APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Shine στις Ιούνιος 04, 2010, 10:21:55 πμ
-
ηρθε η ωρα να αλλαξω τσιμουχες ρουλεμαν κτλ.....
απλα θα ηθελα να πληροφοριθω απ'οσους το εχουν ανοιξει τι να προσεξω στο ανοιξε και τι στο κλεισε!
επεισης εαν θα χρειαστω καποιο εργαλειο περα απο τα συνιθισμενα(καριδακια,γερμανικα,πολυγωνα,γερμανοπολυγωνα,μητοτσιμπιδα κ.τ.λ)
Ριξτε ενα χερι βοηθεια!
:bye: :bye: :bye:
-
χωρίς δυναμόκλειδο-ροπόκλειδο που πας;
-
Θα χρειαστεις κ κανα 200αρι ευρα κοντα για γνησιες φλατζες/τσιμουχες και τα σχετικα.. και μιας κ θα το ανοιξεις δεν τοι στελνεις κ σε εναν ρεκτιφιερα να σου περασει καινουρια ρουλεμαν στροφαλου κ μπιελα..?
:bye: :bye:
-
Εχεις καποιο προβλημα και θες να το ανοιξεις? :thnk:
-
το ρουλεμαν ειναι το μονο σιγουρο πως πρεπει να παει σε μηχανουργιο για να περαστει!!!
οσο για το ποσο το γνωριζω αλλα τι να κανω 34.000 χιλ.εχει το θηριο να μην αλλαξω κατι εκει κατω....
οσο για το προβλημα εχω το τρεμουλο που λεγαμε!
-
..γνώμη μου πάντως είναι να κάνεις μια ολοκληρωμένη ανακατασκευή μοτέρ...εφόσον και το polini kit ειναι καινουργιο....στο τέλος θα έχεις ένα σχεδόν καινούργιο μοτέρ....θα ξέρεις ακριβώς τι παίζει μέσα...και ξεκινάς από το μηδέν...
..ότιδήποτε άλλο μου φαίνεται ανούσιο...αφού θα ανοιχθεί κάνε την δουλειά ολοκληρωμένα και σωστά....να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.... :bye:
χωρίς δυναμόκλειδο-ροπόκλειδο που πας;
:thup1:
-
Σιγουρα θα χρειαστεις εξολκεα για να βγαλεις τον στροφαλο απο τα καρτερ.
Οχι σφυρι.
Επισης εξολκεα θελει και το βολαν αλλιως θα του κανεις ζημια.
Και ορισμενα ρουλεμαν του σαζμαν ειναι "τυφλα" και θελουν εξολκεα να βγουν.
Μεγαλη προσοχη στις ροδελες του σαζμαν να ξερεις που παει η καθε μια (αυτες που πατανε στα καρτερ ειναι ελευθερες και μολις το λυσεις φευγουν).
χωρίς δυναμόκλειδο-ροπόκλειδο που πας;
:thup1: :thup1: :ohyes: :ohyes:
-
ρε παιδια ενοειται το δυναμοκλειδο μηχανικος ειμαι!!!! :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
ευχαριστω τους παντες..
αντε και ο θεος βοηθος!!!!
και πανω απ'ολα να'χουμε ενα καλο καλοκαιρι
-
καλα το δυναμοκλειδο δεν ειναι και αναγκαστικο και εμεις που δεν ειχαμε μια χαρα εγινε η δουλεια.
και οντως στο σασμαν να δωσεις ιδιαιτερη προσοχη τα υπολοιπα ειναι πολυ απλα.
-
καλα το δυναμοκλειδο δεν ειναι και αναγκαστικο και εμεις που δεν ειχαμε μια χαρα εγινε η δουλεια.
και οντως στο σασμαν να δωσεις ιδιαιτερη προσοχη τα υπολοιπα ειναι πολυ απλα.
:w3% :w3% :w3%
-
καλα το δυναμοκλειδο δεν ειναι και αναγκαστικο και εμεις που δεν ειχαμε μια χαρα εγινε η δουλεια.
και οντως στο σασμαν να δωσεις ιδιαιτερη προσοχη τα υπολοιπα ειναι πολυ απλα.
:w3% :w3% :w3%
:h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
-
καλα το δυναμοκλειδο δεν ειναι και αναγκαστικο και εμεις που δεν ειχαμε μια χαρα εγινε η δουλεια.
και οντως στο σασμαν να δωσεις ιδιαιτερη προσοχη τα υπολοιπα ειναι πολυ απλα.
εεεε...δεν νομιζω να ειναι τοσο απλο!
το δυναμοκλειδο βγηκε για καποιο λογο!για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο δεν θα σφιξω βιδα απο φερινγκ ρε τρελε ειναι ποιο σημαντικα τα εντοσθια ενος μοτερ..θελουν προσοχη!
ας πουμε τις κεφαλες τους κυλινδρους τα καβαλετα στροφαλου κλπ γιατι τα σφιγκουν με καποια συγκεκριμενη ουσιαστικο δυναμη που λεει ο κατασκευαστης!
:bye: :bye:
-
βασικα ρε παιδια ειστε ολοι μηχανικοι και τα γνωριζετε καλυτερα αλλα εγω καβαλετα δεν ειδα ποτε στο μοτερ μου και ουτε κουζινετα εχει στον στροφαλο για να θελει δυναμοκλειδο και ουτε για την κεφαλη μου χρειαστηκε τωρα οτι θελει κανει ο καθενας. σορι που ειπα και την γνωμη μου.
-
Μηχανικοι δεν ειμαστε ολοι κ δεν δηλωνουμε ολοι κατι τετοιο.. Αλλα προσωπικα οταν η μαμα aprilia στο workshop manual μου λεει να σφιξω με δυναμοκλειδο κ με ακριβεις αριθμους τον κυλινδρο και το καπακι τοτε το κανω!
:bye: :bye:
-
Μηχανικοι δεν ειμαστε ολοι κ δεν δηλωνουμε ολοι κατι τετοιο.. Αλλα προσωπικα οταν η μαμα aprilia στο workshop manual μου λεει να σφιξω με δυναμοκλειδο κ με ακριβεις αριθμους τον κυλινδρο και το καπακι τοτε το κανω!
:bye: :bye:
λιγοι το διαβαζουν αυτο το τοσο απλο αλλα ταυτοχρονα τοσο σημαντικο βιβλιαρακι..
γενικοτερα σαν χωρα το εχουμε αυτο!!!ειμαστε πολυ ο,τι να'νε σε αρκετους τομεις ολοι κανουμε λες και τα ξερουμε ολα!
προσωπικα εχω δει μπορστα μου να βαζουν αναποδα εκκεντροφορους σε κεφαλι και με τη πρωτη μιζια τον εκοψε .
:tez: :tez: :tez: :tez:
-
Εγω προσωπικα εχω απογοητευτει τοσο πολυ απο τους μαχανικους και τους (μαστορες)που απποφασισα να ανοιξω και γω μονος μου το μοτερ .προ τριμινου αλαξα φλαντζα ουτε τσεκαρισμα εγινε στη κεφαλη,ουτε δυναμοκλειδα ουτε τπτ (σε συνεργειο) και ξεχασαν να μου βαλουν και μια ροδελα σε γραναζι που παιρνει κινηση απο μιζα, οποτε ποιος ο λογος να παω σε συνεργειο?πιο προσεκτικος θα ειμαι εγω αφου θα εχω και το φοβο μη κανω ζημια και εχω και το μανιουαλ ενω αυτοι δεν εχουν τπτ.τωρα για το αποτελεσμα θα δειξει θα σας πω μολις αρχισω.
-
:bye:
προσωπικη μου αποψη ειναι: οταν δεν εχεις τις γνωσεις για να φτιαξεις κατι τοτε το πιο πιθανο ειναι να το καταστρεψεις...
;)
-
Προσωπικη μου αποψη ειναι:
Αν εισαι αποφασισμενος για τα χειροτερα και προτιθεσαι να το ρισκαρεις για να ξεδιψασεις τις γνωσεις σου και να μαθεις μερικα πραγματα, ορμα του και μη μασας.
Ολοι καπως αρχισαμε.Μερικες φορες μας κοστισε κι ενα ολοκληρο μηνιατικο αλλα οι γνωσεις ηταν ανεκτιμητες
:bye: :bye: :bye:
-
φιλε makis σχετικες γνωσεις υπαρχουν μιας και ειχα τη τρελα με τα μηχανικα απο μικρος.εχω ανοιξει κινητηρα εχω αλαξει ελατηρια ,πιστονια κτλ απλα στο συγκεκριμενο στα εσωψυχα δε ξερω τι θα συναντησω.το προβλημα μου ειναι σε εργαλεια(εξωλκεα,αεροκλειδο δυναμοκλειδο) πουδεν εχω και σε παγκο για να τον δουλεψω
-
Προσωπικη μου αποψη ειναι:
Αν εισαι αποφασισμενος για τα χειροτερα και προτιθεσαι να το ρισκαρεις για να ξεδιψασεις τις γνωσεις σου και να μαθεις μερικα πραγματα, ορμα του και μη μασας.
Ολοι καπως αρχισαμε.Μερικες φορες μας κοστισε κι ενα ολοκληρο μηνιατικο αλλα οι γνωσεις ηταν ανεκτιμητες
:bye: :bye: :bye:
αυτο ειναι το μονο σιγουρο!