APRILIA BIKERS HELLAS
Ξεκινάμε απο εδώ => Δημοσκοπήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: faraway στις Ιανουάριος 31, 2020, 04:11:39 μμ
-
Για να δούμε τι πιστεύετε .... γράψτε και 2 λόγια ο καθένας ,
να δούμε τι vibe έχει ο λαός !! :D
-
Θέλω να πιστεύω ότι είναι αντικειμενικοί ως ένα σημείο αλλά διαβάζοντας κάποια άρθρα κάνει μπαμ ότι είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία από όσους τους τα χώνουν. Βγάζουν κάτι Honda με στράντζα ψαλίδι εν έτη 2019 φοβερα και είναι να τρελαίνεσαι...
-
Ωωωωωωω ... λοιπόν εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν όλων των ειδών οι δημοσιογράφοι και στον Ελληνικό και στον ξένο Τύπο..Επίσης πιστεύω ότι με τα χρόνια είναι μια δουλειά φθίνουσα που δεν δίνουν και τόση σημασία τόσο οι ίδιες οι εταιρείες που μέσα στην κρίση έχουν περιορισμένο αριθμό χρημάτων για διαφήμιση όσο και τα περιοδικά με λιγότερο και (λανθασμένο) προσωπικό σε δυναμικό ανθρώπων που είναι η ζωή τους ή μοτοσικλέτα...Τώρα μέσα από τα λιγοστά γραπτά ή λόγια τους βγαίνει ένα νόημα που νομίζω κάπου στο 50-50 είναι ως προς το μοντέλο ή την εταιρεία που δοκιμάζει την εκάστοτε φορά :bye:
-
πρεπει να διαχωριστει ο εντυπος με τον ηλεκτρονικο και αυτοι οι 2 σε υποκατηγοριες..
αλλο το εχω πανω απο βδομαδα,το δυναμομετρω κτλπ και αλλο το εχω 2 μερες ή μια...
εξακολουθω και διαβαζω ΜΟΤΟ..πιστευω οτι κατα 85% ειναι αντικειμενικοι και εκει που δεν ειναι ο τακτικος αναγνωστης το καταλαβαινει..
στον ηλεκτρονικο γινεται της πουτανας,ελαχιστα αντικειμενικα οπως του μουρικη ή το bikeit κτλπ...
λατρευω ομως το εντυπο.....και θα συνεχισω να το αγοραζω
-
ποιο εντυπο,που εφτασε να εχει τις μισες σελιδες,οι μισες απο αυτες να ειναι διαφημησεις και η τιμη ολο και προς τα πανω...
ποσο κανει αραγε τωρα το μοτο?
εγω στα 6.90€ περιπου που θυμαμαι το παρατησα το σπορ
κατα τ αλλα,πιστευω η αντικειμενικοτητα ειναι η εξαιρεση πλεον.
το καλο ειναι οτι αμα κοβει λιγο το ματι σου,τους καταλαβαινεις αμεσως τους στρατευμενους.
-
Όταν δεν είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία και δεν τα έχουν πάρει για να κανουν το μαυρο ασπρο τότε προσπαθούν να κρατήσουν ισορροπίες να τα φέρουν ισα βάρκα ισα νερά. Τώρα αν κάποια στιγμή είναι αντικειμενικοί τότε απλά έτυχε και τα πήραν και για την αντικειμενικότητα τους
-
Διπλωμάτες μέχρι τέλους!
Τα τελευταία 3 χρόνια δεν έχω διαβάσει, δει παρουσίαση μοντέλου και να πουν τα καλά και τα κακά που είδαν!
Ούτε καν ρεπορτάζ για το τι γίνεται στον κόσμο της μοτοσυκλέτας!
Δεν μπορεί να καβαλάνε πχ το 1250 της BMW και να μην αναφέρουν ότι η ηλεκτρονική τάπα βενζίνης κολλάει ανοιχτή ή κλειστή!!!
Πλέον είναι σαν να διαβάζουν το press kit της κάθε εταιρίας....
-
Δημοσιογραφία και αντικειμενικότητα είναι εννοιες ασύμβατες πλέον.
Για μενα οι πιο αντικειμενικές απόψεις βρίσκονται είτε σε μοτοφόρουμ, είτε σε παιδιά που ανεβάζουν βίντεο στο youtube.
Οπως π.χ ο Γιάνναρος από τα κοκκινα φεγγάρια. :P
-
Λιγο απο τα ιδια τα παραπανω, ειναι δυσκολο οταν πληρωνεσαι να εισαι και 100% αντικειμενικος, ακομα και κατι να βρουν που δεν
τους αρεσει θα το πουν με λιγο σαλτσα παραπανω για ξεφυγουν με ωραιο τροπο και να σου πασαρουν το ψωμι για παντεσπανι ;)
Καλο ειναι λοιπον να παιρνουμε μια κεντρικη ιδεα απο αυτα που μας λενε και εαν μας κανει κλικ μια μοτοσυκλετα, τοτε να την
κανουμε ενα τεστ για να δουμε εαν κουμπωνουμε καλα μαζι της, γιατι καμια φορα μπορει να μας αρεσει κατι και οταν το οδηγησουμε
να αλλαξουμε γνωμη γιαυτο, οπως και το αντιστροφο ...... :ohyes: :bye:
-
Εγώ νομίζω ότι πλέον τα περιοδικά αναγκάζονται να είναι πιο αντικειμενικοί μιας και άπλετη πληροφορία από το ίντερνετ δεν τους αφήνει να κάνουν μαγειρέματα. Σίγουρα δεν πρόκειται να πουν ότι ένα μηχανάκι είναι χάλια, δεν υπάρχουν πλέον κακά μηχανάκια, αλλά θα αναφερθούν σε λάθη ή προβλήματα.
Επίσης, είναι δύσκολο για έναν οποιοδήποτε δημοσιογράφο να εξετάσει μια μοτοσικλέτα σε βάθος χρόνου μιας και τα τέστ είναι περιορισμένης διάρκειας.
Νομίζω ότι η μεγαλύτερη δυσκολία του ειδικού τύπου, εντύπου και ηλεκτρονικού, είναι να δικαιολογήσει/πείσει ότι κάθε μοτοσυκλέτα που δοκιμάζουν έχει αγοραστικό κοινό. Η πληθώρα καλών μοντέλων σε κάθε κατηγορία τους κάνει να προσπαθούν να διακρίνουν τι διαφορετικό έχει να προσφέρει το καθένα στον υποψήφιο αγοραστή, σε μια αγορά που ψωνίζει συγκεκριμένα και με αγοραστική δύναμη που πλέον είναι αστεία. Για αυτό, κατά την γνώμη μου, το πρόβλημα είναι στο πώς θα συνδεθεί ο ειδικός τύπος με την σημερινή πραγματικότητα, δηλαδή ένα αγοραστικό κοινό που δεν μπορεί να δίνει από 15Κ και πάνω για αγορά αξιολόγης μηχανής. Δοκιμές και συγκριτικά μεταχειρισμένων, δοκιμές εξοπλισμού και αξεσουάρ είναι μερικές ιδέες μου.
Και κάτι τελευταίο σχετικά με τις "δοκιμές" και τα motovlog διαφόρων στο ΝΕΤ. Κατά την γνώμη μου, τα περισσότερα γίνονται από άτομα που δεν γνωρίζουμε τι ικανότητες έχουν να κρίνουν μηχανές. Ο κάθε αργόπουλος δηλαδή έχει κοινό για να πει ότι το τάδε ss είναι χάλια και δεν μπορεί να το πάει ούτε στο μισό των δυνατοτήτων του. Ή άλλος λέει, τα τάδε λάστιχα είναι μαλακία και 5 σελίδες πιο κάτω βλέπεις φώτο του από πίστα να στρίβει με την απίθανη κλίση των 37 μοιρών :D :D
ΥΓ1: έχω παρακολουθήσει τον άτοπο σχολιασμό του ΜΟΤΟ στην τελευταία παρουσίαση των BMW, σχετικά με τους "αληθινούς" δημοσιογράφους και όντως ήταν λίγο άκυρος
ΥΓ2: ωραίο θέμα, προτείνω να γράψουμε και περιοδικά, μέσα, πρόσωπα που παρακολουθούμε και την γνώμη μας για αυτους. Εγχώριους και μη
-
ΥΓ1: έχω παρακολουθήσει τον άτοπο σχολιασμό του ΜΟΤΟ στην τελευταία παρουσίαση των BMW, σχετικά με τους "αληθινούς" δημοσιογράφους και όντως ήταν λίγο άκυρος
ΥΓ2: ωραίο θέμα, προτείνω να γράψουμε και περιοδικά, μέσα, πρόσωπα που παρακολουθούμε και την γνώμη μας για αυτους. Εγχώριους και μη
Συμφωνώ :ohyes:
Μου αρέσει ο Μουρίκης επειδή είναι καλό παιδί και φαίνεται αυτό , αν και αυτός στρογγυλοποιεί καταστάσεις ,
και γουστάρω πολύ τον Χούντρα που νομίζω ότι τώρα τελευταία οι τοποθετήσεις του είναι πιο ακριβείς και αν
είναι να αναφέρει κάτι κακό θα το πει .
-
διαβαζω περιοδικο Μοτο..μου αρεσει αρκετα
και απο ηλεκτρονικα το bikeit και τον μουρικη,λιγο και bikespirit...
τωρα απο εξω,βλεπω motorrad και mcm
αλλα και τους ιταλους του μοτοκλισιμο
-
Διάβαζα όλον τον ελληνικό ειδικό τύπο [ΜΟΤΟ, 0300, 2ΤΡΟΧΟΙ, RIDER (το θυμάται κανείς αυτό?), POWERBIKES]. Τότε το ΜΟΤΟ είχε μείνει λίγο πίσω, πιο ψυχωμένο το 0300 και αργότερα, πιο "αλήτικο" το powerbikes. Συνεχίζω να διαβάζω ΜΟΤΟ, είναι μια ωραία συνήθεια και πλέον είναι αρκετά έως πολύ καλοί και στα τεστ ( αν και πλέον είναι πολύ πιο συρρυκνωμένα) αλλά και σε διάφορες ενέργειες σχετικές με τον χώρο μας (MOTO ride event). Βοηθάει φαντάζομαι ότι παίζουν μπάλα μόνοι τους και άρα δεν φοβούνται τόσο μήπως μια αντιπροσωπία τους κόψει διαφήμιση ή προσκλήσεις (που αλλού θα πάνε?).
Παρακολουθώ τον Μουρίκη, καλός είναι αν και πολλές φορές πλατιάζει η ομιλία του, σαν να προσπαθεί να φανεί καλός γνώστης της ελληνικής γλώσσας, και αυτό είναι λίγο κουραστικό/ενοχλητικό για μένα. Κρατάω όμως την γνώμη του, μιας και τον γνωρίζω και ξέρω ότι είναι πολλά χρόνια στον χώρο. Θέλει δουλειά η παρουσίαση/βίντεο. Βλέπω και moto & bike tv (κατσίμπαρος), μακράν το καλύτερο ελληνικό κανάλι για μένα, καλές παρουσιάσεις, κατανοητά κείμενα, καλά βίντεο (σε κάποια βέβαια έχει θέμα η ένταση της ομιλίας). Μου κάνει εντύπωση όμως ότι έχει λίγους συνδρομητές. Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο τι backround έχει, δεν φαίνεται και ο πιο χεράς, τον έχω πετύχει σε παλιό βίντεο με Μανιάτη όμως. Δεν πολυδιαβάζω bikeit, αν και κατά καιρούς έχω δει να γράφουν πολλά παιδιά που ήταν στο 0300 παλιά.
Εξωτερικό, μόνο από youtube λίγο MCN (σχετικά άχρωμοι, πολλά όμως reviews για όλα τα καινούργια μηχανάκια), 44teeth ( έχουν πλάκα αλλά ώρες ώρες το παραχέζουν), το νοτιοαφρικάνικο The Bike Show (είναι πολλοί καλοί). Καλός είναι και ο MotoGeo για τα ταξιδάκια που κάνει αν και τα "τέστ" του (όσα κάνει) είναι promotion για εταιρείες...
Για το διάστημα που ήμουν και λίγο adventurας, ΜΟΤΟΤREK :D.
Γενικότερα όμως όχι κάτι συγκεκριμένο. ΔΕΝ μου αρέσουν τα περισσότερα motovlog.
Διαβάζω και asphaltandrubber (Jensen Beeler) για διεθνή, motosport (το παλιό ελληνικό - Παπανδρέου) εγχώρια, πολύ καλοί και οι δύο, με γνώσεις!
-
Καθιστε να το δει ο nitroargi να σας πει



Sent from my BV9800Pro using Tapatalk
-
Καθιστε να το δει ο nitroargi να σας πει 


Sent from my BV9800Pro using Tapatalk
ποιός είναι αυτός για να έχει άποψη, ξέρει να οδηγάει????
:P
-
Τι κουβέντα ανοίξατε τώρα ορέ παλληκάρια....
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τα περισσότερα που έχει γράψει ο lospsi για να είμαι ειλικρινής.
Τα σημερινά περιοδικά βασίζονται κατά βάση στα έσοδα διαφήμισης για να επιβιώσουν αλλά αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι οι συντάκτες του μέσου νιώθουν απαραίτητα δεσμευμένοι εξαιτίας αυτού του γεγονότος. Παρόλα αυτά σε μια εποχή που ο κάθε πικραμένος με βιντεοκάμερα ή χειρότερα ένα κινητό νομίζει ότι μπορεί να κάνει τη δουλειά του δημοσιογράφου και να δοκιμάσει κάποιο όχημα ανεβάζοντας το βίντεο στο κανάλι του στο youtube κάνει, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, την ανάγκη ύπαρξης του ειδικού τύπου πιο σημαντική.
Εγώ πάντως σαν πρώην δημοσιογράφος δεν έγινα πλουσιότερος γράφοντας καλά λόγια για ένα μοντέλο σε σχέση με κάποιο άλλο.
-
Διαβάζοντας πάνω από είκοσι χρόνια ανελλιπώς περιοδικά (2 φορές το ΜΌΤΟ τον μήνα κι από μια φορά 0-300, motosport με τον αξεπέραστο Παπανδρέου και αργότερα για μια οκταετία περίπου κάθε μήνα powerbikes με τον εξαιρετικό Κώστα Καλαντζόπουλο και το πολύ καλό τού τιμ στο οποίο ήταν και ο nitroargi και που και που καμμιά σπόντα από το απαράδεκτο Rider ή κάπως έτσι και πολλά πολλά λεφτά,κάθε μήνα τρία και τέσσερα τεύχη έως και τώρα που παίρνω αραιά και που το MOTO) μπορώ να πω ότι υπήρχαν ο Παπανδρέου.......................................... ο Καλαντζόπουλος και..........................................................όλοι οι άλλοι.Μετρούσαν τις πραγματικές επιδόσεις των μοτοσικλετών με αξιόπιστα όργανα κι εργαλεία,πολύ μεράκι στην δουλειά τους -εδώ ο Παπάνδρέου δεν παιζόταν-και έγραφαν σχεδόν τα πάντα καλά και κακά.Περίμενα πώς και πώς να βγει το motorsport στα περίπτερα κάθε μήνα κι αργότερα είχα την ίδια αδημονία για το power bikes κάτι που δεν μπορώ να πω για τους άλλους.Τώρα στην ουσία υπάρχει το μότο το οποίο ποτέ δεν το συμπάθησα.Από το ίντερνετ με κάτι χοντρομπαλλάδες να το παίζουν δοκιμαστές μοτοσικλετών κλαίω απλά.
-
Διάβαζα όλον τον ελληνικό ειδικό τύπο [ΜΟΤΟ, 0300, 2ΤΡΟΧΟΙ, RIDER (το θυμάται κανείς αυτό?), POWERBIKES]. Τότε το ΜΟΤΟ είχε μείνει λίγο πίσω, πιο ψυχωμένο το 0300 και αργότερα, πιο "αλήτικο" το powerbikes. Συνεχίζω να διαβάζω ΜΟΤΟ, είναι μια ωραία συνήθεια και πλέον είναι αρκετά έως πολύ καλοί και στα τεστ ( αν και πλέον είναι πολύ πιο συρρυκνωμένα) αλλά και σε διάφορες ενέργειες σχετικές με τον χώρο μας (MOTO ride event). Βοηθάει φαντάζομαι ότι παίζουν μπάλα μόνοι τους και άρα δεν φοβούνται τόσο μήπως μια αντιπροσωπία τους κόψει διαφήμιση ή προσκλήσεις (που αλλού θα πάνε?).
Παρακολουθώ τον Μουρίκη, καλός είναι αν και πολλές φορές πλατιάζει η ομιλία του, σαν να προσπαθεί να φανεί καλός γνώστης της ελληνικής γλώσσας, και αυτό είναι λίγο κουραστικό/ενοχλητικό για μένα. Κρατάω όμως την γνώμη του, μιας και τον γνωρίζω και ξέρω ότι είναι πολλά χρόνια στον χώρο. Θέλει δουλειά η παρουσίαση/βίντεο. Βλέπω και moto & bike tv (κατσίμπαρος), μακράν το καλύτερο ελληνικό κανάλι για μένα, καλές παρουσιάσεις, κατανοητά κείμενα, καλά βίντεο (σε κάποια βέβαια έχει θέμα η ένταση της ομιλίας). Μου κάνει εντύπωση όμως ότι έχει λίγους συνδρομητές. Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο τι backround έχει, δεν φαίνεται και ο πιο χεράς, τον έχω πετύχει σε παλιό βίντεο με Μανιάτη όμως. Δεν πολυδιαβάζω bikeit, αν και κατά καιρούς έχω δει να γράφουν πολλά παιδιά που ήταν στο 0300 παλιά.
Εξωτερικό, μόνο από youtube λίγο MCN (σχετικά άχρωμοι, πολλά όμως reviews για όλα τα καινούργια μηχανάκια), 44teeth ( έχουν πλάκα αλλά ώρες ώρες το παραχέζουν), το νοτιοαφρικάνικο The Bike Show (είναι πολλοί καλοί). Καλός είναι και ο MotoGeo για τα ταξιδάκια που κάνει αν και τα "τέστ" του (όσα κάνει) είναι promotion για εταιρείες...
Για το διάστημα που ήμουν και λίγο adventurας, ΜΟΤΟΤREK :D.
Γενικότερα όμως όχι κάτι συγκεκριμένο. ΔΕΝ μου αρέσουν τα περισσότερα motovlog.
Διαβάζω και asphaltandrubber (Jensen Beeler) για διεθνή, motosport (το παλιό ελληνικό - Παπανδρέου) εγχώρια, πολύ καλοί και οι δύο, με γνώσεις!
οι νοτιοαφρικανοι δεν παιζονται οντως,εχω ερωτευτει μηχανακι απο τεστ τους
-
Νομίζω ότι μέχρι το 2010 τα πράγματα δεν ήταν και τόσο αντικειμενικά. Είχαν ανέβει πάρα πολύ ψηλά οι πωλήσεις μοτοσυκλέτας και αυτό είχε κάνει κάποια περιοδικά (νομίζω moto και 0-300) 15μερα!!! Πράγμα ανεπίτρεπτο αφού δεν υπήρχε ύλη για να γράψουν. Πλέον με το ίντερνετ και με το moto να μην έχει ανταγωνιστή είναι πιο καλές οι κριτικές και πιο αντικειμενικές.
Διαβάζω moto αλλά όχι κάθε μήνα , bike it, Μουρίκη , και για πιο cult κατάσταση αλλά φουλ αντικειμενική τον Γιάννη από τα κόκκινα Φεγγάρια.
Σε γενικό πλαίσιο τη δεκαετία 2010-2020 υπάρχει μεγαλύτερη αντικειμενικότητα από 2000-2010 και 1990-2000
-
...Οπως π.χ ο Γιάνναρος από τα κοκκινα φεγγάρια. :P
Respect και με απίστευτα engreeks!!!God... :ohyes:
-
Πρόσφατο παράδειγμα ψάχνωντας βίντεο στο youtube .
Κάνει η χ δημοσιογραφάρα βίντεο για το χ μοντέλο .
Εκθειάζει τα πάντα , ούτε μισή κουβέντα για ψεγάδια .
Μετά από 4 χρόνια βγαίνει το νέο μοντέλο και το ξανα παρουσιάζει .
Και εκεί που το εκθειάζει πετάει πως λύθηκε και το πρόβλημα με τη τρύπα στη ροπή
στις 5500 με 6000 στροφές που είχε το προηγούμενο .
Και γιατί ρε παπάρα δεν το έλεγες όταν έκανες τη προηγούμενη παρουσίαση ?
Σκουπίδια πραγματικά , 1000 φορές ερασιτέχνες που και μέσα στην άγνοια τους
θα μεταφέρουν τη καθημερινότητα τους .
-
Πρόσφατο παράδειγμα ψάχνωντας βίντεο στο youtube .
Κάνει η χ δημοσιογραφάρα βίντεο για το χ μοντέλο .
Εκθειάζει τα πάντα , ούτε μισή κουβέντα για ψεγάδια .
Μετά από 4 χρόνια βγαίνει το νέο μοντέλο και το ξανα παρουσιάζει .
Και εκεί που το εκθειάζει πετάει πως λύθηκε και το πρόβλημα με τη τρύπα στη ροπή
στις 5500 με 6000 στροφές που είχε το προηγούμενο .
Και γιατί ρε παπάρα δεν το έλεγες όταν έκανες τη προηγούμενη παρουσίαση ?
Σκουπίδια πραγματικά , 1000 φορές ερασιτέχνες που και μέσα στην άγνοια τους
θα μεταφέρουν τη καθημερινότητα τους .
αυτό ναι, το έχω παρατηρήσει και εγώ!
έλα τώρα, για πες....
Τι μηχανάκι κοίταγες?????
:P
-
Κοιτα αυτη τη στιγμη , γιατι μπορει σε 5 μερες να εχω αλλαξει γνωμη πςω καρφι για
ktm 790 adv .
Αλλα μεχρι το τελος Απριλιου που μαλλλον θα κανω κινηση μπορει και να αλλαξω παλι γνωμη :D
-
Θα σου έλεγα να περιμένεις και το νέο Tiger 900, πρέπει να είναι πολύ καλό μηχανάκι...
-
το εχω και αυτο στις βασικες επιλογες μου
-
Κοιτα αυτη τη στιγμη , γιατι μπορει σε 5 μερες να εχω αλλαξει γνωμη πςω καρφι για
ktm 790 adv .
Αλλα μεχρι το τελος Απριλιου που μαλλλον θα κανω κινηση μπορει και να αλλαξω παλι γνωμη :D
. Δηλαδή κάθε Τετάρτη μάστορα χαχαχα :h22: :h22: :h22: :h22:
-
Ναι ,
από το capo που πήγαινα κάθε μέρα
τώρα θα περιοριστώ μόνο στις Τετάρτες !! :h22: