0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Coolrider

  • *
  • 33
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono R (sold), Tiger Sport (sold), Ktm 1190 Adventure
  • Αντιδράσεις: +3 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #45 - : Αύγουστος 27, 2020, 07:38:21 μμ »
Καλορίζικος ο κεραυνός σου φίλε Μπάμπη!!!

Όπως σου είπα είμαι σίγουρος ότι θα τον καταευχαριστηθείς!!!  :bye:
Εγώ μια φορά το καβάλησα φίλε Κώστα και έχει πολύ γκάζι!!! Αξίζει και με το παραπάνω.

Είναι κεραυνός ονομα και πράγμα το άτιμο!
Απλά λόγω του ότι είναι παλιάς κοπής πλέον μηχανή θέλει πολύ καλά χέρια!!
Εγώ με την ελάχιστη εμπειρία σε τέτοιου είδους μηχανές δεν τα έχω τα χέρια...Οπότε ανεβαίνω και πάω σαν κοτούλα για αρχή...χαχαχα
Σίγουρα δεν εχει όλα αυτά τα ηλεκτρονικά καλούδια που έχουν οι πιο συγχρονες μηχανές για την προστασία του αναβάτη από λάθος χειρισμό αλλά νομιζώ όσο γράφεις km στη σέλα του το μαθαίνεις και σε μαθαίνει και με την ανάλογη σύνεση θα είναι οκ!

Σεβασμό θέλει φίλε Ζήση και όρεξη για στρίψιμο !!!  :kalo:
before i change again...

*

Αποσυνδεδεμένος Happy Feet

  • *****
  • 349
  • Φύλο: Άντρας
    • 3D Objects
  • Μοντέλο μηχανής: DorsoDuro 750
  • Αντιδράσεις: +18 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #46 - : Αύγουστος 27, 2020, 08:24:21 μμ »
οντως όταν ειχα πρωτοοδηγήσει το r1 όταν ειχε εμφανιστει με το που ξεκίνησα άνοιξα τερμα 1η και 2η . με το τουονο όταν μου το ειχαν δώσει πηγα να ανοιξω 3η και μου εφτασε το σκατο στην καλτσα .τετοια τρομάρα ειχα πάρει μονο με ένα τροποποιημενο rg500.

πολυ ωραιο μηχανακι . το μονο που θα αγορζα αν ημουν λιγο νεωτερος πλεον....

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *****
  • 975
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +35 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #47 - : Αύγουστος 28, 2020, 01:02:02 μμ »
οντως όταν ειχα πρωτοοδηγήσει το r1 όταν ειχε εμφανιστει με το που ξεκίνησα άνοιξα τερμα 1η και 2η . με το τουονο όταν μου το ειχαν δώσει πηγα να ανοιξω 3η και μου εφτασε το σκατο στην καλτσα .τετοια τρομάρα ειχα πάρει μονο με ένα τροποποιημενο rg500.

πολυ ωραιο μηχανακι . το μονο που θα αγορζα αν ημουν λιγο νεωτερος πλεον....

Αδερφέ Happy Feet εδώ μας τα χαλάς και σε είχα εκτιμήσει! :P

Οποιαδήποτε γενιάς R1 μια που τον είδες μια που άνοιξε το γκάζι!Μην τρελαθούμε κιόλας με τον μύθο του τουόνο!Είχαμε και ZX10R και CBR1000RR και οδηγήσαμε και R1.Ψυχραιμία με το τουόνο! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Thanos90

  • ***
  • 126
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1000 2005
  • Αντιδράσεις: +53 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #48 - : Αύγουστος 28, 2020, 01:46:39 μμ »
οντως όταν ειχα πρωτοοδηγήσει το r1 όταν ειχε εμφανιστει με το που ξεκίνησα άνοιξα τερμα 1η και 2η . με το τουονο όταν μου το ειχαν δώσει πηγα να ανοιξω 3η και μου εφτασε το σκατο στην καλτσα .τετοια τρομάρα ειχα πάρει μονο με ένα τροποποιημενο rg500.

πολυ ωραιο μηχανακι . το μονο που θα αγορζα αν ημουν λιγο νεωτερος πλεον....

