παιδια καλησπερα. αγορασα προ 2μηνο ενα strada 650, τελος 06. Πολυ ευχαριστημενος γενικα αλλα ο κινητηρας κανει μονιμως σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου κ καμια φορα πολυ δυνατα. αν κ το πηρα απο μεγαλο σερβις στις 10.000 κμ πιστευω δεν ειναι καλορυθμισμενο. παω μπιλ προ 10 ημερων. μου λενε εφυγε προ 4μηνου για Κυπρο. καποιος αλλος καλος να το τσεκαρει; ξερω οτι δεν ειναι ολα τα εξουδιοτημενα καλα..
παιδια καλησπερα. αγορασα προ 2μηνο ενα strada 650, τελος 06. Πολυ ευχαριστημενος γενικα αλλα ο κινητηρας κανει μονιμως σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου κ καμια φορα πολυ δυνατα. αν κ το πηρα απο μεγαλο σερβις στις 10.000 κμ πιστευω δεν ειναι καλορυθμισμενο. παω μπιλ προ 10 ημερων. μου λενε εφυγε προ 4μηνου για Κυπρο. καποιος αλλος καλος να το τσεκαρει; ξερω οτι δεν ειναι ολα τα εξουδιοτημενα καλα..
Ο Βασιλης Ζαφειριου.....................................
τα σκασιματα δεν προκειται να τα γλιτωσεις με τπτ ομως..σιγουρα το φαινομενο επιδεινονεται οσο πλησιαζει το οριο του σερβις αλλα να ξερεις πως δεν εξαφανιζεται με τπτ..να δεις κ ν ακουσεις το δικο μου πως κανει με τις ακραπες...
Θεωριτικα τα σκασιματα γινονται απο δυο βασικους λογους: 1.Το μιγμα ειναι πολυ φτωχο και υπαρχει πλεονασμα οξυγονου, το οποιο μετα απο μερικα λεπτα λειτουργειας του κινητηρα που εχει ερθει στην καταλληλη θερμοκρασια, μεσα στην σωληνα της εξατμισης, οταν ανοιγει η βαλβιδα εξαγωγης και ερχεται σε επαφη με τα ηφαιστιακων θερμοκρασιων καυσαερια, αναφλεγεται με αποτελεσμα να γινεται εκρηξη μεσα στον σωληνα και το χαρακτηριστικο "μπαμ" πισω.Οταν κλεινουμε το γκαζι ή το εχουμε ταπα ανοιχτο ελλατωνονται πολυ.Χαρακτηριστικο του φαινομενου ειναι το κοκκινισμα των λαιμων οταν γκαζωνουμε ρελαντι.
2.Το μιγμα ειναι πολυ πλουσιο και κατα την επικαλυψη (overlap) των βαλβιδων "δραπετευει" βενζινη (σε αερια μορφη) στον σωληνα της εξατμισης η οποια συσσωρευεται σιγα σιγα και αρχιζουν τα πυροτεχνηματα οταν ερχεται σε επαφη με τα ηφαιστιακων θερμοκρασιων καυσαερια την στιγμη που ανοιγει η βαλβιδα εξαγωγης.Χαρακτηριστικο της το καταμαυρο μπουζι και η καρβουνιλα στην εξοδο του τελικου της εξατμισεις (the σομπα's μπουρι effect).Χαμηλα ο κινητηρας μπερδευει με αχρονο ρελαντι και "βουτιες" προς το "θα σβησω μεγαλε λεμεεεεεε"...
Συγχωρεστε με αν καπου κανω λαθος.......Εγω ηλεκτρολογος σπουδασα.....Μηχανικος ειμαι αυτοδιδακτος επειδη γουσταρω :bye: :bye: :bye: :bye:
Θεωριτικα τα σκασιματα γινονται απο δυο βασικους λογους: 1.Το μιγμα ειναι πολυ φτωχο και υπαρχει πλεονασμα οξυγονου, το οποιο μετα απο μερικα λεπτα λειτουργειας του κινητηρα που εχει ερθει στην καταλληλη θερμοκρασια, μεσα στην σωληνα της εξατμισης, οταν ανοιγει η βαλβιδα εξαγωγης και ερχεται σε επαφη με τα ηφαιστιακων θερμοκρασιων καυσαερια, αναφλεγεται με αποτελεσμα να γινεται εκρηξη μεσα στον σωληνα και το χαρακτηριστικο "μπαμ" πισω.Οταν κλεινουμε το γκαζι ή το εχουμε ταπα ανοιχτο ελλατωνονται πολυ.Χαρακτηριστικο του φαινομενου ειναι το κοκκινισμα των λαιμων οταν γκαζωνουμε ρελαντι.
2.Το μιγμα ειναι πολυ πλουσιο και κατα την επικαλυψη (overlap) των βαλβιδων "δραπετευει" βενζινη (σε αερια μορφη) στον σωληνα της εξατμισης η οποια συσσωρευεται σιγα σιγα και αρχιζουν τα πυροτεχνηματα οταν ερχεται σε επαφη με τα ηφαιστιακων θερμοκρασιων καυσαερια την στιγμη που ανοιγει η βαλβιδα εξαγωγης.Χαρακτηριστικο της το καταμαυρο μπουζι και η καρβουνιλα στην εξοδο του τελικου της εξατμισεις (the σομπα's μπουρι effect).Χαμηλα ο κινητηρας μπερδευει με αχρονο ρελαντι και "βουτιες" προς το "θα σβησω μεγαλε λεμεεεεεε"...
Συγχωρεστε με αν καπου κανω λαθος.......Εγω ηλεκτρολογος σπουδασα.....Μηχανικος ειμαι αυτοδιδακτος επειδη γουσταρω :bye: :bye: :bye: :bye:
Νομίζω ότι σκασίματα παρατηρούνται και όταν μπαίνει αέρας στην εξάτμιση πχ απο κάποια μικρή τρύπα. Αυτό μάλλον ανήκει στην 1η κατηγορία που είπε ο Μάκης.
Η αλήθεια είναι ότι οι ενώσεις των σωλήνων δεν είναι και πολύ "αεροστεγείς" στον νέο πήγασο οπότε δεν ξέρω κατά πόσο όφείλετε το πρόβλημα και από αυτό... :)
τα σκασιματα λογω μη σωστης συναρμογης,νομιζω οτι παρουσιαζονται μονο στα καρμπυρατερατα μοντελα,διορθωστε με αν κανω λαθος..τα σκασηματα που κανει ο πηγασος(ενω δουλευει ρολοι χωρις μπερδεματα,ουτε να σβησει ουτε τπτ)τα κανει οταν πας κανονικα κ κλεισεις το γκαζι κ το κρατησεις κλειστο,εκει αρχιζει το πανηγυρι καθως πεφτουν οι στροφες..εμενα πχ αν το κλεισω απ τις 5.000 θα κανει 1-2 καλα μπαμ κ μετα στις 3000 μεχρι τις 2000 συνεχιζει να σκαει..
Σε αγωνιστικου τυπου εξατμισεις ειναι λογικα, μεχρι ενα σημειο, τα σκασιματα κι αυτα συνηθως οσο ειναι κρυα η μηχανη μεχρι να διασταλουν τα τμηματα των σωληνωσεων ωστε να σφραγισουν μεταξυ τους.Αλλα δεν σκαει σε τοσο μεγαλο βαθμο ωστε να γινεται θεμα.Γι'αυτο το αγνοησα εξ'αρχης το θεμα αυτο. Αν φταιει η ποιοτητα της εξατμισης και χασκει ωστε να τραβαει αερα απο τις ενωσεις αυτο θα φαινεται γιατι απο το σημειο εκεινο θα βγαινουν καποια καυσαερια με αποτελεσμα να βλεπουμε μαυριλες να βγαινουν απο την ενωση των σωληνων σε εκεινο το σημειο.
στο δικο μου με akrpovic ξεταπωτες της aprilia και φιλτρο Κ&Ν δεν φενεται χανει απο πουθενα..κ τα σκασηματα-τουφεκιες τα κανει ζεστο κρυο..ειδικα σε καμια κατηφορα με κλειστο γκαζι,εκει να δεις.... :hnt: :hnt: :bigun:
Παιδες αυτα ειναι απο πλουσια μιγματα.Δεν κανουν κακο βεβαια στο μηχανακι μεχρι ενα σημειο αλλα και να κοψεις βενζινες λιγο μειωνονται αρκετα τα φλογιδια και παλι δεν υπαρχει προβλημα.Ισως να δεις λιγο "τεμπελια" στα ψηλα βεβαια γι'αυτο κι ολοι προτιμουν να πεταει φλογες παρ'αυτα :dvl! :dvl! :dvl! :dvl! :dvl!
Παιδια και εγω αντιμετωπιζω αλλα μου αρεσει. Εχω και εγω τις ακραπες και στα κατεβασματα κανει λες και κανουν επιδρομη βιετγκονκ :bigun: Ομως θα σας πω κατι που μπορει να μην το καταλαβετε αλλα ισχυει. ΠΟλλες φορες δεν χρειαζετε να κορναρω διοτι ακουνε τα ακραπια να βαρανε. ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΙΙΙΙΙ!!!!! :D :kalo:
Παιδια και εγω αντιμετωπιζω αλλα μου αρεσει. Εχω και εγω τις ακραπες και στα κατεβασματα κανει λες και κανουν επιδρομη βιετγκονκ :bigun: Ομως θα σας πω κατι που μπορει να μην το καταλαβετε αλλα ισχυει. ΠΟλλες φορες δεν χρειαζετε να κορναρω διοτι ακουνε τα ακραπια να βαρανε. ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΙΙΙΙΙ!!!!! :D :kalo:
Ρε τι αλήτες είναι αυτοί με τα strada!!! :ohmy: :ohmy:
Παιδια και εγω αντιμετωπιζω αλλα μου αρεσει. Εχω και εγω τις ακραπες και στα κατεβασματα κανει λες και κανουν επιδρομη βιετγκονκ :bigun: Ομως θα σας πω κατι που μπορει να μην το καταλαβετε αλλα ισχυει. ΠΟλλες φορες δεν χρειαζετε να κορναρω διοτι ακουνε τα ακραπια να βαρανε. ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΙΙΙΙΙ!!!!! :D :kalo:
Ρε τι αλήτες είναι αυτοί με τα strada!!! :ohmy: :ohmy:
ΔΥΣΤΥΧΩΣ το πρόβλημα δεν διορθώνεται. Εγώ που μένω στο τέλος μιας μεγάλης κατηφόρας, έχω γίνει γνωστός στην γειτονιά και υποθέτω ότι μου έχουν σούρει τα χειρότερα. Ησυχία και ξαφνικά κάτι σαν πυροβολισμός μέσα στο μεσημέρι.... και μετά φουλ γκάζι για να κρυφτώ :P Κάποιος μου έιπε ότι είναι θέμα κακού σχεδιασμού των εξατμίσεων. Πάντως μου βγάζει αρκετή μαυρίλα απο πίσω και στο σέρβις θα μειώσω το μίγμα μήπως και ηρεμήσω λίγο, και εγώ και η γειτονιά!