0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Dilon

Αγαπητα παιδια μου θα ηθελα τα φωτα σας....και ειδικα εκεινων που εχουν ηδη Polini kit.
Ενας φιλος μου ενδιαφερεται να το παρει και θα ηθελε να του λυσουμε καποιες αποριες.

Να σας ενημερωσω το Rsακι του ειναι με rotax 123 (δεν ξερω αν εχει καποια σημαντικη διαφορα απο rotax 122 οσο αφορα το θεμα μετατροπης σε polini).Εσεις θα μου λυσετε την απορία.

Καταρχην με την μετατροπη τι θα απογινει η power valve δεν γνωριζω πολλα απο μηχανικα και δεν ηξερα να του εξηγησω αν μετα την μετατροπη θα συνεχισει να εχει την power valve.Αν αφαιρεθει το μοτερι δεν θα μπερδευεται?Η βαλβιδα ανοιγει σε καποιες στροφες και εκει εχουμε μεγαλυτερη ροπη....χωρις την βαλβιδα θα ειναι συνεχεια ανοιχτη και λογικα θα αρχισει να μπερδευεται λιγο οσο αφορα την ροπη.Αν κανω λαθος διορθωστε με.....

Με το polini θα χρειαστει να αντικατασταθει και το μανισιο carb?Δηλαδη να μπει καποιο μεγαλυτερο ετσι ωστε να πιασουμε την top αποδοση του polini.

Στο θεμα εξατμιση (το φιλαρακι μου θα ηθελε να βαλει καποια απο τις arrow,jolly moto,Jim Lomas twin end can) η απορια ειναι αν θα χρειαστει να αλλαξει carb οταν βαλει την after market εξατμιση?Αν αφησει το μανισιο carb θα υπαρχει καποιο προβλημα?Επισης ποια του προτινεται απο τις παραπανω σε σχεση τιμη/αποδοση?

Και τελος μετα αυτη την μετατροπη (εδω θελω την αποψη των κατοχων Rs με polini) και αφου αλλαξαν carb και εξατμιση βελτιωθηκαν σημαντικα οι αποδοσεις τους?Και οσο αφορα την αξιοπιστία...?Υπηρξαν καποια ιδιαιτερα προβληματα λογω του πειραγματος?

Περιμένω τις αποψεις σας να τις συζητησουμε και να βγαλω ενα συμπερασμα ετσι ωστε να τον ενημερώσω όσο το δυνατό καλύτερα....



*

AkHeNaDoN

Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #1 - : Μάιος 13, 2010, 10:36:14 μμ »
α) Το polini ειναι το ιδιο και για τα 122 και για τα 123 μοτερ.
β) Το powervalve θα συνεχισει να υπαρχει.
γ) Καλο θα ηταν να μπει απο 34αρι κ πανω carb.
δ) Απο ολες τι εξατμισεις που ανεφερες θα σου ελεγα την jolly αλλα λογο τιμης αστο καλυτερα κ σε παραπεμπτω σε giannelli.
ε) Σιγουρα να βαλεις polini χωρις να εχεις αλλαξει περιφεριακα τπτ δεν εχει νοημα. Αν ειναι ετσι καλυτερα να βαλει carb και εξατμιση και θα ειναι κομπλε!
ζ) Οσο αφορα την αξιοπιστια.. Ειναι αναλογα την συντηριση κ την χρηση που θα το κανεις. Το μονο σιγουρο ειναι οπτι δεν θα ειναι τοσο αξιοπηστο οσο το μαμα κυλινδροπιστονο.

Ελπιζω να σε καλυψα!
 :bye: :bye: :bye:

*

Dilon

Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #2 - : Μάιος 13, 2010, 11:12:50 μμ »
AkHeNaDoN μπορω να πω οτι με καλυψες με τις απαντησεις σου.

Μια απορια μου για την powervalve καταρχην που βρισκεται? (ειπα δεν σκαμπαζω ιδιαιτερα απο μηχανικα θεματα).Τι συμβαινει αν αφαιρεθει και λειτουργει χωρις αυτη το Rs.Σιγουρα θα χανει χωρις αυτη το μοτερι.Λογικα θα χανει το ξεσπασμα που εχει....αν κανω λαθος διορθωστε με.


*

AkHeNaDoN

Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #3 - : Μάιος 14, 2010, 12:41:54 πμ »
To powervalve βρισκετε πανω απο την θυριδα εξαγωγης και επικοινωνει ε την θυριδα εξαγωγης.
Ουσιαστικα αυτο που κανει ειναι να παραμενει κλειστη και να περιοριζει το μεγεθος της θυριδας κατα το φασμα μεταξυ 3000 και 8000rpm.

Αυτο εχει ως αποτελεσμα στις χαμηλες κ στις μεσαιες στροφες να κραταει συμπιεση και το μηχανακι να τραβαει.
Αν αυτο αφαιρεθει θα εχεις ενα rs που δεν θα ξεκιναει δεν θα ανεβαζει και αν καποια στιγμη ανεβασει θα ειναι βασανο αν πεσει κατω απο τις 8000 rpm.


*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #4 - : Μάιος 14, 2010, 05:54:02 πμ »

+998 οπως τα ειπε ο φιλος AkHeNaDoN

Η Pollini, οπως και η μαμα Aprilia, δινουν μια ταπα ωστε να αφαιρειται το power valve εντελως αλλα αυτο ειναι για χρηση πιστας που ξεκινας με 9000 και κατα την διαρκεια του αγωνα το μοτερ δεν πεφτει κατω απο τις 9000rpm.

Δεν προκειται να δουλεψει σε χρηση καθημερινης βολτας.Θα ειναι εκνευριστικα ψοφιο στις μεσαιες (3500-8500)

*

Dilon

Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #5 - : Μάιος 14, 2010, 11:43:18 μμ »
Με καλύψατε πλήρως παιδιά......τώρα μία ακόμα απορία για την power valve κατά την αφαιρεσή της για να την καθαρίσουμε αλλά και όταν την ξαναβάζουμε τι πρέπει να προσέχουμε....υπάρχει κάποια δυσκολία να την βγάλουμε και να την βάλουμε?

Τώρα κάτι άλλο.....υπάρχει περίπτωση ένα κυλινδρο από Rotax 123 με ρεκτιφιέ να πετύχουμε να το κάνουμε 60mm όπως είναι ο κύλινδρος του Polini? Εχω έναν περισιο κύλινδρο ο οποίος χρειάζεται ενα ρεκτιφιε και αναρωτιέμαι αν μπορώ να τον μεγαλώσω.

*

AkHeNaDoN

Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #6 - : Μάιος 15, 2010, 08:38:53 πμ »
Aν δεν βγαινει ευκολα το powervalve μην το ζορισεις. Ριξε λιγο spray καρμπυρατερ απο την εξαγωγη κ αστο λιγο να μαλακωσει. Αν εχει κολισει κ το ζορισεις για να βγει μπορει να σπασει. Επισης προσεξε πως ειναι τοποθετιμενο οταν το βγαλεις. ετσι οπως ειναι πρεπει να ξαναμπει. με το φαγωμα της λεπιδας απο την κατω πλευρα.

Ενας μαμα κυλινδρος μπορει να ανοιχτει μεχρι τα 57mm. Αν εχεις καλο ρεκτιφιερα στον ανοιγει σου φτιαχνει θυριδες περναει μαντεμενιο χιτωνιο κ μετα με ενα VHM flat καπακι κ ενα flat wiseco μονου ελατηριου πιστονι φτανεις τα 144cc.

*

Shine

Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #7 - : Μάιος 16, 2010, 03:08:44 πμ »

+998 οπως τα ειπε ο φιλος AkHeNaDoN

Η Pollini, οπως και η μαμα Aprilia, δινουν μια ταπα ωστε να αφαιρειται το power valve εντελως αλλα αυτο ειναι για χρηση πιστας που ξεκινας με 9000 και κατα την διαρκεια του αγωνα το μοτερ δεν πεφτει κατω απο τις 9000rpm.

Δεν προκειται να δουλεψει σε χρηση καθημερινης βολτας.Θα ειναι εκνευριστικα ψοφιο στις μεσαιες (3500-8500)
το κιτ ερχεται με 2 ταπες μια που δεν εξεχει και μια που εξεχει...για δρομο ποια βαζεις?
γιατι εμενα εβαλε αυτην που δεν εξεχει και φοβαμαι πως εκανε Μ@λ@κι@

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #8 - : Μάιος 16, 2010, 10:28:36 πμ »
Οταν λες οτι εξεχει εννοεις προς την μερια του εμβολου μεσα στον αγωγο καυσαεριων? και το αλλο δεν εξεχει?

Παντως για χρηση δρομου θες το pοwer να δουλευει κανονικα κι οχι ταπα (κατι σταθερο)

*

Shine

Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #9 - : Μάιος 16, 2010, 06:58:55 μμ »
Οταν λες οτι εξεχει εννοεις προς την μερια του εμβολου μεσα στον αγωγο καυσαεριων? και το αλλο δεν εξεχει?

Παντως για χρηση δρομου θες το pοwer να δουλευει κανονικα κι οχι ταπα (κατι σταθερο)
προς τη μερια που κοιτας τον κυλινδρο απο εξω εχει μια τρυπα καπου εκει στο powervalve εμενα ο μηχανικος μου την ταπωσε αυτην.

*

_daemon_

Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #10 - : Μάιος 16, 2010, 07:24:20 μμ »
πάνω από την εξάτμιση εννοείς;

αν ναι, άλλαξε μηχανικό


*

Shine

Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #11 - : Μάιος 16, 2010, 08:54:15 μμ »
πάνω από την εξάτμιση εννοείς;

αν ναι, άλλαξε μηχανικό


ναι απο πανω...ποοοο
και τωρα?

*

Dilon

Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #12 - : Μάιος 16, 2010, 09:24:27 μμ »
Shine εγω δεν εχω Rs αλλα Af1 και το εχω με Polini.Την μετατροπη την εκανε ο προηγουμενος ιδιοκτητης και ο κυλινδρος που εχω ειναι ταπομενος δηλαδη δεν εχω την powervalve.Και οταν λεω ταπομενος εννοω οτι δεν υπαρχει καθολου τρυπα πανω απο την εξατμιση.Το θεμα ειναι οτι το μοτερι φυσαει δεν εχω κανενα προβλημα.Μια χαρα παει και στα χαμηλα και στα μεσαια.Πανω απο της 8000 αρχιζει μετα να θεριζει....

Το αναφερω αυτο γιατι οπως μου ειπαν πολυ σωστα τα παιδια χωρις powervalve  το μοτερι σερνεται αυτο το τσεκαρα μαζι με ενα φιλαρακι που εχει Rs και οταν ταποσαμε τον κυλινδρο δεν πηγαινε μια.....εσενα με ταπομενο τον κυλινδρο πως παει?

Την δικια μου περιπτωση δεν μπορω να την εξηγησω απλως ο Polini κυλινδρος μου ειναι διαφορετικος απο αυτους που κυκλοφορουν.Συντομα θα βαλω και φωτο για να το δειτε και εσεις και να μου πειτε πως γινεται να παει μια χαρα με ταπομενο κυλινδρο.

Περιμενω τις αποψεις απο αυτους που εχουν polini.....


*

_daemon_

Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #13 - : Μάιος 16, 2010, 09:41:15 μμ »
υπάρχουν και πνευματικά PV αλλά χλωμό το βλέπω για να 'μαι ειλικρινής...

http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=2169&stc=1&d=1065925882

shine, πήγαινε και εξήγησε στο "μάστορα" ότι δεν τρέχεις σε πρωτάθλημα... στο δρόμο το κυκλοφορείς...

*

_daemon_

Απ: Εγκατασταση Polini Kit σε Aprilia rs (rotax 122 & rotax 123)
« Απάντηση #14 - : Μάιος 16, 2010, 09:52:12 μμ »
Shine εγω δεν εχω Rs αλλα Af1 και το εχω με Polini.Την μετατροπη την εκανε ο προηγουμενος ιδιοκτητης και ο κυλινδρος που εχω ειναι ταπομενος δηλαδη δεν εχω την powervalve.Και οταν λεω ταπομενος εννοω οτι δεν υπαρχει καθολου τρυπα πανω απο την εξατμιση.Το θεμα ειναι οτι το μοτερι φυσαει δεν εχω κανενα προβλημα.Μια χαρα παει και στα χαμηλα και στα μεσαια.Πανω απο της 8000 αρχιζει μετα να θεριζει....

Το αναφερω αυτο γιατι οπως μου ειπαν πολυ σωστα τα παιδια χωρις powervalve  το μοτερι σερνεται αυτο το τσεκαρα μαζι με ενα φιλαρακι που εχει Rs και οταν ταποσαμε τον κυλινδρο δεν πηγαινε μια.....εσενα με ταπομενο τον κυλινδρο πως παει?

Την δικια μου περιπτωση δεν μπορω να την εξηγησω απλως ο Polini κυλινδρος μου ειναι διαφορετικος απο αυτους που κυκλοφορουν.Συντομα θα βαλω και φωτο για να το δειτε και εσεις και να μου πειτε πως γινεται να παει μια χαρα με ταπομενο κυλινδρο.

Περιμενω τις αποψεις απο αυτους που εχουν polini.....



ξέρεις πως είναι το powervalve όταν έχει μπει κανονικά;
δε φαίνεται κάποια τρύπα

το βελάκι φαίνεται

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης