APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Antonis21 στις Σεπτέμβριος 13, 2007, 01:01:42 μμ
-
Οταν ειναι να αγοράσω ενα μηχανακι πάντα ψάχνω και ενημερώνομαι για το τι ανταλλακτικά υπάρχουνε
τι βελτιώσεις μπορει να πάρει κτλ.
Επειδη είμαι fan της braking εψαξα και βρήκα αυτες τις δισκοπλακες για Rs.
Tις εχει βαλει κανεις?
Καποια στιγμη θα ρωτήσω και στο brake shop να μου πει αμα τις εχει να πάρω και τιμες.
Αλλα γύρο στα 300 ευρο θα έχουνε πιστεύω.
Οι φωτογραφιες δεν ειναι και πολυ καλες.
(http://img392.imageshack.us/img392/8443/stx01dg1yw4.jpg)
Cod. STX01D
Dimensioni: 320,0 x 64,0
(http://img476.imageshack.us/img476/1594/ap08ridg3cw6.jpg)
Cod. AP08RID
Dimensioni: 220,0 x 102,5
-
Η STX01D έχει πάντως 199€ από carpimoto.com....το ψάχνω και'γω για το strada
πόσταρε τιμή άν ρωτήσεις στο brake-shop...προτιμώ να αγοράσω από εδώ άν είναι μικρή η διαφορά :bye:
-
Απο περιεργεια απλως.... Γιατι να αλλαξεις τα stock?
-
Ειναι κορυφη για μενα τα braking δεν παιζονται..
Και ειναι ερωτας μεγαλος..
-
OK. Για το ερωτας και το κορυφη!! Αλλα τα stock τα εχεις δοκιμασει?
-
Η STX01D έχει πάντως 199€ από carpimoto.com....το ψάχνω και'γω για το strada
πόσταρε τιμή άν ρωτήσεις στο brake-shop...προτιμώ να αγοράσω από εδώ άν είναι μικρή η διαφορά :bye:
Πιστεύω Διονύση ότι πρέπει να πουλήσεις το πήγασο και να πάρεις ποιο σοβαρό εργαλείο :P
(κάπο ασ πούμε) :kalo:
-
OK. Για το ερωτας και το κορυφη!! Αλλα τα stock τα εχεις δοκιμασει?
Φιλε μου δεν εχω ακομα το Rs απλα ψαχνομαι γενικα γιατι μαλλον εκει θα καταλήξω..
Δεν τα εχω δοκιμάσει αλλα δεν εχω ακουσει κανενα παραπονο απο κανενα.
Θελω να δω εαν εχει καλυτερα φρενα απο το παπι που εχω..
Braking μπρος πισω σωληνακια υψηλης braking και κατι τακακια φοβερα..(δεν θυμαμε μαρκα)
Φρενα που δεν παραπέμπουν σε παπι.
Για μενα το πιο σημαντικό σε μια μηχανή ειναι τα λαστιχα τα φρενα η αναρτηση και τα φωτα!
-
Παντως το rs φοραει sunstar δισκοπλακα και brembo τακακια... πληροφοριακα!!
-
Θελω να δω εαν εχει καλυτερα φρενα απο το παπι που εχω..
Braking μπρος πισω σωληνακια υψηλης braking και κατι τακακια φοβερα..(δεν θυμαμε μαρκα)
Φρενα που δεν παραπέμπουν σε παπι.
Προσπαθεις να συγκρινεις ενα παπι με το rs στα φρενα?μονο δισκοπλακα του φορας και σωληνακια..το rs φοραει 4τραπιστονη δαγκανα με τακακια brembo kai σωληνακια!!δεν βλεπω συγκριση δυστυχως...ασε που οσο καλα φρενα και να εχεις αλιος σταματας με ενα παπι και αλιως με μια μηχανη!
-
Δεν προσπαθω να συγκρινω απλα θελω να δω τις διαφορες γιατι ολοι οι κατοχοι του Rs λενε τα καλυτερα..
Φιλε μου AkHeNaDoN ευχαριστω για τις πληροφοριες..
-
Δεν προσπαθω να συγκρινω απλα θελω να δω τις διαφορες γιατι ολοι οι κατοχοι του Rs λενε τα καλυτερα..
Φιλε μου AkHeNaDoN ευχαριστω για τις πληροφοριες..
Εσυ ειπες οτι θελεις να δεις αν εχει καλυτερα φρενα απο το παπι σου αν δεν κανεις συγκριση με το δικο σου και θες να δεις διαφορες πες μου τουλαχιστον με πιο μηχανακι θες να δεις τις διαφορες γιατι στην κατηγορια των παπιων οι διαφορες ειναι τεραστιες η μερα με τη νυχτα...
-
Mε το καλο οταν το παρω θα δω τις διαφορες αυτες..
-
Παιδιά, καλησπέρα και απο εμένα. Για το θέμα φρένα στο RS 125 (προσοπική μου γνώμη πάντα) το μηχανάκι είναι τόσο ελαφρί που δέν υπάρχει λόγος να αλλαχθούν οι "μαμά" δίσκοι εφόσον είναι σε καλή κατάσταση, επαρκούν με το παραπάνω για τα κιλά του. Απο εκεί και πέρα, τακάκια είναι σίγουρα κάτι που αξίζει να αλλαχθεί. Αυτά που εχω δοκιμάσει εγώ είναι της Carbon Lorane και είναι απλά ΑΨΟΓΑ απο άποψη αίσθησης, αντοχής, καθός επίσης και το καλό του οτι δέν υπερθερμαίνονται ακόμα και με έντονη χρήση. Όσον αφορά τα σωλινάκια υψηλής, εγώ αν και δέν εχω βάλει θεορώ οτι τα "μαμά" σωλινάκια προσφαίρουν ικανοποιητικό feedback και φοβάμαι οτι αν βάλλω "υψηλής" το φρένο θα έχει πολύ χειρώτερη αίσθηση (Όποιοι έχουν βάλλει σωλινάκια υψηλής σε RS 125 παρακαλώ να πούνε τη γνώμη τους μιάς και το θέμα με ενδιαφέρει).
-
Το rs φοραει απο την μανα του σωλινακια υψηλης... Και οσο για τα τακακια πιστευω οτι ειναι υπεραρκετα καλα..
:bye: :bye:
-
Ολοι λενε τα καλυτερα για τα φρενα του Rs κατι θα ξερουνε..
Αλλα για ποιο λογο αναφερεσε στα σωληνακια υψηλης αφου εχει μαμα..
-
Α, οκ, δέν το ήξερα οτι τα έχουν απο μαμά :blus: , το δικό μου RS είναι του '99 και ερχόταν με απλά σωλινάκια.
-
Nαι αλλα το δικο σου ειναι πιο γρηγορο.. :bye:
-
αντωνη δεν νομιζω να υπαρχει καπιος σοβαρος λογος να αλλαξεις δισκοπλακες (εκτος απο εφε) γιατι τα φρενα που εχει το rs φτανουν για την ταχυτητα που πιανει (τελικη).
δεν διαφονο οτι οι μαργαριτες ειναι καλητερες απο τις απλες δισκοπλακες αλλα.........
οπως ειπε και ο αντωνης (akhenadon) εχει φρενα της brembo :kalo:
-
Nαι αλλα το δικο σου ειναι πιο γρηγορο.. :bye:
Χα χα χα χα χα, να'σαι καλά ρε Αντώνη! Να σου πώ την αλήθεια δέν έχω πετύχει κανέναν με RS να τα ανοίξουμε (αν και είμαι άνθρωπος που γουστάρει στροφιλίκια και σφίνες παρά φανάρια) και είμαι περίεργος να δώ διαφορές (προς το καλλήτερο ή και το χειρότερο). ...το κακό είναι οτι τώρα έχω ανέβει στην Αγγλία οπου σπουδάζω αλλα τα χρηστούγεννα που θα κατέβω πάλι Αθήνα πόλύ ευχαρίστως να κανονίσουμε με τα RS όλη η παρέα του φόρουμ βόλτα να δούμε και συμπεράσματα (και μετά συζήτηση- καφε) Lol.
-
Φιλε μου κολτρειν δεν διαφωνω μαζι σου και πιστευω οτι οι δισκοπλακες μαζι με υγρα και τακακια θα πανε ενα 450 ευρω.
Δεν ειναι και μικρο το ποσο φυσικα και δεν μου περισευουνε..
Αλλα αμα εχεις την βελτιωση στο αιμα σου δεν γινετε...
θα δουμε τι θα κανω ας το παρω με το καλο πρωτα..
Εχω βγαλει project και για το Rs να ειμαστε καλα να εχουμε την υγεια μας και ολα γινονται..
Eδω ειναι μια φωτογραφια απο το παπι μου το εφτιαξα για μενα και μονο, το κρατησα 16 μηνες και το πουλησα πριν
1 εβδομαδα 2300 ευρω..
(http://img530.imageshack.us/img530/1972/dsc00152yd6.jpg)
-
αντωνη και εγω εχω γκ@υλα να βελτιωνω μηχανες και εσυ και ολοι :ohyes:
εγω πιστεθω οτι βελτιωνης ενα μηχανακι στα πραγματα τα οπια υστερη και οχι ετσι απλα για να λες οτι το βελιτωσες :D π.χ. τα φρενα ποθ εχει το rs φτανουν :P
-
Δεν διαφωνω μαζι σου..
Οι μπλε ζαντες του ομως ειναι καπως..
Τι λετε θα του πηγαινανε βουρτσα σαν και αυτες?
-
μπα αντωνη δεν ειναι και οτι καλητερο :shahea:
:light:γιατι ομως δεν βαφεις αυτες τις ζαντες χρυσες να μιαζει και λιγο στο factory :thnk:
πιστευω οτι θα φανει περισσοτερο με τις χρυσες......... παρα με τις νικελ :ohyes:
-
Πολυ καλή η ιδέα σου.. :ohyes:
Και αυτη εδω ειναι καλη ιδεα πάντως..
-
ταιριαξε ωραια με τα ψαλιδια-πλεσιο :kalo:
και κατι ασχετο αλλαξε μονο λεμο γιατι το τελικο της εξατμησης μου φενεται το μαμα :thnk:
-
Mπορει να του το φαγανε το τελικό..
Και να εβαλε παλι το μαμα!
-
τα φρενα του rs ειναι καλητερα απο πολα 6000αρια κηνεζηκα και εσυ θες να τα αλαξεις ενα κληκ κανεις και πετρονουν ειναι μπορω να σου πω απο εμπιρια στην πιστα πολη δυσκολα να τα μαθεις ωστε να μην κοκαλονουν :kalo:
-
Eυχαριστω για την απαντηση.
Αφου το εχεις βαλει και σε πιστα ολα καλα.
Απο κανεναν δεν εχω ακουσει παραπονο για τα φρενα.
-
τα φρενα του rs ειναι παρα πολυ καλα :ohyes:
εγω εβαλα σωληνακια υψηλης της hel,εχει διαφορα απο τα εργοστασιακα αλλα οχι και τεραστια ;)
-
ρε παιδια εγω σας ειπα οτι τα φρενα που εχει το rs του φτανουν και του περισευουν :D
μπροστα εχει 320mm και πισω 220mm οι δισκοπλακες εχουν διαστασεις απο 1000αρι :ohyes:
-
+125 :kalo: :kalo:
-
ρε παιδια εγω σας ειπα οτι τα φρενα που εχει το rs του φτανουν και του περισευουν :D
μπροστα εχει 320mm και πισω 220mm οι δισκοπλακες εχουν διαστασεις απο 1000αρι :ohyes:
Σωστος!!
οχι μονο οι διαστασεις αλλα και οι τιμες ειναι απο 1000αρι..
240 ευρο braking η μπροστινη!
-
τοτε μην αλλαζεις καθολου... εκτος αν θελεις να αλλαξης δισκοπλακες για εφε που και παλι δεν βλεπω τον λογο να το κανεις αυτο. τοσο ομορφο μηχανακη ο αλλος τις δισκοπλακες θα κοιταει ;) :D
-
Οτι φτιαχνω το κανω για εμενα οχι για τους αλλους.
Τοσο κουκλι μηχανακι και με braking πανω θα ειναι ολα τα λεφτα και κυριολεκτικα και μεταφορικα..
:P :P
-
οκ ρε μαν οτι σου αρεση αποψη σου ειναι αυτη ;) εγω σου ειπα οτι ειναι αρκετα τα φρενα του rs
-
Προτιμω εξατμιση και καρπυλατερ και αν μου περισεψουνε βλεπουμε.
Αλλα για να το πω πιο σωστα ας παρω πρωτα το μηχανακι και βλεπουμε..
-
αντωνη και εγω ετσι ελεγα κατσε να το παρω πρωτα και μετα τα εξτρα αλλα................πριν το βγαλω απο το μαγαζι βαλε μια κοκκινι ρυγα στην ζαντα(που μετα την εβγαλα γιατι δεν μου αρεσε) βαλε βασεις στο ψαλιδι για αγωνιστικο σταντ βαλε led πισω στην ουρα(που και αυτα τα εβγαλα μετα απο μια εβδομαδα επειδει δεν εκαναν δουλεια)βαλε τακ-πατ στο ρεζερβουαρ για να μην γινονται γρατσουνιες... βαλε το ενα βαλε το αλλο και..................
-
και σταματημο δεν ειχε ασε και με τα λ7 που εχουμε δοσει περναμε 600+
-
Βαση για το ψαλιδι θελω και εγω για βοηθηστε με λιγο?
Ποσο εχουνε?
Αν δεν κανω λαθος ολες το ιδιο δεν ειναι?
-
τα μπομπινς φτινα ειναι αλλα δεν μπενουν ημητασιον
-
αντωνη στα kawasaki εχουν χοντρες βιδες στα αλλα εχουν πιο λεπτες ;)
το rs εχει ψηλες βιδες :D και εχουν 20-25e
-
του rs δεν ειναι με βολτες ειναι σφηνοτα με λαστιχο οπως τα αντηβαρα στ παπακια μερικα
-
Ευχαριστω για τις πληροφοριες!
και το σταντ εχει κανενα 40 αρι μονο το πισω!
-
οχι naz και στο rs βηδοτες ειναι οι βασεις οπως στα μεγαλα s.s :D
τωρα για το σταντ δεν γνωριζω αλλα απο 40e πιστευω να ειναι πιο ακριβο :ohyes:
-
Για δες τα σταντ που εχει εδω..
http://www.tzortzopoulos.gr/newsite/newproducts.php?cat=147
-
τα ιδα!!! καI διαλεγης αναμεσα στα 3.......... FS10-FS9-RS17 :bye:
εγω προτινω FS9 :ohyes: ασυζητητα!!! ;)
-
Βασικα θελεις ενα πισω και ενα μπροστα..
-
αντωνη μποστα τι να το κανεις :thnk:
-
Για αυτόν τον λόγο.
Πολυ βολικο!!
-
γιατι σκευτεσε να το κανεις αυτο ποτε :thnk:
οτι και να θελεις το πας στο συνεργειο ετσι δεν ειναι :thnk:
-
Οχι δεν ειναι ακριβως ετσι..
Να πληρωνω καιρατιατικα στο συνεργειο την στιγμη που μπορω να το κανω μονος μου..
Εγω πηγαινα συνεργειο επερνα κλειδια και το εφτιαχνα μονος μου εκτος απο την βελτιωση που δεν ασχοληθηκα.
Eτσι θελω να κανω για αρχη εξατμιση φιλτρο καρπυλατερ.. :P
-
αν μπορεις να κανεις τα απλα πραγματα μονος σου καλα ειναι :ohyes: αν ειναι ετσι χρειαζεσε και ενα για μπροστα ;)
το μηχανακι που εβαλες στην φοτο ειναι :kalo: :kalo: :D
-
Ωραιο δεν ειναι? :D :D
Η εξατμιση ειναι ολα τα λεφτα αλλα ακριβη ρε γαμωτο..
350 ευρω!!
-
ακριβη ειναι το ξερω αλλα 1)μολις σταματουσα και εσβηνα το rs κρυονε κατευθειαν η εξατμηση :D
και 2) οσο ζυγιζει μονο το τελικο απο την μαμα εξατμηση ζυγιζει ολοκληρη η giannelli (μπορει και λιγοτερο) :ohyes ;)
αν δεις τα λαστιχα στην φοτο που εβαλες μπορεις να καταλαβεις μεχρι που το πλαγιαζα το rs :D :D :kalo:
-
Ρε είναι πολυ καλη η εξάτμιση αυτη!!
-
carbon φιλε :kalo: :kalo:
-
Kαλα ναι δεν το συζητώ..
-
αντε με το καλο να ερθει το rs και σιγα σιγα.......ενα-ενα και με σειρα θα αρχισεις να το φορτονης ;) ;)
-
Λεφτα να υπαρχουνε και ολα γινονται..
-
Γνώμη μου ειναι οτι το RS εχει τα καλύτερα φρένα που έχουν μπεί σε τέτοια κατηγορία. Δεν χρειάζονται απολύτως τίποτα περισσότερο εκτός απο πειραματισμός με διαφορετικά τακάκια.
Μετα απο 2 χρόνια χρήσης διαφορετικών τακακίων κατέληξα στα AP Racing, τα οποία μπορεί να μην έχουν μεγάλο χρόνο ζωής αλλά σε απόδοση είναι οτι καλύτερο έβαλα. :jawdrop:
-
εγω λεω οτι τα brembo ειναι καλητερα :kalo: :kalo: :P