phgh contra...
Ο νόμος του «Γιατρού»
Ο Rossi κέρδισε τους αντιπάλους του και το δώρο της BMW στα επίσημα χρονομετρημένα
Ο Ιταλός superstar, Valentino Rossi, απέκτησε ένα σημαντικό, ψυχολογικό κυρίως, πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων του μετά την επικράτησή του στα επίσημα χρονομετρημένα της Jerez. Μαζί με την πρώτη θέση της κατάταξης κέρδισε και το μεγάλο δώρο της διοργάνωσης, μια BMW Ζ4 M Coupe. Είναι η δεύτερη φορά που ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κερδίζει τον θεσμό IRTA. Το κατάφερε μόλις τέσσερα λεπτά πριν από το τέλος του 40λέπτου όταν και έκανε τον ταχύτερο γύρο του. Ο Rossi και η Yamaha M1 του, βαμμένη στα μπλε, δείχνουν πανέτοιμοι για την έναρξη του πρωταθλήματος στις 10 Μαρτίου.
Φυσικά, η επικράτησή του δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση. Ο νεαρός Ισπανός Dani Pedrosa πίεσε πάρα πολύ τον «Γιατρό» και έμεινε στη δεύτερη θέση για μόλις 0,15 sec. Ο αναβάτης της Repsol Honda είχε θέσει το ρυθμό από νωρίς και όλοι προσπαθούσαν να ακολουθήσουν. Όταν είδε τον Ιταλό να κάνει το νικητήριο γύρο του έβαλε το κεφάλι κάτω και τότε έγραψε το καταπληκτικό 1.38.527, το οποίο όμως δεν ήταν αρκετό. Ο μικρόσωμος Dani όμως έχει τη «στόφα» του πρωταθλητή και θα παλέψει φέτος για τον τίτλο.
Ο περσινός νικητής των IRTA tests, Colin Edwards, με τη δεύτερη εργοστασιακή Yamaha M1, βρέθηκε στην τρίτη θέση ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την preseason. Ο Τεξανός είχε μια από τις καλύτερες χειμερινές περιόδους και σε πολλά δοκιμαστικά έθετε το ρυθμό. Δεν κατάφερε να επαναλάβει το θρίαμβό του, παρόλα αυτά ήταν ο πρώτος αναβάτης που βγήκε πάλι στην πίστα μετά την απονομή του βραβείου στον Rossi, δείχνοντας την αφοσίωσή του στην βελτίωση της M1.
Το επιτυχημένο session της Michelin ολοκλήρωσε ο Nicky Hayden. Ο πρωταθλητής έφερε στην τέταρτη θέση την RC212V του, επικρατώντας των Bridgestone τα οποία βρίσκονταν στην κορυφή τις δύο πρώτες ημέρες. Ο Αμερικανός δεν ήθελε να ρισκάρει κάποια πτώση και δεν πίεσε τη μοτοσικλέτα του στο όριο. Παρόλα αυτά έκανε έναν πολύ καλό γύρο και ανέβηκε αρκετές θέσεις από χθες.
Ο εκπληκτικός Randy de Puniet έφερε την Kawasaki ZX-RR στην πέμπτη θέση αφήνοντας πίσω του τις εργοστασιακές Ducati. Ο Γάλλος ήταν ταχύτατος όλο το τριήμερο στην Ισπανική πίστα και απέδειξε ότι το «πράσινο» εργοστάσιο έχει κάνει καλή δουλειά. Casey Stoner και Loris Capirossi ακολούθησαν με τις Desmosedici GP7 να καταλαμβάνουν την 6η και 7η θέση αντίστοιχα. Αντιμετώπισαν προβλήματα με τα ελαστικά δοκιμών της Bridgestone τα οποία δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα. Την τετράδα των Ιαπωνικών ελαστικών έκλεισε ο Chris Vermuelen με την Rizla Suzuki ο οποίος, απόντος του John Hopkins, έδωσε τον καλύτερο εαυτό του για να καλύψει την απουσία του.
Τη δεκάδα έκλεισαν οι Kenny Roberts Jr (Team Roberts) και Carlos Checa (LCR Honda), με τον Αμερικανό να βελτιώνει κατά πολύ την επίδοσή του. Ο αναβάτης ο οποίος έθετε το ρυθμό τις δυο πρώτες ημέρες, Marco Melandri, δεν κατάφερε να συνεχίσει τις καλές του επιδόσεις και κατέληξε μόλις 15ος με προβλήματα και αυτός στα ελαστικά δοκιμών της Bridgestone.
Ο Carmelo Ezpelata, αντιπρόσωπος τύπου της Dorna, και ο Axel Zimmermman γενικός διευθυντής της BMW, παρέδωσαν στον Valentino Rossi το κλειδί της ολοκαίνουριας Z4 με τον Ιταλό να δείχνει πανευτυχής.
Αναλυτικά:
Θ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΑΔΑ
1 Valentino Rossi 1.38.394 Yamaha Factory
2 Dani Pedrosa 1.38.527 Repsol Honda
3 Colin Edwards 1.39.300 Yamaha Factory
4 Nicky Hayden 1.39.550 Repsol Honda
5 Randy de Puniet 1.39.832 Kawasaki MotoGP
6 Casey Stoner 1.39.873 Ducati Marlboro
7 Loris Capirossi 1.39.887 Ducati Marlboro
8 Chris Vermuelen 1.40.043 Rizla Suzuki
9 Kenny Roberts Jr 1.40.083 Team Roberts
10 Carlos Checa 1.40.100 LCR Honda
11 Toni Elias 1.40.202 Honda Gresini
12 Shinya Nakano 1.40.242 Konica Minolta Honda
13 Makoto Tamada 1.40.307 Yamaha Tech 3
14 Marco Melandri 1.40.396 Honda Gresini
15 Olivier Jacque 1.40.551 Kawasaki MotoGP
16 Alex Hoffman 1.40.681 Pramac D’ Antin Ducati
17 Alex Barros 1.41.038 Pramac D’ Antin Ducati
18 Kousuke Akiyoshi 1.41.805 Rizla Suzuki
19 Sylvain Guintoli 1.42.215 Yamaha Tech 3
20 Vittoriano Guareschi 1.43.008 Ducati Marlboro
21 Adrew Pitt 1.43.026 Ilmor GP
22 Shinichi Ito 1.43.073 Ducati TTT
23 Jeremy McWilliams 1.43.202 Ilmor GP
MOTOGP FREE
25-02-2007
