0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

takispapadop

γραναζι...
« - : Ιανουάριος 07, 2010, 12:29:13 πμ »
ρε παιδια θελω να παραγγειλω κατι πραγματακια απο εξωτερικο για την rs και εχω βρει ενα γραναζι που λεει REAR SPROCKET 00H01323031 PATTERN ...Το pattern τι σημαινει??? :dry: :thnk:



*

takispapadop

Απ: γραναζι...
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 07, 2010, 06:10:53 μμ »
Κανεις ρε παιδια τιποτα???

*

Dief8armenoS

Απ: γραναζι...
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 07, 2010, 07:13:51 μμ »
Λογικά εννοείς αυτό εδώ: http://www.bike-spares.co.uk/acatalog/CHASSIS_AND_TRANSMISSION_GPR_04_05.html

...Και να μήν το εννοείς, αυτό που θέλει να πεί ο "ποιητής" (lol) είναι ότι το γρανάζι που λές είναι αυτό που λέμε και εμείς imitation/ιμιτασιόν (Γαλλική λέξη αλλά έτσι το μάθαμε και το λέμε και στην Ελλάδα, χα χα!!).

Δηλαδή έχει φτιαχτεί χρησιμοποιώντας ως πατρόν (αντίγραφο) το αυθεντικό/original γρανάζι.

Η διαφορά λογικά είναι στην ποιότητα της κατασκευείς (εφαρμογή του ανταλλακτικού και ποιότητα του υλικού). Συνήθος η εφαρμογή, άν το γρανάζι έχει φτιαχτεί απο σοβαρή εταιρία, δέν θα σου δημιουργίσει πρόβλημα. Η διαφορά είναι στο χαμηλότερης ποιότητας υλικό το οποίο αφενός κοστίζει λιγότερο, αφετέρου αντέχει λιγότερες καταπονίσεις. Το να μήν κάνει καλή εφαρμογή όταν πάς να το τοποθετίσεις πάνω στο μηχανάκι είναι ποιό σπάνιο αλλά όχι και απίθανο.

Άποψή μου είναι να κοιτάξεις να πάρεις ένα γραναζάκι απο κάποια σοβαρή εταιρία (πχ. Renthal) ώστε νά'χεις και καλή ποιότητα και σύγουρη εφαρμογή. Το κόστος του θα είναι λογικά χαμηλότερο απο το original ή παραπλίσιο με το original αλλά με υψηλότερη ποιότητα απο αυτό.

Η επιλογή που θα κάνεις βέβαια εξαρτάτε και από την χρίση που θα του κάνεις καθός και πόσα χρήματα μπορείς/θέλεις να διαθέσεις άρα εσύ ξέρεις καλύτερα τί θέλεις να πάρεις.  :ohyes:

 :bye:

*

takispapadop

Απ: γραναζι...
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 07, 2010, 09:42:48 μμ »
ευχαριστω πολυ φιλε μου

*

GhostriderNikos

Απ: γραναζι...
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 14, 2010, 08:59:26 μμ »
Λογικά εννοείς αυτό εδώ: http://www.bike-spares.co.uk/acatalog/CHASSIS_AND_TRANSMISSION_GPR_04_05.html

...Και να μήν το εννοείς, αυτό που θέλει να πεί ο "ποιητής" (lol) είναι ότι το γρανάζι που λές είναι αυτό που λέμε και εμείς imitation/ιμιτασιόν (Γαλλική λέξη αλλά έτσι το μάθαμε και το λέμε και στην Ελλάδα, χα χα!!).

Δηλαδή έχει φτιαχτεί χρησιμοποιώντας ως πατρόν (αντίγραφο) το αυθεντικό/original γρανάζι.

Η διαφορά λογικά είναι στην ποιότητα της κατασκευείς (εφαρμογή του ανταλλακτικού και ποιότητα του υλικού). Συνήθος η εφαρμογή, άν το γρανάζι έχει φτιαχτεί απο σοβαρή εταιρία, δέν θα σου δημιουργίσει πρόβλημα. Η διαφορά είναι στο χαμηλότερης ποιότητας υλικό το οποίο αφενός κοστίζει λιγότερο, αφετέρου αντέχει λιγότερες καταπονίσεις. Το να μήν κάνει καλή εφαρμογή όταν πάς να το τοποθετίσεις πάνω στο μηχανάκι είναι ποιό σπάνιο αλλά όχι και απίθανο.

Άποψή μου είναι να κοιτάξεις να πάρεις ένα γραναζάκι απο κάποια σοβαρή εταιρία (πχ. Renthal) ώστε νά'χεις και καλή ποιότητα και σύγουρη εφαρμογή. Το κόστος του θα είναι λογικά χαμηλότερο απο το original ή παραπλίσιο με το original αλλά με υψηλότερη ποιότητα απο αυτό.

Η επιλογή που θα κάνεις βέβαια εξαρτάτε και από την χρίση που θα του κάνεις καθός και πόσα χρήματα μπορείς/θέλεις να διαθέσεις άρα εσύ ξέρεις καλύτερα τί θέλεις να πάρεις.  :ohyes:

 :bye:
φιλε θα ηθελα να παραγγειλω και γω κατι γραναζια για το μεγαλο ομως για το ρσ 125 μηπως θα ηξερες να με βοηθησεις πια θα ειναι καλητερα και πια κανουν ποσα δοντια εχουν τα μαμισια και με ποσα δοντια πρεπει να παρω ΥΓ¨:εχω μοντελο του 2006 σε ευχαριστω εκ τον προτερον και αν ξερεις θα ηθελα να με βοηθησεις

*

Dief8armenoS

Απ: γραναζι...
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 15, 2010, 05:10:46 μμ »
φιλε θα ηθελα να παραγγειλω και γω κατι γραναζια για το μεγαλο ομως για το ρσ 125 μηπως θα ηξερες να με βοηθησεις πια θα ειναι καλητερα και πια κανουν ποσα δοντια εχουν τα μαμισια και με ποσα δοντια πρεπει να παρω ΥΓ¨:εχω μοντελο του 2006 σε ευχαριστω εκ τον προτερον και αν ξερεις θα ηθελα να με βοηθησεις

Φίλε Νίκο, για αρχή κάνω μία παράθεση απο παλιότερο post που είχα κάνει εδώ:

"Όταν διαλέγει κανείς γρανάζια πρέπει να έχει υπόψην του το τί θέλει απο το μηχανάκι αλλα και το τί μπορεί να τραβίξει το μοτερ. το να βάλεις ένα γρανάζομα που σου δίνει τελική 120 km/h στις 11,500 rpm (π.χ) δέν συμαίνει οτι θα πάει τόσο, το θέμα είναι να μπορεί να σικώσει τις στροφές αυτές το μοτέρ στην 6η του. Άν πάρουμε το παράδιγμα παραπάνω σε ένα μηχανάκι με σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη πιθανότατα να μπορεί να ανεβάσει μέχρι 9,000rpm την 6η του (που ας πούμε είναι στα 95 km/h), απο την άλλη το ίδιο μηχανάκι με ένα ποιό κοντό γρανάζομα  που πάει μέχρι τα 105 km/h στις 11,500 πιθανότατα θα μπορεί να ανεβάσει αυτές τις στροφές με την 6ή, άρα έχει καί καλλήτερη επιτάχηνση απο το 1ο παράδιγμα αλλα καί μεγαλλήτερη τελική. 

Γενικά πάντως, όσο μακρένεις το γρανάζομα, τόσο πεύτει η επιτάχηνση και μεγαλώνει η τελική σου (έχοντας υπόψην τα παραπάνω).

Τέλος, σε γενικές γραμμές, η διαφορά ενός δοντιού στο μπροστά γρανάζι είναι περίπου ίδια με 3 δόντια στο πίσω, διλαδή, άν θέλεις να κοντίνεις το μηχανάκι (καλλήτερη επιτάχηνση), το να βάλεις 3 δόντια μεγαλλήτερο γρανάζι πίσω είναι σχεδόν το ίδιο με το να βάλεις 1 δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά."


Έχοντας αυτά υπ΄όψην προχοράμε στην ερώτησή σου.

Το μηχανάκι σου απο την "μαμά aprilia" έρχεται με γρανάζομα 17/40 (17 δόντια μπροστά, 40 δόντια πίσω). Τσέκαρε πάντως μήπως για τον Α ή Β λόγο δέν έχεις αυτό το γρανάζομα αλλά κάτι αισθητά "μακρήτερο".

Για να βελτιώσεις την επιτάχηνσή αισθητά, χωρίς βέβαια να κάνεις και το μηχανάκι κατάληλο μόνο για πίστα minimoto κατα την γνώμη μου θα ήταν μία καλή ιδέα να βάλεις ένα 16άρι γρανάζι μπροστά (για κανένα λόγο ποιό μικρό, όσο μικρότερο το γρανάζι τόσο ποιό έντονη η καμπύλη που κάνει η αλυσσίδα όταν το "αγκαλιάζει", άρα και μεγαλλήτερες απόλειες δύναμης) και για πίσω κράτα το 40άρι για να δείς κατα πόσο πηγένει το μηχανάκι σύμφονα με τις προσδοκίες σου. Άν θέλεις να γίνει ακόμα ποιό κοντό τότε μεγάλωσε το πίσω γρανάζι ανάλογα με το πόσο παραπάνω θέλεις να το κοντίνεις (πάλι μέχρι 43). Πάντως εγώ μάλλον θα το έκανα στό 16/41 και όχι παρακάτω. Έχε κατα νού ότι όσο ποιό κοντό είναι το γρανάζομα σου, τόσο ποιό νευρικό γίνεται, το να γίνει υπερβολικά νευρικό δέν θα έλεγα ότι θα βόλευε στις περισσώτερες καταστάσης που θα συναντίσεις στον δρώμο πάντως.

Να θυμάσαι επίσης ότι με ένα "κοντό" γρανάζομα σε δίχρονο ξεχνάς και τις βόλτες με, σχετικά πάντα, μεγάλη μέση ωριαία ταχύτητα. Το μοτέρ για να πάς πχ. με 6η και 120-130km/h θα πρέπει να δουλεύει για ώρα σε αρκετά ψηλές στροφές, κάτι που δέν είναι και ότι καλλήτερο στην δικιά μας περίπτοση.

Όσον αφορά το να σου προτήνω κάτι συγκεκριμένο, θα σου πώ ότι εγώ στην θέση σου θα κοίταζα για κάτι σε Renthal που τα βρίσκω πολύ καλά! Καλό πάντως θα είναι όταν αλλάξεις γρανάζια να αλλάξεις και την αλυσσίδα σου σε περίπτοση που είναι "φαγομένη" μιάς και άν τα βάλεις πάνω με την "φαγωμένη" θα καταστρέψείς και τα γρανάζια
Αυτά εν'ολίγης :D

Καλά ψαξίματα!

 :bye:

*

GhostriderNikos

Απ: γραναζι...
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 16, 2010, 12:49:57 πμ »
φιλε θα ηθελα να παραγγειλω και γω κατι γραναζια για το μεγαλο ομως για το ρσ 125 μηπως θα ηξερες να με βοηθησεις πια θα ειναι καλητερα και πια κανουν ποσα δοντια εχουν τα μαμισια και με ποσα δοντια πρεπει να παρω ΥΓ¨:εχω μοντελο του 2006 σε ευχαριστω εκ τον προτερον και αν ξερεις θα ηθελα να με βοηθησεις

Φίλε Νίκο, για αρχή κάνω μία παράθεση απο παλιότερο post που είχα κάνει εδώ:

"Όταν διαλέγει κανείς γρανάζια πρέπει να έχει υπόψην του το τί θέλει απο το μηχανάκι αλλα και το τί μπορεί να τραβίξει το μοτερ. το να βάλεις ένα γρανάζομα που σου δίνει τελική 120 km/h στις 11,500 rpm (π.χ) δέν συμαίνει οτι θα πάει τόσο, το θέμα είναι να μπορεί να σικώσει τις στροφές αυτές το μοτέρ στην 6η του. Άν πάρουμε το παράδιγμα παραπάνω σε ένα μηχανάκι με σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη πιθανότατα να μπορεί να ανεβάσει μέχρι 9,000rpm την 6η του (που ας πούμε είναι στα 95 km/h), απο την άλλη το ίδιο μηχανάκι με ένα ποιό κοντό γρανάζομα  που πάει μέχρι τα 105 km/h στις 11,500 πιθανότατα θα μπορεί να ανεβάσει αυτές τις στροφές με την 6ή, άρα έχει καί καλλήτερη επιτάχηνση απο το 1ο παράδιγμα αλλα καί μεγαλλήτερη τελική. 

Γενικά πάντως, όσο μακρένεις το γρανάζομα, τόσο πεύτει η επιτάχηνση και μεγαλώνει η τελική σου (έχοντας υπόψην τα παραπάνω).

Τέλος, σε γενικές γραμμές, η διαφορά ενός δοντιού στο μπροστά γρανάζι είναι περίπου ίδια με 3 δόντια στο πίσω, διλαδή, άν θέλεις να κοντίνεις το μηχανάκι (καλλήτερη επιτάχηνση), το να βάλεις 3 δόντια μεγαλλήτερο γρανάζι πίσω είναι σχεδόν το ίδιο με το να βάλεις 1 δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά."


Έχοντας αυτά υπ΄όψην προχοράμε στην ερώτησή σου.

Το μηχανάκι σου απο την "μαμά aprilia" έρχεται με γρανάζομα 17/40 (17 δόντια μπροστά, 40 δόντια πίσω). Τσέκαρε πάντως μήπως για τον Α ή Β λόγο δέν έχεις αυτό το γρανάζομα αλλά κάτι αισθητά "μακρήτερο".

Για να βελτιώσεις την επιτάχηνσή αισθητά, χωρίς βέβαια να κάνεις και το μηχανάκι κατάληλο μόνο για πίστα minimoto κατα την γνώμη μου θα ήταν μία καλή ιδέα να βάλεις ένα 16άρι γρανάζι μπροστά (για κανένα λόγο ποιό μικρό, όσο μικρότερο το γρανάζι τόσο ποιό έντονη η καμπύλη που κάνει η αλυσσίδα όταν το "αγκαλιάζει", άρα και μεγαλλήτερες απόλειες δύναμης) και για πίσω κράτα το 40άρι για να δείς κατα πόσο πηγένει το μηχανάκι σύμφονα με τις προσδοκίες σου. Άν θέλεις να γίνει ακόμα ποιό κοντό τότε μεγάλωσε το πίσω γρανάζι ανάλογα με το πόσο παραπάνω θέλεις να το κοντίνεις (πάλι μέχρι 43). Πάντως εγώ μάλλον θα το έκανα στό 16/41 και όχι παρακάτω. Έχε κατα νού ότι όσο ποιό κοντό είναι το γρανάζομα σου, τόσο ποιό νευρικό γίνεται, το να γίνει υπερβολικά νευρικό δέν θα έλεγα ότι θα βόλευε στις περισσώτερες καταστάσης που θα συναντίσεις στον δρώμο πάντως.

Να θυμάσαι επίσης ότι με ένα "κοντό" γρανάζομα σε δίχρονο ξεχνάς και τις βόλτες με, σχετικά πάντα, μεγάλη μέση ωριαία ταχύτητα. Το μοτέρ για να πάς πχ. με 6η και 120-130km/h θα πρέπει να δουλεύει για ώρα σε αρκετά ψηλές στροφές, κάτι που δέν είναι και ότι καλλήτερο στην δικιά μας περίπτοση.

Όσον αφορά το να σου προτήνω κάτι συγκεκριμένο, θα σου πώ ότι εγώ στην θέση σου θα κοίταζα για κάτι σε Renthal που τα βρίσκω πολύ καλά! Καλό πάντως θα είναι όταν αλλάξεις γρανάζια να αλλάξεις και την αλυσσίδα σου σε περίπτοση που είναι "φαγομένη" μιάς και άν τα βάλεις πάνω με την "φαγωμένη" θα καταστρέψείς και τα γρανάζια
Αυτά εν'ολίγης :D

Καλά ψαξίματα!

 :bye:

Φιλε σε ευχαριστω πολυ και μπραβο και ησουν πολυ χρησιμος για μενα :) το μονο που μενει ειναι να βρω απο που θα τα παραγγειλω γιατι δεν βρισκω τιποτα

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: γραναζι...
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 16, 2010, 09:37:05 πμ »
Φιλε σε ευχαριστω πολυ και μπραβο και ησουν πολυ χρησιμος για μενα :) το μονο που μενει ειναι να βρω απο που θα τα παραγγειλω γιατι δεν βρισκω τιποτα

..για δες ΕΔΩ...τελευταία έχει βάλει και σετάκια αλυσιδογράναζα....βέβαια για κάποιον λόγο δεν δείχνει να έχει επιλογές για τα δόντια του πίσω Renthal γραναζιού,ενώ παλιότερα είχε... :thnk:.....anyway....καλές αγορές... :bye:

*

GhostriderNikos

Απ: γραναζι...
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 16, 2010, 01:29:38 μμ »
Φιλε σε ευχαριστω πολυ και μπραβο και ησουν πολυ χρησιμος για μενα :) το μονο που μενει ειναι να βρω απο που θα τα παραγγειλω γιατι δεν βρισκω τιποτα

..για δες ΕΔΩ...τελευταία έχει βάλει και σετάκια αλυσιδογράναζα....βέβαια για κάποιον λόγο δεν δείχνει να έχει επιλογές για τα δόντια του πίσω Renthal γραναζιού,ενώ παλιότερα είχε... :thnk:.....anyway....καλές αγορές... :bye:

ψαχνω κατι σε ελλαδα :) αν μπορεις....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης