APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: taskor74 στις Μάιος 15, 2010, 12:29:15 μμ
-
Το πρωί όλα καλά παιρνει με την πρώτη.Μόλις κάνω καμία βολτίτσα
και πάω να το ξαναβάλω μπροστά αφού το σβήσω για περίπου 2-5-10 λεπτά(θε θυμάμε ακριβώς)
δε παίρνει μπρος και μου ανάβει το λαμπάκι του ιμομπιλάιζερ.Από τις 5 προσπάθειες να πάρει μπρος τη μία άντε δύο.
Αλλές φορές πάει να αρπάξει και ξανασβίνει.Οπως είχα αναφέρει σε άλλο θρεντ το μηχανάκι ηταν σε ακινησία πάνω από επτάμηνο.Τι να πω μπουκωμένο είναι;Αλλοι μου λένε το ιμομπιλαιζερ,άλλοι
η τρόμπα.δεν ξέρω τι να πω... :thnk:.Είχε κανείς καμιά παρόμια εμπειρία.
edit:Το μηχανάκι έχει αλλαγμένα μουζιά,λάδια+φιλτρο,φιλτρο αέρος ok.
-
αν δεν ειναι το μπουζί ή μπουζοκαλώδιο (φθαρμένο κτλ..)..
μήπως να ειναι βουλωμένα / θέλουν καθάρισμα τα μπεκ..????
μια γνώμη λεω ... :thnk: :bye:
-
αν δεν ειναι το μπουζί ή μπουζοκαλώδιο (φθαρμένο κτλ..)..
μήπως να ειναι βουλωμένα / θέλουν καθάρισμα τα μπεκ..????
μια γνώμη λεω ... :thnk: :bye:
Πολυ πιθανον να φταιει κατι απο αυτα αλλα σαν πρωτη κινηση τσεκαρε τον αισθητηρα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου.
Το νουμερο 17 (http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Pegaso%20Strada-Trail%20%20650&Y=2007&L=AP_PEG8&O=Cylinder%20head&F=AP_PEG8_DS&L2=AP_PEG8_DS).
-
Μάκη πως μπορεί να συνδέεται ο αισθητήρας θερμοκρασίας με το πρόβλημα?
-
Αν εχει κολλησει και δειχνει στον εγκεφαλο οτι το μοτερ ειναι κρυο, ο εγκεφαλος τσοκαρει συνεχεια, με αποτελεσμα -ενω παιρνει ευκολα μπροστα -μολις ζεσταθει "πνιγεται" στις βενζινες.
Το εχω δει πολλες φορες το εργο και δυσκολα παει το μυαλο σου εκει.Δεν ειναι δυσκολο να το τσεκαρεις με ενα Ωμόμετρο και βραστο νερο.
-
αν δεν ειναι το μπουζί ή μπουζοκαλώδιο (φθαρμένο κτλ..)..
μήπως να ειναι βουλωμένα / θέλουν καθάρισμα τα μπεκ..????
μια γνώμη λεω ... :thnk: :bye:
Πολυ πιθανον να φταιει κατι απο αυτα αλλα σαν πρωτη κινηση τσεκαρε τον αισθητηρα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου.
Το νουμερο 17 (http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Pegaso%20Strada-Trail%20%20650&Y=2007&L=AP_PEG8&O=Cylinder%20head&F=AP_PEG8_DS&L2=AP_PEG8_DS).
Ωχ!Mαke my day(night) :D
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Προφανώς αυτό μόνο με αλλαγή σώζεται,ε;
Τιποτα πιο ευχάριστο... :(
-
Μπορω να ρωτησω τιμη απο Δευτερα αλλα δεν πιστευω οτι ειναι τοσο ακριβο οσο λεει το Αγγλικο site
Δυστυχως μονο με αλλαγη σωζεται (αν ειναι αυτο).Ειναι σφραγισμενο και δεν ανοιγει.
Αν παλι ειναι οκ και δουλευει τοτε θελει καυσαναλυτη ωστε να περιορισεις το φασμα που εμανιζεται το προβλημα.Κι αν σβηνει απο υπερβολικες βενζινες μονο ο καυσαναλυτης θα στο δειξει κι απο κει πας με τον νομο του αποκλεισμου (προβληματων) και θα το βρεις.
-
Οπότε από Δευτέρα περνάμε από καυσαναλυτη
για να το εντοπίσουμε.
Από χτ άραγε παίρνει;
-
Δεν το ξερω σιγουρα αλλα υποθετοντας οτι εχουν το ιδιο μοτερ κι επειδη το νουμερο 4 (http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Yamaha&T=XT%20X%20%20660&Y=2006&L=YA-XT-X-660-2&O=ELECTRICAL%20DEVICES&F=YA-XT-X-660-2_BU&L2=YA-XT-X-660-2_BU) δειχνει να ειναι ιδιο μορφολογικα (σπειρωμα-διαμετρος) αν, τα διμεταλλικα τους στοιχεια εχουν την ιδια σταθερα θερμικης αγωγιμότητας (ειδικη αντισταση υλικου) τοτε θα μεταβαλλουν την ολικη τους αντισταση με τον ιδιο ρυθμο στην μοναδα του χρονου.Αρα θα συνεργαζεται με τον εγκεφαλο.
Βρισκεις στα μεταχειρισμενα εναν απο ΧΤ και τους δοκιμαζεις το ιδιο και βλεπεις.....(εγω ετσι θα εκανα)
-
Αν εχει κολλησει και δειχνει στον εγκεφαλο οτι το μοτερ ειναι κρυο, ο εγκεφαλος τσοκαρει συνεχεια, με αποτελεσμα -ενω παιρνει ευκολα μπροστα -μολις ζεσταθει "πνιγεται" στις βενζινες.
Το εχω δει πολλες φορες το εργο και δυσκολα παει το μυαλο σου εκει.Δεν ειναι δυσκολο να το τσεκαρεις με ενα Ωμόμετρο και βραστο νερο.
Ενδιαφέρον ! :kalo: :bye: :bye:
-
Πραγματικά πολύ ενδιαφέρων!Που να το φανταστείς... :ohyes:
Με βάση την παρακάτω φώτο σε πιο σημείο βρίσκεται ο σένσορας;
Δεξιά ή αριστερά όπως δίχνουν τα βέλη(ή καμία σχέση :D)Ευχαριστώ!
edti:το μπροστινό λάστιχο αλλάχτηκε :D :D :D
-
Το αριστερο βελακι που εχεις βαλει δειχνει το σημειο.Διπλα στον θερμοστατη ειναι με πρασινη φισα
-
Το αριστερο βελακι που εχεις βαλει δειχνει το σημειο.Διπλα στον θερμοστατη ειναι με πρασινη φισα
Aαα!Πολύ ωραία,κατάλαβα πιο είναι.Ευχαριστώ πολύ!
-
Αν εχει κολλησει και δειχνει στον εγκεφαλο οτι το μοτερ ειναι κρυο, ο εγκεφαλος τσοκαρει συνεχεια.
Aυτό που λές όμως δεν θα φαινόταν στις στροφές.Κρύο-ζεστό έχω περίπου 1500.
Οταν το πήρα το μηχανάκι τη στιγμή που το έβαζα μπρος ανέβαζε 1800-1900 στροφές και μετά επεφτε στις 1500.
Μετά μου το ρύθμισε ο μηχανικός μου το ρελαντί από τη βίδα κάτω από τη σέλα(απο το καρμπιρατερ να το πω,τεσπα) και είναι μόνιμα στις 1500,άντε 1350 στροφές όταν ζεστένεται.Τι να κάνω να βάλω τα κλάματα; :(
-
Εστω κι αν ειναι αυτες οι στροφες......ξερεις τι αναλογια αερα:βενζινη δινει?
Αν τσοκαρει θα ειναι υπερβολικα πλουσιο
-
Εστω κι αν ειναι αυτες οι στροφες......ξερεις τι αναλογια αερα:βενζινη δινει?
Αν τσοκαρει θα ειναι υπερβολικα πλουσιο
Οχι φυσικά.
Αυτό το συνεχές τσοκάρισμα το καταλαβαίνουμε εμείς;Η χρειάζεται καυσαναλυτής;
edit:καλύτερος αυτός ο τίτλος πιστεύω... :bye:
-
edit:καλύτερος αυτός ο τίτλος πιστεύω... :bye:
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha%
Ο καυσαναλυτης ειναι ο καλυτερος ρουφιανος μας :kalo:
-
edit:καλύτερος αυτός ο τίτλος πιστεύω... :bye:
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha%
Ο καυσαναλυτης ειναι ο καλυτερος ρουφιανος μας :kalo:
Ετσι ,έτσι... :clpn:
-
Καλημέρα!
Φίλε Μάκη αλλά και προς όλους μήπως ξέρεται εάν αυτός
ο σένσορας του ψυκτικού επιρεάζει το αυτόματο τσοκ;
Η μηχανή δεν τσοκάρει αυτόματα δλδ δεν ενεβάζει στροφές όταν το βάζω μπρος.
(οπως έκανε το versaky μου :D)μπουκώνει παει να αρπαξει και αναγκάζομαι να έχω και λίγο
γκαζάκι ανοιχτό για να πάρει.Λέτε ρε μάγκες να είναι καμιά ηλεκτρονική; :pray:
-
Καλημέρα!
Φίλε Μάκη αλλά και προς όλους μήπως ξέρεται εάν αυτός
ο σένσορας του ψυκτικού επιρεάζει το αυτόματο τσοκ;
Η μηχανή δεν τσοκάρει αυτόματα δλδ δεν ανεβάζει στροφές όταν το βάζω μπρος.
(οπως έκανε το versaky μου :D)μπουκώνει παει να αρπαξει και αναγκάζομαι να έχω και λίγο
γκαζάκι ανοιχτό για να πάρει.Λέτε ρε μάγκες να είναι καμιά ηλεκτρονική; :pray:
Αν εχει κολλησει και δειχνει στον εγκεφαλο οτι το μοτερ ειναι κρυο,ο εγκεφαλος τσοκαρει συνεχεια, με αποτελεσμα -ενω παιρνει ευκολα μπροστα -μολις ζεσταθει "πνιγεται" στις βενζινες.
Το εχω δει πολλες φορες το εργο και δυσκολα παει το μυαλο σου εκει.Δεν ειναι δυσκολο να το τσεκαρεις με ενα Ωμόμετρο και βραστο νερο.
Το τσοκ στα injection δεν σημαινει απαραιτητα οτι ανεβαζει ρελντι. Ψεκαζει παραπανω βενζινη σιγουρα ομως οση ωρα "τσοκαρει".
Και για να λες οτι θελει να ανοιγεις και γκαζακι (πεταλουδα) λιγο, σημαινει σαν πρωτη αποψη οτι του λειπει αερας αρα το μιγμα παραειναι πλουσιο οποτε επανερχομαι στην παραθεση μου παραπανω.
Δεν μπορω παντως να πω οτι σιγουρα ειναι αυτο το προβλημα.Θελει ψαξιμο....
-
Ευχαριστώ!Να'σαι καλά.
Λοιπόν θα εκτυπώσω όλη τη σελίδα και θα την πάω συνεργείο. :D :D :D
-
Ευχαριστώ!Να'σαι καλά.
Λοιπόν θα εκτυπώσω όλη τη σελίδα και θα την πάω συνεργείο. :D :D :D
:lol% :lol% άλλος ενας μάστορας που θα βρίζει ''αυτά τα forum που τα ξέρουν όλα και δίνουν λύσεις''... :lol% :lol% :io: :io:
-
Να φανταστεί όταν τους λέω,(ξέρεις με το μαλακό)μήπως είναι αυτό ή φταίει αυτό...
μου απαντάνε:Στο φόρουμ το λέει αυτό;(κοροιδευτίκά πάντα :D :D :D
Αλλά όταν λέω έχει προβλημα δεν πέρνει μπρος όταν ζεσταίνεται μου λένε: ε,σαν το xt...φταίει το tps,το immobilizer,
κλείσε και ξανάναψε το διακόπτη,είναι μπουκωμένο,μια χαρά είναι,άστο μην ασχολείσαι. :tez: :tez: :tez:
Και τι να κάνω,να σμπρώχνω? :D :D :D
-
Να φανταστεί όταν τους λέω,(ξέρεις με το μαλακό)μήπως είναι αυτό ή φταίει αυτό...
μου απαντάνε:Στο φόρουμ το λέει αυτό;(κοροιδευτίκά πάντα :D :D :D
Αλλά όταν λέω έχει προβλημα δεν πέρνει μπρος όταν ζεσταίνεται μου λένε: ε,σαν το xt...φταίει το tps,το immobilizer,
κλείσε και ξανάναψε το διακόπτη,είναι μπουκωμένο,μια χαρά είναι,άστο μην ασχολείσαι. :tez: :tez: :tez:
Και τι να κάνω,να σμπρώχνω? :D :D :D
με το μαλακο φίλε μου.. δοκιμασε και σε αλλα μαστορια..
δεν ειναι όλοι αχρηστοι αλλά σιγουρα πολλοι ειναι εκείνοι που βαριουνται και ειρωνεύονται.... :dry: :bye:
-
Να φανταστεί όταν τους λέω,(ξέρεις με το μαλακό)μήπως είναι αυτό ή φταίει αυτό...
μου απαντάνε:Στο φόρουμ το λέει αυτό;(κοροιδευτίκά πάντα :D :D :D
Αλλά όταν λέω έχει προβλημα δεν πέρνει μπρος όταν ζεσταίνεται μου λένε: ε,σαν το xt...φταίει το tps,το immobilizer,
κλείσε και ξανάναψε το διακόπτη,είναι μπουκωμένο,μια χαρά είναι,άστο μην ασχολείσαι. :tez: :tez: :tez:
Και τι να κάνω,να σμπρώχνω? :D :D :D
Για ρώτα ...αγαπητε φιλε ..ολους αυτους τους φωστήρες ..της μηχανοκίνησης ....
που λεν οτι ειναι μπουκωμενα ...που ηταν ...πριν χρόνια ??
Και ρώτησε τους ....ποσοι απο αυτους ....διαβαζουν τα φορουμ που κατηγορουν και ποσες πατέντες εχουν βρεί και ξεσηκώσει μεσα σε αυτα και τις κανουν ....βγαζοντας και χρήματα κιολας ?
Εεε ?? Ερώτησις ....απλη ...αλλα απάντηση δεν θα πάρεις ...ειμαι βέβαιος :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Την επόμενη φορά παντως που καποιος ....θα σου πει ειναι μπουκωμένο ....
του απαντας ...οπως εγω καποτε απαντησα σε καποιον ...πως το μυαλό του ειναι μπουκωμένο ....και να παρεις το μηχανάκι σου να το πας καπου που θα γουσταρεις ...και συ αλλα και ο μαστορας που θα στο φτιάχνει !!
Απλο ...αλλωστε κανεις δεν δουλευει για την ψυχή της μανουλας του ...
και ως πελάτης εχεις δικαιωμα και να κρίνεις και να αποφασίζεις για το ποιος θα ακουμπαει το μηχανάκι σου και τι δουλεια σου κανει !!
Αυτα ...τα χαριτωμένα !!
-
Δίκιο έχεται σε όλα βρε παιδιά αλλά εγώ που θα το βρώ ο δόλιος.
Τελος πάντων το πήγα στον 2ο εξουσιοδοτημένο εδώ στα μέρη μας
και το παιδ'ι μου εγγυήθηκε πως θα το κάνει να ''πετάει'' το μηχανάκι.
φυσικά εμένα μου φτάνει να πηγαίνει μόνο και απροβλημάτιστα. :ohyes:
Μα τι ζηταω... :D
-
Πάντως εγώ έχω την αίσθηση ότι μπορεί να παίζει κάτι με το μπεκ.
Αν μάθεις ενημέρωσε μας :bye: :bye:
-
Ενταξει.Από τρίτη θα ξέρω και θα ενημερώσω. :ohyes:
-
Λοιπόν(τραγουδιστά όλοι μαζί) :D
:se: :bana:Πάμε για TPS ,Πάμε για TPS... :bana: :se:
Tου είπα για τον σένσορα του ψυκτικού,αλλά δε με πίστεψε.
:hha% :hha% :hha%
-
Άντε μακάρι να ναι αυτό. !! :bye: :bye:
Σου είπε κόστος? Σου το εξήγησε τον λόγο?
:bye: :bye:
-
Σου είπε κόστος? Σου το εξήγησε τον λόγο?
:bye: :bye:
Κόστος δε μου είπε αλλά με καθησύχασε πως δεν είναι πολύ ακριβό(είναι;)
Μου ζήτησε μάλιστα και αριθμό πλαισίου για να δεί το μοντέλο :thnk:
Και λόγο δε μου εξήγησε,αλλά μου είπε πως είχε κι άλλα τέτοια κρούσματα.
Εάν τώρα δεν είναι κι αυτό,θα αλλάξουμε(το καλό που του θέλω :D)τον σενσορα θερμοκρασίας
όπως ανάφερε ο Μάκης.
Είναι πάντως διαπιστωμένο 100% πως όταν ζεσταίνεται δεν παίρνει μπρος ή παίρνει και σβήνει
και θέλει πολύ γκάζι για να αρπάξει.Αυτόματο τσοκ καθόλου(το κλασικό που ανεβάζει χωρίς γκάζι βέβαια και όταν ζεσταίνεται κατεβάζει στροφές).
Αντε να τελειώνουμε να το χαρώ,γιατί μου αρέσει το άτιμο. :ohyes:
-
Άντε μακάρι..!!
Το αριθμό πλαισίου στον ζήτησε γιατί είχε βγει παρτίδα το 2005-2006 με προβληματικά TPS.
Ήθελε να τσεκάρει αν είναι μέσα σε αυτά.
Ο σενσορας δεν χρειάζεται να αλλαχθεί, όπως είπε και ο Μάκης μπορεί σε πρώτη φάση απλά να μετρηθεί έτσι για να σου φύγει και η περιέργεια.
:bye: :bye:
-
Πάντως για να γλυτώσουμε το 200άρι σε πρώτη φάση θα προβεί σε ρύθμισή του TPS και μίγματος,καθαρισμό μπεκ και μετά θα το παραγείλουμε.
Αχ βρε Μάκη φωτίές μου άναψες με τον σένσορα θερμοκρασίας.Θα σκάσω αν δεν τον αλλάξω,αν και μου είπαν πως αυτός είναι μόνο για το βεντιλατέρ.
(Αχ! πωλείται aprilia strada σε άριστη κατάσταση 2700. :D)
-
τελικά εχουμε κανα νεώτερο..? :thnk: :bye:
-
Βad news... :(
Αλλάχτηκε το TPS,καθαρισμός των μπεκ,βαλβίδες,ξανά μπουζί,βελτιώθηκε το σκορτσάρισμα στις 2500-3500,αλλά το αρχικό πρόβλημα παραμένει.
Δεν παίρνει πάλι με την πρώτη όταν ζεσταθεί,δε δουλεύει το αυτόματο τσοκ καλά,δλδ δεν ανεβάζει στοφές
το πρωί και μετά να πέφτουν,παρά τρεμοπαίζει στις 1200 έτοιμο να σβήσει και ανεβαίνει όταν ζεσταθεί(καρμπιρατερ έχει :psdof:)Οταν ζεσταθεί όμως δεν παίρνει εύκολα μπροστά(Aprilia rules :D).Ααα,και τα σκασίματα τώρα ακούγοντε σαν καραμπίνα στην κατηφόρα.Το πέρασαν από καυσαναλυτή,από axone,αλλά τα ίδια.Περιμένουμε κάποιους ανθρώπους της aprilia
που περιοδεύουν και βοηθάνε τα εξουσιοδοτημένα.Αντε να δούμε...
Τι γίνεται μ'αυτά τα μηχανάκια τόσο δύσκολα ρυθμίζοντε;
-
Ελενξατε το μπεκ?
Περιμένουμε κάποιους ανθρώπους της aprilia που περιοδεύουν και βοηθάνε τα εξουσιοδοτημένα.
Υπάρχει τέτοιο team? καλή φάση !
-
Οχι απλά τα έλεγξε αλλά τα καθάρισε.Τον εμπιστεύομαι,είναι καλό παιδί και λέει αλήθεια.
Αλλά αυτό δε φτάνει θα μου πείτε... ;)Το μηχανάκι είναι αρίθμιστο(τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα φαινόμενα)εκτός
κι αν κρύβει κάτι άλλο.
-
Τον αισθητηρα θερμοκρασιας και τις συνδεσεις του τα ελεγξε?
-
Επιμένουν ότι δεν είναι αυτό και μου τι δίνει...:psdof:
Εάν ήταν αυτό,λογικά θα εδειχνε και λάθος τη θερμοκρασία μου είπαν.
Ετυχε να εχέι άλλο ένα στράντα εκεί και έδειχναν και τα δύο τα ίδια πράγματα στο axone
και στον καυσαναλυτή αλλά και ο σενσορας αυτός.(εντωμεταξύ και στο άλλο πυροβολούσαν τα σκασίματά του :D )
-
:a009
Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια; :D :D :D
-
Προς Μάκη (MakisRC51)
Εάν ο σένσορας θερμοκρασίας κολλήσει,λογικά δεν θα ενέβαζε και τις ενδείξεις θερμοκρασίας στο καντραν,
έτσι δεν είναι ή όχι;Γιατί στο δικό μου ανεβάζει και τρεις γραμμές και δουλέυει και βεντιλατέγ.
Αντε πες μου κι αυτό σε παρακαλώ για να το ξεκαθαρίσω. :)
Ευχαριστώ!
-
Πιθανον και να δουλευει ρε φιλαρακι......εγω απλα ειπα να κοιταξεις ΚΑΙ προς τα 'κει
Αν το ειχα μπροστα μου το μηχανακι να εισαι σιγουρος οτι θα το εβρισκα....
Απο το πληκτρολογιο.......λιγο δυσκολο......σορρυ κιολας ε?
-
Αν το ειχα μπροστα μου το μηχανακι να εισαι σιγουρος οτι θα το εβρισκα....
Απο το πληκτρολογιο.......λιγο δυσκολο......σορρυ κιολας ε?
Εχεις δίκιο.
Ξέρεις το καλοκαίρι η Καβάλα είναι πανέμορφη συν ότι έχω και άφθονο χώρο για φιλοξενία. :jump2:
-
Σε λιγάκι πάω να το πάρω το μηχανάκι από το συνεργείο,χωρίς να έχει επιλυθεί το βασικότερο πρόβλημα:
Να μην παίρνει εύκολα μπροστά όταν είναι ζεστό.
Πιθανά αίτια που μου είπαν:
1.Διακόπτης
2.Προβλημα στο μπεκ
:gun: :gun: :gun: :gun:
-
Σε λιγάκι πάω να το πάρω το μηχανάκι από το συνεργείο,χωρίς να έχει επιλυθεί το βασικότερο πρόβλημα:
Να μην παίρνει εύκολα μπροστά όταν είναι ζεστό.
Πιθανά αίτια που μου είπαν:
1.Διακόπτης
2.Προβλημα στο μπεκ
:gun: :gun: :gun: :gun:
Αυτά το πρόβλημα το έχεις μόνο όταν είναι ζεστό??? Ή απλά ίσως είναι πιο έντονο τότε?
-
Σε λιγάκι πάω να το πάρω το μηχανάκι από το συνεργείο,χωρίς να έχει επιλυθεί το βασικότερο πρόβλημα:
Να μην παίρνει εύκολα μπροστά όταν είναι ζεστό.
Πιθανά αίτια που μου είπαν:
1.Διακόπτης
2.Προβλημα στο μπεκ
:gun: :gun: :gun: :gun:
Αυτά το πρόβλημα το έχεις μόνο όταν είναι ζεστό??? Ή απλά ίσως είναι πιο έντονο τότε?
Οταν είναι κρύο π.χ το πρωί παιρνει με την πρώτη.Μόλις ανεβάσει κανα δυο γραμμουλες ο δείκτης θερμοκρασίας,αρχίζει τις ατασταλίες.Τώρα αν αργότερα το κάνει και κρύο ίσως βοηθήσει στη διάγνωση.
-
Ελενξατε το μπεκ?
Ελα΄μου ντε...
Tελικά την πήρα.
Αλλά θα την ξαναβάλω γιατί μάλλον το μπεκ τα'παιξε.
Το στέλνουμε Αθήνα για καθάρισμό-επισκευή ή αντικατάσταση θα δούμε.
Οταν είναι κρύο τώρα το μηχανάκι χορεύει σέικ μέχρι να ζεσταθεί και έχει αρυθμίες στο ρελαντί(με καινούργιο TPS)
Ας ελπίσουμε ότι είναι το μπεκ. :pray:
(edit:Τι πατάτα έκανα με τις παραθέσεις;) :D
-
Για να επαναφέρω το θέμα στο σωστό θρεντ,έχουμε και λέμε:
Αλλαγή TPS,ρύθμιση βαλβίδων,καθαρισμός μπεκ και έλεγχος μπεκ για τη σωστή λειτουργία του,
αλλαγή σένσορα ψυκτικού υγρού.Ολα αυτά έφεραν το μηχανάκι στο 90% του επιθυμητού αποτελέσματος.
Το μηχανάκι δουλέυε πολύ πιο στρωτά κρατούσε ρελαντί κρύο,αλλά εξακολουθούσε να παίρνει με τη 2η πλέον μπροστά,όσπου
μου έβγαλε service και crank axis sensor δλδ,αισθητήρας άξονα στροφάλου(κάτι τέτοιο)και σας παραθέτω το παρακάτω:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?p=2524578 (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?p=2524578)
Πιστεύω να το εντοπίσαμε πλέον το πρόβλημα.
Μια τελευταία ερώτηση προς όλους τους στραντάκιδες:Οταν πατάτε μίζα για να βάλετε μπροστά,σας ανάβει το κόκκινο λαμπάκι
με το τρίγωνο;(πολύ μας παίδευσε το άτιμο... :()
(http://img180.imageshack.us/img180/8616/2006apriliapegaso650s12.jpg)][URL=http://img180.imageshack.us/i/2006apriliapegaso650s12.jpg/](http://img180.imageshack.us/img180/8616/2006apriliapegaso650s12.jpg) (http://[URL=http://img180.imageshack.us/i/2006apriliapegaso650s12.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)[/url]
-
απ οσο θυμαμαι,πρεπει ν αναβει κανονικα,και να σβηνει μολις αφηνεις τη μιζα..
-
Τελικά ανάβει,το τσέκαρα στο youtube σε καμιά 10αριά μηχανάκια.
:a016
-
Τελικά ο Bill μου έφτιαξε το μηχανάκι και παίρνει τώρα μπροστά με τη ''μισή'' :souza: :souza: :souza:
:se: :se: :se: :se: :bana: :bana: :bana: :bana: :a21 :a21 :a21 :a21 :a21 :hysterl :hysterl :hysterl
:prm
-
Δεν μας λες όμως εκείνο που ίσως ενδιαφέρει κάποιους: Τι έφταιγε τελικά;
-
Συγγνώμη έχετε απόλυτο δίκιο.Λιγο ο ενθουσιασμός λιγο οι διακοπές...καταλαβένετε.Αλλωστε γι'αυτό είμαστε εδώ για να λέμε τον πόνο μας αλλά και και το γιατρικό του. :D
Λοιπόν,κατα αρχήν αλλαγή τρόμπας,φίλτρου και κάτι με το ανεπίστροφο στην τρόμπα μου ανάφερε ο Βill.Ρύθμιση βαλβίδας τσοκ,καθαρισμός μπεκ,σωστή ρύθμιση βαλβίδων και λέω σωστή γιατί μου τις είχαν πολύ ανοιχτές και έσκαγε η εξατμιση,χώρια και ότι δε δουλευε καλά.Και τέλος ένα καλό μπουζάκι που το βάζει στα Στραντάκια μας και πάνε καλά.Αυτά σύν τα μαγικά του :D και η μηχανή πετάει.Ετσι λίγο που το πάτησα σε μια μικρή ευθεία (και με βαλίτσα να φανταστείτε)τα 170 έτσι για πλάκα. :souza:
edit:Μου έκανε και την πατέντα με το ρελέ στο διακόπτη :ohyes:
Ωχ Sorry είμαι σε άλλο υπολογιστή και απάντησα με το παλιό μου account,όταν είχα το atlantic(τι εποχές) :D
-
Συγγνώμη έχετε απόλυτο δίκιο.Λιγο ο ενθουσιασμός λιγο οι διακοπές...καταλαβένετε.Αλλωστε γι'αυτό είμαστε εδώ για να λέμε τον πόνο μας αλλά και και το γιατρικό του. :D
Λοιπόν,κατα αρχήν αλλαγή τρόμπας,φίλτρου και κάτι με το ανεπίστροφο στην τρόμπα μου ανάφερε ο Βill.Ρύθμιση βαλβίδας τσοκ,καθαρισμός μπεκ,σωστή ρύθμιση βαλβίδων και λέω σωστή γιατί μου τις είχαν πολύ ανοιχτές και έσκαγε η εξατμιση,χώρια και ότι δε δουλευε καλά.Και τέλος ένα καλό μπουζάκι που το βάζει στα Στραντάκια μας και πάνε καλά.Αυτά σύν τα μαγικά του :D και η μηχανή πετάει.Ετσι λίγο που το πάτησα σε μια μικρή ευθεία (και με βαλίτσα να φανταστείτε)τα 170 έτσι για πλάκα. :souza:
edit:Μου έκανε και την πατέντα με το ρελέ στο διακόπτη :ohyes:
Ωχ Sorry είμαι σε άλλο υπολογιστή και απάντησα με το παλιό μου account,όταν είχα το atlantic(τι εποχές) :D
Ενταξει,επανήλθα. :D