Αδερφέ Happy Feet εδώ μας τα χαλάς και σε είχα εκτιμήσει! :P

Οποιαδήποτε γενιάς R1 μια που τον είδες μια που άνοιξε το γκάζι!Μην τρελαθούμε κιόλας με τον μύθο του τουόνο!Είχαμε και ZX10R και CBR1000RR και οδηγήσαμε και R1.Ψυχραιμία με το τουόνο! :bye:
Μαλλον για την αισθηση μιλαει..ενα σουπερσπορτ 1000αρι εχει αρκουδογκαζο που με δευτερα εχεις πιασει 200 και δεν τα εχεις καταλαβει..τωρα το τουονο θες 4ης με5 αλλαγες και η αισθηση ειναι καμια σχεση! και μενα το καπο οπως πιανει τα 170 με το χχ που ειχα επιανε τα 270 αλλα την αδρεναλινη του καπο δεν μου την εδωσε ποτε το χχ
Οι Ιταλίδες είναι σαν της ερωμένες..όλοι θέλουν να έχουν μια..αλλά οι περισσότεροι φοβούνται της συνέπειες..

*

Αποσυνδεδεμένος Happy Feet

  • *****
  • 349
  • Φύλο: Άντρας
    • 3D Objects
  • Μοντέλο μηχανής: DorsoDuro 750
  • Αντιδράσεις: +18 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #49 - : Αύγουστος 28, 2020, 06:36:15 μμ »
η ιπποδύναμη θέλω να πώ δεν με ειχε τρομάξει ..! εχουν τρομερή δύναμη αλλα το πραγματικα τρομακτικό ειναι οι ροπες στρέψης . εκει ειχα πάθει πλακα με το τουονο σε τροακτικό σημειο...

αντιστοιχα όταν ειχα το bandit 18 χρονων αντάλλαξα μια φορά με ενα rgv ( το μπανανα) για να δώ τι ήταν . ειχε μεν ροπές και μεγάλες ιποοδυναμεις αλλα όταν τους το εδωσα πισω τους ειπα σιγα ρε μαλάκες το μηχανάκι, δέκα φορές bandit ...!

αντιστοιχα ξανα χαιρομουνα να οδηγάω ένα dt (το wr αν το λέω καλά ). και αυτο παρολο που δεν ειχε την ιπποδυναμη του μπαντιτ με διασκεδαζε ο τροπος που ανεβαζε στροφές..

τι να πω ρε παιδι μου . ισως ηταν οτι r1 το ειχα υπερεκτιμημενο και το τουονο υποεκτιμημενο...!

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *****
  • 975
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +35 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #50 - : Αύγουστος 28, 2020, 08:50:20 μμ »
η ιπποδύναμη θέλω να πώ δεν με ειχε τρομάξει ..! εχουν τρομερή δύναμη αλλα το πραγματικα τρομακτικό ειναι οι ροπες στρέψης . εκει ειχα πάθει πλακα με το τουονο σε τροακτικό σημειο...

αντιστοιχα όταν ειχα το bandit 18 χρονων αντάλλαξα μια φορά με ενα rgv ( το μπανανα) για να δώ τι ήταν . ειχε μεν ροπές και μεγάλες ιποοδυναμεις αλλα όταν τους το εδωσα πισω τους ειπα σιγα ρε μαλάκες το μηχανάκι, δέκα φορές bandit ...!

αντιστοιχα ξανα χαιρομουνα να οδηγάω ένα dt (το wr αν το λέω καλά ). και αυτο παρολο που δεν ειχε την ιπποδυναμη του μπαντιτ με διασκεδαζε ο τροπος που ανεβαζε στροφές..

τι να πω ρε παιδι μου . ισως ηταν οτι r1 το ειχα υπερεκτιμημενο και το τουονο υποεκτιμημενο...!

Happy Feet μόνο που είπες bandit 400 να υποθέσω και rgv 250 να ξαναυποθέσω έχεις ανέβει ακόμη πιο ψηλά από κει που σε είχα :D

Είσαι της γενιάς μου προφανώς,εγώ γαλουχήθηκα με zxr 400!!! :ohyes:

Παρ'όλα αυτά το bandit ήταν τετρακύλινδρο 400cc και το rgv 250cc.Καμμιά σχέση δηλαδή με την σύγκριση tuono-r1!Προφανώς και το tuono απ'την περιγραφή που κάνεις είχε 15άρι γρανάζι και το πήρες για ροπάτο γιατί ως γνωστό αν δεν βάλεις στα μηχανάκια μας πολύ κοντό γρανάζωμα χαμηλά σέρνονται!Επίσης η φυσική και η μηχανική λένε πολύ απλά και κατανοητά ότι όσο παραπάνω κυλίνδρους έχεις τόσο το καλύτερο!Εμείς τα πήραμε τα καμάρια μας για άλλους λόγους,αλλιώς θε παίρναμε τετρακύλινδρο.Α,μήπως η Ducati και η aprilia κόψαν τα σπορ v2;Μήπως; :tez: :D

*

Αποσυνδεδεμένος Happy Feet

  • *****
  • 349
  • Φύλο: Άντρας
    • 3D Objects
  • Μοντέλο μηχανής: DorsoDuro 750
  • Αντιδράσεις: +18 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #51 - : Αύγουστος 28, 2020, 10:44:07 μμ »
Α,μήπως η Ducati και η aprilia κόψαν τα σπορ v2;Μήπως; :tez: :D

μωρέ δίκιο εχεις ...! με την μονη διαφορά ότι κοψανε το 2 μόνο και πήγανε σε 4 . το V μπροστά ειναι ειδοποιος διαφορά....
καιτο 06 που πήρα το τουντουμου ειχα οδηγήσει πριν το ζ750 και ειχα φάει την απολυτη ξενερα..! κατι δεν μου πάει με το σειρά και 4 . ίσως κουσουρι απο το μπαντιτ και μετα...

εγώ γαλουχήθηκα με zxr 400!!! :ohyes:

σε μια απο τις τελευταιες δικάβαλες βολτες με το μπαντιτ αφού με πήρε καμια ώρα να πεισω έναν φιλο να ανεβει ( βλεπετε μηνα παρα μηνα ειχα επαφες με την ασφαλτο) να πάμε σαν κοτες για καφε αθήνα απο προαστια τελικα συνάντησα στην κηφισιας ενα zxr που ήταν το αγαπημενο παιχνιδι. στην στροφή στους αμπελοπιπους κάτω απο την γεφυρα εμπαινα εγώ απο μεσαια ( δεξια της ) και στην εξοδο ημουνα τέρμα αρστερα στην αριστερη οπου γυρναω και βλεπω το ζουξουαρ να με περναει εξωτερική ( δικάβαλος και αυτος) και σηκώνω το μηχανακι για να μην τους παρω σβαρνα . στο φαναρι εξω απο το δαναο του λεω ρε φιλε πλαγιολισθαινω δεν βλέπεις οτι μου εφαγες την εξοδο...! ειχε κάνει μαλακία και αυτος ( ηταν πισω μου και εβλεπε οτι το μηχανάκι γλυστρούσεε πολύ ) αλλα ειχαμε και οι δύο τρελά χιλιόμετρα . τελικά πηγαμε για καφέ με τα παλικάρια οπου το μηχανκι ήταν του απο πισω που δεν το ειχε με την οδήγηση και το ειχε δώσει στο κολλητο του που ηταν χεράς...κωμωδίες για κλάματα. πως μου το ειχε πει καποιος παλια . απο το έλεος του Θεού ζούμε.... γαμώτα μηχανάκι το ζξρ. ειχε και ενας μελισσιώτης ενα πολύ ωραιο. και το 900 μου άρεσε πολύ... αλλα να μου πεις εμενα ολα μου αρέσουν...ακομα και η Jawa μου αρεσε....

το γαμησα το ποστ. συγνώμη φιλε νηματοθέτη . η ολη κουβεντα γινεται για το γαματο μηχανάκι σου... που ειναι Vεστω και 2...! :kalo:


*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 1785
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Κυτιοποιία
  • Αντιδράσεις: +124 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #52 - : Αύγουστος 29, 2020, 10:55:04 πμ »
Πραγματικά, όλοι έχουμε κάνει τις βλακείες μας (λίγες ή πολλές) και κάποιοι από εμάς από τύχη δεν έχουμε χτυπήσει άσχημα.

Ωραίο το Tuono σου Μπάμπη!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *****
  • 975
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +35 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #53 - : Αύγουστος 29, 2020, 12:35:20 μμ »
 Όχι αδερφέ,η ειδοποιός διαφορά είναι το 4 vs 2 και όχι ο V κινητήρας.Άλλο 4 κύλινδροι κι άλλο 2.Άλλωστε το rs660 είναι 2 κύλινδρο σε σειρά.Εσύ δηλαδή λες ότι αν ήταν v2 θα έπαιζε στα ίσα με το zx636; Στο είπα;Μια που το βλέπεις,μια που ανοίγει το γκάζι!Φτάνει νε τον μύθο του v2.Δημιουργήθηκε από τις νίκες της Ducati στα wsbk.1000cc vs 750!Και βγήκε το συμπέρασμα για την εξωπραγματική ροπή και λειτουργϊα του v2.Τώρα που τρέχουνε 1000cc στα wsbk η Ducati γιατί δεν κατάφερε τόσα χρόνια με  1200 v2 να πάρει τίτλο.Σταμάτησε λοιπόν τα v2  επί της ουσίας κι έβγαλε v4 για να ανταγωνιστεί τα τετρακύλινδρα.Ας αφηνε τα v2! Δεν γίνεται γιατί μιλάμε για το μισό γκάζι πλέον!Είπαμε,τα αγαπάμε για άλλους λογους,αλλά βγάζουμε σαν κύριοι το καπέλλο στον ανώτερο! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Happy Feet

  • *****
  • 349
  • Φύλο: Άντρας
    • 3D Objects
  • Μοντέλο μηχανής: DorsoDuro 750
  • Αντιδράσεις: +18 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #54 - : Αύγουστος 29, 2020, 02:15:58 μμ »
Όχι αδερφέ,η ειδοποιός διαφορά είναι το 4 vs 2 και όχι ο V κινητήρας.Άλλο 4 κύλινδροι κι άλλο 2.Άλλωστε το rs660 είναι 2 κύλινδρο σε σειρά.Εσύ δηλαδή λες ότι αν ήταν v2 θα έπαιζε στα ίσα με το zx636; Στο είπα;Μια που το βλέπεις,μια που ανοίγει το γκάζι!Φτάνει νε τον μύθο του v2.Δημιουργήθηκε από τις νίκες της Ducati στα wsbk.1000cc vs 750!Και βγήκε το συμπέρασμα για την εξωπραγματική ροπή και λειτουργϊα του v2.Τώρα που τρέχουνε 1000cc στα wsbk η Ducati γιατί δεν κατάφερε τόσα χρόνια με  1200 v2 να πάρει τίτλο.Σταμάτησε λοιπόν τα v2  επί της ουσίας κι έβγαλε v4 για να ανταγωνιστεί τα τετρακύλινδρα.Ας αφηνε τα v2! Δεν γίνεται γιατί μιλάμε για το μισό γκάζι πλέον!Είπαμε,τα αγαπάμε για άλλους λογους,αλλά βγάζουμε σαν κύριοι το καπέλλο στον ανώτερο! :bye:

βρε δεν διαφωνώ ότι ειναι πιο δυνατο το τεσσερα απο τα δύο. δεν με καταλαβαινεις . λέω ότι ειναι πιο διασκεδαστικό το v4 απο το ινλάιν 4 . Εννοειτε ότι το 4 ειναι πιο γρηγορο απο τα δύο. Η ducati αν θυμαμαι κέρδιζε γιατι ειχε ενα ιδιαιτερο στημένο μηχανάκι, και μεχρι να παρουν οι τζαπανιστας τα πανω τους τους πηρε λιγο ... τέλος λέω ότι για εμενα στην βολτα μου εινια πιο ευχαριστη η ροπη απο την ιπποδύναμη. αν ο v4 ειχε απο πισω της μια απο την γεραιες ιαπωνικές τώρα θα ήταν φανταζομαι σαν να ληστευεις εκκλησια σε συγκριση με το σε σειρα.

στην συγκριση που κανεις όχι . τα απολυτα νουμερα τα διαβάζουμε ολοι. αν ομως το 636 ειχε διπλα του v4 με 600κ.εκ τοτε ξανα θα ηταν ξανα σαν να ληστευει εκκλησια.
ο σειρας νομίζω επικράτησε σαν value for money στην αυτοκινηση-μοτοκινηση.  δεν ξερω καθότι δεν παρακολουθώ πλεον αλλα θυμαμαι ότι το rsv4 όταν εμφανιστηκε ηταν πιο καλό σε απολυτα νουμερα απο τα αντιστοιχα σε σειρα.

το rs660 ειναι το καινούργιο της απριλια ? δεν το ηξερα αυτο . ηθελα να πιστευω ότι απλα μικρύναν τον κινητήρα μας...

*

Αποσυνδεδεμένος babis88

  • ***
  • 130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia caponord
  • Αντιδράσεις: +51 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #55 - : Αύγουστος 29, 2020, 06:00:52 μμ »
Πραγματικά, όλοι έχουμε κάνει τις βλακείες μας (λίγες ή πολλές) και κάποιοι από εμάς από τύχη δεν έχουμε χτυπήσει άσχημα.

Ωραίο το Tuono σου Μπάμπη!
[/quote/]
Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο. Ελπίζω να μην κολλήσω την πάθηση σού...






*

Αποσυνδεδεμένος babis88

  • ***
  • 130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia caponord
  • Αντιδράσεις: +51 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #56 - : Αύγουστος 29, 2020, 06:06:49 μμ »
Τσοπατε ορε παιδιά για τσι μπιτσικλετες με τσου 4 κυλίνδρους, δεν χωράνε εδώ μεσα. Εδώ έχουμε v2 στι παλαιάς σκολης χωρίς απ'εκείνα τα ηλεκτρονικά πράματα του σατανά.

Στάλθηκε από το Mi Note 10 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1540
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +18 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #57 - : Αύγουστος 30, 2020, 03:07:15 πμ »
εντωμεταξυ ασχετο-σχετικο.
Tuono στα ιταλικά σημαινει βροντή και όχι κεραυνός.

 :tez:
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 3226
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord abs 2004
  • Αντιδράσεις: +257 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #58 - : Αύγουστος 30, 2020, 08:31:28 πμ »
εντωμεταξυ ασχετο-σχετικο.
Tuono στα ιταλικά σημαινει βροντή και όχι κεραυνός.

 :tez:
Αστραπές....βροντές και στο βάθος πυκνιιιοί καπνιιιοί...χαχαχα.

Έχεις δίκιο Μητσάρα...Αν θέλει και ο Μπάμπης το αλλάζω σε κόκκινη βροντή! ;)
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος nikostuono

  • ***
  • 54
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono gen2
  • Αντιδράσεις: +9 / -0
Απ: Κόκκινος κεραυνός (tuono)
« Απάντηση #59 - : Αύγουστος 30, 2020, 10:59:01 πμ »
Όχι αδερφέ,η ειδοποιός διαφορά είναι το 4 vs 2 και όχι ο V κινητήρας.Άλλο 4 κύλινδροι κι άλλο 2.Άλλωστε το rs660 είναι 2 κύλινδρο σε σειρά.Εσύ δηλαδή λες ότι αν ήταν v2 θα έπαιζε στα ίσα με το zx636; Στο είπα;Μια που το βλέπεις,μια που ανοίγει το γκάζι!Φτάνει νε τον μύθο του v2.Δημιουργήθηκε από τις νίκες της Ducati στα wsbk.1000cc vs 750!Και βγήκε το συμπέρασμα για την εξωπραγματική ροπή και λειτουργϊα του v2.Τώρα που τρέχουνε 1000cc στα wsbk η Ducati γιατί δεν κατάφερε τόσα χρόνια με  1200 v2 να πάρει τίτλο.Σταμάτησε λοιπόν τα v2  επί της ουσίας κι έβγαλε v4 για να ανταγωνιστεί τα τετρακύλινδρα.Ας αφηνε τα v2! Δεν γίνεται γιατί μιλάμε για το μισό γκάζι πλέον!Είπαμε,τα αγαπάμε για άλλους λογους,αλλά βγάζουμε σαν κύριοι το καπέλλο στον ανώτερο! :bye:

Φιλε μου έχεις δίκιο για την ιπποδύναμη Αλλά μην υπερβάλλεις κιόλας.
Αν ανοίξει το γκάζι από τα 200+ το τετρακύλινδρο Σούπερσπορτ, ναι τότε θα φύγει άνετα.
Έχεις ανοίξει σε ρεπρίζ όμως με τα τετρακύλινδρα; Έχεις παρατηρήσει ότι στις 2000 στροφές ένα τουόνο φεύγει με σούζα ανοίγοντας το γκάζι, ενώ το τετρακύλινδρο απλά περιμένει να πάει στις τεσσερισήμισι με πέντε για να εκτιναχθεί;
Έχω ανοίξει πολλές φορές ρεπρίζ με άλλα τετρακύλινδρα.
Επίσης και στις εκκίνησης δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, μιλώντας για οδηγούς ίδιου επίπεδο πάντα.
Αυτός ο «μύθος» όπως το λες λοιπόν για τα v2, τουλάχιστον στο κομμάτι των επιταχύνσεων επιβεβαιώνεται από πολλούς τετρακύλινδρους χιλιαριδες.
Τα λιμανάκια είναι μία πολύ καλή δοκιμή για την σύγκριση της ροπής στα κλειστά κομμάτια..

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης