APRILIA BIKERS HELLAS
Ξεκινάμε απο εδώ => Δημοσκοπήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΤΑΣΟΣ στις Νοέμβριος 05, 2006, 11:27:24 μμ
-
Να φερετε παραδειγματα και να τεκμηριωσετε την αποψη σας
-
εγω ειχα ενα CBR600 και το πουλησα με παρα πολλα ηλεκτρικα προβληματα.μου βραχυκυκλωνε συνεχεια ο αισθητηρας πτωσης για αγνωστο λογο και αναγκαστηκα να τον απομονωσω.μετα απο αυτο μου εκαιγε την ασφαλεια για τα φωτα πορειας συνεχως παλι για αγνωστο λογο αφου μετα απο μετρησεις με πολυμετρο δεν φαινοταν οτι υπηρχε κομμενο καλωδιο.το εδωσα γκρεμιζοντας μου την ψευδαισθηση που ειχα για τα ιαπωνεζικα περι αξιοπιστιας.
-
Τι εγινε ρε dodos υπαρχεις;.
-
teo wrote:
Τι εγινε ρε dodos υπαρχεις;.
υπαρχωωωω.....κι οσο υπαρχεις θα υπαρχω. :-D :-D
γεια σου ορε Τεο.τι λενε οι γεωτρησεις;
-
εγω παντως μαζι με CRISTODOU ειχα 3 γιαπωνεζικα μοτο και 3 ιταλικα.
ΥΑΜΑΗΑ Τ 50
HONDA C 50
PIAGGIO ENERGY
ITALJET FORMULA 50
APRILIA PEGASO
HONDA CB 750
ποτέ και το τονιζω ποτέ δεν χαλασαν τα γιαπωνεζικα. εκτος απο καποια αναλωσιμα υλικα.
παραπονο μηδεν.....
απο τα ιταλικα το μονο με τα λιγα προβληματα ηταν το PIAGGIO τα αλλα...γαμ!@#σετα
Tα συμπερασματα δικα σας... :-D :-D :-D
-
Η εμπειρία μου περιλαμβάνει 2 γιαπωνέζικα...
Ενα Kawasaki KLX-300R μοντέλο 97 το οποίο από τον Αύγουστο του '98 μέχρι αρχές 2001 η μόνη ζημιά που έπαθε ήταν να μου κάψει τα πηνία του μοτέρ και να μ'αφήσει μες στη μέση του δρόμου...(μπορεί...μπορεί λέω να φταίει και η τουριστική χρήση του κάθε κυριακή που πήγαινα εκδρομούλες τάπα για να ακολουθήσω τους υπόλοιπους!!! :-o ) Κόστος τότε 85000 δρχ. αν θυμάμαι καλά...
Το ZX-6R μοντέλο '98 που το είχα στην κατοχή μου από το 2001 μέχρι την φετινή άνοιξη δεν παρουσίασε κάτι σοβαρό εκτός από την ασφάλεια του συμπλέκτη που βραχυκύκλωσε 2-3 φορές και τα ρουλεμάν λαιμού που τα άλλαξα 3 φορές στα 40000χλμ που έκανα συνολικά...(χωρίς σούζες μαμά, τ'ορκίζομαι!!! :-D αργότερα έμαθα ότι ήταν πρόβλημα των συγκεκριμένων μοντέλων...)
Α είχα και ένα Gilera Runner 180SP δίχρονο για ένα χρόνο το οποίο δεν μου ζήτησε τίποτα εκτός από λάδι και βενζίνη...πολλή βενζίνηηηηηη ;-)
Γενικά τα συμπαθώ τα piaggio-gilera,στο μυαλό μου είναι καταγεγραμμένα σαν αξιόπιστα μηχανάκια...
Επόμενοοοοοοος...!!!
-
Για μένα όλες οι σύγχρονες μηχανές έχουν λίγο πολύ την ίδια αξιοπιστία ( εκτός μερικών εξαιρέσεων κυρίως από μικρές εταιρίες) και οι περισσότερες βλάβες που παρουσιάζονται κατά καιρούς οφείλονται κυρίως στην πλημελή συντήρηση και την κακή χρήση. Πάντως κάθε μάρκα παρουσιάζει συνήθως βλάβες σε συγκεκριμένα σημεία οπότε καλό είναι να είμαστε ψυλιασμένοι είτε έχουμε Honda είτε Aprilia είτε ότιδήποτε άλλο.
-
5os wrote:
Για μένα όλες οι σύγχρονες μηχανές έχουν λίγο πολύ την ίδια αξιοπιστία ( εκτός μερικών εξαιρέσεων κυρίως από μικρές εταιρίες) και οι περισσότερες βλάβες που παρουσιάζονται κατά καιρούς οφείλονται κυρίως στην πλημελή συντήρηση και την κακή χρήση. Πάντως κάθε μάρκα παρουσιάζει συνήθως βλάβες σε συγκεκριμένα σημεία οπότε καλό είναι να είμαστε ψυλιασμένοι είτε έχουμε Honda είτε Aprilia είτε ότιδήποτε άλλο.
Βασικά...θα συμφωνήσω με 5ος... 8-)
-
xtz 750 98 εκαιγε συνεχεια ασφαλειες χτ 600 01 δισκους συμπλεκτη και γραναζια σαζμαν,tdm 900 03 δισκους συμπλεκτη τους ετρωγε για πλακα....Αρε vale πως σε καταλαβαινω με τα κωλο yamahahahahahahahaha!
-
Route 66, άθλια ηλεκτρικά.
Honda, respect, 7 χρόνια τίποτα! Μόλις το πούλησα έκαψε ανορθωτή...
TDM 03, πριν τα 1000χλμ τεντωτήρα καδένας. Των περισσότερων φίλων ΚΑΙ TPS. Εγγύηση βέβαια.
-
Το πρωην δικο μου, καθολου ζημιαρικο!
Yamaha Fazer 1000 '01 αγορασμενο απο γερμανια το 2003 με 9.000χμ το πουλησα πριν λιγο καιρο με 28.000χμ και δεν ειχε βγαλει ποτε τιποτα... και πιστευω θα συνεχισει ετσι...!
-
τι εγινε το ξεχασατε το θεματακι?η ολοι γεννηθηκατε ευρωπαιοι και δεν φαγατε ποτε σας σουσι? :kol: :kol: :kol: :kol: :kol:
-
cb 400 s.f του 92 με δεν ξερω ποσα χλμ πανω του...στα δικα μου χερια 23.000 χλμ και ειχε βγαλει μονο μια τρυπα στη μεμβρανη απο το ρουμπινε βενζινης.
Honda hornet 600...3 χρονια...65.000 χλμ,
βλαβες : 3 καμμενες λαμπες πισω φαναριου
κατα τα αλλα λαδια, φιλτρα, αλυσιδα, τακακια και βενζινη
οι αναρτησεις ειναι για πεταμα μονο εδω και 20.000 χλμ
fuck honda...δεν εχει χαρακτηρα ρε παιδι μου...το τουονο στα 315χλμ μ αφησε στο δρομο...αυτο ειναι μηχανακι....
-
HONDA AFRICA TWIN ανορθωτης
HONDA VTR καινουριο, δεν μπορουσανε να βρουνε γιατι δεν κραταει ρελαντι και αντικαταστησανε το μηχανακι με αλλο
FAZER FZ600 καινουριο,εσβηνε ο κινητηρας και εν κινηση, εγκεφαλος
HONDA CRF 250 καινουριο, σπασιμο κινητηρα δεν καλυπτει η εγγυηση γιατι δεν ηξερε να το βαζει εμπρος με μανιβελα....κακος χειρισμος!
-
Honda vfr 750 '92 μπουρδελο!!!!!!
Ολο κατι με τα ηλεκτρικα,ανορθωτης,ρουλεμαν καθε τριμηνο σκατα ποιοτητα στα πλαστικα(εσπαγαν απο τους κραδασμους) και αναρτησεις σουμιες...
Και κατα τ'αλλα ηταν η ναυαρχιδα της Honda.
Απ'την αλλη ενα Bros 400 που ειχα ουτε λαμπα δεν ειχε καψει(κυριολεκτικα!!!)στα 3 χρονια που το ειχα.
Αντε βγαλε ακρη...
-
Για να πούμε και όλη την αλήθεια τα γιαπωνέζικα δεν είναι τόσο ζημιάρικα….
Να μην τα παράλεμε ….όλα τα μηχανάκια βγάζουν βλάβες …πάντα ανάλογα με την χρήση που τους κάνει ο καθένας………
Βέβαια σε όλες τις μάρκες υπάρχουν και μοντέλα αποτυχημένα….
Εμένα όλα τα μηχανάκια τα γιαπωνέζικα που είχα πριν μετανοήσω και βρω τον ίσιο δρόμο τον ευρωπαϊκό και δη Ιταλικό , δεν μου έβγαλαν τίποτα σοβαρές βλάβες.
Αλλά στο θέμα μηχανής δεν κοιτάς τις βλάβες η την δυσκολία που μπορεί να βρεις …..η μηχανή είναι μια τρελά ………και οι Ιταλίδες είναι μοναδικές
Εν κατακλείδι

:hammer: :io: :bana: :ke: :wine: :se: :prm :a20 :sml1 :a21 :a22 :a!: :h1: :er: :snd :thr: :kit1: :kit2: :kit3: :smd :fc21: :fc21: :fc21: :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
-
Το μόνο γιαπωνέζικο που είχα ηταν ένα παπί honda 72cc του 78 και το πήρα από ανακατασκευή κάπου στη Λένορμαν .Στα 5 χρόνια που το είχα έκανε 115.000km και 8(!)μπιέλες(+ κύλινδρα, ρεκτιφιέ κλπ,κλπ). Κατά τα άλλα δεν είχε κανένα πρόβλημα .Α! το ένα το μπιέλομα το έφαγα στον πάνω δρόμο του αεροδρομίου (Ελληνικού),πηγαίνοντας με καταρρακτώδη βροχή και μη βλέποντας ότι είχε κολλήσει ένα πούλμαν βρέθηκα στο νερό μέχρι το φανάρι :-( :-D Το καλύτερο: το πιστόνι απόκτησε μία τρύπα σαν από 45άρι στο κέντρο του(sic!)
-
Είχα ένα HONDA DEGREE 250 (κατασκευής 1994 μάλων...) έκανα μαζι του 78.000 Khm άπο το 1998 εως το 2002
1) Έκεγε λάμπες σύχνα... (μπροστινές κάθε 2 μήνες περίπου)
2) Αλλάγη πήνειου μίζας
3) Σύχνη αλλαγη μπαταρίας κάθε χρονο τουλάχιστον....
κατά τα άλλα το κλασίκο του service μόνο λαδάκια και μπουζί αλλαγή και ήταν μια χαρά...
-
tuonato έγραψε:
HONDA AFRICA TWIN ανορθωτης
HONDA VTR καινουριο, δεν μπορουσανε να βρουνε γιατι δεν κραταει ρελαντι και αντικαταστησανε το μηχανακι με αλλο
FAZER FZ600 καινουριο,εσβηνε ο κινητηρας και εν κινηση, εγκεφαλος
HONDA CRF 250 καινουριο, σπασιμο κινητηρα δεν καλυπτει η εγγυηση γιατι δεν ηξερε να το βαζει εμπρος με μανιβελα....κακος χειρισμος!
Ξέχασες Aprilia RSV Mille 2006 αντλία βενζίνης... :-D
Εγώ είχα ένα Ηοnda AX-1 για 4 χρόνια με μόνη βλάβη το κάψιμο του ανορθωτή (μία φορά). To SV μου (Suzuki 2κύλινδρο στριτ για τους αδαείς) μοντέλο 1999 στα 2 χρόνια και 24000χλμ που το έχω εγώ έσπασε ένα μικρούτσικο ελασματάκι στο μηχανισμό του μοχλού της ντίζας του συμπλέκτη εξωτερικά του κινητήρα. Κόστος (ανταλλακτικά και εργασία) 50Ε. Αυτά...
Και όποιον ξανακούσω να λέει κακά πράγματα για τα γιαπωνέζικα... :gun: και μετά σαπούνι στο στόμα.
-
Εξακολουθώ να έχω το μηχανάκι που είχα από φοιτητής: Honda CB250RS. Είναι πλέον 20 ετών και δεν το χρησιμοποιώ αλλά, μετά από μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα ανά την Ελλάδα, αν έλεγα κακή κουβέντα για το μηχανάκι αυτό θα έπεφτε φωτιά να με κάψει. Και είναι μόνο 250cc! Κάποτε το περιοδικό moto το είχε χαρακτηρίσει το πιο αξιόπιστο Honda ever, νομίζω όχι άδικα. Εκτός από την παροιμιώση του αξιοπιστία, ήταν παντελώς αδιάφορο σαν μηχάνημα, πλην όμως τίμιο.
-
Τα παλαιότερα Ιαπωνικά μοντέλα όντως ήταν καλύτερα ….χαλάγανε πολύ ποιο δύσκολα από τα σημερινά……………ξέρετε γιατί ??????????
Τα φτιάχνανε σαν Ευρωπαϊκά …..!!!!
:-D :-D :-D :-D
-
Μπορεί να μιμούνταν τα ευρωπαϊκά αλλά από πλευράς αξιοπιστίας οι Γιαπωνέζοι ήταν πραγματικά αλλού (σε σχέση με τους ευρωπαίους). Αυτός ήταν και ένας σημαντικός λόγος που σχεδόν όλη η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέττας σχεδόν έσβησε από τον χάρτη (και ξαναγεννήθηκε πολύ αργότερα, υπό άλλες συνθήκες).
-
Πως το διαγραφω?
-
SVtor έγραψε:
tuonato έγραψε:
HONDA AFRICA TWIN ανορθωτης
HONDA VTR καινουριο, δεν μπορουσανε να βρουνε γιατι δεν κραταει ρελαντι και αντικαταστησανε το μηχανακι με αλλο
FAZER FZ600 καινουριο,εσβηνε ο κινητηρας και εν κινηση, εγκεφαλος
HONDA CRF 250 καινουριο, σπασιμο κινητηρα δεν καλυπτει η εγγυηση γιατι δεν ηξερε να το βαζει εμπρος με μανιβελα....κακος χειρισμος!
Ξέχασες Aprilia RSV Mille 2006 αντλία βενζίνης... :-D
Εγώ είχα ένα Ηοnda AX-1 για 4 χρόνια με μόνη βλάβη το κάψιμο του ανορθωτή (μία φορά). To SV μου (Suzuki 2κύλινδρο στριτ για τους αδαείς) μοντέλο 1999 στα 2 χρόνια και 24000χλμ που το έχω εγώ έσπασε ένα μικρούτσικο ελασματάκι στο μηχανισμό του μοχλού της ντίζας του συμπλέκτη εξωτερικά του κινητήρα. Κόστος (ανταλλακτικά και εργασία) 50Ε. Αυτά...
Και όποιον ξανακούσω να λέει κακά πράγματα για τα γιαπωνέζικα... :gun: και μετά σαπούνι στο στόμα.
Εγκαθετε των γιαπωνεζων σε ανακαλυψα!!!!!! Ολοι γνωριζουμε ποσο πολυ γουσταρεις και θαυμαζεις τα ιταλοευρωπαικα μηχανακια και τελικα ως γνωστης και σωφρων θα ενσωματωθεις και ΕΣΥ στην παρεα μας αργα ή γρηγορα!!!
Τους γιαπωνεζους φιλους σου αν εχεις (ιταλοι οι καλυτεροι) τους ρωτησες αν ξερουν τι ειναι το SV? γιατι εγω οταν τους λεω για το aprilia νομιζουν οτι ειναι HONDA......
:se: :se:
PS.
Εχω την εντυπωση οτι ολοι μας θελουμε να ξεχναμε τα σοβαροτερα οπως οταν 1)χαρουμενος πηγαινες σου πεταξε ολα τα λαδια
2) οι βαλβιδες ξεχνανε να δουλεψουν που και που
3) και το τελευταιο που φρενα και αναρτησεις αρνουνται να συνεργαστουν ........ γιατι δεν ειναι μονο αν χαλανε ή οχι αλλα και αν δουλευουν σωστα και οπως πρεπει
:s11:
-
tuonato έγραψε:
Εγκαθετε των γιαπωνεζων σε ανακαλυψα!!!!!! Ολοι γνωριζουμε ποσο πολυ γουσταρεις και θαυμαζεις τα ιταλοευρωπαικα μηχανακια και τελικα ως γνωστης και σωφρων θα ενσωματωθεις και ΕΣΥ στην παρεα μας αργα ή γρηγορα!!!
Τους γιαπωνεζους φιλους σου αν εχεις (ιταλοι οι καλυτεροι) τους ρωτησες αν ξερουν τι ειναι το SV? γιατι εγω οταν τους λεω για το aprilia νομιζουν οτι ειναι HONDA......
:se: :se:
PS.
Εχω την εντυπωση οτι ολοι μας θελουμε να ξεχναμε τα σοβαροτερα οπως οταν
1)χαρουμενος πηγαινες σου πεταξε ολα τα λαδια
2) οι βαλβιδες ξεχνανε να δουλεψουν που και που
3) και το τελευταιο που φρενα και αναρτησεις αρνουνται να συνεργαστουν ........ γιατι δεν ειναι μονο αν χαλανε ή οχι αλλα και αν δουλευουν σωστα και οπως πρεπει
:s11:
Πρόκειται περί στυγνής παραπληροφόρησης και προπαγάνδας από απογόνους του ιταλικού φασιστικού καθεστώτος!
Βάζω Σοφία Βέμπω και συνεχίζω:
1.Τα λάδια τα πέταξε λόγω κακοτοποθετημένης φλάντζας γραναζιού κίνησης & μη μανίσιου φίλτρου λαδιού. Καμία σχέση με αξιοπιστία μηχανής.
2. ;;;Πότε είχα πρόβλημα με τις βαλβίδες μου και δεν το ήξερα? Μήπως τις μπερδεύεις με τις βαλβίδες ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ που πρόσθεσα στο πιρούνι;
3. Αυτό δεν έχει να κάνει με αξιοπιστία αλλά με ποιότητα περιφερειακών. Εδώ ότι δίνεις παίρνεις. Ξέρεις πόσο κάνει ένα SV καινούριο? Ούτε για γύρο στο 157 δεν πας με τόσα...
Εσύ γιατί δεν μας εξηγείς τι έπαθε η αντλία βενζίνης στο καινούριο μηχανάκι σου; Και πως τρύπωσε ο αέρας στα σωληνάκια του συμπλέκτη; Και άσε τα λάστιχα που τρώει με τέτοια λαιμαργία, σχεδόν με βλάβη μοιάζει! :-D
Και όσο για Ευρώπη θα έρθω προς τα 'κει το παραδέχομαι, σπαγγέτι πάντως δε θα φάω! Και μη συνεχίσεις αυτή την άσκοπη εκτόξευση λάσπης για να μη μιλήσω για τους κρυφούς σου έρωτες και σε κάνω ρόμπα εδώ μέσα... ;-)
-
GFiotakis έγραψε:
Τα παλαιότερα Ιαπωνικά μοντέλα όντως ήταν καλύτερα ….χαλάγανε πολύ ποιο δύσκολα από τα σημερινά……………ξέρετε γιατί ??????????
Τα φτιάχνανε σαν Ευρωπαϊκά …..!!!!
:-D :-D :-D :-D
TI EIΠΕ ΠΑΛΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΡΕ... :lol% :lol% :lol%
-
Βεβαια οταν χαλανε τα γιαπωνεζικα ολο φταιει ειτε ο αναβατης ειτε το συνεργειο που εκανε το σερβις.... :-) :-)
-
Χλαπακόσαυρος TDM850 : 120000+ klm
Matzore : TDM900 : 77000+ klm
Kontonasios: TDM900 : 74000+ klm
Hook: TDM900 : 50000 (ούτε λαμπάκι)
jskf16: TDM900 : 50000 (ούτε λαμπάκι)
TiDiMe: TDM850 85000 ενα πίσω ρουλεμάν τροχού στο 900 12600 τίποτα μέχρι τώρα
niknik: TDM900: 42000+ (ακόμα το στρώνω )
Maverick TDM900 :56000+
Admitos TDM900 : 67000+
villasg : TDM900 : 25000 (γμτ σοβαρο προβλημα θελει βενζινη καθε 250 χλμ )
Averel : TDM900 : 21000 (κι άλλο σοβαρό πρόβλημα θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 5000 χλμ)
Dirty Harry tdm900 Μάρτιος΄02 67.000χλμ ούτε λαμπάκι.
Panos_900 TDM900 : 85.000km (το πρωην.... χρειαστηκε μονο τεντωτηρα καδενας και ενα ρουλεμαν μπροστικου τροχου)
TDM900 : 10.000km (το καινουργιο δεν εχει ζητησει ακομα τιποτα.... φτου φτου),
TDM850 : 80.000km (τρεις φορες φλατζα κιλυνδρων, 1 ψυγειο, 1 φλατζα δοχειου λαδιου, τσιμουχες στο μπροστινο)
Maj: TDM900: 39000 (πρόβλημα ψυχολογικό την πρώτη φορά που 200άρισα και δεν κουνιόταν κι έπαθα τραλαλά
georgeX : 25000+ (κι άλλο σοβαρό πρόβλημα, θέλει αλλαγή φιλτρου κάθε 10000 χλμ και λαστιχα που και που)
Katman: TDM900: 45000 (ΔΥΣΤΥΧΩΣ καμένη πίσω λάμπα)
Antonis: TDM900 62900 απροβλημάτιστα... καμία φθορά Άνεση
hpe200016v:tdm900 48000 μονο τεντωτηρα καδενας γιατι ειμαι αν.....ος μου ειπαν οτι χτυπαει απο εκει μοτερ τρελαθηκα και την αλλαξα προλυπτικα και δισκους συμπλεκτη ετσι για το ονορε
yamdoc tdm 900 20000....TIΠΟΤΑ
-
So ?
Και εγώ είχα ΤΔΜ 900 για 11 μήνες, έγραψα 24.000 χλμ περίπου και δεν έβγαλε τπτ από βλάβη.
ΔΕΝ ΈΒΓΑΖΕ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ,
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΈΣΠΡΩΞΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΈΠΕΣΑ ΣΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ! ;)
Τι να το κάνω και 500.000 χλμ να γράψει χωρίς να κάνει τσικ,άμα με παίρνει ο ύπνος πάνω του ? ε ?
-
So ?
Και εγώ είχα ΤΔΜ 900 για 11 μήνες, έγραψα 24.000 χλμ περίπου και δεν έβγαλε τπτ από βλάβη.
ΔΕΝ ΈΒΓΑΖΕ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ,
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΈΣΠΡΩΞΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΈΠΕΣΑ ΣΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ! ;)
Τι να το κάνω και 500.000 χλμ να γράψει χωρίς να κάνει τσικ,άμα με παίρνει ο ύπνος πάνω του ? ε ?
Μαλλον σε επαιρνε ο υπνος γιατι δεν ειχες την αγωνια...θα φτασω? Δεν θα φτασω... >Θα με αφησει τωρα ή αργοτερα? Πλακα κανω! παντως εγω ειμαι καταευχαριστημενος!!!!:D ;)
-
οι περισσοτεροι ισως να μην γνωριζετε την αυτοματη εκδοση του (tri mope , αν το εγραψα καλα ) παπι της honda ή οπως εχει μεινει στους περισσοτερους το στρογγυλοφαναρο μοντ του 81 αν θυμαμαι καλα με αφησε 4 φορες απο αυτοματο ( στην ουσια δεν εβαζε νεκρα οποτε το μηχανακι εσβηνε με το που σταματαγε 2 απο αυτες κολλησε εντελως και δεν πηγαινε ουτε μπρος ουτε πισω) το rs μου απο την αλλη με αφησε μονο μια φορα απο ρουλεμαν
-
ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
1η Μοτοσικλέτα Yamaha RD 125 LC περίπου 45000 χιλ΄(1990)Καμία βλάβη
2η Μοτοσικλέτα Yamaha RD 350 περίπου 30000 χιλ(1992) καμία βλάβη
3η Μοτοσικλέτα Honda NV 400 130000 χιλ (1994) στα 54000 χιλ. μου έκοψε τη μεμβράνη υποπίεσης στο καρμπυλατέρ στα 112000χιλ. φλάτζα
4η Μοτοσικλέτα Kawasaki Zephyr 550 περίπου 40000 χιλ(1997)Τίποτα
5η Μοτοσικλέτα Suzuki GS 500 E 90000 χιλ(1999)Τίποτα
6η Μοτοσικλέτα Honda CBR 600 F 65000 χιλ.(2001) τίποτα
7η Μοτοσικλέτα Yamaha Fazer 1000 4500 χιλ(2003) τίποτα
8η Μοτοσικλέτα Suzuki Hayabusa 1300(Tώρα 1400)Κιτ APE…. 85000 χιλ. Μία καδένα εκκεντροφόρου με στράβωμα βαλβίδας γρανάζι μίζας
Συγχρόνως και κάτοχος ενός Suzuki Gsxr 1000 Κ 4 Limited edition 10000 χιλ τίποτα
SUZUKI GSXR 1000 K2 18000
suzuki gsxr 1000 k3 τίποτα 35000 χιλ. τίποτα
Βασικά υπήρχαν πρόσφατα και άλλα αλλά δε θέλω να γίνω κουραστικός :bye: :bye:
Τώρα Honda CBR 1000rr STA 20000 XIL. πηνία(τι άλλο) 170€
-
Στα παπια δεν κανω αναφορα παντως εκτος αναλωσιμων δεν ειχα κανενα προβλημα και με αυτα (και honda c50, c90, Astrea + suzuki Fx 125 + Kawasaki Max)
Honda Ax-1 250 1998-1999
12k χλμ Προβλημα με την ηλεκτρονικη του (αλλαχθηκε μια φορα και εστρωσε)
Suzuki DR-SH 250 1999-2000
16k χλμ Προβλημα μηδεν μονο αναλωσιμα
Suzuki Freewind 650 2000-2002
21k χλμ Προβλημα μηδεν μονο αναλωσιμα
Honda Transalp 650 2004-2005
18k χλμ Προβληματα μηδεν μονο αναλωσιμα
Honda Varadero 1000 2005-2006
12k χλμ Προβληματα μηδεν μονο αναλωσιμα (εκαιγε τον αμπακο ομως :P)
Honda Cbf 250 2005-Σημερα
16k χλμ Προβληματα μηδεν μονο αναλωσιμα
Honda CBR 600f 2006 - Σημερα
12k χλμ Προβληματα μηδεν Μονο αναλωσιμα
-
Ego eixa:
Xt - 500 yam
Kle - 500 kawa
GS - 500 suzuki
CX - 500 HONDARA
To mono pou xalase itan to Cx otan se ilikia 25 eton xalase i flantza kefalis.
Ta alla mono kati lampakia kapsane.
Den einai mythos.......
-
μπανδιτ 400 απλό. πρόσβλημα τεράστιο έπεφτε κάθε μήνα απο τα δεξιά :psdof:
κλε 500 3 ατέρμονες τρία τύμπανα όλα μέσα στην εγγύηση μία εξάτμιση εγγύηση ( με πολλούς τζαμπουκάδες καθότι την έιχε πάρει στο όνομα μου ο έμπορας και την είχε πουλήσει αλλού....!)
TDM 900s εξατσμίσεις στην εγγύηση μετά απο 6 μήνες μετά απο προτροπή του μεγάλου Γκουζι. Σκυλί μαύρο αυτό το μηχανάκι ρε φούστη.