0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Dilon

Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα....

Είμαι νέος στην παρέα των Aprilia Bikers και θα μπω κατευθείαν στα βαθιά.

Κάτοχος μιας Aprilia AF1 125 Replica....παλιά μηχανή,πρόγονος της γνωστής 125 RS.Είμαι ο 3ος τυχερός ιδιοκτήτης της....δόξα των θεό την πήρα αρκετά καλά συντηρημένη.Τώρα όμως ήρθε η ώρα να βάλω της δικές μου πινελιές στην μηχανή.
Το θέμα είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να βρώ τα ανταλλακτικά που χρειάζομαι.Εδώ έρχεστε εσείς όλοι οι οποιοί λίγο-πολύ είστε γνώστες των δίχρονων μηχανών Aprilia για να μου δώσετε τα φώτα σας.

Συνεχίζω με μια μικρή περιγραφή της μηχανής μου.(Για να βρούμε τις ομοιότητες με την 125RS).
Κινητήρας 154cc Polini (Το kit της Polini ταίριαξε γάντι και λειτουργεί εδώ και χρόνια χωρίς προβλήματα).
Carb μανίσιο 28mm PHBH Dellorto-Μανίσια εξάτμιση-Φιλτροχοάνη.
Φρένα Brembo  :kalo:
16'' Ζάντες (σε αντίθεση με της 17'' του RS)

Τώρα τι θέλω εγώ να κάνω για να βελτιώσω τις επιδόσεις και την αισθητική της μηχανής μου.
1)Αλλαγή εξάτμισης (Full Arrow)
2)Αλλαγή Carb (34mm VHSB Dellorto στην θέση του 28mm)
3) V-Force 3 Reed Valve System
4)Αγορά νέων καθρεπτών (λόγω ότι ο 2ος ιδιοκτήτης ξεφορτώθηκε τις μανίσιες)
5)Αλλαγή σε τακάκια
6)Φιλτροχοάνη ή Φιλτροκούτι Pipercross?
7)Αλλαγή ζαντών (από 16'' σε 17'').
8)Οποιαδήποτε ανταλλακτικό μπορώ να βρω για καβάντζα

Στο θέμα εξάτμιση,carb και V-Force 3 θέλω οι ειδήμονες και όχι μόνο του forum  να με διαφωτίσουν στο ερώτημα:αυτά τα parts που κυκλοφορούν στην αγορά θα ταιριάξουν στην δική μου μηχανή?
Το ίδιο ισχύει και για τους καθρέπτες και τακάκια....όσο αφορά τους καθρέπτες βρήκα μανίσιους στο ebay.it αλλά οι άτιμοι μακαρονάδες μου ζητάνε 100 ευρόπουλα στο ζευγάρι.Έτσι σκέφτομαι να πάρω τους καθρέπτες του 125Rs.Το θέμα είναι θα ταιριάζουν....ακριβώς το ίδιο και για τα τακάκια.Επίσης είναι δυνατόν να αλλάξω ζάντες.....το αναφέρω λόγω ότι είναι δύσκολο να βρίσκω ελαστικά για 16''?

Όπως προανέφερα είναι πολύ δύσκολο να βρω original ανταλλακτικά για το AF1 μου.....όποιος έχει υπόψει του κάποιο μαγαζί ή site που μπορώ να βρώ το οτιδήποτε θα του ήμουν ευγνώμων για την πληροφορία.

Δεν προχωράω σε πιο τεχνικά θέματα...περιμένω απάντηση για τα παραπάνω και στην πορεία ίσως να ζητήσω περισσότερες λεπτομέρειες.Οποιαδήποτε ιδέα για περαιτέρω βελτίωση της μηχανής μου είναι ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω να μην σας κούρασα με το post μου......




*

Shine

Απ: Aprilia AF1 125 Replica-Δυσκολίες στην συντηρησή-βελτιωσή της....
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 12, 2010, 04:06:38 πμ »
Καλως ηρθες λοιπον στο AP φιλος!!!
Τωρα Στο θεμα μας
οσο αναφωρα dell'orto,v force και arrow δεν εχεις προβλημα μπαινουν κουτι το καρμπυλατερ με την εισαγωγη του βεβαια..το polini εχει 2 τυπους για ROTAX 122 ή ROTAX 123  δες ποιο μοτερ εχεις και παιρνεις ενα απο ebay.κοιτα στο ιταλικο ebay εγω το δικο μου το πειρα απο εκει και η τιμη του ηταν πολυ καλη!
τωρα οσο αναφωρα ζαντες....
το AF1 ειναι του '91-'92 χρονολογια?διορθοσε με αμα κανω λαθος.
και πισω εχει μονομπρατσο ψαλιδι απο οσο εχω δει επειδει τυχαινει ενας φιλος να εχει οποτε ζαντες κοματακι δυσκολο να μπουν εκτος και αμα μπαινει το ψαλιδι απο τα δικα μας(μετα τα AF1)αυτο ομως 8α θελει μηχανουργικη κατεργασια στο σασι σου και ισως στο ψαλιδι για το σασι μας διαφερει!
Αποψη μου το αφηνεις ετσι οπως ειναι μονομπρατσο που ειναι τελειο!
Φρενα νομιζω εχουμε τα ιδια!Θα σου απαντησω μεσα στι βδομαδα που θα τα δω.
Ανταλλακτικα μοτερ θα βρεις αντιπροσοπεια σιγουρα...αλλα ριχνεις και μια ματια στο ebay και τριγυρο sites να κοιταξεις αμα το μοτερ σου ειναι τυπου ROTAX 122 ή ROTAX 123
Δεν νομιζω να ξεχασα κατι!

Καλο Δρομο!!!!! :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος ekazianis

  • *
  • 18
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia AF1 125 Replica-Δυσκολίες στην συντηρησή-βελτιωσή της....
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 12, 2010, 10:56:35 πμ »
Καλημέρα και απο μένα,με 16 ζάντες ειναι του 87 ή του 88,με μονο φαναρι και διπλο αντίστοιχα,πανέμορφο ηταν το πρασινο μαυρο ασπρο,το πρασινο ασπρο κοκκινο αλα ιταλική σημαι δεν μου άρεσε και πολυ,για μπροστα λαστιχο δεν πρεπει να ειναι και ιδιαιτερα δύσκολο,βλεπε ducati passo,honda fireblade αν δεν κανω κάποιο λαθος?,το μοτερ λογικα ειναι rotax 123,ψαξε ανταλακτικα για rx,rs πριν το 97.Το μηχανακι ειναι classic....τυχερε!!!.

*

Dilon

Απ: Aprilia AF1 125 Replica-Δυσκολίες στην συντηρησή-βελτιωσή της....
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 12, 2010, 06:57:46 μμ »
Καταρχήν να ευχαριστήσω τους φίλους Shine και ekazianis για τις χρήσιμες πληροφορίες τους.....

Shine όπως εύστοχα ο ekazianis ανέφερε το AF1 είναι του 88.Μονόμπρατσο με 16''.Πίστεύω ότι με τις παρατηρήσεις σας έκλεισε το θέμα ζάντες.
Τώρα όσο αφορά το μοτέρ θα σας γελάσω αν είναι Rotax 122 ή 123,αν και νομίζω ότι είναι 122.Η μηχανή φοράει ήδη το κιτ της polini και πιστεύω ότι το pjme.co.uk με καλύπτει στο θέμα ανταλλακτικά για μοτέρ....τώρα που το λέτε πρέπει να κάνω ένα ρεκτιφιέ στον παλιό Rotax....ας υπάρχει σε περίπτωση ανάγκης.

Για το carb ελπίζω να έχετε δίκιο και να μην έχω κανά prob....τώρα με την εξάτμιση αναρωτιέμαι πως θα την στερεώσω στην μηχανή....η μανίσια στηρίζεται σε 2 σημεία πάνω στον σκελετό....το ένα είναι για την φούσκα και το άλλο για το τελικό.Δεν έχω δει άλλο AF1 με arrow πάνω του για να δω πως την στερέωσε.

Η αλλαγή του carb και της εξάτμισης από ότι καταλαβαίνω συνεπάγεται και σωστό ρύθμισμα βαλβίδων.....χρειάζεται να κάνω τίποτα άλλο για να μην κολλήσω το μοτέρι?

Επίσης εκρεμεί το θέμα με τους καθρέπτες και τα τακάκια.Βασικά για φρένα περιμένω ενημέρωση από τον φίλο Shine.
Τώρα θέλω να μου πείτε αν υπάρχει περίπτωση να ταιριάζουν οι καθρέπτες του Rs στο AF1?

Κάτι άλλο δεν μου έρχετε στο μυαλό.....για οτιδήποτε άλλο θα ζητήσω ξανά την βοηθειά σας.

*

chris_xiii

Απ: Aprilia AF1 125 Replica-Δυσκολίες στην συντηρησή-βελτιωσή της....
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 12, 2010, 08:32:11 μμ »
φιλε μου δεν εχει βαλβιδες το μηχανακι σου οποτε δεν εχεις προβλημα απο αυτο, ;)

*

AkHeNaDoN

Απ: Aprilia AF1 125 Replica-Δυσκολίες στην συντηρησή-βελτιωσή της....
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 12, 2010, 09:08:26 μμ »

Η αλλαγή του carb και της εξάτμισης από ότι καταλαβαίνω συνεπάγεται και σωστό ρύθμισμα βαλβίδων.....χρειάζεται να κάνω τίποτα άλλο για να μην κολλήσω το μοτέρι?


Σωστό ρύθμισμα carb θέλει.
Βαλβίδες δεν έχουν τα 2Τ..
 :bye:

*

Dilon

Απ: Aprilia AF1 125 Replica-Δυσκολίες στην συντηρησή-βελτιωσή της....
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 12, 2010, 09:22:14 μμ »
Χμμμμμμμμμ......μεγάλη κοτσάνα πέταξα..... :srry:

Για αυτό παίδες είστε εδώ για να με διορθώνετε....με δίχρονα δεν έχω καλές σχέσεις.Και γενικά τώρα αρχίζω να εξοικειώνομαι με το τεχνικό κομμάτι.

Πάντως thanks για την παρατήρηση....

Κάτσε να διορθώσω το προηγούμενο post να μην γίνουμαι και άλλο ρεζίλι..... :cry:

Στο θέμα μας τώρα.....για αυτά που ανέφερε για αλλαγή carb και εξάτμισης....εκτός από ρύθμιση carb κάτι άλλο χρειάζετε να κάνω?

*

Shine

Απ: Aprilia AF1 125 Replica-Δυσκολίες στην συντηρησή-βελτιωσή της....
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 12, 2010, 10:26:55 μμ »
Λοιπον...απ'οσο μου ειπε ο φιλος μου που εχει το futura φοραμε ιδια φρενα αρα τα τακακια ειναι ιδια δεν εχεις προβλημα....
το μοτερ σου 123 γιατι τα δικα μας ειναι 122 και οσο αναφωρα τους καθρεπτες πραγματικα δεν ξερω διοτι του φιλου μου ειναι με πολυεστερικα φαιρινγ και εχει κλειστες τις θεσεις για τους καθρεπτες...τωρα μπορεις να δεις απο ενα αλλο rs ποιο καινουργιο και να συγκρινεις το υποπλαισιο που λογικα ειναι ιδιο...
απλα να ξες τα rs μετα το 98 βγενουν με αλλους καθρεπτες που η βαση τους ειναι στο υποπλαισιο μπροστα ενω στα ποιο παλια(διορθοστε με αν κανω λαθος)βγενουν βιδομενοι πανω στο μουτρο!
Καλη Τυχη!! :kalo: :kalo:

*

Dilon

Απ: Aprilia AF1 125 Replica-Δυσκολίες στην συντηρησή-βελτιωσή της....
« Απάντηση #8 - : Απρίλιος 14, 2010, 05:07:18 μμ »
Ευχαριστώ φίλε Shine για τις πληροφορίες σου.....

Θα ξεκινήσω απο τα πιο απλά τακάκια,καθρέπτες....εντός της βδομάδας θα τα έχω στα χέρια μου.Και σύντομα θα πάρω και το carb,arrow kai v3.....θα σας ξαναενοχλήσω για περαιτέρω πληροφορίες.

Μια απορία....εσείς με τα Rs με polini kit,v3,carb 34 dellorto και άνω και εξάτμιση....περίπου τι κατανάλωση έχετε (για μέση κατανάλωση μιλάω) και τι λαδάκι βάζετε?

*

Shine

Απ: Aprilia AF1 125 Replica-Δυσκολίες στην συντηρησή-βελτιωσή της....
« Απάντηση #9 - : Απρίλιος 15, 2010, 09:21:23 μμ »
Ευχαριστώ φίλε Shine για τις πληροφορίες σου.....

Θα ξεκινήσω απο τα πιο απλά τακάκια,καθρέπτες....εντός της βδομάδας θα τα έχω στα χέρια μου.Και σύντομα θα πάρω και το carb,arrow kai v3.....θα σας ξαναενοχλήσω για περαιτέρω πληροφορίες.

Μια απορία....εσείς με τα Rs με polini kit,v3,carb 34 dellorto και άνω και εξάτμιση....περίπου τι κατανάλωση έχετε (για μέση κατανάλωση μιλάω) και τι λαδάκι βάζετε?
ενοχλησε μας οσο θες.εξαλου αυτη ειναι η δουλεια του φορουμ........
οσο αναφωρα τη καταναλωση αυτο ειναι στο χερι σου στο τι αποστασεις θα κανεις και ποσο θα κουνας το δεξι σου χερι :hammer :hammer :hammer :hammer.
αλλα σιγουρα δεν θα καιει οσο το μαμα...δυστιχως παραπανω...καλο ρυθμιζμα θες..
και οσο για λαδι πρωσοπικα βαζω castrol tts.....
 :bye: :bye:

*

Dilon

Απ: Aprilia AF1 125 Replica-Δυσκολίες στην συντηρησή-βελτιωσή της....
« Απάντηση #10 - : Απρίλιος 16, 2010, 06:34:29 μμ »
Παίδες ακόμα μία απορία....το Aprilia 125 rs αν δεν κάνω λάθος έχει μπαταρία 12V 9amp.....μπορώ να χρησιμοποιήσω και στο δικό μου AF1 την ίδια μπαταρία?
Ρωτάω γιατί είδα σε ένα βρετανικό site ότι το δικό μου φοράει 12V 6amp.....

Η δικιά μου τα έφτισε και δυστυχώς δεν έχει κάποια ένδειξη τι ampere είναι....(αγορασμένη απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη από γερμανία).

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης