APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Spiros Paleo στις Απρίλιος 04, 2021, 09:48:12 μμ
-
Καλησπερα και παλι παιδια, σημερα εκανα το δευτερο γεμισμα στο trail μου, (11,6 λιτρα πηρε) το λαμπακι αναψε στα 140 χλμ (απο το πρωτο γεμισμα) αλλα με οσα εχω διαβασει εδω μου φανηκαν λιγα.
Να τονισω οτι εχει βγει απο γενικο service, λαδια, φιλτρα, βαλβιδες κλπ, και εχει μπει και εγκεφαλο για τσεκ, ολα δειχνουν οτι δουλευει σωστα, και ο μηχανικος το ιδιο λεει...
Αν εχει τυχει σε καποιον κατι αναλογο και μπορει να δωσει τα "φωτα" του θα ημουν ευγνωμων...
Ευχαριστω εκ των προτερων.
-
λογικά είναι πολύ ψηλα το co.
πόσο είναι? μήπως το είδες?
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν ξερω καν τι ειναι το co, πως το βρισκεις αυτο?
-
μπορει να αναψε και απλα,νωρις το λαμπακι.
-
Η κατανάλωση εξαρτάται και από τις διαδρομές που κάνεις.
Για παράδειγμα, αν κάνεις συχνά διαδρομές των 10χλμ πήγαινε- έλα, με φανάρια και συχνά σταματήματα ξεκινήματα και συμπλεκταρίσματα
τσιμπάει αρκετά εως πολύ. Με όλα τα παραπάνω εγώ στο strada μου έχω δει καταναλώσεις 8L/100χλμ. Για να μην πω παραπάνω.
Το κανονικό βέβαια που βλέπω είναι 6-6,5 μέσα στην πόλη και 4,5-5 εκτός.
Γενικά πάντως ο πήγασος δεν είναι και από τα πιο οικονομικά μηχανάκια σε αυτήν την κατηγορία.
-
Σίγουρα όπως λέει και ο P αν είσαι όλη την ώρα σταματά ξεκινά τσιμπάει αρκετά. Εγω θα σου πω ομως ότι ο πηγασος είναι ευπαθής στη μ#^%*+# βενζίνη. Δεν είναι λίγες οι φορες που έχω πάρει τον Πήγασο από σέρβις και ενώ στα 2 πρώτα γεμίσματα βγάζω 180+ χλμ, μετά γεμίζω από κάπου μη δοκιμασμένα και αρχίζω να έχω κατανάλωση 4κυλινδρου... και δε στρώνει μετά με τιποτα μέχρι να την πάω στο γιατρό της...
-
Ισχύει αυτό με τις βενζίνες. Επίσης δυσκολεύεται και στην εκίνηση όταν έχει πάρει μάπα βενζίνη.
Κάτι άλλο που σε εμένα έχει δουλέψει, είναι να το βγάλεις να ξεκαπνίσει. Τι εννοώ... Βγάλ΄ το σε ανοιχτό δρόμο (π.χ Συγγρού ή Κηφισό) και ανοιξε το λιγάκι.
Κατα πάσα πιθανότητα η κατανάλωση θα επανέλθει στα φυσιολογικά.
-
Σας ευχαριστω παιδια, σε πρωτη φαση εκανα αυτο που με συμβουλευσε ο "Pegasakidis" και ρυθμισα το CO απο +13 στο -10 και περιμενω να δω πως θα παει αυτη την φορα στην καταναλωση, θα σας ενημερωσω σε μια εβδομαδα περιπου διοτι λογο της καταστασης δεν κανω πολλα χλμ...
-
Εγω έχω καταλάβει πως αυτό το CO το ρυθμίζει ο μηχανικός όταν κανεις το σέρβις των 10.000 χλμ. Δεν είμαι μηχανικός και δεν ξέρω με βάση ποιες παραμέτρους το ρυθμίζει αλλά οποτε το έχω συζητήσει με τον μάστορα, μου έχει πει ότι μπορώ να το πειραξω ίσως λίγο πάνω λίγο κάτω, αλλά από το +13 στο -10 μου φαίνεται παρα πολύ. ο μάστορας που στο έκανε σέρβις τι σου λέει; είναι εμπιστοσυνησ; Μηπως να πάρεις μια δεύτερη γνώμη; είσαι Αθήνα;
-
όταν αγόρασα την δική μου ήταν ρυθμισμένη από μηχανικό στο μείον 30 και το χρώμα του μπουζίου ήταν άσπρο...
το κατέβασα στο μείον 8 κ τώρα δουλεύει άψογα κ το χρώμα από το μπουζί είναι σωστό.
δεν είναι μεγάλη διαφορά αυτό το νούμερο, σίγουρα η ρύθμισή γίνεται με καυσαναλυση, γίνεται όμως κ με τεσταρισμα του μπουζιου.
140 χλμ γέμισμα είναι πολύ λίγα για την πόλη της πάτρας..
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
μία ακόμα ιδέα.....
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Eapriliabikers%2Egr%2Fportal%2Findex%2Ephp%3Ftopic%3D15303%2E0&share_tid=15303&share_fid=155690&share_type=t&link_source=app
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ενημερωσα τον μηχανικο, το γνωριζε φυσικα το co, και το μονο που με ρωτησε αν δουλευε σωστα η μοτοσυκλετα μετα την αλλαγη, του ειπα οτι ολα καλα, αφου ουτε μπερδευει στις στροφες ουτε κατι αλλο, απλα επρεπε να ρυθμισω παλι το ρελαντι... Ακομα παντως περιμενω να δω, εχω κανει μολις 120 χλμ...
Αν δεν δω διαφορα θα δοκιμασω να βγαλω το καπακι του φιλτρου αερα, το κανουν και στα ΧΤ αυτο και λενε οτι δουλευουν ακομα πιο οικονομικα.. Απλα ο μηχανικος δεν ηθελε να το βγαλουμε αμεσα, περιμενει να δει ποσα χλμ θα βγαλει τωρα..
Ειμαι Πατρα..
-
Σημερα αναψε το λαμπακι της βενζινης στα 170 χλμ, με χρηση μεσα στην πολη, επομενο "πειραμα" να βγαλω το καπακι του φιλτρου αερος για να δω παλι ποσα θα βγαλει...
-
Nορμάλ μου φαίνεται για χρήση μόνο στην πόλη. Ισως να έχει λίγα περιθώρια βελτίωσης ακόμα.
Ο πήγασος πάντως κάτω από 6-6,5 δεν πέφτει εύκολα.
-
εμένα πάντως τώρα στην πόλη μου καίει σταθερά 5.9
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σας ευχαριστω παιδια, σε πρωτη φαση εκανα αυτο που με συμβουλευσε ο "Pegasakidis" και ρυθμισα το CO απο +13 στο -10 και περιμενω να δω πως θα παει αυτη την φορα στην καταναλωση, θα σας ενημερωσω σε μια εβδομαδα περιπου διοτι λογο της καταστασης δεν κανω πολλα χλμ...
καλησπέρα, πως το ρύθμισες;;
-
εμενα παιδια στο strada λαμπακι αναβει γυρω στα 200χλμ με επαρχιακη χρηση.
καλα ειναι.
στο xt 660 που ειχα μου αναβε απο τα 180 μεχρι τα 220 το λαμπακι. αναλογα το ζορισμα ειναι
-
Eκεί παίζει φυσιολογικά.
Βασικοί παράγοντες βέβαια είναι το στυλ οδήγησης και οι συνθήκες κίνησης. Υπο την προϋποθεση ότι το μηχανάκι συντηρείται σωστά.
Εγώ με διαδρομές βαριάς κίνησης (φανάρια, ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων και συχνά σταματήματα) βλέπω συνήθως γύρω στα 6,5 L /100.
Eνίοτε βλέπω και 8αρια. :pray: :zl%
Σε εθνική όδο και επαρχιακό βλέπω γύρω στα 4,5L /100. Σε χλμ, βγαίνουν κάπου στα 180 πόλη και 240 εκτός πόλης.
Οι παρατηρήσεις αυτές είναι των τελευταίων 10 ετών που είναι στην κατοχή μου ο πήγασος.