APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: orestpol στις Απριλίου 24, 2026, 10:08:21 πμ

Τίτλος: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: orestpol στις Απριλίου 24, 2026, 10:08:21 πμ
Καλησπέρα στο φόρουμ. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Strada αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να το οδηγήσω με Α2. Μπορεί κάποιος που το έχει, και είναι αρκετά τυχερός έτσι ώστε η άδεια του να είναι συμπληρωμένη σωστά, να την τσεκάρει και να μου πει τι λέει στο πεδίο P.2 (μέγιστη ισχύς σε kw) και στο πεδίο Q (λόγος ισχύος βάρους).
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων!
Τίτλος: Απ: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: titaniumrx στις Απριλίου 24, 2026, 07:05:13 μμ
Καλησπέρα στο φόρουμ. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Strada αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να το οδηγήσω με Α2. Μπορεί κάποιος που το έχει, και είναι αρκετά τυχερός έτσι ώστε η άδεια του να είναι συμπληρωμένη σωστά, να την τσεκάρει και να μου πει τι λέει στο πεδίο P.2 (μέγιστη ισχύς σε kw) και στο πεδίο Q (λόγος ισχύος βάρους).
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων!

Δυστυχώς δεν μπορείς να οδηγήσεις κανένα μονοκυλινδρο 650 κυβικών,με 48 άλογα και 200 κιλά βάρος,κανένα.Εισαι για ελάχιστα kw,αν θυμάμαι καλά για ένα, πάνω απο το νόμιμο όριο.Δυστυχώς....
Τίτλος: Απ: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: orestpol στις Απριλίου 24, 2026, 09:44:12 μμ
Αυτό που λές το έχω δεί και έγω ( ειναι 36 και κατι kw) απλά έχω δει σε διαφόρα φόρουμ οτι στην έλλαδα τα συγκεκριμένα μοντέλα τα έχουν περάσει στις άδειες σαν 35 κς πάνω στο όριο δηλαδη και προσπαθώ να καταλαβώ αν ισχύει ή είναι ραδιο αρβύλα...
Τίτλος: Απ: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Απριλίου 25, 2026, 12:03:18 πμ
Έχει φίλος pegaso strada factory οπότε θα το τσεκάρουμε και θα σου πω τι γράφει η άδεια. :bye:
Τίτλος: Απ: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: titaniumrx στις Απριλίου 25, 2026, 10:03:32 πμ
Στο προηγούμενο Pegaso υπάρχει κιτ που το κάνει 35kw ώστε να μπορεί να οδηγηθεί.Έβγαινε και εργοστασιακό με έτοιμη την ιπποδύναμη στα 35 kw και είχε στενότερη είσοδο αέρα στο φιλτροκούτι.Και τα specs μεταξύ των 2 Pegaso ειναι ίδια ,δηλαδή 48 άλογα και 200 κιλά βάρος και για το Strada και για το IE .Επίσης στην δική μου άδεια (650 ie) δεν αναφέρει κάθολου την ιπποδύναμη σε kw

Τίτλος: Απ: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: orestpol στις Απριλίου 25, 2026, 02:29:58 μμ
Στο προηγούμενο Pegaso υπάρχει κιτ που το κάνει 35kw ώστε να μπορεί να οδηγηθεί.Έβγαινε και εργοστασιακό με έτοιμη την ιπποδύναμη στα 35 kw και είχε στενότερη είσοδο αέρα στο φιλτροκούτι.Και τα specs μεταξύ των 2 Pegaso ειναι ίδια ,δηλαδή 48 άλογα και 200 κιλά βάρος και για το Strada και για το IE .Επίσης στην δική μου άδεια (650 ie) δεν αναφέρει κάθολου την ιπποδύναμη σε kw


Κλασικά εικονογραφημένα και στο τωρινό μου μηχανάκι δεν γραφεί τιπότα σε αυτά τα πεδία. Ευχαριστώ για τον κόπο σου !

Έχει φίλος pegaso strada factory οπότε θα το τσεκάρουμε και θα σου πω τι γράφει η άδεια. :bye:

Αναμένω
Τίτλος: Απ: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: P for pegaso στις Απριλίου 25, 2026, 09:25:37 μμ
Καλησπέρα στο φόρουμ. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Strada αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να το οδηγήσω με Α2. Μπορεί κάποιος που το έχει, και είναι αρκετά τυχερός έτσι ώστε η άδεια του να είναι συμπληρωμένη σωστά, να την τσεκάρει και να μου πει τι λέει στο πεδίο P.2 (μέγιστη ισχύς σε kw) και στο πεδίο Q (λόγος ισχύος βάρους).
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων!

Στο P.2  γράφει 3.5
Στο Q.1  82  και στο Q.2 77.  Δε ξέρω τι ακριβώς σημαίνουν αυτά.  Νομίζω όμως ότι είσαι εντός του Α2. Σε καλύπτει το δίπλωμά σου.
Τίτλος: Απ: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: titaniumrx στις Μαΐου 13, 2026, 08:11:27 μμ
Τελικά βγήκε συμπέρασμα με το Pegaso και το δίπλωμα Α2;
Τίτλος: Απ: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: orestpol στις Μαΐου 18, 2026, 07:23:01 μμ
Μεχρί στιγμής οχί.
Τίτλος: Απ: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΑΝΤΙΔΗΣ στις Μαΐου 18, 2026, 10:35:17 μμ
 Στέλνεις μήνυμα στην piaggio hellαs και με τον αριθμό πλαισίου ζητάς βεβαίωση ιπποδύναμης. Το PEGASO STRADA της γυναίκας μου το δίνει 35KW
Τίτλος: Απ: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: titaniumrx στις Μαΐου 19, 2026, 06:06:52 μμ
Στέλνεις μήνυμα στην piaggio hellαs και με τον αριθμό πλαισίου ζητάς βεβαίωση ιπποδύναμης. Το PEGASO STRADA της γυναίκας μου το δίνει 35KW

Ιάκωβε αυτή η βεβαίωση αρκεί σε ενδεχόμενο έλεγχο στον δρόμο απο την τροχαία; Η πρέπει να πάμε στο συγκοινωνιών και να το αναγράψουνε στην άδεια; Tι κοιτάνε οι της τροχαίας και πως βεβαιώνουν αυτοί οτι είναι κάποιος εντάξει με το Α2 δίπλωμά του σε συνδιασμό με το όχημα που είναι αναβάτης; Οποιος έχει οδηγήσει με Α2 δίπλωμα ας μας ενημερώσει!!
Τίτλος: Απ: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΑΝΤΙΔΗΣ στις Μαΐου 19, 2026, 09:27:47 μμ
Δεν χρειάζεται να το γράφει στην άδεια. Την Έχεις μαζί σου .Την δίνεις στον ασφαλιστή σου για να είσαι οκ από ασφαλεια.
Τίτλος: Απ: Οδήγηση με Α2, τι λέει η άδεια κυκλοφορίας
Αποστολή από: Cris στις Μαΐου 20, 2026, 01:45:08 μμ
Δεν το γνωρίζω ακριβώς πως γίνεται αυτό, αλλά θα βασιζόμουν σε αυτά που έχει πει ο Ιάκωβος, γιατί είμαι
σίγουρος ότι είναι σωστά..