APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: dfd στις Οκτώβριος 22, 2008, 09:13:36 πμ

Τίτλος: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: dfd στις Οκτώβριος 22, 2008, 09:13:36 πμ
Καλησπέρα σε όλους.
'Εχω εδώ και ένα χρόνο το pegaso trail και για να είμαι ειλικρινής δεν αντιμετώπισα τίποτα σημαντικό, πέρα από το ενοχλητικό ντουλαπάκι το οποίο κυριολεκτικά μου έχει σπάσει τα νεύρα. Βγαίνει από την θέση του το ελατήριο και πρέπει να το κρατάω όρθιο όταν επισκέφτομαι βενζινάδικο!!!
Μετά από 5000 χιλ. άρχισε να σβήνει ο κινητήρας (δεν κρατάει ρελαντυ), ειδικά όταν ανέβει η θερμοκρασία. Το πήγα στο συνεργείο, το καθάρισε από ότι είχε, ανέβασε τις στροφές στο ρελαντυ. οκ
μετά από ένα μήνα πάλι τα ίδια.Και για να μην γίνομαι κουραστικός αυτό επαναλαμβάνεται συνέχεια.
Μήπως γνωρίζει κανείς τι γίνεται?
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 22, 2008, 12:23:38 μμ
περιμενε να την πεσουν οι Trailαδες... :thnk:

Υ.Γ.
για το ντουλαπάκι ψαξε στην κατηγορία που βρισκόμαστε υπάρχει ανεξοδη λύση,

 :bye: :bye: :bye:


α. Καλώς ηρθες και γρηγορα απροβλημάτιστος :bye: :bye:
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 22, 2008, 01:43:47 μμ
Το ελατήριο μπορείς να το στραβώσεις λίγο στην άκρη για να μην γλιστράει..

Για το σβήσιμο μπορεί να είναι το μείγμα. Αν ανέβασες μόνο το ρελαντί χωρίς να ρυθμίσεις μείγμα μπορεί και να είναι λογικό.
Δες και το μπουζί μήπως και...

Αλλιώς δες μήπως φταίει πουθενά ο ψεκασμός (TPS).

Τέλος δεν έχει ακουστεί ποτέ κάτι... αλλά και ο εγκέφαλος είναι ύποτος

Αυτά μου έρχονται στο μυαλό τώρα και με επιφύλαξη γιατί μπορεί να λέω και μπούρδες  :bye: :bye:
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: harlek στις Οκτώβριος 22, 2008, 02:39:42 μμ
Όντως, σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει κι εγώ, το TPS είναι ύποπτο...
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: yannis_k76 στις Οκτώβριος 22, 2008, 03:03:30 μμ
στο δικό μου που παρουσίαζε ίδια συμπτώματα, ο bill είπε ότι ήθελε καθαρισμό ο ψεκασμός
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: ntamiro στις Νοέμβριος 01, 2008, 09:26:59 πμ
Καλημερα γραφω μετα απο πολυ καιρο λογο χρονου
ΤΕΛΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ "" το προβλημα οφειλεται σε ενα αισθητιρα
το πθαινουν και τα χτ εχει κανα 60 εγω τον αλλαξα και ησυχασα



ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΨΩΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΥΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΒΡΕΙ ΛΥΣΗ
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: sinister στις Νοέμβριος 01, 2008, 12:26:26 μμ
Αν το μηχανακι σου ειναι μοντελο 2005 και πισω το πιο πιθανο ειναι να ειναι το TPS οπως σου λενε και οι υπολοιποι.
Αυτο το στηριζω στο οτι και το xt παρουσιαζε το ιδιο προβλημα οπως λεει και o ntamiro απλα η Yamaha εκανε αυτο:

Ανάκληση δικύκλων YAMAHA μοντέλων XT660R, XT660X, YZF R1

(04 -05), FZ6N/S, FJR1300/1300A, TDM900/900A, MT01, XV1700 για έλεγχο και πιθανή αντικατάσταση του αισθητήρα θέσης γκαζιού

Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Θανάσης Σκορδάς ανακοινώνει ότι η εταιρεία YAMAHA MOTOR CO. σε συνεργασία με τους εθνικούς διανομείς, και συγκεκριμένα στην Ελλάδα με τη ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε., και τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης δικύκλων YAMAHA μοντέλων XT660R, XT660X, YZF R1 (04 -05), FZ6N/S, FJR1300/1300A, TDM900/900A, MT01 και XV1700.

Η ανάκληση αφορά όλα τα δίκυκλα των παραπάνω τύπων, έτους κατασκευής μέχρι και το 2005, στα οποία λόγω πιθανής δυσλειτουργίας στο ηλεκτρονικό εξάρτημα που ονομάζεται αισθητήρας θέσης γκαζιού (TPS) υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να σβήσει ο κινητήρας, όταν αυτός δουλεύει στο ρελαντί.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω δικύκλων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στα συμβεβλημένα συνεργεία του δικτύου YAMAHA σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει έλεγχος και πιθανή αντικατάσταση του αισθητήρα θέσης γκαζιού.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τεχνικό Τμήμα της εταιρείας ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε. στο τηλέφωνο 210 6293561-2-3 (αρμόδιος κος Ανδρέας Κοσκινάς).

http://www.gge.gr/7/sub.asp?1950

Y.Γ
Και μετα το 2005 αν ειναι το μηχανακι μπορει να ειναι παλι TPS μιας και δεν γνωριζω μεχρι ποτε η Aprilia χρησιμοποιουσε το εν λογω "αμαρτωλο" TPS   :bye:
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: AKIS KARDITSA στις Νοέμβριος 01, 2008, 01:52:52 μμ
δε το συζητώ.....TPS...... :dry: :dry: :dry:

ρε παιδιά....η απρίλια δεν είπε οτι έλυσε αυτο το πρόβλημα που παρουσιαζότανε στο χτ....???? ή κανω λάθος.... :thnk:
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 02, 2008, 03:25:23 μμ
αυτη την εντυπωση εχω κ εγω.ρυθμιση θελει μονο νομιζω..
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 02, 2008, 06:30:01 μμ
Παιδιά και η aprilia έχει βγάλει ανάκληση για τα TPS. Και μάλιστα έχω την εντύπωση πως την έβγαλε πριν από την Yamaha.

Στη αρχή η Yamaha υποστήριζε οτι ο κινητήρας σβήνει επειδή είναι υψηλών επιδόσεων :mlk


Από ότι ξέρω όταν περνιέται service στο online σύστημα ή παραγγέλνεται οποιοδήποτε ανταλλακτικό από το online σύστημα, το σύστημα ενημερώνει τον μηχανικό για τυχον ανακλήσεις. Το ανταλλακτικό που έχει βγει ανακαλούμενο παραγγέλνετε αυτόματα..

Οπότε αν κάνετε service σε εξουσιοδοτημένο θα γνωρίζετε για τυχόν προβλήματα 

Οπότε το πιο πιθανό είναι να μην φταίει το TPS αλλά το μείγμα το οποίο είναι σύνηθες (το είχα πάει και εγώ μια περίοδο πριν κλείσω 10000χμλ). Μετά την ρύθμιση δεν είχα ποτέ ξανα πρόβλημα

:bye: :bye:
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: sinister στις Νοέμβριος 02, 2008, 07:29:44 μμ
Στο search πάντως της γενικής γραμματείας του εμπορίου δεν μπορώ να βρω κάτι που έψαξα.
Την έχεις βρεί πουθενά την ανάκληση αυτή απο την απρίλια στην Ελλάδα? Μήπως έχει γίνει κάτι τέτοιο μόνο στην Ιταλία? Αν το σκεφτείς πάντως καμιά φορά τα συνεργεία δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους ;) και δεν ενημερώνουν πάντα τους καταναλωτές.
Όχι τίποτα άλλο να δούν οι κάτοχοι στραντα/τραιλ ποια  μηχανάκια είναι για αλλαγή ΤΡS και ποια όχι.
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 02, 2008, 07:42:46 μμ
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2441.0  :bye:
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: Krysta στις Νοέμβριος 02, 2008, 08:22:00 μμ
και για τους γνώστες της Ιταλικής, μιας και στην Ελλάδα δεν είδα τίποτα, ούτε μέσα από το παραπάνω λίνκ  :srry: :srry: , μπορείτε να δείτε ανακλήσεις τις μαμάς Απρίλια σε διάφορα μοντέλα απο το υπουργείο μεταφορών της διπλανής χώρας  :D  (το λίνκ που δινόταν απο τον dimogrec σε εκείνο το thread δεν δουλεύει πια)
ακόμα και να μην ξέρετε ιταλικά δηλαδή, με λίγη φαντασία θα καταλάβετε ότι φαίνονται οι αριθμοί πλαισίου κ σε κάποια η χρονική περίοδος παραγωγής, ανάλογα με το μοντέλο που κοιτάτε

ιδού το λίνκ: http://www.trasporti.gov.it/page/NuovoSito/site.php?p=albric   ;)
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: dfd στις Νοέμβριος 07, 2008, 08:53:10 πμ
10 ημέρες στο συνεργείο (ούτε νταλίκα να είχα!!!) και μια σπασμένη μανέτα από πτώση εκεί μέσα.
Τελικά ο μάστορας έβγαλε το πόρισμα. Το TPS έχει πρόβλημα και θα περιμένω καμιά βδομάδα ακόμα για να το παραλάβει και να το περάσει. Δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλες πόλεις αλλά το σέρβις εδώ είναι απαράδεκτο. Πάλι καλά που θα το περάσει στην εγγύηση...
Οταν του ανέφερα πως πιθανό πρόβλημα είναι το TPS, η απάντησή του ήταν πως αυτό είναι απίθανο και παιδευόταν όλες τις 10 ημέρες (έτσι λέει) να ρυθμίσει την καύση στον εγκέφαλο. Απογοήτευση
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: AKIS KARDITSA στις Νοέμβριος 07, 2008, 11:19:50 πμ
10 ημέρες στο συνεργείο (ούτε νταλίκα να είχα!!!) και μια σπασμένη μανέτα από πτώση εκεί μέσα.
Τελικά ο μάστορας έβγαλε το πόρισμα. Το TPS έχει πρόβλημα και θα περιμένω καμιά βδομάδα ακόμα για να το παραλάβει και να το περάσει. Δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλες πόλεις αλλά το σέρβις εδώ είναι απαράδεκτο. Πάλι καλά που θα το περάσει στην εγγύηση...
Οταν του ανέφερα πως πιθανό πρόβλημα είναι το TPS, η απάντησή του ήταν πως αυτό είναι απίθανο και παιδευόταν όλες τις 10 ημέρες (έτσι λέει) να ρυθμίσει την καύση στον εγκέφαλο. Απογοήτευση

τοιννννν......α καλα.....

βρε αδερφε κι εσύ δεν το πήγαινες στο Συκουριο της Λάρισας.....φορτωμα σε εναν αγρότη κι ετοιμος..... ;) αλήθεια υπάρχει σερβις απριλια στην κοζάνη?
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: driver4 στις Ιούλιος 16, 2009, 10:53:56 μμ
Αλλαγή TPS και στην δική μου στα 7.500χλμ, τελευταία αντικατάσταση μέσα στην εγγύηση, για να δούμε! :thnk:
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: kartas στις Ιούλιος 22, 2009, 08:00:33 μμ
Έχω τον πέγασο μου και το τελευταίο μήνα μου παρουσίαζει το εξής :
Εκεί ανάμεσα στην αλλαγή 1ης με 2α μου σβήνει....κάτι αισθάνομαι να μην γίνεται σωστά πάνω στην αλλαγή και σβήνει...
Ξαναπαίρνει με μίζα κατευθείαν αλλά γιατί να συμβαίνει αυτό;;;;;;;
Το πήγα στο μάστορα μου λέει μάλλον από τα καυσαέρια θα είναι, στα ελλάτωσα, δεστο λίγο καιν αν στο ξανακάνει φέρτο μου.
ΕΕΕ μου το ξάνακανε μόλις έφτασα σπίτι.... Τι φταίει;;;
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 22, 2009, 08:04:24 μμ
Έχω τον πέγασο μου και το τελευταίο μήνα μου παρουσίαζει το εξής :
Εκεί ανάμεσα στην αλλαγή 1ης με 2α μου σβήνει....κάτι αισθάνομαι να μην γίνεται σωστά πάνω στην αλλαγή και σβήνει...
Ξαναπαίρνει με μίζα κατευθείαν αλλά γιατί να συμβαίνει αυτό;;;;;;;
Το πήγα στο μάστορα μου λέει μάλλον από τα καυσαέρια θα είναι, στα ελλάτωσα, δεστο λίγο καιν αν στο ξανακάνει φέρτο μου.
ΕΕΕ μου το ξάνακανε μόλις έφτασα σπίτι.... Τι φταίει;;;

Πρώτα πρέπει να ρυθμίσει το μίγμα με καυσαναλυτη (φαντάζομαι αυτό έκανε ο μηχανικός σου). Μετα κοιτας το TPS γιατί ύπήρχε ένα θέμα με μερικά strada κυρίως 05. Υπάρχει ήδη ένα σχετικό θέμα, ψάξτο να για να βρεις περισσότερες πληροφορίες.
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: kartas στις Ιούλιος 22, 2009, 08:06:48 μμ
Τι ακριβώς είναι αυτό το TPS , ευχαριστώ για τις πληροφορίες το ψάχνω ήδη
Τίτλος: RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: kartas στις Ιούλιος 22, 2009, 08:08:00 μμ
Α επίσης στο ρελαντί κραάτει μια χαρά, εκεί στην αλλαγή μου σβήνει
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: driver4 στις Ιούλιος 22, 2009, 09:24:33 μμ
Το TPS είναι αισθητήρας που κρατάει σταθερό το ρελαντί, πατώντας τον συμπλέκτη μου έσβηνε, επικίνδυνο μέσα στην πόλη αλλά και σε γρήγορη ανάβαση, στροφιλίκια.
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 22, 2009, 09:26:20 μμ
Το TPS είναι αισθητήρας που κρατάει σταθερό το ρελαντί, πατώντας τον συμπλέκτη μου έσβηνε, επικίνδυνο μέσα στην πόλη αλλά και σε γρήγορη ανάβαση, στροφιλίκια.

http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_position_sensor  


Ελληνικά (http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1%CF%82_%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B7%CF%82_%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CE%B4%CE%B1%CF%82_%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CE%BF%CF%8D)

:bye:
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: harlek στις Ιούλιος 22, 2009, 10:32:05 μμ
Το TPS είναι αισθητήρας που κρατάει σταθερό το ρελαντί, πατώντας τον συμπλέκτη μου έσβηνε, επικίνδυνο μέσα στην πόλη αλλά και σε γρήγορη ανάβαση, στροφιλίκια.

TPS είναι αυτό που γράφει η Wikipedia στο παραπάνω λινκ.

Αυτό που λες εσύ υπάρχει σε ορισμένους κινητήρες και δεν είναι αισθητήρας, αλλά βηματικός κινητήρας (idle stepper motor) που οδηγείται απ' τον εγκέφαλο.
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: cerebrumaster στις Ιούλιος 22, 2009, 10:38:41 μμ
Παιδιά καλησπέρα.
Χρειάζομαι γνώμες και για το δικό μου πρόβλημα μου ακούγετε κάπως παρεμφερές με του φίλου  dfd .
Όσο η μηχανή είναι κρύα όλα καλά παίρνει κατευθείαν  μπροστά το ρελαντί σταθερό 1400 rpm.
Το πρόβλημα αρχίζει και φαίνετε υπερβολικά θα έλεγα όταν μετά από χρήση αφού έρθει σε θερμοκρασία όλο το μοτέρ και το κλείσω στην πρώτη μιζια δεν θα πάρει μπρός ίσως ούτε και στην δεύτερη.
Αν πάρει όποτε πάρει  ο δείκτης του στροφόμετρου ορισμένες φορές αγγίζει τις 1000rpm έως 1100.στην χειρότερη σβήνει μόνο του.
έχω 9500 κοντά  σε λίγο πάει γιa service απλά θέλω γνώμες αν το έχει ξαναδεί κάνεις.
Ευχαριστω.
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούλιος 22, 2009, 10:42:13 μμ
Παιδιά καλησπέρα.
Χρειάζομαι γνώμες και για το δικό μου πρόβλημα μου ακούγετε κάπως παρεμφερές με του φίλου  dfd .
Όσο η μηχανή είναι κρύα όλα καλά παίρνει κατευθείαν  μπροστά το ρελαντί σταθερό 1400 rpm.
Το πρόβλημα αρχίζει και φαίνετε υπερβολικά θα έλεγα όταν μετά από χρήση αφού έρθει σε θερμοκρασία όλο το μοτέρ και το κλείσω στην πρώτη μιζια δεν θα πάρει μπρός ίσως ούτε και στην δεύτερη.
Αν πάρει όποτε πάρει  ο δείκτης του στροφόμετρου ορισμένες φορές αγγίζει τις 1000rpm έως 1100.στην χειρότερη σβήνει μόνο του.
έχω 9500 κοντά  σε λίγο πάει γιa service απλά θέλω γνώμες αν το έχει ξαναδεί κάνεις.
Ευχαριστω.


To ποιο πιθανό είναι να θες απλά ρύθμιση μείγματος και ρελαντί. Πριν τα 10κ χλμ είχα πάθει και εγώ το ίδιο  :bye:
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: Μητσαρας στις Ιούλιος 23, 2009, 03:24:52 μμ
Παιδιά καλησπέρα.
Χρειάζομαι γνώμες και για το δικό μου πρόβλημα μου ακούγετε κάπως παρεμφερές με του φίλου  dfd .
Όσο η μηχανή είναι κρύα όλα καλά παίρνει κατευθείαν  μπροστά το ρελαντί σταθερό 1400 rpm.
Το πρόβλημα αρχίζει και φαίνετε υπερβολικά θα έλεγα όταν μετά από χρήση αφού έρθει σε θερμοκρασία όλο το μοτέρ και το κλείσω στην πρώτη μιζια δεν θα πάρει μπρός ίσως ούτε και στην δεύτερη.
Αν πάρει όποτε πάρει  ο δείκτης του στροφόμετρου ορισμένες φορές αγγίζει τις 1000rpm έως 1100.στην χειρότερη σβήνει μόνο του.
έχω 9500 κοντά  σε λίγο πάει γιa service απλά θέλω γνώμες αν το έχει ξαναδεί κάνεις.
Ευχαριστω.



To ποιο πιθανό είναι να θες απλά ρύθμιση μείγματος και ρελαντί. Πριν τα 10κ χλμ είχα πάθει και εγώ το ίδιο  :bye:
k εγω μια απ τα ιδια..ανεβασε λιγο το ρελαντι σου μονος σου μεχρι να το πας για σερβις..αλλιως περιμενε λιγακι..θα βελτιωθει σημαντικα το προβλημα σου.. :bye:
Τίτλος: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: Krysta στις Αύγουστος 25, 2009, 09:14:19 πμ
...θέλω την βοήθειά σας, το στράντα μου έσβησε εν κινήσει σήμερα το πρωί κατά την αλλαγή ταχύτητας κ κόντεψαν κ να με πατήσουν μέχρι να κάνω δεξιά κ να σταματήσω  :ohmy:

τελοσπάντων, διαβάζοντας εδω μέσα κ επειδή εχω ενα παρελθόν όπου 4-5 φορές βάζοντας πρώτη σε φανάρι μου έσβησε, αρχισα να ψιλιάζομαι οτι ειναι το TPS, εφόσον το φαινόμενο συμβαίνει τραβώντας τον συμπλέκτη  (αν και το TPS είναι πρόβλημα προγενέστερων μοντέλων-το δικό μου είναι του 2007).
διάβασα εδώ μέσα για κάποιους που είχαν παρόμοιο πρόβλημα κατά την αλλαγή ταχύτητας ή βάζοντας πρώτη.
το θέμα μου είναι όμως κ αλλο , έχει τύχει αρκετές φορές μέχρι τωρα, το τελευταίο δίμηνο να μην παίρνει μπροστά εύκολα είτε είναι κρύο, είτε αφου έχει ζεσταθεί ο κινητήρας κ έχω σταματήσει για παράδειγμα για 2 λεπτά κάπου βάζω μπροστά να φύγω αλλά δεν παίρνει αν δεν δώσω γκάζι.

αυτό πάλι μπορεί να είναι TPS ή ειναι άσχετο?
μάλλον θέλει και ρύθμιση απο ότι διαβάζω εδώ μέσα.
παίζει να είναι κ τίποτα αλλο που δεν πάει το μυαλό μου?

το μηχανάκι έχει 10000χλμ κ κάτι ψιλά και ειναι να πάει για σέρβις, απλά ειναι κλειστό το συνεργείο ακόμα.την άλλη εβδομάδα θα κάνει σέρβις.
αυτά...
 :thnk:
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: dreamwalker στις Αύγουστος 25, 2009, 09:48:57 πμ
εκτος απο TPS δες και μπαταρια (οι μπαταριες εχουν ζωη περιπου 2 χρονια),
αν η ενδειξη του βολτομετρου ειναι οκ ψαξε ανορθωτη, πηνια
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: home_soon2003 στις Αύγουστος 25, 2009, 12:00:30 μμ
μου το εκανε και εμενα (το να σβήνει με το που παταγα συμπλεκτη, ειτε ζεστο είτε κρυο)  συχνα πυκνα (1-2 φορες το διμηνο) οταν το πρωτοπηρα. Το ανεφερα στο σερβις, μου ανεβασαν τις στροφες του ρελαντι και εκτοτε δεν το ξαναεκανε. Δεν ξερς αν ειναι η σωστη λυση, αλλα τουλαχιστον δεν σβηνει, γιατι εκτος απο σπαστικο ήταν και επικινδυνο
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Αύγουστος 25, 2009, 01:08:07 μμ
...θέλω την βοήθειά σας, το στράντα μου έσβησε εν κινήσει σήμερα το πρωί κατά την αλλαγή ταχύτητας κ κόντεψαν κ να με πατήσουν μέχρι να κάνω δεξιά κ να σταματήσω  :ohmy:

τελοσπάντων, διαβάζοντας εδω μέσα κ επειδή εχω ενα παρελθόν όπου 4-5 φορές βάζοντας πρώτη σε φανάρι μου έσβησε, αρχισα να ψιλιάζομαι οτι ειναι το TPS, εφόσον το φαινόμενο συμβαίνει τραβώντας τον συμπλέκτη  (αν και το TPS είναι πρόβλημα προγενέστερων μοντέλων-το δικό μου είναι του 2007).
διάβασα εδώ μέσα για κάποιους που είχαν παρόμοιο πρόβλημα κατά την αλλαγή ταχύτητας ή βάζοντας πρώτη.
το θέμα μου είναι όμως κ αλλο , έχει τύχει αρκετές φορές μέχρι τωρα, το τελευταίο δίμηνο να μην παίρνει μπροστά εύκολα είτε είναι κρύο, είτε αφου έχει ζεσταθεί ο κινητήρας κ έχω σταματήσει για παράδειγμα για 2 λεπτά κάπου βάζω μπροστά να φύγω αλλά δεν παίρνει αν δεν δώσω γκάζι.

αυτό πάλι μπορεί να είναι TPS ή ειναι άσχετο?
μάλλον θέλει και ρύθμιση απο ότι διαβάζω εδώ μέσα.
παίζει να είναι κ τίποτα αλλο που δεν πάει το μυαλό μου?

το μηχανάκι έχει 10000χλμ κ κάτι ψιλά και ειναι να πάει για σέρβις, απλά ειναι κλειστό το συνεργείο ακόμα.την άλλη εβδομάδα θα κάνει σέρβις.
αυτά...
 :thnk:
Καλού κακού ρίξε και μια ματιά στο άνοιξε-κλείσε του στάντ μήπως και τα έχει παίξει ο διακόπτης του.


Υ.Γ. Το avatar είναι "mone"? :D
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: Krysta στις Αύγουστος 25, 2009, 01:51:58 μμ

thanks, οσο ζω μαθαίνω!  :)

σπαααμ...: @powerphot ναι, monet! :D
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: jyapgr στις Σεπτέμβριος 04, 2009, 09:24:51 μμ
το μηχανάκι έχει 10000χλμ κ κάτι ψιλά και ειναι να πάει για σέρβις, απλά ειναι κλειστό το συνεργείο ακόμα.την άλλη εβδομάδα θα κάνει σέρβις.
αυτά...
 :thnk:

 Καλησπέρα Krysta ,

  Λύθηκε το πρόβλημα , εαν ναι πως ; Στο Service στην καυσανάλυση που στο ρυθμίσανε και
 με τι κόστος ;

 JyapGR :kalo:




Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: stelios στις Σεπτέμβριος 04, 2009, 10:52:31 μμ
...θέλω την βοήθειά σας, το στράντα μου έσβησε εν κινήσει σήμερα το πρωί κατά την αλλαγή ταχύτητας κ κόντεψαν κ να με πατήσουν μέχρι να κάνω δεξιά κ να σταματήσω  :ohmy:

τελοσπάντων, διαβάζοντας εδω μέσα κ επειδή εχω ενα παρελθόν όπου 4-5 φορές βάζοντας πρώτη σε φανάρι μου έσβησε, αρχισα να ψιλιάζομαι οτι ειναι το TPS, εφόσον το φαινόμενο συμβαίνει τραβώντας τον συμπλέκτη  (αν και το TPS είναι πρόβλημα προγενέστερων μοντέλων-το δικό μου είναι του 2007).
διάβασα εδώ μέσα για κάποιους που είχαν παρόμοιο πρόβλημα κατά την αλλαγή ταχύτητας ή βάζοντας πρώτη.
το θέμα μου είναι όμως κ αλλο , έχει τύχει αρκετές φορές μέχρι τωρα, το τελευταίο δίμηνο να μην παίρνει μπροστά εύκολα είτε είναι κρύο, είτε αφου έχει ζεσταθεί ο κινητήρας κ έχω σταματήσει για παράδειγμα για 2 λεπτά κάπου βάζω μπροστά να φύγω αλλά δεν παίρνει αν δεν δώσω γκάζι.

αυτό πάλι μπορεί να είναι TPS ή ειναι άσχετο?
μάλλον θέλει και ρύθμιση απο ότι διαβάζω εδώ μέσα.
παίζει να είναι κ τίποτα αλλο που δεν πάει το μυαλό μου?

το μηχανάκι έχει 10000χλμ κ κάτι ψιλά και ειναι να πάει για σέρβις, απλά ειναι κλειστό το συνεργείο ακόμα.την άλλη εβδομάδα θα κάνει σέρβις.
αυτά...
 :thnk:

τα "μαμά" τελικά του Strada έχουν καταλύτες..?
αν ναι και δεν τα έχεις αλλάξει με aftermarket καλύτερα μην δίνεις γκάζι όταν βάζεις μπροστά...  :bye:
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: Krysta στις Σεπτέμβριος 05, 2009, 12:34:31 πμ
τα "μαμά" τελικά του Strada έχουν καταλύτες..?
αν ναι και δεν τα έχεις αλλάξει με aftermarket καλύτερα μην δίνεις γκάζι όταν βάζεις μπροστά...  :bye:

τα μαμά εννοείται πως έχουν καταλύτες.
δεν τα εχω αλλάξει με aftermarket και πίστεψε με στην μέση του δρόμου που έμεινα αφου πήγα να βάλω μπροστά γύρω στις 5-6 φορές κ δεν επαιρνε χωρίς γκάζι κ εφόσον δεν είχα σκοπό ουτε εκει να κάτσω, ούτε να ξελιγώσω την μπαταρία μόνο έτσι θα έφευγα. :D


Καλησπέρα Krysta ,

  Λύθηκε το πρόβλημα , εαν ναι πως ; Στο Service στην καυσανάλυση που στο ρυθμίσανε και
 με τι κόστος ;

 JyapGR :kalo:


το πρόβλημα λύθηκε με την ρύθμιση προς το παρόν. ήταν εντελώς ξερρύθμιστο το μηχανάκι, το σέρβις των 10000χλμ μου πήγε 160ευρώ.
το φίλτρο βενζίνης έβγαζε λάσπη, μου το έδειξε ο μηχανικός κ έπαθα σόκ το πως ήταν.

 :bye:
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: jyapgr στις Σεπτέμβριος 05, 2009, 05:41:13 μμ
το πρόβλημα λύθηκε με την ρύθμιση προς το παρόν. ήταν εντελώς ξερρύθμιστο το μηχανάκι, το σέρβις των 10000χλμ μου πήγε 160ευρώ.
το φίλτρο βενζίνης έβγαζε λάσπη, μου το έδειξε ο μηχανικός κ έπαθα σόκ το πως ήταν.

 :bye:
[/quote]

Καλησπέρα Krysta ,

Νομίζω ότι η Aprilia δίνει έλεγχο η αλλαγή στο φίλτρο στα 20000 με αυτά που ακουμε και βλέπουμε σε
συνδυασμο με το υψηλό κόστος της τρόμπας  πρέπει να το ελέγχουμε - αλλάζουμε στα 10000Km+.
@ Bill : Είναι λογική η αλλαγή του φίλτρου στα 10000; Παίζει τελικά ρόλο η χαμηλη στάθμη του καυσιμου ;.

Χαιρετώ

JyapGR :kalo:
 
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Σεπτέμβριος 06, 2009, 09:48:19 πμ
Επίσης ο καθαρισμός του μπεκ βοηθάει σε τέτοιες περιπτώσεις  :bye:
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: sinister στις Σεπτέμβριος 06, 2009, 10:10:11 πμ
μετα απο αυτα που ειδα να βγαζει το φιλτρο βενζινης της Κρυστας θα ελεγα οτι οχι μονο καθε 10.000 αλλα οποτε μπορουμε καλο θα ηταν να το αλλαζουμε....λαμογια με τις κ@@βενζινες μας εχετε καταστρεψει τα μηχανακια...
Η χαμηλη σταθμη βενζινης απλα δεν βοηθαει στο να ψυχεται η τρομπα και υπαρχει μεγαλυτερη πιθανοτητα υπερθήρμανσής της οποτε και να καει, συν του οτι αν δεν εχει σχεδον καθολου βενζινη μπορει η τρομπα σε λακουβες να τραβαει αερα.... :bye:
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: harlek στις Σεπτέμβριος 06, 2009, 10:31:43 πμ
Εχει ξανασυζητηθεί το θέμα και αν θυμάμαι καλά η αντλία του Strada (και του ie) δεν είναι βυθισμένη στη βενζίνα, το μοτέρ είναι εξωτερικά, οπότε δεν τίθεται θέμα ψύξης από αυτή. Επίσης, το να τραβήξει αέρα επειδή το ντεπόζιτο είναι σχεδόν άδειο δε βλάπτει την τρόμπα.
Πάντως εγώ στο ie έχω να αλλάξω φίλτρο 38.000χλμ (δηλαδή ποτέ). Θα το αλλάξω στο επόμενο σέρβις και θα σας πω σε τι κατάσταση βγήκε!
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Σεπτέμβριος 06, 2009, 11:04:35 πμ
αν θυμάμαι καλά η αντλία του Strada δεν είναι βυθισμένη στη βενζίνα, το μοτέρ είναι εξωτερικά, οπότε δεν τίθεται θέμα ψύξης από αυτή.


Αυτό δεν θεωρείτε εμβαπτιζόμενη τρόμπα??? Το μοτέρ είναι στο κάτω μέρος της τρόμπας.

(https://www.apriliayorkshire.co.uk/pictures/75977753.gif)
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: harlek στις Σεπτέμβριος 06, 2009, 11:11:07 πμ
Δεν μπορώ να καταλάβω από το σχήμα Zep, πάντως νομίζω ότι το είχαμε συζητήσει και ο bill είχε πει ότι δεν είναι εμβαπτιζόμενη. Εκτός θυμάμαι λάθος...

ΥΓ: Σε κάποιο ποστ τώρα είδα ότι o bill λέει ότι είναι εμβαπτιζόμενη...τι να πω, άρχισα κι εγώ να "θυμάμαι πράγματα που δεν ειπώθηκαν"!  :cry:
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: sinister στις Σεπτέμβριος 06, 2009, 11:38:33 πμ
τελικα υπαρχει θεμα ψυξης? ;) στης κρυστας παντως ειναι εμβαπτισμενη,το μοτερ ειναι κατω ακριβως απο το φιλτρο βενζινης που εχει βαλει ο zeppelin,οποτε... :thnk:
Τίτλος: Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
Αποστολή από: Μητσαρας στις Σεπτέμβριος 06, 2009, 02:21:51 μμ
ειναι εμβαπτιζομενη,και σιγουρα υπαρχει θεμα ψυξης...2 τρομπες εχω καψει.. :tez:
επισης οπως μαθαινω και στη σχολη μου για της αντλιες,υπαρχει προβλημα αν τραβηξει αερα..και μαλιστα σοβαρο..η τρομπα βενζινης ειναι αντλια υγρων και δεν γινεται να λειτουργησει με αερα..υπερθερμενεται με τα γνωστα αποτελεσματα..
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: Reload στις Νοέμβριος 09, 2009, 02:39:51 πμ
ανεβασε λιγο το ρελαντι σου μονος σου μεχρι να το πας για σερβις..αλλιως περιμενε λιγακι..θα βελτιωθει σημαντικα το προβλημα σου.. :bye:

επειδη ειμαι λιγο εως πολυ ασχετος πως μπορω να ανεβασω το ρελαντι μονος μου;
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 09, 2009, 04:07:28 πμ
αν βγαλεις τη σελα,κατω απο το τεποζιτο φενεται μια βιδα στο βαθος..με μακρυ σταβροκατσαβιδο τη γυρνας,δοκιμαζεις κρατοντας για λιγο το γκαζι σταθερο με νεκρα,το αφηνεις και τσεκαρεις..επαναλαμβανεις μεχρι να το πετυχεις..1500 + -100rpm ειναι το σωστο...
για πιο αναλυτικα κοιταξε το βιβλιαρακι που λογικα θα εχεις κατω απο τη σελα.. :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 09, 2009, 09:48:09 πμ
αν βγαλεις τη σελα,κατω απο το τεποζιτο φενεται μια βιδα στο βαθος..με μακρυ σταβροκατσαβιδο τη γυρνας,δοκιμαζεις κρατοντας για λιγο το γκαζι σταθερο με νεκρα,το αφηνεις και τσεκαρεις..επαναλαμβανεις μεχρι να το πετυχεις..1500 + -100rpm ειναι το σωστο...
για πιο αναλυτικα κοιταξε το βιβλιαρακι που λογικα θα εχεις κατω απο τη σελα.. :bye: :bye:

Με ζεστό κινητήρα  ;) ;)
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: Reload στις Νοέμβριος 09, 2009, 03:14:12 μμ
ωραια ευχαριστω...θα το ψαξω κ στο βιβλιαρακι...
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: dr3@dlock στις Νοέμβριος 09, 2009, 04:10:38 μμ
Επειδή κάτι μου θυμίζει, τσέκαρε όταν ξεκινάς τον κινητήρα αν στα δεξιά του ντεποζίτου ακούς ένα γουργούρισμα,αν ακουμπήσεις μπορείς και να το αισθανθείς.
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 10, 2009, 04:29:22 πμ
Παιδιά καλησπέρα.
Χρειάζομαι γνώμες και για το δικό μου πρόβλημα μου ακούγετε κάπως παρεμφερές με του φίλου  dfd .
Όσο η μηχανή είναι κρύα όλα καλά παίρνει κατευθείαν  μπροστά το ρελαντί σταθερό 1400 rpm.
Το πρόβλημα αρχίζει και φαίνετε υπερβολικά θα έλεγα όταν μετά από χρήση αφού έρθει σε θερμοκρασία όλο το μοτέρ και το κλείσω στην πρώτη μιζια δεν θα πάρει μπρός ίσως ούτε και στην δεύτερη.
Αν πάρει όποτε πάρει  ο δείκτης του στροφόμετρου ορισμένες φορές αγγίζει τις 1000rpm έως 1100.στην χειρότερη σβήνει μόνο του.
έχω 9500 κοντά  σε λίγο πάει γιa service απλά θέλω γνώμες αν το έχει ξαναδεί κάνεις.
Ευχαριστω.


σε κανονικες περιπτωσεις το ρελαντι ανεβαινει κατι στροφες οταν η μηχανή ειναι ζεστη...= μετα απο βολτα, ταξιδι, κίνηση στην πόλη...

αυτο που γνωριζω ειναι οτι το τσεκαρεις με κρυο τον κινητηρα γιατι με ζεστλο ουτως η αλλως θα δειξει παραπανω...

Υ.Γ.
οταν λεω ΄΄κρυο'' δεν λεμε πρωι πρωι που το μοτερ ανεβαζει αυτοματα στροφες για να ζεσταθει ε,,, :bye:
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 10, 2009, 09:37:12 πμ
Παιδιά καλησπέρα.
Χρειάζομαι γνώμες και για το δικό μου πρόβλημα μου ακούγετε κάπως παρεμφερές με του φίλου  dfd .
Όσο η μηχανή είναι κρύα όλα καλά παίρνει κατευθείαν  μπροστά το ρελαντί σταθερό 1400 rpm.
Το πρόβλημα αρχίζει και φαίνετε υπερβολικά θα έλεγα όταν μετά από χρήση αφού έρθει σε θερμοκρασία όλο το μοτέρ και το κλείσω στην πρώτη μιζια δεν θα πάρει μπρός ίσως ούτε και στην δεύτερη.
Αν πάρει όποτε πάρει  ο δείκτης του στροφόμετρου ορισμένες φορές αγγίζει τις 1000rpm έως 1100.στην χειρότερη σβήνει μόνο του.
έχω 9500 κοντά  σε λίγο πάει γιa service απλά θέλω γνώμες αν το έχει ξαναδεί κάνεις.
Ευχαριστω.


σε κανονικες περιπτωσεις το ρελαντι ανεβαινει κατι στροφες οταν η μηχανή ειναι ζεστη...= μετα απο βολτα, ταξιδι, κίνηση στην πόλη...

αυτο που γνωριζω ειναι οτι το τσεκαρεις με κρυο τον κινητηρα γιατι με ζεστλο ουτως η αλλως θα δειξει παραπανω...

Υ.Γ.
οταν λεω ΄΄κρυο'' δεν λεμε πρωι πρωι που το μοτερ ανεβαζει αυτοματα στροφες για να ζεσταθει ε,,, :bye:

Θέμη ο καινούριος Πήγασος έχει ηλεκτρονικό τσοκ οπότε στην αρχή παίζει στις 1500 στροφές ανεξαρτήτως ρελαντί. Μόλις ζεσταθεί πέφτει συνήθως στο ρελαντί.  :bye:
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: Krysta στις Νοέμβριος 10, 2009, 10:26:08 πμ
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9585.0




(να μαζεύονται?!  ;))
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: BilliasΕngin στις Νοέμβριος 10, 2009, 07:15:13 μμ
Παιδια τον τελευταιο καιρο το παθαινω και εγω στο μηχανακι μου να σβηνει αρκετα συχνα.
Εχω προσεξει το παθαινει οταν συμπλεκταρω για να κατεβασω ταχυτητα,ανεξαρτητως αν ειναι ζεστος ο κινητηρας η οχι.Εμενα ειναι μοντελο 07 και εχει 27000χλμ.
Στο παρελθον μου το ειχε ξανακανει αλλα μετα απο service που του εκανα ο μαστορας πρεπει να μου πειραξε το μειγμα(να το εκανε πιο πλουσιο)και ειχε σταματησει να το κανει.
Ευτυχως το κανει οταν εχω τον συμπλεκτη κρατημενο και το μηχανακι διατηρει την ορμη του και δεν γινεται επικινδυνο. :pray:
Πρεπει να το παω παλι στον γιατρο :thnk:
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 10, 2009, 08:46:09 μμ
Παιδια τον τελευταιο καιρο το παθαινω και εγω στο μηχανακι μου να σβηνει αρκετα συχνα.
Εχω προσεξει το παθαινει οταν συμπλεκταρω για να κατεβασω ταχυτητα,ανεξαρτητως αν ειναι ζεστος ο κινητηρας η οχι.Εμενα ειναι μοντελο 07 και εχει 27000χλμ.
Στο παρελθον μου το ειχε ξανακανει αλλα μετα απο service που του εκανα ο μαστορας πρεπει να μου πειραξε το μειγμα(να το εκανε πιο πλουσιο)και ειχε σταματησει να το κανει.
Ευτυχως το κανει οταν εχω τον συμπλεκτη κρατημενο και το μηχανακι διατηρει την ορμη του και δεν γινεται επικινδυνο. :pray:
Πρεπει να το παω παλι στον γιατρο :thnk:

Το μείγμα πρέπει να είναι πάλι  :bye: :bye:
Τίτλος: τριτη αλλα ευτυχως οχι φαρμακερη.
Αποστολή από: kosmaskou στις Φεβρουάριος 26, 2010, 12:44:07 μμ
χτες στην κηφισιας βρισκομαι αριστερη λωριδα αναβει πρασινο και επιταχυνω.προλαβαινω να πιασω τα 50 περιπου χλμ και μαλλον την στιγμη της αλλαγης ταχυτητας το πηγασακι ΝΕΚΡΟ. παταω μιζα και πηρε απευθειας εν κινησει, και ευτυχως γιατι ο απο πισω κυριος με το τζιπ δεν εδειχνε διαθεση να κοψει ταχυτητα. αλλες δυο φορες ειχα αντιστοιχο προβλημα στις αρχες ομως και πιστεψα οτι ισως να ηταν δικος μου λαθος χειρισμος. γιατι σβηνει ρε παιδια; καλυτερα να μην παρει μπροστα γιατι το σβησημο εν κινησει ειναι σαφως οτι πιο επικυνδυνο. ολες τις φορες παντως εχει σβησει στην ιδια περιπου ταχυτητα, στα 50 χλμ. τι λετε να φταιει;
Τίτλος: Απ: τριτη αλλα ευτυχως οχι φαρμακερη.
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Φεβρουάριος 26, 2010, 12:55:20 μμ
Search before you post ;)  :bye:
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7027.0  :bye:
Τίτλος: Απ: τριτη αλλα ευτυχως οχι φαρμακερη.
Αποστολή από: nenhs στις Φεβρουάριος 26, 2010, 12:56:59 μμ
Χωρις να ειμαι ειδικος πιστευω πως ο ψεκασμος στα μονοκυλινδρα ειναι ολιγον.......
Αλλα να το κανει μια στις τοσο,
και εμενα το σιβερακι μου το 'χει κανει αλλα δεν του εδωσα σημασια γιατι ηταν 2-3 φορες ολον αυτον το καιρο που το εχω.
Αν σου το κανει συχνα καλο ειναι να το κοιταξεις
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: asarak στις Φεβρουάριος 26, 2010, 07:02:39 μμ
ΩΠΑ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

και σε εμενα το εχει κανει αυτο 3-4 φορες και τελικα ηταν τρομπα βενζινης κοιτα αν σου βγαζει το SERVICE στο καντραν. αλλα ειδικα αν εισαι σε εγγυηση πηγαινε το για ελεγχο σε εξουσιοδοτημενο να το βαλει στον εγκεφαλο να το δει.

καλο κουραγιο και ευχομαι να ειμαι λαθος.

 :strt2:
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: Μητσαρας στις Φεβρουάριος 27, 2010, 01:40:06 πμ
μπορει ομως,και πολυ απλα,να θελει λιγο σηκωμα του ρελαντι..
χωρις να ειναι κατι σοβαρο..
 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Φεβρουάριος 27, 2010, 10:18:22 πμ
μπορει ομως,και πολυ απλα,να θελει λιγο σηκωμα του ρελαντι..
χωρις να ειναι κατι σοβαρο..
 :bye: :bye:

Έτσι, ξεκίνα από τα πιο απλά (μείγμα,ρελαντί) και βλέπεις  :bye:
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: scandaldj στις Μάρτιος 01, 2010, 02:19:39 πμ
καλησπερα,

χλωμο να ειναι η τρομπα γιατι εμενα που φοραει αλλαγμενη aftermarket το κανει.

εγω πλεο κραταω μονιμα τον συμπλεκτη.

μαλλον το μειγμα πρεπει να ειναι.

Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: asarak στις Μάρτιος 01, 2010, 09:18:58 μμ
καλησπερα,
ξερει κανεις πως γινεται να ρυθμισει το ρελαντι πιο ψηλα σε στροφες; τουλαχιστον αν ειναι το ρελαντι να το ρυθμισει.

ρωταω γιατι και εγω δεν εχω ιδεα πως γινεται η ιστορια...
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: ΒΑΣΙΛΗΣ στις Μάρτιος 01, 2010, 09:52:53 μμ
Βγαλε τη σελα και κοιταξε προς το μερος του κινητηρα κατω ακριβως απο το ρεζερβουαρ (και πανω στο σωμα ψεκασμου)θα δεις μια βιδα αν θυμαμαι καλα σταυροκατσαβιδη,βαλε μπροστα τον κινητηρα στο ρελαντι και αφου δεις τι στροφες εχει,ανεβαζεις λιγο το ρελαντι (περιπου στις 1300 - 1400 με ζεστο κινητηρα)στριβοντας τη βιδα δεξια  :bye:
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: Μητσαρας στις Μάρτιος 02, 2010, 03:14:59 πμ
ριξε μια ματια στο manualτα λεει αναλυτικοτατα απ οτι θυμαμαι..
δεν ειναι τπτ..απλα μετα απο καθε ρυθμιση,να κρατας το γκαζι σταθερο για λιγο στις 4000 με 5000 στροφες,σβηνεις,ανοιγεις παλι και ελεγχεις..
το χεις,το χεις,
...
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Μάρτιος 02, 2010, 10:25:07 πμ
Βγαλε τη σελα και κοιταξε προς το μερος του κινητηρα κατω ακριβως απο το ρεζερβουαρ (και πανω στο σωμα ψεκασμου)θα δεις μια βιδα αν θυμαμαι καλα σταυροκατσαβιδη,βαλε μπροστα τον κινητηρα στο ρελαντι και αφου δεις τι στροφες εχει,ανεβαζεις λιγο το ρελαντι (περιπου στις 1300 - 1400 με ζεστο κινητηρα)στριβοντας τη βιδα δεξια  :bye:

1500 +-100 RMP ζεστό, σύμφωνα με το manual ;)
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: asarak στις Μάρτιος 02, 2010, 12:39:46 μμ
ευχαριστω πολυ παιδια θα το δω σημερα.
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: tax3 στις Μάιος 30, 2010, 02:11:21 πμ
καλησπερα σε ολους!!!
θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος καθε ποτε χρειαζεται  ρυθμιση το TPS!!!
ευχαριστω!!
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούνιος 09, 2010, 08:53:46 μμ
καλησπερα σε ολους!!!
θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος καθε ποτε χρειαζεται  ρυθμιση το TPS!!!
ευχαριστω!!

Θέλει το TPS ρύθμιση?  :thnk:
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: Ninja Nihil στις Ιούνιος 09, 2010, 08:59:10 μμ
καλησπερα σε ολους!!!
θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος καθε ποτε χρειαζεται  ρυθμιση το TPS!!!
ευχαριστω!!

Θέλει το TPS ρύθμιση?  :thnk:

Ρύθμιση δεν ξέρω, αλλά μερικές φορές θέλει αλλαγή. Ενίοτε και ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ! Ειδικά αν έχεις να κάνεις με τσακάλια...  :psdof:
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούνιος 09, 2010, 09:16:02 μμ
καλησπερα σε ολους!!!
θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος καθε ποτε χρειαζεται  ρυθμιση το TPS!!!
ευχαριστω!!

Θέλει το TPS ρύθμιση?  :thnk:

Ρύθμιση δεν ξέρω, αλλά μερικές φορές θέλει αλλαγή. Ενίοτε και ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ! Ειδικά αν έχεις να κάνεις με τσακάλια...  :psdof:

Γμστα, μερικοί τα αλλάζανε για πλάκα παρόλο που η ανάκληση ήταν για συγκεκριμένη παρτίδα...  :a21 :a21