APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Θανάσης στις Σεπτέμβριος 24, 2006, 08:38:30 μμ
-
Γειά σας παιδιά. Έχω ένα strada με 8500 χιλιόμετρα και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: στα 8000 ξαφνικά άρχισε να γλυστράει απότομα στις αριστερές στροφές. Στην αρχή νόμισα οτι φτάει το λάστιχο αλλά όταν έφτασα σπίτι μου είδα οτι το προστατευτικό αλυσίδας είχε φύγει εντελώς από την πίσω βίδα και έβρισκε στον τροχό. Επίσης είχε φαγωθεί σε ένα σημείο από την αλυσίδα. Θεώρησα οτι δεν είχαν σφιχτεί καλά οι βίδες και το ξαναέβαλα. Λίγες ημέρες μετά σε μια βόλτα στη βόρεια Εύβοια κόντεψα να πέσω σε μια αριστερή στροφή καθώς έφυγε πάλι το προστατευτικό και βρήκε στο λάστιχο (στο σημείο που το βρήκε το έσκαψε...). Τώρα το έχω βγάλει εντελώς (και δεν ενδιαφέρομαι να το ξαναβάλω) αλλά υποψιάζομαι ότι το πρόβλημα παραμένει, και φοβάμαι μήπως η αλυσίδα είναι που βρίσκει στον τροχό. Μήπως μπορεί κανείς να βοηθήσει γιατί πλέον φοβάμαι να την οδηγήσω;
(Την πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο και μου είπαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά εγώ δεν πιστεύω οτι μεσα σε 5 ημέρες οι βίδες έφυγαν απο κραδασμούς-που δεν έχει κιόλας)
Ευχαριστώ και ελπίζω να μην κούρασα...
-
Thanasis έγραψε:
Γειά σας παιδιά. Έχω ένα strada με 8500 χιλιόμετρα και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:
...............................................................................
...............................................................................
Ευχαριστώ και ελπίζω να μην κούρασα...
Καλως ήρθες στο site και καλές βόλτες. :-D
Κάνε λίγο υπομονή μέχρι να δουν το ποστ σου κάποιοι
που έχουν το ίδιο μοντέλο η κάποιοι που...γνωρίζουν ;-) και
Θα πάρεις τις απαντήσεις σου! :-D
-
δεν εχω ακουσει φιλε θαναση να ξανασυμβει κατι παρομοιο.
για να σου δωσω μια απαντηση θα πρεπει να το δω
-
Θέλεις να ανεβάσω κάποια φωτογραφία ή να στη φέρω κάπου να τη δείς; Επίσης παρατήρησα οτι ο οδηγός της αλυσίδας έχει φθαρεί από την εσωτερική μεριά (προς την ανάρτηση) - αυτό σημαίνει οτι η αλυσίδα κάποια στιγμή πήγε προς τη ρόδα;
-
Thanasis έγραψε:
Θέλεις να ανεβάσω κάποια φωτογραφία ή να στη φέρω κάπου να τη δείς; Επίσης παρατήρησα οτι ο οδηγός της αλυσίδας έχει φθαρεί από την εσωτερική μεριά (προς την ανάρτηση) - αυτό σημαίνει οτι η αλυσίδα κάποια στιγμή πήγε προς τη ρόδα;
Εγώ θα έλεγα να ανέβαζες και καμιά φωτό να το δούνε οι ενδιαφέροντες, άσχετα αν θα το δει ο Βασίλης ;-)
-
Άν βρώ καμμιά ψηφιακή, θα ανεβάσω φωτογραφίες το απόγευμα
-
Δυστυχώς, δεν μπορώ να βρω ψηφιακή για να ανεβάσω φωτογραφίες. Πάντως σήμερα είδα σημάδια από το γράσσο που έβαλα χθές πάνω στην άκρη του τροχού και δεδομένου οτι αυτό το γράσσο δεν πετάει (ζάντα, ψαλίδι είναι καθαρά), η αλυσίδα με κάποιον τρόπο πρέπει να βρίσκει στον τροχό. Βασίλη πού μπορώ να στη φέρω και πότε;
-
...η συνέχεια
Αφού κάθησε μια εβδομάδα περίπου σε εξουσιοδοτημένο aprilia, το συμπέρασμα του μηχανικού είναι οτι δεν έχει τίποτα το μηχανάκι και έφταιγε το "προβληματικό" τέντωμα της αλυσίδας που είχα κάνει. Εφ' όσον τεντώθηκε η αλυσίδα "επιστημονικά" την πήρα από το συνεργείο και φυσικά το πρόβλημα παραμένει. Η απόδειξη οτι η αλυσίδα βρίσκει φαίνεται στις φωτογραφίες που επισυνάπτω (τα άσπρα "πράγματα" είναι μονωτική ταινία την οποία χρησιμοποίησα για να μαρκάρω το χτύπημα της αλυσίδας). Επίσης φαίνονται τα κοψίματα στο λάστιχο και τα σημάδια από το λευκό γράσσο. Η aprilia φυσικά δεν απαντάει στο e-mail που της έστειλα και εγώ άν παραμείνω όρθιος θα προσπαθήσω να την πάω στον bill...
-
απο τις φωτο που βλεπω μηπως το προβλημα σου βρισκεται στο λαστιχο ή στη ζαντα ή στα κεντρα του τροχου ή και στα τρια;για τσεκαρε τα.αυτο στο λεω γιατι θεωρητικα οταν στριβεις αριστερα το πανω μερος του λαστιχου τεινει προς την αλυσιδα και οχι το αντιστροφο.
-
Κι' εγώ πιστεύω οτι το πρόβλημα βρίσκεται στον τροχό και όχι στην αλυσίδα. Παρ' όλα αυτά, η μηχανή έχει τα εργοστασιακά λάστιχα με την κανονική πίεση και καμμία πτώση για να πείς οτι στράβωσε η ζάντα κλπ.
-
Thanasis έγραψε:
Κι' εγώ πιστεύω οτι το πρόβλημα βρίσκεται στον τροχό και όχι στην αλυσίδα. Παρ' όλα αυτά, η μηχανή έχει τα εργοστασιακά λάστιχα με την κανονική πίεση και καμμία πτώση για να πείς οτι στράβωσε η ζάντα κλπ.
μηπως υπαρχει αστοχια υλικου απο το εργοστασιο;
-
Το κοιταω... το ξανακοιτάω... πολυ εντυπωση μου κανει το πρόβλημά σου φίλε και ακόμα περισσότερο απο την στιγμη που ειδα οτι έχεις και δισκόφρενο... γιατι και εγω λέω οτι η ζαντα φταιει κατα 99%,αλλα απο την στιγμη που το δισκόφρενο ειναι βιδωμένο πανω στην ζάντα θα ειχες περίεργη "συμπεριφορά" και στο πισω φρενο.
Καταλαβαινεις τι θέλω να πω... αν "στραβωνει/στριβει" η ζάντα πανω στην αλυσιδα, δεν θα γινοταν και το ίδιο με τον δίσκο πανω στην δαγκάνα?
Βέβαια υπάρχει και η περίπτωση να σου δημιουργεί το πρόβλημα το ίδιο το φρενο. Να ειναι κατι στραβο, δαγκάνα ή δίσκος και πατόντας φρένο να στριβει την ροδα πανω στην αλυσιδα.
Το σίγουρο ειναι οτι απο την στιγμη που στριβει η ροδα πανω στον άξονα, τα ρουλεμάν μεσα ειναι για πεταμα.
Πρεπει ομως να τσεκαρεις καλα αν τα ρουλεμαν και μονο φταινε ή κατι άλλο δημιουργησε το προβλημα. Και παλι... δεν θα άκουγες κανα θορυβο απο την πισω ροδα οταν τσουλαγες σιγα.
Σημειωσε οτι αν το μηχανάκι ειναι εγγυηση (που θα ειναι) θα πρέπει να σου αλλάξουν και λάστιχο τσαμπα.
-
Δεν έχω παρατηρήσει τίποτα με το πίσω φρένο εκτός από ένα τρίξιμο που κάνει άν πατηθεί πολύ σε χαμηλή ταχύτητα, αλλά πολλά φρένα τρίζουν...
Νομίζω οτι ο τροχός βρίσκει σε αλλαγές κατεύθυνσης με ταυτόχρονο άνοιγμα ή κλείσιμο του γκαζιού, αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρος. Όσο για την εγγύηση που λές, κι' εγώ έτσι θέλω να πιστεύω.
-
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ με ένα RSV 1000 Mille και τελικά ήταν το ελαστικό που είχα αλλάξει... μετά από 3000 χιλ είχε γίνει παντόφλα... και επειδή ήταν πολύ κοντά στην αλυσίδα... η αλυσίδα εύρισκε πάνω του...
-
Thanasis έγραψε:
Δεν έχω παρατηρήσει τίποτα με το πίσω φρένο εκτός από ένα τρίξιμο που κάνει άν πατηθεί πολύ σε χαμηλή ταχύτητα, αλλά πολλά φρένα τρίζουν...
Νομίζω οτι ο τροχός βρίσκει σε αλλαγές κατεύθυνσης με ταυτόχρονο άνοιγμα ή κλείσιμο του γκαζιού, αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρος. Όσο για την εγγύηση που λές, κι' εγώ έτσι θέλω να πιστεύω.
Oχι να μην πιστευεις... ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ;-)
Αυτο δεν μπορει να θεωρηθεί φυσιολογική φθορά.
Τωρα σε ποια φαση εισαι? το κινηγάς? Αντε να μάθουμε ντε :-D
Μια ακόμα ποιο τραβηγμένη περίπτωση ειναι το ψαλίδι... δηλ τα ρουλεμάν του να τα έχουν δει ολα και να "παιζει" στα γκάζια με το γνωστό αποτέλεσμα, αλλα αν επαιζε κατι τετοιο θα ειχες κιάλλα συμπτωματα κατα την οδήγηση... χλωμό το βλέπω να ειναι.
-
Δεν νομίζω οτι είναι το λάστιχο, δεν βλέπω τίποτα περίεργο σ'αυτό.
Δεν μπόρεσα όμως να το δω αυτή την εβδομάδα λόγω φόρτου εργασίας. Θα προσπαθήσω από Δευτέρα να δω τον bill μήπως μου λύσει το πρόβλημα, γιατί σε συνεργείο (εξουσιοδοτημένο) την έχω ήδη πάει - χωρίς αποτέλεσμα όπως γράφω και παραπάνω.
-
Παιδιά, μήπως μπορεί να μου πεί κάποιος με Pegaso strada τί διαστάσεις έχει το "μαμα" πίσω λάστιχό του; Εμένα έχει 160/60 αλλά στην έκθεση μοτοσυκλέτας είδα οτι έχουν 150/60. Την ίδια διάσταση είχαν και κάτι BWM που φορούσαν τις ίδιες ζάντες...
-
Παιδιά, μήπως μπορεί να μου πεί κάποιος με Pegaso strada τί διαστάσεις έχει το "μαμα" πίσω λάστιχό του; Εμένα έχει 160/60 αλλά στην έκθεση μοτοσυκλέτας είδα οτι έχουν 150/60. Την ίδια διάσταση είχαν και κάτι BWM που φορούσαν τις ίδιες ζάντες...
160/60 ZR 17 69W ή εναλλακτικά 160/60 R 17 69 H, 150/60 ZR 17 66W, 150/60 R 17 66H σύμφωνα με το owners manual
:bye:
-
OK, ξέρω τι γράφει το owners manual, απλά ζητάω από ιδιοκτήτες να μου πουν τι διαστάσεις τους έχουν βάλει στην πραγματικότητα.