APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: 660 power στις Μάιος 24, 2010, 08:56:16 μμ
-
καλησπερα σε ολους. εχω ενα strada 05 και χρειαζομαι ρυθμιση μιγματος επιγωντος. οταν βαζω μπρος μυριζη βενζινη υπερβολικα και εχω μεγαλη καταναλωση.πιτε κανα καλο μαστορα.γιατι δεν εχω ιδεα.μενω επαρχια αλλα μπορω να μετακινηθω πατρα η και αθηνα.κανενας με axone.γιατι ο ανδριοπουλος εδω πατρα μου ανεβαζε μονο το ρελαντι.και φυσηκα μου τα παιρνε.
-
Φιλε μου σβησε τα εισερχομενα σου
-
κανενας μαστορας πατρα υπαρχει? καμια γνωμη ρε παιδια δεν ξερω που να παω. :thnk:
-
κανενας με axone.
Δεν χρειάζεται axone, μόνο καυσαναλυτης χρειάζεται. :bye:
-
παιδια γνωριζει καποιος ποσο πρεπει να ειναι το CO στον καυσαναλυτη οταν ρυθμιζουμε το μηχανακι?? :thnk: :thnk:
-
Ψάξε λίγο το forum νομίζω έχει ξανα αναφερθεί σε άλλη κατηγορία :bye:
-
Ψάξε λίγο το forum νομίζω έχει ξανα αναφερθεί σε άλλη κατηγορία :bye:
Αλλοι λένε 10 το CO,άλλοι 15-17,άλλοι -10 κ.λ.π
Ποιά είναι η τελική τιμή τελικά να τα κάνουμε μόνοι μας
μιας και τα μαστόρια(οχι όλα,μη παρεξηγηθώ) και με καυσαναλυτη δε μπορούν να τα στρώσουν.
:hha% :hha% :hha%
-
10 το CO? :ohmy: :ohmy: :sh% :sh% :sh%
Τι λετε ρε παιδια? :pray: :oo!
Πρωτη φορα το ακουω αυτο......εγω ξερω οτι τα 4κυλινδρα εν σειρα παιζουν στο 2,5-3,5
ενω τα V2 και τα μονοκυλινδρα 3,5 εως 5
-
10 το CO? :ohmy: :ohmy: :sh% :sh% :sh%
Τι λετε ρε παιδια? :pray: :oo!
Πρωτη φορα το ακουω αυτο......εγω ξερω οτι τα 4κυλινδρα εν σειρα παιζουν στο 2,5-3,5
ενω τα V2 και τα μονοκυλινδρα 3,5 εως 5
μάλλον εννοεί πόσο της % + - για να έρθει στα όρια του .
Βέβαια αυτό είναι διαφορετικό για κάθε μηχανάκι και όχι για όλα το ίδιο . Καυσανάλυση και από το αποτέλεσμα της παίζεις με τις ρυθμίσεις μέχρι να έρθει στα όρια που δίνει ο κατασκευαστής.
το capo πάντως από το κατασκευαστή πρέπει να έχει αποτέλεσμα co μεταξύ 1,5 - 2 .
:P
-
10 το CO? :ohmy: :ohmy: :sh% :sh% :sh%
Τι λετε ρε παιδια? :pray: :oo!
Πρωτη φορα το ακουω αυτο......εγω ξερω οτι τα 4κυλινδρα εν σειρα παιζουν στο 2,5-3,5
ενω τα V2 και τα μονοκυλινδρα 3,5 εως 5
Eννοώ την τιμή στην ένδειξη του πολυοργάνου του στράντα.Οταν παρέλαβα το μηχανάκι το CΟ ήταν στο 25 (εντελώς αμελής ο τύπος που το είχε)και το κατέβασα
στο 12 σύμφωνα με κάποια στράντα από εδώ μέσα.
Πάντως πιστεύω την απόλυτη ρύθμιση strada/trail λίγα μαστόρια την πετυχένουν στο ελλαδιστάν.
Πήρα τηλέφωνο τον Κ.Αρμακόλα μήπως και μας δώσει καμιά ιδέα και ο άνθρωπος γελόυσε(κολοπροαίρετα)με την περίπτωσή τη δική μου(ρυθμιση TPS και σκασίματα)Ετσι μου'ρχετε να τη στείλω Αθήνα :thnk:.
-
10 το CO? :ohmy: :ohmy: :sh% :sh% :sh%
Τι λετε ρε παιδια? :pray: :oo!
Πρωτη φορα το ακουω αυτο......εγω ξερω οτι τα 4κυλινδρα εν σειρα παιζουν στο 2,5-3,5
ενω τα V2 και τα μονοκυλινδρα 3,5 εως 5
Eννοώ την τιμή στην ένδειξη του πολυοργάνου του στράντα.Οταν παρέλαβα το μηχανάκι το CΟ ήταν στο 25 (εντελώς αμελής ο τύπος που το είχε)και το κατέβασα
στο 12 σύμφωνα με κάποια στράντα από εδώ μέσα.
Πάντως πιστεύω την απόλυτη ρύθμιση strada/trail λίγα μαστόρια την πετυχένουν στο ελλαδιστάν.
Πήρα τηλέφωνο τον Κ.Αρμακόλα μήπως και μας δώσει καμιά ιδέα και ο άνθρωπος γελόυσε(κολοπροαίρετα)με την περίπτωσή τη δική μου(ρυθμιση TPS και σκασίματα)Ετσι μου'ρχετε να τη στείλω Αθήνα :thnk:.
Το νούμερο του οργάνου είναι εντελώς υποκειμένικο. Όταν ρωτάμε πόσο πρέπει να είναι το CO εννοούμε τις εκατό στον καυσαναλυτή.
Για να είσαι σωστός πρέπει να το ρυθμίσεις σύμφωνα με τον καυσαναλυτή και όχι να δώσεις μια συγκεκριμένη τιμή επείδή κάπου γράφτηκε ότι δουλεύει καλά. Κάθε μηχανάκι διαφέρει (ακόμα και το μέρος που βρίσκεται) και δεν είναι λογικό να παίζουν όλα με μία ρύθμιση. :bye: :bye:
:bye: :bye:
-
Εγω παντως που ετοιμαζα τα καινουργια ΧΤ 660 για τους πελατες, κανενα δεν ειχε στα οργανα το ιδιο νουμερο στα CO με το αλλο.
Κι οχι μονο τα ΧΤ αλλα και τα R1,R6,Fazer κλπ
Αυτα τα ρυθμιζουν απο το εργοστασιο με καυσαναλυτη κι οπου κατσει το νουμερο.
Αρκει να δειχνει το σωστο % CO στο μηχανημα κι οχι στα οργανα
-
τελικα ποσο πρεπει να λεει το μηχανιμα οταν το ρυθμιζουμε . πχ εμενα στο 14 το co ειναι 2,3 με 2,5 το μηχανακι δουλευει αλλα εχω λιγα σκασιματα και πανω απο τις 6500 με 5 δεν μου τραβαει
-
πανω απο τις 6500 με 5 δεν μου τραβαει
Λογικό
Maximum power at the crank: 48 HP (35 kW) at 6,000 rpm.
:bye: :bye:
-
ναι λογικο αλλα τα ριμαδια τα σκασιματα οταν κλεινεις το γκαζι????
-
ναι λογικο αλλα τα ριμαδια τα σκασιματα οταν κλεινεις το γκαζι????
Αυτά όντως είναι ένα μυστήριο, ίσως να είναι λόγω περιορισμών euro3 κτλ . Εγώ πάντως τα έχω συνηθίσει τόσο που δεν τα προσέχω καν πλεον :bye: :bye:
-
εσενα ποσο ειναι ρυθμισμενο το co? :thnk:
-
Αυτά όντως είναι ένα μυστήριο, ίσως να είναι λόγω περιορισμών euro3 κτλ . Εγώ πάντως τα έχω συνηθίσει τόσο που δεν τα προσέχω καν πλεον :bye: :bye:
Κι αυτά που ακούγοντε σαν πυροβολισμοί; :thnk: :thnk:
-
πλουσιο μειγμα φιλε θελεις ρυθμιση για να σταματισει :bigun: :bigun:
-
Για πατρα φιλε μου υπαρχει συνεργειο με καυσαναλυτη να στο ρυθμισει.
Για το επιπεδο CO, η aprilia δινει τιμες απο 1.5 εως 2 αλλα και λιγο παραπανω να ειναι δεν ειναι κακο ;)
-
πλουσιο μειγμα φιλε θελεις ρυθμιση για να σταματισει :bigun: :bigun:
Εγώ φοβάμε μην μου άνοιξε πολύ τις βαλβίδες,γιατί είχαμε ρύθμιση...
-
προχθες που σκαλιζα το δικο μου,ειδα το co οτι ειναι στο -128 η 128 δεν θυμαμαι καλα..ειναι δυνατων κατι τετοιο?
επισης πως αλλαζει αυτο,γιστι με το joystick που δοκιμασα δεν εκανε τπτ...
παντως καλα δουλευει το μηχανακι απ οσο καταλαβαινω..
-
έχω μία αίσθηση πως το 128 που είδες δεν έχει να κάνει με CO , :thnk:
αν ήταν τόσο ψηλά θα το καταλάβαινες ευκολα από αυτούς που θα μύριζαν τις αναθυμιάσεις και θα πέθαιναν σε 3 δεύτερα από δηλητηρίαση !! :tez:
-
θα το ξανακοιταξω για σιγουρια και βλεπουμε..
αλλα απ οσο θυμαμαι co ελεγε..
θα επανελθω οποτε..
-
προχθες που σκαλιζα το δικο μου,ειδα το co οτι ειναι στο -128 η 128 δεν θυμαμαι καλα..ειναι δυνατων κατι τετοιο?
επισης πως αλλαζει αυτο,γιστι με το joystick που δοκιμασα δεν εκανε τπτ...
παντως καλα δουλευει το μηχανακι απ οσο καταλαβαινω..
Με το που μπαίνεις στο μενού "co adjustement" σου ζητάει να ανοιγοκλείσεις το διακόπτη. Μόλις το κάνεις, αρχικά σου βγάζει τη μέγιστη και την ελάχιστη τιμή που μπορεί να πάρει και μετά από κάποια δευτερόλεπτα σου δείχνει την τιμή που είναι ρυθμισμένο (που μπορείς να αλλάξεις με το joystic). Μήπως βιάστηκες και είδες την 1η οθόνη μόνο;....κ εμένα μου φαίνεται λιγάκι περίεργο να δουλεύει στη μέγιστη (η ελάχιστη ) τιμή.... :thnk: :thnk:
-
το εκλεισα και το ξανανοιξα,αλλα μαλλον δε το κρατησα αρκετα οπως λες...
θα το ξανατσεκαρω οταν βρω και βενζινη να του βαλω με αυτες τις απεργιες :psdof: :psdof:
-
Απ'οτι θυμάμε από το δικό μου πάει μέχρι +-35 ή 45.Το 128 πως προέκυψε;
-
Απ'οτι θυμάμε από το δικό μου πάει μέχρι +-35 ή 45.Το 128 πως προέκυψε;
Εαν μιλατε για το μηχανακι του Μητσαρα ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΑ.
Ακομα και να εχει δικους του νομους για να αψηφα την βαρυτητα :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Απ'οτι θυμάμε από το δικό μου πάει μέχρι +-35 ή 45.Το 128 πως προέκυψε;
Εαν μιλατε για το μηχανακι του Μητσαρα ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΑ.
Ακομα και να εχει δικους του νομους για να αψηφα την βαρυτητα :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Οπότε εδώ δε μιλάμε για συνταγή τελειότητας,από τη στιγμή που έχουμε να κάνουμε με ένα υπερμηχάνημα :D :D :D
Σοβαρά τώρα εμένα στο καντράν δείχνει -15(ρύθμιση doctor)στον καυσαναλυτή δεν ξέρω,αλλά πιστεύω πως είναι ok, γιατί τα σκασίματα πλέον σχεδόν ανύπαρκτα-ανεπαίσθητα.