APRILIA BIKERS HELLAS
Ξεκινάμε απο εδώ => Δημοσκοπήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: CAPOMAN στις Απρίλιος 05, 2008, 10:32:50 πμ
-
Καλημέρα άγαπητοί συμφουρήτες το ερώτημα μου είναι το εξής,'ολοι θέλουμε να έχουμε 2 μηχανές μία για τη πίστα μία για το δρόμο το ερώτημα μου είναι το εξής.όταν οδηγάς μια μοτοσικλέτα 350 μέρες και τις υπόλοιπες 15 την άλλη στη πίστα πως θα βελετιωθείς με μία μοτοσικλέτα που την οδηγείς 20 μέρες? μήπως πρέπει να καβαλάμε την ίδια μηχανή ώστε να τελοιοποιηθούμε ως οδηγοί μήπως η καθημερινή μοτοσικλέτα δε μας βοηθά να βελτιωθούμε στη πίστα με την άλλη?
Πολύ θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας.
2 η 1 μοτοσικλέτα?
-
Αρχικά υποθέτω ότι εννοώντας μοτοσυκλέτα για την πίστα εννοείς μια πλήρως νόμιμη για χρήση στον δρόμο μοτό...Σαφώς και πιστεύω ότι είναι καλό να έχει κάποιες δυο μοτό,διότι η κάθε μία ικανοποιεί και μία διαφορετική ανάγκη....Δεν νομίζω πως η χρήση μιας ss π.χ. σε καθημερινή βάση είναι λειτουργική για τις μετακινήσεις...Ούτε θεωρώ ότι κάποιος μπορεί να βελτιωθεί σαν οδηγός χρησιμοποιώντας την μέσα στην κίνηση μια μεγαλούπολης.....
Η πρώτη μηχανή πρέπει να είναι λειτουργική μέσα στην πόλη...Η δεύτερη τώρα ανάλογα με τα γούστα του εκάστοτε αναβάτη....
Επίσης δεν νομίζω ότι όποιος έχει 2 μοτό κάνει χρήση τους σε αναλογία 350-15 μέρες.....Σίγουρα η μία θα χρησιμοποιείται περισσότερο(αυτή της πόλης) αλλά και αυτή για την πίστα δεν νομίζω πως θα περιοριστεί στα στενά όρια της πίστας.....Και ας μην γελιόμαστε....Η Ελλάδα πέραν των Σερρών και των Μεγάρων δεν έχει άλλες πίστες....Και όμως κυκλοφορούν πολλές ss στους δρόμους....Μην μου πείτε ότι όλοι αυτοί επιλέξαν ss μόνο και μόνο για την πίστα....Απλώς σε όλους αρέσουν οι γρήγορες βόλτες....Αυτό βέβαια συμβαίνει και σε χώρες με πολλές και καλές πίστες....Πολλοί λίγοι αναβάτες ss επισκέπτονται την πίστα....
Άρα μία μοτό για την πόλη και μία για βόλτες και πίστα,με την οποία θα πραγματωθεί η εξέλιξη των οδηγικών ικανοτήτων του κάθε αναβάτη....
:bye: :bye: :bye:
-
Ψηφίζω κι εγώ δύο!
Μία για το δρόμο, σχετικά άνετη, διθέσια. Ότι πρέπει για βόλτες και ταξιδάκια.
Μία δεύτερη, δυνατή και ελαφριά, με πάνω της μόνο τα απολύτως απαραίτητα και κυρίως χαμηλού κόστους. Ότι πρέπει για να μπορείς να χαίρεσαι τον χώρο πίστα! ;)
Κατά την γνώμη μου, στην πίστα βελτιώνεσαι πάντα. Με ότι μηχανή και να πας! Δεν θα ανησυχούσα γι’αυτό!
:bye:
-
Εγώ πάλι θα πω το εξής.όταν οδηγάς κάθε μέρα μία μοτοσυκλέτα μαθαίνεις τα φρένα του και τις αντιδράσεις του και ο εγκεφάλος σου προσαρμάζεται ανάλογα.όλες οι απαιτούμενες νευρομυικές προσαρμογές γίνονται αυτόματα Θεωρώ απίστευτο έως αδύνατο ότι θα οδηγείς μία μοτοσυκλέτα 300 μέρες και άντε 50 τη γρήγορη και θα είσαι στο ίδιο επίπεδο ως οδηγός αν οδηγούσες σταθερά τη μία...Για σκεφτείτε :thnk: το και απαντήστε μου τεκμηριωμένα.Δεν είμαστε pc να πετάμε μέσα το πρόγραμμα πχ για το μίλε και την άλλη μέρα να πετάμε το πρόγραμμα για το κάπο πιστεύω στην εξιδίκευση ;) ;)
-
εγω πιστευω παλι οτι καλο ειναι να εχεις δυο
μια για δουλειες πολη και 2καβαλο βολτες
και μια για γρηγορες βολτες solo και πιστα! :kalo:
αλλα πιστευω οτι αν κληκλοφορεις πολυ με την ΄πρωτη' σιγουρα οταν παρεις την 'γρηγορη ' θα θες καποιο χρονο για να προσαρμοστεις! :ohyes: :ohyes:
γνωμη μου!!
-
Σιγουρα αυτη που χρησιμοποιεις ποιο συχνα την μαθαινεις και καλυτερα αλλα θα προτιμουσα την λυση με τις δυο ισως και τρεις μοτο..... ;)
ΥΓ Ανδρεα μηπως πουλας το καινουργιο σου αποκτημα????? :D
-
Πονηρούλη.......................... τσκ(τσουκ) :P :P
-
εγω πιστευω παλι οτι καλο ειναι να εχεις δυο
μια για δουλειες πολη και 2καβαλο βολτες
και μια για γρηγορες βολτες solo και πιστα! :kalo:
αλλα πιστευω οτι αν κληκλοφορεις πολυ με την ΄πρωτη' σιγουρα οταν παρεις την 'γρηγορη ' θα θες καποιο χρονο για να προσαρμοστεις! :ohyes: :ohyes:
γνωμη μου!!
Τότε θα πρέπει να αποφασίσεις ποια θα καβαλάς ποιο πολύ η ποια θα καβαλάς μόνιμα για να γίνεις <<μάστερ>> στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα
-
εγω πιστευω παλι οτι καλο ειναι να εχεις δυο
μια για δουλειες πολη και 2καβαλο βολτες
και μια για γρηγορες βολτες solo και πιστα! :kalo:
αλλα πιστευω οτι αν κληκλοφορεις πολυ με την ΄πρωτη' σιγουρα οταν παρεις την 'γρηγορη ' θα θες καποιο χρονο για να προσαρμοστεις! :ohyes: :ohyes:
γνωμη μου!!
Τότε θα πρέπει να αποφασίσεις ποια θα καβαλά ποιο πολύ η ποια θα καβαλάς μόνιμα για να γίνεις <<μάστερ>> στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα
ξερεις τι εχω διαλεξει να κανω και που θελω να παρω το "master" !! ;) ;) ;)
-
όπως θα έμαθες επανήλθα.... στα παλιά μου λημέρια...... άρα τι ψηφίζεις μία?
-
Να πω κι εγώ που έχω τρείς. Σαφώς και πιστεύω ότι χρειάζεσαι μια μηχανή για κάθε χρήση. Βέβαια, αυτό που διαπίστωσα μετά από ενάμιση χρόνο καθημερινής οδήγησης σκούτερ είναι ότι έχω κουλαθεί εντελώς. :tez: Έχω μάθει μεν να οδηγάω πολύ γρήγορα σκούτερ αλλά το Τουόνο μου φαίνεται ξένο πράγμα. Σε καμία περίπτωση δεν έχω την άνεση που είχα όταν το οδηγούσα καθημερινά. 'Ισα - ίσα, αισθάνομαι λίγο άβολα, έχω χάσει την αίσθηση της επιτάχυνσης και της ιπποδύναμης. Παλιότερα μου φαινόταν ανετότατο κι εύκολο το Τουόνο. Παρόλαυτα, δεν αλλάζω το σκούτερ για καθημερινή χρήση γιατί με έχει βολέψει αφάνταστα λόγω μετακινήσεων. Σε trackday δεν πρέπει να έχω μπει ποτέ πάνω από 2 φορές με το ίδιο ακριβώς μηχανάκι αλλά εκεί δεν το θεωρώ θέμα. Η εξοικείωση γίνεται πολύ πιο άμεσα από ότι σε μια βόλτα στο δρόμο, και πιστεύω ότι με ό,τι και να μπεις το συνηθίζεις γρήγορα. Ίσως αν οδηγούσα κάθε φορά το ίδιο μηχανάκi στην πίστα και το οδηγούσα και καθημερινά να είχα μεγαλύτερη βελτίωση, δεν παίρνω και όρκο, αλλά αυτό δε μπορώ να το ξέρω.
