APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: SV1HAP στις Δεκέμβριος 01, 2008, 01:27:42 μμ
-
Καλημέρα κύριοι και καλό μήνα.
Επειδή έχω ερωτευτεί παράφορα το Trail , υπάρχει περίπτωση να χαμηλώσει 3-4 πόντους δίχως να έχει πρόβλημα; :pray:
Εντάξει έχω μια ρέντα στις ψιλές, αλλά να μην το παρακάνουμε κιόλας :).
-
φίλε μου να σου πω την αλήθεια το trail δεν χρειάζεται χαμήλωμα....1,70 ειμαι και πατάω κανονικά..... ;) (πόσο είσαι?) πάντως αν θες να χαμηλώσεις το μηχανάκι σκάψε τη σέλα 2-3 πόντους ή φτιάξε άλλη... ;)
-
φίλε μου να σου πω την αλήθεια το trail δεν χρειάζεται χαμήλωμα....1,70 ειμαι και πατάω κανονικά..... ;) (πόσο είσαι?) πάντως αν θες να χαμηλώσεις το μηχανάκι σκάψε τη σέλα 2-3 πόντους ή φτιάξε άλλη... ;)
Άκη γεια σου. Το ύψος μου είναι 166cm. Σίγουρα το σκάψιμο είναι το ποιο ανώδυνο, αλλά έχω ακούσει και για χαμήλωμα πίσω αμορτισέρ.
-
φίλε μου να σου πω την αλήθεια το trail δεν χρειάζεται χαμήλωμα....1,70 ειμαι και πατάω κανονικά..... ;) (πόσο είσαι?) πάντως αν θες να χαμηλώσεις το μηχανάκι σκάψε τη σέλα 2-3 πόντους ή φτιάξε άλλη... ;)
Άκη γεια σου. Το ύψος μου είναι 166cm. Σίγουρα το σκάψιμο είναι το ποιο ανώδυνο, αλλά έχω ακούσει και για χαμήλωμα πίσω αμορτισέρ.
με δύο πόντους σκάψημο είσαι κυριλέ.... :kalo: για χαμήλωμα πίσω ανάρτησης δεν θα το επιχειρούσα γιατι σκέψου το ενδεχόμενο φορτίου..... ;)
-
ΟΚ Άκη, σ'ευχαριστώ πολύ.Ελπίζω σύντομα (και μόλις πωληθεί το ΑΧ1), να είναι παρέα μου,γιατί θα τρελαθώ. Μα τι έρωτας θεέ μου!!!
-
+1 για χαμήλωμα σέλας,
δεν έχω καταλάβει αν με το σφίξιμο της προφόρτισης χαμηλώνει λίγο, ή είναι μόνο η ιδέα μου.
-
+1 για χαμήλωμα σέλας,
δεν έχω καταλάβει αν με το σφίξιμο της προφόρτισης χαμηλώνει λίγο, ή είναι μόνο η ιδέα μου.
Μπορείς να το δοκιμάσεις; Θα είναι μήπως αρκετά σκληρό και καθόλου άνετο;
-
την έχω σφίξει την προφόρτιση γιατί η μαμά ρύθμιση μου φαινόταν πολύ μαλακή, αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν όντως με αυτό τον τρόπο χαμηλώνει λίγο.
-
την έχω σφίξει την προφόρτιση γιατί η μαμά ρύθμιση μου φαινόταν πολύ μαλακή, αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν όντως με αυτό τον τρόπο χαμηλώνει λίγο.
TNKS, καλό απόγευμα :bye:
-
Επίσης μπορεί να χαμηλώσεις το μπροστινο, είναι πιο εύκολο και "ακίνδυνο" :bye:
-
Αν το πάρεις καινούριο νομίζω οτι έχεις την επιλογή να βάλεις χαμηλότερη σέλα απο τη μαμα... δεν ξερω πόσο πιο χαμηλή ειναι όμως...
-
+1 για χαμήλωμα σέλας,
δεν έχω καταλάβει αν με το σφίξιμο της προφόρτισης χαμηλώνει λίγο, ή είναι μόνο η ιδέα μου.
Το σφίξιμο της προφόρτισης αυξάνει το ύψος της μοτοσυκλέτας και δεν αλλάζει τη σκληρότητα της ανάρτησης (αλλά πώς θα το κάνεις; Αλήθεια, έχει το Trail χειριστήριο τηλε-προφόρτισης;). Άρα, για χαμήλωμα, μειώνεις την προφόρτιση, αλλά θα πρέπει να κατεβάσεις και την εμπρός ανάρτηση ώστε να διατηρηθεί η γεωμετρία της μηχανής.
Αν υπάρχει δυνατότητα χαμηλώματος σέλας είναι σαφώς προτιμότερο απ' το να αλλάξεις το sag των αναρτήσεων.
-
Αν το πάρεις καινούριο νομίζω οτι έχεις την επιλογή να βάλεις χαμηλότερη σέλα απο τη μαμα... δεν ξερω πόσο πιο χαμηλή ειναι όμως...
Είναι σίγουρο αυτό; Η αντιπροσωπεία δεν το έχει στα accesories. Βέβαια ένα τηλέφωνο δεν είναι και άσχημη ιδέα ;)
-
Αν το πάρεις καινούριο νομίζω οτι έχεις την επιλογή να βάλεις χαμηλότερη σέλα απο τη μαμα... δεν ξερω πόσο πιο χαμηλή ειναι όμως...
Είναι σίγουρο αυτό; Η αντιπροσωπεία δεν το έχει στα accesories. Βέβαια ένα τηλέφωνο δεν είναι και άσχημη ιδέα ;)
η απρίλια δεν βγαζει χαμηλή σελα για trail....βγάζει μονο ψηλώτερη κατα 2 πόντους....
οποτε φίλε μου πήγαινε σκάψε δύο πόντους τη μαμα και είσαι οκ... ;)
-
+1 για χαμήλωμα σέλας,
δεν έχω καταλάβει αν με το σφίξιμο της προφόρτισης χαμηλώνει λίγο, ή είναι μόνο η ιδέα μου.
Το σφίξιμο της προφόρτισης αυξάνει το ύψος της μοτοσυκλέτας και δεν αλλάζει τη σκληρότητα της ανάρτησης (αλλά πώς θα το κάνεις; Αλήθεια, έχει το Trail χειριστήριο τηλε-προφόρτισης;). Άρα, για χαμήλωμα, μειώνεις την προφόρτιση, αλλά θα πρέπει να κατεβάσεις και την εμπρός ανάρτηση ώστε να διατηρηθεί η γεωμετρία της μηχανής.
Αν υπάρχει δυνατότητα χαμηλώματος σέλας είναι σαφώς προτιμότερο απ' το να αλλάξεις το sag των αναρτήσεων.
[/quote
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα, σε σχέση με την εργοστασιακή ρύθμιση, αν είμαστε για παράδειγμα δικάβαλοι και νιώθουμε το μπροστινό ασαφές, γυρίζουμε το δακτύλιο της προφόρτισης του ελατηρίου ώστε αυτό να συμπιεστεί και να κάθεται λιγότερο η μηχανή με το περισσότερο βάρος. Με την συμπίεση δεν μειώνεται και το ύψος; Το τραιλ δεν έχει τηλεπροφόρτιση αλλά ο δακτύλιος γυρίζει εύκολα με το ειδικό εργαλείο.
Sorry για το of topic αλλά φαίνεται πως τα έχω μπρεδέψει.
-
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα, σε σχέση με την εργοστασιακή ρύθμιση, αν είμαστε για παράδειγμα δικάβαλοι και νιώθουμε το μπροστινό ασαφές, γυρίζουμε το δακτύλιο της προφόρτισης του ελατηρίου ώστε αυτό να συμπιεστεί και να κάθεται λιγότερο η μηχανή με το περισσότερο βάρος.
Έτσι ακριβώς. Αυτή όμως η ρύθμιση φέρνει τη μηχανή πιο ψηλά, όταν την κάνεις και είσαι μονοκάβαλος.
Για να μειώσεις το ύψος, πρεπει να μειώσεις την προφόρτιση. Όμως η μείωση της προφόρτισης δεν είναι ενδεδειγμένος τρόπος για να μεταβάλλεις το ύψος της μηχανής. Υπάρχει ακριβώς για τον αντίθετο λόγο: Για να μην επηρεάζεται το ύψος της μηχανής ανάλογα με το φορτίο της.
-
:kalo:
-
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα, σε σχέση με την εργοστασιακή ρύθμιση, αν είμαστε για παράδειγμα δικάβαλοι και νιώθουμε το μπροστινό ασαφές, γυρίζουμε το δακτύλιο της προφόρτισης του ελατηρίου ώστε αυτό να συμπιεστεί και να κάθεται λιγότερο η μηχανή με το περισσότερο βάρος.
Έτσι ακριβώς. Αυτή όμως η ρύθμιση φέρνει τη μηχανή πιο ψηλά, όταν την κάνεις και είσαι μονοκάβαλος.
Για να μειώσεις το ύψος, πρεπει να μειώσεις την προφόρτιση. Όμως η μείωση της προφόρτισης δεν είναι ενδεδειγμένος τρόπος για να μεταβάλλεις το ύψος της μηχανής. Υπάρχει ακριβώς για τον αντίθετο λόγο: Για να μην επηρεάζεται το ύψος της μηχανής ανάλογα με το φορτίο της.
Και να προσθέσω το μαμά ελατήριο δεν είναι και το καλύτερο.. όποτε αν μειώσεις την προφόρτιση μάλλον θα έχεις πρόβλημα..