APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: cbouts στις Σεπτέμβριος 02, 2006, 07:15:09 μμ
-
Παιδιά καλησπέρα.
Σήμερα μου παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα.
Οδηγώντας, σε κάποια στιγμή πατώντας κόρνα ανακάλυψα ότι δεν δουλευει. Συνεχίζοντας την οδήγηση δοκιμαζω και τα φώτα (πορείας και μεγαλα), πάλι τίποτα.
Υποθέτω λοιπόν οτι κάποια ασφάλεια θα κάηκε.
Σταματάω και επιχειρώ να ανοίξω το πορτάκι του ρεζερβουαρ. Ωπ!!! ουτε αυτό δουλευε.(χρειαζόταν και αυτό ρευμα).
Τελικά ανοίγω την σέλα και ανακαλύπτω ότι η Ασφάλεια των 15 (εχει μια 7,5 μια 15 και μια 20) είχε καεί. Ευτυχώς λέω γιατι η Aprilia φροντισε και είχε και "αναπληρωματική". Την τοποθετώ και αυτή και ανοιγω τον διακότη της μηχανής. Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα.
Μόλις πατάω πάλι την κόρνα μου την ξανακαίει(την 15αρα ασφάλεια).
Με τα πολλά να μην σας τα πολυλογώ παω και αγοράζω 15αρες ασφάλειες. τοποθετω μια και τωρα, μολις πατήσω την κόρνα μου καίει την 20αρα ασφάλεια!!!!!!! Φτου!!!
τοποθετώ μια καινουργια 20αρα (αγορασα και 20αρες) και διαπιστώνω ότι μολις παταω κόρνα μου την καίει πάλι την 20αρα (γιατι τώρα καίει τις 20αρες??????).
Με όλους τους άλλους διακόπτες (φλας, φώτα κλπ) δουλεύουν όλα κανονικά. Η κόρνα δημιουργεί το πρόβλημα. Αποσύνδεσα και την κόρνα αλλα πάλι το ίδιο μου κάνει. οποτε λέω οτι δεν ειναι η κόρνα αλλα ο διακόπτης (ο μηχανισμός που έχει δηλαδή επάνω τα φώτα, τα φλας κλπ)
Δεν ξερω τι να κάνω..
Θέλω να το πάω σε κάποιο Aprilia συνεργείο.
Εχετε τίποτα συμβουλές να μου δώσετε?
ευχαριστώ.
-
cbouts έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα.
Σήμερα μου παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα.
Οδηγώντας, σε κάποια στιγμή πατώντας κόρνα ανακάλυψα ότι δεν δουλευει. Συνεχίζοντας την οδήγηση δοκιμαζω και τα φώτα (πορείας και μεγαλα), πάλι τίποτα.
Υποθέτω λοιπόν οτι κάποια ασφάλεια θα κάηκε.
Σταματάω και επιχειρώ να ανοίξω το πορτάκι του ρεζερβουαρ. Ωπ!!! ουτε αυτό δουλευε.(χρειαζόταν και αυτό ρευμα).
Τελικά ανοίγω την σέλα και ανακαλύπτω ότι η Ασφάλεια των 15 (εχει μια 7,5 μια 15 και μια 20) είχε καεί. Ευτυχώς λέω γιατι η Aprilia φροντισε και είχε και "αναπληρωματική". Την τοποθετώ και αυτή και ανοιγω τον διακότη της μηχανής. Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα.
Μόλις πατάω πάλι την κόρνα μου την ξανακαίει(την 15αρα ασφάλεια).
Με τα πολλά να μην σας τα πολυλογώ παω και αγοράζω 15αρες ασφάλειες. τοποθετω μια και τωρα, μολις πατήσω την κόρνα μου καίει την 20αρα ασφάλεια!!!!!!! Φτου!!!
τοποθετώ μια καινουργια 20αρα (αγορασα και 20αρες) και διαπιστώνω ότι μολις παταω κόρνα μου την καίει πάλι την 20αρα (γιατι τώρα καίει τις 20αρες??????).
Με όλους τους άλλους διακόπτες (φλας, φώτα κλπ) δουλεύουν όλα κανονικά. Η κόρνα δημιουργεί το πρόβλημα. Αποσύνδεσα και την κόρνα αλλα πάλι το ίδιο μου κάνει. οποτε λέω οτι δεν ειναι η κόρνα αλλα ο διακόπτης (ο μηχανισμός που έχει δηλαδή επάνω τα φώτα, τα φλας κλπ)
Δεν ξερω τι να κάνω..
Θέλω να το πάω σε κάποιο Aprilia συνεργείο.
Εχετε τίποτα συμβουλές να μου δώσετε?
ευχαριστώ.
Κατ' αρχή αποσύνδεσε την κόρνα, βάλε την κανονική ασφάλεια και δες αν δουλεύουν όλα κανονικά. Εκτός της κόρνας φυσικά.
Αν ναι τότε ξέρεις!!!
Έχεις μια βραχυκυκλωμένη κόρνα η ένα βραχυκλυκλωμένο διακόπτη κόρνας, η ακόμα μπορεί να έχει γδαρθεί το καλώδιο που ενώνει δικόπτη κόρνας κλπ.
Πάντως άρχισε απο την αποσύνδεση της κόρνας και βλέπεις! :io:
-
powerphot έγραψε:
cbouts έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα.
Σήμερα μου παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα.
Οδηγώντας, σε κάποια στιγμή πατώντας κόρνα ανακάλυψα ότι δεν δουλευει. Συνεχίζοντας την οδήγηση δοκιμαζω και τα φώτα (πορείας και μεγαλα), πάλι τίποτα.
Υποθέτω λοιπόν οτι κάποια ασφάλεια θα κάηκε.
Σταματάω και επιχειρώ να ανοίξω το πορτάκι του ρεζερβουαρ. Ωπ!!! ουτε αυτό δουλευε.(χρειαζόταν και αυτό ρευμα).
Τελικά ανοίγω την σέλα και ανακαλύπτω ότι η Ασφάλεια των 15 (εχει μια 7,5 μια 15 και μια 20) είχε καεί. Ευτυχώς λέω γιατι η Aprilia φροντισε και είχε και "αναπληρωματική". Την τοποθετώ και αυτή και ανοιγω τον διακότη της μηχανής. Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα.
Μόλις πατάω πάλι την κόρνα μου την ξανακαίει(την 15αρα ασφάλεια).
Με τα πολλά να μην σας τα πολυλογώ παω και αγοράζω 15αρες ασφάλειες. τοποθετω μια και τωρα, μολις πατήσω την κόρνα μου καίει την 20αρα ασφάλεια!!!!!!! Φτου!!!
τοποθετώ μια καινουργια 20αρα (αγορασα και 20αρες) και διαπιστώνω ότι μολις παταω κόρνα μου την καίει πάλι την 20αρα (γιατι τώρα καίει τις 20αρες??????).
Με όλους τους άλλους διακόπτες (φλας, φώτα κλπ) δουλεύουν όλα κανονικά. Η κόρνα δημιουργεί το πρόβλημα. Αποσύνδεσα και την κόρνα αλλα πάλι το ίδιο μου κάνει. οποτε λέω οτι δεν ειναι η κόρνα αλλα ο διακόπτης (ο μηχανισμός που έχει δηλαδή επάνω τα φώτα, τα φλας κλπ)
Δεν ξερω τι να κάνω..
Θέλω να το πάω σε κάποιο Aprilia συνεργείο.
Εχετε τίποτα συμβουλές να μου δώσετε?
ευχαριστώ.
Κατ' αρχή αποσύνδεσε την κόρνα, βάλε την κανονική ασφάλεια και δες αν δουλεύουν όλα κανονικά. Εκτός της κόρνας φυσικά.
Αν ναι τότε ξέρεις!!!
Έχεις μια βραχυκυκλωμένη κόρνα η ένα βραχυκλυκλωμένο διακόπτη κόρνας, η ακόμα μπορεί να έχει γδαρθεί το καλώδιο που ενώνει δικόπτη κόρνας κλπ.
Πάντως άρχισε απο την αποσύνδεση της κόρνας και βλέπεις! :io:
Καταρχήν σε ευχαριστώ για την απάντηση.
εχω δοκιμάσει και να αποσυνδέσω την κόρνα αλλα πάλι το ίδο μου κάνει.
Με αποσυνδεδεμένη κόρνα, μόλις την πατάω μου καιει την 20αρα ασφαλεια. (περιτο να πώ ότι μόλις καιγεται η 20αρα σταματαει να δουλευει και η μηχανη και ολα. κολλανε τα κοντερ κλπ).
Οπως ανεφερα και πριν, ολα τα αλλα button και διακόπτες λειτουργουν χωρις κανένα πρόβλημα. μολις πατησω την κορνα τα σκιζει ολα.
-
cbouts έγραψε:
Καταρχήν σε ευχαριστώ για την απάντηση.
εχω δοκιμάσει και να αποσυνδέσω την κόρνα αλλα πάλι το ίδο μου κάνει.
Με αποσυνδεδεμένη κόρνα, μόλις την πατάω μου καιει την 20αρα ασφαλεια. (περιτο να πώ ότι μόλις καιγεται η 20αρα σταματαει να δουλευει και η μηχανη και ολα. κολλανε τα κοντερ κλπ).
Οπως ανεφερα και πριν, ολα τα αλλα button και διακόπτες λειτουργουν χωρις κανένα πρόβλημα. μολις πατησω την κορνα τα σκιζει ολα.
Άρα λοιπόν, κατα την γνώμη μου, μάλλον ο διακόπτης(μπουτόν) κόρνας φταίει αφού όταν τον πατάς σου δημιουργεί το πρόβλημα.
-
Άρα λοιπόν, κατα την γνώμη μου, μάλλον ο διακόπτης(μπουτόν) κόρνας φταίει αφού όταν τον πατάς σου δημιουργεί το πρόβλημα.[/quote]
ωραια λοιπον.
εστω οτι ειναι αυτό.
εμένα υποθετω με καλυπτει η ασφάλεια (8 μήνες μηχανη!!), οπότε πάω σε μια επίσημη αντιπροσωπεία Aprilia να μου το αλλάξει?
δεν εχουμε και τον Bill για να σιγουρεψουμε την σιγουρη επισκευή του διακόπτη...
Μήπως έχεις ιδέα που θα πάει? (εχω το κινητό του αλλα δεν θελω να τον ενοχλήσω..)
-
powerphot έγραψε:
Άρα λοιπόν, κατα την γνώμη μου, μάλλον ο διακόπτης(μπουτόν) κόρνας φταίει αφού όταν τον πατάς σου δημιουργεί το πρόβλημα.
cbouts έγραψε:
ωραια λοιπον.
εστω οτι ειναι αυτό.
εμένα υποθετω με καλυπτει η ασφάλεια (8 μήνες μηχανη!!), οπότε πάω σε μια επίσημη αντιπροσωπεία Aprilia να μου το αλλάξει?
δεν εχουμε και τον Bill για να σιγουρεψουμε την σιγουρη επισκευή του διακόπτη...
Μήπως έχεις ιδέα που θα πάει? (εχω το κινητό του αλλα δεν θελω να τον ενοχλήσω..)
Γνώμη μου είναι αφού ο bill δεν μας έχει ειδοποιήσει ακόμα για το..."τι γένεσθε" να πάρεις ένα τηλ στην APRILIA HELLAS να τους πείς ότι θες ένα εξουσιοδωτημένο και σε ποιά περιοχή.
Πήγαινε τακτοποίησε το θέμα ΜΟΝΟ του διακόπτη της κόρνας, κι όταν μετο καλό μάθουμε νέα του bill τότε κανονίζεις γενικώς για άλλα.
Τίποτε άλλο δεν γνωρίζω να σου πω, αλλά ούτε και να το αφήσεις έτσι μια και είσαι στην εγγύηση. :io:
-
Επειδή πρόκειται για ανταλλακτικό ξέρετε αν κάποια συνεργεία έχουν καλύτερη πρόσβαση σε ανταλλακτικά ή σε όλα ισχύει η ίδια αναμονή?
Υπάρχει κάποιο συνεργείο που να έχει κάποιο υποτυπώδες stock?
-
Zeppelin έγραψε:
Επειδή πρόκειται για ανταλλακτικό ξέρετε αν κάποια συνεργεία έχουν καλύτερη πρόσβαση σε ανταλλακτικά ή σε όλα ισχύει η ίδια αναμονή?
Υπάρχει κάποιο συνεργείο που να έχει κάποιο υποτυπώδες stock?
Σχετικά είναι όλοι το ίδιο, αλλά πέρνα μια βόλτα απο "Νικολάου" στο Γαλάτσι, αυτός πάντα είχε ένα μικρό στοκ.
-
Είχαμε κανένα νέο?
-
Zeppelin έγραψε:
Επειδή πρόκειται για ανταλλακτικό ξέρετε αν κάποια συνεργεία έχουν καλύτερη πρόσβαση σε ανταλλακτικά ή σε όλα ισχύει η ίδια αναμονή?
Υπάρχει κάποιο συνεργείο που να έχει κάποιο υποτυπώδες stock?
αρμακολας στην Λ.αμφιθεας.
-
Τελικά μου έλυσε το πρόβλημα ο Bill
ειχε φθαρει το καλώδιο και ακουμπούσε στον σκελετό κατω απο το ντεπόζιτο.
το μονοσαμε προσωρινα και ολα ΟΚ
-
Σε γενικές γραμμές αυτό που ισχύει με τις ασφάλειες είναι:
7.5 Είναι για μίζα και γεικώς εκκίνηση της μηχανής
15 Είναι για τα φώτα
20 Είναι τα υπόλοιπα ηλεκτρικά
Οπότε αναλόγως με το ποιά καίγεται ή τι πρόβλημα έχεις κοιτάς και την αντίστοιχη περίπτωση...