-
Να πω κι εγώ που έχω τρείς. Σαφώς και πιστεύω ότι χρειάζεσαι μια μηχανή για κάθε χρήση. Βέβαια, αυτό που διαπίστωσα μετά από ενάμιση χρόνο καθημερινής οδήγησης σκούτερ είναι ότι έχω κουλαθεί εντελώς. :tez: Έχω μάθει μεν να οδηγάω πολύ γρήγορα σκούτερ αλλά το Τουόνο μου φαίνεται ξένο πράγμα. Σε καμία περίπτωση δεν έχω την άνεση που είχα όταν το οδηγούσα καθημερινά. 'Ισα - ίσα, αισθάνομαι λίγο άβολα, έχω χάσει την αίσθηση της επιτάχυνσης και της ιπποδύναμης. Παλιότερα μου φαινόταν ανετότατο κι εύκολο το Τουόνο. Παρόλαυτα, δεν αλλάζω το σκούτερ για καθημερινή χρήση γιατί με έχει βολέψει αφάνταστα λόγω μετακινήσεων. Σε trackday δεν πρέπει να έχω μπει ποτέ πάνω από 2 φορές με το ίδιο ακριβώς μηχανάκι αλλά εκεί δεν το θεωρώ θέμα. Η εξοικείωση γίνεται πολύ πιο άμεσα από ότι σε μια βόλτα στο δρόμο, και πιστεύω ότι με ό,τι και να μπεις το συνηθίζεις γρήγορα. Ίσως αν οδηγούσα κάθε φορά το ίδιο μηχανάκi στην πίστα και το οδηγούσα και καθημερινά να είχα μεγαλύτερη βελτίωση, δεν παίρνω και όρκο, αλλά αυτό δε μπορώ να το ξέρω.
Είσαι η ζωντανή απόδειξη σε αυτό που υποπτευόμουνα αλλά δεν είχα άμμεση απόδειξη όντως πιστεύω ότι την εποχή που οδηγούσες καθημερινά το τουόνο θα έίσουνα και καλύτερη(όχι ότι δεν είσαι τώρα ;))στη πίστα και είναι λογικό μεν εγώ πάλι από τη μεριά μου θέλω το απόλυτο οπότε θα καταλήξω μάλλον σε μία) αν και θα μπορούσα να κρατήσω και τις δύο...
-
όπως θα έμαθες επανήλθα.... στα παλιά μου λημέρια...... άρα τι ψηφίζεις μία?
το εμαθα αλλα δεν το ειδα!!
κοιτα αναλογα για τι χρηση τα θες!
εγω βολευομαι και με το ενα , απλα συμβηβαζομαι με το μιλλε στην πολη (και κουραζομαι) αλλα αυτο δεν γινετε συχνα!
τωρα εσυ ξερω οτι την δουλευεις πολυ τη μηχανη. σκεξου παλι λαστιχα ,χερια ,μεση κτλ
για σενα νομιζω ειδανικο θα ηταν το capo σου αλλα προσοχη μονο οταν ειναι για πολη!
βολτες ,ταξηδια πιστα αυστηρα ομως με το ss
καλοριζικο με την ευκαιρια και παντα μα παντα ορθιος!
-
:bye: :bye: :bye: Νομίζω πως ναι, ένα για την πόλη έτσι ώστε να μη ταλαιπωρείς και τη μεγάλη μηχανή μέσα στην κίνηση και ένα για τις βόλτες και την περιπέτεια. Όσο αφορά τώρα την εξοικείωση στη χρήση με τις εναλλαγές των δύο οχημάτων αυτό το αναλαμβάνει ο θαυμαστός ανθρώπινος εγκέφαλος, είναι κάτι σαν το ποδήλατο όσο καιρός και να περάσει δεν ξεχνιέται ποτέ. Προσοχή μη συγχέουμε την πρώτη φορά που καβαλάμε ένα μηχανάκι μετά από το δικό μας, μιλάμε για παράλληλη χρήση έστω και για άνισα χρονικά διαστήματα.
-
Aνδρεα το ιδιο προβλημα εχω και εγω :cry: δεν μπορω να πηγαινω χαλαρες βολτες με το μιλλε και πηρα το καπο :thnk:
Ομως καταλαβα οτι οταν καβαλαω το μιλλε δεν το ''παω'' καθολου και πρεπει να οδηγησω για πολλα χιλιομετρα μεχρι να το βολευτω παλι :dry:
Με ενα τουονο στριβεις στην πιστα 80/100 πας χαλαρη βολτα χωρις να κουραζεσαι κατα 70/100 και το δουλευεις καθε μερα με ευκολια κατα 70/100 :kalo:
Ομως τελικα το μαθαινεις τοσο καλα που το οδηγεις αψογα παντου 100/100
-
να κανω και γω μια ερωτηση
εαν καποιος δεν εχει την δυνατοτητα να εχει 2 μηχανες ωστε να εχει μια για την πολη και μια για την πιστα
η καλυτερη λυση ωστε να μπορει να κανει τα παντα ( τονιζω οτι δεν τα παω καλα με τις ψηλες μηχανες) ειναι μηχανη του στυλ tuono??
-
να κανω και γω μια ερωτηση
εαν καποιος δεν εχει την δυνατοτητα να εχει 2 μηχανες ωστε να εχει μια για την πολη και μια για την πιστα
η καλυτερη λυση ωστε να μπορει να κανει τα παντα ( τονιζω οτι δεν τα παω καλα με τις ψηλες μηχανες) ειναι μηχανη του στυλ tuono??
στον προβληματισμο σου η απαντηση ειναι "tuono"
κανει τα παντα ΠΟΛΥ καλα και συμφερει..... :kalo:
-
Το ιδανικο για μενα ειναι να εχεις τρεις ενα sm για τη πολη και τα ορεινα στροφιλικια,ενα mega
on-off για ταξιδια και ενα παρταλι ss για πιστα.Λεφτα να εχεις,λυσεις υπαρχουν :ohyes:
-
αν κάποιος θέλει και κάτι για πίστα σαφώς και θα πρέπει να αποκτήσει και δεύτερο μηχανάκι....εκτός αν τα οικονομικά του δεν του επιτρέπουν τέτοιο είδους κίνηση οπότε θα πάρει κάτι να τα κάνει όλα...ή σχεδον όλα..... :)
αν πάλι είναι λάτρης της περιπέτειας του βουνού και όλα τα υπόλοιπα τότε καλό θα είναι να έχει στο γκαράζ του ένα on-off και ένα πιστάδικο......
αυτό όμως δε σημαίνει ότι και με μία μηχανή δεν κάνεις τη δουλειά σου.... ;)
-
Πολυ θα ηθελα SS αλλα λογω προβληματος στη πλατη μου, δε μπορω να χρησιμοποιω τετοιο μηχανακι στη πολη. Κουραζομαι υπερβολικα! Εγω ομως τη λυση την βρηκα αλλου! Αντι να εχω τη μηχανη που θελω, και μεσα στη πολη scouter η παπι... διαλεγω μηχανη "sport touring" που εχει ανεβασμενο τιμονι, ομορφη και εχει και το σπορ look που θελω! Το συγκεκριμενο φυσικα δεν εχει τις αποδοσεις που θα ηθελα αλλα...!
Και ετσι αντι να παρω κανα on-off που ειναι πολυ ανετα (ανεβηκα σε μερικα στην εκθεση και μελωσα!) βολευτικα σε κατι ημι-ανετο και στο στυλ που θελω! Αρα καταληγω στο να εχεις μια μηχανη. Το προτεινω και σε σας!
ΥΓ. Τοσο καιρο που περιμενω τη μηχανη οδηγω ενα scouter. Δε λεω, βολευει και ειναι οικονομικο! Πηγα ομως να οδηγησω ενα dynamic τις προαλλες και ειχα ξεχασει να οδηγω! Και στο καινουργιο Fazer ενος φιλου, ουτε καν!
-
Πολυ θα ηθελα SS αλλα λογω προβληματος στη πλατη μου, δε μπορω να χρησιμοποιω τετοιο μηχανακι στη πολη. Κουραζομαι υπερβολικα! Εγω ομως τη λυση την βρηκα αλλου! Αντι να εχω τη μηχανη που θελω, και μεσα στη πολη scouter η παπι... διαλεγω μηχανη "sport touring" που εχει ανεβασμενο τιμονι, ομορφη και εχει και το σπορ look που θελω! Το συγκεκριμενο φυσικα δεν εχει τις αποδοσεις που θα ηθελα αλλα...!
Και ετσι αντι να παρω κανα on-off που ειναι πολυ ανετα (ανεβηκα σε μερικα στην εκθεση και μελωσα!) βολευτικα σε κατι ημι-ανετο και στο στυλ που θελω! Αρα καταληγω στο να εχεις μια μηχανη. Το προτεινω και σε σας!
ΥΓ. Τοσο καιρο που περιμενω τη μηχανη οδηγω ενα scouter. Δε λεω, βολευει και ειναι οικονομικο! Πηγα ομως να οδηγησω ενα dynamic τις προαλλες και ειχα ξεχασει να οδηγω! Και στο καινουργιο Fazer ενος φιλου, ουτε καν!
Τι μηχανή έχεις?
Συμφωνώ μαζί σου και εγώ έτσι κάπως ήμουν ;)
-
Καλό δεν ξέρω εαν είναι πάντως λειτουργικό είναι στην περίπτωση τη δική μου...1 skooter για την πόλη και ενα enduro για το βουνό.....άρα 2!!!!
-
Με ενα τουονο στριβεις στην πιστα 80/100 πας χαλαρη βολτα χωρις να κουραζεσαι κατα 70/100 και το δουλευεις καθε μερα με ευκολια κατα 70/100 :kalo:
Ομως τελικα το μαθαινεις τοσο καλα που το οδηγεις αψογα παντου 100/100
συμφωνώ με τον αντωνη αν θες μια μηχανή το τουονο είναι από τις καλύτερες επιλογές για όλες τις χρήσεις!!
αν εγώ μπορούσα να πάρω και ένα δεύτερο θα έπαιρνα ένα 650 μονοκυλυνδρο strada π.χ
:bye: :bye:
-
:thnk: Σε πιστα δεν μπαινω,αρα δεν χρειαζομαι ss. Aλλα μπαινω στο κεντρο της Αθηνας για να παω στην δουλεια μου,δε λεω το capo δεν ειναι και τοσο δυσκολο στην κινηση,αλλα ειναι ασυμφορο και το καλοκαιρι κινητη σαουνα!!! Γι'αυτο υπαρχει και ενα Γιαπωνεζικο "παπι" για τις καθημερινες αστικες μετακινησεις, και το capo για ταξιδακια και χαλαρες βολτουλες.... Σιγουρα δυο μοτο ειναι καλυτερες απο μια!!! ;)
-
βασικα οταν θα μεγαλωσω και θα εχω διπλομα θελω να εχω 3 μηχανακια :D :D :D
1. ενα s.s. μονο για την πιστα!!!!! θα προτιμουσα ενα gsx-r 750 η ενα mille factory :ohyes: :ohyes:
2. ενα s.s. για ταξηδακια-εκρομες και τα σχετικα!!! θα προτιμουσα ενα suzuki gsx-r 1000 :D :D
3. ενα μοταρτ για βολτα-καφετερια και κοντινες αποστασεις!!! θα προτιμουσα ενα χτχ 660 ;) ;)
-
χρηστο τα 2 πρωτα μπορεις να τα συγχωνευσεις!!!οσο για το 3 τι να πω???μα καθολου γουστο ρε παιδι μου??τς τς τς..xt??ελεος...παρε ενα strada τουλαχιστον αν δεν θες κανα lc4!!η καλυτερα κανα lc8!!! :ohyes:
-
Αυτό τον προβληματισμό είχα κι εγώ για αρκετό καιρό.Το Tuono για μένα είναι η τρέλα μου...το ήθελα από τότε που το είχα πρωτοδεί το 2002 στην έκθεση του Μιλάνο.Δεν το έχω λοιπόν για καθημερινό χαμάλη γιατί κακά τα ψέματα δεν αισθάνεται και πολύ άνετα μποτιλιαρσμένο ανάμεσα στα κουτιά να σιγοκαίγεται και αυτό και εσύ στους 100 βαθμούς.Πάνω από 4000 σ.αλ δεν μπορείς να ανεβάσεις μέσα στην πόλη και άντε να βάλεις μέχρι τρίτη.Κι επειδή το Τuono είναι μόνο για ΜΕΝΑ....δικάβαλα και φορτώματα έχει αναλάβει ο Ιάπωνας δούλος που αγόρασα "σκοτωμένο" σε τιμή απο τον προηγούμενο αφέντη του ο οποίος πρόλαβε να του κάνει 7500χλμ ευθεία.Δουλειά-σπίτι ήταν η αποστολή του.V-Strom 650 '07 το ονομά του.
Πάει πλέον ο προβληματισμός πλέον.Το Τuono κάνει τα κέφια μου,τις βόλτες μου,ένα μονοκάβαλο ταξίδι στο εξωτερικό που σχεδιάζεται ,καμιά πίστα (λες και έχουμε και πολλές... και η καλή απέχει 600χλμ...βράστα), και το Στρομα ολα τα υπόλοιπα χαμαλίκια.Και όσον αφορά αν το "ξεχνάς" αν δεν το οδηγείς ,στα πρώτα 10 χλμ μιας καλής διαδρομής όλα ξανάρχονται σιγά-σιγά και ξεκαθαρίζεις πάλι στο μυαλό σου ότι οδηγείς πάλι μοτοσυκλέτα.Και την εκτιμάς περισσότερο κάθε φορά που την καβαλάς.Η καθημερινή επαφή με ένα πράγμα....το ξεθωριάζει.Πάρτε για παράδειγμα τον γάμο. :h22:
Οτι γουστάρετε να το κάνετε...αυτό πιστευω εγώ.Η διαδρομή μας είναι μικρή και δεν θέλει πολλους προβληματισμούς.Στο μέτρο που μπορεί ο καθένας βέβαια. :bye:
-
Αυτό τον προβληματισμό είχα κι εγώ για αρκετό καιρό.Το Tuono για μένα είναι η τρέλα μου...το ήθελα από τότε που το είχα πρωτοδεί το 2002 στην έκθεση του Μιλάνο.Δεν το έχω λοιπόν για καθημερινό χαμάλη γιατί κακά τα ψέματα δεν αισθάνεται και πολύ άνετα μποτιλιαρσμένο ανάμεσα στα κουτιά να σιγοκαίγεται και αυτό και εσύ στους 100 βαθμούς.Πάνω από 4000 σ.αλ δεν μπορείς να ανεβάσεις μέσα στην πόλη και άντε να βάλεις μέχρι τρίτη.Κι επειδή το Τuono είναι μόνο για ΜΕΝΑ....δικάβαλα και φορτώματα έχει αναλάβει ο Ιάπωνας δούλος που αγόρασα "σκοτωμένο" σε τιμή απο τον προηγούμενο αφέντη του ο οποίος πρόλαβε να του κάνει 7500χλμ ευθεία.Δουλειά-σπίτι ήταν η αποστολή του.V-Strom 650 '07 το ονομά του.
Πάει πλέον ο προβληματισμός πλέον.Το Τuono κάνει τα κέφια μου,τις βόλτες μου,ένα μονοκάβαλο ταξίδι στο εξωτερικό που σχεδιάζεται ,καμιά πίστα (λες και έχουμε και πολλές... και η καλή απέχει 600χλμ...βράστα), και το Στρομα ολα τα υπόλοιπα χαμαλίκια.Και όσον αφορά αν το "ξεχνάς" αν δεν το οδηγείς ,στα πρώτα 10 χλμ μιας καλής διαδρομής όλα ξανάρχονται σιγά-σιγά και ξεκαθαρίζεις πάλι στο μυαλό σου ότι οδηγείς πάλι μοτοσυκλέτα.Και την εκτιμάς περισσότερο κάθε φορά που την καβαλάς.Η καθημερινή επαφή με ένα πράγμα....το ξεθωριάζει.Πάρτε για παράδειγμα τον γάμο. :h22:
Οτι γουστάρετε να το κάνετε...αυτό πιστευω εγώ.Η διαδρομή μας είναι μικρή και δεν θέλει πολλους προβληματισμούς.Στο μέτρο που μπορεί ο καθένας βέβαια. :bye:
Συμφωνώ με τα λεγόμενα σου εγώ μένω 50 χιλ από την αθήνα και τη βδομάδα 2 φορές πηγαίνω μέσα τουλάχιστον, απλά από ότι κατάλαβα προτιμώ να έχω μία ζηλεύω αυτούς που μπορούν να έχουν 2 θέλω να καβαλάω μία και να τη ξέρω από έξω και ανακατωτά.
Τώρα οδηγώ το κάπο με ABS που συγχωρεί και μια μαλακία με το μπλοκάρισμα μετά θα ανέβω στο μίλε που έχει τα φρένα αλλά θέλει προσοχή τι σκατά θα αφομοιώσει το δύσμηρο μιαλό μου γι αυτό και θα καταλήξω σε ένα...
-
ίσως θα έπρεπε να γίνει δημοσκόπηση αλλοιώς πως γίνεται κάποιος καλύτερος οδηγός καβαλώντας μία μοτοσικλέτα η οδηγώντας 2 διαφορετικές?
-
Πιστευω οτι το ερωτημα ειναι υποκειμενικο.... Με δεδομενο οτι καθε μηχανη εχει τον δικο της προσανατολισμο
πχ
Μια SS δεν μπορει να κανει off-road διαδρομες....
Ενα παπι δεν μπορει να μπει στην πιστα (δεν εννοω να περασει το pit lane :tez:)
ktl....
Πιστευω οτι αμα καποιος θελει να κινειται στην πολη θα παρει ενα scooter ποιοτητας (οχι παπι και μουφο-scooter διοτι ειναι απιστευτα επικυνδηνα) αμα θελει να κανει ταξιδακια με την μηχανη θα παρει και μια touring αμα γουσταρει trackdays σε μια ασφαλτινη πιστα θα παρει μια SS , αμα γουσταρει off-road θα παρει ενα μηχανακι για off-road και η λιστα μεγαλωνει.
Τωρα οσο αναφορα το ποσες μηχανες ειναι καλο να εχουμε, εξαρτατε απο το τι θελει ο καθενας, συμφωνα με τα παραπανω, με το ποσο βαθεια ειναι η τσεπη του και τον/την συζυγο ή γονεις... :P
-
Για μενα ειναι καλο να υπαρχουν δυο μοτο, η μια εκ των δυο για τις καθημερινες σου μετακινησεις. Ειναι αυτη που θα κανει τα περισσοτερα χλμ, με οτι αυτο συνεπαγεται σε βενζινες, φθορες και πιθανοτητες ζημιων/πτωσεων. Τωρα, καποιος μπορει να νομιζει οτι αυτο το μηχανακι θα ειναι το Τουονο, ενα MV Agusta η ενα παπακι. Ειναι θεμα χρηματων και προσωπικων επιλογων.
Στην δικια μου περιπτωση, τις καθημερινες μετακινησεις εχει αναλαβει ενα σκουτερακι και η Εφη (Noela) με καλυψε απολυτα, ακομα και στο σημειο οτι πλεον νοιωθω κουλαδι με την μηχανη και μου παιρνει περισσοτερο χρονο για να την συνηθισω.
Σιγουρα το Τουονο δεν ενδεικνυεται για καθημερινες μετακινησεις, εγω που εκανα μερικα χλμ εντος πολης μου φανηκαν μαρτυριο (συνεχες συμπλεκταρισμα, αναβε συνεχεια, δεν εκοβε το τιμονι). Αυτα ομως σε συγκριση πλεον με το σκουτερακι, αν οδηγουσα κανα ΣΣ δεν θα μου φαινοταν αβολο...
Δεν ειναι κριμα εξαλλου να ταλαιπωρεις μια μοτο 1000κκ σε συνεχη μποτιλιαρισματα και φαναρια??
Και ολα αυτα απο εναν οδηγο που οδηγουσε καθημερινα μεσα στην αθηνα CBR600 και CAPONORD για συνολικα 7+ χρονια πριν αποφασισει να αγορασει σκουτερ
-
Οι περισσότεροι απαντούν με γνώμονα τι είναι καλύτερο για την ευκολία μας στη μέσα στη κίνηση κ.λ.π. Δε σας κρύβω όμως ότι ο προβληματισμός μου είναι στο θέμα κατά πόσο εππηρεάζεται η οδηγική μας ικανότητα όταν οδηγάμαι τη μία συνεχώς και την άλλη 1-2 φορές τη βδομάδα εσύ και η Έφη(noela) τοποθετηθήκατε ως προς τη δυσκολία προσαρμογής δεδομένου ότι εγώ δεν έχω μετακινήσεις μέσα σε πόλη με ενδιαφέρει η απόλυτη βελτίωση στη μοτοσικλέτα που θα επιλέξω να καβαλάω.
όπως είπα και πριν αν συνηθήσεις τα φρένα της μίας είναι δύσκολο να πιάσεις την άλλη μοτοσικλέτα και να την οδηγήσεις το ίδιο καλά που θα τη οδηγούσες αν τη καβαλούσες καθημερινά ΟΥΦ :dry:
-
Εφόσον δεν έχεις μετακινήσεις μέσα στην πόλη για ποιό λόγο προβληματίζεσαι για 2η μοτοσυκλέτα; Εγώ που λέω ότι έχω "κουλαθεί", περνάνε και βδομάδες χωρίς να οδηγήσω το Tuono και η διαφορά σκουτερ 150άρι με Τουόνο είναι τεράστια συγκριτικά με δύο μοτοσυκλέτες. Ούτως ή άλλως όμως στην πίστα μπαίνεις με άλλη ψυχολογία και διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Τις καλύτερες επιδόσεις τις έχω με μηχανάκια που δεν έχω οδηγήσει ποτέ στο δρόμο και στην πίστα ελάχιστα. Οπότε η σύνδεση που κάνω με την καθημερινή οδήγηση αφορά την βόλτα και όχι την πίστα.
P.S. Τώρα που έμαθα τι εστί σκούτερ, πραγματικά λυπάμαι την ταλαιπωρία που υπέβαλα το μηχανάκι μου.
-
Οι περισσότεροι απαντούν με γνώμονα τι είναι καλύτερο για την ευκολία μας στη μέσα στη κίνηση κ.λ.π. Δε σας κρύβω όμως ότι ο προβληματισμός μου είναι στο θέμα κατά πόσο εππηρεάζεται η οδηγική μας ικανότητα όταν οδηγάμαι τη μία συνεχώς και την άλλη 1-2 φορές τη βδομάδα εσύ και η Έφη(noela) τοποθετηθήκατε ως προς τη δυσκολία προσαρμογής δεδομένου ότι εγώ δεν έχω μετακινήσεις μέσα σε πόλη με ενδιαφέρει η απόλυτη βελτίωση στη μοτοσικλέτα που θα επιλέξω να καβαλάω.
όπως είπα και πριν αν συνηθήσεις τα φρένα της μίας είναι δύσκολο να πιάσεις την άλλη μοτοσικλέτα και να την οδηγήσεις το ίδιο καλά που θα τη οδηγούσες αν τη καβαλούσες καθημερινά ΟΥΦ :dry:
και όχι μόνο αυτό Ανδρέα, είναι η διαφορά βαρους που έχουν οι δύο διαφορετικές μηχανές , το ύψος ,όλα παίζουν ρόλο.
Εμένα το 125 με βολεύει στις μετακινήσεις μου μέσα στην πόλη αλλά ταυτόχρονα μου δημιουργεί πρόβλημα στην σχέση μου με τον Πήγασο.Οπότε και το παράτησα και βρήκα την ησυχία μου.
Ψήφισα ότι έχω πάνω από μία μηχανή αλλά είμαι υπέρ της μίας και καλης που να καλύπτει τις ανάγκες του καθενός. :bye:
-
Εμενα παντως δεν μου ειναι δυσκολο να κατεβαινω απ'το παπι, και να καβαλαω το capo, ειναι σαν να "προγραμματιζεις" τον εγκεφαλο σου για το τι ακριβως θα οδηγησει. Παιρνω το παπι? "προγραμμα" παπι! Παιρνω το capo? "προγραμμα" capo! Δεω νομιζω οτι ξεχνας τοσο ευκολα του χειρισμους μιας μηχανης που χρησιμοποιεις μια-δυο φορες την εβδομαδα!!! ;) :bye: :bye: :bye:
-
το θέμα παιδιά ειναι να έχεις τη δυνατότητα να συντηρείς αυτές τις δύο μηχανές και βάλε.....τα δύο αυτοκίνητα τα δύο σπίτια τα δύο και βάλε παιδιά και γενικά ό,τι έχει σχέση να κάνει και με ιδιοκτησία άνω του ενός αντικειμένου και φροντίδα κάποιου οικογενειακού προσώπου..... ;) γιατί με 1000 ευρώ μισθο δε νομίζω οτι μπορεί κάποιος λογικός άνθρωπος να κάνει αυτά τα πράγματα....θα τα περιορίσει.....για να μην πω θα τα κόψει εντελώς......αυτά.... :)
-
Εμενα παντως δεν μου ειναι δυσκολο να κατεβαινω απ'το παπι, και να καβαλαω το capo, ειναι σαν να "προγραμματιζεις" τον εγκεφαλο σου για το τι ακριβως θα οδηγησει. Παιρνω το παπι? "προγραμμα" παπι! Παιρνω το capo? "προγραμμα" capo! Δεω νομιζω οτι ξεχνας τοσο ευκολα του χειρισμους μιας μηχανης που χρησιμοποιεις μια-δυο φορες την εβδομαδα!!! ;) :bye: :bye: :bye:
Εσύ δε μετράς δουλεύεις τηλεόραση :P :P Και προγραμματίζεις τα πάντα.
-
Εμενα παντως δεν μου ειναι δυσκολο να κατεβαινω απ'το παπι, και να καβαλαω το capo, ειναι σαν να "προγραμματιζεις" τον εγκεφαλο σου για το τι ακριβως θα οδηγησει. Παιρνω το παπι? "προγραμμα" παπι! Παιρνω το capo? "προγραμμα" capo! Δεω νομιζω οτι ξεχνας τοσο ευκολα του χειρισμους μιας μηχανης που χρησιμοποιεις μια-δυο φορες την εβδομαδα!!! ;) :bye: :bye: :bye:
Εσύ δε μετράς δουλεύεις τηλεόραση :P :P Και προγραμματίζεις τα πάντα.
+1000000000 :P :P :P :P :P :P :P
-
:thnk:...Ηρθε η ωρα να επεμβω,αγαπητοι μου συμφορουμιτες,κ,φιλε CAPOMAN ιδιαιτερως :D
Ξεκινω,λοιπον,την τοποθετηση μου με μια ερωτηση:
ΠΟΙΑ ειναι η πεμπτουσια της φαντασιωσης του Αρσενικου??
κ απαντω βεβαιως-βεβαιως:
Το να μπορει,να εχει,στην απολυτη"διαθεση" του,Δυο(τουλαχιστον)θηλυκα,που να τον εκστασιαζουν,το καθ'ενα με τον δικο του ξεχωριστο τροπο :ohyes:
Επειδη ομως αυτο,στις ανθρωπινες σχεσεις, ειναι :thnk:(σχεδον)Ανεφικτο..βλεπε: :bxrw :pp% :pp% :pp% :pp% :nintza:
ερχεται λοιπον η Μοτοσυκλετα(θηλυκο επισης)να καλυψει αυτο το κενο :kalo:
Κ ερωτω κ παλι:Γιατι να στερηθουμε κ αυτη τη δυνατοτητα επιθυμιακης εκπληρωσης??
Αυτο το καλο εχουν οι μοτο :ohyes:δεν γκρινιαζουν-δε ζηλευουν-δεν παραπονιουνται :D
Εμπρος λοιπον παληκαρια μου :)
Και 1-κ 2-κ 3,αν τις γουσταρουμε τρελλα ,αρκει να αντεχουμε:
α)να τις συντηρουμε :cry:
β)να τις καβαλαμε ολες αρκετα ;),κ,
γ)να τις ευχαριστιομαστε,με τον καλυτερο δυνατο τροπο :ohyes:
that's all falks............ :P :P :P.......................................................... :bye:
-
Με αρέσει η επιστημονική σου τοποθέτηση :zl% :zl% :zl% :a010 :a010
Το θέμα είναι ότι ποτέ δε θα μάθεις τη μία τόσο καλά όσο μοιράζεσαι και την άλλη(μοιράζεις τις δυνάμεις σου ;) )
-
Οντως περι θυληκων θα ελεγα μια και καλη..... :D
Περι μοτοσυκλετων εχω τοποθετηθει ηδη... ;)
-
Εμενα παντως δεν μου ειναι δυσκολο να κατεβαινω απ'το παπι, και να καβαλαω το capo, ειναι σαν να "προγραμματιζεις" τον εγκεφαλο σου για το τι ακριβως θα οδηγησει. Παιρνω το παπι? "προγραμμα" παπι! Παιρνω το capo? "προγραμμα" capo! Δεω νομιζω οτι ξεχνας τοσο ευκολα του χειρισμους μιας μηχανης που χρησιμοποιεις μια-δυο φορες την εβδομαδα!!! ;) :bye: :bye: :bye:
Μην μου το χαλάς βρε συ.... Ξέρεις τι παράπονα μου κάνει ο μικρός μου όταν με βλέπει πάνω στο γιαμάχα? Ζήλια να δεις ο άντρας, μούτρα, παράπονα.
Μου το έθεσε επί τάπητος... '' ή εμένα ή αυτήν'' ... Τι να κάνω η δόλια; έρωτας είναι αυτός ότι θέλει με κάνει ...
Τυχερός είσαι που το capo δεν έχει τέτοια συμπεριφορά ..... ;) ;) ;)
-
Εμενα παντως δεν μου ειναι δυσκολο να κατεβαινω απ'το παπι, και να καβαλαω το capo, ειναι σαν να "προγραμματιζεις" τον εγκεφαλο σου για το τι ακριβως θα οδηγησει. Παιρνω το παπι? "προγραμμα" παπι! Παιρνω το capo? "προγραμμα" capo! Δεω νομιζω οτι ξεχνας τοσο ευκολα του χειρισμους μιας μηχανης που χρησιμοποιεις μια-δυο φορες την εβδομαδα!!! ;) :bye: :bye: :bye:
Εσύ δε μετράς δουλεύεις τηλεόραση :P :P Και προγραμματίζεις τα πάντα.
... :P :P :P :tez: :tez: :tez:
-
Παιδιά το πόσες μοτοσυκλέτες έχει κάποιος είναι θέμα προσωπικής επιλογής και οικονομικών...
Το μόνο σίγουρο είναι ότι μέσα στην πόλη ένα παπί δεν παίζεται...
1)Χωράει παντού
2)Το τιμόνι κόβει και στρίβει σαν διαβήτης
3)Ανεβαίνει πεζοδρόμια
4)Δεν χαλάει
5)Δεν καίει
6)Αμα πέσεις δεν παθαίνει τίποτα
7)Συντήρηση μόνο λάδι και αλισυδογράναζα
8)Πολύ καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από scooter λόγω γεμετρίας
9)Δεν κοστίζει πολλά λεφτά
10)Το γκάζι του είναι λίγο αλλά φτάνει για αστικές μετακινήσεις.
:kalo:
-
Η γνώμη μου ?
Το ιδανικό είναι να έχεις 2 μοτοσυκλέτες ένα ακριβό ss για να κάνεις την τρέλα σου, είτε λέγεται πίστα είτε βόλτα και κάτι φθηνότερο και βολικότερο για την πόλη, ότι θέλει ο καθένας παπί, scooter ή στην δική μου περίπτωση ένα μεταχειρισμένο φτηνό on-off (σκέφτομαι να πάρω transalp) και παρεπιπτώντος πιο απαραίτητο από αυτά είναι το αυτοκίνητο, γιατί δυστυχώς χωρίς αυτό περιορίζεσαι σημαντικά (ούτε supermarket δεν μπορείς να πας)
Τώρα επείδη κάποιοι είπαν ότι μπορεί το Tuono να βολέψει και για πίστα και για πόλη θα διαφωνήσω, το tuono δεν είναι και ότι καλύτερο για πίστα, αλλά καταπληκτικό για γρήγορες εώς πολύ γρήγορες βόλτες ενώ για την πόλη δε διαφέρει και πολύ από τα SS
-
Παιδιά το πόσες μοτοσυκλέτες έχει κάποιος είναι θέμα προσωπικής επιλογής και οικονομικών...
Το μόνο σίγουρο είναι ότι μέσα στην πόλη ένα παπί δεν παίζεται...
1)Χωράει παντού
2)Το τιμόνι κόβει και στρίβει σαν διαβήτης
3)Ανεβαίνει πεζοδρόμια
4)Δεν χαλάει
5)Δεν καίει
6)Αμα πέσεις δεν παθαίνει τίποτα
7)Συντήρηση μόνο λάδι και αλισυδογράναζα
8)Πολύ καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από scooter λόγω γεμετρίας
9)Δεν κοστίζει πολλά λεφτά
10)Το γκάζι του είναι λίγο αλλά φτάνει για αστικές μετακινήσεις.
:kalo:
Σωστοοοοοςςςςςςςς
-
Παιδιά το πόσες μοτοσυκλέτες έχει κάποιος είναι θέμα προσωπικής επιλογής και οικονομικών...
Το μόνο σίγουρο είναι ότι μέσα στην πόλη ένα παπί δεν παίζεται...
1)Χωράει παντού
2)Το τιμόνι κόβει και στρίβει σαν διαβήτης
3)Ανεβαίνει πεζοδρόμια
4)Δεν χαλάει
5)Δεν καίει
6)Αμα πέσεις δεν παθαίνει τίποτα
7)Συντήρηση μόνο λάδι και αλισυδογράναζα
8)Πολύ καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από scooter λόγω γεμετρίας
9)Δεν κοστίζει πολλά λεφτά
10)Το γκάζι του είναι λίγο αλλά φτάνει για αστικές μετακινήσεις.
:kalo:
Σωστοοοοοςςςςςςςς
Ωραία τα λέτε από φρένα σε κατάσταση πανικού? :thnk: :thnk:
-
Σωστοτατο για το κεντρο το παπι ειναι το καλυτερο.τα κανει ολα και συμφερει!
-
Δε μας είπατε και τη προστασία προσφέρει :P :P
-
Δε μας είπατε και τη προστασία προσφέρει :P :P
Πιστεύω ότι το παπί φρενάρει πάρα πολύ καλά και με σηματική διαφορά καλύτερα από scooter.
Σε ένα παπί σε φρένο πανικού ακόμα και αν κομπλάρει το μπροστινό το ελέγχεις πολύ ευκολότερα από
scooter...
Προσωπική μου άποψη ένα παπί είναι με διαφορά πιο ασφαλές απο ένα scooter.
Το μόνο του αρνητικό είναι ότι δεν ειναι μούρη
-
Μιας και έχω περάσει από παπιά, σκούτερ, ξερά και τώρα κατέληξα σε ένα Caponord και σε ένα GSXR 600 K4 ας πω κι εγώ την γνώμη μου...
Αυτή τη στιγμή έχω ένα Caponord για πόλη, δικάβαλες βόλτες, χαλαρές βόλτες και κανά νησάκι και το GSXR για πίστα και Πεντέλη (ο μόνος δρόμος που πάω γρήγορα καθώς τον ξέρω τέλεια και είναι και δίπλα).
Όταν πήρα το Caponord μετά από λίγο είχα μια βλάβη στο GSXR και το άφησα ακίνητο για 4 μήνες (από μλκία δικιά μου, έσφιξα πολύ την τάπα εκκένωσης λαδιού και χάλασα τις στροφές). Όταν βρήκα χρόνο να ασχοληθώ και να το φτιάξω και το πήρα βόλτα δεν μπορούσα ούτε να στρίψω ούτε τίποτα! Λες και είχα αρχίσει από το μηδέν! Επίσης όταν ανέβηκα πάνω του μετά από 3-4 μήνες αποχής γελούσα σαν χαζός, έλεγα δεν είναι δυνατόν να είναι τόσο μικρό και να κάθομαι τόοοοσο άβολα!!! Με λίγα λόγια το σοκ ήταν μεγάλο! Στις στροφές είχα συνηθίσει με το Capo που έχει άλλη αίσθηση (ή μάλλον ΔΕΝ έχει αίσθηση) και πήγαινα λες και μόλις είχα βγάλει δίπλωμα! Τα φρένα? Άλλο αστείο! Τι είναι αυτά τα κούτσουρα? Γενικά ΕΝΑΣ ΆΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ! Επίσης με το Capo δεν ξέρω γιατί αλλά φοβάμαι την κλίση (μάλλον επειδή κάθομαι πολύ ψηλά) οπότε αυτό "πέρασε" και στην οδήγηση με το GSXR...
ΌΜΩΣ, μετά από λίγο το ξανασυνήθισα. Και να πω την αλήθεια μέχρι τότε δεν το είχα πολυσκεφτεί ότι μπορεί η οδήγηση του Capo να επηρεάσει το πώς οδηγώ με το GSXR. Στην επόμενη βόλτα μπορώ να πω ότι όλα ήρθαν πίσω... Ίσως επειδή το σκεφτόμουν ότι αυτό είναι άλλο μηχανάκι και έπρεπε να αλλάξω τρόπο σκέψης με το που ανέβαινα σε αυτό. Σαν το "πρόγραμμα" που είπαν μερικοί συμφορουμίτες παραπάνω.
Πίστα ακόμα δεν μπήκα φέτος (τον Μάιο έχει Σέρρες) αλλά πιστεύω εκεί αλλάζουν τόσο μα τόσο πολύ τα δεδομένα έτσι κι αλλιώς που δεν θα έχω πρόβλημα. Όταν πας πίστα αλλάζεις τόσο πολύ τα δεδομένα σε σχέση με την οδήγηση στον δρόμο που πραγματικά δεν έχει σημασία τι οδηγείς καθημερινά.
Οπότε... Πιστεύω ότι μια χαρά μπορείς να έχεις 2 μηχανάκια και να τα οδηγείς και τα δύο και το ένα μόνο 15 φορές το χρόνο. Αρκεί να μπορείς να κάνεις την "αλλαγή" στο μυαλό σου ανάλογα ποιο καβαλάς...
ΥΓ. Διαφωνώ κάθετα με την χρήση παπιού στην πόλη. Όσο με παίρνει οικονομικά να δίνω 25€ το δεκαήμερο για βενζίνη στο Capo και να το συντηρώ δεν πρόκειται να το αλλάξω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Το έχω έξι μήνες τώρα, πριν οδηγούσα ένα Runner 180. Όταν το Runner ήταν για service έπαιρνα το παπί του πατέρα μου. Λοιπόν, όσο πιο "μικρό" το μηχανάκι τόσο περισσότερες μλκίες μου έκαναν οι οδηγοί αυτοκινήτου!!! Το παρατηρούσα και δεν το πίστευα! Τώρα με το Capo 6 μήνες ΚΑΝΕΙΣ δεν μου έχει κάνει τίποτα! Θες το μεγαλύτερο μέγεθος που φαίνεται και είτε το προσέχουν πιο εύκολα είτε το σέβονται περισσότερο? Θες που έχω την μέρα μόνιμα ανοικτούς τους προβολείς για να φαίνομαι περισσότερο? Δεν ξέρω! Αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι κανείς δεν μου έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ με το Capo! Και τα ίδια συμπεράσματα έχουν βγάλει φίλοι που έχουν ζήσει παρόμοιες καταστάσεις.
:bye: :bye: :bye:
-
Περα απο το σκούτερ και το μιλε θα ηθελα και ενα SuperMotard (Ισως βεβαια να πούλαγα το σκουτερ τοτε) :)
-
Εμενα παντως δεν μου ειναι δυσκολο να κατεβαινω απ'το παπι, και να καβαλαω το capo, ειναι σαν να "προγραμματιζεις" τον εγκεφαλο σου για το τι ακριβως θα οδηγησει. Παιρνω το παπι? "προγραμμα" παπι! Παιρνω το capo? "προγραμμα" capo! Δεω νομιζω οτι ξεχνας τοσο ευκολα του χειρισμους μιας μηχανης που χρησιμοποιεις μια-δυο φορες την εβδομαδα!!! ;) :bye: :bye: :bye:
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
δυο ειναι το ιδανικοτερο!!
1) capo raid και
2) tuono λεμε..... :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
Μιας και έχω περάσει από παπιά, σκούτερ, ξερά και τώρα κατέληξα σε ένα Caponord και σε ένα GSXR 600 K4 ας πω κι εγώ την γνώμη μου...
Αυτή τη στιγμή έχω ένα Caponord για πόλη, δικάβαλες βόλτες, χαλαρές βόλτες και κανά νησάκι και το GSXR για πίστα και Πεντέλη (ο μόνος δρόμος που πάω γρήγορα καθώς τον ξέρω τέλεια και είναι και δίπλα).
Όταν πήρα το Caponord μετά από λίγο είχα μια βλάβη στο GSXR και το άφησα ακίνητο για 4 μήνες (από μλκία δικιά μου, έσφιξα πολύ την τάπα εκκένωσης λαδιού και χάλασα τις στροφές). Όταν βρήκα χρόνο να ασχοληθώ και να το φτιάξω και το πήρα βόλτα δεν μπορούσα ούτε να στρίψω ούτε τίποτα! Λες και είχα αρχίσει από το μηδέν! Επίσης όταν ανέβηκα πάνω του μετά από 3-4 μήνες αποχής γελούσα σαν χαζός, έλεγα δεν είναι δυνατόν να είναι τόσο μικρό και να κάθομαι τόοοοσο άβολα!!! Με λίγα λόγια το σοκ ήταν μεγάλο! Στις στροφές είχα συνηθίσει με το Capo που έχει άλλη αίσθηση (ή μάλλον ΔΕΝ έχει αίσθηση) και πήγαινα λες και μόλις είχα βγάλει δίπλωμα! Τα φρένα? Άλλο αστείο! Τι είναι αυτά τα κούτσουρα? Γενικά ΕΝΑΣ ΆΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ! Επίσης με το Capo δεν ξέρω γιατί αλλά φοβάμαι την κλίση (μάλλον επειδή κάθομαι πολύ ψηλά) οπότε αυτό "πέρασε" και στην οδήγηση με το GSXR...
ΌΜΩΣ, μετά από λίγο το ξανασυνήθισα. Και να πω την αλήθεια μέχρι τότε δεν το είχα πολυσκεφτεί ότι μπορεί η οδήγηση του Capo να επηρεάσει το πώς οδηγώ με το GSXR. Στην επόμενη βόλτα μπορώ να πω ότι όλα ήρθαν πίσω... Ίσως επειδή το σκεφτόμουν ότι αυτό είναι άλλο μηχανάκι και έπρεπε να αλλάξω τρόπο σκέψης με το που ανέβαινα σε αυτό. Σαν το "πρόγραμμα" που είπαν μερικοί συμφορουμίτες παραπάνω.
Πίστα ακόμα δεν μπήκα φέτος (τον Μάιο έχει Σέρρες) αλλά πιστεύω εκεί αλλάζουν τόσο μα τόσο πολύ τα δεδομένα έτσι κι αλλιώς που δεν θα έχω πρόβλημα. Όταν πας πίστα αλλάζεις τόσο πολύ τα δεδομένα σε σχέση με την οδήγηση στον δρόμο που πραγματικά δεν έχει σημασία τι οδηγείς καθημερινά.
Οπότε... Πιστεύω ότι μια χαρά μπορείς να έχεις 2 μηχανάκια και να τα οδηγείς και τα δύο και το ένα μόνο 15 φορές το χρόνο. Αρκεί να μπορείς να κάνεις την "αλλαγή" στο μυαλό σου ανάλογα ποιο καβαλάς...
ΥΓ. Διαφωνώ κάθετα με την χρήση παπιού στην πόλη. Όσο με παίρνει οικονομικά να δίνω 25€ το δεκαήμερο για βενζίνη στο Capo και να το συντηρώ δεν πρόκειται να το αλλάξω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Το έχω έξι μήνες τώρα, πριν οδηγούσα ένα Runner 180. Όταν το Runner ήταν για service έπαιρνα το παπί του πατέρα μου. Λοιπόν, όσο πιο "μικρό" το μηχανάκι τόσο περισσότερες μλκίες μου έκαναν οι οδηγοί αυτοκινήτου!!! Το παρατηρούσα και δεν το πίστευα! Τώρα με το Capo 6 μήνες ΚΑΝΕΙΣ δεν μου έχει κάνει τίποτα! Θες το μεγαλύτερο μέγεθος που φαίνεται και είτε το προσέχουν πιο εύκολα είτε το σέβονται περισσότερο? Θες που έχω την μέρα μόνιμα ανοικτούς τους προβολείς για να φαίνομαι περισσότερο? Δεν ξέρω! Αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι κανείς δεν μου έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ με το Capo! Και τα ίδια συμπεράσματα έχουν βγάλει φίλοι που έχουν ζήσει παρόμοιες καταστάσεις.
:bye: :bye: :bye:
+1000 .συμφωνω απολυτα για την οδηγηση του καπο στην πολη και το οτι οι αλλοι σε προσεχουν καλυτερα αλλα στην πολυ κινηση το scooter σε ξελασπωνει πολυ καλυτερα!!!
:bye:
-
Για μένα μία μηχανή είναι ότι πρέπει, πάω πολύ σπάνια κέντρο κέντρο, και επίσης δεν είμαι φαν της πίστας. Κάθε χιλιόμετρο με το speed είναι μια απόλαυση (φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για το tuono ίσως και μεγαλύτερη :D) είναι κρίμα να την ευχαριστιέμαι μια δυο φορές τη βδομάδα και όχι συνέχεια. Μπορεί να μην ελίσεται σαν ένα παπί αλλά δε πειράζει. Συν ότι μαθαίνεις πολύ καλύτερα τη μηχανή σου και δε μπερδεύεσαι :kalo:
-
Τα πραματα στην επαρχία και ειδικά στην Κρήτη είναι διαφορετικά.
Εδώ έχουμε πολη κακες συγκοινονιες και επιβάλεται να εχεις μηχανή η αυτοκίνητο.
Εγώ πάντα μια μηχανή είχα και δεν νομίζω ότι χρειάζεται δεύτερη.
Η δεύτερη πάη να πη και διπλά έξοδα και άλλο το παπακι αλλο το rs αλλο ο πηγασος.
Αυτη τη μανία να έχη ο κόσμος δυο αυτοκίνητα δυο μηχανες δεν την καταλαβαίνω.
-
Προσωπική μου άποψη ένα παπί είναι με διαφορά πιο ασφαλές απο ένα scooter.
[/quote]
φίλε μου έχεις δει αμφισφύριο κάταγμα-δλδ ας το πω στον αστράγαλο το μέσα και έξω κότσι-?
Είναι από τα πιο ασχημα που μπορούν να σου συμβούν γιατί πορώνονται πολύ πολύ δύσκολα και συχνότατα κάνουν ψευδάρθρωση,δλδ βράστα Χαράλαμπε..
Γιατί στα λέω αυτά? Γιατί συμβαίνουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε παπιά όταν πέσεις ή σφηνώσεις σε ένα προφυλακτήρα αυτοκινήτου που σε ακουμπά με μόνο πχ 3 κλμ α ω.Το 'έσω κότσι' ακουμπά πάνω στο καπάκι του κυλίνδρου και το ποδαράκι σου γίνεται θρυψαλάκια.
Η μόνη λύση είναι να ΜΗΝ ΚΑΒΑΛΑΣ αλλα να ΚΑΘΕΣΑΙ όπως σε καρέκλα ,δλδ όπως σε ένα σκούτερ.Δεν ξέρω αν φρενάρει ή αν στρίβει το ίδιο με παπί αλλά το σενάριο που αναφέρω παραπάνω είναι ανατριχιαστικά ρεαλιστικό.
Όσο για τα φρένα σε παραπέμπω σε λύσεις τύπου Piaggio MP3 που αν δοκιμάσεις φρενάρισμα θα θες να βάλεις 3η ρόδα στο tuono!!!
Παρεπιπτόντως έχω ένα Κάπο και ένα Piaggio Typhoon.
Α,και κάτι άλλο για το φίλο από την Κρήτη.Γιατί 2 μηχανές ?? Γιατί όταν βρέχει μερικοί χρησιμοποιούν πάλι αποκλειστικά μόνο μηχανή για τις μετακινήσεις τους ,ιδίως στη μποτιλιαρισμένη Αθήνα που τότε μποτιλιάρεται ακόμη περισσότερο, και επειδή δεν μπορεις να είσαι όλη μέρα σε δουλειά και αλλόυ με κορντούρες και μπότες πας με σκούτερ για να φτάσεις κυριλέ και στεγνός.Και ΔΕΝ πας με παπί γιατί θα γίνεις παπί....
-
2 δαγκωτο!!!
-
Εγώ πάλι θα πω το εξής.όταν οδηγάς κάθε μέρα μία μοτοσυκλέτα μαθαίνεις τα φρένα του και τις αντιδράσεις του και ο εγκεφάλος σου προσαρμάζεται ανάλογα.όλες οι απαιτούμενες νευρομυικές προσαρμογές γίνονται αυτόματα Θεωρώ απίστευτο έως αδύνατο ότι θα οδηγείς μία μοτοσυκλέτα 300 μέρες και άντε 50 τη γρήγορη και θα είσαι στο ίδιο επίπεδο ως οδηγός αν οδηγούσες σταθερά τη μία...Για σκεφτείτε :thnk: το και απαντήστε μου τεκμηριωμένα.Δεν είμαστε pc να πετάμε μέσα το πρόγραμμα πχ για το μίλε και την άλλη μέρα να πετάμε το πρόγραμμα για το κάπο πιστεύω στην εξιδίκευση ;) ;)
εδω δεν πιστευω οτι ειναι θεμα εξιδικευσης , αλλα θεμα συνηθειας ... θεωρω πως οι εναλλαγες περισσοτερων απο ενος οδηγικου στυλ , μονο βελτιωση μπορει να επιφερει ... ολων τα γραφωμμενα δειχνουν οτι ολοι αντιμετωπισαν προβλημα οταν , παρεμειναν στη σελα μιας μηχανης για αρκετο καιρο ... ΑΠΛΑ το λαθος στο συλλογισμο σου ,πιστευω ειναι το εξης , ΘΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ'' ...εστω οτι εχεις ενα cb250 για την πολη και ενα mille για την πιστα ... οσο συχνες και να ειναι οι επισκεψεις σου στην πιστα τα βημματα βελτιωσεις σου ειναι μικρα οντως γιατι το οδηγικο στυλ και των δυο μοτοσυκλετων σου ειναι τοσο ιδιο που απλα δεν μπορεις ευκολα να δεις τις αδυναμιες σου ... η οδηγηση σε πολη γινετε υπο συνθηκες τρομερου στρεσ και δεν προσφερει καμια βελτιωση ... απλα ΣΥΝΗΘΕΙΑ ...εστω ομως οτι ειχες ... ενα παπι ...για πολη (το οποιο ειπαμε δεν προσφερει τιποτα οδηγικα λογο πεδιου εξασκησης) ενα mille και ενα κτμ exc250 ... tote tha eblepes oti to perasma apo to ktm sto mille , σε βοηθαει τρομερα ... και σου προσφερει βελτιωση σε πολλα σημεια ...οπως φρενα,αισθηση και χρηση γκαζιου , αισθηση χωρου ... οποτε ... το τι χρησιμοποιεις στη πολη δεν σε βοηθαει σε τιποτα ...απλα σε βοηθαει να συνηθησεις ,και ως γνωστον η συνηθεια ειναι εχθρος της εξελιξης ...
ο γραπτος λογος δεν βοηθαει να δωσω σε καποιον να καταλαβει πληρωσ τι εννοω ...απλα ελπιζω να περασα μια γενικη ιδεα της αποψης μου
-
ηδη το κοντερ γραφει 2..........
και δικαιολογουμαι: μεσα στην πολη ειναι πιστευω αμαρτια και συναμα μεγαλη χασουρα τοσο χρηματικη οσο και χρονου να κυκλοφορεις με καρο αρα 1ο μηχανακι = σκουτερ
επισης το σκουτερ ειναι πολυ καλο αλλα δεν παει σερρες αρα 2ο μηχανακι = TURBONO :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
ηδη το κοντερ γραφει 2..........
και δικαιολογουμαι: μεσα στην πολη ειναι πιστευω αμαρτια και συναμα μεγαλη χασουρα τοσο χρηματικη οσο και χρονου να κυκλοφορεις με καρο αρα 1ο μηχανακι = σκουτερ
-
k εγω παιζω σε διπλο ταμπλο,καθως εχω κ μια βεσπα px200 87 μοντελο..το μονο προβλημα ειναι το οικονομικο καθως φοιτητης κ ντελιβερας δε βγαινω για να τα εχω κ τα 2 στην πενα οπως θα ηθελα κ αναγκαστικα εχω παραμελισει τη βεσπα..ευτυχως που ειναι σκυλι κ δεν παθαινει τπτ..αλλιως...τουλαχιστων προσεχω τον πηγασο κ τον εχω οπως θελω..
-
το θέμα ρε σεις δεν είναι να έχεις δύο μοτοσυκλέτες..
αυτό είναι εύκολο
παρκάρεις τη μια παίρνεις την άλλη
το ΖΗΤΗΜΑ είναι να έχεις δύο γυναίκες...!!!!
:D :ohyes:
εκεί σε θέλω μάστοΥρα..!!!
-
το θέμα ρε σεις δεν είναι να έχεις δύο μοτοσυκλέτες..
αυτό είναι εύκολο
παρκάρεις τη μια παίρνεις την άλλη
το ΖΗΤΗΜΑ είναι να έχεις δύο γυναίκες...!!!!
:D :ohyes:
εκεί σε θέλω μάστοΥρα..!!!
ΣΩΣΤΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Αν τις εχεις εσυ(οπως τις μηχανες ) αφηνεις τη μια περνεις την αλλη εχει καλως ;),αν σε εχουν αυτες ομως...τραβα η μια απο'δω,τραβα η αλλη απο'κει...δυσκολα :dry:
-
Off Topic
Απαραίτητες είναι 3 μοτοσυκλέτες
1 - Streetοειδές ώστε να μπαίνεις πίστα και όπου αλλού μπορείς
2 - OFF - on οειδές για εκδρομούλες και χώμα
3 - Scooteropapoeides για πόλη
4 - Σ.Ε.Σ.Μ. - Σταθερό Εισόδημα Συντήρησης Μοτό
-
Αν μπορούμε να χορταίνουμε την μία και να την στραγγίζουμε, ναι είναι καλό!
-
Σίγουρα πρέπει να χουμε μια πάπια ή scooter για μέσα στην πόλη,μια μηχανή για καφέ που να έχει γαμάτο design (μουνοπαγίδα) άλλη μία για καμιά σόλο βόλτα το Σ.Κ. και τετάρτων ένα γκαζιάρικο για με στην πίστα.