Απο εξάτμιση πέρνεις πολύ σε ενα δίχρονο αλλα για να δουλέψει σωστά και να δέις αξιοσημείωτα αποτελέσματα πρέπει να βάλεις τα κατάληλα ζιγκλέρ και γενικά να ρυθμίσεις το μοτέρ ανάλογα με την εξάτμηση. Γενικά πάντως για να δείς αισθητή διαφορά πρέπει να αλλάξεις και καρμπιρατέρ και σε μερικές περιπτώσης να αυξήσεις τον αέρα που έρχεται απο το φιλτρο (aftermarket φίλτρο ή μετατροπή στο φιλτροκούτι). Αλλοιώς εκτός απο το οτι δέν θα πάρεις τα μέγιστα οφέλει απο την μετατροπή κηνδινεύεις να κολλίσεις και το μοτέρ επειδη θα στεγνώνει ποιό εύκολα απο μίγμα.
Το άν θα πάρει παραπάνω ροπή ή και ιπποδύναμη και σε ποιό εύρος στροφών εξαρτάτε απο την σχεδίαση τις εξάτμησης (του λάμου διαστολής βασικά, οχι τόσο του τελικού).
Φίλος και συνάδελφος μου ψάχνει εξάτμιση για rs125 2002 μοντ. έχετε κάτι να προτείνετε για οικονομική και καλή λύση? :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Κοίτα και για Arrow που είναι κατάληλες για ποιό καθημερινή χρήση. Για τιμές θα σε γελάσω, πάντως άν θυμάμαι καλά είναι πάνω-κάτω στα χρήματα της Gianelli.
Και μήν ξεχάσετε όταν αλλάξετε εξάτμηση να ρυθμίσετε και το μοτέρ με τα κατάληλα ζιγκλέρ, lol :blus:
Απο εξάτμιση πέρνεις πολύ σε ενα δίχρονο αλλα για να δουλέψει σωστά και να δέις αξιοσημείωτα αποτελέσματα πρέπει να βάλεις τα κατάληλα ζιγκλέρ και γενικά να ρυθμίσεις το μοτέρ ανάλογα με την εξάτμηση. Γενικά πάντως για να δείς αισθητή διαφορά πρέπει να αλλάξεις και καρμπιρατέρ και σε μερικές περιπτώσης να αυξήσεις τον αέρα που έρχεται απο το φιλτρο (aftermarket φίλτρο ή μετατροπή στο φιλτροκούτι). Αλλοιώς εκτός απο το οτι δέν θα πάρεις τα μέγιστα οφέλει απο την μετατροπή κηνδινεύεις να κολλίσεις και το μοτέρ επειδη θα στεγνώνει ποιό εύκολα απο μίγμα.
Το άν θα πάρει παραπάνω ροπή ή και ιπποδύναμη και σε ποιό εύρος στροφών εξαρτάτε απο την σχεδίαση τις εξάτμησης (του λάμου διαστολής βασικά, οχι τόσο του τελικού).
arrow πρέπει να έχουν κάπου στα 170 αλλά βγάζει και ηλεκτρονική για aprilia και την ρυθμίζεις αν την θες να σου δίνει στα χαμηλά, μεσσαία ή ψηλά
Πολυ λιγα λες.. Αυτην την ηλεκτρονικη που θα την βρω?? :thnk: :thnk: :bye: :bye:
Για ηλεκτρονική απο όσο ξέρω η Arrow δέν βγάζει κάτι, μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια, όταν το είχα ψάξει πάντως η μόνη που είχα βρεί ήταν απο ενα κατάστημα στην αγγλία (dps racing) και δέν προσδιόριζε τί μάρκα είναι. Το link για όποιον ενδιαφέρεται πάντως: http://cgi.ebay.co.uk/Aprilia-RS125-RS-125-Single-Curve-Racing-CDI-Unit_W0QQitemZ290140640552QQihZ019QQcategoryZ25623QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Κατα την γνώμη μου πάντως παιδιά μία ηλεκτρονική είναι παράλογα ακριβή άν σκευτεί κανείς οτι σου την δίνουν με έτοιμους χάρτες και άν θέλεις να κάνεις εσύ κάποια τροποποίηση πρέπει να αγοράσεις και το software το οποίο στοιχίζει άλλη μισή ηλεκτρονική. Το να βάλεις στο μηχανάκη σου ηλεκτρονική με χαρτογράφηση που έγινε για ένα άλλο μηχανάκι, με άλλο καιρο, άλλο λάδι, άλλη βενζήνη, και κυρίως άλλες μετατροπές, ...και να σκάσεις και ένα κάρο χρήματα είναι βλακία. Ακόμα και άν πάρει κάποια απόδοση παραπάνω δέν θα είναι ούτε το 70% τις απόδοσης που θα έπρεπε να σου δώσει η μετατροπή. Τις πληροφορίες για την ηλεκτρονική τις έιχα πάρει τηλεφωνικός απο το προσοπικό του εν λόγο καταστήματος.
Τέλος να πώ οτι μία τέτοια βελτίωση για εμένα δικεολογείται μόνο αν εχεις κάνει όλες τις υπόλοιπες δυνατές μετατροπές στο μοτέρ (απο καρμπιρατέρ μέχει θυρίδωμα) και θέλεις το κάτι παραπάνω επειδή προορίζεις το μηχανάκη για αγωνιστηκή χρήση καθαρά.
Απο εξάτμιση πέρνεις πολύ σε ενα δίχρονο αλλα για να δουλέψει σωστά και να δέις αξιοσημείωτα αποτελέσματα πρέπει να βάλεις τα κατάληλα ζιγκλέρ και γενικά να ρυθμίσεις το μοτέρ ανάλογα με την εξάτμηση. Γενικά πάντως για να δείς αισθητή διαφορά πρέπει να αλλάξεις και καρμπιρατέρ και σε μερικές περιπτώσης να αυξήσεις τον αέρα που έρχεται απο το φιλτρο (aftermarket φίλτρο ή μετατροπή στο φιλτροκούτι). Αλλοιώς εκτός απο το οτι δέν θα πάρεις τα μέγιστα οφέλει απο την μετατροπή κηνδινεύεις να κολλίσεις και το μοτέρ επειδη θα στεγνώνει ποιό εύκολα απο μίγμα.
Το άν θα πάρει παραπάνω ροπή ή και ιπποδύναμη και σε ποιό εύρος στροφών εξαρτάτε απο την σχεδίαση τις εξάτμησης (του λάμου διαστολής βασικά, οχι τόσο του τελικού).
Η Arrow έχω ακούσει είναι ίσως η καλύτερη για το RS (αυτήν θα βάλω μόλις το πάρω!) Κάνει γύρω στα 300, την χρησιμοποιούν, μόνο αυτήν, στο "ενιαίο" για RS 125 στην Αγγλία και απο εμφάνιση επιπλέον είναι φοβερή!
Πολύ οικονομική έχει βγάλει η Athena (ψάξε λιγάκι και θα την βρείς στο net είναι η πιο οικονομική)
Το μονο κακο με την arrow ειναι οτι θα φωναζεις στους μπατσους οτι ερχεσε απο 5 στενα πιο πριν.. :thnk: :thnk: Παντως εγω με την gianelli εμεινα πολυ ευχαριστιμενος!
Οσο για ηλεκτρονικη το μονο που ξερω ειναι ειναι οτι η aprilia βγαζει 3 διαφορετικα CDI. ενα 11kw ενα fullpower και ενα racing (γυρο στα 1000κατι ευρο!!! :tez: :tez:) :bye: :bye:
Η Giannelli δεν μου αρέσει καθόλου! (Γούστα είναι αυτά!) Μου αρέσει περισσότερο η εξάτμιση να είναι κλασσική δίχρονου! (Γιατί της Giannelli είναι διαφορετικό το τελικό!)
Παιδια επειδη και εγω θελω να βαλω εξατμιση στο δικο μου τωρα(καινουργιο μοντελο) τι να βαλω? Τα κριτιρια πανε ως εξεις: Αποδοση Ηχος Ομορφια Δεν με νοιαζει και τοσο η τιμη.Ενα που οδηγησα με χειροποιητη εδω στην πολη μου(Vampire) ειχε τρομερο ηχο και μεγαλη διαφορα με το δικο μου στα χαμηλα αλλα σαν να μου φανηκε να του εχει κοψει ψηλα!
Ειμαι αναμεσα σε Giannelli και Jolly Moto και ισως και Arrow.Πιο πολυ ομως με βλεπω για την Giannelli λογω ομορφιας και επειδη αν την παραγγειλω σημερα την αλλη μερα την εχω αντιθετα με την Jolly. Αλλα αν εχει μεγαλη διαφορα στην αποδοση ή η Giannelli δεν βγαζει πολυ θορυβο θα παραγγειλω μια Jolly.
Βασικά όποιος έχει αλλάξει την εργοστασιακή του εξάτμιση σε μια aftermarket ας μας πει τι διαφορές είδε... Σε τελική, σε επιτάχυνση και σε ήχο!
(Και τι διαφορές με αλλαγή εξάτμισης, καρμπ και φίλτρου όπως ο Κολτρεϊν) Γιατί μάλλον αυτά θα βάλω κι εγώ μόλις το πάρω!
Εγώ είμαι ανάμεσα σε Jolly Moto, την πιό φθηνή γιατί δεν θέλω να δώσω και μια περιουσία για ένα μηχανάκι που θα κρατήσω 2 χρόνια, και σε Arrow. Στην Jolly Moto, όποια κι αν βάλεις, θα πρέπει να κάνεις μετατροπή στον κύλινδρο για να μπει και δεν γουστάρω να μπλέξω με τέτοια!
Είχα δει ένα video στο YouTube με ένα RS 125 2007 που του είχε βάλει ο άλλος μόνο την Arrow και πήγε 172?
Όποιος μπορεί ας πάει στο ebay.co.uk και να πατήσει "arrow rs 125" στα ebay shops απο κάτω θα δει δύο Arrow για 95-08 μοντέλα του 125 τα οποία όμως έχουν διαφορετικές τιμές και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο! Εφόσον η Arrow βγάζει μόνο μια εξάτμιση για το RS και ούτε κάν σε δύο εκδόσεις (πχ Πόλης και Racing). Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη διαφορά τιμής! Η μιά είναι 5η στην σειρά (και έχει 228 λίρες) και η άλλη είναι προτελευταία (και έχει 240 λίρες)...
τωρα ο μηχανικος που το εφτιξα μου ειπα οτι αν βαλω μονο εξατμηση θα κοληση :thnk: :thnk: :thnk:
γιατι μου ειπε οτι θα εχει ανοιχτη εξαγωγη και λιγο καυσιμο...........τωρα τι ακριβως παιζει δεν ξερω :bye:
Μπορεί να βοηθήσει ο Bill σε αυτό το θέμα? Να μας δώσει τα φώτα του?!
Ή έστω και κάποιος άλλος που ίσως ξέρει?!
Καπου εχει αναφερθει ξανα αυτο εχω την εντυπωση.. Τεσπα..
Αμα βαλεις μονο εξατμιση θα το στεγνωσεις το μηχανακι.. δλδ θα εχεις πολυ μεγαλη εξαγωγη σε διαφορα με το μιγμα που εχεις το οποιο δεν θα ειναι αρκετο.. για να βαλεις εξατμιση (χωρις να αλλαξεις carb..) τοτε πρεπει να βαλεις τουλαχιστων μεγαλυτερα ζιγκλερ στο υπαρχον καπμπυρατερ ωστε το μιγμα να ειναι πιο πλουσιο και επαρκες. :bye: :bye:
Απο εξάτμιση πέρνεις πολύ σε ενα δίχρονο αλλα για να δουλέψει σωστά και να δέις αξιοσημείωτα αποτελέσματα πρέπει να βάλεις τα κατάληλα ζιγκλέρ και γενικά να ρυθμίσεις το μοτέρ ανάλογα με την εξάτμηση. Γενικά πάντως για να δείς αισθητή διαφορά πρέπει να αλλάξεις και καρμπιρατέρ και σε μερικές περιπτώσης να αυξήσεις τον αέρα που έρχεται απο το φιλτρο (aftermarket φίλτρο ή μετατροπή στο φιλτροκούτι). Αλλοιώς εκτός απο το οτι δέν θα πάρεις τα μέγιστα οφέλει απο την μετατροπή κηνδινεύεις να κολλίσεις και το μοτέρ επειδη θα στεγνώνει ποιό εύκολα απο μίγμα.
Το άν θα πάρει παραπάνω ροπή ή και ιπποδύναμη και σε ποιό εύρος στροφών εξαρτάτε απο την σχεδίαση τις εξάτμησης (του λάμου διαστολής βασικά, οχι τόσο του τελικού).
Το οτι το μοτέρ θα στεγνώσει άν βάλλεις μόνο εξάτμιση χωρίς αλλαγή ή έστω ρύθμισή του καρμπιρατέρ, ποιό ελεύθερη εισαγωγή κλπ. το ξέρουμε όλοι ή έστο το μάθαμαι, lol.
Το γιατί στεγνώνει όμως θα προσπαθίσω να εξηγήσω.
Λοιπόν, λόγο του σχήματός του ο θάλαμος διαστολής τισ εξάτμησης (το κομμάτι απο το μοτέρ μέχρι το τελικό που κάνει σάν φούσκα) δημιουργεί οστικά κύμματα τα οποία επιστρέφουν προς τον κύλινδρο. Δεδομένου οτι το δίχρονο δέν έχει βαλβίδες αφού ο θάλαμος καύσης αδιάσει απο το "καμμένο" μείγμα και αρχίσει να γεμίζει με φρέσκο ένα κομμάτι του φρέσκου αυτού μείγματος φεύγει απο την θυρίδα της εξαγωγής που μένει ανοιχτεί περισσώτερο απο όσο αυτή τις εισαγωγής.
Τα οστικά κύμματα που επιστρέφουν προς τον κύλινδρο σπρώχνουν πάλι μέσα στο θάλαμο καύσης ένα μέρος απο το φρέσκο μείγμα που έχει φύγει προς την εξάτμηση. Έτσι είναι σάν να υπερτροφοδοτείς το μοτέρ (στο περίπου).
Δεδομένου οτι ανάλογα με την σχεδιαση τις εξάτμισης το εύρος απόδοσης του κινητήρα αλλάζει (ανάλογα με: μίκος, διάμετρο, κλίση που έχει ο θάλαμος στο σημείο που φαρδαίνει και στο σημείο που στενεύει), η εξάτμηση συντονίζετε σωστά σε άλλο εύρος στροφών και έχει σχεδιαστεί με γνόμονα μια ποσότητα μείγματος αέρα/καυσήμου/λαδιού μεγαλλήτερη τις εργοστασιακής. Έτσι, άν πάς να το δουλέψεις το μοτέρ με μία X aftermarket εξάτμηση χωρίς να του δώσεις παραπάνο μείγμα η ποσότητα μείγματος που θα μείνει στον θάλαμο καύσης θα είναι σχετικά μικρή.
Μικρή ποσότητα μείγματος διμιουργεί μεγαλλήτερη θερμοκρασία (το καύσημο έχει ψυκτικές ιδιότητες και το λάδι λυπαντικές και μειώνωντας τις τριβές πάλι πετυχένεις χαμιλότερη θερμοκρασία). Έτσι όταν έχουμε αυτό το φαινόμενο λέμε οτι έχει φτοχό μείγμα και αυτό οδιγεί σε κόλημμα του μοτέρ.
Τα είπα όσο ποιό απλά μπορούσα :blus:, ότι δέν καταλαβε κάποιος ρωτάει ή έχει να προσθέσει/διορθώσει, ελεύθερα.
:bye:
Υ.γ: Δείτε την εικόνα στο λίνκ που το δίχνει ποιό παραστατικά: http://www.bahnsport.org/images/technik/zweitakter.gif
Το οτι το μοτέρ θα στεγνώσει άν βάλλεις μόνο εξάτμιση χωρίς αλλαγή ή έστω ρύθμισή του καρμπιρατέρ, ποιό ελεύθερη εισαγωγή κλπ. το ξέρουμε όλοι ή έστο το μάθαμαι, lol.
Το γιατί στεγνώνει όμως θα προσπαθίσω να εξηγήσω.
Λοιπόν, λόγο του σχήματός του ο θάλαμος διαστολής τισ εξάτμησης (το κομμάτι απο το μοτέρ μέχρι το τελικό που κάνει σάν φούσκα) δημιουργεί οστικά κύμματα τα οποία επιστρέφουν προς τον κύλινδρο. Δεδομένου οτι το δίχρονο δέν έχει βαλβίδες αφού ο θάλαμος καύσης αδιάσει απο το "καμμένο" μείγμα και αρχίσει να γεμίζει με φρέσκο ένα κομμάτι του φρέσκου αυτού μείγματος φεύγει απο την θυρίδα της εξαγωγής που μένει ανοιχτεί περισσώτερο απο όσο αυτή τις εισαγωγής.
Τα οστικά κύμματα που επιστρέφουν προς τον κύλινδρο σπρώχνουν πάλι μέσα στο θάλαμο καύσης ένα μέρος απο το φρέσκο μείγμα που έχει φύγει προς την εξάτμηση. Έτσι είναι σάν να υπερτροφοδοτείς το μοτέρ (στο περίπου).
Δεδομένου οτι ανάλογα με την σχεδιαση τις εξάτμισης το εύρος απόδοσης του κινητήρα αλλάζει (ανάλογα με: μίκος, διάμετρο, κλίση που έχει ο θάλαμος στο σημείο που φαρδαίνει και στο σημείο που στενεύει), η εξάτμηση συντονίζετε σωστά σε άλλο εύρος στροφών και έχει σχεδιαστεί με γνόμονα μια ποσότητα μείγματος αέρα/καυσήμου/λαδιού μεγαλλήτερη τις εργοστασιακής. Έτσι, άν πάς να το δουλέψεις το μοτέρ με μία X aftermarket εξάτμηση χωρίς να του δώσεις παραπάνο μείγμα η ποσότητα μείγματος που θα μείνει στον θάλαμο καύσης θα είναι σχετικά μικρή.
Μικρή ποσότητα μείγματος διμιουργεί μεγαλλήτερη θερμοκρασία (το καύσημο έχει ψυκτικές ιδιότητες και το λάδι λυπαντικές και μειώνωντας τις τριβές πάλι πετυχένεις χαμιλότερη θερμοκρασία). Έτσι όταν έχουμε αυτό το φαινόμενο λέμε οτι έχει φτοχό μείγμα και αυτό οδιγεί σε κόλημμα του μοτέρ.
Τα είπα όσο ποιό απλά μπορούσα :blus:, ότι δέν καταλαβε κάποιος ρωτάει ή έχει να προσθέσει/διορθώσει, ελεύθερα.
:bye:
Υ.γ: Δείτε την εικόνα στο λίνκ που το δίχνει ποιό παραστατικά: http://www.bahnsport.org/images/technik/zweitakter.gif
Παιδια οσοι ξερεται η Arrow ειναι καλητερη απο την gianneli?Γιατι σκεφτομαι ποια να βαλω.Σκεφτομαι και για jolly αλλα μετα λεω δεν αξιζει τον κοπο γιατι του χρονου μετα τις πανελληνιες εχει μαλλον Gixxer K9 :tez:
Τίτλος: Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
Αποστολή από: bill στις Μάρτιος 22, 2008, 10:54:56 πμ
δεν εχουν κ μεγαλες διαφορες
απλα με gianneli ΄ετρεχε΄ η aprilia γι αυτο κ ειναι η πιο διαδεδομενη
βεβαια τσεκαρε κ την τιμη κ δες τι σε συμφερει
οτι κ να βαλεις σε after market θα ειναι καλυτερη απο την ΄μαμα΄
Είχα μια (ο Θεός να την κάνει) συζήτηση με τα παιδία απο το 125ccsportbikes.com και όλοι μου είπαν πως δεν χρειάζεται να αλλάξω όλη την εξάτμιση αλλα μόνο το τελικό γιατί λένε πως το σύστημα εξαγωγής είναι σχεδόν ίδιο με τις aftermarket εξατμίσεις και πως με μια απλή αλλαγή του μαμα τελικού με ένα aftermarket την ίδιο διαφορά θα δει κάποιος...
Ισχύει κάτι τέτοιο?
Jolly Moto πιστεύω φίλε μου πως δεν αξίζει να βάλεις... Εγώ θα έβαζα μια Jim Lomas / Αrrow / Tyga (Gianelli δεν μου αρέσει! Γούστα είναι αυτά!) Μάλλον JL ή Arrow θα πρότεινα (για αυτές έχω ακούσει καλά λόγια)! Βέβαια με τις κατάλληλες ρυμθίσεις στο καρμπ!
Υ.Γ Πριν την βάλεις στο μηχανάκι νικέλωσε την! (Όποια και αν βάλεις) Είναι αμαρτία μέσα σε κάνα μήνα να αρχίζει να σκουρίαζει όλο και περισσότερο!
Είχα μια (ο Θεός να την κάνει) συζήτηση με τα παιδία απο το 125ccsportbikes.com και όλοι μου είπαν πως δεν χρειάζεται να αλλάξω όλη την εξάτμιση αλλα μόνο το τελικό γιατί λένε πως το σύστημα εξαγωγής είναι σχεδόν ίδιο με τις aftermarket εξατμίσεις και πως με μια απλή αλλαγή του μαμα τελικού με ένα aftermarket την ίδιο διαφορά θα δει κάποιος...
Ισχύει κάτι τέτοιο?
Μηπως εννοεις το αντιθετο..? Ολη η ουσια ειναι η κουρμπα κ οχι το τελικο..! :bye: :bye:
Κι εγώ ξέρω πως όλη η ουσία στην εξάτμιση είναι η φούσκα και όχι το τελικό! Απλά τα άτομα του forum εκείνου μου είπαν πως δεν χρειαζεται να αλλάξεις όλη την εξάμτιση παρα μόνο το τελικό γιατί η "φούσκα" είναι στην ουσία ίδια με των aftermarket (σαν σχέδιο και κολλήσεις)... Και πως θα πετάξει, όποιος βάλει ολόκληρη εξάτμιση, τα λεφτά του...
Εσύ είδες διαφορές όταν έβαλες την gianelli (αν θυμάμαι καλά αυτήν είχες πει πως έχεις)?
Κι εγώ ξέρω πως όλη η ουσία στην εξάτμιση είναι η φούσκα και όχι το τελικό! Απλά τα άτομα του forum εκείνου μου είπαν πως δεν χρειαζεται να αλλάξεις όλη την εξάμτιση παρα μόνο το τελικό γιατί η "φούσκα" είναι στην ουσία ίδια με των aftermarket (σαν σχέδιο και κολλήσεις)... Και πως θα πετάξει, όποιος βάλει ολόκληρη εξάτμιση, τα λεφτά του...
Εσύ είδες διαφορές όταν έβαλες την gianelli (αν θυμάμαι καλά αυτήν είχες πει πως έχεις)?
Καμια σχεση με την gianneli!! το μηχανακι ανεπνευσαι κ η ροπη πλεον σταματαει 11.700! δεν ειναι το ιδιο σε καμια περιπτωση! ουτε σε κολισεις ουτε σε μεγεθος ουτε σε βαρος!! Ολη την δουλεια η φουσκα την κανει.. :ohyes: :bye: :bye:
Το ξέρω πως δεν είναι ίδιες και πως όλη την δουλειά την κάνει η φούσκα αλλα αυτοί ήταν τόσο ξεροκέφαλοι που ενώ τους έλεγα πως δεν ισχύει και πως με μια απλή αλλαγή τελικού δεν γίνεται τπτ αυτοί συνέχιζαν να μου λένε βλακείες...
Στο τέλος ένας με έβρισε κι όλας... Τι να πεις...
Όταν ο άλλος δεν ξέρει τι του γίνεται... (ή μάλλον όχι ο άλλος, οι άλλοι, γιατί όλοι αυτή τη βλακεία μου έλεγαν!)
Το ξέρω πως δεν είναι ίδιες και πως όλη την δουλειά την κάνει η φούσκα αλλα αυτοί ήταν τόσο ξεροκέφαλοι που ενώ τους έλεγα πως δεν ισχύει και πως με μια απλή αλλαγή τελικού δεν γίνεται τπτ αυτοί συνέχιζαν να μου λένε βλακείες...
Στο τέλος ένας με έβρισε κι όλας... Τι να πεις...
Όταν ο άλλος δεν ξέρει τι του γίνεται... (ή μάλλον όχι ο άλλος, οι άλλοι, γιατί όλοι αυτή τη βλακεία μου έλεγαν!)
Τοτε αστους να βαλουν μονο τελικα!! Να δουμε στο τελος πιος πεταει τα ευρα του!!! :P :P :bye: :bye:
Αυτο που λεγαν τα ατομα εκεινου του forum οτι η μαμα εξατμιση εχει πιο πυκνο μεταλο και ζεστενεται περισοτερο και κυλανε καλυτερα τα καυσαερια.Ισως εχουν και δικαιο..
Παιδια εγω με βλεπω για arrow αντι της giannelli..Τι λετε?
Βασικά και εγώ Arrow ψήνομαι να βάλω χαλαρά όταν με το καλό το πάρω!! Αλλιώς μια Tyga ή JL...
Μπορώ να σου δώσω διεύθυνση για την Arrow που την έχει πιο φθηνά απο όλα τα online-shops στο internet... Βέβαια πες μου και πόσο την βρήκες εσύ (+ τα μεταφορικά πάντα!)...
Υ.Γ. Μην ξεχάσεις να την νικελώσεις πριν την βάλεις γιατί δεν είναι ανοξείδωτο το μέταλλο και είναι μλκια να σου σκοριάσει...
paidia i apopso mou einai oti to RS einai ena polu eues8ito mixanaki(apo oso exw katalavei ena xrono kai kati pou to exw)kai den xoraei kai polles metatropes!eixa skeftei kai egw na valw mia eksatmisi alla meta tn eksatmisi('H prin) xriazonte toses kai toses metatropes gia na litourgisei i eksatmisi sto 100%!egw to exw ergostasiako kai exw vgalei me 2 atoma168 twra den pisteyw oti gia 5 spasmena parapanw xiliometra xriazete na ksanari8misei olo to mixanaki kai na to gemiseis aftermarket prointa pou oxi mono adiazoun tn tsepi s alla kai f8iroun to mixanaki me polu pio gorgous ry8mous...einai idi polu akriva k syxna ta service tou..
paidia i apopso mou einai oti to RS einai ena polu eues8ito mixanaki(apo oso exw katalavei ena xrono kai kati pou to exw)kai den xoraei kai polles metatropes!eixa skeftei kai egw na valw mia eksatmisi alla meta tn eksatmisi('H prin) xriazonte toses kai toses metatropes gia na litourgisei i eksatmisi sto 100%!egw to exw ergostasiako kai exw vgalei me 2 atoma168 twra den pisteyw oti gia 5 spasmena parapanw xiliometra xriazete na ksanari8misei olo to mixanaki kai na to gemiseis aftermarket prointa pou oxi mono adiazoun tn tsepi s alla kai f8iroun to mixanaki me polu pio gorgous ry8mous...einai idi polu akriva k syxna ta service tou..
Φίλε victorars αρχικά ήθελα να σου επισημάνω ότι σε αυτό το forum,όπως μπορεί ήδη να έχεις συνειδητοποιήσει,χρησιμοποιούμε ελληνικούς χαρακτήρες για τα post μας,οπότε προσπάθησε να γράφεις στα ελληνικά.....
Τώρα όσον αφορά τα λεγόμενά σου συμφωνώ απόλυτα....Αλλά γούστα είναι αυτά....Άλλα γούστα έχεις ο ένας άλλα ο άλλος... Α,και άλλες τσέπες επίσης...... :bye: :bye: :bye:
paidia i apopso mou einai oti to RS einai ena polu eues8ito mixanaki(apo oso exw katalavei ena xrono kai kati pou to exw)kai den xoraei kai polles metatropes!eixa skeftei kai egw na valw mia eksatmisi alla meta tn eksatmisi('H prin) xriazonte toses kai toses metatropes gia na litourgisei i eksatmisi sto 100%!egw to exw ergostasiako kai exw vgalei me 2 atoma168 twra den pisteyw oti gia 5 spasmena parapanw xiliometra xriazete na ksanari8misei olo to mixanaki kai na to gemiseis aftermarket prointa pou oxi mono adiazoun tn tsepi s alla kai f8iroun to mixanaki me polu pio gorgous ry8mous...einai idi polu akriva k syxna ta service tou..
Δεν χρειαζετε καμια τρελη μετατροπη για να βαλεις εξατμιση.. (ουσιαστικα καμια) Απλα του βαζεις μεγαλυτερα ζιγκλερ(5 λεπτα υποθεση) Κ η γνωμη μου ειναι οτι μετραει η εξατμιση.. δεν ειναι μονο τα +5 χιλιομετρα ειναι το πως ανεβαζει σε ολο το φασμα των στροφων.. πραγματικα νιωθεις το μηχανακι να ελευθερωνετε..
paidia i apopso mou einai oti to RS einai ena polu eues8ito mixanaki(apo oso exw katalavei ena xrono kai kati pou to exw)kai den xoraei kai polles metatropes!eixa skeftei kai egw na valw mia eksatmisi alla meta tn eksatmisi('H prin) xriazonte toses kai toses metatropes gia na litourgisei i eksatmisi sto 100%!egw to exw ergostasiako kai exw vgalei me 2 atoma168 twra den pisteyw oti gia 5 spasmena parapanw xiliometra xriazete na ksanari8misei olo to mixanaki kai na to gemiseis aftermarket prointa pou oxi mono adiazoun tn tsepi s alla kai f8iroun to mixanaki me polu pio gorgous ry8mous...einai idi polu akriva k syxna ta service tou..
Δεν χρειαζετε καμια τρελη μετατροπη για να βαλεις εξατμιση.. (ουσιαστικα καμια) Απλα του βαζεις μεγαλυτερα ζιγκλερ(5 λεπτα υποθεση) Κ η γνωμη μου ειναι οτι μετραει η εξατμιση.. δεν ειναι μονο τα +5 χιλιομετρα ειναι το πως ανεβαζει σε ολο το φασμα των στροφων.. πραγματικα νιωθεις το μηχανακι να ελευθερωνετε..
Ε τώρα για αν το λες εσύ που το έχεις δοκιμάσει κάτι θα ξέρεις παραπάνω....Δηλ. να χαίρομαι που αυτό που θα πάρω θα φοράει εξάτμιση και καρπμυρατέρ..... :D :D :D
Για ποιές μετατροπές μιλάς φίλε μου? Εάν αλλάξεις εξάτμιση το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να βάλεις μεγαλύτερο ζιγκλέρ και ίσως ένα πιο ελεύθερο φίλτρο!
Πολλές μετατροπές χρειάζεται μόνο εάν θελήσεις να βάλεις μεγαλύτερο κυλινδροπίστονο που τότε του άλλάζεις ότι έχει και δεν έχει!
Παιδια και γω ειμαι στην φαση να βαλω εξατμιση τωρα αλλα δεν εχω αποφασισει ποια θα βαλω!Μονο στο youtube τις εχω ακουσει και δεν ξερω κατα ποσο δινουν μονο απο συζητησεις οτι ξερω αλλα σιγουρα θα δινουν μιας και η μαμα εχει εναν καταλητη ΝΑ με το συμπαθειο και θα δινουν και στα χαμηλα αλλα και θα απελευθερωνουν ψηλα το μηχανακι.Βασικα ψηνομαι για arrow ή giannelli αλλα ειμαι πολτ αναποφασιστος..
Εσυ ρε φιλε πως επιασες 168 με 2 ατομα?Σε τι κατηοφορα ησουν?90 μοιρων?Μονος ποσα βγαζεις?Εγω 164 εχω πιασει μονος μου αλλα ειμαι και 95 κιλα.
Καταρχας σορρυ για τα greekenglish(παραπανω)... εχω τοσο αρνητικη αποψη για την αγορα εξατμισης για το RS γιατι λιγοτερο πριν μια βδομαδα πληρωσα 250€ για αλλαγη σε πιστονι και το ειχα ενα μηνα χωρις υπερβολες στο συνεργειο(τρελαθηκα)!!επισης εαν δεν ειχα εγγυηση θα ειχα πληρωση αλλα 200 γιατι εμφανιστηκε ενα προβλημα με την γκιλοτινα και κατι αλλο...ειναι ενος χρονου μηχανακι και παρα τα συχνα σερβις μου εχει εμφανιση 2 φορες μηχανικα προβληματα (τα μειονεκτηματα των 2Τ)...για αυτο δεν θελω να χαλασω και αλλα €€ για aftermarket προιοντα!!επισης το RS το εχω ενα χρονο και θα το κρατησω αλλον εναν!!μετα παμε για μεγαλυτερα...εαν το κρατουσα μια ζωη εννοειτε οτι θα το βελτιωνα...
jimator: Εσυ ρε φιλε πως επιασες 168 με 2 ατομα?Σε τι κατηοφορα ησουν?90 μοιρων?Μονος ποσα βγαζεις?Εγω 164 εχω πιασει μονος μου αλλα ειμαι και 95 κιλα.
-τα επιασα στο σχιστο τα 168,ειναι κατηφορικος ο δρομος..τι να σου πω φιλε,ουτε γω δεν ξερω πως τα επιασα.και μονος μου εχω ξαναπροσπαθησει εχω πιασει 167(στον ιδιο δρομο)και ειμαι 89kg....τα ειχα πιασει στα 2000χιλιομετρα μετα το μηχανακι επεσε πολυ σε αποδοση,ειχα παει και ειχα γυρισει στο καπακι βραχατι δυκαβαλο με μεση ταχυτητα 155,μετα απο κει η μεγαλυτερη ταχυτητα που εγραψε ειναι 158(καταβαση συγγρου) :( ..οπως καταλαβανεις δεν ειναι για μεγαλες διαδρομες!!τωρα του αλλαξα πιστονι και ειμαι ακομα στο στρωσιμο...ελπιζω να εχω παλι τα παλια ρεκορ μετα απο αυτο.. :)
victoras δηλαδη το μηχανακι αν το ζεστανεις μετα δεν παει το ιδιο???εχουν δηλαδη τετοια προβληματα???σορρυ παιδια αλλα το ψαχνω επειδη σκευτομαι να το αγορασω...αν το παρω και κανω ολα τα σερβις παλι θα μου βγαλει προβλημα?? :(
Φιλε AkHeNaDoN το πιστονι εκανε 170€....αλλα βαλε εργασια και κατι παραφλου και κατι μικροπραγματα που αλλαξε μου πηγε 250€!!!μου ειχε πει οτι το πιστονι κανει τοσο και υποθεσα οτι η εργασια δεν θα κανει πανω απο 30€!!ετσι 170πιστονι+30εργασια=200€......ετσι πηγα στο συνεργειο με 200€.και μου λεει μολις παω στο ταμιο250€!!!επαθα πλακα!ευτυχως που κραταγε λεφτα ο φιλος μου και τα συμπληρωσε!
victoras δηλαδη το μηχανακι αν το ζεστανεις μετα δεν παει το ιδιο???εχουν δηλαδη τετοια προβληματα???σορρυ παιδια αλλα το ψαχνω επειδη σκευτομαι να το αγορασω...αν το παρω και κανω ολα τα σερβις παλι θα μου βγαλει προβλημα?? :(
τι εννοεις "το ζεστενεις"?Απλα οπως ειπα και παραπανω ειχα κανει την βλακια και ειχα παει με ενα Ζ750 και μια gsxr600 στο Βραχατι!!και για να μπορεσω να ειμαι κοντα τους αναγκαστικα και πηγενα με το95% της αποδοσης του!!να πας βραχατι, να γυρισεις,δυκαβαλο,με το 95% τησ δυναμης του, με 2 χρονο κιολας....λογικα ειναι να εχει φθορες!!!!εγω περα απο τα σερβις που του κανω στα τακτα διαστηματα που οριζει ο κατασκευαστεις(ανα 4000χλμ (αν δεν κανω λαθος)) μου εχει βγαλει 2 φορες προβλημα μηχανικο!Περσι το καλοκαιρι μου εκανε μπουκοματα στις ψηλες στροφες και πριν λιγες βδομαδες μου εκανε μπουκοματα στις χαμηλες στροφες..το προβλημα ηταν σε διαφορετικα μηχανικα σημεια..μου τα καλυψε η εγγυηση αλλα δεν λεει κατι αυτο...ισως να φταιει οτι πολλες φορες κανω αγωνιστηκη οδηγηση,επιταχυνση-φρεναρισμα στο μεγιστο!Αυτο αυξανει την φθορα κατακορυφα σε κινητηρα,φρενα και φυσικα καταναλωση βενζινης σε ολα τα μοτερ και ειδικα στα διχρονα!ισως για αυτο να μου παρουσιαζει τοσα προβληματα!!εαν κανεις μια πιο κανονικη οδηγηση σιγουρα θα αποφυγεις πολλα προβληματα!!Παντως ειναι πολυ ωραιο μηχανακι και να ξερεις οτι θα τραβηξεις ολα τα βλεματα...Ειδικα στις αρχες που το ειχα πρωτοπαρει κοιταζαν λες και οδηγαγα φεραρι..!
jimator: Εσυ ρε φιλε πως επιασες 168 με 2 ατομα?Σε τι κατηοφορα ησουν?90 μοιρων?Μονος ποσα βγαζεις?Εγω 164 εχω πιασει μονος μου αλλα ειμαι και 95 κιλα.
τι 168km ρε παιδια ηρεμηστε λιγο ειπαμε εχει γκαζι το rs αλλα οχι και ετσι!!! μαμα και με 2 ατομα 168km??? :w3% :w3% :w3% :w3% :w3% :w3% :w3% :w3% :w3% :w3% δουλευομαστε ανα μεταξυ μας??????? Ε Λ Ε Ο Σ
ΔΕν μπορω να κανω κατι για να σας το αποδειξω(εκτος εαν το ειχα βγαλει βιντεο)!Οποιος θελει να το πιστεψει το πιστευει!Εδω στην αρχη δεν το πιστευα εγω που το ειδα με τα ματια μου...φανταστειτε ποσο λογικο ειναι να μην το πιστευεται εσεις!παντως δεν εχω κανενα λογο να πω ψεματα ουτε να παραπληροφορησω κανεναν!!Και ας ημαστε αγνωστοι,οπως 8ελω να διαβαζω αληθειες απο τα μελη εδω μεσα ετσι 8α ηθελα και ολοι οι αλλοι να διαβαζουν αλη8ειες απο μενα!
Όταν είσαι πάνω στην μηχανή, ποτέ χωρίς κράνος και μόνο με το μαγιό (και ειδικά όταν πας να κάνεις εντο κλπ)!
Αν δούλευε το scanner θα σου έβαζα φωτογραφία του father που είχε πάει διακοπές Ρόδο με την μάνα μου και φίλους με το RD 350 το 85 και ήταν ξεκράνωτος και με μαγιό και έπεσε (το οδήγαγε ένας κολλητός του που ήθελε να το δοκιμάσει και αυτός καθόταν πίσω)! Γιάννης - Σπύρο πόσο ωραία πάει το μηχανάκι σου, πόσο ωραία στρίβει Father - Πιο ήρεμα ρε Γιάννη!! Γιαννης - Πω πω ρε πως πάει έτσι, γαμάει!!
.... Μπαμ και κάτω!
Ευτυχώς στο κεφάλι δεν είχε χτυπήσει καθόλου αλλα είχαν συρθεί και τα πόδια του είχαν γαρθεί κάμποσο!
Τι να πω ρε παιδια.. :thnk: Εγω σπανια το παω κατω απο 7 - 8000rpm Και παγωμενο τελειως το εχω ξεκινησει με εκκινιση 7000.. και τεζα το παω κ φρεναρισματα αποτομα.. Δεν μου χει βγαλει τπτ.. κ πιστονι που ειχα αλλαξει ηταν στα 8000χιλ. στονξ ελεγχο κ αυτο απο μλκια ενος ξαδερφου μου.. το κυκλοφορουσε αυτος γιατι εγω ελλειπα (φανταρος) και καποια μερα μεσα στην κινηση (με καυσονα) δεν το πηρε χαμπαρι κ του ανεβασε τεζα θερμοκρασια (6 μπαρες.. ποσο παει δεν θυμαμε κ το η ενδειξη της θερμοκρασιας αναβοσβηνε..). Το εσβησε να κρυοσει κ το εφερε σπιτι κανονικα και εγω το κυκλοφορουσα αρκετο καιρο μετα. αποτελεσμα.. ειχε φθαρει ενα απο τα ελατηρια του πιστονιου (5-10 ευρω ζημια) Μονο αυτο. Το ειδαμε στο service των 8000 και απλα γουσταρα κ αλλαξα ολο το πιστονι. οχι οτι χρειαζοταν..
σωστα...ειμαι σχεδον 100% σιγουρος πως θα το αγορασω απλα με προβληματιζει το οτι παει χειροτερα οταν ζεστενεται και δεν ξερω...εγω παντως νομιζα παει καλυτερα οταν ζεστενεται...
σωστα...ειμαι σχεδον 100% σιγουρος πως θα το αγορασω απλα με προβληματιζει το οτι παει χειροτερα οταν ζεστενεται και δεν ξερω...εγω παντως νομιζα παει καλυτερα οταν ζεστενεται...
Αγορινα ευχαριστο για την συμβουλη σου!Ασε το καταλαβα πολυ καλα μετα απο λιγο καιρο οτι δεν παιζουμε με αυτα τα πραγματα...επεσα σε μια στροφη(γ@μημεν@ χαλικια) με 80 στην Μηλο..και ειχα και δικαβαλο..χωρις κρανος και οι δυο!!ευτυχως την περασαμε μονο με γρατζουνιες και 1200 ευρο ζημια(ολη η αριστερη μερια ειχε γινει κομματια+εξατμιση)!!αλλα ηταν ενα καλο μαθημα!!να προσεχετε και οταν οδηγητε να μην πινετε!γιατι θα την πατησετε οπως και γω...!!!
Τώρα που είπες για ποτό και οδήγηση μου θύμισες ένα ατύχημα που είχε ένας φίλος του πατέρα μου με RG 500 που έπεσε σε γκρεμό και ξύπνησε το επόμενο πρωί χωρίς γρατζουνία και μόλις είδε τη μηχανή παραδίπλα θυμίθηκε τι είχε συμβει!
Άσε άσε, έχω ακούσει ιστόρίες να πάθεις! (Άντε σε 2 μήνες και κάτι μερούλες θα το έχω και τότε θα βγούμε για ένα καφεδάκι όλοι εμείς οι Αθηναίοι RSάκηδες να τα πούμε απο κοντά!)
Εγώ φίλε Jimator ξέρω πως όλες πλέον έχουν σιγαστήρα που παίζει και τον ρόλο του κόφτη για να περάσουν τις προδιαγραφές! Αλλα δεν είναι τπτ να τον αφαιρέσεις, μισό λεπτό δουλειά! Ακόμη και στην εξάτμιση που πήρα για να βάλω στο scooter μου (Leovince ZX) είχε κόφτη-σιγαστήρα και έλεγε στο manual πως το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνω πριν την βάλω ήταν να τον αφαιρέσω! Όμως εγώ δεν το ήξερα πως είχε σιγαστήρα και την έδωσα στον πατέρα μου να την βάλει, την βάζει και μετά απο 1 εβδομάδα κάτι χτύπαγε πολύ μέσα στην εξάτμιση! Αναρωτιώμασταν τι σκατά ήταν και τελικά είχε ξεκολλήσει απο μόνο του ο σιγαστήρας (περιττό να σου πω πως το μηχανάκι σερνόταν και νόμιζα πως είχε πρόβλημα!)...
Εγώ φίλε Jimator ξέρω πως όλες πλέον έχουν σιγαστήρα που παίζει και τον ρόλο του κόφτη για να περάσουν τις προδιαγραφές!
Οταν λεμε σιγαστιρα δεν εννοουμε απαραιτητα καποιο διαφραγμα - κοφτη.. σιγαστιρας ειναι κ το τελικο.. με τη επενδυση του υαλοβαμβακα που εχει.. Η giannelli δεν εχει διαφραγματα αλλα εχει επενδυση στο τελικο..
Δεν εννοώ τέτοιο σιλανσιέ (τελικό)! Εννοώ κόφτη (θορύβου και καυσαεριών) ο οποίος ήταν κολλημένος στον λαιμό της εξάτμισης (σε σημείο όμως τέτοιο που να μπορεί κάποιος να τον βγάλει! Γιατί πλέον στις προδιαγραφές θορύβου πρέπει να βάλουν σιγαστήρα (ο οποίος με την σειρά του ρίχνει τις επιδόσεις) έτσι ώστε να πάρει έγκριση τύπου να βγει στην παραγωγή!
Δεν εννοώ τέτοιο σιλανσιέ (τελικό)! Εννοώ κόφτη (θορύβου και καυσαεριών) ο οποίος ήταν κολλημένος στον λαιμό της εξάτμισης (σε σημείο όμως τέτοιο που να μπορεί κάποιος να τον βγάλει! Γιατί πλέον στις προδιαγραφές θορύβου πρέπει να βάλουν σιγαστήρα (ο οποίος με την σειρά του ρίχνει τις επιδόσεις) έτσι ώστε να πάρει έγκριση τύπου να βγει στην παραγωγή!
Το καταλαβα κ ουτε σχολιασα την εξατμιση που ελεγες εσυ.. Αυτο που ηθελα να πς ειναι οτι δεν εχοθν ολες οι εξατμισεις διαφραγματα για προδιαγραφες.. ;) :bye: :bye: