APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: geopgr στις Σεπτέμβριος 18, 2007, 01:22:09 μμ

Τίτλος: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: geopgr στις Σεπτέμβριος 18, 2007, 01:22:09 μμ
Καλησπέρα συνοδοιπόροι.
Σήμερα έκανα το σέρβις των 5000 χιλ. στην αγαπημένη μου. Επίσης μετά από αρκετό ψάξιμο στο φόρουμ (και στο νετ), άλλαξα φίλτρο αέρα (K&N) και μπουζί (NGK CR7EIX iridium). Ένας από τους μηχανικούς μου είπε ότι αυτά τα μπουζί δεν κάνουν για τέτοιους κινητήρες λόγω διαφορετικού ρεύματος, τάσης κτλ..., ενώ στην ερώτηση μου εαν υπάρχει περίπτωση να διμιουργηθεί πρόβλημα στον κινητήρα μου απάντησε αρνητικά. Είναι κάποιος που έχει παρατηρήσει κάτι "κακό" με συγκεκριμένου τύπου μπουζί; Επίσης (προς bill  η ερώτηση) υπάρχει περίπτωση να κάνουμε "κακό" στον κινητήρα; Τα δικά μου συμπεράσματα -όσον αφορά τη συμπεριφορά- μόλις κάνω κάποια χλμ.

Cheers
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: bill στις Σεπτέμβριος 19, 2007, 07:33:02 πμ
δεν υπαρχει τετοιο σεναριο ουτε στην πιο τρελη μας σκεψη.

μπορει να κανει κακο στον κινητηρα ενα λαθος μπουζι.λαθος μπουζι ομως δεν θεωρειτε το να βαλεις του ιδιου τυπου αλλα με διαφορετικο νουμερο θερμοαπαγωγης,δηλαδη εαν εσυ εβαζες CR8E αντι για CR7E που ειναι το μαμα.

εαν βαλεις ομως C7HSA το οποιο μπαινει κανονικα εκει θα εχεις προβλημα.

εγω συνιθιζω να χρησιμοποιω στα strada k trail CR8EK που ειναι δυακιδα κ λογω της κατασκευης του,ο σπινθηρας δημιουργειτε παραλληλα σε σχεση με το μπουζι ,η εναυση ξεκινα καθετα σε σχεση με την θεση του μπουζι

ενα μπουζι απο ευγενες μεταλο (πλατινα η ιριδιο) εχει καλυτερη αγωγιμοτητα ,συνεπως κ πιο δυνατο κ ποιοτικο ρευμα κ διπλασια η και τριπλασια αντοχη.

υπαρχει κ το σεναριο οτι λογο ακριβων μεταλλων που χρησιμοποιουντε αλλα κ τις περιορισμενες εφαρμογες του λογο κοστους,ειναι αδυνατο να βρεις μπουζι ιμιτασιον οποτε ελαχιστοποιουντε οι πιθανοτητες να πεσεις σε αστοχια υλικου κακης ποιοτητας
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: yannis650 στις Σεπτέμβριος 19, 2007, 12:35:47 μμ
Τελικά επιτυγχάνεται κάτι με φίλτρο αέρα Κ&Ν και μπόυζί ιριδίου όσον αφορά τα σκασίματα της εξάτμισης και τα κενά στο injection? Υπάρχουν μειονεκτήματα απο μια τέτοια αλλαγή (π.χ. αυξημένη κατανάλωση)? Ποιό είναι το κόστος του φίλτρου και του μπουζί?
Αυτές οι λίγες ερωτήσεις προς το παρόν καθώς το σκέφτομαι ακόμα... :D :D
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: dragan στις Σεπτέμβριος 19, 2007, 02:56:09 μμ
Με CR9EIX KGK που εβαλα προσφατα θα εχω προβλημα? Μου ειπαν οτι κανει για το strada........
Οσον αφορα τα σκασιματα και την οικονομια , τα μεν πρωτα εχουν μιωθει αισθητα ενω γεμίζω ρεζερβουαρ στα 235-240 Km.
Να προσθεσω ομως οτι προσφατα  ρυθμισα το μειγμα στον bill, οποτε μαλλον σε αυτον οφειλεται και οχι στην αλλαγη  μπουζι
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: MouZ στις Σεπτέμβριος 19, 2007, 03:20:56 μμ
και κατι ακομα...  :thnk:καθε ποσα χλμ ειναι καλο να αλλαζουμε το μπουζι?
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: SKIER στις Σεπτέμβριος 19, 2007, 05:19:11 μμ
Το μπουζι που κανει τη διαφορα ειναι αυτο της Torquemaster,το αλλαζεις καθε 100.000χλμ,σε συνδιασμο με φιλτρο Κ&Ν εχεις αλλο μηχανακι.Δεν ξερω εαν ο Bill γνωριζει σχετικα,μιλαω απο προσωπικη πειρα. :ohyes:
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Σεπτέμβριος 19, 2007, 08:09:17 μμ
Το μπουζι που κανει τη διαφορα ειναι αυτο της Torquemaster,το αλλαζεις καθε 100.000χλμ,σε συνδιασμο με φιλτρο Κ&Ν εχεις αλλο μηχανακι.Δεν ξερω εαν ο Bill γνωριζει σχετικα,μιλαω απο προσωπικη πειρα. :ohyes:

Κάθε 100.000 !!??  :ohmy:

Πόσο στιχοίζει?
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: SKIER στις Σεπτέμβριος 19, 2007, 08:30:40 μμ
90,00 Ευρω κανει το κιτ οπως το βλεπεις και 6,00 Ευρω τα μεταφορικα απο Ιταλια.Εαν θελεις σκετο μπουζι πρεπει να κανεις ειδικη παραγγελια,πρεπει να κοστιζει γυρω στα 25,00  :bye:Ευρω.
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: geopgr στις Σεπτέμβριος 20, 2007, 10:11:35 πμ
Τελικά επιτυγχάνεται κάτι με φίλτρο αέρα Κ&Ν και μπόυζί ιριδίου όσον αφορά τα σκασίματα της εξάτμισης και τα κενά στο injection? Υπάρχουν μειονεκτήματα απο μια τέτοια αλλαγή (π.χ. αυξημένη κατανάλωση)? Ποιό είναι το κόστος του φίλτρου και του μπουζί?
Αυτές οι λίγες ερωτήσεις προς το παρόν καθώς το σκέφτομαι ακόμα... :D :D

Μέχρι ώρας οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι οι εξής: Τα σκασίματα έχουν μειωθεί (αλλά όχι τελείως), και παρατήρησα λίγο καλύτερη απόκριση στο γκάζι στην "προβληματική" περιοχή 3000-4000. Από κατανάλωση είναι νωρίς ακόμα να πω. Όσον αφορά το κόστος, το φίλτρο μου κόστισε 65€ και το μπουζί 14€.
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Σεπτέμβριος 20, 2007, 10:21:50 πμ
Τελικά επιτυγχάνεται κάτι με φίλτρο αέρα Κ&Ν και μπόυζί ιριδίου όσον αφορά τα σκασίματα της εξάτμισης και τα κενά στο injection? Υπάρχουν μειονεκτήματα απο μια τέτοια αλλαγή (π.χ. αυξημένη κατανάλωση)? Ποιό είναι το κόστος του φίλτρου και του μπουζί?
Αυτές οι λίγες ερωτήσεις προς το παρόν καθώς το σκέφτομαι ακόμα... :D :D

Μέχρι ώρας οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι οι εξής: Τα σκασίματα έχουν μειωθεί (αλλά όχι τελείως), και παρατήρησα λίγο καλύτερη απόκριση στο γκάζι στην "προβληματική" περιοχή 3000-4000. Από κατανάλωση είναι νωρίς ακόμα να πω. Όσον αφορά το κόστος, το φίλτρο μου κόστισε 65€ και το μπουζί 14€.

Με ΚΝ έχω δει διαφορά στα κενά στις μεσαίες, επίσης ανοίγει γενικά πιο απροβλημάτιστα στις χαμηλές
Στην κατανάλωση δεν ειδα ουσιαστική διαφορά

Τουλάχιστον το φίλτρο (γιατι για το μπουζι δεν ξέρω) αξίζει η αλλαγή, αν θυμάμαι καλά το είχα πληρώσει 45-50Ε 

 :bye:
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: MouZ στις Σεπτέμβριος 20, 2007, 02:38:22 μμ
sorry αλλα δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι με φιλτρα τυπου k&n θα δει διαφορα στην αποδοση...η μονη διαφορα ειναι οτι δεν θα το αλλαξεις ποτε μιας και καθαριζεται.. αντε κ μισο αλογο... :dry:
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Σεπτέμβριος 20, 2007, 08:33:15 μμ
sorry αλλα δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι με φιλτρα τυπου k&n θα δει διαφορα στην αποδοση...η μονη διαφορα ειναι οτι δεν θα το αλλαξεις ποτε μιας και καθαριζεται.. αντε κ μισο αλογο... :dry:

Εγώ πάντως νομίζω οτι είδα διαφορά (όχι τοσο στην απόδοση αλλα στην γενική συμπεριφορα), ειδικα στα κενα στις χαμηλες που ταλαιπωρουν τους κατοχους του strada/trail  :bye:
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Απρίλιος 15, 2008, 06:42:15 μμ
Με CR9EIX KGK που εβαλα προσφατα θα εχω προβλημα? Μου ειπαν οτι κανει για το strada........

Ξέρετε αν το CR9E είναι συμβατό με τον πήγασο? :bye:
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: @topos στις Μάρτιος 26, 2017, 04:02:17 πμ
Και εγω ειπα σημερα να δω σε τι κατασταση ειναι το φιλτρο και το μπουζι.

Το φιλτρο ειχε μπλε πλαστικο περιβλημα και κατι σαν μεταλικη σιτα απο την μερια του κινητηρα.
Δεν ηταν και καινουργιο αλλα δεν φαινοτανε και πολυ ταλαιπωρημενο/βρωμικο, του κανα ενα σκουπισμα με ηλεκτρικη παντως..

Το μπουζι τωρα το εβγαλα μερικες photo->

(https://preview.ibb.co/hWZd6F/IMG_20170325_180555.jpg)

(https://preview.ibb.co/b5zBRF/IMG_20170325_180601.jpg)

(https://preview.ibb.co/fFD5mF/IMG_20170325_180607.jpg) (https://ibb.co/hopd6F)

(https://preview.ibb.co/hWZd6F/IMG_20170325_180555.jpg)

Και οπως βλεπετε ειναι CR8E και οχι CR7E οπως προτεινει η aprilia.

Να το αλλαξω λετε?
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: bros400pgm στις Μάρτιος 26, 2017, 01:04:22 μμ
Η αξια του ειναι 7-8€ και σου ειναι αγνωστο ποσο εχει δουλεψει. Πετα το, βαλε αυτο που προτεινει η aprilia. ;)
Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: @topos στις Μάρτιος 26, 2017, 03:30:27 μμ
Η αξια του ειναι 7-8€ και σου ειναι αγνωστο ποσο εχει δουλεψει. Πετα το, βαλε αυτο που προτεινει η aprilia. ;)

Δικιο εχεις, αλλα θα υπεθετα μιας κ δεν ειναι το εργοσταιακο κ το μηχανακι εχει κανει 16.000 χλμ ολα και ολα, πως λογικα θα εχει κανει στην χειροτερη ~6000χλμ το συγκεκριμενο μπουζι.

Το ερωτημα ειναι λοιπον ιριδιου η απλο για την αλλαγη?


Τίτλος: Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
Αποστολή από: faraway στις Μάρτιος 26, 2017, 04:10:48 μμ
Ιριδίου ,


και άστο εκεί για 50000 χλμ  :D