APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: DXKS στις Απριλίου 28, 2026, 04:04:38 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για το forum!
Ψάχνω ψυγειο για aprilia pegaso factory 2008.
Έχω φάει τον κόσμο και τίποτα.
Μπορεί παρακαλώ κάποιος να με βοηθήσει;
Ευχαριστώ πολύ!
-
Πες του Αλεκου να σου φτιαξει. https://share.google/rR8wWLygCQaRT7zfl
-
Δεν μου ανοίγει το λινκ. Μπορω να έχω κάποιες παραπάνω πληροφορίες για τον Αλέκο;
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση
-
Σε εμένα ανοίγει κανονικα
-
Ψαξτο στο google. Ψυγεια BFS