APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Aγωνιστικά Νέα => Μήνυμα ξεκίνησε από: apriliabikers.gr στις Ιανουάριος 18, 2007, 01:08:05 μμ
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=771094&lngDtrID=244
-
Αθήνα
Aνοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία πίστας Formula 1 στην Eλλάδα, μετά την υπογραφή από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος, που καθορίζει τις τεχνικές προδιαγραφές δημιουργίας και λειτουργίας αυτοκινητοδρομίων (πίστας αγώνων).
Σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, ως αυτοκινητοδρόμια χαρακτηρίζονται ειδικές εγκαταστάσεις, που προορίζονται για τη διεξαγωγή αγώνων αυτοκινήτου και αποτελούνται από πίστα αγώνων αυτοκινήτου, κτιριακές εγκαταστάσεις που υποστηρίζουν και διευκολύνουν τους αγώνες αυτοκινήτου και συμπληρωματικές υποδομές.
Eνδιαφέρον για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίων έχει επιδειχθεί, όπως είναι γνωστό, από την Πάτρα, τον Oρχομενό Bοιωτίας και την Kρήτη.
Όπως γράφει την Πέμπτη η εφημερίδα Ημερησία, ειδικότερα για την περιοχή της Πάτρας, η εταιρεία «Aυτοκινητοδρόμιο Πάτρας AE» προτίθεται πλέον, με τη θέσπιση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου, να ζητήσει και να λάβει από την αρμόδια διεύθυνση του EOT την έγκριση σκοπιμότητας για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στις Pέντες Xαλανδρίτσας Πάτρας.
Aνάδοχος εταιρεία για την κατασκευή του έργου είναι η κατασκευαστική εταιρεία «Iόνιος AE». O προϋπολογισμός κατασκευής του Aυτοκινητοδρομίου εκτιμάται σε άνω των 30 εκατ. ευρώ και τα βήματα που απαιτούνται να γίνουν είναι, εκτός της έγκρισης σκοπιμότητας, η έκδοση Kοινής Yπουργικής Aπόφασης, που θα ορίζει τις επιλέξιμες δαπάνες, και η αξιολόγηση του φακέλου από το Eλληνικό Kέντρο Eπενδύσεων.
ΟΛΑ ΚΑΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!
-
Δυστυχώς δεν είναι έτσι. Σε παρόμοια κουβέντα που υπήρχε σε άλλο φόρουμ, συνάδελφος που μένει Πάτρα και ξέρει τα πράγματα κάπως καλύτερα μου είπε :
«Τα 'παμε, δε θα γίνει στην Πάτρα.... όλες οι προσπάθειες θα ναυαγήσουν
Οι κάτοικοι αντιδρούν και ζητάνε πάρα πολλά πράγματα από τον επενδυτή για να συμφωνήσουν, όπως δωρεάν εισιτήρια κλπ κλπ... Τα κονδύλια δε θα βρεθούν ποτέ. Η Χαλανδρίτσα είναι σα να βγήκε μόλις από την Τουρκοκρατία. Μην ελπίζετε να πάνε όλα καλά. Εν τω μεταξύ έχουν ήδη υπογράψει οι επενδυτές και ο κατασκευαστής για την πίστα στην Κρήτη εκεί θα γίνει (σχεδόν) σίγουρα. Οπότε πόσες πίστες θα έχουμε στην Ελλάδα? Μακάρι να γίνει στην Χαλανδρίτσα γιατί είναι 25 λεπτά από το σπίτι μου -θα σας φιλοξενώ όλους εννοείται, έχω και ελαιώνα για σκηνές- αλλά δεν ελπίζω πλέον. Το έχω βγάλει τελείως από τα όνειρά μου! Χαλανδριτσιώτες, τις γκλίτσες παραμάσχαλα και στα γελάδια σας που μου θέλετε και πίστα » ..... :(
Τουλάχιστον εσύ έχεις την πιστάρα δίπλα σου.... Εμείς θα πρέπει να πέρνουμε καράβι για Κρήτη :sh% :rant1:
-
Το μόνο σίγουρο είναι οτι θα σας φιλοξενήσω έγω πρώτα στο sixdays του χρόνου :strt2: :strt2: :strt2: :strt2:
-
Κοιτα απόσο ξέρω απο ενα φιλο Πατρινό, η εκταση στην χαλανδρίτσα έχει δωθεί και υπάρχει μέχρι και η χαραξη, δηλ εχει πέσει το υπόστρωμα για την άσφαλτο.
Απο εκει και πέρα αφου δεν κολλάμε σε απαλωτριωσεις κλπ και επιδη ο Δημος κάνει κρα να γινει η πίστα στην Πατρα, άσε τους χαλανδριτσιωτες να κοπανιούνται... θα τους ταξουνε χ θα παρουν τα @@ τους και η πιστα θα γινει.
Οταν θέλει η "εξουσία" ο λαός τρωει τον πουλο (με το συμπάθειο)
-
more as ginei pista kai vlepoume opou kai an einai eimai sigouros oti 8a vre8ei kosmos na tin gemizei ....giait kai afto tous apasxolei..
e kai tis ipoloipes meres xara na exoun ta track days kai oi alles ekdilosois pou sigoura 8a vroun na kanoun tis ipoloipes meres stin pista (an ginei..)
-
Ας φτιαχτεί πίστα στην Ελλάδα και ας είναι οπουδήποτε... ;) :D
-
σημερα στο ραδιοφωνο καθως γυρνουσα απο χαλκιδα ακουγα οτι εγινε εγκριση μονο για την πατρα και οχι για την αθηνα.
παιδια εγω πιστευω οτι πρωτα θα γερασουμε τοσο ωστε να μην μπορουμε να καβαλισουμε μηχανη και μετα θα φτιαχτει η πιστα και αυτη δεν θα ειναι προδιαγραφων F1 :(
-
παντως αν φτιαχτει στην κρητη θα σας φιλοξενω εγω.εχω ενα υπογειο με κατι βαρελακια κρασιου μουρλια! :D
-
Εμενα η κρητη μου φαντάζει ποιό "ευκολη" σε προσβαση απο τις Σερρες πάντος.
Μπαινεις στο καραβακι Παρασκευη βραδυ, ριχνεις τον υπνάκο σου, και πουρνο πουρνο σκας κρητη χωρις να εχεις οδηγήσει τα 600χλμ των σερρων και πας πιστα φρέσκος φρέσκος.
Το κακο ειναι οτι τα καράβια τα εχουν κανει αρκετα γρηγορα και οι 5 ωρες υπνο δεν ειναι αρκετές :D
Αααααχ τι ωραία ηταν τα 12ωρα καραβάκια
-
S-T έγραψε:
Εμενα η κρητη μου φαντάζει ποιό "ευκολη" σε προσβαση απο τις Σερρες πάντος.
Μπαινεις στο καραβακι Παρασκευη βραδυ, ριχνεις τον υπνάκο σου, και πουρνο πουρνο σκας κρητη χωρις να εχεις οδηγήσει τα 600χλμ των σερρων και πας πιστα φρέσκος φρέσκος.
Το κακο ειναι οτι τα καράβια τα εχουν κανει αρκετα γρηγορα και οι 5 ωρες υπνο δεν ειναι αρκετές :D
Αααααχ τι ωραία ηταν τα 12ωρα καραβάκια
σιγουρα η κρητη ειναι πιο ευκολη σε προσβαση και πιο οικονομικη θα ελεγα.γλιτωνεις βενζινες και διαμονη που ειναι ενα σεβαστο ποσο.
-
dodos_1 έγραψε:
σιγουρα η κρητη ειναι πιο ευκολη σε προσβαση και πιο οικονομικη θα ελεγα.γλιτωνεις βενζινες και διαμονη που ειναι ενα σεβαστο ποσο.
Πιο ξεκούραστα από τις Σέρρες σίγουρα. Πιο οικονομικά αμφιβάλλω. (120€ μόνο τα εισιτήρια με το Highspeed είχαν το καλοκαίρι). Ξενοδοχείο; Φαγητό;
Μπορεί να συγκριθεί το κόστος με μια πίστα έστω και 300 χλμ από την Αθήνα ;
-
θεωρω οτι αν πας κρητη δεν χρειαζεται να μεινεις σε ξενοδοχειο με την προϋποθεση οτι θα πας αυθημερον.και για να κανουμε συγκριση κρητης και σερρων θα πρεπει να τα υπολογισουμε ολα.τωρα μπορουμε να πουμε οτι τα εισιτηρια με τις βενζινες ειναι μια η αλλη αλλα κανεις περικοπες απο αλλου.δηλαδη διαμονη ειναι προαιρετικη αφου μπορεις να πας αυθημερον.η φθορα ελαστικων ειναι ενα θεμα.κανεις 1200χλμ.+χλμ.της πιστας(αθηνα-σερρες-πιστα-σερρες-αθηνα)και μετα πας για αλλαγη ελαστικων.αν πας σερρες με αμαξι+τρεϊλερ ξεφευγεις παρα πολυ με τα εξοδα...αν πουμε οτι τα εξοδα ειναι ακριβως τα ιδια για σερρες και κρητη πιστευω οτι θα επελεγες την κρητη αφου θα πηγαινες πιο ξεκουραστα και χωρις ταλαιπωρια. :)
-
Ετσι είναι, αλλά ξέρω σίγουρα ότι κάποιοι στέλνουν τις μηχανές με φορτηγό. Κόστος 80€. Το έχουν κάνεικάποιοι φίλοι και ανεβαίνουν 3-4 με ένα αυτοκίνητο.
Βέβαια το 1500 χλμ τα τρως στο κεφάλι....
-
Διαβάζω όλα αυτά και από την άλλη σκέφτομαι πόσες πίστες υπάρχουν σε κάθε πόλη της Ευρώπης! Όχι σε κάθε χώρα, σε κάθε πόλη! Παιδιά, είμαστε ΠΟΛΥ πίσω! Μια πίστα δε θα φέρει την άνοιξη! Ένα κάρο χρήματα θα ζητάνε για να μπεις! Δε θα είναι Σέρρες...
-
το οτι ειμαστε παρα πολυ πισω το γνωριζουμε ολοι και ειναι προφανες απο τα πανελληνια πρωταθληματα...αλλα μια τετοια πιστα ισως κανει την αρχη για τη μεγαλη ανατροπη!!! :h1: :h1:
σιγουρα θα ζητανε πολλα ευρα για να μπουμε για μια γυρα...
-
Οι Σέρρες είναι μακριά για μας τους "απο κάτω"anyway!!!
Οπότε μια πίστα στην Κρήτη είναι προτιμότερη.
Εκτός απο το ότι γλυτώνεις την φθορά ελαστικών η τα έξοδα μετα φοράς της Μοτό(για όσους έχουν αυτή την πολυτέλεια)τα έξοδα μετακινήσεως(εισητηρεια,βενζίνες κτλ) γλυτώνεις το βασικότερο που είναι η ταλαιπωρία,είναι 1500 χμ!!!!
Επίσης έχει και πολύ καλύτερο κλίμα απο την Β.Ελλάδα.
-
Το επάγγελμα μου είναι ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ και η επιστημονικη μου αποψη είναι πως περιοχές όπως η ΚΡΗΤΗ H ΠΑΤΡΑ Η ΡΟΔΟΣ Mε τουριστική ανάπτυξη, δεν χρειάζονται μια πίστα για να ανπτυχθουν και άλλο, και δεν μιλώ για τις ΣΕΡΡΕΣ, αλλα υπάρχουν τόσα μέρη στην Ελλάδα με μεγάλα προβληματα ανεργείας που χρείαζονται ώθηση και κρατική μέριμνα για να αναπτυχθούν.
Οσον αφορά για το κόστος που λές θελω να σας δω το καλοκαίρι foul season όταν δεν θα βρίσκεται ξενοδοχεία και θα σας πιάνουν τον κω!!!!! σε τουριστικές περιοχές για μια βραδιά και όταν θα πρέπει να κλείσετε εισητήριο για το καράβι μια βδομάδα πριν. Όσον αφορα την ταλαιπωρία γουσταρω να τρέχετε όλη την μέρα και το βράδυ να πέσει κανένα απαγορευτικό και μετα να δείτε.
Το που θα στήσεις μια επιχείρηση ενα νοσοκομείο μια υπηρεσια μια πιστα είναι ολόκληρη επιστήμη που στη Ελλάδα δεν εφερμόζεται ποτεεεεεεεεεεεε!
Επειδη καταλαβαίνω οτι οι ΣΕΡΡΕΣ είναι μακριά αποψη μου είναι οτι υπάρχουν πολλες περιοχές κόντα στην Αθήνα που πραγματικά υποφέρουν και μια πίστα θα δώσει μια καποια ώθηση (επενδύσεις θέσεις εργασίας κτλ)
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΙΗ ΜΟΥ ΤΑΠΕΙΝΗ ΑΠΟΨΗ
-
Το προεδρικό διάταγμα αναφέρει ότι το μέρος που θα επιλεγεί πρέπει να είναι προσβάσιμο από αέρα (αεροδρόμιο), στεριά (οδικό δίκτυο, τρένο) και θάλασσα (πλοία) ταυτόχρονα.
Γιαυτό τον λόγο είναι δύσκολο να επιλεγεί η Κρήτη.
Επίσης οι Πατρινοί είναι ένα βήμα μπροστά, καθώς υπάρχει ήδη συσταθεί ανώνυμη εταιρία που θα αναλάβει την κατασκευή και διαχείριση της πίστα και το μόνο που λείπει είναι το κεφάλαιο (35εκ).
Ερωτηθείς ο δήμαρχος την Πάτρας αν οι κάτοικοι της Χαλανδριοτησας είναι θετικοί στην κατασκευή πίστας στην περιοχή τους, απάντησε έμμεσα ότι μια πίστα θα φέρει μεγάλη οικονομική ανάπτυξη στην Πάτρα και γενικότερα στην δυτική Ελλάδα.
Τέλος ο Άρης Σταθάκης σημείωσε το ότι δεν πρέπει να μιλάμε για πίστα F1, μιας και είναι δύσκολο να μας δοθεί αγώνας ακόμα και αν έχουμε την πίστα, μια και παίζονται μεγάλα οικονομικά συμφέροντα. Προτεραιότητα είναι απλά να φτιαχτεί μια πίστα που τηρεί όλες τις προϋποθέσεις.
Ερωτηθείς για την πίστα της Τουρκίας δήλωσε οι στρατιωτικοί την προώθησαν πολύ για εσωτερικούς λόγους αλλά και για την ανάδειξη της Τουρκίας (με διάφορους τρόπους) στο εξωτερικό.
-
Zeppelin έγραψε:
Το προεδρικό διάταγμα αναφέρει ότι το μέρος που θα επιλεγεί πρέπει να είναι προσβάσιμο από αέρα (αεροδρόμιο), στεριά (οδικό δίκτυο, τρένο) και θάλασσα (πλοία) ταυτόχρονα.
.
Γι αυτό γράφω οτι η επιστήμη δεν εφαρμόζετε στο ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ φωτογραφικα προεδρικά διατάγματα προσβάσιμο απο αέρα ποιες πόλεις έχουν στην ΕΛΛΑΔΑ αεροδρόμια πρωτευουσα συμπρωτεύουσα και πόλεις με κάλη ανάπτυξη προσβάσιμο απο Θάλασσα άρα τουριστική περιοχη (με αρκετο χρήμα) ΕΛΛΑΝΤΑΑΑΑΑΑ ακόμη ακι σ'αυτό το θέμα οι πλόυσιοι πλουσιότεροι και οι φτωχοι φτωχώτεροι. Στην Βεροια πχ που έσβησε η παραγωγη ΡΟΔΑΚΙΝΩΝ δεν μπορεί να γίνει δεν έχει αεροδρόμιο λιμάνι στην Νάουσα που η κλωστουφαντουργία έκλεισε και αφησε πίσω ανέργουσ δεν μπορει να γίνει. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΙΣ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΡΟΕΔΡΙΚΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ :P :P :P :P :P :P
-
Ξέχασα να πω ότι ο Σταθάκης εδώ και χρόνια έχει προτείνει τα Μέγαρα.
