APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: shrek στις Οκτώβριος 18, 2009, 01:52:14 μμ
-
Και λεγανε για ηλεκτρολογικα και δεν τους πιστευα καλα να παθω, πιο παλια ειχε καει το ντουϊ στην κλειδαρια τωρα σβινει οταν γυρνας το τιμονι.
Οπως παντα αυτα γινονται παρασκευη βραδυ για να μην μπορεις να κανεις κατι. παω να ξεπαρκαρω οταν πηγενα τελιως δεξια το τιμονι εσβινε η μηχανη γ@μω το κερατο μου λεω δεν πειραζει ειναι τερμα αρα θα μπορεσω να την παω και σημερα το πρωι λιγο ποτισμενος μετα απο ξενυχτι ξεχασα το προβλημα και παω να την παρω και βλεπω οτι γενικευτηκε και στις 2 μεριες και χωρις να το παω τερμα αρα πρεπει να βρω τροπο να την παω για σερβις και γαμ*σε μας. Τι λετε να επαθε μηπως και την συνεφερω για να την παω? Παλι το ντουϊ??
-
Σίγουρα κεντρικός διακόπτης ή το καλώδιό του (ντουϊ;;!! :-) )
Όσοι το πάθαμε στον παλιό πήγασο, ξεριζώσαμε τα καλώδια από το πίσω μέρος του "ντουιου" και τα ενώσαμε με κάποιο τρόπο (μονώνοντας τη σύνδεση για να μην ακουμπήσει πουθενα στο σασί) μέχρι να φτάσουμε στο συνεργείο. Κάτι ανάλογο πρέπει να γίνεται και στο δικό σου, με τη διαφορά ότι ίσως πρέπει να δώσεις έναν κωδικό για το immobilizer για να παρει μπρος χωρις το κλειδι. θα σου πουνε οι κάτοχοι.
-
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝ ΑΓΧΟΝΕΣΑΙ!!!....ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΦΙΛΟΣ......ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ...ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΑΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΛΙΓΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!..ΑΠΛΑ ΞΙΒΙΔΩΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΚΑΛΟΔΙΩΣΗ....ΚΑΠΟΙΟ-Α ΚΑΛΩΔΙΟ-Α ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΟ-Α 'Η ΦΘΑΡΜΕΝΟ-Α......ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ....ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΟ ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΝΩΝΕΙΣ,ΤΟ ΚΟΛΛΑΣ ΜΕ ΚΑΛΑΪ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟΝΕΙΣ...ΑΝ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΦΘΑΡΜΕΝΟ...ΑΠΛΑ ΜΩΝΟΣΕ ΤΟ!!!...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ!!!!
-
Σίγουρα είναι κεντρικός διακόπτης.
Πήγαινε άλλαξε τον γρηγορότερο γιατί θα ξεκολλήσει τελείως από στιγμή σε στιγμή (για την ασφάλεια σου δλδ).
Από ότι βλέπω είσαι ακόμα στην εγγύηση οπότε πάλι καλά. Βάλε και ένα ρελεδάκι (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2788.0) να το ξεχάσεις το θέμα.
:bye: :bye:
-
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝ ΑΓΧΟΝΕΣΑΙ!!!....ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΦΙΛΟΣ......ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ...ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΑΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΛΙΓΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!..ΑΠΛΑ ΞΙΒΙΔΩΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΚΑΛΟΔΙΩΣΗ....ΚΑΠΟΙΟ-Α ΚΑΛΩΔΙΟ-Α ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΟ-Α 'Η ΦΘΑΡΜΕΝΟ-Α......ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ....ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΟ ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΝΩΝΕΙΣ,ΤΟ ΚΟΛΛΑΣ ΜΕ ΚΑΛΑΪ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟΝΕΙΣ...ΑΝ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΦΘΑΡΜΕΝΟ...ΑΠΛΑ ΜΩΝΟΣΕ ΤΟ!!!...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ!!!!
Φίλε αλεξ αν θες μην γράφεις με κεφαλαία :bye:
Βασικά το πιο πιθανό είναι να έχει αρχίσει να ξεκολλάει το καλωδιακι από το κάτω μέρος του διακόπτη. Με καλάι δεν κάνεις δουλειά γιατί ξανα ξεκολάει (αποδεδειγμένα). Αφού είσαι στην εγγύηση για μένα καλύτερα να μην βάλεις χέρι (για θέμα ασφάλειας και πάλι).
Φιλικά :bye: :bye: :bye:
-
το επιβαιβεωνω κ εγω,μιας και εννοειται πως το εχω παθει κ εγω..κεντρικος διακοπτης ειναι..εγω αλλαξα το κατω μερος μεσα στην εγγυηση και απο τοτε ειμαι κομπλε..
-
ειναι το καλωδιο κατω απο τον διακοπτη οποτε το κουναω κανει η χανει επαφη, και λεω εγω τωρα την ειχα παει για σερβις και μου αλαξανε το ρελε πριν 1 μηνα θα επρεπε να συμβαινει αυτο τωρα?? και ειναι και ενος ετους η μηχανη δηλαδη μετα τι??
και μηπως ειναι τρομερα επικινδυνο να συμβαινει αυτο οταν την καβαλας, η καθε φορα πρεπει να παιζουμε την ζωη μας κορωνα γραμματα αμα θα συμβει κατι??
δυστυχως εχω απογοητευτει απο την ολη κατασταση
-
ειναι η μια επαφη μεσα στο διακοπτη,που κραταει το κυκλωμα κλειστο οταν εχεις το μηχανακι να δουλευει..λιωνει εκει και δεν παταει καλα..οποτε αν κουνας το καλωδιο απο κατω,καπως κανει επαφη..αλλα θελει επειγωντως αλλαγη...ειναι αρκετα επικυνδινο.
-
την ειχα παει για σερβις και μου αλαξανε το ρελε πριν 1 μηνα
Ποιο ρελέ σου είχαν αλλάξει?
-
ουπς λαθος οχι ρελε, ντουϊ κατω απο την μιζα
σορρυ για το λαθος αλλα δεν ξερω και πολλα
-
ουπς λαθος οχι ρελε, ντουϊ κατω απο την μιζα
σορρυ για το λαθος αλλα δεν ξερω και πολλα
Προφανώς εννοεί το καβούκι κάτω από τον διακόπτη. Αν δεν βάλει όμως και ρελέ πριν τον διακόπτη οι επαφές του ξανακόβονται και με το νέο καβούκι όπως όλοι γνωρίζουμε.
-
σωστο αυτο που λες,και χρειαζεται,απλα να πω πως δεν ειναι και 100% σιγουρο οτι θα ξανακοπουν,εγω ειχα βαλει το κατω μερος στην εγγυηση και απο τοτε που αλλαχτηκε εως σημερα,κανα 3αρι χρονια δλδ,δε μου χει κανει το παραμικρο..
-
Χα χα εγω στον παλιο πηγασσο μολις εστριβα δεξια εσβηναν τα φωτα αλλα οχι η μηχανη. Κι εμενα η κλειδαρια... Τωρα αναβει η μεγαλη σκαλα οταν παταω τερμα συμπέκτη! Αληθεια... Χαχα :ohyes:
-
Κυριακή απογευμα πριν ξεκινήσω για δουλεια μου εκανε κι εμενα παρομοιο προβλημα, με το που στριβω το τιμόνι εσβηνε η τροφοδοσια και σε ολη τη μηχανη δεν αναβε τπτ.Νομιζω πως είναι το ρελε του κεντρικου διακόπτη που δεν πατάει καλά, γιατι το ζορισα με το βαλε βγαλε στη πυλωτη, τερμα δεξια κ αριστερα το τιμονι (οχι οτι δικαιολογειται). Κακη επαφη στο ρελέ, ισως τα κολήσω τα καλώδια με κοληση... οπως και να εχει επειδή ο πήγασος δεν είναι αξιόπιστος... αύριο θα πάω να πάρώ το cbf το 125.
-
ουπς λαθος οχι ρελε, ντουϊ κατω απο την μιζα
σορρυ για το λαθος αλλα δεν ξερω και πολλα
Προφανώς εννοεί το καβούκι κάτω από τον διακόπτη. Αν δεν βάλει όμως και ρελέ πριν τον διακόπτη οι επαφές του ξανακόβονται και με το νέο καβούκι όπως όλοι γνωρίζουμε.
Αυτό!
(http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?action=dlattach;topic=213.0;attach=29839;image)
Περισσότερα εδώ:
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=213.msg915#msg915
Κι εδώ:
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2788.0
-
Κι εγω ειχα παθει ακριβως το ιδιο προβλημα, το καλωδιο που εφτανε στο διακοπτη ηταν κοντο με αποτελεσμα μολις εστριβα το τιμονι δεξια τεντωνοταν το καλωδιο και εσβηνε η μηχανη, τελικα αλλαξαμε το κατω μερος του διακοπτη και ολα οκ :kalo: τωρα.
-
τελικα πηγα την μηχανη και μου το εφτιαξε (ετσι ειπε) και οτι γινετε λογω μεγαλης ωμικης αντιστασης και οτι ειναι συχνο προβλημα του πηγασου,
ακομα μου ειπε οτι απο μεσα νοεμβρη και μετα θα φερει ενα ρελεδακι απο ιταλια
και θα το εχει σε αποκλειστικοτητα και οτι με αυτο θα λυθουν τα προβληματα.(πολιτικος ενα πραγμα)
καποιες φορες ακομα μου το κανει και δεν μπορω να κανω κατι αλλο απο το να περιμενω,
αλλα ας σημειωθει εκτος απο υγρασια κοντερ εχει προβλημα και εκει που ειναι πολυ σημαντικο γιατι αν καπου χρειαστεις γκαζι
και δεν το εχεις μπορει να αποβει μοιραιο και ολοι οι υποψηφιοι αγοραστες να το γνωριζουν πριν αγορασουν!
-
ακομα μου ειπε οτι απο μεσα νοεμβρη και μετα θα φερει ενα ρελεδακι απο ιταλια
και θα το εχει σε αποκλειστικοτητα και οτι με αυτο θα λυθουν τα προβληματα.
Αποκλειστικότητα από την Ιταλία; ρε το ιερό τέρας της ηλεκτρονικής!! Μπράβο του!! :P
-
Σε ποιον μηχανικό το πήγες?
-
τελικα πηγα την μηχανη και μου το εφτιαξε (ετσι ειπε) και οτι γινετε λογω μεγαλης ωμικης αντιστασης και οτι ειναι συχνο προβλημα του πηγασου,
ακομα μου ειπε οτι απο μεσα νοεμβρη και μετα θα φερει ενα ρελεδακι απο ιταλια
και θα το εχει σε αποκλειστικοτητα και οτι με αυτο θα λυθουν τα προβληματα.(πολιτικος ενα πραγμα)
καποιες φορες ακομα μου το κανει και δεν μπορω να κανω κατι αλλο απο το να περιμενω,
αλλα ας σημειωθει εκτος απο υγρασια κοντερ εχει προβλημα και εκει που ειναι πολυ σημαντικο γιατι αν καπου χρειαστεις γκαζι
και δεν το εχεις μπορει να αποβει μοιραιο και ολοι οι υποψηφιοι αγοραστες να το γνωριζουν πριν αγορασουν!
Φίλε μου άλλαξε μηχανικό άμεσα ..... :dry:
:bye: :bye: :bye:
-
τελικα πηγα την μηχανη και μου το εφτιαξε (ετσι ειπε) και οτι γινετε λογω μεγαλης ωμικης αντιστασης και οτι ειναι συχνο προβλημα του πηγασου,
ακομα μου ειπε οτι απο μεσα νοεμβρη και μετα θα φερει ενα ρελεδακι απο ιταλια
και θα το εχει σε αποκλειστικοτητα και οτι με αυτο θα λυθουν τα προβληματα.(πολιτικος ενα πραγμα)
καποιες φορες ακομα μου το κανει και δεν μπορω να κανω κατι αλλο απο το να περιμενω,
αλλα ας σημειωθει εκτος απο υγρασια κοντερ εχει προβλημα και εκει που ειναι πολυ σημαντικο γιατι αν καπου χρειαστεις γκαζι
και δεν το εχεις μπορει να αποβει μοιραιο και ολοι οι υποψηφιοι αγοραστες να το γνωριζουν πριν αγορασουν!
αυτος δεν ειναι μηχανικος ειναι σωτηρας!!!!! :tez:
και απο σωτηρες χορτασαμε ... ο επομενοοοοοοοοοοος
-
Όντς αυτός ο μηχανικός πρέπει να τιμηθεί.Shrek θα ήθελα να ξέρω αν το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει.
-
δυστυχως σημερα ξανααντιμετωπισα το ιδιο προβλημα :(
λιγο θελω να το δωσω...
-
file gia olla yparxoyn oristikes lyseis arkei na paw opou kai oi perissoteroi apo emas.
den katalavaino giati exeis ksenerosei toso gia to poio oraio provlima tis mixanis
(oraio epidei einai ftinei kai aukoli i lysei)
-
γιατι πολυ απλα φοβαμαι απο εδω και περα
και σκεφτομαι αν συμβει και μεινω πανω στην στροφη και με φανε λαχανο
ή κανω εναν ελιγμο σβυσει και παλι με πατησει κανα αμαξι
μονο και μονο η σκεψη οτι μπορει να σβισει οταν εισαι εκτεθιμενος ειναι τρομακτικη
-
συμφωνω με ολα αυτα που λες..απλα ο διακοπτης εινια το πιο απλο απο τα προβληματακια μας..αν το φτιαξεις ξεμπερδεψες..
το χω ετσι εδω και 2μισι χρονια και δεν ειχα κανενα προβλημα..
τωρα..εσυ αποφασιζεις..