0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι επιλογές σε θέματα που κάνουν οι ομάδες που τα μαθαίνουμε αρκετό καιρό μετά και φέτος το παιχνίδι έπεσε στους ευρωπαίους κι από εκεί και πέρα ότι μπορεί να μαζέψει Yamaha (οι αναβάτες της όμως δεν είναι σταθεροί) πρώτα και suzuki μετά. Κι αυτό γιατί φέτος όλοι οι ιάπωνες κόψανε χρήμα και αφήνουν τους ευρωπαίους να παίξουν. Σε 2 χρόνια ίσως αλλάξει πάλι το θέμα, αλλά ίσως να μην έχουμε και WSBK ή MotoGP...παίζουν πολλά σενάρια για το τι μας επιφυλάσει το μέλλον...οπότε κρατάτε και μια πισινή και απολαύστε τις νίκες τώρα...και καλώς εχόντων των πραγμάτων και το πρωτάθλημα σε λίγο καιρό. Αλλά περισσότερο κόντρα της Ducati γίνεται όλο αυτό παρά των ιαπώνων...
Παράθεση από: h.a.balafoutre στις Ιούνιος 27, 2010, 10:22:05 μμΕίναι επιλογές σε θέματα που κάνουν οι ομάδες που τα μαθαίνουμε αρκετό καιρό μετά και φέτος το παιχνίδι έπεσε στους ευρωπαίους κι από εκεί και πέρα ότι μπορεί να μαζέψει Yamaha (οι αναβάτες της όμως δεν είναι σταθεροί) πρώτα και suzuki μετά. Κι αυτό γιατί φέτος όλοι οι ιάπωνες κόψανε χρήμα και αφήνουν τους ευρωπαίους να παίξουν. Σε 2 χρόνια ίσως αλλάξει πάλι το θέμα, αλλά ίσως να μην έχουμε και WSBK ή MotoGP...παίζουν πολλά σενάρια για το τι μας επιφυλάσει το μέλλον...οπότε κρατάτε και μια πισινή και απολαύστε τις νίκες τώρα...και καλώς εχόντων των πραγμάτων και το πρωτάθλημα σε λίγο καιρό. Αλλά περισσότερο κόντρα της Ducati γίνεται όλο αυτό παρά των ιαπώνων...Δεν σε καταλαβαινω ρε Γιωργο.Απο την μια λες οτι ειναι επιλογες των ομαδων (σε χρημα....σε τεχνολογια.....σε αναβατες) οι οποιες και φυσικα καθοριζουν τα αποτελεσματα.(Φυσικα αυτες οι επιλογες,εχουν να κανουν με διαφορες συγκηριες,ειτε αυτες αφορουν τα μοντελα τους-μπροστα,η πισω σε τεχνολογια-ειτε τα οικονομικα τους,ειτε κακη επιλογη αναβατη)Αλλα ετσι ειναι οι αγωνες,γιαυτο και σημερα ειναι η Aprilia,και του χρονου η BMW,ή παλι η DUCATI κ.ο.κ.Δεν καταλαβαινω ομως τι εννοεις οτι φετος οι ιαπωνες "αφηνουν" τους ευρωπαιους να κανουν παιχνιδι?Πιστευεις οτι αν ειχαν την δυνατοτητα να ειναι μπροστα,δεν θα ηταν?
Παράθεση από: v997 στις Ιούνιος 29, 2010, 05:20:23 μμΠαράθεση από: h.a.balafoutre στις Ιούνιος 27, 2010, 10:22:05 μμΕίναι επιλογές σε θέματα που κάνουν οι ομάδες που τα μαθαίνουμε αρκετό καιρό μετά και φέτος το παιχνίδι έπεσε στους ευρωπαίους κι από εκεί και πέρα ότι μπορεί να μαζέψει Yamaha (οι αναβάτες της όμως δεν είναι σταθεροί) πρώτα και suzuki μετά. Κι αυτό γιατί φέτος όλοι οι ιάπωνες κόψανε χρήμα και αφήνουν τους ευρωπαίους να παίξουν. Σε 2 χρόνια ίσως αλλάξει πάλι το θέμα, αλλά ίσως να μην έχουμε και WSBK ή MotoGP...παίζουν πολλά σενάρια για το τι μας επιφυλάσει το μέλλον...οπότε κρατάτε και μια πισινή και απολαύστε τις νίκες τώρα...και καλώς εχόντων των πραγμάτων και το πρωτάθλημα σε λίγο καιρό. Αλλά περισσότερο κόντρα της Ducati γίνεται όλο αυτό παρά των ιαπώνων...Δεν σε καταλαβαινω ρε Γιωργο.Απο την μια λες οτι ειναι επιλογες των ομαδων (σε χρημα....σε τεχνολογια.....σε αναβατες) οι οποιες και φυσικα καθοριζουν τα αποτελεσματα.(Φυσικα αυτες οι επιλογες,εχουν να κανουν με διαφορες συγκηριες,ειτε αυτες αφορουν τα μοντελα τους-μπροστα,η πισω σε τεχνολογια-ειτε τα οικονομικα τους,ειτε κακη επιλογη αναβατη)Αλλα ετσι ειναι οι αγωνες,γιαυτο και σημερα ειναι η Aprilia,και του χρονου η BMW,ή παλι η DUCATI κ.ο.κ.Δεν καταλαβαινω ομως τι εννοεις οτι φετος οι ιαπωνες "αφηνουν" τους ευρωπαιους να κανουν παιχνιδι?Πιστευεις οτι αν ειχαν την δυνατοτητα να ειναι μπροστα,δεν θα ηταν? Είναι πολλά τα λεφτά Γιάννη...ακόμη και για τους ιάπωνες...αλλά αναφαίρομαι και στο επίπεδο των εντυπώσεων, ώστε να μην γίνει όπως στην F1 με την BMW που κάθησε 5χρόνια και την έκανε... Πρέπει του χρόνου όλοι να ζητάμε WSBK ακόμη πιο πολύ (σπόνσορες, κανάλια) και οι εταιρείες κυρίως Aprilia-BMW (διότι οι άλλοι θα τρέχουν έτσι κι αλλιώς), ώστε να μπούν στον κόπο να ξαναεπενδύσουν και οι παλιοί kawasaki-suzuki να μην τα παρατήσουν. Δηλαδή, για φέτος οι ιάπωνες...και η Ducati αν θες...κάνουν αυτό που μπορούν .& -...τα υπόλοιπα τα αφήνουν στους νέους να τραβήξουν και λίγο το προϊόν σε αυτή τη δύσκολη οικονομικά συγκυρία. Ναί, δεν θα ήταν μπροστά. Πως καταντάει βαρετό στα MotoGP...και δεν μπορούν να βρούν αυτό το κάτι για να έχει κάποιο ενδιαφέρον...ε λοιπόν τα WSBK το έχουν. Απλώς, μια και πρέπει να είναι low-budget σχετικά...θέλει σωστή διαχείρηση...μιλάμε για διαμάντι...όχι αστεία...Τέσπα...κάπως έτσι το βλέπω εγώ...δεν ξέρω αν γίνομαι σαφής...
Παράθεση από: h.a.balafoutre στις Ιούνιος 29, 2010, 10:29:02 μμΠαράθεση από: v997 στις Ιούνιος 29, 2010, 05:20:23 μμΠαράθεση από: h.a.balafoutre στις Ιούνιος 27, 2010, 10:22:05 μμΕίναι επιλογές σε θέματα που κάνουν οι ομάδες που τα μαθαίνουμε αρκετό καιρό μετά και φέτος το παιχνίδι έπεσε στους ευρωπαίους κι από εκεί και πέρα ότι μπορεί να μαζέψει Yamaha (οι αναβάτες της όμως δεν είναι σταθεροί) πρώτα και suzuki μετά. Κι αυτό γιατί φέτος όλοι οι ιάπωνες κόψανε χρήμα και αφήνουν τους ευρωπαίους να παίξουν. Σε 2 χρόνια ίσως αλλάξει πάλι το θέμα, αλλά ίσως να μην έχουμε και WSBK ή MotoGP...παίζουν πολλά σενάρια για το τι μας επιφυλάσει το μέλλον...οπότε κρατάτε και μια πισινή και απολαύστε τις νίκες τώρα...και καλώς εχόντων των πραγμάτων και το πρωτάθλημα σε λίγο καιρό. Αλλά περισσότερο κόντρα της Ducati γίνεται όλο αυτό παρά των ιαπώνων...Δεν σε καταλαβαινω ρε Γιωργο.Απο την μια λες οτι ειναι επιλογες των ομαδων (σε χρημα....σε τεχνολογια.....σε αναβατες) οι οποιες και φυσικα καθοριζουν τα αποτελεσματα.(Φυσικα αυτες οι επιλογες,εχουν να κανουν με διαφορες συγκηριες,ειτε αυτες αφορουν τα μοντελα τους-μπροστα,η πισω σε τεχνολογια-ειτε τα οικονομικα τους,ειτε κακη επιλογη αναβατη)Αλλα ετσι ειναι οι αγωνες,γιαυτο και σημερα ειναι η Aprilia,και του χρονου η BMW,ή παλι η DUCATI κ.ο.κ.Δεν καταλαβαινω ομως τι εννοεις οτι φετος οι ιαπωνες "αφηνουν" τους ευρωπαιους να κανουν παιχνιδι?Πιστευεις οτι αν ειχαν την δυνατοτητα να ειναι μπροστα,δεν θα ηταν? Είναι πολλά τα λεφτά Γιάννη...ακόμη και για τους ιάπωνες...αλλά αναφαίρομαι και στο επίπεδο των εντυπώσεων, ώστε να μην γίνει όπως στην F1 με την BMW που κάθησε 5χρόνια και την έκανε... Πρέπει του χρόνου όλοι να ζητάμε WSBK ακόμη πιο πολύ (σπόνσορες, κανάλια) και οι εταιρείες κυρίως Aprilia-BMW (διότι οι άλλοι θα τρέχουν έτσι κι αλλιώς), ώστε να μπούν στον κόπο να ξαναεπενδύσουν και οι παλιοί kawasaki-suzuki να μην τα παρατήσουν. Δηλαδή, για φέτος οι ιάπωνες...και η Ducati αν θες...κάνουν αυτό που μπορούν .& -...τα υπόλοιπα τα αφήνουν στους νέους να τραβήξουν και λίγο το προϊόν σε αυτή τη δύσκολη οικονομικά συγκυρία. Ναί, δεν θα ήταν μπροστά. Πως καταντάει βαρετό στα MotoGP...και δεν μπορούν να βρούν αυτό το κάτι για να έχει κάποιο ενδιαφέρον...ε λοιπόν τα WSBK το έχουν. Απλώς, μια και πρέπει να είναι low-budget σχετικά...θέλει σωστή διαχείρηση...μιλάμε για διαμάντι...όχι αστεία...Τέσπα...κάπως έτσι το βλέπω εγώ...δεν ξέρω αν γίνομαι σαφής... Τι αλλο θα ακουσουμε........
Παράθεση από: tuonato στις Ιούνιος 30, 2010, 12:22:51 πμΠαράθεση από: h.a.balafoutre στις Ιούνιος 29, 2010, 10:29:02 μμΠαράθεση από: v997 στις Ιούνιος 29, 2010, 05:20:23 μμΠαράθεση από: h.a.balafoutre στις Ιούνιος 27, 2010, 10:22:05 μμΕίναι επιλογές σε θέματα που κάνουν οι ομάδες που τα μαθαίνουμε αρκετό καιρό μετά και φέτος το παιχνίδι έπεσε στους ευρωπαίους κι από εκεί και πέρα ότι μπορεί να μαζέψει Yamaha (οι αναβάτες της όμως δεν είναι σταθεροί) πρώτα και suzuki μετά. Κι αυτό γιατί φέτος όλοι οι ιάπωνες κόψανε χρήμα και αφήνουν τους ευρωπαίους να παίξουν. Σε 2 χρόνια ίσως αλλάξει πάλι το θέμα, αλλά ίσως να μην έχουμε και WSBK ή MotoGP...παίζουν πολλά σενάρια για το τι μας επιφυλάσει το μέλλον...οπότε κρατάτε και μια πισινή και απολαύστε τις νίκες τώρα...και καλώς εχόντων των πραγμάτων και το πρωτάθλημα σε λίγο καιρό. Αλλά περισσότερο κόντρα της Ducati γίνεται όλο αυτό παρά των ιαπώνων...Δεν σε καταλαβαινω ρε Γιωργο.Απο την μια λες οτι ειναι επιλογες των ομαδων (σε χρημα....σε τεχνολογια.....σε αναβατες) οι οποιες και φυσικα καθοριζουν τα αποτελεσματα.(Φυσικα αυτες οι επιλογες,εχουν να κανουν με διαφορες συγκηριες,ειτε αυτες αφορουν τα μοντελα τους-μπροστα,η πισω σε τεχνολογια-ειτε τα οικονομικα τους,ειτε κακη επιλογη αναβατη)Αλλα ετσι ειναι οι αγωνες,γιαυτο και σημερα ειναι η Aprilia,και του χρονου η BMW,ή παλι η DUCATI κ.ο.κ.Δεν καταλαβαινω ομως τι εννοεις οτι φετος οι ιαπωνες "αφηνουν" τους ευρωπαιους να κανουν παιχνιδι?Πιστευεις οτι αν ειχαν την δυνατοτητα να ειναι μπροστα,δεν θα ηταν? Είναι πολλά τα λεφτά Γιάννη...ακόμη και για τους ιάπωνες...αλλά αναφαίρομαι και στο επίπεδο των εντυπώσεων, ώστε να μην γίνει όπως στην F1 με την BMW που κάθησε 5χρόνια και την έκανε... Πρέπει του χρόνου όλοι να ζητάμε WSBK ακόμη πιο πολύ (σπόνσορες, κανάλια) και οι εταιρείες κυρίως Aprilia-BMW (διότι οι άλλοι θα τρέχουν έτσι κι αλλιώς), ώστε να μπούν στον κόπο να ξαναεπενδύσουν και οι παλιοί kawasaki-suzuki να μην τα παρατήσουν. Δηλαδή, για φέτος οι ιάπωνες...και η Ducati αν θες...κάνουν αυτό που μπορούν .& -...τα υπόλοιπα τα αφήνουν στους νέους να τραβήξουν και λίγο το προϊόν σε αυτή τη δύσκολη οικονομικά συγκυρία. Ναί, δεν θα ήταν μπροστά. Πως καταντάει βαρετό στα MotoGP...και δεν μπορούν να βρούν αυτό το κάτι για να έχει κάποιο ενδιαφέρον...ε λοιπόν τα WSBK το έχουν. Απλώς, μια και πρέπει να είναι low-budget σχετικά...θέλει σωστή διαχείρηση...μιλάμε για διαμάντι...όχι αστεία...Τέσπα...κάπως έτσι το βλέπω εγώ...δεν ξέρω αν γίνομαι σαφής... Τι αλλο θα ακουσουμε........Πόσο κοστίζει ένα superbike, εκεί θα καταλάβεις...
Και για να δείτε πως έχω δίκιο, φέτος ενώ ο Haslam πάει τάπα και υπο προϋποθέσεις είναι κοντά στη μάχη για το πρωτάθλημα, η suzuki έκλεισε την κάνουλα με τα λεφτά και την εξέλιξη....
Εγω να ρωτησω μιας και στο msfree ανακοινοσαν οτι τελος το wsbk που θα βλεπουμε τους αγωνες?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι