0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
+998 οπως τα ειπε ο φιλος AkHeNaDoNΗ Pollini, οπως και η μαμα Aprilia, δινουν μια ταπα ωστε να αφαιρειται το power valve εντελως αλλα αυτο ειναι για χρηση πιστας που ξεκινας με 9000 και κατα την διαρκεια του αγωνα το μοτερ δεν πεφτει κατω απο τις 9000rpm.Δεν προκειται να δουλεψει σε χρηση καθημερινης βολτας.Θα ειναι εκνευριστικα ψοφιο στις μεσαιες (3500-8500)
Οταν λες οτι εξεχει εννοεις προς την μερια του εμβολου μεσα στον αγωγο καυσαεριων? και το αλλο δεν εξεχει?Παντως για χρηση δρομου θες το pοwer να δουλευει κανονικα κι οχι ταπα (κατι σταθερο)
πάνω από την εξάτμιση εννοείς; αν ναι, άλλαξε μηχανικό
Shine εγω δεν εχω Rs αλλα Af1 και το εχω με Polini.Την μετατροπη την εκανε ο προηγουμενος ιδιοκτητης και ο κυλινδρος που εχω ειναι ταπομενος δηλαδη δεν εχω την powervalve.Και οταν λεω ταπομενος εννοω οτι δεν υπαρχει καθολου τρυπα πανω απο την εξατμιση.Το θεμα ειναι οτι το μοτερι φυσαει δεν εχω κανενα προβλημα.Μια χαρα παει και στα χαμηλα και στα μεσαια.Πανω απο της 8000 αρχιζει μετα να θεριζει....Το αναφερω αυτο γιατι οπως μου ειπαν πολυ σωστα τα παιδια χωρις powervalve το μοτερι σερνεται αυτο το τσεκαρα μαζι με ενα φιλαρακι που εχει Rs και οταν ταποσαμε τον κυλινδρο δεν πηγαινε μια.....εσενα με ταπομενο τον κυλινδρο πως παει?Την δικια μου περιπτωση δεν μπορω να την εξηγησω απλως ο Polini κυλινδρος μου ειναι διαφορετικος απο αυτους που κυκλοφορουν.Συντομα θα βαλω και φωτο για να το δειτε και εσεις και να μου πειτε πως γινεται να παει μια χαρα με ταπομενο κυλινδρο.Περιμενω τις αποψεις απο αυτους που εχουν polini.....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι