APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Krysta στις Οκτώβριος 07, 2008, 08:39:07 πμ
-
ρωτάω γιατί δεν είμαι κ ο σχετικότερος άνθρωπος του πλανήτη...
έβαλα μπροστά να πάω στην δουλειά μου... ένδειξη SERVICE, περίεργος θόρυβος σαν να εξακολουθούσε να γυρνάει η μίζα...σβήνω...
αυτά! στη γωνία του σπιτιού μου....
την άφησα κ ήρθα στη δουλειά συνοδηγός σε άλλη μηχανή...
κ ρωτάω εγω τώρα... το έχει πάθει κανενας άλλος σε στράντα?
αν ναι, σας έβγαζε ένδειξη service..
έχει καμία σχέση με αυτό που γίνεται στα σίβερ?
Απο την ολιγόλεπτη ψυχραιμία που κράτησα πριν με κατακλύσουν τα νεύρα μου ...αναρωτήθηκα γιατί ο διακόπτης ήταν μέσα κ δεν είχε επανέρθει...γύρισα το κλειδί κάποια στιγμή κ πρίν πατήσω μίζα η μηχανή πήρε μπροστά (!)... το διακοπτάκι δεν είχε επανέλθει...
μετά ήρθε ο ξάδερφος, που με καρτερική υπομονή για να μη φυτιλιάσω μου εξηγούσε οτι δεν είναι τίποτα μάλλον..θα είναι απλό κ άλλα τέτοια..
κ πέρα απο τις παραπάνω ερωτήσεις για την ένδειξη SERVICE...επειδή τα νεύρα μου απέχουν μακράν απο την ηρεμία, αλλά κρατιέμαι για να γράψω το ποστ...
έχω πεντακόσιες δουλειές να κάνω σήμερα...κ πείτε μου εμένα τώρα με τα μικρά αυτά ασήμαντα "νάζια" (και όχι πρώτα) πως θα τις κάνω? (ρητορική είναι-σαφώς και δεν περιμένω απάντηση) :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
-
Φίλε δεν είναι τίποτα, απλά κόλλησε ο διακόπτης μέσα. Τράβα τον λίγο με το δάχτυλο και επανέρχεται. Φύσα τον με λίγο αέρα ή ρίξτου κανά υγρό να καθαρίσει. Την ένδειξη την βγάζει ενημερωτικά γιατί θεωρεί πως υπάρχει βλάβη.
-
Ξαδερφούλα σου ειπα και το πρωι που με ξυπνησες εντρομη οτι απο οτι είδα ειχε κολλησει το start/kill switch στην θεση οπου εδινε συνεχεια ρευμα και γυρναγε την μιζα!
WD40 λεγεται ο μαστορας(γνωστος και ως BILL) :P :tez:
Το μονο που με ανησυχησε ηταν οτι εβγαλε ενδειξη service και οχι για κανεναν αλλο λογο απλα αναρωτιεμαι στα shiver που εμενε η μιζα αναμμενη και καιγοταν δεν τους εβγαζε ενδειξη????Αν εβγαζε ενδειξη δεν την εβλεπαν ή η ενδειξη σημαινει κατι άλλο στην προκειμενη περιπτωση??
Απο προηγουμενη εμπειρια μου με το stradaki σου παντως (βλεπε διακοπτης flash που δεν εχει επαναφορα) πιστευω οτι ειναι θεμα ελατηριου επαναφορας του start/kill switch!
Καλημερα και καλα χιλιομετρα! :bye:
-
Μήπως έπλυνες την μηχανή πρόσφατα?
Όπως είπαν και τα παιδιά φύσηξε το λίγο και λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.
Την ένδειξη του σερβις την βγάζει επειδή καταλαβαίνει ότι συνεχίζει να γυρνάει η μίζα αφού παίρνει μπρος το μοτερ.
-
Φίλε δεν είναι τίποτα, απλά κόλλησε ο διακόπτης μέσα. Τράβα τον λίγο με το δάχτυλο και επανέρχεται. Φύσα τον με λίγο αέρα ή ρίξτου κανά υγρό να καθαρίσει. Την ένδειξη την βγάζει ενημερωτικά γιατί θεωρεί πως υπάρχει βλάβη.
έχω την αίσθηση ότι μιλάς σε κοπελιά φίλε.....!
-
Μήπως έπλυνες την μηχανή πρόσφατα?
Όπως είπαν και τα παιδιά φύσηξε το λίγο και λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.
Την ένδειξη του σερβις την βγάζει επειδή καταλαβαίνει ότι συνεχίζει να γυρνάει η μίζα αφού παίρνει μπρος το μοτερ.
Η μηχανη οντως εκανε παπα το παπι την Κυριακη :P, και μενα μου φαινεται φυσικο να βγαζει ενδειξη αφου γυρναει η μιζα αλλα στα υπολοιπα που εκαψαν την μιζα δεν εβγαζε ενδειξη?Αν δεν τους εβγαζε ενδειξη μηπως η ενδειξη προσπαθει να μας πει κατι αλλο? Αυτο ειναι το μονο κολλημα μου!
Θυμαται κανεις πως βλεπεις τα error codes??
Το βρισκεις μεσα απο το menu? Φανταζομαι οτι ο εγκεφαλος θα πρεπει να εχει καταγραψει την βλαβη οποτε διαβάζοντάς την θα βγαλουμε πιο ευκολα ακρη!
(Αντε μπας και βγαλω ακρη και της περασει της Κρυστας γιατι μπροστα της ταυρος εν υαλοπωλειο δεν πιανει μια!!!! :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:)
-
Μήπως έπλυνες την μηχανή πρόσφατα?
Όπως είπαν και τα παιδιά φύσηξε το λίγο και λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.
Την ένδειξη του σερβις την βγάζει επειδή καταλαβαίνει ότι συνεχίζει να γυρνάει η μίζα αφού παίρνει μπρος το μοτερ.
Η μηχανη οντως εκανε παπα το παπι την Κυριακη :P, και μενα μου φαινεται φυσικο να βγαζει ενδειξη αφου γυρναει η μιζα αλλα στα υπολοιπα που εκαψαν την μιζα δεν εβγαζε ενδειξη?Αν δεν τους εβγαζε ενδειξη μηπως η ενδειξη προσπαθει να μας πει κατι αλλο? Αυτο ειναι το μονο κολλημα μου!
Θυμαται κανεις πως βλεπεις τα error codes??
Το βρισκεις μεσα απο το menu? Φανταζομαι οτι ο εγκεφαλος θα πρεπει να εχει καταγραψει την βλαβη οποτε διαβάζοντάς την θα βγαλουμε πιο ευκολα ακρη!
(Αντε μπας και βγαλω ακρη και της περασει της Κρυστας γιατι μπροστα της ταυρος εν υαλοπωλειο δεν πιανει μια!!!! :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:)
Error code δεν εχω δει ποτέ, μπορεί να είναι στο κλειδωμένο μενου.
Επίσης κανένα στραντα δεν έχει κάψει μίζα και γενικά το σύμβολο του σερβις το βγάζει για ψιλου πήδημα. Όποτε, πραγματικά, δεν νομίζω οτι υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Κρυστα πάρε ένα σπρει αέρα και φύσα τον διακόπτη, και μετά βλέπεις :bye:
:bye:
-
Error code δεν εχω δει ποτέ, μπορεί να είναι στο κλειδωμένο μενου.
Επίσης κανένα στραντα δεν έχει κάψει μίζα και γενικά το σύμβολο του σερβις το βγάζει για ψιλου πήδημα. Όποτε, πραγματικά, δεν νομίζω οτι υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Κρυστα πάρε ένα σπρει αέρα και φύσα τον διακόπτη, και μετά βλέπεις :bye:
:bye:
Error code έχει στο Tuono, αλλά πρέπει να δώσεις τον κωδικό για να το δεις. Συνήθως μπορεί να το βγάλει από στιγμιαία πτώση της τάσης όπως μου το έκανε το πρωϊ που πήγα να βάλω μπροστα το δικό μου. Το diagnostics δεν έδειξε τίποτα.
-
(άντε μην πω τίποτα για τα aprilia τώρα... το γρουσόυζεψε και εχτές στα Posts η Κρύστα... :psdof: και μετά θα με δουλευει ο Βύρων... :psdof: :psdof: :psdof: )
-
:psdof: και μετά θα με δουλευει ο Βύρων... :psdof: :psdof: :psdof:[/size] )
:fask: :fask: :fask: :fask: :fask: καντεμόσαυρε....το πρωϊ που έβγαλε το Error στο όργανο σκέφτηκα ότι έπιασαν οι κατάρες που μου ρίχνεις επειδή δεν χαλάει το δικό μου :h22:
-
(άντε μην πω τίποτα για τα aprilia τώρα... το γρουσόυζεψε και εχτές στα Posts η Κρύστα... :psdof: και μετά θα με δουλευει ο Βύρων... :psdof: :psdof: :psdof: )
εγω τι γρουσούζεψα ????? :srry: :srry: :P
φταίω κιόλας? :cry: χα! καλό!! :ohmy: :P
:D
-
Ίδιο ακριβώς πρόβλημα πριν απο λίγο. Πήγα να βάλω μπρος, πήρε με τη μία και εμφάνιζε ένδειξη service, και ακουγόταν ένας περίεργος ήχος από την αριστερή πλευρά του μοτέρ. Έσβησα με κλειδί αμέσως και με το που ξαναγύρισα στην θέση που δίνει ρεύμα, έδινε μιζιές χωρίς να κάνω τίποτα, και έβγαζε την ίδια έδειξη. Έσβησα ξανά, τράβηξα λίγο προς τα έξω τον διακόπτη της μίζας ο οποίος όπως διαπίστωσα δεν είχε επανέλθει τελείως στην αρχική του θέση. Μετά ξαναέβαλα μπρος και όλα καλά. Ελπίζω με καθάρισμα όλα να είναι οκ.
-
Ίδιο ακριβώς πρόβλημα πριν απο λίγο. Πήγα να βάλω μπρος, πήρε με τη μία και εμφάνιζε ένδειξη service, και ακουγόταν ένας περίεργος ήχος από την αριστερή πλευρά του μοτέρ. Έσβησα με κλειδί αμέσως και με το που ξαναγύρισα στην θέση που δίνει ρεύμα, έδινε μιζιές χωρίς να κάνω τίποτα, και έβγαζε την ίδια έδειξη. Έσβησα ξανά, τράβηξα λίγο προς τα έξω τον διακόπτη της μίζας ο οποίος όπως διαπίστωσα δεν είχε επανέλθει τελείως στην αρχική του θέση. Μετά ξαναέβαλα μπρος και όλα καλά. Ελπίζω με καθάρισμα όλα να είναι οκ.
:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
ποιος ειναι γκαντέμης εδω μέσα?
μηπως να κανουμε κανενα ταμα??????
κατι για την Παναγία την leaderώτισσα διάβαζα χτές στο ποστ της εκδρομής σας την Κυριακή!!
καλέ μας κύριε Chris μήπως να μας την δανείζατε για λίγο?
τι παίζει σήμερα? :ohmy:
ελπίζω οτι με λίγο καθάρισμα θα φτιάξει...
-
:a008 :a008 :a008 :a008 :a008
Τα εχουμε ξαναπει , μην γινομαι ο κακος της... Aprilia ;)
Παλι ο γνωστος διακοπτης...
Παντως με υπομονη και σπρει επαφων (ΟΧΙ WD 40 ) ξεκολαει...
Και λιγη παραθεση προσωπικων εμπειριων ...
Στο μακρινο 96 (μπορει και 97 δεν ορκιζομαι) οταν ημουν κατοχος ,
ενος Piaggio Nrg βελτιωμενο στα σημεια (ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ :P) κατεβαινω να το βαλω μπροστα για την καθημερινη ,τραβατε με και ας κλαιω , διαδρομη προς το Πολυκλαδικο...
Ο Ιταλος ειχε αλλη αποψη , επιθυμοντας να συνεχεισει τον βραδινο του υπνακο!!!
Μανιβελιες μεχρι εξαντλισεως , μηνισκου,αλλα τιποτα...
Αυτοματο αρα σπρωξιμο ,δεν...
"Γαλλικα " και ενα αυθορμητο "λοου κικ" και χρατςςςς το πλαστικο (ημανα και αθλητης τοτες!!!)
Συμπερασμα......
ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΩΙ
-
Αυτά είναι προβλεπόμενα για τους διακόπτες σε όλα τα μηχανάκια αν τελικά είναι ο διακόπτης που μάλλον είναι.
Δεν κάνει να βάλεις WD40 γιατί έχει πολύ λάδι μέσα. Έτσι ενώ αρχικά θα βοηθήσει μετά θα κρατήσει όλη τη βρομιά κ θα κάνει τα πράγματα χειρότερα... Ο αέρας πάλι δε θα βοηθήσει γιατί δε φτάσει ποτέ στο σημείο κ δεν μπορεί να καθαρίσει την οξείδωση που προκαλεί το πρόβλημα στους διακόπτες.Το καλύτερο είναι να ρίξεις spray επαφών για ηλεκτρονικά. Πουλάνε όλα τα μαγαζιά με ηλεκτρονικά στυλ Κατουμά.Ένα εξαιρετικό είναι της Phillips σε κόκκινο δοχείο (καθαριστικό επαφών με λάδι). Αυτά καθαρίζουν δε χαλάνε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μέρος αν υπάρχει κ δεν αφήνουν να οξειδωθούν πάλι οι επαφές. Επίσης δεν αφήνει υπολείμματα λαδιού στο κλειδί κ πουθενά αλλού για να λερώνει. Είναι δοκιμασμένο χρόνια τώρα κ είναι άψογη λύση.
-
....Το καλύτερο είναι να ρίξεις spray επαφών για ηλεκτρονικά. Πουλάνε όλα τα μαγαζιά με ηλεκτρονικά στυλ Κατουμά.Ένα εξαιρετικό είναι της Phillips σε κόκκινο δοχείο (καθαριστικό επαφών με λάδι). Αυτά καθαρίζουν δε χαλάνε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μέρος αν υπάρχει κ δεν αφήνουν να οξειδωθούν πάλι οι επαφές. Επίσης δεν αφήνει υπολείμματα λαδιού στο κλειδί κ πουθενά αλλού για να λερώνει. Είναι δοκιμασμένο χρόνια τώρα κ είναι άψογη λύση.
:a016 grazie !
-
Αυτά είναι προβλεπόμενα για τους διακόπτες σε όλα τα μηχανάκια αν τελικά είναι ο διακόπτης που μάλλον είναι.
Δεν κάνει να βάλεις WD40 γιατί έχει πολύ λάδι μέσα. Έτσι ενώ αρχικά θα βοηθήσει μετά θα κρατήσει όλη τη βρομιά κ θα κάνει τα πράγματα χειρότερα... Ο αέρας πάλι δε θα βοηθήσει γιατί δε φτάσει ποτέ στο σημείο κ δεν μπορεί να καθαρίσει την οξείδωση που προκαλεί το πρόβλημα στους διακόπτες.Το καλύτερο είναι να ρίξεις spray επαφών για ηλεκτρονικά. Πουλάνε όλα τα μαγαζιά με ηλεκτρονικά στυλ Κατουμά.Ένα εξαιρετικό είναι της Phillips σε κόκκινο δοχείο (καθαριστικό επαφών με λάδι). Αυτά καθαρίζουν δε χαλάνε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μέρος αν υπάρχει κ δεν αφήνουν να οξειδωθούν πάλι οι επαφές. Επίσης δεν αφήνει υπολείμματα λαδιού στο κλειδί κ πουθενά αλλού για να λερώνει. Είναι δοκιμασμένο χρόνια τώρα κ είναι άψογη λύση.
+1
-
Αυτά είναι προβλεπόμενα για τους διακόπτες σε όλα τα μηχανάκια αν τελικά είναι ο διακόπτης που μάλλον είναι.
Δεν κάνει να βάλεις WD40 γιατί έχει πολύ λάδι μέσα. Έτσι ενώ αρχικά θα βοηθήσει μετά θα κρατήσει όλη τη βρομιά κ θα κάνει τα πράγματα χειρότερα... Ο αέρας πάλι δε θα βοηθήσει γιατί δε φτάσει ποτέ στο σημείο κ δεν μπορεί να καθαρίσει την οξείδωση που προκαλεί το πρόβλημα στους διακόπτες.Το καλύτερο είναι να ρίξεις spray επαφών για ηλεκτρονικά. Πουλάνε όλα τα μαγαζιά με ηλεκτρονικά στυλ Κατουμά.Ένα εξαιρετικό είναι της Phillips σε κόκκινο δοχείο (καθαριστικό επαφών με λάδι). Αυτά καθαρίζουν δε χαλάνε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μέρος αν υπάρχει κ δεν αφήνουν να οξειδωθούν πάλι οι επαφές. Επίσης δεν αφήνει υπολείμματα λαδιού στο κλειδί κ πουθενά αλλού για να λερώνει. Είναι δοκιμασμένο χρόνια τώρα κ είναι άψογη λύση.
+10000
-
Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο πράγμα μετά από πλύσιμο (το 1ο και τελευταίο πλύσιμο της μηχανής που δεν έβαλα μετά σπρέι επαφών στους διακόπτες), βάζω μπροστά - ένδειξη service, περίεργος θόρυβος - σβήνω με το kill switch, ξαναβάζω, τα ίδια....βρε από που ακούγεται βρε από που ακούγεται...ααααα από τη μίζα!!! Σπρώχνω το κουμπάκι που (προφανώς είχε κολλήσει) και επανέρχεται. Ξαναδοκιμάζω την διαδρομή του κουμπιού (με κλειστό το διακόπτη) και διαπιστώνω ότι κολλάει μέσα. Σπρέι επαφών, 4-5 πάτα ξεπάτα το κουμπί και όλα οκ. Έκτοτε μετά από πλύσιμο (η καμιά καλή βρόχα) ακολοθείται η ίδια διαδικασία με απότέλεσμα να μην επανεμφανιστεί το φαινόμενο. :D
Όσον αφορά τα error codes, πρόσβαση σ αυτά δίνει ο κωδικός 25973....τώρα κατά πόσο μπορούμε να καταλάβουμε τι και πως (οι μη γνώστες) είναι αλλουνού παπά....
-
Sorry ήταν πρωί και δεν πρόσεξα ότι ήταν κοπέλα,ελπίζω να βοήθησα.
-
thanks! όλοι βοηθήσατε, λίγο ή πολύ με αυτά που γράψατε...! :)
astra_21 μην ανησυχείς, τέτοια ώρα που έγραφα λογικό...
ο διακόπτης μετά το σπρευ παει λιγο καλύτερα, αλλα δεν επανέρχεται ακόμα...αλλοτε επανέρχεται κ άλλοτε οχι...
το προβλημα δε λύθηκε απλα ξέρω τουλάχιστον πως δεν είναι σοβαρο...
grazie!
-
thanks! όλοι βοηθήσατε, λίγο ή πολύ με αυτά που γράψατε...! :)
astra_21 μην ανησυχείς, τέτοια ώρα που έγραφα λογικό...
ο διακόπτης μετά το σπρευ παει λιγο καλύτερα, αλλα δεν επανέρχεται ακόμα...αλλοτε επανέρχεται κ άλλοτε οχι...
το προβλημα δε λύθηκε απλα ξέρω τουλάχιστον πως δεν είναι σοβαρο...
grazie!
Σου είναι δύσκολο να το λύσεις και να το καθαρίσεις?
Το είχα πάθει κι εγώ κάποτε στον πήγασο, κι αυτό έκανα, από τότε τίποτα. :D
-
Σου είναι δύσκολο να το λύσεις και να το καθαρίσεις?
Το είχα πάθει κι εγώ κάποτε στον πήγασο, κι αυτό έκανα, από τότε τίποτα. :D
τώρα εγώ να ρωτήσω...λύνεται έτσι απλά ή θα κάνω καμιά βλακεία κ θα παίζω παζλ με τα κομμάτια του διακόπτη μετά? :pray: τα χέρια μου ψιλοπιάνουν αλλά θα πάει και περίπατο η εγγύηση αν αρχίσω τα παζλ...σωστά?
-
Σου είναι δύσκολο να το λύσεις και να το καθαρίσεις?
Το είχα πάθει κι εγώ κάποτε στον πήγασο, κι αυτό έκανα, από τότε τίποτα. :D
τώρα εγώ να ρωτήσω...λύνεται έτσι απλά ή θα κάνω καμιά βλακεία κ θα παίζω παζλ με τα κομμάτια του διακόπτη μετά? :pray: τα χέρια μου ψιλοπιάνουν αλλά θα πάει και περίπατο η εγγύηση αν αρχίσω τα παζλ...σωστά?
Αν δεν είσαι σίγουρη μην το κανεις μόνη σου, ζήτα την βοήθεια του Πάνου (Πάνο δουλειές σου ανοίγω :D ).
Δεν είναι δύσκολο, νομίζω 2 βίδες έχει η πλαστική βάση απο κάτω και δεν χρειάζεται να αποσυνδέσεις καλώδια.
-
Αυτά είναι προβλεπόμενα για τους διακόπτες σε όλα τα μηχανάκια αν τελικά είναι ο διακόπτης που μάλλον είναι.
Δεν κάνει να βάλεις WD40 γιατί έχει πολύ λάδι μέσα. Έτσι ενώ αρχικά θα βοηθήσει μετά θα κρατήσει όλη τη βρομιά κ θα κάνει τα πράγματα χειρότερα... Ο αέρας πάλι δε θα βοηθήσει γιατί δε φτάσει ποτέ στο σημείο κ δεν μπορεί να καθαρίσει την οξείδωση που προκαλεί το πρόβλημα στους διακόπτες.Το καλύτερο είναι να ρίξεις spray επαφών για ηλεκτρονικά. Πουλάνε όλα τα μαγαζιά με ηλεκτρονικά στυλ Κατουμά.Ένα εξαιρετικό είναι της Phillips σε κόκκινο δοχείο (καθαριστικό επαφών με λάδι). Αυτά καθαρίζουν δε χαλάνε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μέρος αν υπάρχει κ δεν αφήνουν να οξειδωθούν πάλι οι επαφές. Επίσης δεν αφήνει υπολείμματα λαδιού στο κλειδί κ πουθενά αλλού για να λερώνει. Είναι δοκιμασμένο χρόνια τώρα κ είναι άψογη λύση.
+10000
και για να κάνω το συνηγορώ του διαβόλου...... ρε παιδιά το πάμε για σέρβις δεν πρεπη να στάξουν καμιά σταγόνα εκει μέσα η να μας ενημερώσουν να κάνουμε κάτι !! ??
-
και για να κάνω το συνηγορώ του διαβόλου...... ρε παιδιά το πάμε για σέρβις δεν πρεπη να στάξουν καμιά σταγόνα εκει μέσα η να μας ενημερώσουν να κάνουμε κάτι !! ??
Για να κάνω κι εγώ τον συνήγορο του "μηχανικού" και να πω πως,
όταν πάμε την μηχανή για ένα σέρβις σημαίνει ότι τις περισσότερες φορές είναι προγραμματισμένο (χιλιομετρικά) και είναι δεδομένα αυτά που θα γίνουν συμφωνα με τον κατασκευαστή.
Υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση σχετικά με τα σέρβις. Όταν ο μηχανικός παίρνει την μηχανή μας για την καθιερωμένη "συντήρηση-σέρβις" δεν είναι υποχρεωμένος να "κοιμηθεί" μαζί της όλη νύχτα, για να γνωριστούν, να ανταλλάξουν αποψεις, και να μάθει τα προβλήματα της.
Όταν πχ έχουμε επισημάνει ένα πρόβλημα και είμαστε στην τελική ευθεία για το σέρβις τότε του λέμε, και το φτιάχνει. Αν παρ' όλη την επισήμανση μας ο μηχανικός μας "γράψει" κανονικά τότε μπορούμε κι εμείς να τον "αδειάζουμε" κανονικά.
Αν όμως εμείς δεν είμαστε "κοντά" στην μοτοσυκλέτα μας, και όλες οι "βλάβες" που παθαίνει είναι από αδιαφορία δικιά μας (και δεν μιλάω για την krysta) τότε ο μηχανικός δε φταίει σε τίποτα επειδή δεν το προέβλεψε. Και είναι άδικο να ρίχνουμε το φταίξιμο σε εκείνον.
-
και για να κάνω το συνηγορώ του διαβόλου...... ρε παιδιά το πάμε για σέρβις δεν πρεπη να στάξουν καμιά σταγόνα εκει μέσα η να μας ενημερώσουν να κάνουμε κάτι !! ??
Για να κάνω κι εγώ τον συνήγορο του "μηχανικού" και να πω πως,
όταν πάμε την μηχανή για ένα σέρβις σημαίνει ότι τις περισσότερες φορές είναι προγραμματισμένο (χιλιομετρικά) και είναι δεδομένα αυτά που θα γίνουν συμφωνα με τον κατασκευαστή.
Υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση σχετικά με τα σέρβις. Όταν ο μηχανικός παίρνει την μηχανή μας για την καθιερωμένη "συντήρηση-σέρβις" δεν είναι υποχρεωμένος να "κοιμηθεί" μαζί της όλη νύχτα, για να γνωριστούν, να ανταλλάξουν αποψεις, και να μάθει τα προβλήματα της.
Όταν πχ έχουμε επισημάνει ένα πρόβλημα και είμαστε στην τελική ευθεία για το σέρβις τότε του λέμε, και το φτιάχνει. Αν παρ' όλη την επισήμανση μας ο μηχανικός μας "γράψει" κανονικά τότε μπορούμε κι εμείς να τον "αδειάζουμε" κανονικά.
Αν όμως εμείς δεν είμαστε "κοντά" στην μοτοσυκλέτα μας, και όλες οι "βλάβες" που παθαίνει είναι από αδιαφορία δικιά μας (και δεν μιλάω για την krysta) τότε ο μηχανικός δε φταίει σε τίποτα επειδή δεν το προέβλεψε. Και είναι άδικο να ρίχνουμε το φταίξιμο σε εκείνον.
στα πατάκια βαζη λαδάκι η γρασακη και θα σου απαντήσω
-
Για να κάνω κι εγώ τον συνήγορο του "μηχανικού" και να πω πως,
όταν πάμε την μηχανή για ένα σέρβις σημαίνει ότι τις περισσότερες φορές είναι προγραμματισμένο (χιλιομετρικά) και είναι δεδομένα αυτά που θα γίνουν συμφωνα με τον κατασκευαστή.
Υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση σχετικά με τα σέρβις. Όταν ο μηχανικός παίρνει την μηχανή μας για την καθιερωμένη "συντήρηση-σέρβις" δεν είναι υποχρεωμένος να "κοιμηθεί" μαζί της όλη νύχτα, για να γνωριστούν, να ανταλλάξουν αποψεις, και να μάθει τα προβλήματα της.
Όταν πχ έχουμε επισημάνει ένα πρόβλημα και είμαστε στην τελική ευθεία για το σέρβις τότε του λέμε, και το φτιάχνει. Αν παρ' όλη την επισήμανση μας ο μηχανικός μας "γράψει" κανονικά τότε μπορούμε κι εμείς να τον "αδειάζουμε" κανονικά.
Αν όμως εμείς δεν είμαστε "κοντά" στην μοτοσυκλέτα μας, και όλες οι "βλάβες" που παθαίνει είναι από αδιαφορία δικιά μας (και δεν μιλάω για την krysta) τότε ο μηχανικός δε φταίει σε τίποτα επειδή δεν το προέβλεψε. Και είναι άδικο να ρίχνουμε το φταίξιμο σε εκείνον.
+10000000
Αν δεν πουμε στον μηχανικο τι προβληματα εχει παρουσιασει ποτε "βηχει" πως "βηχει" ε μην περιμενουμε να ειναι και η Βιργινια Λεουση με την κρυσταλλινη σφαιρα!! :P
Βεβαια κατι σφιξυματα και κατι τζογους απο μπροστινα,καδενες,αλυσιδες κ αλλα μερη θα πρεπει να τα κανει απο μονος του και οχι να πεταει ενα τετρακιλο λαδι και off you go!
(οσο για της Κρυστας ,ενα θα πω, πολλα και μεγαλυτερα ξαδερφακια του πηγασου ντρεπονται να κατσουν διπλα του ακομα και στο φαναρι βλεποντας το να τα κοιτα υπεροπτικα :P)(ωρες ωρες πιανω και τον ευτο μου να το χαζευω και να μου τρεχουν τα σαλια :D τελικα τα factory εκτος απο πιο γρηγορα ειναι και πιο ομορφα!!!!)
-
Αν δεν είσαι σίγουρη μην το κανεις μόνη σου, ζήτα την βοήθεια του Πάνου (Πάνο δουλειές σου ανοίγω :D ).
Δεν είναι δύσκολο, νομίζω 2 βίδες έχει η πλαστική βάση απο κάτω και δεν χρειάζεται να αποσυνδέσεις καλώδια.
Για να κάνω κι εγώ τον συνήγορο του "μηχανικού" και να πω πως,
όταν πάμε την μηχανή για ένα σέρβις σημαίνει ότι τις περισσότερες φορές είναι προγραμματισμένο (χιλιομετρικά) και είναι δεδομένα αυτά που θα γίνουν συμφωνα με τον κατασκευαστή.
Υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση σχετικά με τα σέρβις. Όταν ο μηχανικός παίρνει την μηχανή μας για την καθιερωμένη "συντήρηση-σέρβις" δεν είναι υποχρεωμένος να "κοιμηθεί" μαζί της όλη νύχτα, για να γνωριστούν, να ανταλλάξουν αποψεις, και να μάθει τα προβλήματα της.
Όταν πχ έχουμε επισημάνει ένα πρόβλημα και είμαστε στην τελική ευθεία για το σέρβις τότε του λέμε, και το φτιάχνει. Αν παρ' όλη την επισήμανση μας ο μηχανικός μας "γράψει" κανονικά τότε μπορούμε κι εμείς να τον "αδειάζουμε" κανονικά.
Αν όμως εμείς δεν είμαστε "κοντά" στην μοτοσυκλέτα μας, και όλες οι "βλάβες" που παθαίνει είναι από αδιαφορία δικιά μας (και δεν μιλάω για την krysta) τότε ο μηχανικός δε φταίει σε τίποτα επειδή δεν το προέβλεψε. Και είναι άδικο να ρίχνουμε το φταίξιμο σε εκείνον.
+10000000
Αν δεν πουμε στον μηχανικο τι προβληματα εχει παρουσιασει ποτε "βηχει" πως "βηχει" ε μην περιμενουμε να ειναι και η Βιργινια Λεουση με την κρυσταλλινη σφαιρα!! :P
Βεβαια κατι σφιξυματα και κατι τζογους απο μπροστινα,καδενες,αλυσιδες κ αλλα μερη θα πρεπει να τα κανει απο μονος του και οχι να πεταει ενα τετρακιλο λαδι και off you go!
+100000000000000 για τους μηχανικούς
ξαδερφάκι, αντε πάλι σου 'φεξε!!! :P :P
ευχαριστώ Νίκο!
-
μιλάμε για ενα γνωστό <άγνωστο για μένα > ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ για άλλα τα μηχανάκια έτσι παιδιά ????
δεν ζητάω να κοιμηθεί μαζί της ... άλλα τα τόσο σύνηθες προβλήματα ...!!!! τόσο λάθος είμαι?
-
μιλάμε για ενα γνωστό <άγνωστο για μένα > ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ για άλλα τα μηχανάκια έτσι παιδιά ????
δεν ζητάω να κοιμηθεί μαζί της ... άλλα τα τόσο σύνηθες προβλήματα ...!!!! τόσο λάθος είμαι?
δε νομίζω οτι είσαι τόσο λάθος.. αν και έχασα λίγο το νόημα αυτού που γράφεις...
αυτό που λέμε όλοι μάλλον, απλά με άλλα λόγια, είναι πως ο μηχανικός, ναι είναι υπεύθυνος να κοιτάει βασικά πράγματα στη μηχανή σου όταν την πάς για σέρβις... αλλά απο την άλλη αν υπάρχουν μικροπροβλήματα στα οποία μπορεί να μην πέσει το μάτι του, θα πρέπει να του τα επισημάνεις εσύ...αν δεν του το πείς και αδιαφορήσεις εσύ τότε δε πρέπει να τα ρίχνεις στον μηχανικό, αν πάλι του πεις τι παίζει, ή καποιο προβληματισμό σου και σε "γράψει", τότε τον "αδειάζεις" και τελειώνει η σχέση σας εκει... :D
μάλλον αυτό είναι το γενικό συμπέρασμα, το οποίο μου φαίνεται και δίκαιο.. ;)
-
Ετσι ξεκινησε και εμενα ενα πρωι... ειχε κολλησει ο διακοπτης. τον λυνω επιτοπου τον φυσαω, τον ψεκαζω με σπραιυ επαφων και ολα καλα μεχρι και την επομενη μερα που μου το ξαναεκανε... ξανα σπραιυ, φυσημα, τιποτα... το παω στην aprilia και τελικα μετα απο 4 μερες τρελου ψαξηματος καταληξανε οτι ειναι ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ. 2 εβδομαδες τωρα περιμενω τον εγκεφαλο και ακομα να ερθει.. Για μενα αυτη η εταιρια ξοφλησε και εννοειται οτι μολις φτιαχτει θα το πουλησω κιολας.Γιατι οταν την μηχανη την χρεισημοποιω στην δουλεια μου και η εταιρεια δεν εχει ενα ανταλλακτικο για ενος χρονου μοντελο, τι αλλο να πω.... ειμαι με δανεικο μηχανακι 3 εβδομαδες... αυτο ειναι το παραπονο μου απο την APRILIA...
-
Ετσι ξεκινησε και εμενα ενα πρωι... ειχε κολλησει ο διακοπτης. τον λυνω επιτοπου τον φυσαω, τον ψεκαζω με σπραιυ επαφων και ολα καλα μεχρι και την επομενη μερα που μου το ξαναεκανε... ξανα σπραιυ, φυσημα, τιποτα... το παω στην aprilia και τελικα μετα απο 4 μερες τρελου ψαξηματος καταληξανε οτι ειναι ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ. 2 εβδομαδες τωρα περιμενω τον εγκεφαλο και ακομα να ερθει.. Για μενα αυτη η εταιρια ξοφλησε και εννοειται οτι μολις φτιαχτει θα το πουλησω κιολας.Γιατι οταν την μηχανη την χρεισημοποιω στην δουλεια μου και η εταιρεια δεν εχει ενα ανταλλακτικο για ενος χρονου μοντελο, τι αλλο να πω.... ειμαι με δανεικο μηχανακι 3 εβδομαδες... αυτο ειναι το παραπονο μου απο την APRILIA...
δηλαδή σου είπανε οτι έπαθε ο εγκέφαλος ζημιά απο τον διακόπτη της μίζας?? μήπως να γινόσουνα λίγο πιο συγκεκριμένος για να καταλάβουν κ οι υπόλοιποι κάτοχοι στράντα τι μπορεί να παιχτει/παίχτηκε?
by the way, welcome..απο οτι βλέπω δεν έχεις ξαναγράψει στο σάιτ. δε κοιτάς κ εδώ ? http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=1.0
:bye:
-
Τα ιδια σε shiver αλλα με καμενη μιζα.Τη περιμενω 10 μερες.Ελπιζω καποια μερα να ξυπνισουν.Ωραια το αλλαζεις. Τη παιρνεις?Φανταζωμαι οτι καποιος απο την εταιρια διαβαζει και ισος κατι να γινει.Τη να κανω?Κραταει το ριμαδι.
-
Φανταζωμαι οτι καποιος απο την εταιρια διαβαζει και ισος κατι να γινει.
Μην περιμένετε, "ΜΟΝΟ" να διαβάσει κάποιος από την απριλια αυτά που γράφετε εδώ.
Δεξιά της αρχικής σελίδας υπάρχει το e-mail της ApriliaHellas.
Στείλτε εκεί το πρόβλημα σας.
-
Θα παρακαλούσα ενα ενεργό μελος του φορουμ να δημοσιευσει την Επισημη απάντηση της Aprilia κατόπιν παραπόνων του. :thnk:
-
ξαδερφάκι έχεις πλάκα τελικά! :D
εμένα μου είπανε μετα το email που τους έστειλα πως θα προωθήσουν ( :hysterl έχουν χιούμορ πάντως) τις παρατηρήσεις που αφορούν τα προβλήματα που έβγαλε η μηχανή μου στα αντίστοιχα τμήματα του εργοστασίου στην ιταλία... έχει λιγο περισσότερο απο δύο εβδομάδες που το έχω στείλει...
τώρα, που το προώθησαν το email μη με ρωτήσετε... άγνωστο!!!
-
ξαδερφάκι έχεις πλάκα τελικά! :D
εμένα μου είπανε μετα το email που τους έστειλα πως θα προωθήσουν ( :hysterl έχουν χιούμορ πάντως) τις παρατηρήσεις που αφορούν τα προβλήματα που έβγαλε η μηχανή μου στα αντίστοιχα τμήματα του εργοστασίου στην ιταλία... έχει λιγο περισσότερο απο δύο εβδομάδες που το έχω στείλει...
τώρα, που το προώθησαν το email μη με ρωτήσετε... άγνωστο!!!
Η προώθηση ...γενικώς ως διαδικασία είναι δύσκολο πράγμα στις μέρες μας ...για σκεφτείτε το λιγο ...Ολόκληρη διαδικασία .
Τι προωθείς , πως το προωθείς ...γιατι το προωθείς ....τι νοημα εχει να το προωθήσεις ...ποιος ειναι ο σκοπός της προώθησης αυτής ....τελικα ποιο μπορεί να ειναι το αποτέλεσμα της προώθησης .....αυτος που το προωθεί τι σκοπό εχει ...εναντι της προώθησης ..
Πολλα ...και τόσα και αλλα τόσα ...μπορώ να πώ και να σκεφτώ ....
Γιαυτό λοιπον ο καθένας ειναι πολυ προσεκτικός ...σε οτι αφορά το θέμα " προώθηση " !!!
Γιαυτό λοιπον προωθείστε !!!! :D :D και το αιτημα σας θα εξεταστεί !!!
-
ξαδερφάκι έχεις πλάκα τελικά! :D
εμένα μου είπανε μετα το email που τους έστειλα πως θα προωθήσουν ( :hysterl έχουν χιούμορ πάντως) τις παρατηρήσεις που αφορούν τα προβλήματα που έβγαλε η μηχανή μου στα αντίστοιχα τμήματα του εργοστασίου στην ιταλία... έχει λιγο περισσότερο απο δύο εβδομάδες που το έχω στείλει...
τώρα, που το προώθησαν το email μη με ρωτήσετε... άγνωστο!!!
Κάποτε δεν είχαν καν email!! Το ότι απαντάνε είναι θετικό αν μη τι άλλο :P :P :P
-
Ετσι ξεκινησε και εμενα ενα πρωι... ειχε κολλησει ο διακοπτης. τον λυνω επιτοπου τον φυσαω, τον ψεκαζω με σπραιυ επαφων και ολα καλα μεχρι και την επομενη μερα που μου το ξαναεκανε... ξανα σπραιυ, φυσημα, τιποτα... το παω στην aprilia και τελικα μετα απο 4 μερες τρελου ψαξηματος καταληξανε οτι ειναι ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ. 2 εβδομαδες τωρα περιμενω τον εγκεφαλο και ακομα να ερθει.. Για μενα αυτη η εταιρια ξοφλησε και εννοειται οτι μολις φτιαχτει θα το πουλησω κιολας.Γιατι οταν την μηχανη την χρεισημοποιω στην δουλεια μου και η εταιρεια δεν εχει ενα ανταλλακτικο για ενος χρονου μοντελο, τι αλλο να πω.... ειμαι με δανεικο μηχανακι 3 εβδομαδες... αυτο ειναι το παραπονο μου απο την APRILIA...
δηλαδή σου είπανε οτι έπαθε ο εγκέφαλος ζημιά απο τον διακόπτη της μίζας?? μήπως να γινόσουνα λίγο πιο συγκεκριμένος για να καταλάβουν κ οι υπόλοιποι κάτοχοι στράντα τι μπορεί να παιχτει/παίχτηκε?
by the way, welcome..απο οτι βλέπω δεν έχεις ξαναγράψει στο σάιτ. δε κοιτάς κ εδώ ? http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=1.0
:bye:
Δεν ξερω αν επαθε ζημια ο εγκεφαλος απο τον διακοπτη, εγω ξερω οτι το μηχανακι εχθες εκλεισε 2 εβδομαδες στο συνεργειο και μου ειπανε εχθες να περιμενω αλλες 10 μερες.... το μηχανακι το χρησιμοποιω στην δουλεια μου και αυτες τις μερες ειμαι με δανεικο.... αν δεν ειχα αυτη την επιλογη θα μου πληρωνε η APRILIA να νοικιασω μηχανακι να κανω την δουλεια μου???? ρωταω εγω τωρα...
-
Κάποτε δεν είχαν καν email!! Το ότι απαντάνε είναι θετικό αν μη τι άλλο :P :P :P
εμένα, να πω την πικρή μου αλήθεια θα με ενδιέφερε περισσότερο να μου απαντήσουν πάνω σε αυτά που τους ρώτησα και όχι μόνο στο οτι απλά έλαβαν το email και το προωθούν..αλλά θα δούμε.. :)
εχεις δίκιο πάντως, είναι πρόοδος, δε μπορώ να πώ.. απο το καμία απάντηση στο "έστω το λάβαμε κ βλέπουμε τι θα το κάνουμε"... :P :P :P
-
Βολτούλα την κυριακη ..κάλο καιρό είχε ...κάποια στιγμή δεν πάμε να βάλουμε και λίγο βενζίνη σβήνω γεμίζω αστιακια με το παλικάρι αντίο. Δεν προλαβαίνω να φύγω παρατηρώ ενδηξη σέρβις προσπαθώ να καταλάβω τι έγινε... ΤΩΡΑ???? βγάζω το κράνος και παρατηρώ έναν ήχο σβήνω ΜΑΛΙΣΤΑΑΑΑ !!!!
ΒΑΖΩ πάλι ίδια κατάσταση... αλά ο ήχος είναι ο ίδιος με τις μίζας ( μαλών )
σβήνω και παίζω με τον διακόπτη
βάζω και ολλα οκ !!!!
έτυχε η κώδων ?
-
Κόλησε ο διακόπτης της μίζας.
-
Βολτούλα την κυριακη ..κάλο καιρό είχε ...κάποια στιγμή δεν πάμε να βάλουμε και λίγο βενζίνη σβήνω γεμίζω αστιακια με το παλικάρι αντίο. Δεν προλαβαίνω να φύγω παρατηρώ ενδηξη σέρβις προσπαθώ να καταλάβω τι έγινε... ΤΩΡΑ???? βγάζω το κράνος και παρατηρώ έναν ήχο σβήνω ΜΑΛΙΣΤΑΑΑΑ !!!!
ΒΑΖΩ πάλι ίδια κατάσταση... αλά ο ήχος είναι ο ίδιος με τις μίζας ( μαλών )
σβήνω και παίζω με τον διακόπτη
βάζω και ολλα οκ !!!!
έτυχε η κώδων ?
WD 40 και φύσημα με αέρα στον διακόπτη της μίζας...
το σπρέυ επαφών στον δικό μου διακόπτη δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ. το WD40 έλυσε το πρόβλημα με την πρώτη :D
-
σηκωνωμαι να το παω για σερβις σημερα,ολα κομπλε..κανω το σερβις κ με το που πληρωνω(αδρα παντα..)κ παω να φυγω,να τα μας..κολλαγε ο διακοπτης..2 χρονΙΑ Το εχω πρωτη φορα το κανει..εντελως απροιδοποιητα βεβαια..ουτε μια φορα δε το χε κανει..το πλακωσαμε στα σπρευ κ τα λιπαντικα κ δεν ελεγε με τπτ να ξεκολισει..μετα απο πολλη ωρα κ εκνευρισμο επανηλθε..αυτο το wd40 τι ειναι κ που το βρισκουμε?wurth ειναι?
-
σηκωνωμαι να το παω για σερβις σημερα,ολα κομπλε..κανω το σερβις κ με το που πληρωνω(αδρα παντα..)κ παω να φυγω,να τα μας..κολλαγε ο διακοπτης..2 χρονΙΑ Το εχω πρωτη φορα το κανει..εντελως απροιδοποιητα βεβαια..ουτε μια φορα δε το χε κανει..το πλακωσαμε στα σπρευ κ τα λιπαντικα κ δεν ελεγε με τπτ να ξεκολισει..μετα απο πολλη ωρα κ εκνευρισμο επανηλθε..αυτο το wd40 τι ειναι κ που το βρισκουμε?wurth ειναι?
Αν επιτρέπεται ποιο σέρβις έκανες και πόσο σου κόστισε?
Το WD40 θα το βρείς (μεταξύ άλλων) στο praktiker, είναι το πιο γνωστό αντισκωριακό σπρέυ και πραγματικά κάνει θαύματα σε πολλές και διάφορες περιπτώσεις. Άσχετα από την μηχανή, κάθε σπίτι χρειάζεται ένα....(ούτε δικό μου να ήτανε τέτοια διαφήμηση... :D)
-
σηκωνωμαι να το παω για σερβις σημερα,ολα κομπλε..κανω το σερβις κ με το που πληρωνω(αδρα παντα..)κ παω να φυγω,να τα μας..κολλαγε ο διακοπτης..2 χρονΙΑ Το εχω πρωτη φορα το κανει..εντελως απροιδοποιητα βεβαια..ουτε μια φορα δε το χε κανει..το πλακωσαμε στα σπρευ κ τα λιπαντικα κ δεν ελεγε με τπτ να ξεκολισει..μετα απο πολλη ωρα κ εκνευρισμο επανηλθε..αυτο το wd40 τι ειναι κ που το βρισκουμε?wurth ειναι?
δεν είναι wurth. σύμφωνα με το επίσημο σάιτ έχει καταγεγραμμένες πάνω απο 2000 χρήσεις.. :ohmy: :ohmy:
σπρέυ είναι που προστατεύει απο διάβρωση και σκουριά, διαπερνάει κολλημένα μερη, απομονώνει/εκτοπίζει την υγρασία που μπορεί να σου δημιουργεί πρόβλημα στον διακόπτη ας πούμε και έχει χρήση λιπαντικού. επίσης το WD-40 είναι εξαιρετικό για καθαρισμό λιπαρών ουσιών βλ.γράσσα, λάδια κλπ...
...και επειδή ο διακόπτης απο οτι καταλαβαίνω έχει κάποιο ελατηριάκι μέσα (που τον επαναφέρει στην αρχική του θέση αφού τον πατήσεις) ο οποίος μετά απο βροχή μπορεί να σε αφήσει για τον άλλο κόσμο, για να τον επαναφέρεις στη ζωή παίρνεις το σπρέυ απο χρωματοπωλείο, praktiker ή οτι άλλο μαγαζί σου έρθει ότι έχει τέτοια σπρέυ κ λίγο αρκεί για να σου κάνει δουλειά...
www.wd40.com
-
σηκωνωμαι να το παω για σερβις σημερα,ολα κομπλε..κανω το σερβις κ με το που πληρωνω(αδρα παντα..)κ παω να φυγω,να τα μας..κολλαγε ο διακοπτης..2 χρονΙΑ Το εχω πρωτη φορα το κανει..εντελως απροιδοποιητα βεβαια..ουτε μια φορα δε το χε κανει..το πλακωσαμε στα σπρευ κ τα λιπαντικα κ δεν ελεγε με τπτ να ξεκολισει..μετα απο πολλη ωρα κ εκνευρισμο επανηλθε..αυτο το wd40 τι ειναι κ που το βρισκουμε?wurth ειναι?
Αν επιτρέπεται ποιο σέρβις έκανες και πόσο σου κόστισε?
Το WD40 θα το βρείς (μεταξύ άλλων) στο praktiker, είναι το πιο γνωστό αντισκωριακό σπρέυ και πραγματικά κάνει θαύματα σε πολλές και διάφορες περιπτώσεις. Άσχετα από την μηχανή, κάθε σπίτι χρειάζεται ένα....(ούτε δικό μου να ήτανε τέτοια διαφήμηση... :D)
εκανα το μικρο των 35.000 χμ μονο λαδια αλλαξα..75ε
ευχαριστω για τις πλιροφοριες.ακουγεται πολυ χρισιμο οντως..αυριο κι ολας θα το αγορασω..μ επεισες αμεσως.καλος πωλητης..παιρνεις τπτ μπονους απο την εταιρια?? :D