αύγουστος 29, 2007, 01:16:14 πμ
Tο έχω ψάξει πολυ το θέμα με τις λαμπες xenon.
Ο φιλος mariosvass εχει δίκιο για αυτο που λεει με το κρύσταλλο, αλλα σε Z 750 1 χρονο δεν εχει παθει τιποτα ουτε οι λαμπες ουτε το κρυσταλλο.
Οσο αναφορά τις τιμες 450 ειναι παρα πολλά λεφτά.
Υπάρχουνε κιτακια με 90 ε που ειναι κινεζικα. Υπάρχουνε με 180 ευρο κτλ.
Πηρα προσφορά απο την xenonHellas και μου είπανε 320-340 ευρο το πιο φτηνο.
Ο καθε ενας εχει την δικια του γνωμη και αποψη.
Παραθέτω παρακάτω το e-mail που έλαβα απο την xenon Hellas.

Σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια.
Δείτε τι επιλογές έχετε..
1)
 Τύπος μηχανισμών       PHILIPS  H.I.D 
 Λάμπα                           ΧΤR   H11 χ  2 λάμπες  (μεσαία σκάλα)
 Λαμπ.Θέσεως                2 χ 4πλa LED xenon color 6K
 Θερμ. λειτ.λάμπας         4300 εως 6000 Κ**
 Τροφοδοσία                  Απο την original φισα (καλωδίωση 25mm)
 Προδιαγραφές..             CE
 Εγγύηση..                      Γραπτή  2 χρόνων μηχανισμός & λάμπες
 Τιμή                               640 Ευρώ*
 
2)
 Τύπος                           HELLA  H.I.D 
 Λάμπα                          ΧΤR   H11 χ  2 λάμπες  (μεσαία σκάλα)
 Λαμπ.Θέσεως                2χ 4πλa LED xenon color 6K
 Θερμ. λειτ.λάμπας         4300 εως 6000 Κ**
 Τροφοδοσία                  Απο την original φισα (καλωδίωση 25mm)
 Προδιαγραφές..             CE
 Εγγύηση..                      Γραπτή  2 χρόνων μηχανισμός & λάμπες
 Τιμή                               530 Ευρώ*
 
3)
 Τύπος                           ΧΤR  H.I.D   Normal type
 Λάμπα                           H11 χ  2 λάμπες  (μεσαία σκάλα)
 Λαμπ.Θέσεως                2 χ 4πλa LED xenon color 6K
 Θερμ. λειτ.λάμπας         6000 Κ**
 Τροφοδοσία                  Απο την original φισα (καλωδίωση 25mm)
 Προδιαγραφές..             ISO9001 - E4 - ΤUV
 Εγγύηση..                      Γραπτή  1 χρόνου μηχανισμός & λάμπες
 Τιμή                               300 Ευρώ*
 
4)
Τύπος                           ΧΤR  H.I.D  Sliml type
 Λάμπα                           H11 χ  2 λάμπες  (μεσαία σκάλα)
 Λαμπ.Θέσεως                2 χ 4πλa LED xenon color 6K
 Θερμ. λειτ.λάμπας         6000 Κ**
 Τροφοδοσία                  Απο την original φισα (καλωδίωση 25mm)
 Προδιαγραφές..             ISO9001 - E4 - ΤUV
 Εγγύηση..                      Γραπτή  1 χρόνου μηχανισμός & λάμπες
 Τιμή                               320-340 Ευρώ*
 
5)Σε περίπτωση που θέλετε να καλύψετε μόνο την μεσαία σκάλα το κόστος είναι στό μισο για κάθε κιτ + 20Ε
 
 Τα κιτ αυτά χρησιμοποιούν  2 λάμπες πολύ ποιοτικές. δίνουν  τέλεια ποιότητα δέσμης, με απόλυτο διαχωρισμό, και χωρίς την παραμικρή ανάκλαση
 
**Σχετικά με την σωστή επιλογή βαθμών Κelvin..
Βασική αρχη των H.I.D είναι ότι..όσο ανεβαίνουν οι βαθμοι Κelvin  τόσο ΧΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑ  και κερδίζουμε ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΠΟΧΡΩΣΗ τού μπλε..μωβ..!
Σας προτείνουμε η επιλογή σας να είναι τα 6000Κ όπου ειναι και το πιο ισορροπημένο ανάμεσα στην πολυ καλη φωτεινότητα και στην οπτικη αναβάθμιση.!  H μία παραλλαγή τών ιδιων Kelvin με περισσότερο καθαρό φως αμιγώς λευκό .!
 
Να γνωρίζετε οτι.. Ολα τα παραπάνω κιτ όπως και όλα τα επώνυμα, βασίζονται σε μηχανισμούς PHILIPS η HELLA και χρησιμοποιούν λάμπες αλλου κατασκευαστή, (τα παραπάνω της XTR).
Ο συνδιασμός αυτός είναι απαραίτητος καθώς κανένας επώνυμος κατασκευαστής λάμπας δέν έχει εμπλακεί στην κατασκευή λάμπας μετατροπής από αλογόνου σε xenon.! (Παρά το ότι κάποιοι αναφέρουν ότι χρησιμοποιούν λάμπες original Philips..!)
 
Επίσης στην αγορά έχουν εμφανιστεί κιτ BOSCH..?-SIEMENS..? κλπ.. και σε τιμή απο 140Ε Τα οποία είναι MADE IN CHINA και ΔΕΝ εχουν καμία σχεση με τις αντίστοιχες εταιρίες..!
 
Υπάρχει η δυνατότητα να σας συστήσουμε κάποιον συνεργάτη μας σχετικά με την τοποθέτηση/αγορά στην Αθήνα η αλλού..? Πείτε μας πού βρίσκεστε..?  Είτε μπορούμε να σας το στείλουμε αντικαταβολή και να το τοποθετήσετε σε καποιον δικό σας ηλεκτρολόγο, καθώς έχει όλες τις οδηγίες στα Ελληνικά και είναι πολυ ευκολο στην τοποθετησή του..!
Η εγγύηση σας καλύπτει απόλυτα και σε αυτήν την περίπτωση.
 
*Οί τιμές είναι ενδεικτικές με ΦΠΑ και τοποθέτηση
 
Μετά την τοποθέτηση σας παρέχουμε

    * Υποστήριξη όπου στην Ελλάδα μέσω των συνεργατών μας.
    * Εκπτωση 45% επί των τιμών λιανικής γιά την υποστήριξη του συστήματος σε ανταλλακτικά.

Θεωρούμε ότι η χρήση μηχανισμού μικρου όγκου Slim type έχει πλεονεκτήματα στην τοποθετησή του σε Μοτο καλό θα ήταν να μας αναφέρατε τον τύπο της μοτοσυκλέτας σας προκειμένου να είμαστε πιο συγκεκριμένοι..!
 
Σάς ευχαριστούμε, και στην διαθεσή σας για ότι περισσότερο..
 
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: silvestercat στις Αύγουστος 29, 2007, 09:44:18 πμ
Παράθεση

1η με σύστημα μετακίνησης της φωτεινής πηγής ηλεκτρομαγνητικά


Στήν 1η προσέγγιση η φωτεινή πηγή μετακινήτε ηλεκτρομαγνητικά ώστε να βρίσκεται πάντα στη σωστή θέση γεωμετρικά μεσα στον καθρέπτη στήν μικρη &μεγάλη σκάλα αντίστοιχα.. Αυτός ο τρόπος είναι καί ο δημοφιλέστερος αυτή τη στιγμή ανά τον κόσμο.. μειονεκτεί όμως στο ότι το κιτ υποστηρίζετε από πολυπλοκη εξτρα καλωδίωση με κάποια ειδικά ρελέ..που είναι σχετικά ογκώδη για χρήση Μοτοσυκλέτας..! Καθώς καί ότι παρουσιάζεται κάποιο μικρό τρέμουλο στό φώς οταν περνα η ΜΟΤΟ απο ράγες η σαμαράκια..! Υπάρχουν όμως και συστήματα πού ΔΕΝ έχουν αυτό το μειονέκτημα καθώς είναι κατασκευασμένα για χρήση σε Μοτοσυκλέτα..! (Δείτε παρακάτω..)




τώρα για τρέμουλο δεν έχω καθόλου, ειδικά στους δρόμους της Ζακύνθου που δεν είναι και ότι καλύτερο  :psdof:

Παράθεση

Silvercat ,ποιά από τις παραπάνω λύσεις έβαλες τελικά και με τί κόστος?

μου στοίχισε 300,00€ όλο το σύστημα  :ohyes:
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: anatil στις Αύγουστος 29, 2007, 11:13:49 πμ
Παράθεση

1η με σύστημα μετακίνησης της φωτεινής πηγής ηλεκτρομαγνητικά


Στήν 1η προσέγγιση η φωτεινή πηγή μετακινήτε ηλεκτρομαγνητικά ώστε να βρίσκεται πάντα στη σωστή θέση γεωμετρικά μεσα στον καθρέπτη στήν μικρη &μεγάλη σκάλα αντίστοιχα.. Αυτός ο τρόπος είναι καί ο δημοφιλέστερος αυτή τη στιγμή ανά τον κόσμο.. μειονεκτεί όμως στο ότι το κιτ υποστηρίζετε από πολυπλοκη εξτρα καλωδίωση με κάποια ειδικά ρελέ..που είναι σχετικά ογκώδη για χρήση Μοτοσυκλέτας..! Καθώς καί ότι παρουσιάζεται κάποιο μικρό τρέμουλο στό φώς οταν περνα η ΜΟΤΟ απο ράγες η σαμαράκια..! Υπάρχουν όμως και συστήματα πού ΔΕΝ έχουν αυτό το μειονέκτημα καθώς είναι κατασκευασμένα για χρήση σε Μοτοσυκλέτα..! (Δείτε παρακάτω..)




τώρα για τρέμουλο δεν έχω καθόλου, ειδικά στους δρόμους της Ζακύνθου που δεν είναι και ότι καλύτερο  :psdof:

Παράθεση

Silvercat ,ποιά από τις παραπάνω λύσεις έβαλες τελικά και με τί κόστος?

μου στοίχισε 300,00€ όλο το σύστημα  :ohyes:


2 kit bixenon με σύστημα μετακίνησης της φωτεινής πηγής ηλεκτρομαγνητικά ?????????Για πε,για πε.......
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: anatil στις Αύγουστος 29, 2007, 11:27:08 πμ
Οσο αναφορά τις τιμες 450 ειναι παρα πολλά λεφτά.
Υπάρχουνε κιτακια με 90 ε που ειναι κινεζικα. Υπάρχουνε με 180 ευρο κτλ.
Πηρα προσφορά απο την xenonHellas και μου είπανε 320-340 ευρο το πιο φτηνο.
Ο καθε ενας εχει την δικια του γνωμη και αποψη.
Παραθέτω παρακάτω το e-mail που έλαβα απο την xenon Hellas.


1. Η τιμή 450 ε είναι για bixenon για Capo από την XenonHellas και την ανέφερα οχι για το ρσ αλλά ενδεικτικά για να καταλάβει ο κόσμος οτι φτηνή λύση και καλή δεν υπάρχει.

Υπάρχουν όντως κιτάκια με 90-100 ε ,κινέζικα.Αν τα ανοίξετε δεν έχουν γεμίσει μέσα στο μπάλαστ ούτε όλο το κουτάκι με το ειδικό υλικό ,οπότε ζεσταίνονται πολύ γρήγορα και ο χρόνος ζωής τους πέφτει ούτε στο μισό.Είδα ανοιχτό κιτ με τα μάτια μου ,το υλικό ίσα ίσα κάλυπτε τα ηλεκτρονικά κυκλώματα,τί περιμένατε άλλωστε?Οπότε ,αν συνυπολογίσεις το χρόνο ζωής το κόστος είναι μία ή άλλη

Με αυτό το πρισμα νομίζω οτι τα όποια ευρώ για καλά xenon δεν είναι value for money.

Αν παλι σας περισσεύουν τα φράγκα ,εγώ στην πανελλήνια θα ακολουθώ μέρα νύχτα από πίσω όποιον ταχει φορέσει και ας είναι και Sportcity
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: Antonis21 στις Αύγουστος 29, 2007, 01:21:14 μμ
Φιλε μου anatil δεν θα διαφωνισω μαζι σου.
Το θεμα ειναι οτι φτηνο κιτ απο κοντα δεν εχω δει μονο απο την xenonhellas ειχα δει ενα
που ειχανε στειλει με αντικαταβολη σε εναν γνωστο μου.
Τα 300 + ευρο σαν τιμη ειναι καπως..
Παντως πολλα παιδια που εχουνε βαλει xenon παραγγελια απο e-bay το πολυ να τους πηγε 90 ευρο
μαζι με τα μεταφορικα, δεν εχουνε κανενα προβλημα μεχρι στιγμης.
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: mariosvass στις Αύγουστος 29, 2007, 06:37:14 μμ
Φιλε μου anatil δεν θα διαφωνισω μαζι σου.
Το θεμα ειναι οτι φτηνο κιτ απο κοντα δεν εχω δει μονο απο την xenonhellas ειχα δει ενα
που ειχανε στειλει με αντικαταβολη σε εναν γνωστο μου.
Τα 300 + ευρο σαν τιμη ειναι καπως..
Παντως πολλα παιδια που εχουνε βαλει xenon παραγγελια απο e-bay το πολυ να τους πηγε 90 ευρο
μαζι με τα μεταφορικα, δεν εχουνε κανενα προβλημα μεχρι στιγμης.
Κανεις δεν ειπε πως θα σου χαλασουν τα φαναρια αν βαλεις.Τα αποτελεσματα απο την εκθεση του κατοπτρου σε υψηλοτερες θερμοκρασιες,μαλλον δε θα προλαβεις να το δεις ποτε.Αν ανοιξεις ενα φαναρι απο εργοστασιακα τοποθετημενο συστημα xenon το πιθανοτερο ειναι να παθεις πλακα.Kατι φακοι που θυμιζουν πατους απο μπουκαλια Amstel,αυτοματο συστημα ρυθμισης υψους για να μην στραβωνεις τους απεναντι διερχομενους.κτλ κτλ.Απλα καμια σχεση με το απλο φαναρι.Χαρακτηριστικα το εμπρος φαναρι για Toyota Auris εχει 181 ευρω τιμη λιανικης και το xenon 600.Η τοποθετηση aftermarket συστηματος δε σημαινει οτι ειναι για πεταμα.Απλα τα λεφτα που θα δωσεις σε σχεση με το αποτελεσμα που θα παρεις ειναι πολλα.Και κατι τελευταιο.Τα εργοστασιακα συστηματα xenon φερουν ειδικο συστημα ασφαλειας που σε περιπτωση τρακαρισματος αποσυνδεονται για να μην προκληθει ατυχημα η πυρκαια απο την υψηλη ταση λειτουργειας τους.Τα κιτ εχουν;
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: Antonis21 στις Αύγουστος 29, 2007, 06:51:57 μμ
Φυσικά και δεν έχουνε.
Εγω δεν διαφωνώ με αυτά που λες έχεις δικιο.
Αλλα τα φωτα xenon προσωπικά εαν τελικά τα βάλω δεν θα το κανω για εντυπωσιασμό, εχεις τρομερή ορατότητα
πανω στον δρόμο καμμια σχέση με τις απλές λάμπες..
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: anatil στις Αύγουστος 29, 2007, 07:15:38 μμ
.Τα εργοστασιακα συστηματα xenon φερουν ειδικο συστημα ασφαλειας που σε περιπτωση τρακαρισματος αποσυνδεονται για να μην προκληθει ατυχημα η πυρκαια απο την υψηλη ταση λειτουργειας τους.Τα κιτ εχουν;
[/quote]

Δεν τοχα σκεφτεί αυτό.Και ιλάμε για βολτ....με πολλά μηδενικά από πίσω.
Τίτλος: Απ: Φωτα xenon σε RS!
Αποστολή από: mariosvass στις Αύγουστος 30, 2007, 07:56:44 μμ
Το ξενο για να παραγει φως θελει γυρω στα 4000-4500 βολτ!