-
Προσωπικά πιστεύω πως η Ελλάδα δεν χρειάζετε να οργανώσει αγώνα F1 ή motogp! Θα προτιμούσα με τα 35 εκατ. να γινόταν 5 πίστες πιο μικρές σε όλη την Ελλάδα με προδιαγραφές για τοπικά πρωταθλήματα και να δεις πως αλλάζει η νοοτροπία του Έλληνα! Εμείς πάμε να φτάσουμε σε μια μέρα αυτούς που παλεύουν από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα!
-
;) ;) ;) και χωρίς να έχουμε τη τεχνογνωσια ΣΩΣΤΟΣ
-
Jean έγραψε:
Θα προτιμούσα με τα 35 εκατ. να γινόταν 5 πίστες πιο μικρές σε όλη την Ελλάδα
Σε γειτονικό φόρουμ που υπήρχε αντίστοιχη κουβέντα κάποιος έβαλε αυτό το link (http://www.2810.gr/index.php?gt=S&id=37387). Προσέξτε για τι κόστος μιλάει !!!!!! Αν θυμάμαι καλά κάπου εκει είχε στοιχίσει η πίστα της Κινας που θεωρήται από τις καλύτερες αυτή τη στιγμή.
-
ΔΗΛΑΔΗ
(15/01/2007)
Πίστα για αγώνες Φόρμουλα1 σχεδιάζει η εταιρεία «Αυτοκινητοδρόμιο Κρήτης Α.Ε», στις Κάτω Γούβες Ηρακλείου, σε μια έκταση 3 χιλιάδων στρεμμάτων, όπου θα μπορούν να φιλοξενηθούν 100 χιλιάδες θεατές. Πρόκειται για υπερσύγχρονη πίστα η οποία θα πληροί όλες τις προδιαγραφές της παγκόσμιας ομοσπονδίας. Το κόστος του έργου θα ανέλθει σε 372 εκατομμύρια ευρώ.
Να ρωτήσω κατι πολύ απλό με τέτοιο κόστος ποσο θα έχει είσοδο για να μπορέσει να κάνει απόσβεση? :( :( :(
-
Παιδιά αυτό το κόστος δεν νομίζω να είναι σωστό, ο δήμαρχος της Πάτρας και ο Σταθάκης (στην ίδια εκπομπή στην ΝΕΤ) είπαν ότι το κόστος είναι 35εκ. ευρό και μάλιστα για να ξεκινήσει το έργο πρέπει να προκαταβληθούν 14εκ.
Επίσης απόσβεση δεν θα γίνει μόνο στους αγώνες F1, θά γίνονται πολλοί άλλοι αγώνες/δοκιμές.
-
Ακριβώς δεν θα κάνουν απόσβεση μόνο απο την f1 εκεί θα έιναι απο μέσα με τα μπούνια θα στα παίρνουν χοντρα ακόμη και για ένα Τrackday απο την διαμονη και τα φαγητά για να καλύψουν τα έξοδα. :bye: :bye:
-
Zeppelin έγραψε:
Παιδιά αυτό το κόστος δεν νομίζω να είναι σωστό, ο δήμαρχος της Πάτρας και ο Σταθάκης (στην ίδια εκπομπή στην ΝΕΤ) είπαν ότι το κόστος είναι 35εκ. ευρό και μάλιστα για να ξεκινήσει το έργο πρέπει να προκαταβληθούν 14εκ.
Επίσης απόσβεση δεν θα γίνει μόνο στους αγώνες F1, θά γίνονται πολλοί άλλοι αγώνες/δοκιμές.
Λόγω επαγγέλματος (Μηχανικός) όταν ακούτε 35 εκατ κόστος έργου να ξέρετε οτι θα πάει τελικό κόστος πάνω από 100! Να φάνε και οι κοιλαράδες που μας κυβερνούν! Θα σας χαλάγανε 5 πίστες επιπέδου Σέρρες! Εμένα πάλι καθόλου...
-
απ οτι ξερω για να γινει αγωνας F1 πληρωνεις πολλα
με τα εισητηρια τα τηλεοπτικα και τις διαφημησεις εισαι παλι απο μεσα
απλα τα πολλα τα εσοδα ειναι στους ευρωπαικους και βαλκανικους αγωνες.
φετος θα εχει απο εναν τετοιο αγωνα στην πιστα εναν για μηχανες κι ενα για καρτ.
περισσοτερα θα σας πω την τεταρτη 20,00 εχουμε εκλογες και συζητηση στο αυτοκινητοδρομιο γυρο απο αυτα τα θεματα :bye:
-
Πιο κοντά στην Ελλάδα η πίστα F1
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η κατασκευή της πρώτης πίστας Formula 1 στην Ελλάδα. Ειδικότερα, υπεγράφη από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας το Προεδρικό Διάταγμα που καθορίζει τις τεχνικές προδιαγραφές δημιουργίας και λειτουργίας των Αυτοκινητοδρομίων στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, ως αυτοκινητοδρόμια χαρακτηρίζονται ειδικές εγκαταστάσεις, που προορίζονται για τη διεξαγωγή αγώνων αυτοκινήτου και αποτελούνται από πίστα αγώνων αυτοκινήτου, κτιριακές εγκαταστάσεις που υποστηρίζουν και διευκολύνουν τους αγώνες αυτοκινήτου και συμπληρωματικές υποδομές. Eνδιαφέρον για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίων έχει επιδειχθεί, όπως είναι γνωστό, από την Πάτρα, τον Oρχομενό Bοιωτίας και την Kρήτη. Όπως γράφει την Πέμπτη η εφημερίδα Ημερησία, ειδικότερα για την περιοχή της Πάτρας, η εταιρεία Aυτοκινητοδρόμιο Πάτρας AE προτίθεται πλέον, με τη θέσπιση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου, να ζητήσει και να λάβει από την αρμόδια διεύθυνση του EOT την έγκριση σκοπιμότητας για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στις Pέντες Xαλανδρίτσας Πάτρας.
Aνάδοχος εταιρεία για την κατασκευή του έργου είναι η κατασκευαστική εταιρεία Iόνιος AE. O προϋπολογισμός κατασκευής του Aυτοκινητοδρομίου εκτιμάται σε άνω των 30 εκατ. ευρώ.
-
Πιο κοντά στην Ελλάδα η πίστα F1
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η κατασκευή της πρώτης πίστας Formula 1 στην Ελλάδα. Ειδικότερα, υπεγράφη από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας το Προεδρικό Διάταγμα που καθορίζει τις τεχνικές προδιαγραφές δημιουργίας και λειτουργίας των Αυτοκινητοδρομίων στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, ως αυτοκινητοδρόμια χαρακτηρίζονται ειδικές εγκαταστάσεις, που προορίζονται για τη διεξαγωγή αγώνων αυτοκινήτου και αποτελούνται από πίστα αγώνων αυτοκινήτου, κτιριακές εγκαταστάσεις που υποστηρίζουν και διευκολύνουν τους αγώνες αυτοκινήτου και συμπληρωματικές υποδομές. Eνδιαφέρον για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίων έχει επιδειχθεί, όπως είναι γνωστό, από την Πάτρα, τον Oρχομενό Bοιωτίας και την Kρήτη. Όπως γράφει την Πέμπτη η εφημερίδα Ημερησία, ειδικότερα για την περιοχή της Πάτρας, η εταιρεία Aυτοκινητοδρόμιο Πάτρας AE προτίθεται πλέον, με τη θέσπιση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου, να ζητήσει και να λάβει από την αρμόδια διεύθυνση του EOT την έγκριση σκοπιμότητας για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στις Pέντες Xαλανδρίτσας Πάτρας.
Aνάδοχος εταιρεία για την κατασκευή του έργου είναι η κατασκευαστική εταιρεία Iόνιος AE. O προϋπολογισμός κατασκευής του Aυτοκινητοδρομίου εκτιμάται σε άνω των 30 εκατ. ευρώ.
Μακάρι αλλα εμένα μου φαίνεται πως δεν θα γίνει τίποτα και πως ολα αυτά είναι μια ακόμα ευκαιρία για "ρεμούλες" !!!
-
Εγώ αν δεν ΜΠΩ ΜΕΣΑ να ΔΩ αγώνα δεν πιστεύω τίποτα πλέον. Το σύστημα των έργων είναι τέτοιο, που πολλά αρχίζουν στα χαρτιά ώστε να γίνει το πρώτο φαγοπότι από τις μελέτες. Μετά βγαίνουν ασύμφορα ή κολλάνε στις περιβαντολoγικές μελέτες, οπότε αρχίζουν τα "ναι μεν, αλλά..."
-
Μακάρι αλλα εμένα μου φαίνεται πως δεν θα γίνει τίποτα και πως ολα αυτά είναι μια ακόμα ευκαιρία για "ρεμούλες" !!!
Στο τέλος όλα τα κάνουμε... το θέμα είναι με τί κόστος! :thnk:
Θυμίζω την περίπτωση του Ελ.Βενιζέλος (...εκμεταλλέυεται από την Hochtief για 30 χρόνια!!)
-
Έχω μια μεγάλη απορία γιατι στο θέμα πίστα μιλάμε για κρατική εμπλοκή με όλα τα παρελκόμενα? ( λαμόγια, υπαλλήλους που λαδόνονται μίζες κτλ και στο τέλος εγκατάλειψη των έργων βλεπε ολυμπιακά) αν υπάρχει πρόσφορο έδαφος για επενδυση ας την κάνει κάποιος ιδιώτης η κάποια λέσχη γιατι να χρεωθει η γιαγιά κι άλλο φόρο στο πετρελαιο θερμανσης η ό φτωχός βιοπαλαιστής αλλες δυο μονάδες φπα. Για να πάει ο εκάστοτε πολιτικός στην περιοχή του και να πει σας έκανα πίστα? :bye: :bye: :bye:
-
Σωστός!! Εγώ απλώς σχολίασα την είδηση...γενικά πιστεύω ότι μια πίστα προδιαγραφών F1 στην Ελλάδα, χωρίς εξασφάλιση αγώνων ίσως να είναι ασύμφορη. Καλύτερα άλλη μια επιπέδου Σερρών, ώστε να είναι βιώσιμη με τα Ελληνικά δεδομένα
-
Πιο κοντά στην Ελλάδα η πίστα F1
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η κατασκευή της πρώτης πίστας Formula 1 στην Ελλάδα. Ειδικότερα, υπεγράφη από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας το Προεδρικό Διάταγμα που καθορίζει τις τεχνικές προδιαγραφές δημιουργίας και λειτουργίας των Αυτοκινητοδρομίων στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, ως αυτοκινητοδρόμια χαρακτηρίζονται ειδικές εγκαταστάσεις, που προορίζονται για τη διεξαγωγή αγώνων αυτοκινήτου και αποτελούνται από πίστα αγώνων αυτοκινήτου, κτιριακές εγκαταστάσεις που υποστηρίζουν και διευκολύνουν τους αγώνες αυτοκινήτου και συμπληρωματικές υποδομές. Eνδιαφέρον για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίων έχει επιδειχθεί, όπως είναι γνωστό, από την Πάτρα, τον Oρχομενό Bοιωτίας και την Kρήτη. Όπως γράφει την Πέμπτη η εφημερίδα Ημερησία, ειδικότερα για την περιοχή της Πάτρας, η εταιρεία Aυτοκινητοδρόμιο Πάτρας AE προτίθεται πλέον, με τη θέσπιση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου, να ζητήσει και να λάβει από την αρμόδια διεύθυνση του EOT την έγκριση σκοπιμότητας για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στις Pέντες Xαλανδρίτσας Πάτρας.
Aνάδοχος εταιρεία για την κατασκευή του έργου είναι η κατασκευαστική εταιρεία Iόνιος AE. O προϋπολογισμός κατασκευής του Aυτοκινητοδρομίου εκτιμάται σε άνω των 30 εκατ. ευρώ.
απο το στομα σας και στου θεου το αυτι!!!
-
Μιας και διαβαζα για πιστες γενικοτερα δειτε αυτο.
Η μια εγκατελλημενη η αλλη υπο κατασκευη απο το 2005.
-
θα δειξει το μελλον!!!
:bye:
-
Ρε Γρηγοράκη, μιας και έχεις χωματερό, δεν πας για μια αναγνωριστική για να δείχνεις στους γρήγορους πως να μπαίνουν όταν έρθουν? :tez:
-
:ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
δειτε εδω!
http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=82&NEWS_DATA_ID=66174 (http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=82&NEWS_DATA_ID=66174)
-
δειτε εδω!
...δες κι εσύ εδώ!!! (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=2280.msg18712#msg18712)
:bye:
-
Προσωπικα πιστευω οτι δεν χρειαζομαστε πιστα για F1,αλλα μια πιστα τυπου Σερρες σε καθε περιφερεια της Ελλαδος.Πρεπει να γινουμε ''ενεργοι'' οδηγοι και οχι ''παθητικοι'' θεατες του μιχανοκινητου αθληματος, να ''καρπωθουμε'' εμεις και τα παιδια μας τους ''κοπους-φορους'' μας και οχι τα λαμογια και οι πολυεθνικες. :ohyes:
-
Αν και δεν έχω διαβάσει το τρισέλιδο ποστ μιας και σε όλα τα φλορουμς όταν τίθεται θέμα πίστας στην Ελλάδα, όλοι θέλουν μια για την Ψαροκώσταινα για να μπει στο μάτι του γείτονα εξ ανατολάς, για να δουν επιτέλους αγώνα Φ1, για να αναπτυχθεί ο τουρισμός, και ένα κάρο τσιτσατα, συμφωνώ και επαυξάνω με τον Skier.
Τρεις σαν τις Σέρρες μπορούν να φτιάξουν ? Σε κάθε μεγαλόπολη ?
Απαντώ μόνος μου. Όχι. Γιατί ο Έλληνας είναι της σύντομης κονόμας και όχι των μακρόπνοων πλάνων. Τσατρα πάτρα. Ότι φάμε, ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κώλος μας.
:bye:
-
Αν και δεν έχω διαβάσει το τρισέλιδο ποστ μιας και σε όλα τα φλορουμς όταν τίθεται θέμα πίστας στην Ελλάδα, όλοι θέλουν μια για την Ψαροκώσταινα για να μπει στο μάτι του γείτονα εξ ανατολάς, για να δουν επιτέλους αγώνα Φ1, για να αναπτυχθεί ο τουρισμός, και ένα κάρο τσιτσατα, συμφωνώ και επαυξάνω με τον Skier.
Τρεις σαν τις Σέρρες μπορούν να φτιάξουν ? Σε κάθε μεγαλόπολη ?
Απαντώ μόνος μου. Όχι. Γιατί ο Έλληνας είναι της σύντομης κονόμας και όχι των μακρόπνοων πλάνων. Τσατρα πάτρα. Ότι φάμε, ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κώλος μας.
:bye:
Συμφωνώ απόλυτα!!!
Να φτιαξουν πίστα οχι για F1 αλλά για να μπορουν να οδηγήσουν ολοι χωρις να κάνουν 1000χμ για να μπουν πίστα,για να αναπτυχθει οδηγική παιδεία να πηγαίνουμε να ξεδίνουμε ρε γμτ και οχι να καγκουριαζουμε στους δρόμους!!!!