APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: jyapgr στις Σεπτέμβριος 01, 2009, 09:20:17 μμ
-
Χαιρετώ .
Τρωγόμουνα τον τελεύταιο καιρό επειδή πλησίαζα τα 15000 και λαστιχά μου ήταν φυτίλια να
τα αλλαξω . Μία η δουλειά μία τα χρήματα το ανέβαλα αλλά δεν πήγαινε άλλο .
Έκανα την έρευνα αγοράς για τον τύπο των ελαστικών και το κατάστημα και κατέληξα στον
Δημήτρη Μπούκη στα Καμίνια . Την καλύτερη τιμή (260e) από όλους και πραγματικά επαγγελματική
συμπεριφορά . Έβαλα τον ιδιο τύπο ελαστικών pirelli diablo αλλά μπροστά 120-70 /17 και όχι
110-70 πίσω 160-60/17 . Αυτό το έκανα γιατί είναι ό λόγος που σκίζεται το μπροστά λάστιχο στο πλάι.
Είμαι λίγο μπερδεμένος με τις πιέσεις τώρα . Με 120-70 μπροστά βάζω 27.5 psi πάλι ? 29psi?
Εαν καποιος φίλος έχει κάνει την αντίστοιχη αλλαγή ας κάνει τον κόπο να με συμβουλέψει .
Ευχαριστώ
JyapGR :kalo:
-
Χαιρετώ .
Τρωγόμουνα τον τελεύταιο καιρό επειδή πλησίαζα τα 15000 και λαστιχά μου ήταν φυτίλια να
τα αλλαξω . Μία η δουλειά μία τα χρήματα το ανέβαλα αλλά δεν πήγαινε άλλο .
Έκανα την έρευνα αγοράς για τον τύπο των ελαστικών και το κατάστημα και κατέληξα στον
Δημήτρη Μπούκη στα Καμίνια . Την καλύτερη τιμή (260e) από όλους και πραγματικά επαγγελματική
συμπεριφορά . Έβαλα τον ιδιο τύπο ελαστικών pirelli diablo αλλά μπροστά 120-70 /17 και όχι
110-70 πίσω 160-60/17 . Αυτό το έκανα γιατί είναι ό λόγος που σκίζεται το μπροστά λάστιχο στο πλάι.
Είμαι λίγο μπερδεμένος με τις πιέσεις τώρα . Με 120-70 μπροστά βάζω 27.5 psi πάλι ? 29psi?
Εαν καποιος φίλος έχει κάνει την αντίστοιχη αλλαγή ας κάνει τον κόπο να με συμβουλέψει .
Ευχαριστώ
JyapGR :kalo:
Μετά από την μεγάλη συμμετοχή στο θέμα :P παραθέτω τις τιμές που δουλεύουν σε εμένα μετά την αλλαγή.
Μ (32Psi) Π(34Psi).
-
να ρωτησω κάτι..??
1. γιατι σκίζεται στο πλάι..??
2. μακαρι να ειχες μια φωτο η απλά να δειξεις σε ποιο μερος σκίζεται...
3. ποσο καιρο + κλμ κρατας τα λάστιχα σου...??
4. την κυκλοφορείς χειμώνα καλοκαιρι..???
5. δηλαδή εβαλες αλλον τυπο μπροστα..?? πιο φαρδυ..??
-
παντως εχει ξανα αναφερθει κ εδω μεσα οτι σκιζονται στο πλαι τα diablo της μανας του..κ εμενα ειχε σκιστει κατα μηκος ολου του προφιλ και πηγαινε αλλου τ αλλου το μηχανακι..δεν ξερω γιατι..αλλα και σε αλλους απο το φορουμ..δε θυμαμαι και που τα γραφαμε.. :bye:
την αλλαγη σε 120 μπροστινο την εκανα κ εγω..εκτοτε εχω βαλει και τα dunlop sportmax qualifier,και τα corsaIII της pirelli και δεν ξαναπαρουσιαστηκε..δε νομιζω να εφταιγε το 110 παντως για τις ρωγμες στο πλαι..
-
παντως εχει ξανα αναφερθει κ εδω μεσα οτι σκιζονται στο πλαι τα diablo της μανας του..κ εμενα ειχε σκιστει κατα μηκος ολου του προφιλ και πηγαινε αλλου τ αλλου το μηχανακι..δεν ξερω γιατι..αλλα και σε αλλους απο το φορουμ..δε θυμαμαι και που τα γραφαμε.. :bye:
μιλάμε για το μπροστινό ετσι..?? να υποθεσω οτι λεμε για ρωγμές..??
μήπως το κανει μετα απο 1,5 χρόνο οταν ξεραινεται..???
ετσι εκανε στον Πήγασο το Pirelli scorpion...
-
για το μπροστινο μιλαμε..εμενα δε μου εχει ξανασυμβει παντως..κ το dunlop to μπροστα το ειχα παραπανω απο 1μιση χρονο χωρις το παραμικρο προβλημα..
-
Χαιρετώ .
Τρωγόμουνα τον τελεύταιο καιρό επειδή πλησίαζα τα 15000 και λαστιχά μου ήταν φυτίλια να
τα αλλαξω . Μία η δουλειά μία τα χρήματα το ανέβαλα αλλά δεν πήγαινε άλλο .
Έκανα την έρευνα αγοράς για τον τύπο των ελαστικών και το κατάστημα και κατέληξα στον
Δημήτρη Μπούκη στα Καμίνια . Την καλύτερη τιμή (260e) από όλους και πραγματικά επαγγελματική
συμπεριφορά . Έβαλα τον ιδιο τύπο ελαστικών pirelli diablo αλλά μπροστά 120-70 /17 και όχι
110-70 πίσω 160-60/17 . Αυτό το έκανα γιατί είναι ό λόγος που σκίζεται το μπροστά λάστιχο στο πλάι.
Είμαι λίγο μπερδεμένος με τις πιέσεις τώρα . Με 120-70 μπροστά βάζω 27.5 psi πάλι ? 29psi?
Εαν καποιος φίλος έχει κάνει την αντίστοιχη αλλαγή ας κάνει τον κόπο να με συμβουλέψει .
Ευχαριστώ
JyapGR :kalo:
Μετά από την μεγάλη συμμετοχή στο θέμα :P παραθέτω τις τιμές που δουλεύουν σε εμένα μετά την αλλαγή.
Μ (32Psi) Π(34Psi).
:D καλώς εχόντων θα έχω κάτι να πω για τις πιέσεις σε καμια 15 αριά μερες που κάνω ακριβώς την ίδια αλλαγή στα λάστιχα...
@ themis : το 120άρι λάστιχο προτείνεται στο manual για το φάκτορυ. τα σκισίματα τα έχω κ εγω μπροστά αλλά τα λάστιχά μου είναι εντελώς ξερά κ έχουν γράψει 10000χλμ
-
καλησπέρες ....
Κάντε το κόπο και ρίξτε μια ματιά ΕΔΩ. (http://www.us.pirelli.com/en_US/browser/attachments/pdf/PIRELLI_FULL_07.pdf)
Πηγαίνετε στο DIABLO και θα δείτε ότι το 110/70 το δίνει αρχικά για ζάντα 3" . Άσχετα από
αυτό νομίζω ότι το 110 δίνει καλύτερη πληροφορία στον οδηγό . Ο λόγος δε που τα προτείνει
όπως θα δείτε σχεδόν ξεφούσκωτα 1.9 και 2 , είναι μάλλον για λόγους πρόσφυσης και πιο γρήγορης
προθέρμανσης. Προτείνω να δοκιμάσετε πιέσεις έως ότου δεν κοπανάει μέγιστο Μ33-Π36 ανάλογα με τα
κιλάκια σας και του ετέρου ήμισυ .
@Θέμη: Η αλλαγή όπως λένε και οι φίλοι/ες είναι εντός προδιαγραφών κατασκευαστή . Εγώ το οδηγώ όλες
τις εποχές λόγω δουλειάς αλλά εως τώρα είχα τις πιέσεις που λέει το manual. Τα έβγαλα κοντά 15000km είχαν
ξεραθεί και έκανα τον σταυρό μου πριν στρίψω .
Θεωρώ ότι τα Diablo είναι η καλύτερη επιλογή με δείκτη H (210Km) και οτιδήποτε μεγαλύτερο με δείκτη ZR είναι υπερβολή εκτός εάν κάποιος κάνει χρήση συχνά σε εθνική ή κάνει μεγάλα ταξίδια ..... :D
Χαιρετώ
JyapGR :)
-
Χερετε... Δεν εχω συστηθει ακομα, αλλα ας πω και γω την ιστορια μου...
Αλλαξα και εγω προσφατα λαστιχα στο factory και εβαλα 120αρι μπροστα. Ο λαστιχας (bouki's)
μου ειπε για 32/29 πιεση.... Αν θυμαμαι καλα η aprilia προτεινει μια ασχετη πιεση του στυλ 29/26 αλλα
νομιζω οτι παρα ειναι χαμηλη. Παντως το 32/29 μια χαρα παει αν και λογικο θελει λιγο παραπανω... ειμαι
σε φαση δοκιμων ακομα.
Τωρα παιζει και αλλο θεμα... Γενικα στα strada μπαινουν και Η και W ελαστικα. (εγω σαν ξενερωτος
αλλαξα κατηγορια και εβαλα τα pirelli scorpion sync που ειναι Η - παντως μια χαρα πανε.. και περιέργως στριβουν
κιόλας...διαφορετικα απο τα diablo βεβαια). Επειδη τωρα ο πηγασος δεν εχει και τα τρελλα τα αλογα, και επειδη η ασφαλτος ειναι κατα κανονα
σκατα παιζει τα W να μην ζεσταινονται ευκολα οποτε ισως να βοηθαει να βαζεις λιγο χαμηλοτερη πιεση απο το
κανονικο (όπως το καταλαβαινω οσο ποιο χαμηλη πιεση εχεις, τοσο περισσοτερο παραμοφρωνεται το λαστιχο οποτε
τοσο ποιο γρηγορα ζεστενεται)
Οποτε θα'λεγα, αν τα diablo ειναι Η βαλε 32/29... Αν ειναι W δοκιμασε και ποιο χαμηλα να δεις τι γινεται.
Μιχάλης.
P.S. Αυτα ειναι απλα ιδέες, δεν ξέρω και πολλα απο μηχανές.. απλα αυτα έχω ακούσει.. οπότε μην βασιστεις και πολυ
σ'αυτα που λεω :)
-
Μητσάρα το Dunlop τι λέει καλύτερο από το DIABLO ;
-
απο τα μαμα diablo μπορω να πω πως ηταν πολυ ανωτερα..πολυ καλο κρατημα και αρκετα γρηγορα λαστιχα στις εναλαγες κατευθυνσης..μου αρεσαν επισης γιατι το πισω αν και 160 φαινοταν πολυ φαρδυτερο απο τo diablo..για το ματι και μονο..το μονο παραπονο ειναι πως ηταν μαλακη γωμα και το πισω εφυγε αρκετα γρηγορα..αν και τοτε που τα εβαλα ηταν αρχες και δεν καθομουν και πολυ φρονημα με το μηχανακι..
-
παντως εχει ξανα αναφερθει κ εδω μεσα οτι σκιζονται στο πλαι τα diablo της μανας του..κ εμενα ειχε σκιστει κατα μηκος ολου του προφιλ και πηγαινε αλλου τ αλλου το μηχανακι..δεν ξερω γιατι..αλλα και σε αλλους απο το φορουμ..δε θυμαμαι και που τα γραφαμε.. :bye:
μιλάμε για το μπροστινό ετσι..?? να υποθεσω οτι λεμε για ρωγμές..??
μήπως το κανει μετα απο 1,5 χρόνο οταν ξεραινεται..???
ετσι εκανε στον Πήγασο το Pirelli scorpion...
Τα Diablo Θεμη εχουν ενα θεμα με τα πλαινα.Εμενα σκιστηκαν 2 φορες.Την πρωτη το θεωρησα τυχη,τη δευτερη ομως αλλαξα τυπο ελαστικου
-
Mαριε εγω μιλούσα για pirelli scorpion αλλα προφανως και αυτα και τα diablo εχουν το ιδιο θέμα.. :bye: :bye:
-
Γεια σας φιλαρακια
θα σας παραθεσω αμεσως τη συμβουλη που μου εδωσε ο Κουζης επαγγελματιας αντιπρόσωπος ελαστικών και συγκεκριμένα ο γιος του ο πιτσιρικας που τυχαινει να ειναι πανελληνιος πρωταθλητης στην κατηγορια του με γιαμαχα 450 στα εντουρο και τρεχει και σε πανευρωπαικα και διαπρεπει ..και σε παγκοσμιο νομιζω? με παιδεια στα διτροχα ο μικρος..
Ο μικρός λοιπον με επεισε να βαζω στο στραντακι μου 32 εμπρος και 36 πίσω το λιγότερο
φανταστειτε ότι οταν αλλαξα το μπροστινο (καθώς ειχε σκιστει πολυ στο πλαι) και εβαλα
το μετζελερ σπορτεκ Μ1 -σε 120/70/17 βγαινει- μόλις πηγα να ανέβω να το καβαλήσω και να φύγω μου εκανε ιδιαίτερη αίσθηση η πιεση που μου ειχε βαλει!!
36 εμπρος -40 πισω μου λεει με στομφο
σαν να μου λεγε τοσο θελει μην ακους κανεναν
δεν φθειρεται το λαστιχο ετσι
ειναι λιγο κουτσουρο μεν αλλα ετσι πρεπει..
τι να σας πω
απο τοτε
εβαλα αργοτερα το dunlop roadsmart 160/60/17pisw
kai empros to metzeler roadtec z6 110/70/17
kai eimai toso anetos me thn piesh 33-37
ekei vrhka thn ygeia mou symperifora oneiremenh kai krathmata-prosfysh gia oscar se oles tis syn8hkes
apolaysh h odhghsh kai super oikonomikh ka8ws kai makrozwia sto lastixo..panta san kainourio
-
36-40 πες στον "στομφο" βαζουν τα 1000αρια
32-36 ειναι πολυ καλη πιεση αερα για τα Strada
Ολα τα Pirelli Diablo σκιζονται στο πλαϊ οπως εγινε και στου φιλου ΒΑΣΙΛΗ το Strada του και στου αδερφου μου τα Supercorsa Pro.......
Παιδες καλυτερα λογια απο τα Bridgestone δεν εχω ακουσει......Κι ο ΒΑΣΙΛΗΣ εβαλε πισω και το μηχανακι εγινε τηλεκατευθηνομενο
Σκεφτεσαι που θες να παει και........παει....Τελος
-
Ρε παιδιά σταματήστε πια να ρωτάτε ή να προτείνετε πιέσεις μέσα από ένα μήνυμα.
Το θέμα είναι καθαρά στο γούστο στον τρόπο οδήγησης του καθενός μας αλλά και στις συνθήκες που οδηγάμε έκαστη στιγμή .
Προσωπικά παίζω από 28 πισω 26 εμπρός , όταν έχω πόλη μικρές διαδρομές να διανύσω και μονοκάβαλος και έχω “ κέφια “ μέχρι και 36 πίσω 34 εμπρός με φορτίο και συνεπιβάτη.
Πιστεύω ότι η διαφορές είναι χαώδες για να μπορώ να “ προτείνω” μια συγκεκριμένη πίεση.
Παίξτε με τις πιέσεις και διάλεχτε τι σας αρέσει.
Φιλικά
-
Ρε παιδιά σταματήστε πια να ρωτάτε ή να προτείνετε πιέσεις μέσα από ένα μήνυμα.
Το θέμα είναι καθαρά στο γούστο στον τρόπο οδήγησης του καθενός μας αλλά και στις συνθήκες που οδηγάμε έκαστη στιγμή .
Προσωπικά παίζω από 28 πισω 26 εμπρός , όταν έχω πόλη μικρές διαδρομές να διανύσω και μονοκάβαλος και έχω “ κέφια “ μέχρι και 36 πίσω 34 εμπρός με φορτίο και συνεπιβάτη.
Πιστεύω ότι η διαφορές είναι χαώδες για να μπορώ να “ προτείνω” μια συγκεκριμένη πίεση.
Παίξτε με τις πιέσεις και διάλεχτε τι σας αρέσει.
Φιλικά
Συμφωνώ. Απλά να αναφέρω ότι μόλις περάσω τα 30 psi μπροστά και πατήσω διπλή διαχωριστική το μηχανάκι ψαλιδίζει ασύστολα. Αντίστοιχα, πίσω, μετά τα 33-34 psi στην άσφαλτο της Αθήνας, νιώθω λες και έχω 150 άλογα. Έχω λοιπόν καταλήξει ότι μπροστά είμαι οκ με 29 και πίσω 33/36 μονός/διπλός. Είμαι και 67 κιλά βέβαια (όταν έχω φάει εννοείται).
-
:bye: συμφωνω και 'γω απολυτα.ολα ειναι θεμα τροπου οδηγησης. ενημερωτικα για οσους ψαχνονται τη Δευτερα εβαλα καινουρια λαστιχα στον Περιστερα(σουπερ εξυπηρετιση) και μου προτεινε 29psi εμπρος και 29-33psi πισω. Δες τη συμπεριφορα της μηχανης και αναλογα αυξομειωσε. τελικα βολευτικα με 29-33.
-
Παιδιά διαφωνώ κάθετα.......
Πιέσεις της τάξεως των 29-33psi είναι για on-off ( εκτος αν μιλάτε για το trail)
Streetάδικο λάστιχο στα νουμερα του Strada δεν μπορεί να πάει κάτω από 32 μπροστά και 34 πίσω.
Φιλικά πάντα :bye: :bye:
-
Παιδιά διαφωνώ κάθετα.......
Πιέσεις της τάξεως των 29-33psi είναι για on-off ( εκτος αν μιλάτε για το trail)
Streetάδικο λάστιχο στα νουμερα του Strada δεν μπορεί να πάει κάτω από 32 μπροστά και 34 πίσω.
Φιλικά πάντα :bye: :bye:
Η aprilia ξέρεις τι πιέσεις προτείνει για το strada ??? 26,10 psi εμπρός και 29,01 psi πίσω, ενώ με συνεπιβάτη προτείνει 27,56 psi εμπρός και 31,91 psi πίσω. Η αλήθεια είναι ότι από 29 psi εμπρός 33 psi πίσω και πάνω το μηχανάκι γίνεται από πολύ νευρικό έως και επικίνδυνο στις αντιδράσεις του ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες. Από τα 140 και πάνω πατάς διπλή διαχωριστική ή μπαίνεις σε αυλάκι στο δρόμο και τρομάζεις.
-
Μάλιστα φίλοι Stradakides ,
Εγώ θα συμφωνήσω λιγο πολύ με όλους αφού ο καθένας έχει την δική του σεβαστή
άποψη οπότε θα πω και εγώ την δική μου .
Κατ'αρχήν πιστεύω ότι η Aprilia όταν αναφέρεται σε πιέσεις για το strada σίγουρα αφορά την
χρυσή τομή για το συγκεκριμένο τύπο ελαστικού ( Pirelli Diablo) το συγκεκριμένο βάρος μηχανής
και αναβάτη .
Από εκει και πέρα σίγουρα μπορείτε να βάλετε αέρα κατά βούληση άλλωστε τζάμπα
είναι . Υπάρχουν βέβαια κάποια προβλήματα που θα αντιμετωπίσετε οπότε αναγκαστικά θα βάλετε νερό
στο κρασί σας ή μάλλον καλύτερα θα βγάλετε αέρα από τα λαστιχά σας και εξηγούμε .
Όταν έχετε μεγάλες πιέσεις πάνω από 30psi εμπρός και 33psi πίσω η επιφάνεια επαφής είναι μικρότερη
έχετε περισσότερες ταλαντώσεις αφου τα ελαστικά δεν απορροφούν τις ανωμαλίες του δρόμου το
ίδιο φιλικά και καθυστέρηση στο ζέσταμα αυτών . Βέβαια εαν βρισκόσασταν σε πίστα όπου το οδόστρωμα
είναι ελεγχόμενο σίγουρα θα ήταν καλή επιλόγή αλλά για γενική χρήση νομίζω ότι είναι υπερβολή .
Τώρα από την άλλη το 27psi E και 29psi Π είναι μάλλον πολύ "ξεφούσκωτο" για τα ελληνικά δεδομένα .
Βάλε λίγο τα παραπάνω κιλά , βάλε το έτερο ήμισυ , βάλε το οδόστρωμα , βάλε και τους φίλους αυτοκινητιστές
(βλέπε ταρίφας και ΣΙΑ) πρέπει να ανέβασουμε κομμάτι , οπότε για γενική χρήση νομίζω 29psi E και 32-33psi Π είναι η χρυσή τομή για το Stradaki μας , ούτε κοπανάει , ζεσταίνεται γρήγορα , καλή πρόσφυση στα φρένα και σήκώνει και το έτερο ήμισυ;και έχει ομοιόμορφη φθορά.
Τα σημαντικότερα που πρέπει να ξέρετε είναι ότι η πίεση στο εμπρός ελαστικό επηρεάζει άμεσα το πόσο "ελαφρύ" θα είναι το τιμόνι σας , κάτι που εδώ οι φίλοι το λένε "νευρικότητα" , το τιμόνι όταν κινείται πολύ πιο εύκολα από ότι έχετε συνηθίσει είναι επειδή έχετε μεγαλύτερη πίεση στο εμπρός ελαστικό , προσοχή είναι πολύ επικίνδυνο σε ταχύτητες 120+ . Επίσης σε ότι αφορά τις κλισεις η διάμετρος του ελαστικού είναι μέγιστη στην
μέση της κορώνας , όταν βρισκόμαστε σε στροφή και με κλίση αυτή διαφέρει ( μικρότερη ) κατά συνέπεια διαφοροποειται και η ταχύτητα μας σε συνδυασμό με ανωφέρεια η κατωφέρεια είναι ένας σημαντικός παράγοντας .
Ξύστε μαρσπιέδες άφοβα λοιπόν άλλωστε έχουμε τα πιο στριφτερά μηχανάκια στην κατηγορία τους ,αλλά μην ξεχνιόμαστε δεν είναι και Tuono ε; .
Χαιρετώ
JyapGR :kalo:
-
Τώρα από την άλλη το 27psi E και 29psi Π είναι μάλλον πολύ "ξεφούσκωτο" για τα ελληνικά δεδομένα .
Βάλε λίγο τα παραπάνω κιλά , βάλε το έτερο ήμισυ , βάλε το οδόστρωμα , βάλε και τους φίλους αυτοκινητιστές
(βλέπε ταρίφας και ΣΙΑ) πρέπει να ανέβασουμε κομμάτι
Αν μπορείς σε παρακαλώ εξήγησε μου το γιατί ο ταρίφας μου κανονίζει την πίεση στα ελαστικά μου?????
-
Παιδιά διαφωνώ κάθετα.......
Πιέσεις της τάξεως των 29-33psi είναι για on-off ( εκτος αν μιλάτε για το trail)
Streetάδικο λάστιχο στα νουμερα του Strada δεν μπορεί να πάει κάτω από 32 μπροστά και 34 πίσω.
Φιλικά πάντα :bye: :bye:
[/ quote] +1000
-
Παιδιά διαφωνώ κάθετα.......
Πιέσεις της τάξεως των 29-33psi είναι για on-off ( εκτος αν μιλάτε για το trail)
Streetάδικο λάστιχο στα νουμερα του Strada δεν μπορεί να πάει κάτω από 32 μπροστά και 34 πίσω.
Φιλικά πάντα :bye: :bye:
[/ quote] +1000
Και ποιος σας είπε ότι η μηχανή μας είναι Streetάδικη??????
Ούτε 600ss είναι ούτε έχει 90+ άλογα.
Είναι ένα περίπου sm η αλλιώς fun moto .
Βαλτέ ένα λάστιχο αυτής της κατηγορίας(Dunlop Mutant , Pirelli MT60)
και μετά δείτε τι ωραία που παίζουν χαμηλές πιέσεις!!!!!! :bye: ;)Σε ορισμένες συνθήκες και όχι πάντα
-
Αν καποιος παρει Strada θα το παρει, οπως αναφερθηκε, για γρηγορα στροφηλικια.Αυτο σημαινει οτι θελει λαστιχα με σχετικα γρηγορη κορωνα τα οποια δουλευουν στις πιεσεις που προανεφερα.
Αν παλι η χρηση του δεν ειναι τα στροφηλικια γιατι να μην παρει το Trail και να του βαλει on-off λαστιχα, αλλα τα πλεον ασφαλτινα, που και παλι εχουν καλο κρατημα και στριβουν και ειναι και φθηνοτερα απο τα streetαδικα με την γρηγορη κορωνα?
Απλα απορια εκφερω και παντα φιλικα :bye:
-
Να σας πω και την δικια μου εμπειρια,οταν πρωτοπηρα το strada πηγα σε κατι στροφες οπως ειναι της επιδαυρου και ακομα ποιο κλειστες (απο λουτρακι προς περαχωρα,για οποιον γνωριζει) η μηχανη δεν εμπαινε με τιποτα και με φοβιζε με την παραμικρη κλιση,μου επεσαν τα αυτια :cry: :cry: :cry: στην περαχωρα σε βενζιναδικο ελεγξα τις πιεσεις ελπιζωντας να ειναι εκει το προβλημα,ειδα 26 και 27, εβαλα 32 και 34,κατεβαινωντας την ιδια διαδρομη η αλλαγη ηταν τεραστια,τα αυτια ηρθαν παλι στη θεση τους και με μια αλλαγη ελαστικου που εκανα προσφατα το παιχνιδι σε τετοια αλλα και ποιο ανοιχτα στροφηλικια ειναι απεχτο :kalo:
-
Αν καποιος παρει Strada θα το παρει, οπως αναφερθηκε, για γρηγορα στροφηλικια.Αυτο σημαινει οτι θελει λαστιχα με σχετικα γρηγορη κορωνα τα οποια δουλευουν στις πιεσεις που προανεφερα.
Αν παλι η χρηση του δεν ειναι τα στροφηλικια γιατι να μην παρει το Trail και να του βαλει on-off λαστιχα, αλλα τα πλεον ασφαλτινα, που και παλι εχουν καλο κρατημα και στριβουν και ειναι και φθηνοτερα απο τα streetαδικα με την γρηγορη κορωνα?
Απλα απορια εκφερω και παντα φιλικα :bye:
Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες αλλά πρόσεξε μια διάφορα.
Στο strada μπορεί κάποιος να βάλει λάστιχα τα όποια είναι κατασκευασμένα-μελετημένα για ένα ελαφρύ 600αρι με 95 άλογα (hornet) γιατί απλά ταιριάζουν οι διαστάσεις. δεν ταιριάζουν όμως στον χαρακτήρα τις μηχανής .
Και τα λάστιχα αυτά ( για 600αρια με 95+) πραγματικά δεν δουλεύουν με χαμηλές πιέσεις(και ούτε είναι φτιαγμένα για κάτι τέτοιο) γιατί απλά τα 95 άλογα μπορούν να τα ζεστάνουν γρήγορα με υψηλές πιέσεις αλλά όχι τα 55 του strada
-
Αν μπορείς σε παρακαλώ εξήγησε μου το γιατί ο ταρίφας μου κανονίζει την πίεση στα ελαστικά μου?????
Καλησπέρα φίλε μου να υποθέσω ότι μάλλον είσαι αυτοκινητιστής δηλαδή 4τροχος και όχι 2τροχος
συμφορουμίτης , διότι δεν θα έκανες την παραπάνω ερώτηση . Να υποθέσω ότι δεν σε έχει κλείσει ποτέ
κανένας αυτοκινητιστής αλλάζοντας κατεύθυνση ή φρενάροντας ξαφνικά να πάρει πελάτη , ή να τραβάει "τιμονιές" για να αποφεύγει τα σταματημένα εμπόδια χωρίς να σε δει , έτσι ώστε να σε αναγκάσει να φρενάρεις ανεβαίνοντας στο τιμόνι η να αλλάξεις λωρίδα ξαφνικά. Τώρα σκέφτεσαι να έχει λάθος πίεση μπροστά και να είναι γυαλί ή γλίτσα στο οδόστρωμα ; Ξέρεις τι είναι το 1 πράγμα που θα δει κάποιος από εμάς ; μάλλον το τεπόζιτο κάτω από κανένα αυτοκίνητο στην καλύτερη.
Αναφέρομαι για την Αθήνα πάντα γιατί η συμπρωτεύουσα μάλλον είναι σε καλύτερη μοίρα . Βέβαια για να
είμαι αντικειμενικός πολλοί από εμάς κάνουμε τις ταρζανιες - σφήνες αλλά αυτό είναι σε άλλο κεφάλαιο εδώ μιλάγαμε για ελαστικά χε.χε. χε.... :D
Σημ. Σίγουρα όλοι δεν οδηγούν το ίδιο , δυστυχώς όμως στην Ελλάδα δεν υπάρχει παιδεία , έχουν πάρει πολλοί νύχτα το δίπλωμα έχοντας ελλειπή μόρφωση γιαυτό και σκοτωνόμαστε στους δρόμους σαν τα κοτόπουλα .
JyapGR
-
Αν καποιος παρει Strada θα το παρει, οπως αναφερθηκε, για γρηγορα στροφηλικια.Αυτο σημαινει οτι θελει λαστιχα με σχετικα γρηγορη κορωνα τα οποια δουλευουν στις πιεσεις που προανεφερα.
Αν παλι η χρηση του δεν ειναι τα στροφηλικια γιατι να μην παρει το Trail και να του βαλει on-off λαστιχα, αλλα τα πλεον ασφαλτινα, που και παλι εχουν καλο κρατημα και στριβουν και ειναι και φθηνοτερα απο τα streetαδικα με την γρηγορη κορωνα?
Απλα απορια εκφερω και παντα φιλικα :bye:
Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες αλλά πρόσεξε μια διάφορα.
Στο strada μπορεί κάποιος να βάλει λάστιχα τα όποια είναι κατασκευασμένα-μελετημένα για ένα ελαφρύ 600αρι με 95 άλογα (hornet) γιατί απλά ταιριάζουν οι διαστάσεις. δεν ταιριάζουν όμως στον χαρακτήρα τις μηχανής .
Και τα λάστιχα αυτά ( για 600αρια με 95+) πραγματικά δεν δουλεύουν με χαμηλές πιέσεις(και ούτε είναι φτιαγμένα για κάτι τέτοιο) γιατί απλά τα 95 άλογα μπορούν να τα ζεστάνουν γρήγορα με υψηλές πιέσεις αλλά όχι τα 55 του strada
Εγώ από την άλλη πιστεύω ότι κριτήριο για το γρήγορο ζέσταμα της γόμας των ελαστικών είναι το συνολικό
βάρος μηχανής και αναβάτη σε συνδυασμό με την πίεση , η ιπποδύναμη της μηχανής έχει άμεση σχέση με τον δείκτη ταχύτητας του ελαστικού καί όχι με το ζέσταμα αυτών εκτός και εαν ξεκινάς με Burnout και κανεις στα
φανάρια endo .
-
Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες αλλά πρόσεξε μια διάφορα.
Στο strada μπορεί κάποιος να βάλει λάστιχα τα όποια είναι κατασκευασμένα-μελετημένα για ένα ελαφρύ 600αρι με 95 άλογα (hornet) γιατί απλά ταιριάζουν οι διαστάσεις. δεν ταιριάζουν όμως στον χαρακτήρα τις μηχανής .
Και τα λάστιχα αυτά ( για 600αρια με 95+) πραγματικά δεν δουλεύουν με χαμηλές πιέσεις(και ούτε είναι φτιαγμένα για κάτι τέτοιο) γιατί απλά τα 95 άλογα μπορούν να τα ζεστάνουν γρήγορα με υψηλές πιέσεις αλλά όχι τα 55 του strada
Αυτο που λες δεν το καταλαβα, δυστυχως.
Πως θα βαλει καποιος σε ζαντα Strada 180αρι λαστιχο? Γιατι το τελευταιο 600αρι που φοραγε 160αρι πισω ηταν το GPZ 550-pz 600 του '87.
Οσο για τον χαρακτηρα της μηχανης, του φιλου Βασιλη, που γραφει πιο πριν, επειδη το εχω δει το μηχανακι απο κοντα, οταν το πηρε φοραγε Pirelli Diablo που ειναι καθαρα streetαδικο λαστιχο.
Και πηγαμε μια βολτα Πατρα και μιλαμε εξυνε μασπιεδες με 150+ km/h.Αρα ο χαρακτηρας του, και σαν στησιμο αλλα και σαν ποιοτητα κατασκευης, ειναι street.
Δεν λεω οτι ειναι ss αλλα σιγουρα δεν ανηκει και στα sport touring οπως ειναι το TDM για παραδειγμα.
Απο κει και περα οπωσδηποτε παιζει μεγαλο ρολο η μεταχειριση που του κανει ο αναβατης του και σιγουρα θα το "στησει" το μηχανακι οπως τον βολευει αυτον καλυτερα και τον εξυπηρετει .
Περα απο αυτο ωστοσο καποια πραγματα δεν μπορουν να βγουν απο καποια ορια που καθοριστηκαν απο τον κατασκευαστη τους.Οπως λοιπον δεν μπορω φερ'ειπειν να κανω εντουρο με το Strada, ετσι και δεν μπορω να παρω ενα Pirelli Diablo 160/50/17 και να του βαλω 29psi μεσα, επειδη με ποναει η μεση μου στις λακουβες των Αθηναϊκων δρομων.
Εκει ηθελα να καταληξω εξ'αρχης και ζητω συγγνωμη αν παρεξηγηθηκα
:bye: :bye: :bye: :bye:
-
Περα απο αυτο ωστοσο καποια πραγματα δεν μπορουν να βγουν απο καποια ορια που καθοριστηκαν απο τον κατασκευαστη τους.Οπως λοιπον δεν μπορω φερ'ειπειν να κανω εντουρο με το Strada, ετσι και δεν μπορω να παρω ενα Pirelli Diablo 160/50/17 και να του βαλω 29psi μεσα, επειδη με ποναει η μεση μου στις λακουβες των Αθηναϊκων δρομων.
Εκει ηθελα να καταληξω εξ'αρχης και ζητω συγγνωμη αν παρεξηγηθηκα
:bye: :bye: :bye: :bye:
Θα διαφωνήσω φίλε μου γιατί θεωρώ ότι η Aprilia - Pirelli σίγουρα έχει κάνει πιο πολλές δοκιμές
από τους οδηγούς των strada και επιμένουν σε χαμηλές πιέσεις για το εν λόγω μηχανάκι .
Τώρα σε ότι αφορά το "κοπάνημα" σίγουρα το πρώτο που σκέφτεται κανείς είναι η πρόσφυση μετά τα ρουλεμάν και μετά την μέση του ,νομίζω με αυτή τη σειρά είναι σωστά .
Το ίδιο ελαστικό PIRELLI DIABLO σε SS σίγουρα θα θέλει πολύ περισσότερη πίεση αφού το SS είναι βαρύτερο
και έχει αλλο τύπο ανάρτησης .
Φιλικά
JyapGR :)
-
Εγω παντως βρηκα αυτο απο το Owners Manual του Strada και τα προτεινει η μαμα Aprilia
(http://i25.tinypic.com/2guei5f.jpg)
Απο 'κει και περα καθενα κανει αυτο που πιστευει καλυτερο για τον ιδιον
:bye: :bye: :bye:
-
Αν μπορείς σε παρακαλώ εξήγησε μου το γιατί ο ταρίφας μου κανονίζει την πίεση στα ελαστικά μου?????
Καλησπέρα φίλε μου να υποθέσω ότι μάλλον είσαι αυτοκινητιστής δηλαδή 4τροχος και όχι 2τροχος
συμφορουμίτης , διότι δεν θα έκανες την παραπάνω ερώτηση . Να υποθέσω ότι δεν σε έχει κλείσει ποτέ
κανένας αυτοκινητιστής αλλάζοντας κατεύθυνση ή φρενάροντας ξαφνικά να πάρει πελάτη , ή να τραβάει "τιμονιές" για να αποφεύγει τα σταματημένα εμπόδια χωρίς να σε δει , έτσι ώστε να σε αναγκάσει να φρενάρεις ανεβαίνοντας στο τιμόνι η να αλλάξεις λωρίδα ξαφνικά. Τώρα σκέφτεσαι να έχει λάθος πίεση μπροστά και να είναι γυαλί ή γλίτσα στο οδόστρωμα ; Ξέρεις τι είναι το 1 πράγμα που θα δει κάποιος από εμάς ; μάλλον το τεπόζιτο κάτω από κανένα αυτοκίνητο στην καλύτερη.
Αναφέρομαι για την Αθήνα πάντα γιατί η συμπρωτεύουσα μάλλον είναι σε καλύτερη μοίρα . Βέβαια για να
είμαι αντικειμενικός πολλοί από εμάς κάνουμε τις ταρζανιες - σφήνες αλλά αυτό είναι σε άλλο κεφάλαιο εδώ μιλάγαμε για ελαστικά χε.χε. χε.... :D
Σημ. Σίγουρα όλοι δεν οδηγούν το ίδιο , δυστυχώς όμως στην Ελλάδα δεν υπάρχει παιδεία , έχουν πάρει πολλοί νύχτα το δίπλωμα έχοντας ελλειπή μόρφωση γιαυτό και σκοτωνόμαστε στους δρόμους σαν τα κοτόπουλα .
JyapGR
Αμάν με κατάλαβες ……
Έχω ένα Renault clio 3000ccV6 μια BMW M3 E16 και είμαι ιδιοκτήτης τριών ταξί και άμα έχω κέφια παίρνω το ένα και κυνηγώ μηχανόβιους ….
Ας σοβαρευτούμε.
Δεν έχω καν αυτοκίνητο και συνειδητά η μηχανή είναι το μοναδικό μου μεταφορικό.(οδηγάω όμως αυτοκίνητο από τα 16 ).
Επειδή εξηγήθηκα και στο πρώτο ποστ που έγραψα ότι οι πιέσεις είναι γούστο καθενός , τρόπου οδήγησης και συνθηκών και σαφώς τύπου ελαστικών.
Από εκεί και περά στα ελαστικά που χρησιμοποιώ εγώ οποιαδήποτε πίεση πάνω από 28 στο εμπρός ελαστικό είναι απαγορευτική για κίνηση σε πόλη.
-
Εγω παντως βρηκα αυτο απο το Owners Manual του Strada και τα προτεινει η μαμα Aprilia
(http://i25.tinypic.com/2guei5f.jpg)
Απο 'κει και περα καθενα κανει αυτο που πιστευει καλυτερο για τον ιδιον
:bye: :bye: :bye:
Συνεπώς η μαμα aprilia προτείνει πολύ χαμηλότερες πιέσεις από αυτές που εμείς βάζουμε και από αυτές που εσύ θεωρείς υπερβολικά χαμηλές. Άρα τι να ακολουθήσουμε, τα 26/27 psi μπρος/πισω που προτείνει η aprilia, τα 33/36 psi που προτείνει η pirelli ή τα 29/33 που έχω βρει μετά από διαδρομές στην πόλη, σε εθνική οδό και ορεινό στροφιλίκι ότι αποτελούν τη χρυσή τομή ώστε να μην είναι ξεφούσκωτο το λάστιχο αλλά και να μην είναι νευρικό το μηχανάκι σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες ??? :thnk: :thnk: :thnk:
-
Αμάν με κατάλαβες ……
Έχω ένα Renault clio 3000ccV6 μια BMW M3 E16 και είμαι ιδιοκτήτης τριών ταξί και άμα έχω κέφια παίρνω το ένα και κυνηγώ μηχανόβιους ….
Ας σοβαρευτούμε.
Δεν έχω καν αυτοκίνητο και συνειδητά η μηχανή είναι το μοναδικό μου μεταφορικό.(οδηγάω όμως αυτοκίνητο από τα 16 ).
Επειδή εξηγήθηκα και στο πρώτο ποστ που έγραψα ότι οι πιέσεις είναι γούστο καθενός , τρόπου οδήγησης και συνθηκών και σαφώς τύπου ελαστικών.
Από εκεί και περά στα ελαστικά που χρησιμοποιώ εγώ οποιαδήποτε πίεση πάνω από 28 στο εμπρός ελαστικό είναι απαγορευτική για κίνηση σε πόλη.
Απόψεις φίλε μου απόψεις , από την άλλη αυτό που προσωπικά θεωρώ υπερβολικό είναι το ότι , από όλα τα γραφόμενα μου στο συγκεκριμένο θέμα που διάβασες , αναφέρθηκες σε μία λεπτομέρεια είναι αυτό που λέμε κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος . Όχι φίλε μου δεν πιστεύω ότι είναι γούστο του καθενός οι πιέσεις στα ελαστικά , τουλάχιστον ενός σοβαρά σκεπτόμενου (ας σοβαρευτούμε; ) και αυτό γιατί όταν προκαλέσουμε κάποιο τροχαίο συνήθως συμμετέχουν δύο , ο δεύτερος τι μας φταιει ; .
Τώρα για την τελική επίλογή σου στις πιέσεις συμφωνώ μαζί σου και εγώ αυτήν την στιγμή είμαι 29-30 Ε και
32-33 Π.
Καλές Βόλτες ... :bye: