APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: vakis στις Μάιος 18, 2007, 10:48:47 πμ
-
Καλημερα σας ,
Εχο ενα strada με φίλτρο και acrapovic.Απο τοτε που τα εβαλα εχω προβλημα συνεχεια με σκασιματα.Εχω κανει 100 φορες ρυθμιση καυσαεριων κι ομως εξακολουθει να υπαρχει προβλημα.
Μηπως ξερει κανεις την ιδανικη ρυθμιση ετσι ωστε να ελλατωθουν τα σκασιματα(να εξαλειφθουν αποκλειεται) και να μην εχω και υπερβολικη καταναλωση?Το κουφο στην ολη υποθεση ειναι οτι οταν ανεβασα τα καυσαερια το μηχανακι εσκαγε λιγοτερο απο οτι τωρα που τα εχω κοψει εντελως και εκαιγε και λιγοτερο!!Εινα κουφο το ξερω,ομως συμβαινει.Σας παρακαλω ας μου πει καποιος σε τι τιμες να ρυθμισω το μηχανακι.
-
Φίλε εκτός από τα σκασίματα και την κατανάλωση είδες διαφορά με πριν και αξίζει η μετατροπή;
-
Φίλε εκτός από τα σκασίματα και την κατανάλωση είδες διαφορά με πριν και αξίζει η μετατροπή;
+1
Επίσης τι κατανάλωση έχεις?
Αν δεν κάνω λάθος τα σκασίματα προέρχονται (και) απο φτωχό μίγμα, αλλά όσο έχω το Trail (έχω ρυθμίσει το μίγμα 3 φορές μέχρι τώρα) δεν σταμάτησαν ποτέ τα σκασιματα (με μαμα εξατμίσεις, με και χωρίς φίλτρο ΚΝ).
Δεν νομίζω ότι μπορουν εξαφανιστουν εντελώς.
-
Φιλε μου ειδα διαφορα και πιο πολυ στα χαμηλα.στα ψηλα ειναι μπερδεμα.με ανοιχτα καυσαερια ειχα χαμηλα πολυ καλα αλλα εχανε ψηλα.τωρα που τα εχο κοψει ειναι πιο στρωτα τα πραγματα και δινει καλα και στα ψηλα.το προβλημα μονο ειναι με τα σκασιματα,να φανταστεις εβγαλα τισ ταπες και κανει σαν τρελο λες και εχο κανενα ΚΤM.περασα διπλα απο μια κυρια και εκανε ενα σκασιμο το μηχανακι που τις επεσαν οι τσαντες!!!
-
Οι εξατμίσεις είναι για το strada ή ήταν για άλλο μηχανάκι;
Σε πολύ μεγάλο βαθμό για τα σκασίματα φταίει ότι η εξάτμιση πάιρνει ¨αέρα¨, δλδ στις ενώσεις με τους λαιμούς δεν εφαρμόζει απόλυτα. Δες με το χέρι σου αν βγάζει έστω και ελάχιστα καυσαέρια απ΄τις ενώσεις.
-
Συγνώμη ρε παιδιά, μια ερώτηση.
Μόνοι σας ρυθμίζετε τα καυσαέρια? στο σπίτι?
Έχει το Strada αυτή την δυνατότητα να μπορεί κάποιος
να ρυθμίζει μίγμα καυσαέρια κλπ χωρίς όργανα? :thnk:
-
Συγνώμη ρε παιδιά, μια ερώτηση.
Μόνοι σας ρυθμίζετε τα καυσαέρια? στο σπίτι?
Έχει το Strada αυτή την δυνατότητα να μπορεί κάποιος
να ρυθμίζει μίγμα καυσαέρια κλπ χωρίς όργανα? :thnk:
Νίκο αν έχεις καυσαναλυτη την ρύθμιση μπορείς να την κάνεις και μέσω του menu στο καντραν
Υποθέτω ότι ο φίλος Ιάκωβος έκανε την ρύμθιση με την βοήθεια καυσαναλυτη.
Βέβαια σε ιταλικό φορουμ είχα διαβάσει οτι πολλοι πειραματίζονταν και μόνοι τους :unsure:
-
φιλε Nick το ρυθμιζω σε συνεργείο αλλα δεν μπορουμε να βρουμε την ιδανικη ρυθμιση.εχει και αυτος ενα με τα ιδια πραγματα με εμενα,το ρυθμισε και ειναι οκ.εβαλε και σε μενα τις ιδιες τιμες αλλα δεν....και βαζουμε βενζινη και στο ιδιο ακριβως βενζιναδικο(ελεγα μηπως εφταιγε αυτο αλλα δεν..)
-
Συγνώμη ρε παιδιά, μια ερώτηση.
Μόνοι σας ρυθμίζετε τα καυσαέρια? στο σπίτι?
Έχει το Strada αυτή την δυνατότητα να μπορεί κάποιος
να ρυθμίζει μίγμα καυσαέρια κλπ χωρίς όργανα? :thnk:
Νίκο αν έχεις καυσαναλυτη την ρύθμιση μπορείς να την κάνεις και μέσω του menu στο καντραν
Υποθέτω ότι ο φίλος Ιάκωβος έκανε την ρύμθιση με την βοήθεια καυσαναλυτη.
Βέβαια σε ιταλικό φορουμ είχα διαβάσει οτι πολλοι πειραματίζονταν και μόνοι τους :unsure:
Αρα μιλάμε για ρύθμιση στο......περίπου έτσι? Στην τύχη δηλαδή. :thnk:
Τότε μη περιμένετε να δείτε αποτέλεσμα, εκτός αν κάθε βδομάδα είστε απ' τους
τυχερούς του JOKER ε, τότε θα σας "κάτσει" κι η ρύθμιση καυασερίων με το αυτί. :lol%
Τώρα βέβαια είναι και το άλλο θεμα, πολλοί έχουν μηχανημα αλλά πόσο καλά το χειρίζονται είναι μια άλλη
ιστορία. :ohyes:
-
φιλε Nick το ρυθμιζω σε συνεργείο αλλα δεν μπορουμε να βρουμε την ιδανικη ρυθμιση.εχει και αυτος ενα με τα ιδια πραγματα με εμενα,το ρυθμισε και ειναι οκ.εβαλε και σε μενα τις ιδιες τιμες αλλα δεν....και βαζουμε βενζινη και στο ιδιο ακριβως βενζιναδικο(ελεγα μηπως εφταιγε αυτο αλλα δεν..)
Τι εννοείς μηχάνημα; Με ΑΧΟΝΕ ρυθμίζεται το strada ή όχι; Δεν θέλει άλλο χάρτη με τις εξατμίσεις που έβαλες; :thnk:
-
Τώρα βέβαια είναι και το άλλο θεμα, πολλοί έχουν μηχανημα αλλά πόσο καλά το χειρίζονται είναι μια άλλη
ιστορία. :ohyes:
:mlk :ths: :ohyes:
-
φιλε Nick το ρυθμιζω σε συνεργείο αλλα δεν μπορουμε να βρουμε την ιδανικη ρυθμιση.εχει και αυτος ενα με τα ιδια πραγματα με εμενα,το ρυθμισε και ειναι οκ.εβαλε και σε μενα τις ιδιες τιμες αλλα δεν....και βαζουμε βενζινη και στο ιδιο ακριβως βενζιναδικο(ελεγα μηπως εφταιγε αυτο αλλα δεν..)
Τι εννοείς μηχάνημα; Με ΑΧΟΝΕ ρυθμίζεται το strada ή όχι; Δεν θέλει άλλο χάρτη με τις εξατμίσεις που έβαλες; :thnk:
Βύρωνα το axone δεν χρειάζεται για την ρύθμιση (πρέπει να έχει βυσμα για το συνδέσεις με το axone αλλα γίνετε χωρίς).
Επίσης δεν νομίζω να υπάρχει άλλος χάρτης εκτός απο τον μαμά..
-
.........(πρέπει να έχει βυσμα για το συνδέσεις με το axone αλλα γίνετε χωρίς).......
Χωρίς "βύσμα" δεν κάνουμε τίποτα την σήμερον ημέρα! :D :D :D :P
-
Σκασιματα ειναι λογικο να κανει οπως ειπε και ο Βυρωνας....το ποσα σκασιματα κανει ειναι ειναι και υποκειμενικο εσυ τα λες πολλα αλλος θα τα πει λιγα...
Πιστευω παιζει ρολο και ο τροπος οδηγησης δηλαδη απο φουλ γκαζι στο τελειως κλειστο με μια ταχυτητα κατω εννοειτε οτι θα σκασει ....
Υ.Γ Και για να μην λεμε :mlk ας μας πει κατι και ο Βασιλης που εχει ρυθμισει και 800(και βαλε) μηχανακια.......
-
Καλησπέρα και από μένα. Ευτυχής κάτοχος (κάθε μέρα όλο και περισσότερο :D) ενός strada εδώ και 2000 χλμ. Μετά από αρκετό διάβασμα φόρουμ σχετικά με το strada διαπίστωσα ότι η πλειοψηφεία έχει ρυθμισμένο το CO στην τιμή 15. Ρίχνοντας μια ματιά στο δικό μου είδα ότι είναι στο 33. Θα μπορούσε κάποιος που γνωρίζει σχετικά να μας εξηγήσει τι παίζει;
-
Αυτο το διάβασες σε ξένα forum? Μηπως αλλάζουν οι συνθήκες που επειρεάζουν την ρύθμιση απο χώρα σε χωρα?
Το δικό μου δεν το έχω checkαρει που είναι, θα δω και θα σας πω :)
-
Ναι και συγκεκριμένα στο apriliaforum.com. Anyway δεν είμαι ειδικός επί του θέματος, απλά προσπαθώ να μάθω περισσότερα για την αγαπημένη μου ιταλίδα :)
-
Από ότι έχω καταλάβει απο το menu στο καντραν ρυθμίζεις το μίγμα, δηλαδή την αναλογία άερα-καυσίμου.
Κύριοι παράγοντες που μεταβάλουν την αναλογία είναι ο τύπος και η κατασταση του φίλτρο αέρα, η κατάσταση των μπεκ και οι εξατμίσεις (και ο αισθητηρας 'λ' οταν υπάρχει).
Από εκεί και πέρα υποθέτω ότι ρόλο παίζει και η γεωγραφική περιοχη που βρίσκεται η μηχανή αφού από τόπο σε τόπο αλλάζει η περιεκτικότητα του οξυγονου στην ατμόσφαιρα (πχ λόγω διαφορετικών υψομέτρων).
Σε κάποιο άλλο forum είχα διαβάσει οτι τα strada/trail έρχονται στην Ελλάδα με φτωχό μίγμα για τα δεδομένα της Ελλάδας, δεν ξέρω κατα πόσο αληθεύει.
Επίσης δεν ξέρω, συμφωνα με τα παραπάνω, κατα πόσο είναι σωστό να συγκρίνουμε την μια ρύθμιση με την άλλη ακόμα και όταν μιλάμε για τις ίδιες μηχανές.
-
Πιθανότατα έχεις δίκιο σε όσα λες φίλε Zeppelin. Το φορουμ που παρέθεσα παραπάνω έχει ως επί το πλείστον μέλη από Αγγλία.
Μάλλον ο Βill θα μπορέσει να μας διαφωτίσει αρκετά επί του θέματος.
Και κάτι ακόμα. Μετά το σέρβις των 1000 (όπου ρυθμίσανε και το CO), έχω και αυξημένη κατανάλωση. Πρώτα έβγαζε γύρω στα 190χλμ μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα, τώρα γύρω στα 155-160.
-
Μετά το σέρβις των 1000 (όπου ρυθμίσανε και το CO), έχω και αυξημένη κατανάλωση. Πρώτα έβγαζε γύρω στα 190χλμ μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα, τώρα γύρω στα 155-160.
Μάλλον η χαμήλη κατανάλωση πριν τα 1000 ήταν λόγω στρωσίματος που πηγαινες πιο χαλαρά
Μάλλον ο Βill θα μπορέσει να μας διαφωτίσει αρκετά επί του θέματος.
+1
-
Εγω απο την στιγμη που αλλαξα τελικα και φιλτρο, δεν ειμαι ικανοποιημενος με οσες ρυθμησεις εχουν γινει απο διαφορους μηχανικους που το εχω παει. Δεν ξερω τι φταιει.....? Σκεφτομαι να αλλαξω εγκεφαλο μηπως τελικα δεν κραταει τις ρυθμησεις..........
-
Γεια σας παιδια
Εγω προσωπικα μεχρι προτεινως ειχα προβλημα με απροειδοποιητα σβησιματα και κενά σαν διακοπες γυρω στις 2000 στροφες. Είχα ρυθμίσει βαλβίδες στα 1000 χιλ. Αποφάσισα να παρέμβω. Αλλαξα μπουζί. Φοβερή βελτίωση. Ξαναάλλαξα μπουζί και έβαλα ιριδίου. Ξανά βελτιωση. ¨Εβαλα και ΚΝ φιλτράκι, ξανα βελτίωση! Είπα λοιπον να το παω και για ρυθμισματακι γιατι τα μπουζάκια μου βγαίνανε λιγο κατσιμαυρα και η κατανάλωση ήταν ηψηλή. Το ρυθμισα... Οι στροφές στο ρελαντί παιζανε. Το ξαναπήγα και μου το έκανε πιο πλουσιο. Ξαναπαίζανε. Ειχα ομως κλέψει τον κωδικο και το έκανα μόνος μου πιο πλουσιο και σταματησαν να παιζουνε (COαπό 28 το πήγα στο 25 και ΟΚ!) Σΰνολικό αποτέλεσμα: Τα σκασιματα τα ίδια, η κατανάλωση μειώθηκε περίπου 40% απο πριν παρέμβω, τα κενά και τα σβησήματα 80% βελτίωση, τα μπουζί καθαρα, όμως ο πηγασάκος ψιλοψώφησε. Δεν αρπάζει όπως πριν. Στις ψηλες στροφες είναι μια χαρά. Χαμηλά όμως επεσε πολύ! σκέφτομαι να το ξανακάνω πιο πλουσιο, όμως θα καιει. Δεν μπορεις να φυσάς και να ρουφας ταυτόχρονα. Ή θα αρπάζει και θα καίει ή.... Ίσως να το κάνω λίιιιιγο πιο πλούσιο. Πάντως τα μηχανάκια τους δεν τα πολυεμπιστευομαι τελικα ή μάλλον δεν ξέρουν να τα χειρίζονται ή είναι πρόβλημα του ψεκασμού γιατι και τα XT τα ίδια προβλήματα έχουν. Ωραία η τεχνολογια αλλα τα καρμπυλατερακια δεν είχαν τετοιες δυσκολιες!
-
Φίλε μου το φίλτρο πόσο σου κόστισε;
Και τι βελτίωση είδες; Άξιζε τον κόπο η αγορά του?
-
Φίλε μου το φίλτρο πόσο σου κόστισε;
Και τι βελτίωση είδες; Άξιζε τον κόπο η αγορά του?
Έχω βάλει και εγώ φίλτρο (Κ&Ν γύρω στα 45 Ε).
Μετα την αλλαγη και με πολυ σχολαστική ρύθμιση (ο μάστορας πήρε το μηχανάκι βόλτα και το ρυθμιζε στο δρόμο για μισή ώρα :ohmy:) το κενό στις χαμηλές έχει σχεδόν εξαφανιστεί (δεν υπερβάλω) και γενικά στα χαμηλά τραβάει πολυ πιο άνετα.
Τελική δεν έχω τεστάρει, επίσης η κατανάλωση είναι πάνω κάτω στα ίδια επιπεδα.
Επίσης αν σκεφτείς ότι δεν θα ξανα-αλλάξεις φίλτρο, πιστεύω ότι αξίζει !
-
Παιδια ισχειουν αυτα που ανεφερε ο zepelin.καλυτερο χαμηλα αλλα και ψηλα. Αυτο παντως που με ψιλοεντυπωσιασε ειναι το μπουζι ιριδιου. Η μηχανη παει πιο καλα και ετσι αν θελεις να κανεις πιο πλουσιο το μειγμα(τελικα το εκανα) εχεις δυνατο σπινθηρα να το καψεις και με το ΚΝ αρκετο αερα να το αναμιξεις για να μην του κάτσει βαρια στο στομαχι,εχεις ενα βελτιστο αποτελεσμα.Να σας πω την αληθεια παιζω ακομα με τις ρυθμισεις. Οσο ανεβάζω το μειγμα τοσο καλυτερα παει. Και καιει ομως! η χρυση τομη ειναι καπου στη μεση. Το τελειο θα ήταν και καλές εξατμισεις , ωστε να μπορει να αποβαλλει όλα αυτα τα παραπανω που καίγονται αλλα θα καουν μαζι και πολλα ευρουλακια και μαλλον δεν αξιζει τον κοπο. Στο αυτοκινητο μου που έκανα τα ιδια και στο τελος εβαλα sebring τελικο δεν καταλαβα και διαφορα! 300 όμως ευροπουλακια αλλαξαν χερακια!
-
Ενδιαφέρον ακούγεται αυτό με το μπουζί.....
Λίγες λεπτομέρειες παραπάνω;(μάρκα, τιμή)....
Επίσης πιο πλούσιο κάνεις το μίγμα όσο ανεβάζεις την τιμή στο CO?Πόσο την έχεις τώρα?
Επίσης όποιος άλλος γνωρίζει τι ρύθμιση έχει ας πει.
Φιλικά
-
To iridium της NGK. Βασικα εγω δεν το πληρωσα γιατι ο πεθερος μου εχει καταστημα με ηλεκτρολογικο υλικο, αλλά δεν πιστευω πως ξεπερνα τα 16-18 ευρω. Μετα την τοποθετηση ειχα την αισθηση καλυτερης λειτουργιας του κινητηρα και οχι την αυξηση της ιπποδυναμης. Το CO το εχω στο 22 τωρα και ειναι μια χαρουλα! :kalo: :ohyes:
-
Παιδες χαλαρωστε λιγο.Το που θα κατσει ο ρυθμιστης του CO δεν ειναι ιδιο για ολα τα μηχανακια.Εγω ρυθμισα το μηχανακι μου με το Bill και εκατσε στο 8.Το λεω αυτο γιατι αυτο που μετραει ειναι η τιμη του καυσαναλυτη.Η σωστη ρυθμιση του CO ειναι γυρω στο 2,5 διορθωμενο (CO cor ειναι η σωστη τιμη του καυσαναλυτη).Το που θα κατσει τωρα αυτη η τιμη παιζει απο μηχανη σε μηχανη.Υποψιν,σε αυτην την τιμη εμφανιζονται γενικοτερα τα λιγοτερα σκασιματα.Η ρυθμιση μπορει να γινει απο οποιονδηποτε εχει προσβαση σε αναλυτη καυσαεριων,εγω το ρυθμιζω στο μαγαζι που δουλευω με τον αναλυτη που εκδιδουμε καρτες καυσαεριων στα Ι.Χ,αλλα καλο ειναι να μην πειραματιστει ο οποιοσδηποτε