APRILIA BIKERS HELLAS

Ξεκινάμε απο εδώ => Δημοσκοπήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: CAPOMAN στις Αύγουστος 21, 2008, 05:26:07 μμ

Τίτλος: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: CAPOMAN στις Αύγουστος 21, 2008, 05:26:07 μμ
Θα ήθελα να ψηφίσετε ειλικρινώς και όχι με το χέρι στη καρδιά ;)
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: dreamwalker στις Αύγουστος 21, 2008, 05:28:15 μμ
Αντρέα μερικά μοντέλα είναι πιο αξιόπιστα, μερικά λιγότερο και άλλα το ίδιο

δεν κάνεις μια δημοσκόπηση ποιο συγκεκριμένη?
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: CAPOMAN στις Αύγουστος 21, 2008, 05:29:59 μμ
Να το θέσω ως εξής τα καινούργια μοντέλα 2007-2008 σε σχέση με τα μοντέλα 1999-2006?
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: dreamwalker στις Αύγουστος 21, 2008, 05:30:45 μμ
Να το θέσω ως εξής τα καινούργια μοντέλα 2007-2008 σε σχέση με τα μοντέλα 1999-2006?

ψήφισα :P
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: CAPOMAN στις Αύγουστος 21, 2008, 05:34:03 μμ
Α!!! και κάτι άλλο please :blus: :blus: :blus: με ονομάζουν Aν(Δ)ρέα όχι Αντρέα :blus: :(
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: tasosm στις Αύγουστος 21, 2008, 06:14:49 μμ
και εγω πιστευω οτι ειναι το ιδιο αξιοπιστα και τα 2 μοντελα.εγω εχω 26000 χλμ και δεν εχω παθει κατι αξιοσημειωτο.το ιδιο και ο v997 που εχει και αυτος το καινουργιο tuono με λιγο λιγοτερα χλμ.
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: christosms στις Αύγουστος 21, 2008, 06:39:44 μμ
'Oχι δεν είναι πιο αξιόπιστα τα παλιά από τα καινούρια, γιατί χρόνο με τον χρόνο βελτιώνονται ποιοτικά τα μοντέλα της Aprilia...
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: SILVERHAZE στις Αύγουστος 21, 2008, 06:56:15 μμ
'Oχι δεν είναι πιο αξιόπιστα τα παλιά από τα καινούρια, γιατί χρόνο με τον χρόνο βελτιώνονται ποιοτικά τα μοντέλα της Aprilia...
Συμφωνω.
Το παλιο το Ζ750 ομως μου φαινεται πιο αξιοπιστο απο το καινουργιο
Οπως και το καινουργιο τενερε και τρανσαλπ.μου βγαζουν κατι το ευθραυστο
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: cbr600f4 στις Αύγουστος 22, 2008, 12:35:32 πμ
το εμποριο ειναι εμποριο και τα μοτο πρεπει να εχουν προβλιματα για να εχουν κερδος οι αντιπρωσοπειες αυτο ειναι το νοημα.και παντα το πρωτο μοντελο αρχη χρονια εχει προβλιματακια που διορφονονται στιν συναιχεια.οκ
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: Aprile στις Αύγουστος 22, 2008, 01:47:14 πμ
To problhma sta Italika mhxanakia htan panta ta moter.
H Aprilia ksexwrize xaris sta made in Rotax moter ths.
Ta made in Yamaha kai made Piaggio moter den exoun kamia sxesh me th poiothta ths Rotax...


Το πρόβλημα στα Ιταλικά μηχανάκια ήταν πάντα τα μοτέρ. Η Aprilia ξεχώριζε χάρις στα made in Rotax μοτέρ της. Τα made in Yamaha και made Piaggio μοτέρ δεν έχουν καμια σχέση με τη ποιότητα της Rotax...
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Αύγουστος 22, 2008, 02:02:19 πμ
Τα made in Yamaha και made Piaggio μοτέρ δεν έχουν καμια σχέση με τη ποιότητα της Rotax...

Δυστυχώς θα συμφωνήσω..  :(
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: Cris στις Αύγουστος 22, 2008, 02:24:33 πμ
αυτο θα ηθελα να το δω απο ολους τους "ΠΑΛΙΟΥΣ" APRILIAνους!!!!!
βλεπεται δεν μπορω να απαντησω σε κατι τετοιο αλλα με ενδιαφερει πολυ!
ασχετα που περιμενω το RSV4
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: CAPOMAN στις Αύγουστος 22, 2008, 08:03:36 πμ
Oμολογώ και εγώ θα ήθελα να ακούσω την άποψη των παλαιών......Τώρα που σκέφτομαι να πάρω ένα παλαιούτσικο Απριλιάκι....... :blus:(Ξέρετε για τρελίτσες στη πίστα :blus:
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: vageln στις Αύγουστος 22, 2008, 09:15:08 πμ
 Φαντάζομαι ότι η εξέλιξη πάντα βοηθάει στο θέμα της αξιοπιστίας. Δεν μιλάω όμως από προσωπική εμπειρία. Μιλάω με γνώμονα την λογική .....

 Πάντως το δικό μου τουόνο (μοντέλο 2003) με καμιά 50αριά χιλιάδες χλμ αυτή τη στιγμή και με αρκετά σβέλτη χρήση, είναι μια χαρά. Το μόνο πρόβλημα που έχω αντιμετωπίσει στο παρελθόν είναι από ψόφια μπαταρία σε κρύο χειμωνιάτικο καιρό και ενώ ήταν παρκαρισμένο έξω...... 

Σε καμμιά άλλη περίπτωση δεν με έχει "αφήσει" στο δρόμο

 Βλάβες = 0 στα 5 χρόνια χρήσης ........

 Αλλάχτηκε βέβαια προληπτικά στην διετία, ένα κομπλέρ μίζας μέσα στην εγγύηση, όταν μπροστά στον μάστορα πήγα να το βάλω μπροστά  και βάρεσε μια ξερή μιζιά .... Αυτή ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που το έκανε, μιας και εφόσον το άκουσε μου είπε να το περάσουμε εγγύηση προληπτικά για να μην "σκάσει αργότερα" .... οπότε αλλάχτηκε άμεσα.

 Είναι ένα μηχανάκι που πραγματικά δεν ζητάει τπτ περισσότερο από βενζίνη - λάδια & λάστιχα  :ohyes:
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: Yiannis στις Αύγουστος 22, 2008, 10:29:53 πμ
Κανονικα επρεπε να γινει πιο συγκεκριμενοι η ψηφοφορια. Δηλαδη παλια Τουονο με καινουρια, παλια pegaso  με καινουρια, κλπ.

Παντως ενα θα πω. Οταν οι ιδιοκτητες παλιων Τουονο κανουν μεγαλα ταξιδια δεν εχουν κανενα αγχος. Σε ταξιδια στα οποια μεσολαβει κ ταξιδι-μεταφορα με καραβι, τοτε εχουν μεγαλο αγχος... μην παθει τιποτα το καραβι, γιατι το Τουονο δεν παθαινει τιποτα! :D :D :D





(να κ σε κατι που θα συμφωνησει μαζι μου κ ο ανθρωπος των σπηλαιων--> kostuono)
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: CAPOMAN στις Αύγουστος 22, 2008, 10:43:57 πμ
Φαντάζομαι ότι η εξέλιξη πάντα βοηθάει στο θέμα της αξιοπιστίας. Δεν μιλάω όμως από προσωπική εμπειρία. Μιλάω με γνώμονα την λογική .....

 Πάντως το δικό μου τουόνο (μοντέλο 2003) με καμιά 50αριά χιλιάδες χλμ αυτή τη στιγμή και με αρκετά σβέλτη χρήση, είναι μια χαρά. Το μόνο πρόβλημα που έχω αντιμετωπίσει στο παρελθόν είναι από ψόφια μπαταρία σε κρύο χειμωνιάτικο καιρό και ενώ ήταν παρκαρισμένο έξω...... 

Σε καμμιά άλλη περίπτωση δεν με έχει "αφήσει" στο δρόμο

 Βλάβες = 0 στα 5 χρόνια χρήσης ........

 Αλλάχτηκε βέβαια προληπτικά στην διετία, ένα κομπλέρ μίζας μέσα στην εγγύηση, όταν μπροστά στον μάστορα πήγα να το βάλω μπροστά  και βάρεσε μια ξερή μιζιά .... Αυτή ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που το έκανε, μιας και εφόσον το άκουσε μου είπε να το περάσουμε εγγύηση προληπτικά για να μην "σκάσει αργότερα" .... οπότε αλλάχτηκε άμεσα.

 Είναι ένα μηχανάκι που πραγματικά δεν ζητάει τπτ περισσότερο από βενζίνη - λάδια & λάστιχα  :ohyes:

Eδώ θα διαφωνήσω λίγο μαζί σου η τεχνολογία που αναφέρεις πολύ φοβάμαι ότι δεν αποσκοπεί στο να τα κάνει ποιο αξιόπιστα.

Μιας και το σύγχρονο μάρκετιγκ προσανατολίζεται στο κέρδος από τα ανταλακτικά αναλώσιμα δε θα αναφέρω ότι τα σύγχρονα πλαίσια είναι για το π@υτσο.(σε σχέση με το 2000-2005)

Εκτός της Απρίλιας.

Γελάω με κάποια περιοδικά τα οποία μας ζαλίζουν τον έρωτα πως τώρα το καινούργιο rr ζυγίζει 10 ολόκληρα κιλά λιγότερα εκθειάζοντας την όλη μείωση αλλά ποτέ δε κάναω μια αναφορά πόσα κ5΄κ7 έχουν σπασμένα πλαίσια ή πόσα Fazer 1000  παρέδωσαν το πνεύμα.Μετά από μόια σούζα.



έχω την εντύπωση ότι π.χ τα σουζούκι κ1-κ4 είναι διπλά αξιόπιστα από τα κ5-κ8.
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: kompimen στις Αύγουστος 22, 2008, 10:45:15 πμ
δυστυχώς δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι!!!

τα ίδια που ακούγαμε πριν 5 χρόνια ακούμε και σήμερα!!

μόνη φωτεινή εξαίρεση ο χιλιάρης rotax που δείχνει να είναι "άσπαστος" :pray: :pray: :pray:
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: christosms στις Αύγουστος 22, 2008, 11:36:40 πμ
Το πρόβλημα στα Ιταλικά μηχανάκια ήταν πάντα τα μοτέρ. Η Aprilia ξεχώριζε χάρις στα made in Rotax μοτέρ της. Τα made in Yamaha και made Piaggio μοτέρ δεν έχουν καμια σχέση με τη ποιότητα της Rotax...

Ένας λόγος που πείρα το F800GS είναι ο κινητήρας, σαν πρώην κάτοχος Pegaso που ο μονοκύλινδρος κινητήρας δεν έπαθε τίποτα (Rotax), έτσι θέλω να πιστεύω και ότι ο 800cc δικύλινδρος της Rotax δεν θα πάθει τίποτα.... 
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: kostuono στις Αύγουστος 22, 2008, 03:55:25 μμ
Κανονικα επρεπε να γινει πιο συγκεκριμενοι η ψηφοφορια. Δηλαδη παλια Τουονο με καινουρια, παλια pegaso  με καινουρια, κλπ.

Παντως ενα θα πω. Οταν οι ιδιοκτητες παλιων Τουονο κανουν μεγαλα ταξιδια δεν εχουν κανενα αγχος. Σε ταξιδια στα οποια μεσολαβει κ ταξιδι-μεταφορα με καραβι, τοτε εχουν μεγαλο αγχος... μην παθει τιποτα το καραβι, γιατι το Τουονο δεν παθαινει τιποτα! :D :D :D





(να κ σε κατι που θα συμφωνησει μαζι μου κ ο ανθρωπος των σπηλαιων--> kostuono)

Θα συμφωνήσω μαζί σου,ΜΑΜΕΛΟΥΚΕ!!!!
Η αξιοπιστία των aprilia πριν το 2008 οφειλεται αποκλειστικα στον αθραυστο rotax που ειχαν τα παλια!Τωρα το πιο αξιοπιστο μοντελο της aprilia,μακράν, ειναι το tuono 2004 και μαλιστα σε μαυρό :D
Ετσι δεν είναι  Yianni?
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: Yiannis στις Αύγουστος 22, 2008, 04:07:01 μμ
μοντελο της aprilia,μακράν, ειναι το tuono 2004 και μαλιστα σε μαυρό :D
Ετσι δεν είναι  Yianni?

RESPECT!
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: AKIS KARDITSA στις Αύγουστος 23, 2008, 10:22:53 πμ
Με το χέρι στην καρδιά......ναι το πιστευω..... ;) :ohyes:
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: AKIS KARDITSA στις Αύγουστος 23, 2008, 05:30:20 μμ
Το πρόβλημα στα Ιταλικά μηχανάκια ήταν πάντα τα μοτέρ. Η Aprilia ξεχώριζε χάρις στα made in Rotax μοτέρ της. Τα made in Yamaha και made Piaggio μοτέρ δεν έχουν καμια σχέση με τη ποιότητα της Rotax...

Ένας λόγος που πείρα το F800GS είναι ο κινητήρας, σαν πρώην κάτοχος Pegaso που ο μονοκύλινδρος κινητήρας δεν έπαθε τίποτα (Rotax), έτσι θέλω να πιστεύω και ότι ο 800cc δικύλινδρος της Rotax δεν θα πάθει τίποτα.... 

Rotax ειναι και το καινουργιο????? :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: El Presidente στις Αύγουστος 23, 2008, 07:10:41 μμ
Το πρόβλημα στα Ιταλικά μηχανάκια ήταν πάντα τα μοτέρ. Η Aprilia ξεχώριζε χάρις στα made in Rotax μοτέρ της. Τα made in Yamaha και made Piaggio μοτέρ δεν έχουν καμια σχέση με τη ποιότητα της Rotax...
:ohyes:Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩς !!! :ohyes:

Κανονικα επρεπε να γινει πιο συγκεκριμενοι η ψηφοφορια. Δηλαδη παλια Τουονο με καινουρια, παλια pegaso  με καινουρια, κλπ.
Για τα μοτερ των Νεων Πηγασακιων(Minarelli-Yamaha) :D δεν εχει ακουστει κατι ασχημο.. :thnk:Ακομα..?
Για τα μοτερ των παλαιων Πηγασακιων(Rotax),εκτος της φλαντζας κεφαλης των inj.ιδιαιτερως..επισης δεν υπαρχει κατι αλλο προβληματικο.
                            ...............................................
Tωρα..αν μιλησουμε για ηλεκτρικα-περιφεριακα των εξελιγμενων τεχνολογικα :P νεων Πηγασακιων.......  :( :(
Αστα να πανε: μιζα - αντλια καυσιμου - καποιες περιπτωσεις πηνιων - προβληματικοι εως & κατεστραμενοι εγκεφαλοι.... :(
Ο αμεσως πρωην Πηγασος(inj) ποναγε μονο σε καποιον αισθητηρα καυσιμου καποιες φορες & σε οριμενες περιπτωσεις παρατηρηθηκε δυσκολια ρυθμισης του μιγματος καυσης+ κεντρικο διακοπτη.
Ο λιγο πιο πισω(carb),εκτος απο τους καμμενους ανορθωτες,που οφειλονταν αποκλειστικα κ μονο στην θεση τους(κατω απο τη σελα)κ που οποιος τους αλλαξε θεση δεν αντιμετωπισε ποτε ξανα προβλημα,+ τον κεντρικο διακοπτη(κακη ποιοτητα κολησεων)ευκολα προσπελασιμο κ αυτο....
Δεν εβγαλαν αλλα προβληματα(οταν ο χρηστης ηταν γνωστης του αντικειμενου κ τους εκανε κ μια τυπικη συντηρηση)
Αποτελεσμα:Ο ΠΗΓΑΣΟΣ..οσο πιο Παλιος...τοσο πιο Καλος! :ohyes:

Οσο για τα Τουρμπονο..νεα δεν υπαρχουν..αρα..VIVA Tourbono :kalo:

Aν παμε τωρα στα νεα "τεχνολογικα διαμαντια" της Piaggio :P...απο που να τα πρωτοπιασεις??
Βλαβες μοτερ απο 0+κατι km :srry:-ποιοτητα συναρμολογησης :srry:-ηλεκτρικα(μιζες-πηνια-αναφλεξεις-αντλιες καυσ-τρακα-τρουκα) :srry:.. :( :( :(
Ελπιζω βεβαια οτι σταδιακα θα λυθουν ολα αυτα
(τα οποια .κατα την ταπεινη μου αποψη .οφειλονται σε λανθασμενη επιλογη ,απαραδεκτων περιφεριακων ,απο αναξιοπιστους-προμηθευτες-κατασκευαστες,με μοναδικο γνωμονα ,την μειωση του κοστους παραγωγης)........

...Αλλα μεχρι να λυθουν...το συμπερασμα ειναι το εξης:Aprilia...οσο πιο Παλιο...τοσο πιο Καλο ! :ohyes:

                                             ............Ψηφισα.. ;)

Φαντάζομαι ότι η εξέλιξη πάντα βοηθάει στο θέμα της αξιοπιστίας. Δεν μιλάω όμως από προσωπική εμπειρία. Μιλάω με γνώμονα την λογική .....

ΟΧΙ φιλε μου :srry:..δυστυχως..Οχι παντα :(
 

Eδώ θα διαφωνήσω λίγο μαζί σου η τεχνολογία που αναφέρεις πολύ φοβάμαι ότι δεν αποσκοπεί στο να τα κάνει ποιο αξιόπιστα.

 :ohyes:Ετσι εχει αποδειξει η Ιστορια... δυστυχως :(

Μιας και το σύγχρονο μάρκετιγκ προσανατολίζεται στο κέρδος από τα ανταλακτικά αναλώσιμα δε θα αναφέρω ότι τα σύγχρονα πλαίσια είναι για το π@υτσο.(σε σχέση με το 2000-2005)

 :kalo:Πες τα Χρυσοστομε :ohmy: sorry :blus:..Ανδρεα ηθελα να πω

Εκτός της Απρίλιας. :)Το Καλο να λεγεται :ohyes:

Γελάω με κάποια περιοδικά τα οποία μας ζαλίζουν τον έρωτα πως τώρα το καινούργιο rr ζυγίζει 10 ολόκληρα κιλά λιγότερα εκθειάζοντας την όλη μείωση αλλά ποτέ δε κάναω μια αναφορά πόσα κ5΄κ7 έχουν σπασμένα πλαίσια ή πόσα Fazer 1000  παρέδωσαν το πνεύμα.Μετά από μόια σούζα.

Ετσι-Ετσι ειναι :ohyes:.Με καλυπτεις απολυτα.

έχω την εντύπωση ότι π.χ τα σουζούκι κ1-κ4 είναι διπλά αξιόπιστα από τα κ5-κ8.

Αυτο-δε-το τελευταιο ,το εχω διαπιστωσει.."ιδιοις ομασι"
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: CAPOMAN στις Αύγουστος 28, 2008, 08:37:52 πμ
Τελικά από ότι φαίνεται ανήκω στη πλειοψηφία ;) ;)
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: nenhs στις Μάιος 22, 2009, 03:27:10 μμ
πιστευω πως ειναι πιο  αξιοπιστα τα καινουρια
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: Μητσαρας στις Μάιος 22, 2009, 03:32:50 μμ
εμενα τα ιδια μου φαινονται...τα ιδια παντελακι μου...αν εχει κανει καποια εξεληξη σαν εταιρια,αυτη ειναι σε αλλους τομεις..πχ..μαρκετινγκ...
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: nick2ono στις Μάιος 22, 2009, 10:14:25 μμ
τα ιδια ειναι  :dry: :dry: :dry:
Τίτλος: Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
Αποστολή από: xzibit στις Νοέμβριος 19, 2009, 03:18:42 μμ
θα μιλησω για τα gsxr νομιζω οτι αυτα πριν του 4 ηταν πιο γερη η κατασκευη τους...γιατι μετα του 5 εχω ακουσει πολλα που σπαει ο κωλος πισω κλπ