APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: kosmaskou στις Οκτώβριος 16, 2009, 02:17:31 μμ

Τίτλος: πλεονεκτηματα μονοκυλινδρο;
Αποστολή από: kosmaskou στις Οκτώβριος 16, 2009, 02:17:31 μμ
σαν κατοχος ενος πηγασου strada γνωριζω οτι καποια απο τα βασικα του μειονεκτηματα οφειλονται στο γεγονος οτι ειναι μονοκυλινδρο. το πηγασακι λοιπον εχει κραδασμους, σκορτσαρει πολυ και χρειαζεται συμπλεκταρισμα συνεχεια. μερικες φορες με τρελένει. παω με 40 km με δευτέρα και το μηχανακι ζητάει αλλαγη. βαζω τρίτη και μετά το νοιωθω να κλοτσαει και να ζηταει παλι 2α. θα ηθελα λοιπον να ρωτησω αν ξερει κανεις ποια ειναι και τα πλεονεκτηματα μιας μονοκυλινδρης μοτοσυκλετας. στο θεμα του κοστους δεν ειμαι σιγουρος οτι υπαρχει μεγαλη διαφορα αλλα αν ξερει καποιος το κοστος συντηρησης του pegaso σε σχεση με versys transalp, v strom κτλ ας πει. ευχαριστω
Τίτλος: Απ: πλεονεκτηματα μονοκυλινδρο;
Αποστολή από: Tasman στις Οκτώβριος 16, 2009, 02:30:19 μμ
Δεν ξέρω αν σε βοηθάει, αλλά το Yamaha XT660 που είχα (μονοκύλινδρο) με το Dorsoduro που έχω (δικύλινδρο) έχουν περίπου ίδιο κόστος συντήρησης.

Ακόμη π.χ. και στα μπουζί, στο ΧΤ άλλαζα 1 ανά 10.000χλμ., το Dorsoduro θέλει 2 αλλά ανά 20.000χλμ. Άσε που το ΧΤ με τα σκορτσαρίσματα ήθελε αλυσίδα - γρανάζια ανά 20.000χλμ. (είναι βέβαια και μάπα η ΟΕ αλυσίδα της Yamaha).
Τίτλος: Απ: πλεονεκτηματα μονοκυλινδρο;
Αποστολή από: road spirit στις Οκτώβριος 16, 2009, 02:42:33 μμ
... αν ξερει κανεις ποια ειναι και τα πλεονεκτηματα μιας μονοκυλινδρης μοτοσυκλετας. στο θεμα του κοστους δεν ειμαι σιγουρος οτι υπαρχει μεγαλη διαφορα αλλα αν ξερει καποιος το κοστος συντηρησης του pegaso σε σχεση με versys transalp, v strom κτλ ας πει. ευχαριστω
σε θέμα κόστους συντήρησης δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά. Αυτό όμως είναι και σχετικό απο το πόσο σε χρεώνει μάστορας για τα εργατικά. Σε σέρβις του δικού μου πέγκασο μου είχαν ζητηθεί 80 ευρώ για εργασία, και σε άλλο μάστορα για ακριβώς τα ίδια πράγματα, αμοιβή 120 ευρώ ....

απο εκεί και πέρα, παίζουν ρόλο τα διαστήματα σέρβις (πχ το μάνουαλ γράφει στο πέγκασο βαλβίδες κάθε 20.000 χλμ, στο τρανσαλπ κάθε 12.000), το τι ποιότητας αναλώσιμα χρησιμοποιείς (άλλο κόστος να βάζεις ορυκτέλαιο με 6 ευρώ/ λίτ, άλλο αμα έχεις κόλλημα και γουστάρεις φουλ συνθετικό με 15 ευρώ/ λιτ) κλπ κλπ κλπ

Από τα 2,5 χρόνια που το κράτησα το πέγκασο trail, δεν θα έλεγα ότι έχει ακριβό κόστος συντήρησης. Για τα δικά μου δεδομένα είναι νορμάλ.

Το μειονέκτημα του όσον αφορά το κόστος χρήσης είναι η κατανάλωση του (προσωπική μου άποψη)...
 :bye:
 
Τίτλος: Απ: πλεονεκτηματα μονοκυλινδρο;
Αποστολή από: Cris στις Οκτώβριος 17, 2009, 12:03:58 πμ
το καλό άμα κολλήσει είναι οτι αλλάζεις μόνο ενα κύλινδρο και οχι όλους!!!
ΧΑΧΑΧαχΑΧαχΑχαΧαΧαχΑ
πλακιτσα!
το σκορτσαρισμα στα μονοκυλινδρα στρώνει με γρανάζι και λίγο πιο τεντωμένη αλυσίδα!