APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: giorgos.. στις Μάρτιος 05, 2008, 12:34:42 μμ
-
οταν πηρα το στραντακι μου ο πωλητης μου ειπε ορισμενα πραματα στα οποια επεσε μεσα στα περισσοτερα!
μου ειπε λαθος ομως πως να καθαριζω την αλυσιδα,στο περιπου πως να το στρωσω κ για την μπουκαλα δεν μου ειπε αν πρεπει να την ρυθμισω...
τα ιδια κ οι μηχανικοι οι οποιοι ειναι κ στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της απριλια..
επισης πριν λιγο καιρο εψαχνα λαστιχα κ δεν εβγαζα καμμια ακρη..
υπαρχουν σχετικα ποστ για τα λαστιχα..
ακομα κ στο bill ειχα στειλει πμ για τα λαστιχα κ δεν πηρα απαντηση.βεβαια ειναι μηχανικος οχι λαστιχας!δεν εχω παραπονο,δεν εχουμε συνεργαστει.εχω ακουσει τα καλυτερα λογια για αυτο το παιδι οχι μονο απο το φορουμ αλλα κ απο ενα παιδι που εχουν δουλεψει μαζι κ τωρα ειναι Ζητας..εξ αλλου εγω ειμαι Κρητη τωρα...
αυτα για να πω οτι δεν ειναι το ποστ κατα κανενος!
το θεμα ειναι οτι εννοειται οτι εχουμε κ μεις ευθυνη στους εαυτους μας.παιρνοντας το μανουαλ το οποιο δεν το ειχε μεσα το μηχανακι κ το πηρα απο την αντιπρωσοπεια διαβασα οτι
η μπουκαλα ειναι ρυθμισμενη για ανθρωπο 70κ κ γω ειμαι 115 αρα επιβαλλοταν κατι που κ οι μηχανικοι μου χαν πει οτι νταξει μωρε δεν χρειαζεται..
εβγαλα ακρη με τα λαστιχα,την αλλαγη πελματος κ τους δεικτες ταχυτητας
εμαθα οτι την μηχανη την σβηνεις απο το διακοπτη κ οχι το κοκκινο κουμπι που λεμε σβηστηρι
εμαθα να καθαριζω την αλυσιδα
διαβασα πως να το στρωσω
λεει καθε ποτε θελει το καθε τι ελεγχο κ συντηρηση
τι προβληματα μπορει να παρουσιασει κ απο τι θα βγουν
εννοειτε οτι ο καθενας δεν ειναι ειδικος να βαζει χερι στο μηχανακι του,υπαρχουν οι μηχανικοι μας γι αυτο
κ αλλα πολλα στα οποια ειχα αγνοια αλλα δεν φταινε πιστευω οι πωλητες ουτε οι μηχανικοι
απλα ορισμενα πραματα θα πρεπε να τα ξερουμε κ μεις ωστε να καταλαβουμε τα μηχανακια μας καλυτερα
εξ αλλου γι αυτο εχει βγει κ η ατακα R.T.F.M(Read The Fucking Manual)! :P
συμφωνειτε? :bye:
-
οταν πηρα το στραντακι μου ο πωλητης μου ειπε ορισμενα πραματα στα οποια επεσε μεσα στα περισσοτερα!
μου ειπε λαθος ομως πως να καθαριζω την αλυσιδα,στο περιπου πως να το στρωσω κ για την μπουκαλα δεν μου ειπε αν πρεπει να την ρυθμισω...
τα ιδια κ οι μηχανικοι οι οποιοι ειναι κ στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της απριλια..
επισης πριν λιγο καιρο εψαχνα λαστιχα κ δεν εβγαζα καμμια ακρη..
υπαρχουν σχετικα ποστ για τα λαστιχα..
ακομα κ στο bill ειχα στειλει πμ για τα λαστιχα κ δεν πηρα απαντηση.βεβαια ειναι μηχανικος οχι λαστιχας!δεν εχω παραπονο,δεν εχουμε συνεργαστει.εχω ακουσει τα καλυτερα λογια για αυτο το παιδι οχι μονο απο το φορουμ αλλα κ απο ενα παιδι που εχουν δουλεψει μαζι κ τωρα ειναι Ζητας..εξ αλλου εγω ειμαι Κρητη τωρα...
αυτα για να πω οτι δεν ειναι το ποστ κατα κανενος!
το θεμα ειναι οτι εννοειται οτι εχουμε κ μεις ευθυνη στους εαυτους μας.παιρνοντας το μανουαλ το οποιο δεν το ειχε μεσα το μηχανακι κ το πηρα απο την αντιπρωσοπεια διαβασα οτι
η μπουκαλα ειναι ρυθμισμενη για ανθρωπο 70κ κ γω ειμαι 115 αρα επιβαλλοταν κατι που κ οι μηχανικοι μου χαν πει οτι νταξει μωρε δεν χρειαζεται..
εβγαλα ακρη με τα λαστιχα,την αλλαγη πελματος κ τους δεικτες ταχυτητας
εμαθα οτι την μηχανη την σβηνεις απο το διακοπτη κ οχι το κοκκινο κουμπι που λεμε σβηστηρι
εμαθα να καθαριζω την αλυσιδα
διαβασα πως να το στρωσω
λεει καθε ποτε θελει το καθε τι ελεγχο κ συντηρηση
τι προβληματα μπορει να παρουσιασει κ απο τι θα βγουν
εννοειτε οτι ο καθενας δεν ειναι ειδικος να βαζει χερι στο μηχανακι του,υπαρχουν οι μηχανικοι μας γι αυτο
κ αλλα πολλα στα οποια ειχα αγνοια αλλα δεν φταινε πιστευω οι πωλητες ουτε οι μηχανικοι
απλα ορισμενα πραματα θα πρεπε να τα ξερουμε κ μεις ωστε να καταλαβουμε τα μηχανακια μας καλυτερα
εξ αλλου γι αυτο εχει βγει κ η ατακα R.T.F.M(Read The Fucking Manual)! :P
συμφωνειτε? :bye:
+1000
Αν ακους το καθε μαχλαχλα για το μηχανακι που πληρωσες εσυ με τα λεφτα που κατα πασα πιθανοτητα δουλεψες και κουραστηκες...αντε γεια. Ακους αυτα που λεει ο κατασκευαστης.
Φιλος που πηρε το CBR1000 προχθες μου ειπε πως μιλουσε με ενα μαστορα και του ελεγε τροπους βελτιωσης και σουξου μουξου. Σε καποια φαση ακουω που ειπε ο μαστορας "να κανουμε μια πατεντα για το φιλτρο...μπλα μπλα...να του κανουμε μια τρυπα εκει...μπλα μπλα...." τι λες ρε φιλε?! Να κανεις τρυπα στα 12 χιλιαρικα του παιδιου που τα μαζευε 3 χρονια?! Ασε ρε! Ξερεις εσυ και δε ξερει η Honda!
-
ναι...οντως read the fuck...manual...
και...
οι εταιρείες όταν συνιστουν κατι δεν το κανουν γιατι ''ετσι τους κατεβηκε''...κατι θα ξερουν ε.... :bye:
-
Καλά τώρα με έστειλες με αυτό
εμαθα οτι την μηχανη την σβηνεις απο το διακοπτη κ οχι το κοκκινο κουμπι που λεμε σβηστηρι
Μάλλον χρειάζομαι κι εγώ πολλή μελέτη.
R.T.F.M(Read The Fucking Manual)
-
παιδια παιζει να κανω λαθος.. :cry:
το μηχανακι το σβηνουμε απο το σβηστηρι....
με συγχωρειτε...
συγκεκριμενα γραφει
ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
τα ηλεκτρικα εξαρτηματα λειτουργουν μονο οταν ο διακοπτης ειναι στην θεση on
τοποθετωντας τον διακοπτη στην θεση 2 ο κινητηρας παυει να λειτουργει.
εδω εννοει τον διακοπτηστασης κινητηρα(σβηστηρι)
απλα αναφερει κ τους 2 διακοπτες κ σαν διακοπτες εκιννησης κ εκει μπερδευτηκα... :rtf% :rtf% :a20
απροσεξια μου..χιλια συγγνωμη κ παλι :fl: :fl: :spourgit...
-
παιδια παιζει να κανω λαθος.. :cry:
το μηχανακι το σβηνουμε απο το σβηστηρι....
με συγχωρειτε...
συγκεκριμενα γραφει
ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
τα ηλεκτρικα εξαρτηματα λειτουργουν μονο οταν ο διακοπτης ειναι στην θεση on
τοποθετωντας τον διακοπτη στην θεση 2 ο κινητηρας παυει να λειτουργει.
εδω εννοει τον διακοπτηστασης κινητηρα(σβηστηρι)
απλα αναφερει κ τους 2 διακοπτες κ σαν διακοπτες εκιννησης κ εκει μπερδευτηκα... :rtf% :rtf% :a20
απροσεξια μου..χιλια συγγνωμη κ παλι :fl: :fl: :spourgit...
Σχετική δημοσκόπηση (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php/topic,1274.0.html)
-
επισης λεει οτι αφου σταματησουμε τον κινητηρα κλεινουμε τον διακοπτη...
οι κατασκευαστες λενε,εμεις ακολουθουμε.. :ohyes: